6B06209 Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар в ALT University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Радиоэлектрондық және телекоммуникациялық жүйелерді жобалау мен пайдаланудың заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдылары бар инфокоммуникация саласы үшін білікті мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы ALT University
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B059 Коммуникациялар және коммуникациялық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B062 Телекоммуникациялар
Пәндер
-
Радиотехника және электроника негіздері
Студенттерге сигналдарды генерациялауға, беруге, қабылдауға және өңдеуге арналған ақпараттық жүйелер мен құрылғыларды құрудың әдістері мен негіздерін үйрету, сонымен қатар телекоммуникациялық жүйелер мен желілерді құрудың негізгі тұжырымдамаларымен, модельдерімен және принциптерімен, олардың дамуындағы заманауи тенденциялармен және білім беру саласындағы стандарттармен таныстыру. телекоммуникация саласы. Оқыту әдістері: есептер шығару, тақырыптық коллоквиумдар өткізу, миға шабуыл семинарлары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инженерлік математика
"Инженерлік математика" пәні студенттерде инженерлік және техникалық салалардағы қолданбалы есептерді шешу үшін қажетті іргелі математикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға арналған. Курс сызықтық алгебраның, аналитикалық геометрияның, бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулерінің негізгі бөлімдерін қамтиды. Пән Болашақ инженерлер үшін негізгі құзыреттер болып табылатын техникалық жүйелерді талдауда, модельдеуде және оңтайландыруда қолданылатын математикалық әдістерді зерттейді. Пән аясында интерактивті оқыту әдістері және есептеу-графикалық жұмыстарды орындау қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Python бағдарламалау негіздері
Курс Python тілінің синтаксисі мен семантикасын, бағдарламаларды алгоритмдеу мен жобалауды, бағдарламаларды құрылымдауды және жасанды интеллектпен байланысты есептерді шешуді үйренеді, Машиналық оқыту, деректерді өңдеу және интеллектуалды жүйелерді әзірлеу әдістерін меңгереді, сондай-ақ жасанды интеллектті бағдарламалау мен негіздерде кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыра отырып, әртүрлі салаларда АИ қолдануды талдайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Электр тізбектерінің теориясы
Студенттерді электр тізбектерінің теориясы саласында қажетті электрлік, электронды, электрлік өлшеу құралдарын таңдай алатындай, оларды дұрыс басқара алатындай және мамандармен бірлесе отырып, техникалық шарттарды жасай алатындай дәрежеде теориялық және практикалық дайындығы. кәсіби қызметінде әртүрлі қондырғылар мен жабдықтардың электр бөлшектерін әзірлеу. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инженерлік графика
Техникалық сызу принциптерін, инженерлік графиканы және 3D модельдеу үшін заманауи бағдарламаларды қолдануды зерттеу. Техникалық объектілерді жобалау және визуализациялау, цифрлық модельдер мен схемаларды құру дағдылары қалыптасады. Инженерлік есептерді шешу үшін мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, сызбаларды құру, конструкцияларды модельдеу және олардың параметрлерін талдау әдістері игеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қолданбалы физика
Іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі физика теорияларын, сондай-ақ физикалық зерттеу, ойлау, ғылыми дүниетаным әдістерін, тәуелсіз танымдық іс-әрекетте қолдану кезінде дағдыларды қалыптастыру, компьютерлік технологияларды және әлемнің қазіргі жаратылыстану-ғылыми бейнесі туралы идеяларды қолдана отырып, физикалық жағдайларды модельдей білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электромагниттік толқындарды тарату теориясы және антенна-фидерлік құрылғылары
