7M06113 Корпоративті ақпараттық жүйелер және технологиялар в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұйымдар мен электрондық кәсіпорындар қызметінде қазіргі заманғы ақпараттық жүйелерді жобалау, енгізу және қызмет көрсету дағдыларын меңгерген, сонымен қатар ақпараттық жүйелерді математикалық, бағдарламалық, лингвистикалық, техникалық және ұйымдық-құқықтық қамтамасыз етуді, ақпараттық жүйелерді жобалау, әзірлеу, енгізу, сүйемелдеу және пайдалану саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы
Пәнді зерделеудің мақсаты - магистранттарда бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар кәсіби қызметте этикалық нормаларды сақтауға қабілетті болады; білім алушының тұлғалық және кәсіби дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту әдістері мен құралдарын таңдауға және тиімді пайдалануға; алған білімдерін оқу, ғылыми және кәсіби-педагогикалық қызметінде қолдануға міндетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Терең оқыту және нейрондық желілер
Пәннің мақсаты – бейнелерді өңдеу, сөйлеуді тану, деректерді талдау және болжау сияқты күрделі мәселелерді шешу үшін нейрондық желілерді құрудың, оқытудың және қолданудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижелері: терең нейрондық желілердің жұмыс істеу принциптерін, олардың архитектурасын және оқыту әдістерін сипаттау; модельді оңтайландыру процесін, белсендіру функцияларын таңдауды және оқыту алгоритмдерін түсіндіру; қателерді талдау және оқу нәтижелерін түсіндіру; қолданыстағы үлгілерді нақты тапсырмаларға бейімдеу; нейрондық желі әдістерін салыстыру, практикалық есептерді шешудің оңтайлы тәсілдерін таңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік
Пәннің мақсаты ақпараттық және ақпараттық жүйелерді әртүрлі қауіп-қатерлерден қорғауды қамтамасыз ету үшін білімі мен практикалық дағдылары бар мамандарды дайындау, сондай-ақ заманауи сын-қатерлер жағдайында ақпараттық жүйелердің құпиялылығын, тұтастығын, қолжетімділігін және тұрақтылығын қамтамасыз етудің тиімді тетіктерін әзірлеу және енгізу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи деректер қоры
Пәннің мақсаты – магистранттарға заманауи мәліметтер қорын жобалау, әзірлеу және басқару саласында терең білім мен тәжірибелік дағдыларды беру, сонымен қатар деректерді сақтау, өңдеу және талдау саласында қолданылатын жаңа технологиялар мен тәсілдерді меңгеру. Студенттер әртүрлі дерекқор түрлерімен және технологияларымен, соның ішінде реляциялық, NoSQL, графикалық дерекқорлар және үлкен деректер жүйелерімен тиімді жұмыс істей білуі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таратылған тізілім технологиясы
Пәннің мақсаты-магистранттарды таратылған тізілім технологиясының негіздерімен (Distributed Ledger Technology, DLT), соның ішінде блокчейнмен және таратылған жүйелердегі деректердің ашықтығын, қауіпсіздігін және өзгермейтіндігін қамтамасыз ету үшін қолданылатын басқа тәсілдермен таныстыру. Магистранттар криптовалюталар, қаржылық технологиялар, логистика және т.б. сияқты әртүрлі салаларда таратылған тізілімдердің теориялық негіздерін, жұмыс принциптерін және қолданылуын үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Мақсаты: магистранттарда жоғары мектепте білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық қолдау және басқару аясында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, қазіргі заманғы білім беру талаптарын ескере отырып, оқытушылық қызметті жоспарлау және іске асыру қабілеттерін дамыту. Қарастырылатын болады: жоғары оқу орны мен оқытушы қызметінің нормативтік-құқықтық негіздері, цифрландыру және жаһандану жағдайында жоғары білім беруді трансформациялау, жоғары оқу орнындағы білім беру үрдісі, білім беру ортасындағы коммуникация, өзара іс-қимыл және басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика және қолдау, нәтижелерді бағалау және педагогикалық рефлексия. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар студенттердің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу, оқытудың цифрлық және белсенді әдістерін қолдану, білім беру қызметін диагностикалау мен қолдауды жүзеге асыру, педагогикалық жоспарлау, кәсіби қарым-қатынас және психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін меңгеру дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Информатикадағы этика және құқық
