Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01708 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Тіл біліміне кіріспе

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерді тілдердің шығу тегі, тілдің әлеуметтік ерекшеліктері, тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, тілдердің жіктелімі, дүние жүзінің лингвистикалық картасы сияқты жалпы теориялық мәселелермен таныстыру болып табылады. Пән тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдерін, тілге теориялық көзқарастарды пайдалана отырып, тілдердің типологиялық сипаттамаларын талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Пәннің мақсаты - қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін жаңа білімді алу, білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілердегі оқытудың инновациялық тәсілдеріне, білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізу. Қоғамда, білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға, қолдануға қабілетті болу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Аталым теориясы және мәтін құру негіздері

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің мәтінді номинациялау және құрастыру негіздерін меңгереді және оларды кәсіби қызметінде қолдануды үйренеді. Олар тілде номинациялардың пайда болу жолдарын түсіндіреді. Мәтіннің композициясын тақырыптық ойдың идеалды баяндалуының көрсеткіші ретінде зерттеңіз.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерді психиканың қалыптасуымен, қызметімен, даму заңдылықтарымен таныстыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың дамуын бақылай алады; жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады; білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады; әртүрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда жағдаятқа сай әрекет ете алады; жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты – экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән экономикалық теория мәселелерін, кәсіпкерлік қызметтің даму үрдістері мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін, кәсіпкерлікті қолдаудың құралдық және институционалдық тетіктерін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтегі оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту мәселелерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында білім алушылар қаржы құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, жеке және отбасылық бюджетті жоспарлау мен басқаруға, жинақтарды сақтап, көбейтуге, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем әдебиеті және оқыту жүйесі

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің әлем әдебиетінің даму заңдылықтарын, шығармалардың көркемдік ерекшеліктерін дүниенің әлеуметтік ерекшеліктері призмасы арқылы зерттеуі болып табылады. Әдеби шығармаларды талдау арқылы әлем әдебиетінің негізгі бағыттарын меңгеруге үйренеді, әлем әдебиеті мен қазақ әдебиетінің байланыстары мен ерекшеліктерін талдап, салыстырады, шығармалардың көркемдік құндылығы мен қазіргі мәдениеттегі әлеуметтік жағдай арасындағы байланысты талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілі мен әдебиетінен сабақ үлгілерін жасау негіздері

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерге қазақ тілі мен әдебиетінің теориялық негіздерін көрсетіп, қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың әдіс-тәсілдерін іс жүзінде дұрыс және тиімді пайдалану мен қолдануды меңгерту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Тілдік кеңістік және қазақ тілі экологиясы

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдер қазақ тілінің қолданыс аясын сақтап, кеңейту жолдарын іздестіру болып табылады.Пән аясында ғылымдағы лингвоэкология ұғымы, қазақ лингвоэкологиясының дамуы, ақпарат кеңістігін лингвоэкологиялық тұрғыдан қарастыру, тілдік орта, тілдік саясат, лингвоэкологиялық зерттеулерің негіздері мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің синтаксисі және оқыту негіздері

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдер қазақ тілінің сөз тіркесі мен сөйлем құрылысының ерекшеліктерін, белгілерін, синтаксис теориясын түсіндіре алуы болып табылады. Білім алушылар қазақ тіліндегі сөз тіркестері мен сөйлемдердің құрылымының, түрлерінің теориялық негіздерін және бұл пәннің ойды дұрыс жеткізудегі маңызын, қазақ тіліндегі сөз тіркесі мен сөйлем түрлерінің белгілері мен қызметін де зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Тілдік қатынас негіздері

    Пәннің мақсаты тілдік қатынас теориясының пайда болу және даму негіздерін, зерттелу тарихын, сөйлесім әрекеті мен оның түрлерін, тілдік қатынастың әдістемесін, қатысым әдісі арқылы қазақ тілін оқыту мәселелерін, қазіргі коммуникативистиканың базалық ғылыми аппаратын, коммуникацияны зерттеу әдістерін зерделеуге бағытталған. Коммуникацияның қазіргі теориясындағы қолданбалы зерттеулердің негізгі бағыттарын, вербалды, бейвербалды коммуникацияның прагматикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Пәннің мақсаты - қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен жеке қасиеттерін дамыту. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге, қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар серіктестіктің әртүрлі шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге, ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Түркі халықтарының әдебиеті

