Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04125 Маркетинг және бизнес аналитика в ALT University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтың маркетингтік талдауын ұйымдастыру мен жүргізуде практикалық дағдылары бар, нарықтың негізгі тенденцияларын анықтай алатын, өзін-өзі дамытуға қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие маманды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы ALT University
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Көліктің экономикалық географиясы
Микроэкономика
Іскерлік математика 1
Python бағдарламалау негіздері
Экономикадағы сандық әдістер
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Іскерлік математика 2
Эконометрика
Макроэкономика
Нейромаркетинг
Кәсіпкерлік бойынша практикум
Маркетинг
-
2 Оқу жылы
Бухгалтерлік есепті компьютерлендіру
Веб-бағдарламалау
Көтерме және бөлшек сауда
Деректер базасы және клиент - сервер қосымшалары
Бренд менеджмент
Менеджмент
Банктік маркетинг
Саладағы баға және тариф саясаты
Кәсіпкерлік және start-up
Сандық маркетинг және медиа
Мазмұн маркетингі және әлеуметтік медиа маркетингі
Экологиялық тұрақты технологиялар
Маркетингтік коммуникациялар
Жасыл экономика және тұрақты кәсіпкерлік
Еңбекті қорғау және қауіпсіздік
Сандық инклюзия
Кәсіби бағытталған шет тілі
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеу негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
-
3 Оқу жылы
Сауда және сауда маркаларын басқару
Еңбек құқығы
Минор бағдарламасы 1
Қаржы
Интернет дүкендер мен маркетплейстерді басқару
HR – менеджмент
Бизнесті ұйымдастыру
Халықаралық бизнес
Қызмет көрсету саласындағы стратегиялық маркетинг
1С Бухгалтерия
Минор бағдарламасы 2
Өнеркәсіптік маркетинг
Тауарлар мен қызметтер нарығын бизнес талдау
Аудит
Тайм-менеджмент
Бизнеске арналған қаржылық зерттеулер
Сатуды басқару
Қаржылық менеджмент
Минор бағдарламасы 3
Стратегия және брендті басқару
Профессии
Оқыту нәтижелері
- "Жасыл" экономика қағидаттарының еңбек құқығы нормаларын, тіршілік қауіпсіздігін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қамтамасыз етуді және әлеуметтік-экономикалық процестердің инклюзивтілігі мен ашықтығын арттыру үшін цифрлық құралдарды қолдануды ескере отырып, орнықты кәсіпкерлікті дамытуға әсерін бағалау
- Жұмыс уақытын тиімді жоспарлау және тапсырмаларды орындауға басымдық беру арқылы компанияны дамыту бойынша есеп беру және маркетингтік стратегия жасау үшін аналитикалық құралдарды қолдану
- Қаржылық-экономикалық ақпаратты өңдеу, көрсеткіштерді талдау, заңдылықтарды іздеу, тәуекелдерді анықтау және қорытындыларды қалыптастыру үшін бағдарламалау негіздерін, жасанды интеллектті және 1СБухгалтерияны қоса алғанда, заманауи бағдарламалық шешімдерді пайдалану
- Жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып, ақпаратты қабылдауды жақсарту үшін визуализациясы бар деректер терезелерін жобалау
- Жасанды интеллект көмегімен өнімді, брендті немесе брендті жылжыту үшін цифрлық ортада жарнамалық және аналитикалық қызметтерді әзірлеу
- Бәсекелік артықшылықтарды анықтау үшін бәсекелестік ортаны талдау, өнім бағасының өзгеруін, тұтынушылардың мінез-құлқын болжау
- Жасанды интеллект арқылы жасалған әртүрлі интернет-платформалардағы мақсатты жарнамаларды пайдалана отырып, идеядан сәтті сатылымға дейін жаңа өнімдерді енгізу
- Маркетингтік стратегияны, жарнамалық науқандарды, сатуды басқаруды және т. б. енгізу үшін техникалық тапсырманы әзірлеу негізінде нарыққа маркетингтік зерттеулер жүргізу.
- Математикалық модельдерді құру дағдыларына негізделген жарнаманың тиімділігін төмендетпей, ақшаны үнемдеу үшін бюджетті оңтайландыру
- Бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып және шет тілдерін біле отырып, есептілікті, түсіндірме жазбаларды қалыптастыру үшін құжаттаманы ресімдеу
- Ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып және көлемдерді бағалауды ескере отырып, берілген санаттар бойынша нарыққа (ларға) егжей-тегжейлі шолу жасау