Пәнінің мақсаты магистранттарды ақпараттық технологияларды жауапты және заңға бағынышты пайдалануға дайындау, сондай-ақ олардың кәсіби қызметте этикалық негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамыту болып табылады. Этикалық принциптер мен дилеммалар. Құқықтық аспектілер: деректерді қорғау және құпиялылық туралы заңдар (мысалы, GDPR); компьютерлік қылмыстар және киберқауіпсіздік туралы заңдар және т. б. кәсіби жауапкершілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: ғылыми зерттеу әдістерін таңдай алады және қолдана алады; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі міндеттерін тұжырымдауға және шешуге; логикалық, жүйелі және сыни ойлау дағдыларын дамыту; теориялық білімді ғылыми проблемалар бойынша өз ұстанымын негіздеу және дәлелдеу үшін пайдалана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мультимедиялық қосымшаларды әзірлеу
Пәннің мақсаты – магистранттарды заманауи технологиялар мен құралдарды пайдалана отырып, мәтін, кескін, дыбыс, анимация және бейне сияқты мазмұнның әртүрлі түрлерін біріктіретін мультимедиялық қосымшаларды жасауға, жобалауға және енгізуге дайындау. Пәнді оқу нәтижелері: пайдаланушы тәжірибесінің жоғары деңгейін (UX) қамтамасыз ететін және функционалдылық пен өнімділік талаптарына жауап беретін интерактивті мультимедиялық интерфейстерді жобалауды үйренуі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект
Курстың мақсаты – магистранттарға деректерді өңдеу, машиналық оқыту, компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу және қолданбалы есептерді шешу сияқты әртүрлі салаларда жасанды интеллект (AI) әдістері мен технологияларын әзірлеу және қолдану үшін қажетті теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды беру. Магистратура студенттері деректерді талдай алатын, шешім қабылдай алатын және қоршаған ортадағы өзгерістерге бейімделе алатын интеллектуалды жүйелерді әзірлеуді үйренуі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ақпараттық жүйелерді талдау, модельдеу және жобалау
Пәннің мақсаты компьютерлік модельдердің стохастикалық компоненттерін және АЖ жобалау дағдыларын ескере отырып, ақпараттық ағындарды талдау және модельдеу саласында білім алу болып табылады; компьютерлік модельдеудің негізгі ұғымдарын; күрделі жүйелерді талдау негізінде ақпараттық модельдерді жобалау әдістерін зерттеу; аналитикалық және модельдеу модельдерін синтездеу, компьютерлік модельдеу кезеңдерін, модельдеу алгоритмдерін құру принциптерін, модельдеу алгоритмдерінің жалпы құрылымын білу. Пәнді оқудың нәтижесінде білім алушы АЖ-ні кейіннен талдау және жобалауға арналған ақпараттық ағындардың формализацияланған сипатының құзыреттілігіне ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердің стратегиясы мен сапасы
Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпараттық жүйелерді (АЖ) басқару стратегияларын олардың сапасын, тиімділігін және бизнес талаптарына сәйкестігін қамтамасыз етуге назар аудара отырып әзірлеу және енгізу үшін қажетті білім мен тәжірибелік дағдыларды дамыту. Магистранттар динамикалық нарықтар мен технологиялық өзгерістер жағдайында ақпараттық жүйелердің тұрақтылығына, сенімділігіне және бәсекеге қабілеттілігіне ықпал ететін әдістер мен тәсілдерді жобалауды және енгізуді үйренуі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мобильді қосымшаларды әзірлеу
Пәннің мақсаты -әртүрлі платформалардың барлық ерекшеліктерін ескере отырып, мобильді қосымшаларды әзірлеуге қабілетті мамандарды даярлау, сондай-ақ олардың сапасын, функционалдығын және пайдаланушыларға ыңғайлылығын қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижелері: мобильді қосымшаларды жобалауды, әзірлеуді, сынауды және орналастыруды үйренеді, сонымен қатар мобильді әзірлеуде қолданылатын негізгі құралдар мен технологияларды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ақпараттық жүйелердің сәулеті
Пәннің мақсаты – ақпараттық жүйелердің (АЖ) архитектурасының принциптерін, оларды жобалау әдістерін оқу, сәулеттік жобалау объектілері ретінде ақпараттық жүйелердің сипаттамаларын зерттеу, заманауи технологиялар мен әзірлеу құралдарын, оның ішінде құрамдас және сервистік-бағдарлы архитектураларды меңгеру. Пәнді оқыту нәтижелері: ақпараттық жүйенің архитектурасын анықтау әдістерін, ақпараттық жүйе архитектурасының негізгі үлгілерін, ақпараттық жүйені жобалау процесінің жалпы сипаттамасын, ақпараттық жүйенің архитектурасын модельдеу үлгілері мен әдістерін анықтау; берілген мәселені шешу үшін ақпараттық жүйелер мен құрылғыларды енгізу әдістерін таңдау және бағалау; ақпараттық жүйелер архитектурасын әзірлеу үшін үлгілер мен құралдарды қолдану; ақпараттық жүйенің архитектурасын модельдеу әдістері мен бағдарламалық құралдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жетілдірілген есептеу