    Пәннің мақсаты білім алушыларды туыстас түркі тілдес халықтар әдебиетінің қалыптасу, даму жолдарымен, көркемдік ерекшеліктерімен таныстыру, салыстырмалы-салғастырмалы, өзара дамуы мен өзара әсерлері тұрғысынан зерттеу болып табылады. Пәннің мазмұны түркі тектес, түркі тілдес халықтар әдебиетінің даму кезеңдерін, идеялық-эстетикалық, жанрлық ізденістерін, мазмұндық-тақырыптық жүйесін оқытуға, жекелеген ақын-жазушылардың шығаршашылығын оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілінің орфографиясы мен пунктуациясы

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерге қазақ тілі сөздерінің жазылу заңдылықтары мен лингвистикасына теориялық саралау жүргізуді меңгерту болып табылады. Пән аясында орфографиялық принциптер, жазу ережелері және қазіргі қазақ (орыс) тіліндегі тыныс белгілерін қою, неғұрлым күрделі орфограммалар мен пунктограммалар оқытылады, сауатты жазу және өзін-өзі бақылау дағдылары, оқу тілінде ақаулы мәтіндерді редакциялау дағдылары жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ жазуының тарихы

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерге дыбыс-таңба, дыбыс-әріп, әріп-таңба туралы түсініктерін тереңдете отырып, қазақ жазуының тарихын білумен қатар қазақ жазуының қалыптасуын дамыту болып табылады. Олар қазақ әліпбиінің бұрынғы және қазіргі түрлеріне теориялық талдау жасайды. Болашақ мұғалімдер оқушыларына қазақ жазуының қалыптасуы туралы мағлұмат беріп, қазақ жазуының дамуындағы тарихи кезеңдерді түсіндіріп, талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің семантикалық жүйесі

    Пәннің мақсаты тілдік бірліктердің мағыналық жүйесінің құрылымын, өзіндік ерекшеліктерін, сөздің мағыналық құрылымын «формадан мазмұнға принципі» негізінде оқыту жүйесін, қазақ сөзінің ішкі мағыналық құрылымын оқытады. Семантиканың негізгі теориялық ұғымдары мен ғылыми теориялық бағыттарын, сөз семантикасы мен сөйлем семантикасын, сөздің лексикалық мағынасын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Функционалдық стилистиканы оқыту, оның ішінде шағын жинақты мектепте

    Пәннің мақсаты білім алушыларда функционалдық стильдер, стилистикалық норма, тілдік бірліктерді стилистикалық қолдану туралы білім кешенін қалыптастыру. Пән функционалды стильдерді жіктеу принциптерін зерттеуге, әртүрлі стильдегі мәтіндерді стилистикалық талдауға, бағалау, редакциялау дағдыларын қалыптастыруға, жалпы білім беруде, оның ішінде шағын жинақталған мектепте стилистика мен функционалдық сауаттылық негіздерін оқыту бойынша педагогикалық қызметті ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің сөзжасамы және оқыту негіздері

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерге сөзжасам теориясы, сөзжасамның ұғымдары мен бірліктері, сөзжасамдық талдаудың синхронды және диахрондық түрлері туралы білімді меңгерту болып табылады. Білім алушылар сөзжасам жолдары мен сөзжасам тәсілдерін ажыратуға үйренеді және қазақ тіліндегі сөздердің сөзжасамдық табиғаты, сөзжасамдық бірліктері мен сөзжасам тәсілдері туралы білімдерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытудың әдісі мен технологиялары

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімдерге педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына, оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алатын оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсіндіру. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін меңгерту. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Мәтін және лингвомәдени талдау

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерде мәтіннің ғылыми-теориялық тұжырымдамасын зерттеу дағдысын қалыптастыру, мәтінге лингвомәдени талдау түсінігін кеңейту болып табылады. Білім алушылар мәтінді зерттейді, негізгі теорияны түсіндіреді және мәтінге тілдік және мәдени талдау жасайды. Олар мәтінді лингвистикалық және мәдени талдау әдістерін көрсетіп, лингвистикалық және мәдени талдаудың мәнін түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Оқу сауаттылығы және оқыту негіздері

