6B04125 Маркетинг және бизнес аналитика в ALT University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтың маркетингтік талдауын ұйымдастыру мен жүргізуде практикалық дағдылары бар, нарықтың негізгі тенденцияларын анықтай алатын, өзін-өзі дамытуға қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие маманды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы ALT University
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Көліктің экономикалық географиясы
Пән Қазақстан Республикасының экономикалық аудандарының көлік инфрақұрылымы мен өндіргіш күштерінің орналасуының жалпы сипаттамасын зерттейді, дүние жүзінің және Қазақстанның көлік-коммуникациялық жүйесін, салалардың экономикалық географиясын, көліктік-географиялық қатынастарды түсінуді көрсетеді. және көліктік жүк ағындары, көлік жүйелерінің дамуы экономиканың кеңістіктік ұйымдастырылуын қалай қалыптастыратынын, олардың әртүрлі аймақтардың дамуына әсерін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Микроэкономика
Экономикалық құбылыстар мен процестерді микро деңгейде талдаудың теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге, шектеулі ресурстарды тиімді пайдаланумен тығыз байланысты экономикалық ойлау тәсілін қалыптастыруға, экономикалық таңдау жағдайында экономиканың жекелеген субъектілерінің шешім қабылдауына бағытталған. Зерттеу барысында өнімге сұраныс пен ұсынысты есептеу, талдау, болжау, диаграммалар, кестелер құру, есептерді шешу үшін Excel бағдарламасы қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Іскерлік математика 1
Пән нақты қолданбалы бизнес есептерін шешуге қажетті құралдар болып табылатын қазіргі заманауи математиканың негізгі ұғымдары мен заңдарын зерттейді. Пән студенттердің өз бетінше зерттеу дағдыларын және мәліметтерді талдау, процесті оңтайландыру және шешім қабылдау үшін үйренген математикалық әдістерді пайдалану қабілетін дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұны сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия, дифференциалдық және интегралдық есептеулер қамтиды. Курстың әрбір бөлімі үшін қолданбалы сипаттағы мәселелерге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Python бағдарламалау негіздері
Курс Python тілінің синтаксисі мен семантикасын, бағдарламаларды алгоритмдеу мен жобалауды, бағдарламаларды құрылымдауды және жасанды интеллектпен байланысты есептерді шешуді үйренеді, Машиналық оқыту, деректерді өңдеу және интеллектуалды жүйелерді әзірлеу әдістерін меңгереді, сондай-ақ жасанды интеллектті бағдарламалау мен негіздерде кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыра отырып, әртүрлі салаларда АИ қолдануды талдайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономикадағы сандық әдістер
Пән математикалық және статистикалық тәсілдер арқылы экономикалық құбылыстар мен процестерді талдаудың құралдары мен әдістерін, экономикалық жүйелерді модельдеу әдістерін, мәліметтерді бағалауды, сандық деректер мен талдау негізінде болжау мен шешім қабылдауды зерттейді. Тренинг барысында Excel үлкен көлемдегі деректерді талдау, оларды түсіндіру, трендтерді, тәуелділіктерді анықтау және болашақ оқиғаларды болжау үшін қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Негізгі мақсаты тұтынушылардың сатып алу туралы шешім қабылдауына әсер ететін факторларды зерттеу, оларды ілгерілету үшін тауарлар мен қызметтер нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқын басқаруда заманауи тұжырымдамаларды, тәсілдер мен әдістерді қолдану, болашақ қажеттіліктерді зерттеу және болжау әдістері жүйесі, әлеуетті тұтынушылардың қалауы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Іскерлік математика 2