Пәннің мақсаты күрделі міндеттерді шешу үшін заманауи есептеу әдістері мен технологияларын қолдану, ресурстарды оңтайландыру және тиімді пайдалану дағдыларын дамыту, сондай-ақ перспективалық салалар мен есептеу технологияларын игеру болып табылады. Жоғары өнімді есептеу (HPC). Жетілдірілген есептеулерге арналған алгоритмдер мен мәліметтер құрылымы. Сандық әдістер мен модельдеу. Үлкен деректер және деректерді талдау. Кванттық есептеу. Бұлтты есептеу. Мамандандырылған салалар мен қосымшалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ақпараттық жүйелердегі сапа
Пәннің мақсаты магистрлерді заманауи әдістерді, стандарттар мен құралдарды қолдану арқылы ақпараттық жүйелердің жоғары сапасын қамтамасыз етуге дайындау болып табылады. Сапаны анықтау және өлшеу. Процестер және сапа стандарттары. Сапаны қамтамасыз ету құралдары мен әдістері. Сапа менеджменті. Үздіксіз сапаны жақсарту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коммуникациялық қызметтері
Пәннің мақсаты – магистранттарға ақпараттық жүйелердегі коммуникациялық жүйелер мен коммуникацияларды жобалау, әзірлеу, енгізу және пайдалану негіздеріне үйрету. Магистратура студенттері қазіргі ақпараттық және телекоммуникациялық желілерде жоғары өнімділікті, байланыс қауіпсіздігі мен сенімділігін қамтамасыз ететін деректерді тиімді тасымалдауды ұйымдастыруды үйренуі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Программалау парадигмалары
Пәннің мақсаты функционалды есептерді және әртүрлі бағдарламалау парадигмаларымен байланысты негізгі ұғымдарды шешу үшін бағдарламалау парадигмаларын қолдануға мүмкіндік беретін білім, дағдылар жиынтығын қалыптастыру. Әртүрлі бағдарламалау парадигмаларына қатысты негізгі түсініктерді ұсыну (тілдердің синтаксистік сипаттамасы, құрылымдық бағдарламалау, мәліметтерді ұсыну және операциялар, процедуралар және белсендіру). Парадигмаларды салыстырмалы зерттеу: императивті бағдарламалау (объектілі-бағытталған бағдарламаларды қоса), логикалық бағдарламалау және функционалдық бағдарламалау. Негізгі Haskell бағдарламалау тұжырымдамалары: функциялары, тізімдері, түрлері, сыныптары және полиморфизмі; Хаскелл бағдарламалау практикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу əдіснамасы, инновация жəне кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты – магистранттарды инновациялық мәселелерді шешу үшін ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін қолдануға дайындау, сонымен қатар кәсіпкерлік, инновациялық менеджмент және жаңа бизнес-идеяларды құру саласындағы дағдыларды дамыту. Магистратура студенттері жаңа өнімдерді, технологияларды және қызметтерді құру мен енгізуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді қолдануды үйренуі керек, сонымен қатар тез өзгеретін нарықта жаңадан бастаған кәсіпкерлер мен бизнес үшін кәсіпкерлік дағдыларды дамытуы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызметтер мен қосымшаларды әкімшілеу
Пәннің мақсаты – магистранттарды ақпараттық жүйелердегі сервистер мен қолданбаларды конфигурациялау, пайдалану, бақылау және қолдаумен байланысты кәсіби қызметке дайындау. Магистратура студенттері инфрақұрылымды тиімді басқаруды, бағдарламалық қамтамасыз ету мен сервистік шешімдердің үздіксіз жұмысын қамтамасыз етуді, сондай-ақ өнімділік пен қауіпсіздікті жақсарту үшін автоматтандыру және біріктіру процестерін конфигурациялауды үйренуі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау технологиялары
Пәннің мақсаты-магистранттарға бағдарламалық жасақтама жасау дағдыларын игеруге, заманауи құралдар мен әдістемелерді игеруге, сондай-ақ тиімді даму процесін ұйымдастыру принциптерін түсінуге көмектеседі. Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу процестері. Даму құралдары мен орталары. Заманауи технологиялар мен тенденциялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновация және кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты-магистранттарды өздерінің инновациялық жобаларын құруға және дамытуға, кәсіпкерлік ойлау мен дағдыларды қалыптастыруға, сондай-ақ табысты бизнесті құру және басқару негіздерімен танысуға дайындау. Инновация және кәсіпкерлік-бұл инновация, кәсіпкерлік және жаңа бизнес-жобаларды құру саласындағы дағдылар мен білімді дамытуға бағытталған пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалар менеджменті