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерге әр мектептегі оқушылардың оқу сауаттылығы тұрғысынан жалпы лингвистикалық білімін және логикалық талдауын түсінуді анықтап, жүйелеуді үйрету болып табылады. Олар практикалық лингвистикалық талдау жүргізеді және логикалық және грамматикалық сауаттылық дағдыларын дамытады, сонымен қатар оқу сауаттылығын (функционалдық сауаттылық) арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Пәннің мақсаты – білім алушыларға әдебиеттанудың негізгі ұғымдары мен заманауи әдіснамалық технологиясын меңгерту, көркем шығарманың табиғатына қатысты әдеби-теориялық бастапқы білім қалыптастыру. Курста образ ұғымы, образдың жасалу тәсілдері, әдебиеттің тегі мен түрі, көркем шығарманың мазмұны мен пішіні, архитектоникасы мен композициясы, тілдік аспектілер, мәтінге қатысты интерпретация, герменевтика, синергетика, нарратология сынды ұғымдар қарастырылады. Пән әдеби мәтінді ғылыми-теориялық тұрғыда талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ әдебиеті және оқыту жүйесі

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерге қазіргі қазақ әдебиетінің бағыты мен мазмұнына талдау жасауды меңгерту болып табылады. Білім алушылар өз шәкірттерін қазіргі ақын-жазушылардың шығармашылығымен таныстырып, олардың шығармаларының идеялық-көркемдік ерекшеліктерін ұғындыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілінің тарихи грамматикасы

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерге қазақ тілінің тарихи негіздерін, грамматикасын ғылыми-теориялық ұғымдарды пайдалана отырып, шәкірттеріне түсіндіруді үйрету болып табылады. Білім алушылар қазақ тілінің тарихи лексикалық қорын, құрамын, толығу жолдары мен жүйесін, тіл тарихының қалыптасу, кемелдену жолындағы фонетикалық өзгерістердің рөлін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары

    Пәннің мақсаты оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің фонетикалық жүйесі және оқыту негіздері

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерге тілдің фонологиялық және фонетикалық теориялық негіздерін, қазақ тілі фонетикасының ерекшеліктерін, дыбыс жасалуын, тіл заңдылықтарының табиғатын меңгеру арқылы дұрыс ауызша және жазбаша сөйлеудің негіздерін меңгерту болып табылады. Тәжірибеленуші мұғалімдер тілдің фонетикалық және фонологиялық ерекшеліктерін, заңдылықтарын меңгереді, фонетикалық талдауды кәсіби қызметінде қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті және оқыту жүйесі

    Пәннің мақсаты қазақ әдебиетінің тәуелсіздік жылдарындағы дамуын, қазақ поэзиясындағы ұлттық сипаттың тереңдей түсуін, ақындар шығармашылығындағы тәуелсіздік тақырыбын зерттеу. Тәуелсіздік жылдарындағы әдеби үдеріс пен көркем шығармашылыққа ғылыми-теориялық талдау, түсіндіру жұмыстарын жүргізу, көркемдік-эстетикалық даму жолдарын талқылау. Болашақ мұғалімдер оқушыларға сол кезеңдегі әдебиеттің олардың рухани дамуына, қоғамдық-саяси, әлеуметтік көзқарастарының қалыптасуына ықпалын түсінуге үйретуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Ежелгі мен хандық дәуір әдебиеті және оқыту жүйесі

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдер түркі тілдес халықтарға ортақ әдебиеттер мен Қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиеттердің мазмұнын, осы кезең әдебиетін зерттеген ғалымдардың еңбектерін зерттеп, меңгеруі. Олар көне әдеби жәдігерлердің қазақ әдебиетіндегі орнын айқындайды, көне түркі әлемі мен хан дәуірі мұраларының оқушылардың рухани дамуына, қоғамдық-саяси, әлеуметтік көзқарастарының қалыптасуына ықпалын ұғынады, оқушыларға толық теориялық білім бере алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру туралы ғылым, оқытудың негізгі теориялары және тәрбие

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің педагогика, дидактика және тәрбие теориясы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Курс шеңберінде білім алушылар оқытудың, тәрбиенің және педагогикалық модельдердің әртүрлі теорияларының негізінде жатқан адам туралы тұжырымдамалық түсініктерді қоса алғанда, педагогика ғылымының негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды терең түсіну болашақ мұғалімдерге әртүрлі білім беру жағдайларына бейімделе отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістерін саналы түрде таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді. Бұл оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби көзқарасты қалыптастыруға және білім алушылардың жеке басын жан-жақты дамытуға бағытталған қолайлы тәрбие ортасын құруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Бағалау және дамыту