Студентте деректерді берудің радиотелекоммуникациялық желілерінің жұмыс принциптері туралы түсінік қалыптастыру, антенналық-фидерлік құрылғылардың негізгі параметрлерін есептеу дағдылары мен базалық дағдыларын дамыту. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Байланыс теориясы
Студенттерді электр тізбектерінің теориясы саласында қажетті электрлік, электронды, электрлік өлшеу құралдарын таңдай алатындай, оларды дұрыс басқара алатындай және мамандармен бірлесе отырып, техникалық шарттарды жасай алатындай дәрежеде теориялық және практикалық дайындығы. кәсіби қызметінде әртүрлі қондырғылар мен жабдықтардың электр бөлшектерін әзірлеу. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Радиобайланыс желілері мен жүйелері
Студенттерді радиобайланыс жүйелері мен желілерінің құрылысы мен жұмыс істеуінің жалпы қағидаттарына оқытуға, жабдықты іске асырудың негізгі схемотехникалық қағидаттарымен танысуға, Радиолар негізінде желілік трактілерді зерделеуге, радиобайланыс жүйелерінің (СӨЖ) жабдықтары арқылы ұйымдастырылған трактілер параметрлерін есептеу әдістерін игеруге бағдарланған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Сандық электроника
Студенттердің цифрлық электроника, цифрлық схема негіздері, цифрлық құрылғылардың жұмыс істеу принциптері мен конструкциясы туралы түсініктерін қалыптастыру. Курста логикалық схемаларды сипаттау мен синтездеудің негізгі әдістері, цифрлық құрылғыларды әзірлеудің заманауи құралдары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Сандық құрылғылар мен микропроцессорлар
Байланыс құрылғыларының және инфокоммуникациялық технологияның схемаларын құру мақсатында цифрлық құрылғылар мен микропроцессорлардың жұмыс істеуінің теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пән шеңберінде оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі қолданылады. Бақылау нысаны шығармашылық емтихан болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Маршрутизация және коммутация негіздері (Cisco)
Студенттердің жергілікті, аймақтық, жаһандық компьютерлік желілерді және мобильді телекоммуникацияларды құру және жұмыс істеу принциптерін меңгеруі, сондай-ақ Cisco және Huawei, SD-WAN және SDN желілерімен жұмыс істеуді қоса алғанда, желілік технологияларда тұрақты даму мен инновацияларды енгізуге ықпал ететін олардың ақпараттық ресурстарымен жұмыс істеуде практикалық дағдыларды алуы. Белсенді оқыту әдістері-Оқытудың "жаттығу" әдістері, яғни арнайы білімді, дағдыларды қалыптастыруға бағытталған: ситуациялық міндеттер, қателерді анықтау әдісі, Жоба әдісі, кейс-әдіс, ашық және жабық тесттер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сандық қабылдап таратқыш құрылғылары
Цифрлық қабылдағыш құрылғыларда, сигналдарды цифрлық өңдеумен радиоқабылдағыш құрылғыларды құрудың ерекшеліктерінде реттеулерді іске асыру қағидаттарын зерделеу. Заманауи қабылдау және тарату радио құрылғыларын құру әдістерін және модуляция мен манипуляцияның әртүрлі түрлерімен сигналдарды қалыптастыру және өңдеу дағдыларын игеру. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Цифрлық байланыс технологиялары
Пән шеңберінде қазіргі заманғы цифрлық байланыс жүйелері, оның ішінде цифрлық байланыс жүйелерінің элементтері, байланыс арналары және олардың сипаттамалары, тар жолақты беру, жолақты модуляциялау және демодуляциялау, сигналдарды кодтау негіздері және қателерден қорғау әдістері, шуға төзімді кодтау әдістері мен құрылғылары, кері байланыс жүйелері, цифрлық жүйеде деректерді қысу туралы іргелі білім алу байланыстар, сондай-ақ цифрлық байланыс жүйелерінде жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер
Пәнге компьютерлік желілердің архитектурасы мен жіктелуі, OSI және TCP/IP модельдері, адрестеу принциптері (IPv4/IPv6), маршруттау және коммутация, арна, желі және көлік деңгейлерінің хаттамалары кіреді. Жергілікті (LAN) және ғаламдық (WAN) желілердің технологиялары, желілік қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістері, сондай-ақ сымсыз желілердің негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Телекоммуникациядағы компьютерлік жобалау жүйелері
