Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04125 Маркетинг және бизнес аналитика в ALT University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтың маркетингтік талдауын ұйымдастыру мен жүргізуде практикалық дағдылары бар, нарықтың негізгі тенденцияларын анықтай алатын, өзін-өзі дамытуға қабілетті және еңбек нарығында сұранысқа ие маманды дайындау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • ЖОО атауы ALT University
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 241
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • "Жасыл" экономика қағидаттарының еңбек құқығы нормаларын, тіршілік қауіпсіздігін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қамтамасыз етуді және әлеуметтік-экономикалық процестердің инклюзивтілігі мен ашықтығын арттыру үшін цифрлық құралдарды қолдануды ескере отырып, орнықты кәсіпкерлікті дамытуға әсерін бағалау
  • Жұмыс уақытын тиімді жоспарлау және тапсырмаларды орындауға басымдық беру арқылы компанияны дамыту бойынша есеп беру және маркетингтік стратегия жасау үшін аналитикалық құралдарды қолдану
  • Қаржылық-экономикалық ақпаратты өңдеу, көрсеткіштерді талдау, заңдылықтарды іздеу, тәуекелдерді анықтау және қорытындыларды қалыптастыру үшін бағдарламалау негіздерін, жасанды интеллектті және 1СБухгалтерияны қоса алғанда, заманауи бағдарламалық шешімдерді пайдалану
  • Жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып, ақпаратты қабылдауды жақсарту үшін визуализациясы бар деректер терезелерін жобалау
  • Жасанды интеллект көмегімен өнімді, брендті немесе брендті жылжыту үшін цифрлық ортада жарнамалық және аналитикалық қызметтерді әзірлеу
  • Бәсекелік артықшылықтарды анықтау үшін бәсекелестік ортаны талдау, өнім бағасының өзгеруін, тұтынушылардың мінез-құлқын болжау
  • Жасанды интеллект арқылы жасалған әртүрлі интернет-платформалардағы мақсатты жарнамаларды пайдалана отырып, идеядан сәтті сатылымға дейін жаңа өнімдерді енгізу
  • Маркетингтік стратегияны, жарнамалық науқандарды, сатуды басқаруды және т. б. енгізу үшін техникалық тапсырманы әзірлеу негізінде нарыққа маркетингтік зерттеулер жүргізу.
  • Математикалық модельдерді құру дағдыларына негізделген жарнаманың тиімділігін төмендетпей, ақшаны үнемдеу үшін бюджетті оңтайландыру
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып және шет тілдерін біле отырып, есептілікті, түсіндірме жазбаларды қалыптастыру үшін құжаттаманы ресімдеу
  • Ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып және көлемдерді бағалауды ескере отырып, берілген санаттар бойынша нарыққа (ларға) егжей-тегжейлі шолу жасау

Ұқсас БББ

Top