    Пәннің мақсаты - білім алушыларға оқу үдерісіндегі бағалаудың мәнін терең түсіндіру, оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ету. Бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиет теориясы

    Пәннің мақсаты - әдебиеттану құрылымын зерттеу. Пәннің мазмұны әдеби шығарма туралы ілімді, шығарманың мазмұнын, тақырыбын, проблемасын, идеясын, шығарманың формасын, сюжетін, композициясын, пәндік әлемін, авторды ұсыну тәсілдерін, шығарманың тілін, әдеби процесті, әдістерді, бағыттарды, текті, жанрларды, көркемдік құралдарды, стильдерді қарастырады. Көркем шығарманың тақырыптық-көркемдік, идеялық ерекшеліктерін талдауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Медиариторика

    Пәннің мақсаты білім алушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, әртүрлі жанрдағы медиа мәтіндерді құру. Пән тұжырымдамалықты, тілдік экспрессивтілікті ескере отырып құрылған медиариторикадағы дәлелдеу стратегияларын, болашақ маманға білім беру мазмұнын жаңартуды ескере отырып, ауызша іс-әрекеттің технологиялық жаңа түрлерін игеруге мүмкіндік беретін коммуникативті тактиканы құру үшін қажетті сөйлеу этикеті, риторикалық этика категорияларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ фольклоры және оны оқыту негіздері

    Пәннің мақсаты - білім алушыларға фольклордың, фольклор мен жазба әдебиеттің, халық ауыз әдебиетінің түрлерінің қоғамдық мәні мен ерекшеліктерін меңгерту. Болашақ ұстаздар халық ауыз әдебиеті арқылы оқушылардың талдау қабілетін қалыптастырып, дүниетанымын кеңейтуді үйренеді. Оқушыларға қазақ ауыз әдебиетінің шығу тегі, жанрлық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерін талдауға, ақпарат жинауға, әртүрлі мәтіндерді түсінуге және түсіндіруге үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерге оқыту технологиясын көрсету және оның теориялық негіздерін түсіндіру арқылы қазақ тілін оқытудың өзіндік жолдарын дамыту болып табылады. Мектепте қазақ тілін оқытудың теориясы мен технологиясын қарастырып, талдауға үйренеді, сонымен қатар қазақ тілін оқытудың әдіс-тәсілдері мен технологияларын түсіндіреді. Қазақ тілін оқытудың теориясы мен технологиясының негіздерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Шетел әдебиетінің тарихы

    Пәннің мақсаты классикалық шетел әдебиетінің негізі болып табылатын Батыс пен Шығыстың көркем шығармалары арқылы мәдениетін түсіну, әлемдік шығармашылықтың негізгі тенденцияларымен танысу. Пән ежелгі (антикалық), ежелгі классикалық әдебиеттің, орта ғасыр әдебиетінің, қайта өрлеу дәуіріндегі әдебиеттің, ХІІ-ХХ ғғ. әлемдік әдебиеттің даму кезеңдерін, Испания, Италия, Франция, Англия, АҚШ, т.б. елдердің ақын-жазушыларының шығармашылығын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілінің морфологиясы және оқыту негіздері

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерге қазақ тіліндегі морфологиялық санаттарды зерттеп, қазақ тілінің сөздерді түрлендіру жүйесін оқытуды меңгерту болып табылады. Білім алушылар қазақ тіліндегі грамматикалық санаттар туралы білім беруге үйренеді. Сонымен қатар грамматикалық ұғымдар туралы түсініктерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Көркем шығарманы герменевтикалық талдау

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің көркем мәтінді герменевтикалық талдау ұғымын және талдау әдістерін меңгеріп, зерттей білуі болып табылады. Білім алушылар тарихи және көркем мәтіндерді талдап, талдау әдістерін, әдеби шығармаларды толық түсіну және қабылдау үшін қазіргі ғылыми әдіснамалық принциптерді дұрыс қолдануды үйренеді. Пәннің негізгі мазмұны мәтінтану мен әдебиеттанудың басты ұғымдарымен, категорияларымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге бағытталған және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау және жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы: зерттеу дағдыларын дамыту