Технологиялық мақсатта автоматтандырылған жобалау жүйелерін әзірлеу негіздері бойынша теориялық білім алу және компьютерлік технологияларды (Excel, Mathcad, AutoCAD, Revit, SCAD) пайдалана отырып, қазіргі заманғы АЖЖ-мен практикалық жұмыс жасауға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сандық телерадио хабарларын тарату технологиялары
Студенттерге цифрлық теледидар жүйелерін құрудың заманауи принциптерін, телевизиялық сигналдар мен дыбыстық сүйемелдеу сигналдарын цифрлық ұсынудың қолданыстағы стандарттарын, сондай-ақ цифрлық теледидар жүйелерінде шуылға төзімді кодтау әдістерін үйрету. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс. Пән аясында кафедра филиалына көшпелі сабақтар және топ-менеджерлердің қонақ дәрістері қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бұлтты желі негіздері
Пән бұлтты есептеулерді орналастырудың архитектурасы мен модельдерін (IaaS, PaaS, SaaS), бұлтты желіні құру принциптерін, желілік функцияларды виртуалдандыруды (NFV), бағдарламалық жасақтамамен анықталған желілерді (SDN) пайдалануды және бұлтты ортадағы қауіпсіздік пен басқару мәселелерін қарастырады. Жетекші бұлтты платформалардың технологиялары зерттелуде (мысалы, AWS, Azure, Huawei Cloud). Бұлтты желілерді орналастыру және конфигурациялау бойынша практикалық тапсырмалар қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Телекоммуникация негіздері
Студенттерді компьютерлік желілердің тарихымен, негізгі ұғымдарымен, технологияларымен және стандарттарымен таныстыру; студенттердің компьютерлік желілердегі телекоммуникациялық процестерді жобалау және басқарудың заманауи әдістемесі туралы түсініктерін қалыптастыру. Оқыту әдістері: есептер шығару, тақырыптық коллоквиумдар өткізу, миға шабуыл семинарлары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Маршрутизация және коммутация негіздері (Huawei)
Пән OSI және TCP/IP модельдерін, IP адрестеуді, VLAN, маршруттау хаттамаларын (статикалық маршруттау, RIP, OSPF), екінші деңгейлі коммутация технологияларын, сондай-ақ Huawei құрылғыларын командалық жол интерфейсін (CLI) қолдана отырып теңшеу негіздерін қоса алғанда, маршруттау мен коммутацияның негізгі ұғымдарын қамтиды. Тұрақты желілік жүйелерді дамыту және басқару. Курс аясында студенттер эмуляторлармен (мысалы, eNSP) және Huawei нақты жабдықтарымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Байланыс техникасындағы өлшеу
Осы пән шеңберінде телекоммуникациялық жабдыққа техникалық қызмет көрсету, телекоммуникациялық жабдықты тестілеу бағдарламаларының құрамы, телекоммуникациялық жабдықтың электрлік өлшеулерін жүргізу кезектілігі, монтаждалған телекоммуникациялық жабдықтың электрлік өлшеулеріне арналған аспаптардың құрылғысы, монтаждалған телекоммуникациялық жабдықтың электрлік өлшеулеріне арналған аспаптардың әрекет ету қағидаттары, ақаулықтарды жою және іздеу кезінде телекоммуникациялық жабдықтың параметрлерін аспаптық өлшеу бірізділігі оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интернет заттары
Пән IoT тұжырымдамасының негіздерін, IoT жүйелерінің архитектурасын, құрылғылар мен сенсорлардың түрлерін, деректерді беру әдістерін (Wi-Fi, Bluetooth, ZigBee, LoRaWAN және т.б.), өзара әрекеттесу хаттамаларын (MQTT, CoAP), сондай-ақ таратылған жүйелердегі қауіпсіздік, энергия тиімділігі және деректерді өңдеу мәселелерін қамтиды. Практикалық аспектілерге ерекше назар аударылады — Arduino, Raspberry Pi платформаларына негізделген прототиптерді әзірлеу және IoT құрылғыларын бақылау және басқару үшін бұлттық Қызметтерді пайдалану, соның ішінде жасанды интеллект технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу
Бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын бақылау – бағдарламалық өнімдерді тексеру және тестілеу бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
М2М желілері
Пән M2M шешімдерін реттеу мен стандарттауды, M2M желілерін құру негіздерін және желілердің қауіпсіздігін, M2M желілерін құруды, M2M технологиялары мен қызметтерін пайдалануды реттеудің әлемдік тәжірибесін, NB-IOT технологиясында радиожиілік және жиілік арналарын пайдалану ерекшеліктерін зерттейді. Заттар интернеті тұжырымдамасын, сондай-ақ интеллектуалды М2М-жүйелерде және IoT-ортада жасанды интеллект технологияларын қолдануды қоса алғанда, инфокоммуникациялық технологияларды (RFID, WSN, М2М) техникалық іске асырудың стандарттары мен тәсілдері зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Байланыс технологиясындағы электрмен жабдықтау және арнайы өлшемдер
Студенттерге өлшемдерді жүргізу және бағалау, сигналдарды өңдеу, электр өлшеуіш құрал-жабдықтардың құрылысының қазіргі заманғы принциптерін зерттеу, мамандық бойынша практикалық іс-әрекеттерді ұйымдастыру және талдау үшін электр шамасының өлшеуіш құралдарын қолдану және әдістерін қолдану салаларын оқыту. қайталама электрмен жабдықтау құрылғыларының жұмысы: трансформаторлар, түзеткіштер, түрлендіргіштер және кернеу тұрақтандырғыштары; қайталама электрмен жабдықтау жүйелерінің түйіндерін модельдеу; құрылғылар мен қоректендіру қондырғыларының сенімділігін бағалау. Пән шеңберінде кафедра филиалында жергілікті жерде сабақтар және топ-менеджерлер қонақтық дәрістер өткізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Роботтарды басқару жүйелері
Робототехника негіздерін меңгеру, Arduino кешені негізінде роботтарды жобалау және Arduino IDE әзірлеу ортасында бағдарламалау. Оқыту әдістері: есептер шығару, тақырыптық коллоквиумдар өткізу, миға шабуыл семинарлары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сандық инклюзия
"Сандық инклюзия" пәні барлық әлеуметтік топтар, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін цифрлық технологиялар мен ақпаратқа тең қолжетімділікті қамтамасыз ету принциптерін зерттеуге арналған. Курс шеңберінде цифрлық теңсіздіктің кедергілері, оларды еңсеру стратегиялары, цифрлық ортаны бейімдеу технологиялары және инклюзивті цифрлық қоғамды дамыту жөніндегі мемлекеттік бастамалар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экологиялық тұрақты технологиялар
"Экологиялық тұрақты технологиялар" пәні адам қызметінің қоршаған ортаға теріс әсерін азайтуға бағытталған заманауи әдістер мен инновациялық шешімдерді зерттейді. Курс тұрақты даму принциптерін, энергияны үнемдеу технологияларын, жаңартылатын энергия көздерін, қалдықтарды басқару стратегияларын және экологиялық қауіпсіз өндірістік процестерді қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жасыл экономика және тұрақты кәсіпкерлік
"Жасыл экономика және тұрақты кәсіпкерлік" пәні тұрақты дамуға бағытталған экологиялық бағдарланған экономикалық модельдер мен бизнес-стратегияларды зерттеуге арналған. Курс шеңберінде Жасыл экономика тұжырымдамалары, ESG (Environmental, Social, Governance) тәсілдер, дөңгелек экономика, тұрақты бизнес-модельдер және олардың жаһандық нарықтарға әсері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, кірістер мен шығыстарды жоспарлау, тәуекелдерді бағалау және нарықтық экономика жағдайында өз ресурстарын тиімді басқару қабілетін дамытуға бағытталған. Қаржы және ақшалай қаражатты ұтымды басқару саласындағы базалық білімді зерделейді, қаржы жүйесі, бюджет, банк өнімдері, кредит беру, жинақтау, инвестициялар, сақтандыру, салық салу және қаржылық алаяқтықтан қорғау ұғымдары қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Кәсіби қызмет үшін қажетті шет тіліндегі кәсіби коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту, жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін