Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02121 Дизайн в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Сәулеттік, графикалық және өндірістік дизайн салаларында кәсіби шығармашылық міндеттерді шешуге қаблетті; мәдениет, өнер және дизайнның өзекті мәселелерін шешумен айналыса алатын өнертану ғылымының магистрін кәсіби даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі кезеңдегі ғылымның дамуы аясында зерттелетін негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық, соның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдап, олардың нәтижелерін кәсіби қызметте қолдана білу.
  • Қазіргі педагогикалық технологияларды, көркем- жоба пәндерін оқыту әдістері мен тәсілдерін меңгеру; коммуникативтік дағдыларды көрсету және ғылыми-педагогикалық, әдістемелік қызметте және оқу үдерісін жобалауда оқыту әдістемесін, белсенді оқыту әдістерін және цифрлық құралдарды қолдану дағдыларын пайдалану; ғылыми әдістерді білім беру тәжірибесіне енгізе отырып, білім беру ұйымында педагог қызметін жүзеге асыру.
  • Оқытуды студентке бағытталған тәсілдер, цифрлық технологиялар, білім, ғылым және инновацияларды интеграциялау қағидаттарына сәйкес ұйымдастыру және өткізу; жобалық және дизайнерлік зерттеулердің ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-әдістемелік материалдар әзірлеу; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарға/шығармашылық жобаларға қатысу, сонымен қатар дизайндағы эксперименттік және инновациялық тәсілдерді, сондай-ақ заманауи дизайндағы этностильді зерттеу.
  • Оқу орындарындағы педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін талдай білу, білім алушылармен, әріптестермен және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының қызметкерлерімен тиімді коммуникация орната білу.
  • Дизайн білім беруінде жаңа технологияларды меңгеру, заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын, ғылыми-педагогикалық әдістер мен олардың теориялық негіздерін қолдану; ғылыми-эксперименттік жұмыс жүргізу, оның нәтижелері бойынша қорытындылар мен ұсыныстар жасау; "ЖООПҰ" саясатына сәйкес білім беру ортасы мен ұйымдық мәдениетті дамыту, студенттердің азаматтық және кәсіби белсенділігін арттыру, академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып.
  • Білім алушылардың танымдық белсенділігін арттыру мақсатында инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана отары, дизайн саласындағы өз кәсіби қызметін талдай білу.
  • Дизайнды оқытудың ғылыми-методикалық тәсілдері тұрғысынан педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін талдай білу; дизайнның ғылыми, теориялық және эргономикалық негіздерін, оны әлемдік мәдениет, бейнелеу өнері, архитектура және жобалау практикасы жүйесіндегі орны бойынша көрсету.
  • Жасанды интеллектті қолдану арқылы жайлы, қолжетімді және бейімделетін сәулеттік және көрнекі-коммуникациялық ортаны құруға бағытталған инклюзивті және эргономикалық жобалаудың заманауи әдістерін меңгеру. Дизайн-жобаларды әзірлеу және басқару барысында цифрлық технологиялар мен интеллектуалдық жүйелерді қолдану. Инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, кәсіби және педагогикалық қызметін талдау және жетілдіру.
  • Шетел дизайнының негізгі бағыттары мен тенденцияларының қалыптасу тарихы бойынша білім қалыптастыру және олардың ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі жобалау әдістерін қолдану бойынша кәсіби дағдыларды қалыптастыру.
  • Дизайнда заманауи компьютерлік модельдеу әдістерін қолдану; жобалау қызметінің кезеңдерін сақтау; жобалық құжаттаманы дайындау және қорғау; техникалық ұсыныстан бастап дайын жобаға дейін жобалау кезеңдерін жүзеге асыру, білім алушылардың танымдық белсенділігін арттыру мақсатында инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану.
  • Дизайн-ортаның тарихы мен теориясы, кеңістіктік ортаның түрлері мен типологиялары, полихромия, этностильдер және архитектуралық, визуалды-коммуникациялық және заттық ортаны қалыптастырудың көркемдік-композициялық принциптері туралы білімді талдап, жүйелеп, кейін ғылыми-педагогикалық және жобалау қызметінде қолдану.
Top