8D10140 Фармация в ҚМУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзін-өзі дамытуға, әлеуметтік бейімделуге қабілетті, жалпы және кәсіби мәдениет деңгейі жоғары білікті, халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандарды, кәсіби элитаны даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қарағанды медицина университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D140 Фармация
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Биостатистика ( ілгері курс)
Статистикалық критерийлерді пайдалана отырып, Сандық, сапалық медициналық-биологиялық деректерді ұсыну, сипаттау, талдау, медицинада болжау бойынша практикалық дағдыларға оқыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу этикасы
Пән аясында биоэтика туралы түсінік, этикалық қағидалар, клиникаға дейінгі зерттеулердің, клиникалық зерттеулердің және басқа да интервенциялық зерттеулердің құқықтық аспектілері ұсынылған. Медицина ғылымының философиялық мәселелері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтау, күнтізбелік жоспарды дайындау, Зерттеу дизайны, іріктеу мөлшерін бағалау, этикалық шектеулер, қаржылық шығындарды анықтау мәселелері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи технологиялар және дәрілік заттар өндірісі
Фармакотерапия саласындағы проблемалар және оларды технологияның дамуы мен дәрі-дәрмек өндірісі кезеңдерінде шешу жолдары. Белсенді субстанциялар мен жаңа дәрілік нысандар технологиясын әзірлеудің биофармацевтикалық аспектілері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
**Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау
Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты – ғылыми таным әдіснамасын меңгерген және қазіргі заманғы мәселелерді зерттеуде ғылыми әдістерді қолдана алатын, ғылыми-зерттеу қызметінің қорытынды нәтижесі докторлық диссертацияны жазу және табысты қорғау болып табылатын докторантты дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 30
-
Академиялық хат
Жаңа бірегей ғылыми жарияланымдар туралы түсінік. Сыни тұрғыдан оқу және ойлау дағдыларын дамыту. Презентацияларды рәсімдеу және ұсыну, ғылыми пікірталастарға қатысу, дәлелдеу дағдыларына үйрету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық тәжірибе
Оқыту процесінде алынған білімді бекіту және практикалық іс-әрекет барысында кәсіби-педагогикалық құзыреттілік пен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Дәрілік қамтамасыз етуді ұйымдастыру және басқару
Республиканың медициналық ұйымдары мен халқын дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етуді басқару. Дәрілік айналым мониторингінің бірыңғай жүйесін құру. Ұлттық дәрілік саясат тұжырымдамасы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фармакоэкономика және фармакоэпидемиология
Фармакоэкономикалық талдаудың әдістері, дәрілік заттар және емдеу әдіснамасының бағалау экономикасының өлшемдері, шығын түрлері, науқас өмірінің сапасын зерттеу алгоритмі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дәрілік өсімдіктердің фитохимиялық зерттеуі
Фитопрепараттарды әзірлеу және өндіру үшін перспективалы дәрілік өсімдіктердің жаңа түрлерін пайдалану. Зерттеудің фитохимиялық әдістері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
**Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау
Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты – ғылыми таным әдіснамасын меңгерген және қазіргі заманғы мәселелерді зерттеуде ғылыми әдістерді қолдана алатын, ғылыми-зерттеу қызметінің қорытынды нәтижесі докторлық диссертацияны жазу және табысты қорғау болып табылатын докторантты дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 45
-
Зерттеу тәжірибесі
Оқыту процесінде алынған теориялық білімді қолдану және бекіту, дәстүрлі және заманауи зерттеу әдістерін қолданудың тәжірибелік дағдыларын меңгеру, зертханаларда зерттеу тапсырмаларын орындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
**Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау
Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты – ғылыми таным әдіснамасын меңгерген және қазіргі заманғы мәселелерді зерттеуде ғылыми әдістерді қолдана алатын, ғылыми-зерттеу қызметінің қорытынды нәтижесі докторлық диссертацияны жазу және табысты қорғау болып табылатын докторантты дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 48
Оқыту нәтижелері
- фармацевтикалық зерттеулер саласындағы жалпы кәсіби, іргелі дайындықты кеңейтетін фармацевтикалық ғылымдардың тарихы мен әдіснамасын білуін көрсетеді
- фармацевтикалық әзірлеу, оның ішінде өсімдік тектес заттар саласында білімі мен дағдыларын көрсетеді
- дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету саласындағы іргелі мәселелерді анықтайды және заманауи технологияларды пайдалана отырып, проблемалы саладағы зерттеулерді орындайды
- ғылыми зерттеулерді ғалымның Әлеуметтік-этикалық жауапкершілігі және биоэтикалық қағидаттар тұрғысынан іске асырады
- шығармашылыққа және жүйелі ойлауға, инновациялық қызметке, өзінің мәдени және кәсіби деңгейін көтеруге және бейімделуге қабілетті
- фармацевтикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызы бар жобаларды іске асыру салдарын жүйелі бағалау және болжау қабілетін және кәсіби білімін көрсетеді және пайдаланады
- үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында фармация және ғылыми ұйымдар саласындағы әріптестермен және әртүрлі мамандармен тиімді өзара іс-қимыл жасауға қабілетті
- зерттеудің заманауи әдістері мен жабдықтарды зерттеу үшін, тәжірибелік деректерді өңдеу, талдау және ұсыну үшін ақпараттық технологияларды қолдана алады
- оқыту процесінде студенттердің танымдық іс-әрекетінің психологиясын, оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың әдістері мен құралдарын қолданады
- фармацевтикалық ғылымдар мен технологиялардың философиялық концепцияларын, олардың ғылыми дүниетанымды қалыптастырудағы орнын терең түсінеді және терең түсінеді
- кәсіби ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және беру кезінде қазіргі заманғы ақпараттық және компьютерлік технологияларды қолданады
- кәсіби команданың басқа мүшелерін өз бетінше оқуға және оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті