Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06112 Компьютерлік жүйелер мен желілерді әкімшіліктеу, басқару және қорғау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Киберқауіпсіздік стандарттары

    Пәннің мақсаты - киберқауіпсіздік саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды, оның ішінде негізгі ұғымдарды, қорғауды қамтамасыз ету әдістерін, стандарттауды және халықаралық бастамаларды дамыту болып табылады. Пәнді оқытудың нәтижелері: қауіпсіздік шараларын әзірлеу және қолдану, киберқауіпсіздік стандарттарын түсіну, осалдықтарды бағалау және осы саладағы халықаралық трендтерді шарлау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Киберқауіпсіздік негіздері және желілерді қорғау

    Пәннің мақсаты киберкеңістік пен киберқауіпсіздік негіздерін, ақпараттық тәуекелдерді талдау, желілік инфрақұрылымның құрылымын, сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздікті реттейтін халықаралық және ұлттық стандарттарды зерделеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижелері: магистрант қазіргі заманғы киберқауіпсіздік қатерлері, ақпаратты қорғау әдістері және қауіпсіз желілерді құру принциптері туралы білімін көрсетеді; әртүрлі АТ орталарында деректерді қорғаудың криптографиялық әдістерін қолдану; тәуекелдерді талдау және ұйымдардың киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін оңтайлы шешімдерді ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: ғылыми зерттеу әдістерін таңдай алады және қолдана алады; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі міндеттерін тұжырымдауға және шешуге; логикалық, жүйелі және сыни ойлау дағдыларын дамыту; теориялық білімді ғылыми проблемалар бойынша өз ұстанымын негіздеу және дәлелдеу үшін пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы

    Пәнді зерделеудің мақсаты - магистранттарда бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясы саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар кәсіби қызметте этикалық нормаларды сақтауға қабілетті болады; білім алушының тұлғалық және кәсіби дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту әдістері мен құралдарын таңдауға және тиімді пайдалануға; алған білімдерін оқу, ғылыми және кәсіби-педагогикалық қызметінде қолдануға міндетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Мақсаты: магистранттарда жоғары мектепте білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық қолдау және басқару аясында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, қазіргі заманғы білім беру талаптарын ескере отырып, оқытушылық қызметті жоспарлау және іске асыру қабілеттерін дамыту. Қарастырылатын болады: жоғары оқу орны мен оқытушы қызметінің нормативтік-құқықтық негіздері, цифрландыру және жаһандану жағдайында жоғары білім беруді трансформациялау, жоғары оқу орнындағы білім беру үрдісі, білім беру ортасындағы коммуникация, өзара іс-қимыл және басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика және қолдау, нәтижелерді бағалау және педагогикалық рефлексия. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар студенттердің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу, оқытудың цифрлық және белсенді әдістерін қолдану, білім беру қызметін диагностикалау мен қолдауды жүзеге асыру, педагогикалық жоспарлау, кәсіби қарым-қатынас және психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін меңгеру дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бұлтты және таратылған жүйелердің қауіпсіздік технологиялары

    Пәннің мақсаты қауіптерді анықтау, деректерді қорғау, желілік қауіпсіздік және құқықтық аспектілерді қоса алғанда, бұлтты және таратылған жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері мен технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық технологиялар қауіпсіздігі

    берудің және сақтаудың барлық кезеңдеріндегі теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, сонымен қатар ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің заманауи әдістері мен технологияларын меңгеру. Пәнді оқытудың нәтижелері: ақпаратты қорғау құралдары мен әдістерін дамытудың перспективалық бағыттарын анықтау; компьютерлік жүйелер мен желілердің жұмысын оңтайландыру үшін ақпаратты қорғау құралдарын қолданудағы нақты мәселелерді шешу; нақты объектілердің ақпараттық қауіпсіздік жүйелеріне талдау және синтез жүргізу; объектілердің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша шараларды оңтайландыру әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Терең оқыту және нейрондық желілер

    Пәннің мақсаты – бейнелерді өңдеу, сөйлеуді тану, деректерді талдау және болжау сияқты күрделі мәселелерді шешу үшін нейрондық желілерді құрудың, оқытудың және қолданудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижелері: терең нейрондық желілердің жұмыс істеу принциптерін, олардың архитектурасын және оқыту әдістерін сипаттау; модельді оңтайландыру процесін, белсендіру функцияларын таңдауды және оқыту алгоритмдерін түсіндіру; қателерді талдау және оқу нәтижелерін түсіндіру; қолданыстағы үлгілерді нақты тапсырмаларға бейімдеу; нейрондық желі әдістерін салыстыру, практикалық есептерді шешудің оңтайлы тәсілдерін таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Желілік технологиялар