кәсіби шет тілін меңгеру, өз мамандығы бойынша кәсіби әдебиеттерді шет тілінде оқу және түсіну дағдыларын дамыту, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жағдайында өз ойын ауызша және жазбаша түрде білдіру қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнде құқықтың іргелі ұғымдары, Қазақстан Республикасы мемлекеттік билігінің конституциялық құрылымы, Конституцияда бекітілген азаматтардың құқықтары мен бостандықтары, бұзылған жағдайда адамның заңды мүдделерін қорғау тетігі мен тетігі баяндалады. Пән студенттерде қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен азаматтық ұстаным жүйесін қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Телекоммуникациялық жүйелердегі ақпаратты қорғау құралдары
Студенттерге ақпараттық жүйелер саласындағы заманауи технологияларды оқыту, ақпараттық қауіпсіздік жүйесін құру және пайдалану. Белсенді оқыту әдістері – «имитатор» оқыту әдістері, т.б. арнайы білім, біліктерді қалыптастыруға бағытталған: ситуациялық тапсырмалар, қателерді анықтау әдісі, жобалық әдіс, ашық және жабық тесттер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқару экономикасы
Экономикалық ғылымның заманауи модельдері мен заңдылықтарын қолдана отырып, тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыру және экономикалық талдау дағдыларын дамыту, компания басшысының алдында тұрған экономикалық проблемалар мен міндеттерді қарастыру. Бұл пәнді оқу студенттерге кәсіпорынның экономикалық, технологиялық және техникалық параметрлерін аналитикалық зерттеу саласында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар басқару шешімдерін экономикалық негіздеудің арнайы әдістерін қолдану және олардың салдарын бағалау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Транкингтік байланыс
Пән Транкинг жүйелерінің архитектурасы мен жіктелуін (аналогтық және цифрлық), арналарды тарату принциптерін, қоңырауларды ұйымдастыруды, сондай-ақ TETRA, DMR, APCO-25 және басқалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін қамтитын транкингтік байланыс негіздерін қамтиды. Транкингтік желілерді жобалау, оларды басқа байланыс жүйелерімен біріктіру, сондай-ақ сенімділік, тұрақтылық және байланыс қауіпсіздігі аспектілері қарастырылады. Студенттер шұғыл қызметтерде, өнеркәсіпте және көлікте Транкингтік байланысты қолданудың теориялық негіздерін де, практикалық жағдайларын да үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Телекоммуникациядағы стандарттау және метрология
Нормативтік-техникалық құжаттаманың талаптарына сәйкес өлшемдерді ұйымдастыруға әдістердің, жорықтардың, бағдарламалық және логикалық қамтамасыз етудің жиынтығын біріктіретін өлшеу технологияларын; өлшеу құралдарының жай-күйі мен даму үрдістерін және электрондық тізбектер мен сигналдардың сипаттамаларын өлшеудің негізгі әдістерін зерделеу, олардың дәлдігін бағалау. Оқытудың белсенді әдістері қолданылады: кейс-әдістер; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тайм-менеджмент
Пән қойылған міндеттерге қол жеткізу мақсатында уақытты тиімді басқаруға бағытталған әдістер, құралдар мен тәсілдер жүйесін зерделейді. Курс жұмыс уақытын пайдалануды ұйымдастыру және оңтайландыру, өнімділікті арттыру, стрессті азайту, жоспарлау, өкілеттік беру, құралдар мен технологияларды пайдалану, сондай-ақ уақытты тиімді пайдалану үшін уақыт пен энергия ырғақтарын білу дағдыларын жетілдіруге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ТОБЖ негіздері
Пәнде оптикалық талшық талшықты-оптикалық беру жүйелері үшін беру ортасы ретінде, талшықты-оптикалық беру жүйелері, талшықты-оптикалық тарату жүйелерінің белсенді оптоэлектрондық компоненттері, талшықты-оптикалық тарату жүйелерінің пассивті оптикалық компоненттері, өнеркәсіптік оптикалық талшықтар мен кабельдердің сипаттамалары, оптикалық компоненттердің параметрлерін өлшеу әдістері, талшықты-оптикалық байланыс желілерін салу және пайдалану, ЛЕЖ және СБЖ-дегі талшықты-оптикалық техника оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Минор бағдарламасы 1
Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің біріншісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мобильді байланыс технологиялары (ұялы)
Заманауи электрондық жүйелер мен жылжымалы объектілермен байланыс желілерін құру және жұмыс істеу принциптерін талдау мысалдарында студенттерді кешенді техникалық ойлауға үйретуге, сондай-ақ студенттерді LTE, 5G сияқты заманауи ұялы байланыс жүйелері саласындағы стандарттармен таныстыруға бағытталған. пән аясында мобильді және телекоммуникациялық жүйелерде жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндіктері де қарастырылады. Оқытудың интерактивті әдістері қолданылады: кейс-оқыту, пікірталас.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Телекоммуникациялық жүйелердің сенімділігі
Студенттерді сенімділік теориясының негізгі ережелерімен, техникалық құрылғылар мен жүйелердің сенімділігін есептеу әдістерімен, сенімділік талаптарын ескере отырып, ақпараттық жүйелерді талдау және синтездеу ерекшеліктерімен таныстыру. Пәнді оқу кезінде кейс-оқытудың интерактивті әдістері, пікірталас қолданылады. Пән аясында кафедра филиалына көшпелі сабақтармен дуальды оқыту және топ-менеджерлердің қонақ дәрістері қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
GSM стандартының базалық станциясы
Пән GSM жүйесіндегі базалық станцияның (BTS) құрылымы мен функцияларын, оның басқа желілік элементтермен (BSC, MSC) өзара әрекеттесуін, модуляция және бірнеше қол жеткізу әдістерін, радио интерфейсінің ерекшеліктерін, ұялы жоспарлау мен жиілікті бөлуді қамтиды. Сондай-ақ, BTS жабдықтарын орнату, конфигурациялау, бақылау және техникалық қызмет көрсету мәселелері қарастырылады. Байланыс сапасының параметрлеріне, өнімділік көрсеткіштеріне және ақаулық диагностикасына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Телекоммуникациялық жабдықтың электрмен жабдықтау жүйелері
Телекоммуникациялық техника және технологиялар мамандығы бойынша білім алатын бакалаврды өндірістік және ғылыми-техникалық қызметі барысында әртүрлі құрылымдағы және мақсаты әр түрлі электрмен қоректендіру құрылғыларын өз бетінше пайдалану және техникалық қызмет көрсетуге, сондай-ақ байланыс жабдықтарын жаңарту және жаңғырту жұмыстарын орындауға дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көп арналы тарату жүйелері
Пән аясында сандық көп арналы тарату жүйелерін құрудың негізгі принциптері қарастырылады. Беру аппаратурасының функционалдық тораптарын іске асыру ерекшеліктері және олардағы сигналдарды түрлендіру ерекшелігі баяндалады. Станциялық және поездық жұмыста жиіліктердің сөйлеу диапазонының сигналдарын тіркеудің көп арналы цифрлық кешендерінің цифрлық арна құрушы жабдыққа қызмет көрсету ережелерін пайдалану жөніндегі нұсқаулықтарды зерделеу, арналарды уақытша бөле отырып импульстік-кодтық модуляция негізінде цифрлық тарату жүйелерін құруды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
IP-телефония
Пән пакеттік телефонияны дамытудың негізгі аспектілерін, телекоммуникациялық желілерде IP-телефонияны пайдалануды, коммутацияның басқару жүйесінің құрылымын, IP-желі бойынша сөйлеуді беруді, сөйлеу ақпаратын кодтау әдістері мен алгоритмдерін, IP-телефония хаттамаларын, IP-телефония желілерінде қызмет көрсету сапасын, пакеттік коммутацияланған желілердегі трафикке қызмет көрсетудің негізгі тәсілдері мен хаттамаларын, IP-телефония жабдығын іске асыру және оны тестілеу аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Желілік-кабельдік құрылыстар
Бағыттаушы жүйелер теориясын, байланыс желілерінің конструкциялары мен қасиеттерін (кабельдік, талшықты-оптикалық желілер және құрылымдық кабельдік жүйелер), байланыс желілерінің өзара және сыртқы әсерлерін, байланыс желілерін жобалау мен техникалық қызмет көрсетуді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Байланыс жабдықтарын электрмен жабдықтау