    Пәннің мақсаты білім алушыларда орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылымын салыстыру негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән салыстырылатын тілдер саласындағы білімді тереңдетуге, лингвистикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, ғылыми ой-өрісті кеңейтуге, тілдік фактілерді талдау қабілетін дамытуға ықпал етеді, білім алушыларда салыстырылатын тілдерді оқытудың тиімді жолдарын түсінуін қалыптастырып, зерттеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Тіл теориясы

    Пәннің мақсаты тіл білімінің тарихы, тіл теориясы туралы теориялық білім беру. Пәннің мазмұны көне заманнан қазіргі кезге дейінгі лингвистикалық көзқарастарды, мектептер мен әдіс-тәсілдерді, тілдің табиғатын, дыбыстық тілдің шығуын, тілдің ішкі құрылымы мен жүйесін, қызметін, тілдің дамуын (глоттогоника), тілдердің өзара әсерлерін, таңбалық сипатын, тіл және қоғам арақатынасын, ой-сана қатынасын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Қазақ әдебиетін оқыту теориясы мен технологиясы

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің әдебиетті оқытудың әдістері мен технологияларын, сондай-ақ оларды қолдану жолдарын меңгеруі және талдай білуі. Білім алушылар оларды іс жүзінде көрсетіп, қазақ әдебиетін оқытудың таңдалған әдіс-тәсілдері мен технологияларының түрлеріне түсініктеме беріп, талдау жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің лексикологиясы және оқыту негіздері

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерді қазақ тілінің сөздік құрамының теориялық ерекшеліктерімен және әр сөзді әдеби, сауатты сөйлеуде дұрыс қолданудың әдіс-тәсілдерімен таныстыру, оларға сөздің құрылымын, сөздік қорын, мағынасын теориялық және практикалық тұрғыдан үйрету болып табылады. Білім алушылар қазақ тілінің сөздік құрамы мен құрылымының, фразеологизмдердің рөлін, сауатты, әдеби-мәдени сөйлеудегі сөздердің мағынасын түсіндіре алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныстыру. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Салғастырмалы грамматика

    Пәннің мақсаты білім алушыларда орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылымын салыстыру негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән салыстырылатын тілдер саласындағы білімді тереңдетуге, лингвистикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, ғылыми ой-өрісті кеңейтуге, тілдік фактілерді талдау қабілетін дамытуға ықпал етеді, білім алушыларда салыстырылатын тілдерді оқытудың тиімді жолдарын түсінуін қалыптастырып, зерттеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді дайындау бойынша әдіснамалық және теориялық білім жүйесін тереңдету және ұғыну, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен академиялық жазудың ерекшеліктері, өлшемдері, концепциялары туралы іргелі білім негізін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында білім алушылар объективтілік, дәлдік, дәйектілік және ойдың айқындылығы секілді зерттеу қызметінің негізгі ұғымдарымен танысып, білім алушының болашақ кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын метапәндік және коммуникативтік құзыреттіліктерді игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті - ХХ ғасырдың басы және оқыту негіздері