    Пәннің мақсаты маршруттау принциптерін, желіні басқару, қашықтан қол жеткізу және деректерді қорғау технологияларын, желіні әкімшілік және операциялық басқару әдістерін оқып үйрену, қазіргі заманғы компьютерлік желілерді құру және басқару әдістерін меңгеру. Пәнді оқу нәтижелері: қазіргі желілік технологиялар мен желілік құралдардың мүмкіндіктерін, қазіргі желілік протоколдар мен желілік құралдардың мүмкіндіктерін анықтау; желілерді жобалау кезінде желілік хаттамаларды конфигурациялау және пайдалану; желілерді жобалау кезінде операциялық жүйелер және утилиталар беретін желілік протоколдарды, желілік құралдарды конфигурациялау және пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геоақпараттық жүйелер

    Пәннің мақсаты – географиялық ақпараттық жүйелердің (ГАЖ) құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, олардың құрылымын, мәліметтерді ұйымдастыру әдістерін, сонымен қатар кеңістіктік ақпаратты талдау және модельдеу құралдарын зерттеу. Пәнді оқытудың нәтижелері: географиялық ақпараттық жүйелер құрылымының негізгі элементтерін және географиялық ақпараттық жүйелерде мәліметтер қорын пайдалану технологиясын анықтау; мысал ретінде MapInfo Professional пакетін пайдаланып, географиялық ақпараттық жүйелердің бірімен жұмыс істеу; қазіргі заманғы ГАЖ әзірлеу құралдарымен жұмыс істеу үшін практикалық дағдыларды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мобильді қауіпсіздік

    Пәннің мақсаты – корпоративтік мобильді қосымшаларға арналған аппараттық және бағдарламалық платформалардың архитектурасын зерттеу, мобильді құрылғылардың, телекоммуникациялық жүйелердің, Wi-Fi желілерінің және мобильді қосымшалардың қауіптері мен осалдықтарын анықтау, сондай-ақ мобильді операциялық жүйелерді қорғау және мобильді құрылғыларды басқару әдістерін меңгеру. Пәнді оқытудың нәтижелері: мобильді құрылғылар мен қосымшалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін анықтау; қазіргі заманғы ұялы байланыс жүйелерінде қолданылатын негізгі технологияларды ажырату; ұялы байланыс жүйесінің типтік блок-схемасының негізгі функционалды блоктарының мақсатын анықтау; мобильді технологиялардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша шараларды әзірлеу және неғұрлым қолайлы құралдарды анықтау; нақты ұйымның сипаттамаларын ескере отырып, мобильді технологиялардың ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету саясатын әзірлеу; мобильді құрылғылардың қауіптері мен осалдықтарын жіктеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Киберқауіпсіздік жүйе архитектурасы

    Пәннің мақсаты телекоммуникацияларды басқару жүйесі (TMN) негізінде телекоммуникация желілерін (ТЖ) құру және басқару принциптерін оқып үйрену, сондай-ақ телекоммуникациялық жүйелерде киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістерін меңгеру болып табылады. Пәнді оқытудың нәтижелері: қызметтердің әртүрлі түрлерін ұсынатын әртүрлі деңгейдегі және масштабтағы желілерді басқарудың бірыңғай жүйесін құру принциптерін анықтау; киберқауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты міндеттерді тұжырымдау; киберқауіпсіздік жүйелерінің даму тенденцияларын талдау; берілген тапсырмаларды шешу үшін киберқауіпсіздік білімін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бұлттық және мобильдік технологиялар

    Пәннің мақсаты – бұлттық есептеулердің негізгі түсініктерін, бұлттық қызметтердің түрлерін, бұлттық технологиялардың артықшылықтарын, сонымен қатар Windows Azure Mobile Services және Windows Azure Active Directory жүйесінде ресурстарды басқарудың архитектурасы мен механизмдерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижелері: бұлтты және мобильді бағдарламалық қосымшаларды құру құрамын, құрылымын, әдістері мен құралдарын, бұлтты және мобильді технологиялардың негізгі ұғымдары мен терминологиясын, бұлтты және мобильді технологияларды қолдану салаларын, бұлттық платформаларды құруға қажетті негізгі технологияларды, мобильді және бұлтты инфрақұрылымның қауіпсіздік мәселелерін анықтау; бұлтты және мобильді бағдарламалық қосымшалардың сапасын басқару; бұлтты және мобильді технологиялармен байланысты жобаларды ұйымдастыруға қойылатын талаптарды тұжырымдау; бұлтты және мобильді бағдарламалық қосымшаларды құрудың ұтымды әдістері мен әдістерін меңгеру; бұлтты бағдарламалық жүйелерді жобалау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелерді талдау, модельдеу және жобалау