Осы пән шеңберінде телекоммуникациялық жабдыққа техникалық қызмет көрсету, телекоммуникациялық жабдықты тестілеу бағдарламаларының құрамы, телекоммуникациялық жабдықтың электрлік өлшеулерін жүргізу кезектілігі, монтаждалған телекоммуникациялық жабдықтың электрлік өлшеулеріне арналған аспаптардың құрылғысы, монтаждалған телекоммуникациялық жабдықтың электрлік өлшеулеріне арналған аспаптардың әрекет ету қағидаттары, ақаулықтарды жою және іздеу кезінде телекоммуникациялық жабдықтың параметрлерін аспаптық өлшеу бірізділігі оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Минор бағдарламасы 2
Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің екіншісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Телекоммуникациялық бағыттаушы жүйелер
Студенттердің білімін қалыптастыру: жетекші телекоммуникациялық жүйелердің конструкциясы мен сипаттамалары туралы; бағыттаушы жүйелердің электродинамикасы туралы, өзара электромагниттік әсерлер мен қорғаныс шаралары туралы; байланыс құралдарын сыртқы әсерлерден қорғау туралы; желілік байланыс құралдарын жобалау, салу және техникалық пайдалану бойынша. Пән аясында теміржол топ-менеджерлерінің қонақтық дәрістері қарастырылған. тасымалдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Радиорелелік және спутниктік байланыс
Қазақстандағы жүк тасымалы мен темір жол қозғалысын бақылауды толық қамтамасыз ететін SHTURMAN компаниясының кәсіби GPS/GLONASS мониторинг жүйелерін зерттеуге бағытталған. көлік, контейнерлер, сондай-ақ маневрлік тепловоздардың отын шығынын бақылау (темір жол станцияларында жұмыс істегенде, вагондарды жылжыту және теміржол пойыздарын құрастыру кезінде). Пән ШЧ-33 (дуальды оқыту элементтері) бару сабақтарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пән элективтік компоненттің кәсіптік пәні болып табылады. Ол келесі модульдерден тұрады: инженерлік шығармашылық; техникадағы ғылыми зерттеу әдістері; ақпараттық және патенттік іздеу, эксперимент жүргізу; эксперимент нәтижелерін математикалық өңдеу, ҒЗЖ нәтижелерін безендіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
ТОБЖ жобалау және пайдалану технологиялары
Пән келесі модульдерді меңгеруді қамтиды: талшықты-оптикалық байланыс желілері теориясының негіздері; оптикалық талшықтар бойынша тарату қашықтығы мен жылдамдығын шектеудің себептері; байланыстың оптикалық кабельдерінің конструкциялары мен сипаттамалары; байланыстың оптикалық кабельдерінің пассивті компоненттерінің конструкциялары мен сипаттамалары; байланыстың талшықты-оптикалық желілерін жобалау, өлшеу және пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Минор бағдарламасы 3
Әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік беретін үш пәннің үшіншісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Жобалау және талшықты-оптикалық байланыс желілерін пайдалану
Пәнде оптикалық талшық талшықты-оптикалық беру жүйелері үшін беру ортасы ретінде, талшықты-оптикалық беру жүйелері, талшықты-оптикалық тарату жүйелерінің белсенді оптоэлектрондық компоненттері, талшықты-оптикалық тарату жүйелерінің пассивті оптикалық компоненттері, өнеркәсіптік оптикалық талшықтар мен кабельдердің сипаттамалары, оптикалық компоненттердің параметрлерін өлшеу әдістері, талшықты-оптикалық байланыс желілерін салу және пайдалану, ЛЕЖ және СБЖ-дегі талшықты-оптикалық техника оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ОН-1 Аналогтық және цифрлық электрониканың электрондық схемаларын, электродинамиканы және радиотехника, электроника, байланыс жүйелері мен деректерді берудің түрлі практикалық есептерін шешу және сипаттау үшін толқындардың таралуының негізгі физикалық процестері мен математикалық есептеу әдістерін түсіндіру.