«Бизнес математикасы2» пәні ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негіздерін, сызықтық бағдарламалау элементтерін зерттейді. Пәнді оқудың мақсаты студенттерге ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негіздерін, экономика, қаржы және бизнес саласындағы теориялық және практикалық есептерді шешуде қолданылатын сызықтық бағдарламалау есептерін үйрету, математиканы экономикалық талдау, ұйымдастыру және басқару құралы ретінде қолдану дағдыларын дамыту, студенттердің логикалық және аналитикалық ойлауын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эконометрика
Пән эконометрикалық модельдеудің негіздерін қамтиды, соның ішінде сызықтық және сызықтық емес регрессиялық модельдер және Excel көмегімен классикалық Болжамдар және нақты нәтижелерді қамтамасыз ете отырып, экономика, салалар мен кәсіпорындар деңгейіндегі экономикалық процестерді талдау мен болжауды күшейтетін жасанды интеллектті енгізу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Макроэкономика
Жалпы ұлттық экономиканың оның тұрақты дамуы тұрғысынан мінез-құлқын зерттейді, оларды ұтымды пайдалану мақсатында жұмыспен қамтылған ресурстарды оңтайлы үйлестіру, инфляция деңгейін реттеудің тиімді тетіктерін зерделеу, экономика саласындағы практикалық дағдыларды меңгеру. макродеңгейдегі әлеуметтік-экономикалық процестерді сипаттайтын көрсеткіштерді талдау және түсіндіру, экономиканы мемлекеттік реттеу тәсілдерін түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нейромаркетинг
Тұтынушылардың қалауларын олар туралы ақпарат алудың субъективті әдістерін қолданбай объективті анықтау жолдарын іздеуден, сондай-ақ тұтынушыны сатып алуға көндіретіндей жарнамалық хабарламаларды қалыптастырудан тұрады..
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Кәсіпкерлік бойынша практикум
Пән бизнесті құру процесін, оның қаржылық жоспарлауын, нарықты талдауды, мақсатты аудиторияны анықтауды, өнімді немесе қызметті әзірлеуді, маркетингтік стратегияларды және қаржылық болжамдарды, онлайн платформаларды тиімді пайдалануды, сонымен қатар технологиялық өзгерістердің бизнес-модельдерге қалай әсер ететінін зерттейді. олар кәсіпкерлерге қандай мүмкіндіктер ашады. Оқыту барысында нақты бизнес-кейстер шешіліп, бизнес-процестердің симуляторлары қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Маркетинг
Пән маркетингтің негізгі принциптерін, әдістері мен құралдарын, тұтынушылардың мінез-құлқын, маркетинг стратегиясын жасау кезінде негізделген шешім қабылдау үшін нарық, бәсекелестер, трендтер және тұтынушылар туралы мәліметтерді жинау және талдау әдістерін зерттейді. Өнімге сұранысты қалыптастырудағы демографиялық фактордың рөлін, Д. Ратмель, А. Эглие және Е. Лангеард моделін және т. б. зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Бухгалтерлік есепті компьютерлендіру
Пән бухгалтерлік есеп пен қаржыдағы заманауи ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық құралдарды, соның ішінде бухгалтерлік есепті автоматтандыруды және 1С:кәсіпорын, SAP және QuickBooks сияқты мамандандырылған өнімдерді зерттейді. Деректерді өңдеуді оңтайландыру, есеп беру және қаржылық ақпаратты талдау үшін жасанды интеллектті енгізуге ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Веб-бағдарламалау
Пән веб-беттердің жұмыс істеу принциптерін, HTML көмегімен пішімдеу негіздерін, дизайн құралдарын, орналасуды, сайттарды басқаруға арналған CMS жүйелерін және мультимедиялық және FLASH технологияларын қолдана отырып, сайттарды әзірлеу, талдау және жобалау әдістерін қамтиды. Оқыту кейс-оқыту және пікірталас сияқты интерактивті әдістерді қолданады. Курстың негізгі аспектісі сайттарды әзірлеуге жасанды интеллектті енгізу болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көтерме және бөлшек сауда
Пән көтерме және бөлшек сауда деңгейінде жұмыс істейтін сауда кәсіпорындарын ұйымдастырудың, басқарудың және дамытудың негізгі принциптері мен әдістерін зерттейді. Көтерме және бөлшек саудадағы негізгі концепциялар мен тенденцияларды, баға стратегияларын, логистика және маркетинг әдістерін, осы саладағы ағымдағы үрдістер мен инновацияларды, соның ішінде электрондық коммерцияны қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Деректер базасы және клиент - сервер қосымшалары