    Пәннің мақсаты компьютерлік модельдердің стохастикалық компоненттерін және АЖ жобалау дағдыларын ескере отырып, ақпараттық ағындарды талдау және модельдеу саласында білім алу болып табылады; компьютерлік модельдеудің негізгі ұғымдарын; күрделі жүйелерді талдау негізінде ақпараттық модельдерді жобалау әдістерін зерттеу; аналитикалық және модельдеу модельдерін синтездеу, компьютерлік модельдеу кезеңдерін, модельдеу алгоритмдерін құру принциптерін, модельдеу алгоритмдерінің жалпы құрылымын білу. Пәнді оқудың нәтижесінде білім алушы АЖ-ні кейіннен талдау және жобалауға арналған ақпараттық ағындардың формализацияланған сипатының құзыреттілігіне ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік қауіпсіздіктің теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты – компьютерлік қауіпсіздік теориясының іргелі принциптерін, ақпаратты өңдеудің автоматтандырылған жүйелерін қорғау әдістерін, сондай-ақ қауіпсіздік саясатын әзірлеу және енгізу принциптерін меңгеру. Пәнді оқытудың нәтижелері: компьютерлік қауіпсіздіктің қолданыстағы негізгі теорияларын, компьютерлік қауіпсіздік теориясын дамытудың перспективалық бағыттарын, компьютерлік жүйелердің ақпараттық қауіпсіздік саясатын құру принциптерін анықтау; практикалық қызметте компьютерлік қауіпсіздіктің негізгі теорияларын қолдану; автоматтандырылған жүйені компьютерлік қауіпсіздік тұрғысынан талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бұлтты ақпараттық жүйелердің сәулеті

    Пәннің мақсаты – бұлтты ақпараттық жүйелердің архитектурасын жобалау, әзірлеу және басқару принциптері туралы жүйелі түсінікті қалыптастыру; қауіпсіз бұлттық шешімдерді жасауда қолданылатын заманауи технологияларды, құралдарды және архитектуралық тәсілдерді меңгеру. Пәнді оқыту нәтижелері: өнімділікке, қолжетімділікке және қауіпсіздік талаптарына сәйкес бұлттық ақпараттық жүйенің архитектурасын жобалау; қолданбалы мәселелерді шешу үшін сәйкес бұлттық үлгілер мен қызметтерді таңдау; бұлттық платформалармен практикалық жұмыстарды орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелерде деректерді басқару

    Пәннің мақсаты – ақпараттық жүйелердегі деректерді басқару принциптерін, ақпараттық қосымшаларды жобалау және өңдеу әдістерін, ақпараттық жүйелердің тұжырымдамалық, логикалық және физикалық дизайнын және деректерді сақтау мен өңдеудің заманауи технологияларын меңгеру. Пәнді оқытудың нәтижелері: ақпараттық жүйелердің мәліметтер қорын жобалаудың қазіргі құралдарының мақсаты мен мүмкіндіктерін анықтау; ақпараттық жүйелерді жобалау үшін жалпы CASE жүйелерін қолдану; корпоративтік ДҚБЖ негізінде клиент-сервер қосымшаларын әзірлеу; ақпараттық жүйелерде деректерді басқарудың заманауи әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудың инновациялық-ақпараттық технологиялары

    Пәннің мақсаты ақпараттық технологияларды дамытудың қазіргі заманғы тенденцияларын және оларды білім беру саласында қолдануды зерттеу, оқытудың озық әдістері мен технологияларын меңгеру, оның ішінде ақпараттық жүйелерді жобалау және ақпараттық жүйелерді жобалау үшін заманауи CASE жүйелерін қолдану. Пәнді оқудың нәтижелері: ақпараттық технологиялардың қазіргі заманғы тенденциялары мен перспективаларын көрсету және оқыту әдістемесінің дамуы; оқытудың жаңа ақпараттық және инновациялық технологияларын пайдалана отырып сабақтарды әзірлеу; заманауи ақпараттық технологияларды оқу іс-әрекетіне енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелердің инфрақұрылымы

    телекоммуникация және байланыс кәсіпорындары инфрақұрылымының бар болуын және жұмыс істеуін қамтамасыз ететін жобалау мен есептеу техникасының заманауи ақпараттық технологияларының әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады; телекоммуникацияда және байланыста өндірістік кәсіпорындарын құрылымдау; өндірістік кәсіпорындарын құрылым элементтерін ақпараттық ағымдарды зерттеу; ақпараттық процесстерді түрлендірудің негізгі кезеңдерін үйрену; aқпараттық жүйелердің инфрақұрылымын ақпараттық, программалық жабдықталуын өңдеу. Пәнді оқу нәтижелері: ақпараттық жүйелер мен кәсіпорын ресурстарының инфрақұрылымын жіктеу; ақпараттық жүйені құрудың негізгі кезеңдерін анықтау: талаптарды қалыптастыру, концептуалды жобалау, қолдануды спецификациялау, үлгілерді әзірлеу және оларды тестілеу; ақпараттық жүйені жобалау міндеттерін қою кезінде жүйелік талдауды қолдану, ақпараттық жүйелердің концептуалды моделін анықтау, ақпараттық жүйелерді сипаттау және жобалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Адам-машиналық өзараәрекеттесу

    Пәннің мақсаты – адам мен машинаның өзара әрекеттесу принциптерін, тиімді интерфейстерді жобалау әдістерін, адам мен машинаның өзара әрекетін қамтамасыз ететін аппараттық-бағдарламалық кешендерді және ақпараттық жүйелердегі оператор қызметінің психологиялық және техникалық аспектілерін меңгеру. Пәнді оқытудың нәтижелері: адам-машина жүйелерінің инженерлік, психологиялық және эргономикалық жобалау әдістерін анықтау; оператордың есептеу ортасымен әрекеттесуін қамтамасыз ететін аппараттық және бағдарламалық құралдарға қойылатын талаптарды тұжырымдау; бағдарламалау тілдерінің нұсқауларын, операторларын және синтаксисін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Киберқауіпсіздіктегі машиналық оқыту

    Пәннің мақсаты киберқауіптерді анықтау, алдын алу және оларға жауап беру үшін машиналық оқытудың әдістері мен алгоритмдерін меңгеру болып табылады. Пәнді оқу нәтижелері: машиналық оқыту әдістерін қолдана отырып киберқауіптерді талдау; ML жүйелерінің осалдықтарын бағалау; алгоритмдердің нәтижелерін түсіндіру және оларды киберқауіпсіздік тапсырмаларына бейімдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IoT және киберқауіпсіздік

    Пәннің мақсаты – заттар интернеті (IoT) құрылғылары мен жүйелерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын оқып-үйрену, қауіптер мен осалдықтарды анықтау, шабуылдар мен рұқсатсыз кіруді болдырмау үшін қорғау әдістерін әзірлеу және қолдану. Пәнді оқу нәтижелері: IoT архитектурасын, қауіп-қатерлерін және осалдықтарын талдау; IoT киберқауіпсіздігінің жан-жақты стратегияларын жоспарлау; IoT саласында инциденттерге талдау жүргізу. /

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер қорының киберқауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты – деректер қорының қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін, ықтимал қауіптер мен шабуылдарды талдау, деректер қорының қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері, оның ішінде ұйымдастырушылық және техникалық шаралар, сақтау және беру кезінде деректерді қорғаудың практикалық тәсілдерін меңгеру. Пәнді оқытудың нәтижелері: деректер қорының қауіпсіздігін бұзуға бағытталған ықтимал қауіптерді анықтау; қорғауды қажет ететін ақпараттық ресурстарды, ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлерді және оларды жүзеге асырудың ықтимал жолдарын анықтау; деректер қорының тұтастығын және құпиялылығын қамтамасыз ету құралдарымен жұмысты орындау; мәліметтер базасын қорғаудың жаңа әдістері мен құралдарын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интеллектуалды ақпараттық жүйелер