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің ХІХ ғасыр мен ХХ ғасыр басындағы әдебиеттің дамуы мен кезеңдерін және осы кезеңдегі көрнекті жазушылардың өмірбаянын зерттеуі. Білім алушылар әдеби жанрлардың, аудармалардың, әдеби сын мен прозаның дамуын зерттейді, оқушыларға ХІХ-ХХ- ғасырдың басындағы тарихи-әлеуметтік жағдайлардың әдеби ағымдарға әсерін көрсетуді үйренеді, ақын-жазушылардың шығармашылығының тақырыптық негіздерін, дәуірлер сабақтастығын, дәстүр сабақтастығын және оны білім беру жүйесінде түсіндіру жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Аналитикалық ойлауды дамыту, ғылыми-зерттеу қызметінде дағдыларды меңгеру; ғылыми деректерді өңдеу бойынша сапалы жұмыс жүргізу; ғылыми қызметті іске асыруда субъективтілік пен жауапкершілікті арттыру; өзіндік көзқарас қалыптастыру.
  • Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері, негізгі ұғымдары туралы білу.
  • Педагогикалық үдерісте білім беру және тәрбиелік міндеттерді, оқытудың түрлерін, формаларын және әдістерін білу, алған білімдері негізінде білім беру үдерісін басқарудың әдістері мен құралдарын, принциптері мен заңдылықтарын меңгеру. Инклюзивті, жалпы білім беретін мектептердің арнайы сыныптары мен үйден оқыту жағдайында оқушыларды инклюзивті оқыту үлгісін қолдану жұмыстарын ұйымдастыруды, жоспарлауды және шешім қабылдауды үйрену.
  • Педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеру, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын білу, оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдау.
  • Әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуге кешенді тәсілді қолдану, адамның когнитивті және тұлғалық даму процесінің бөлігі ретінде үздіксіз оқыту тұжырымдамасын түсіну және іс жүзінде қолдану, сонымен қатар жеке, қоғамдық және желілік деңгейлерде қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолдану.
  • Адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын, оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажырату; жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолдану.
  • Әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алу, өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алу.
  • Оқу мен оқытудың инновациялық стратегияларын, сондай-ақ пән бойынша ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді сабақ/сабақ жоспарлары, оқу және сыныптан тыс іс-шаралар негізінде білім беру үдерісін және/немесе сыныптан тыс іс-шараларды жобалау, өткізу және бағалау әдістері мен құралдарын қолдану; эксперименттердің нәтижелерін және/немесе жиналған деректерді талдап, қорытынды жасау.
  • Қазақ тілінің фонетикалық жүйесі мен дыбыстық құрылымы, заңдылықтары, ішкі ерекшеліктері туралы теориялық ұғымдарды түсіндіру; фонетикалық терминология мен транскрипцияны қолдану; кешенді фонетикалық талдау әдістерін қолдану; тіл фонетикасын теория мен практикада оқыту.
  • Қазақ әдеби тілінің лексикалық-фразеологиялық жүйесін, негізгі категорияларын түсіндіру; лексикалық және фразеологиялық бірліктердегі парадигматикалық, синтагматикалық байланысты, лексикалық бірліктердің арақатынасын түсіну.
  • Мәнмәтіндегі сөздерді мәтіннің мағынасына қарай талдау; сөзжасамның ғылыми-теориялық негіздерін түсіндіру; сөзжасамдық талдау жүйесін және сөз тудырушы жұрнақтарды түсіндіру; қазақ тілі морфологиясының ғылыми теориясын түсіндіру; сөзді түрлендіру жүйесі туралы құзыреттілікке негізделген білімге ие болу.
  • Қазақ тілінің синтаксис теориясы мен синтаксистік құрылымын түсіндіру; синтаксистік ұғым бірліктерін ажырату; қазіргі қазақ әдеби тілінің нормаларына сәйкес сөйлем құрастыру; сөз тіркестеріне, сөйлем түрлеріне жан-жақты талдау жүргізу.
  • Шешендік өнер мен логикалық ойлауды қолдану; ұлттық құндылықтарды, қазақ ауыз әдебиетінің тарихын, фольклортану мен фольклортанулық зерттеулерді түсіндіру; көне түркі әдебиетіне ортақ әдеби және мәдени ескерткіштерге сипаттама беру; ақындар мен айтушылар поэзиясын түсініп, пікір айту.
  • Қазақ әдебиетіндегі негізгі әдеби мотивтерді сипаттау; жазба әдебиеттің қалыптасуы мен дамуын түсіндіру; тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті қайраткерлерінің мұрасын меңгеру; прозаға, поэзияға және драматургияға, сатира жанрындағы жаңашыл ізденістерге, жаңашыл әдебиеттану мен әдеби сынға қатысты шығармаларды ұсыну.
  • Дүние жүзі әдебиеті тарихының қалыптасуы, дамуы, тенденциялары мен концепцияларын түсіну; қазақ және әлем әдебиетін салыстыру; автор мен кейіпкер арасындағы байланысты түсіндіру; әдеби гендер мен тип, әдеби мектептер, әртүрлі ағымдар мен стильдер туралы негізгі түсініктерді меңгеру; пәндік ұғымдарды, ережелерді, теориялық талдау әдістерін түсіндіру.
  • Мәтінге тілдік, логикалық талдау жүргізу; оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіру; мәтіннің негізгі идеясы мен мазмұнын анықтау; жалпы тілдік құзыреттілігін және тыныс белгілері мен емле ережелерін білуін көрсету; орфографиялық талдау жүргізу.
Top