Студенттердің клиент – серверлік деректер базасын, қасиеттерін дамыту заңдылықтарын қалыптастыру клиент – сервер технологиясын қолдана отырып, ақпараттық процестердің ақпараты мен ерекшеліктері, сондай –ақ постреляциялық мәліметтер базасының заманауи теорияларының негіздерімен, клиент - сервер технологияларын пайдалану ерекшеліктерімен, клиент-сервер ортасында пәндік аймақты талдау және модельдеумен танысу әр түрлі қызмет салаларында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кеңінен қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бренд менеджмент
Қазіргі кезеңдегі компанияның бизнес-моделіндегі брендингтің рөлін түсіну, бренд түрлері және олардың компанияның брендтік портфолиосындағы әртүрлі рөлдері, брендинг теориялары мен құралдары, брендтің сәйкестендіру жүйесі, Брендинг немесе ребрендинг бойынша стратегиялық саясатты әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Менеджмент
Қазіргі менеджменттің теориясы мен практикасы, кәсіпорынды басқаруда менеджменттің негізгі құралдары мен әдістерін қолдану мәселелерін қарастырады. Кәсіпорынды ұтымды ұйымдастыру және басқару туралы ғылыми білім жүйелерін, кәсіпорынның мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу үшін менеджмент принциптерін қолдануды, кәсіпорынның ұйымдық құрылымын құру принциптерін, жанжалдарды, өзгерістерді басқару әдістерін, персоналдың мотивациялық саясатын әзірлеу дағдыларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Банктік маркетинг
Банктік маркетинг туралы теориялық білімді, нарықтық тауашаны анықтау, сату және коммуникация саясатын таңдау, банктік өнімдер мен қызметтерді ілгерілетудің тиімді құралдарын табу, маркетингтік ақпаратты жинау және оны талдау бойынша әртүрлі маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу процесін зерттеуге бағытталған. Зерттеу барысында есептеу, талдау және болжау үшін компьютерлік бағдарламалар қолданылады өнімге сұраныс пен ұсыныс, диаграммалар, кестелер құру, мәселелерді шешу
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Саладағы баға және тариф саясаты
Пән баға белгілеу теорияларын, экономиканың әртүрлі салаларындағы баға белгілеудің және тарифтерді қалыптастырудың негізгі принциптерін, монополия деп танылған салаларда тарифтерді белгілеу принциптерін, сұраныс пен ұсынысты, өндіріс шығындарын, бәсекелестік ортаны талдауды және экономиканың әртүрлі салаларындағы тарифтерді зерттейді. Әр түрлі салалардағы бағалар мен тарифтердің құқықтық және нормативтік аспектілерін қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және start-up
Пәнде start-up құру мен дамытудың ерекшеліктері, бизнес-модель параметрлері, оны сыртқы қаржыландыру, инвестициялық шығындардың типтік бөлінуі қарастырылады. «Бұзушы инновация» тұжырымдамасы, команда мен персоналға шығындарды оңтайландыру, MS Project көмегімен стартап-жобаның жұмыс кестесін құру әдістемесі зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сандық маркетинг және медиа
Пән онлайн-ортада өнімдер мен қызметтерді ілгерілету үшін цифрлық технологияларды қолдануға қатысты мәселелерді зерттейді. Цифрлық маркетингте қолданылатын ұғымдар, әдістер мен стратегиялар, цифрлық маркетингтік компаниялардың тиімділігін өлшеуге арналған деректерді талдау құралдары мен әдістері, әлеуметтік медиа және коммуникациялар, интернет-жарнама формалары, электрондық коммерция сайттарында конверсияны арттыру стратегиялары қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мазмұн маркетингі және әлеуметтік медиа маркетингі
