Жаңа білім беру бағдарламасы

8D07240 Функционалды тамақ өнімдерін өндірудегі инновациялық технологиялар в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: Докторанттарда ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін және тамақ өнімдері технологиялары саласындағы зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің заманауи әдістемесі; зерттеудің теориялық және эксперименттік әдістері; ғылыми ақпаратты жинау және талдау әдістері; зерттеу құралдары. Ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндетін қою саласындағы қазіргі тенденцияларды сыни талдау. Азық-түлік технологиялары саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, модельдеу, теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу, өңдеу және талдаудың инновациялық технологиялары. Ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеуге қойылатын заманауи талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық хат

    Мақсаты: Докторанттарда академиялық жазудың қазіргі ерекшелігін ескере отырып, ғылыми идеяларды ұсыну, ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді құру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Академиялық жазудың құрылымдық элементтеріне қойылатын заманауи талаптар. Академиялық жазудың ерекшелігін ескере отырып, ғылыми идеяларды құрылымдық түрде ұсыну, ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді құру әдістері. Дәйексөзге, мәлімдемелердің анықтығы мен дәлдігіне қойылатын талаптар; тыныс белгілері, грамматика және емле ережелерін сақтау. Академиялық жазуды құрастыру тәжірибесі: ғылыми қолжазбаны жоспарлау, жазу, редакциялау, рецензиялау, академиялық хаттарды ұсыну, ғылыми журналдарда жариялауға дайындық және ғылыми қоғамдастыққа ұсыну. Академиялық хатты құрастыру кезінде ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Университеттегі заманауи педагогикалық технологиялар

    Мақсаты: докторанттардың ҚР жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру процесінде қолданылатын заманауи педагогикалық технологияларды игеруі. Мазмұны: жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің білім беру процесінде қолданылатын заманауи педагогикалық технологияларды зерттеу және талдау. ЖОО-да базалық және бейіндеуші пәндерді оқыту ерекшеліктері оқу нәтижелеріне бағдарлай отырып: Еуропалық жоғары білім беру кеңістігі (ҚР-ЕПБО) біліктіліктерінің жан-жақты шеңбері шеңберінде Дублиндік дескрипторлар.Дәріс, практикалық және зертханалық сабақтарды дайындау және өткізу әдістемесі талданады; ерекшеліктері ҚР тамақ саласы үшін білім беру бағдарламаларын меңгерген студенттердің, магистранттар мен докторанттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Прогрессивті технологиялар құру және өндіру функционалды тамақ өнімдері

    Мақсаты: Функционалды тамақ өнімдерін құру мен өндірудің прогрессивті технологияларын меңгеру. Мазмұны: Функционалды тамақ өнімдерін жасау мен өндіруге заманауи ғылымның талаптары. Минералдармен, дәрумендермен, дәрумендермен байытылған өнімдердің сипаттамаларын талдау. Функционалды тамақ өнімдерін өндіруде про-және пребиотиктерді қолдану тәжірибесі. Пектиндермен, өсімдік және жануарлар шикізатын қайта өңдеудің қайталама өнімдерімен байытылған функционалды тамақ өнімдерінің прогрессивті технологияларын талдау. Функционалды өнімдер өндірісінің ғылыми және практикалық аспектілері, оның ішінде берілген қасиеттері мен құрамы бар өнімдер өндірісі. Дамудың негізгі бағыттары және функционалды тамақ өнімдерін өндіріске енгізу алгоритмі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тамақ өнімдері мен шикізаттарын жылумен және суықпен өңдеудің заманауи технологиялары

    Мақсаты: докторанттарда Тамақ өнімдері мен шикізатты заманауи жылу және тоңазытқыш өңдеу саласында теориялық білім мен есептеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: азық - түлік пен шикізатты жоғары және төмен температурада өңдеудің заманауи процестерін талдау. Тамақ өнімдерін термиялық өңдеуге және сақтауға арналған прогрессивті жылу және тоңазытқыш жабдықтары мен машиналары. Тамақ өнімдерін термиялық өңдеу және сақтау процестерін есептеудің заманауи әдістері. Азық-түлік пен шикізатты термиялық және тоңазытқыш өңдеу және сақтау саласындағы қазіргі заманғы отандық және шетелдік жетістіктер мен даму перспективаларын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жаңа көп компонентті тамақ өнімдерін әзірлеудің заманауи әдістері

