Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01709 Шетел тілдері (IP) в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бірінші және екінші шетел тілінің оқыту әдістемесін меңгерген, шетел тілдерін оқыту технологиялары (STEM, CLIL, жобалық-коммуникативтік тәсіл, сыни ойлауды дамыту технологиясы және т. б.) негізінде оқу процесін ұйымдастыратын өңірлік мектептердің барлық түрлері үшін екі шетел тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Екінші шетел тілі (А1)
Практикалық фонетика және бірінші шет тілін тыңдау
Тіл біліміне кіріспе
Оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері мен дескрипторлары
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мультилингвизм теориясы - тілдік байланыстар
Мәдениетаралық байланыс және мультилингвинизм
Билингвизмнің педагогикалық тұстары
Сыныпта тілді бағалау, бағалау кезеңдері мен құралдары
Критериалды бағалау технологиялары
Екінші шетел тілі (А2)
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Негізгі шетел тілі (В1 деңгейі)
1 шетел тілін оқытудың әдістемесі мен лингводидактикасы
Лингвоелтану
Оқытылатын тілдер елдерінің мәдени алуандығы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (лексикология, тіл тарихы)
Шетел тілдері және цифрлық коммуникация
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Оқыту әдістері мен технологиялары
Екінші шетел тілі (В1 деңгейі)
Тілдерді оқыту және медиасауаттылық
Негізгі шетел тілі (В2 деңгейі)
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
-
3 Оқу жылы
Шетел әдебиеті және шығармашылық жазу
Екінші шетел тілі (В2 деңгейі)
Шетел әдебиеті
Инклюзивті білім беру ортасы
Педагогикалық зерттеулер және инновация
Бағалау және дамыту
Функционалдық стилистика
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Кәсіби бағдарланған екінші шетел тілі (С1 деңгейі)
Лингвостилистика
Сөйлесудің әртүрлі салаларында оқытылатын шетел тілдерінің қолданылуы
Кәсіби бағдарланған негізгі шетел тілі (С1 деңгейі)
Шетел тіліндегі мәтінді интерпретациялау
2 шетел тілін оқытудың әдістемесі мен лингводидактикасы
-
4 Оқу жылы
Іскерлік дискурс практикасы (негізгі және екінші тілдер)
Лингвистикалық типология
Салғастырмалы лингвистика
Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
Көптілді іскерлік дискурс
Кәсіби бағдарланған екінші шетел тілі (С2 деңгейі)
Шетел тілдерін оқыту мен үйретудегі компьютерлік қосымшалар мен ресурстар
Академиялық мақсаттағы негізгі шетел тілі
Шетел тіліндегі дайындықтағы IT технологиялар
Білім мен дағдыларды бағалау практикумы
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту
Кәсіби бағдарланған негізгі шетел тілі (С2 деңгейі)
Оқытылатын тілдердің салыстырмалы-салғастырмалы типологиясы
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (фонетика, грамматика)
Шетел тілдерін оқыту стратегиялары
Академиялық ағылшын тілі
Кәсіби саладағы тілдік коммуникация
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ана тілі және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби қарым-қатынасты жүргізеді, шетел тіліндегі кәсіби мәтіндермен жұмыс жасай алады; халықаралық немесе мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әртүрлі мәдениет өкілдерінің диалогтық өзара әрекетін жүзеге асыра алады; топтық жұмысты ұйымдастыру және эксперименттік әрекеттерді басқару үшін сөйлеу әрекетінің репродуктивті және өнімді түрлерін ұйымдастырудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдана алады.
- С1, С2 меңгеру деңгейіне және қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес курста оқытылатын тақырыптар шегінде ШТ-де ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін меңгереді; IELTS және TOEFL, TestDaF, DELF, TOPIK және т. б. халықаралық емтихандар талап ететін дәрежеде грамматика, лексика, стилистика саласындағы білім мен дағдыларды қолдана алады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Бірінші және екінші шетел тілдерін меңгеру деңгейінің В1, В2 деңгейіне сәйкес монологтік, диалогтық сөйлеу, пікірталас, пікірталас түрінде ақпарат алмасу түрінде проблемалық тақырыптың ауызша да, жазбаша да аргументтерін сауатты түрде құра алады; бағдарламада ұсынылған тақырыптар бойынша нақты лексиканы қамтитын лексикалық және грамматикалық құрылымдарды дұрыс және орынды қолдана алады.
- IT-технологияларды, Web-ресурстарды, инновациялық әдістер мен жасанды интеллект (ЖИ) құралдарын қолдана отырып, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау, мониторинг жүргізу, бақылау-өлшеу материалдарын әзірлеу және бағалау процесін оффлайн және онлайн ортада ұйымдастырады; табиғи тілді өңдеу (NLP), чат-боттар және бейімделген оқыту технологияларын пайдаланады; оқушыға бағытталған тәсіл негізінде мұғалім мен оқушының өзара әрекетін ұйымдастырып, сыни ойлау, рефлексия және дербестендірілген оқытудың автоматтандырылған жүйелерін қолданады;
- Шетел тіліндегі медиа контентті кәсіби мақсатта қолданады; мәдениетаралық қарым-қатынас принциптерін және шетел әдебиеті саласындағы білімді қолданады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді.
- Оқытылатын шетел тілдерінің теориялық базалық білімдерін кәсіби салаға біріктіре алады; деңгейлік тәсілді қарастыратын шетел тілін меңгерудің халықаралық стандартының талаптарына сәйкес оқытылатын тілдің ұлттық-мәдени ерекшелігін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыра алады.
- Кәсіби даму мақсатында, сондай-ақ шетел тілдері мен әдебиеттерін оқыту шеңберінде зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін пәнаралық білімді игереді және пайдаланады; кәсіпкерлік ойлау мен өзін-өзі басқару дағдыларын дамытып, кәсіби ортада жобалық және қаржылық шешімдер ұсына алады; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің принциптерін түсіндіре алады және оларды кәсіби және академиялық ортада қолдана алады;
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде лингвистика саласындағы ұғымдар мен категориялармен еркін жұмыс істей білу.
- Стилистикалық нормаларды ескере отырып, сөйлеу мазмұнына, қарым-қатынас жағдайына, сөйлеу мақсатына байланысты тілдік құралдарды қолдана алады; шетел тілін оқыту үдерісінде типтік қателіктердің алдын алу үшін анна тілі және шетел тілдерінің жүйелерін салыстыруды ескере отырып, тілдік материалға салыстырмалы-типологиялық талдау жүргізе алады; студенттердің ана тілі және шетел тілдерін білуі мен білім қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тілі сабақтарында оқушылардың рефлексиялық, шығармашылық әрекетін ұйымдастыра алады.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере және IT-технологияларды қолдана отырып, мектепте шетел тілдерін оқытудың заманауи әдістерін, құралдары мен нысандарын пайдаланады; тілдерді оқыту саласында зерттеу жұмыстарын жүргізеді; STEM, CLIL сияқты әртүрлі лингводидактикалық жүйелерді, тәсілдерді, қағидаттарды, мазмұнды, оқыту технологияларын салыстырмалы талдауды жүзеге асырады.
Ұқсас БББ
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01709 Шетел тілдері (IP)
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)