Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 8D10140 Фармация в Қарағанды медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзін-өзі дамытуға, әлеуметтік бейімделуге қабілетті, жалпы және кәсіби мәдениет деңгейі жоғары білікті, халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандарды, кәсіби элитаны даярлау
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D140 Фармация
  • ҰБТ-дағы пәндер
  • Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
  • Зерттеу этикасы
    Несиелер: 5

    Ғалымның кәсіби этикасының мәселелері, ғалымның әлеуметтік-этикалық жауапкершілігінің мәселелері, нақты ғылыми пәндердің адамгершілік мәселелерінің ерекшеліктері қарастырылады. Ғылым этикасының курсын меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобалық менеджмент
    Несиелер: 3

    Жобаларды басқару негіздері. Жобаларды басқарудың ерекше түрі ретінде басқару. Жоба уақытын басқару. Жоба маркетингі. Жобаларды басқарудың ұйымдық құрылымы. Жоба командасын басқару. Жобаның қаржыларын басқару

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • PhD зерттеулеріне кіріспе
    Несиелер: 2

    Докторантурада оқуға тәуелсіз көзқарасты дамыту қабілеті. PhD программасы. Университеттің ұйымдастыру және құрылымы. Белсенді оқыту принциптері. Жеке дайындық және бірлескен зерттеу жұмысына қатысу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жазу және презентация
    Несиелер: 5

    ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау дағдылары мен дағдыларын меңгеруді, ғылыми мәтіндерді компрессиялауды, жеке ғылыми зерттеулер нәтижелерін ұсынуды болжайтын заманауи интеллектуалдық технологиялары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • GLP - биомедицинадағы зерттеулер
    Несиелер: 7

    Тиісті зертханалық тәжірибелер, оның нормативтік базасы. GLP жүйесінің негізгі концепциялары, аудиті, жүйелері, элементтері. Клиникаға дейінгі сынақтарды жүргізу сапасын қамтамасыз ету жүйесі. Валидация және оның түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті
    Несиелер: 7

    Шындық туралы білім жүйесі. Зерттеудің логикалық негіздері. Зерттеулердегі статистикалық талдау: дисперсиялық, регрессиялық және корреляциялық талдау. Ғылыми-зерттеу жұмысының технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық тәжірибеден өту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи технологиялар және дәрілік заттар өндірісі
    Несиелер: 7

    Фармакотерапия саласындағы мәселелер және оларды технологияны әзірлеу және дәрі-дәрмек өндіру кезеңдерінде шешу жолдары. Белсенді субстанциялар мен жаңа дәрілік түрлер технологиясын әзірлеудің биофармацевтикалық аспектілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқытуға кіріспе
    Несиелер: 5

    Жоғары медициналық мектептегі оқыту ерекшеліктері. Оқытушылық құзыреттіліктің мазмұны. ҚР Медициналық және фармацевтикалық білім беруді реформалау тұжырымдамасы. Қазіргі білім беру технологиялары, оқу үдерісін ұйымдастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фармакоэкономика және фармакоэпидемиология
    Несиелер: 5

    Фармакоэкономикалық талдаудың әдістері, дәрілік заттар және емдеу әдіснамасының бағалау экономикасының өлшемдері, шығын түрлері, науқас өмірінің сапасын зерттеу алгоритмі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эксперименталдық зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Логикалық ойлаудың дамуы және білім беру фундаментализациясы. Құрылғыда жұмыс жасау дағдысының қалыптасуы. Физикалық өлшемдер құрылғыларының негізгі әдістері, эксперименталдық деректердің өндеуі мен талдау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми ақпараттың менеджменті
    Несиелер: 2

    Бұл курс зерттеулерге қажетті ғылыми ақпаратты басқару саласында оқытады және нұсқау береді. Ақпаратты жинау, талдау және беру кезіндегі заманауи ақпараттық технологиялар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биостатистика 2
    Несиелер: 2

    Биостатистика есептері. Өлшемдер теориясының элементтері, жарамды түрлендірулер. Агрегирлік және кешенді бағалау, Статистикалық жиынтықтың салыстыру әдісі. Параметрлік емес өлшемдер және стандарттау әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәрілік өсімдіктердің фитохимиялық зерттеуі
    Несиелер: 5

    Фитопрепараттарды әзірлеу және өндіру үшін перспективалы дәрілік өсімдіктердің жаңа түрлерін пайдалану. Зерттеудің фитохимиялық әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зерттеу тәжірибесі
    Несиелер: 5

    зерттеулік тәжірибесін өту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дәрілік қамтамасыз етуді ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Республиканың медициналық ұйымдары мен халқын дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етуді басқару. Дәрілік айналым мониторингінің бірыңғай жүйесін құру. Ұлттық дәрілік саясат тұжырымдамасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    шығармашылыққа және жүйелі ойлауға, инновациялық қызметке, өзінің мәдени және кәсіби деңгейін көтеруге және бейімделуге қабілетті

  • Код ON2

    фармацевтикалық ғылымдар мен технологиялардың философиялық концепцияларын, олардың ғылыми дүниетанымды қалыптастырудағы орнын терең түсінеді және терең түсінеді

  • Код ON3

    дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету саласындағы іргелі мәселелерді анықтайды және заманауи технологияларды пайдалана отырып, проблемалы саладағы зерттеулерді орындайды

  • Код ON4

    фармацевтикалық зерттеулер саласындағы жалпы кәсіби, іргелі дайындықты кеңейтетін фармацевтикалық ғылымдардың тарихы мен әдіснамасын білуін көрсетеді

  • Код ON5

    фармацевтикалық әзірлеу, оның ішінде өсімдік тектес заттар саласында білімі мен дағдыларын көрсетеді

  • Код ON6

    кәсіби ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және беру кезінде қазіргі заманғы ақпараттық және компьютерлік технологияларды қолданады

  • Код ON7

    фармацевтикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызы бар жобаларды іске асыру салдарын жүйелі бағалау және болжау қабілетін және кәсіби білімін көрсетеді және пайдаланады

  • Код ON8

    үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында фармация және ғылыми ұйымдар саласындағы әріптестермен және әртүрлі мамандармен тиімді өзара іс-қимыл жасауға қабілетті

  • Код ON9

    ғылыми зерттеулерді ғалымның Әлеуметтік-этикалық жауапкершілігі және биоэтикалық қағидаттар тұрғысынан іске асырады

  • Код ON10

    зерттеудің заманауи әдістері мен жабдықтарды зерттеу үшін, тәжірибелік деректерді өңдеу, талдау және ұсыну үшін ақпараттық технологияларды қолдана алады

  • Код ON11

    оқыту процесінде студенттердің танымдық іс-әрекетінің психологиясын, оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың әдістері мен құралдарын қолданады

  • Код ON12

    кәсіби команданың басқа мүшелерін өз бетінше оқуға және оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті

Top