    Мақсаты: докторанттарда азық-түлік қауіпсіздігі стандарттарын сақтай отырып, жаңа көп компонентті тамақ өнімдерін әзірлеудің заманауи әдістері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Тамақ комбинаторикасы, нутрициология, регрессиялық-гидратациялық технология теориясы және квалиметриялық болжау қағидаттарына негізделген жаңа көп компонентті тамақ өнімдерін әзірлеудің заманауи әдістерін талдау. Функционалдық мақсаттағы жаңа көп компонентті тамақ өнімдерін әзірлеудің отандық және шетелдік тәжірибесін талдау. Функционалды мақсаттағы және берілген құрамдағы тамақ өнімдерін өндірудегі технологиялық процестерді жетілдірудің әдістемесі мен әдістері. EUREP GAP (GLOBAL GAP), Кеден одағы елдерінің және Қазақстан Республикасының тамақ қауіпсіздігі стандарттарын сақтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көп компонентті тамақ өнімдерінің құрамын модельдеу және жетілдіру

    Мақсаты: докторанттарда функционалдық мақсаттағы жаңа көп компонентті тамақ өнімдерінің құрамын модельдеу және жетілдіру саласында заманауи білімді қалыптастыру. Мазмұны: Функционалды мақсаттағы көп компонентті тамақ өнімдерінің құрамын математикалық модельдеудің ғылыми негізделген тұжырымдамасы мен әдіснамасының заманауи принциптері. Функционалды мақсаттағы тамақ өнімдерін математикалық модельдеуде бір және көп факторлы эксперименттерді жоспарлаудың және орнатудың заманауи әдістері. Функционалды тағам ингредиенттерінің құрамын модельдеуге негізделген жаңа тағамдарды жобалаудың прогрессивті технологиялары. Көп компонентті тамақ өнімдерінің құрамын модельдеу және жетілдіру кезінде ақпараттық технологияларды, компьютерлік техниканы және жасанды интеллектті қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Оқу сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу кезінде кәсіптің ерекшелігін ескере отырып, білім беру, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді.
  • Азық-түлік технологиясы бойынша ғылыми білім саласын кеңейтуге мүмкіндік беретін ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды.
  • Ғылыми мәтіндердегі күрделі және жаңа идеяларды ұсыну кезінде академиялық жазуды еркін меңгергендігін және өз ұстанымын білдіру кезінде ғылыми қоғамдастықпен дәлелді пікірталас дағдыларын көрсетеді.
  • Ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллектті пайдалана отырып, олардың құрамын болжау және оларды байытудың оңтайлы жолдарын таңдау негізінде функционалдық мақсаттағы көп компонентті тамақ өнімдерінің құрамын модельдеу және әзірлеу кезінде ғылыми тәсілді көрсетеді.
  • Қоғамның технологиялық дамуы контекстінде азық-түлік өнімдерін өндіру мен сақтаудың инновациялық технологияларының қолданылуын дәлелді түрде түсіндіреді.
  • Тамақ технологиялары саласындағы болашақ мамандарды даярлау процесіне тарту негізінде ішкі және сыртқы стейкхолдерлермен өзара іс-қимыл жасайды.
  • Халықаралық стандарттарға сілтеме жасай отырып, функционалды тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін бақылау механизмдерін өзгертеді.
  • Жаңа сын-қатерлерге тиімді бейімделу үшін функционалдық азық-түлік өнімдерін әзірлеу мен өндіріске енгізудегі өзекті мәселелерді талқылайды.
  • Саясатты қалыптастыруды, келісуді; функционалдық тамақ өнімдерін өндіру саласындағы инновациялық жобаларды әзірлеуді, бақылауды және жедел басқаруды жүзеге асырады.
Top