    Пәннің мақсаты – интеллекттік интеллекттің даму тарихы және оның қалыптасуының негізгі кезеңдері, қазіргі ақпараттық технологиялардың дамуындағы негізгі бағыт ретінде жасанды интеллект (ЖИ) негіздері, оның эволюциясын талдау, интеллектуалды ақпараттық жүйелерде (ИАЖ) қолдану әдістері мен бағыттары. Пәнді оқу нәтижелері: интеллектуалды ақпараттық жүйелердің мақсаты мен қолдану салаларын, олардың құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, бағдарламалық қамтамасыз етудің типтік құрамын және оны енгізу ерекшеліктерін анықтау; интеллектуалды ақпараттық жүйелерде білімді алу, көрсету және пайдалану әдістері; білімге негізделген жүйелерде анық емес модельдер мен жасанды нейрондық желілерді құру принциптері; интеллектуалды ақпараттық жүйелерді, анық емес модельдерді және жасанды нейрондық желілерді жобалау әдістемесін қолдану; оларды жүзеге асыру үшін құралдарды пайдалану; интеллектуалды ақпараттық жүйелерді жобалау әдістерін және шешімдерді қабылдауға дайындау жүйелерінде олардың жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби саладағы ақпараттық технологиялар

    Пәннің мақсаты білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың теориялық және практикалық негіздерін, электрондық білім беру ресурстарын әзірлеу және қолдану, қашықтықтан оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын игеру болып табылады. Пәнді оқытудың нәтижелері: мамандық бойынша бакалаврдың негізгі құзыреттіліктеріне қойылатын талаптарды анықтау; ақпараттық жүйелерді жобалау үшін жалпы CASE жүйелерін қолдану; қашықтықтан оқыту технологиялары мен жүйелерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді интеллектуалды талдау

    Пәннің мақсаты – интеллектуалды ақпараттық жүйелер (ИАЖ) және олардың жіктелуі, деректерді интеллектуалды талдаудың (ДИТ) принциптері мен әдістерін зерттеу, Data Mining, Text Mining, Web Mining алгоритмдері мен технологияларын меңгеру, сондай-ақ интеллектуалды ақпараттық жүйелерде (ИАЖ) жасанды интеллектті қолдану. Пәнді оқу нәтижелері: экономиканың, ғылымның және білімнің заманауи салаларында ДИТ тәсілдерін таңдау; ДИТ саласында алған білімдерін қолдану, білімді ұсынудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, сарапшылардың білімін ресімдеу; ДИТ саласындағы ғылыми-зерттеу және практикалық жұмыстардың негізгі әдістері мен әдістерін анықтау; нейрондық желінің негізгі үлгілерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Шет тіліндегі білім берудің коммуникативті құзыреттілігін кәсіби іс-әрекеттегі тілді меңгеру, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызекі қарым-қатынас, генезисі, философиялық мәні мен ғылыми білімдерін, заңдылықтарын дамыту үшін білімдерін көрсету.
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын; ЖОО-да бейіндік пәндерді оқытудың заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын біледі; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді; студенттерді оқытуға және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға ынталандырады; білім беру қызметінде цифрлық құралдар мен платформаларды пайдаланады.
  • Желілік шабуылдардың алдын алу әдістерін, бұлтты технологиясының жұмыс істеу принциптерін білу. Осалдықтарды анықтау үшін жүйені бақылауды; бұлтты технологияларды, мобильді қосымшаларды қолдануды; IP мекенжайларын блоктауды, желідегі қолданушылардың әрекеттерін шектеуді істей білу.
  • Білімдерін көрсету: бірыңғай модельдеу тілі; АЖ-де ақпараттық қауіпсіздік саясатын қалыптастыру принциптері. Дағды: бизнес-процестерді модельдеу және ұйымдық құрылымдарды көрсету; АТ-ғы қауіпсіздіктің осалдығын бағалауды жүзеге асыру; деректерді қабылдау және алынған деректердің тұтастығын тексеру
  • Қателерді анықтау әдістері мен принциптерін, үлкен мәліметтерді, мәліметтер құрылымын өңдеу әдіснамасын көрсете білу. Мәліметтерді алу және алынған мәліметтердің тұтастығын тексеруді іске асыра білу; компьютерлік жүйелерді, мәліметтер базасын, бағдарлама интерфейстерін жобалау әдістерін құралдарын қолдану.
  • АЖ-де ақпараттық қауіпсіздік саясатын қалыптастыру принциптерін; жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасын құру принциптерін білу. Ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлерді бағалай білу; жасанды интеллект жүйелеріне арналған әдістемелер мен жобалау құралдарын қолдана білу
Top