- ОН-2 Ақпараттық жүйелер саласындағы білім мен дағдыларды, тұрақты даму заңдылықтарын, сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, этикалық және саяси аспектілерді тілдік құзыреттіліктерді пайдалана отырып, пәнаралық, көптілді және инклюзивті ортадағы мәселелерді шешу үшін қолдану.
- ОН-3 Мобильді телекоммуникация саласындағы орнықты даму қағидаттарын, сондай-ақ жасанды интеллект технологияларын қолдануды ескере отырып, операциялық желілерде, бағдарламалауда және бұлтты технологияларда мобильді телекоммуникация жүйелерін қоса алғанда, жергілікті және таратылған есептеу жүйелерін әзірлеуде, баптауда және қорғауда білім мен дағдыларды қолдану.
- ОН-4 Заманауи компьютерлік, телекоммуникациялық жүйелер мен желілерді, кең жолақты қатынас жүйелерін, сондай-ақ мультисервистік желілерге арналған байланыс құрылғыларының принциптік схемаларын құруда қабілеттілікті көрсету.
- ОН-5 Жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндіктерін ескере отырып, заманауи логикалық схемаларда жұмыс істейтін әртүрлі цифрлық байланыс жүйелерін сипаттау үшін хабарламаларды берудің негізгі әдістері мен Электр тізбектерінің теорияларын ажыратыңыз.
- ОН-6 Python бағдарламалау негіздерін және бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын бақылаудан өткен инженерлік графика принциптерін, сондай-ақ жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндіктерін ескере отырып, Arduino кешенін және Arduino IDE әзірлеу ортасында бағдарламалауды пайдалана отырып құрылған әртүрлі телекоммуникация желілерінің жұмыс істеу принциптерін салыстыру.
- ОН-7 Радиобайланыс жүйелері мен желілерін, заманауи мобильді байланыс жүйелерін, сондай-ақ байланыс жабдықтарын электрмен жабдықтау принциптерін жіктеу.
- ОН-8 Цифрлық теледидар жүйелерін, цифрлық қабылдау-тарату және антенна-фидерлік құрылғыларды құру принциптерінің мәселелерін, сондай-ақ радиорелелік және спутниктік байланыс аспектілерін қоса алғанда, мобильді байланыс жүйелерін жоспарлаудағы мәселелерді шешу.
- ОН-9 Көп арналы жүйелер, байланыстың желілік құрылыстары саласындағы ғылыми, инженерлік-техникалық және экономикалық міндеттерді қою туралы шешімдерді ұсыну және өлшеулерді ұйымдастыру үшін бағдарламалық және логикалық қамтамасыз ету негізінде техникалық құрылғылар мен жүйелердің сенімділігін бағалау.
- ОН-10 Қазіргі заманғы АЖЖ, үлкен деректерді, жасанды интеллект технологияларын және осы желілердегі ақпаратты қорғау әдістерін қолдана отырып, IP телефония жүйелерін қоса алғанда, NGN және М2М пост желілері негізінде цифрлық байланыс станцияларының негізгі функционалдық тораптарын жобалау.
- ОН-11 Қазіргі заманғы экономика ғылымының модельдері мен заңдылықтары және құқықтық білімдер жағдайында, уақытты басқарудың принциптері мен әдістерін ескере отырып, кәсіби қызмет нәтижелерін зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін жоспарлау.
- ОН-12 Тұрақты даму принциптеріне бағдарлана отырып, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру негізінде коммуникация бағдарламаларын, оның ішінде шет тілінде де құру үшін дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдардың дағдыларын қолдану.