Пән әртүрлі онлайн платформалар арқылы брендті, тауарларды немесе қызметтерді жылжыту үшін цифрлық мазмұнды пайдаланудың стратегиялары мен әдістерін зерттейді. Мазмұнды маркетинг стратегияларын және олардың тиімділігін әртүрлі көрсеткіштер арқылы, әртүрлі мазмұн түрлерін жасау негіздерін, іздеу жүйелеріне (SEO) мазмұнды оңтайландыру әдістерін, әртүрлі әлеуметтік медиа платформаларының ерекшеліктерін, әсер етуді және тұтынушылармен қарым-қатынасты қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Экологиялық тұрақты технологиялар
"Экологиялық тұрақты технологиялар" пәні адам қызметінің қоршаған ортаға теріс әсерін азайтуға бағытталған заманауи әдістер мен инновациялық шешімдерді зерттейді. Курс тұрақты даму принциптерін, энергияны үнемдеу технологияларын, жаңартылатын энергия көздерін, қалдықтарды басқару стратегияларын және экологиялық қауіпсіз өндірістік процестерді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Маркетингтік коммуникациялар
Пән өзара әрекеттесудің әртүрлі арналары арқылы компания тауарлары мен мақсатты аудитория қызметтері, бренд,туралы ақпаратты беру процестерін зерттейді. Сатуды ұлғайту, позициялау арқылы бренд позицияларын нығайту, адалдықты арттыру, әлеуетті аудиторияға қажетті ақпаратты жеткізу үшін клиенттермен бизнестің тиімді байланысын құру принциптері зерттеледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Жасыл экономика және тұрақты кәсіпкерлік
"Жасыл экономика және тұрақты кәсіпкерлік" пәні тұрақты дамуға бағытталған экологиялық бағдарланған экономикалық модельдер мен бизнес-стратегияларды зерттеуге арналған. Курс шеңберінде Жасыл экономика тұжырымдамалары, ESG (Environmental, Social, Governance) тәсілдер, дөңгелек экономика, тұрақты бизнес-модельдер және олардың жаһандық нарықтарға әсері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Еңбекті қорғау және қауіпсіздік
Қауіпсіз еңбек және өмір сүру жағдайларын қамтамасыз ету үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Еңбекті қорғаудың құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері, кәсіптік тәуекелдерді бағалау және басқару әдістері, жеке және ұжымдық қорғау құралдары, төтенше жағдайлардың алдын алу, сондай-ақ жарақаттану мен кәсіптік аурулардың алдын алу шаралары зерделенеді. Қауіпсіз өндірістік ортаны құруға, еңбекті қорғау нормалары мен талаптарын сақтауға, сондай-ақ кәсіби қызметте қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сандық инклюзия
"Сандық инклюзия" пәні барлық әлеуметтік топтар, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін цифрлық технологиялар мен ақпаратқа тең қолжетімділікті қамтамасыз ету принциптерін зерттеуге арналған. Курс шеңберінде цифрлық теңсіздіктің кедергілері, оларды еңсеру стратегиялары, цифрлық ортаны бейімдеу технологиялары және инклюзивті цифрлық қоғамды дамыту жөніндегі мемлекеттік бастамалар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Кәсіби қызмет үшін қажетті шет тіліндегі кәсіби коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту, жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін кәсіби шет тілін меңгеру, өз мамандығы бойынша кәсіби әдебиеттерді шет тілінде оқу және түсіну дағдыларын дамыту, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайында өз ойын ауызша және жазбаша түрде білдіру қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнде құқықтың іргелі ұғымдары, Қазақстан Республикасы мемлекеттік билігінің конституциялық құрылымы, Конституцияда бекітілген азаматтардың құқықтары мен бостандықтары, бұзылған жағдайда адамның заңды мүдделерін қорғау тетігі мен тетігі баяндалады. Пән студенттерде қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен азаматтық ұстаным жүйесін қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пән элективтік компоненттің кәсіптік пәні болып табылады. Ол келесі модульдерден тұрады: инженерлік шығармашылық; техникадағы ғылыми зерттеу әдістері; ақпараттық және патенттік іздеу, эксперимент жүргізу; эксперимент