Курстың мақсаты – магистранттарды тиімді жобаларды басқаруға дайындау, соның ішінде әртүрлі салалардағы жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау және аяқтау. Магистратура студенттері жобаның мақсаттарына белгіленген мерзімде, бюджетте және талап етілетін сапамен жету үшін заманауи әдістер мен құралдарды қолдануды үйренуі, сондай-ақ көшбасшылық және топтық жұмыс дағдыларын дамытуы керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шешімді қабылдауды қолдау жүйелері
Пәннің мақсаты – жобалық шешімдерді қабылдауды қолдаудың заманауи модельдері мен әдістерін игеруде корпоративтік ақпараттық жүйелерді жобалау технологияларын әзірлеу. Шешімдерді қолдаудың моделі мен әдістері негізінде ақпараттық технологиялар негізінде басқару шешімдерін қабылдау әдістерінің курстары, бір критериалды және көп критериалды тапсырманы жалпы тұжырымдау, белгісіздік жағдайында шешім қабылдау, оның ішінде когнитивтік және сараптамалық шешімдер қабылдау. әдістері, OLAP және ИАД технологиялары оқытылады. Курс шешім қабылдауда қолданылатын негізгі модельдер мен әдістерді қарастырады және корпоративтік АЖ-де ең қолайлы әдістер мен технологияларды қолданады. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар шешім қабылдау принциптері туралы білімдерін, Data Mining туралы білімдерін, сараптамалық жүйелерді ұйымдастыру және құру принциптерін, шешімдерді қолдау жүйесін сипаттау қабілетін, басқару ортасының модельдерін әзірлеуде қолданылатын дағдыларды дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мобильді жүйелер
Пәннің мақсаты магистранттарды мобильді технологиялар мен қосымшаларды тиімді әзірлеуге, басқаруға және пайдалануға дайындау болып табылады. Мобильді жүйелердің негіздері. Мобильді қосымшаларды әзірлеу. Мобильді желілер мен коммуникациялар. Серверлік жүйелермен Интеграция. Мобильді жүйелердің қауіпсіздігі. Мобильді қосымшаларды тестілеу және күйін келтіру. Жетілдірілген тақырыптар және жаңа технологиялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жасақтама және технологиялар
Пәннің мақсаты бағдарламалық жасақтаманы құру, дамыту және қолдау үшін қажетті принциптерді, әдістер мен құралдарды зерттеу. Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу негіздері. Жүйелерді талдау және жобалау. Бағдарламалау тілдері мен технологиялары. Пайдаланушы интерфейстерін әзірлеу (UI/UX). Тестілеу және сапаны қамтамасыз ету. Конфигурация мен нұсқаны басқару. Бағдарламалық жасақтама қауіпсіздігі. Үздіксіз оқыту және дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Стресс жағдайында эмоционалды және когнитивті өзін-өзі реттеуді анықтау, педагогикалық жүйелерді қолдану, психологиялық проблемалардың аспектілерін сипаттау, белгілі бір практикалық мәселені шешуде жеке тұлғаның ерекшеліктерін қолдану, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасында байланыс құру.
- Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын; ЖОО-да бейіндік пәндерді оқытудың заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын біледі; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді; студенттерді оқытуға және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға ынталандырады; білім беру қызметінде цифрлық құралдар мен платформаларды пайдаланады.
- АЖ архитектурасын, реляциялық ДҚБЖ жобалау. Ақпараттық жүйе үшін жалпы жүйелік ережелерді әзірлеу. Ақпараттық жүйелердің ақпараттық қауіпсіздік жүйесін әзірлеу. АЖ архитектурасын дамытуға сараптамалық қолдау көрсету. Бизнес-процестерді талдау және АЖ архитектурасын әзірлеу кезеңдерін орындау процесін жоспарлау және басқару.
- Интерфейсті дамыту процестерін сипаттау. Математикалық әдістерді, жүйелік және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және оларды ғылыми, конструкторлық және технологиялық қызметтегі мәселелерді шешу үшін қолдану. Мәселені шешу үшін бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің ең қолайлы парадигмалары мен әдістемелерін анықтау және қолдану
- Өнімділік пен сенімділік талаптарына негізделген дерекқор схемаларын құрастырыңыз. Ұйым деректерінің ақпараттық ағындарын талдаңыз. Үлкен деректерді талдау негізінде интеллектуалды ақпараттық жүйелер мен қызметтердің үлгілерін әзірлеу.
- Деректер мен білім құрылымдарын, қолданбалы және ақпараттық процестерді модельдеу және жобалау. Ақпараттық технологиялар және АЖ саласындағы бизнес-стратегияны қалыптастыру. Сараптамалық бағалау арқылы ұйымдардың білім беру қызметін талдау және оларды дамыту бағдарламаларын жобалау