нәтижелерін математикалық өңдеу, ҒЗЖ нәтижелерін безендіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, кірістер мен шығыстарды жоспарлау, тәуекелдерді бағалау және нарықтық экономика жағдайында өз ресурстарын тиімді басқару қабілетін дамытуға бағытталған. Қаржы және ақшалай қаражатты ұтымды басқару саласындағы базалық білімді зерделейді, қаржы жүйесі, бюджет, банк өнімдері, кредит беру, жинақтау, инвестициялар, сақтандыру, салық салу және қаржылық алаяқтықтан қорғау ұғымдары қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сауда және сауда маркаларын басқару
Пән сауда маркаларын басқарудың стратегиялары мен әдістерін, бөлшек саудада өнімнің визуалды көрінісін оңтайландыру тәсілдерін зерттейді. Онлайн-ортада сауда маркаларын басқару мен сауда-саттықтың ерекшеліктерін, сауда қызметінің сәттілігіне әсер ететін факторларды, назар аудару және сатып алуды ынталандыру үшін қолдануға болатын әдістерді және оларды басқару бойынша негізделген шешімдер қабылдауды қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Еңбек құқығы
Пән еңбекті ұйымдастырудың әлеуметтік жағын зерттейді. Еңбек қатынастарының ерекшеліктері мен элементтерін, олардың туындау, өзгерту және тоқтату негіздерін, еңбек саласындағы әлеуметтік әріптестіктің құқықтық негіздерін және ұжымдық шарттар мен келісімдерді жасасу тәртібін, халықты жұмыспен қамтуды және жұмыспен қамтуды құқықтық реттеуді, еңбек шарттарын жасасу, өзгерту және бұзудың түрлері мен тәртібі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Минор бағдарламасы 1
Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің біріншісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржы
Экономикалық жүйедегі қаржы мен несиенің мәні теориясы, шаруашылық айналымдағы ақшаның қажеттілігі мен рөлі, кәсіпорын деңгейінде және мемлекеттік деңгейде қаржы жүйесін құрудың рөлі мен принциптері зерттелуде. Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің құрылымы, Қазақстандағы салық салу ерекшеліктері, Қазақстандағы сақтандыру нарығының даму тенденциялары талданады. Бағдарламада банк және сақтандыру секторының өкілдерімен қонақтық дәрістер қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Интернет дүкендер мен маркетплейстерді басқару
Пән онлайн-сауданы, маркетплейстерді тиімді басқару үшін қажетті әдістерді, стратегияларды, құралдарды зерттейді. Электрондық коммерцияның принциптері мен тұжырымдамалары, интернет-сауданың жұмыс істеу негіздері, Amazon, eBay, Airbnb және т. б. сияқты маркетплейстер, интернет-дүкендердің даму стратегиялары мен бәсекелестік артықшылықтарын қалыптастыру әдістері, баға белгілеу, тауашаларды таңдау, деректерді талдау әдістері және өнімділік көрсеткіштері қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
HR – менеджмент
Пән Маслоудың қажеттіліктер иерархиясы теориясын, Герцбергтің екі факторлық теориясын, күту теориясын, теңдік және әділеттілік теориясын және т.б., іріктеу, жалдау, оқыту, мотивациялау және өнімділікті басқару процестерін зерттейді. Ұйымдастырудың мотивациялық жүйесі мен мотивациялық іс-әрекетін, кадрлық саясаттың даму ерекшеліктерін, әлемде және Қазақстанда HR брендингін қарастырады. Үздік жұмыс берушілердің тәжірибесіндегі тенденцияларды көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бизнесті ұйымдастыру
Пән бизнесті құру, ұйымдастыру және дамыту процестерін жүйелі түсінуді қалыптастыруға, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметті жоспарлау, басқару және талдау бойынша практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Кәсіпкерлік және бизнес-қызмет негіздерін, бизнесті құру және тіркеу процесін, бизнес-жоспарлау және бизнес-модельдерді әзірлеу әдістерін зерделейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халықаралық бизнес
Пән халықаралық бизнестің жалпы сипаттамасын, халықаралық сауда теорияларын, халықаралық бизнесті енгізудің құқықтық, технологиялық және саяси аспектілерін, халықаралық маркетингті, халықаралық кәсіпкерлік ортаны, ақша жүйесі мен қаржы нарықтарының қызмет ету ерекшеліктерін зерттейді. Халықаралық бизнесті басқару ерекшеліктерін, сонымен қатар оған халықаралық стратегиялық одақтардың ықпалын және т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қызмет көрсету саласындағы стратегиялық маркетинг
"Nordic School" өзара іс-қимыл тұжырымдамасының мәнін, М.Битнердің "7Р" тұтынушыға әсер ету моделін, қызмет көрсету саласындағы сегменттеу мен позициялауды, стратегиялық позицияларды таңдауды, стратегиялық міндеттерді саралауды және әлсіз сигналдар бойынша басқаруды зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
1С Бухгалтерия
Пән бухгалтерлік есептің негізгі принциптерін, бухгалтерлік балансты, қаржылық есептілікті жасауды, салық заңнамасын және бухгалтерлік есеп беруді реттейтін талаптарды зерттейді. Бағдарлама интерфейсімен жұмыс істеуді, тіркелгі деректерін конфигурациялауды және жасауды, қаржылық транзакциялар туралы ақпаратты енгізуді және өңдеуді, кірістірілген жауаптар мен аналитикалық құралдарды пайдаланып деректерді талдауды орындауды үйретеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Минор бағдарламасы 2
Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің екіншісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өнеркәсіптік маркетинг
Пән өнеркәсіптік өндіріс пен бизнес саласындағы маркетингтің ерекшеліктерін, өнеркәсіптік тауарлар мен қызметтер нарығының ерекшеліктерін, жеткізушілер мен сатып алушылар арасындағы қарым-қатынастардың ерекшеліктерін, сонымен қатар тұтынушылардың қажеттіліктері мен қалауларын анықтауға бағытталған маркетингтік зерттеу әдістерін зерттейді. өнеркәсіптік тұтынушылар. Өнеркәсіптік өнімдерді жылжыту және жарнамалау стратегияларын, іскерлік клиенттермен байланысудың тиімді жолдарын және т.б. қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тауарлар мен қызметтер нарығын бизнес талдау
Пән стратегиялық бизнес шешімдерін қабылдау үшін жан-жақты ақпарат пен талдауды қамтамасыз ету мақсатында нарықтың әртүрлі аспектілерін зерттейді. Нарықтағы тауарлар мен қызметтерге сұраныс пен ұсыныс, бизнестің бәсекеге қабілетті ортасы, нарықты сегменттеу әдістері, нарықтық әлеуетті бағалау әдістері, нарықтағы ағымдағы тенденциялар және жасанды интеллект көмегімен болашақ өзгерістерді болжау әдістері зерттеледі
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Аудит
Бұл пән нарықтық экономиканың басқа ұғымдарымен жан-жақты байланыста аудиттің негізгі ұғымдарын қарастырады және зерттейді. Жалпы қабылданған халықаралық есепке алу жүйесіне, аудит стандарттары мен нормаларына сүйене отырып, материалдардың теориясын, ұйымдастырылуын, технологиясы мен әдістемесін, ресімдеу және қарау тәртібін ашатын терминдер мен анықтамалар
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тайм-менеджмент
Пән қойылған міндеттерге қол жеткізу мақсатында уақытты тиімді басқаруға бағытталған әдістер, құралдар мен тәсілдер жүйесін зерттейді. Курс жұмыс уақытын пайдалануды ұйымдастыру және оңтайландыру, өнімділікті арттыру, стрессті азайту, жоспарлау, өкілеттік беру, құралдар мен технологияларды пайдалану, сондай-ақ уақытты тиімді пайдалану үшін уақыт пен энергия ырғақтарын білу дағдыларын жетілдіруге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнеске арналған қаржылық зерттеулер
Саналы бизнес шешімдерін қабылдау үшін қаржылық деректерді талдау әдістері мен құралдарын зерттейді. Ол қаржылық нәтижелерді бағалауды, инвестициялық тәуекелдерді талдауды және болашақ қаржылық нәтижелерді болжауды қамтиды. Студенттер қаржылық талдаудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде бизнестің тиімділігін бағалау үшін статистикалық және эконометрикалық үлгілерді пайдалануды үйренеді. Курстың негізгі мақсаты – басқаруды оңтайландыру және компанияның қаржылық көрсеткіштерін жақсарту үшін қаржылық зерттеулерді пайдалануды үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сатуды басқару
Cатумен тікелей айналысатын адамдарды басқару дағдыларының қажетті жиынтығын қалыптастыру, сату арналарын басқара білу, клиенттер базасымен өзара әрекеттесу процестерін автоматтандыру ерекшеліктерін білу, мақсатты клиенттерді, мақсатты топтармен жұмыс істеу стратегиялары мен тактикасын анықтау, тарату және сату арналарын қалыптастыру, тарату арнасын ынталандыру бойынша іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Қаржылық менеджмент
Пән ұйымдағы қаржыны олардың құнын арттыру мақсатында басқару жолдарын, айналым капиталын басқаруды, инвестицияларды, қаржылық талдауды, тәуекелдерді басқаруды, жобаны бағалауды, капиталды басқаруды зерттейді. Қаржының негізгі принциптерін және олардың әртүрлі жағдайларда қолданылуын, негізделген шешімдер қабылдаудың балама стратегияларын талдау және бағалау құралдарын және болашақ қаржылық нәтижелерді жоспарлауды қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Минор бағдарламасы 3
Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің үшіншісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Стратегия және брендті басқару
Пән брендтерді құрудың, дамытудың және басқарудың әртүрлі аспектілерін зерттейді. Брендті Стратегиялық жоспарлау әдістері, оны орналастыру және бірегей бәсекелестік артықшылықтарды анықтау, цифрлық дәуірде брендтің құны мен ұйымның қаржылық көрсеткіштеріне әсерін өлшеу және бағалау қарастырылады. Тұрақты дамуға ықпал ететін, оның ішінде халықаралық сауда және жаһандық ынтымақтастық призмасы арқылы бренд-стратегияларды қалыптастыру тәсілдері талқыланады
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- "Жасыл" экономика қағидаттарының еңбек құқығы нормаларын, тіршілік қауіпсіздігін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қамтамасыз етуді және әлеуметтік-экономикалық процестердің инклюзивтілігі мен ашықтығын арттыру үшін цифрлық құралдарды қолдануды ескере отырып, орнықты кәсіпкерлікті дамытуға әсерін бағалау
- Жұмыс уақытын тиімді жоспарлау және тапсырмаларды орындауға басымдық беру арқылы компанияны дамыту бойынша есеп беру және маркетингтік стратегия жасау үшін аналитикалық құралдарды қолдану
- Қаржылық-экономикалық ақпаратты өңдеу, көрсеткіштерді талдау, заңдылықтарды іздеу, тәуекелдерді анықтау және қорытындыларды қалыптастыру үшін бағдарламалау негіздерін, жасанды интеллектті және 1СБухгалтерияны қоса алғанда, заманауи бағдарламалық шешімдерді пайдалану
- Жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып, ақпаратты қабылдауды жақсарту үшін визуализациясы бар деректер терезелерін жобалау
- Жасанды интеллект көмегімен өнімді, брендті немесе брендті жылжыту үшін цифрлық ортада жарнамалық және аналитикалық қызметтерді әзірлеу
- Бәсекелік артықшылықтарды анықтау үшін бәсекелестік ортаны талдау, өнім бағасының өзгеруін, тұтынушылардың мінез-құлқын болжау
- Жасанды интеллект арқылы жасалған әртүрлі интернет-платформалардағы мақсатты жарнамаларды пайдалана отырып, идеядан сәтті сатылымға дейін жаңа өнімдерді енгізу
- Маркетингтік стратегияны, жарнамалық науқандарды, сатуды басқаруды және т. б. енгізу үшін техникалық тапсырманы әзірлеу негізінде нарыққа маркетингтік зерттеулер жүргізу.
- Математикалық модельдерді құру дағдыларына негізделген жарнаманың тиімділігін төмендетпей, ақшаны үнемдеу үшін бюджетті оңтайландыру
- Бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып және шет тілдерін біле отырып, есептілікті, түсіндірме жазбаларды қалыптастыру үшін құжаттаманы ресімдеу
- Ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып және көлемдерді бағалауды ескере отырып, берілген санаттар бойынша нарыққа (ларға) егжей-тегжейлі шолу жасау