Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01323 Бастауыш білім беру (IP) в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы, педагогикалық және пәндік құзыреттіліктері бар, конструктивті үйлестіру және білім берудегі заманауи тенденциялар негізінде кәсіби қызметті табысты жүзеге асыра алатын бастауыш білім беру педагогтарын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 254
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Табиғат және қоғам
Түрік тілі (А1)
Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасы психологиясы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері
Түрік тілі (А2)
Бастауыш мектеп педагогикасы
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Жасанды интеллект негіздері
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Түркі мемлекеттер тарихы
Ататүрік принциптері
Өлкетану
Қаржылық сауаттылық
Бастауыш мектептегі тәрбиелеу жұмысының теориясы және технологиясы
Бос уақыт педагогикасы
Ғылыми зерттеулер әдістері
Білім берудегі жаһандық келешектер
Этнопедагогика
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Бастауыш мектептегі бейнелеу өнері және еңбек
Бастауыш сыныптарда жобаларды құру
Бастауыш мектеп оқушысының зерттеу қызметін дамыту
Ясауитану
Оқыту әдістері мен технологиялары
Педагогикалық зерттеулер.
Бастауыш мектептегі арт білім беру
-
3 Оқу жылы
Бастауыш мектеп оқушыларына тілдік білім беру әдістемесі
Инклюзивті білім беру ортасы
Әдебиеттік оқуға оқытудың әдістемесі
Есептерді шешу бойынша практикумы бар математикаға оқыту әдістемесі
Бағалау және дамыту
Бастауыш мектептегі жаратылыстану және дүниетануға оқыту әдістемесі
Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Бастауыш мектепте мазмұнға және тілге кіріктірілген оқыту (CLIL)
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Бастауыш мектепте шет тілін оқыту әдістемесі
Балалар әдебиеті және мәтінді талдау
Педагогикалық риторика
Сөйлеу қабілетін қалыптастыру бойынша практикум
Сауаттылық пен көркем жазуға оқыту әдістемесі
Шет тілі мен мәдениеті әлеміндегі бастауыш мектеп оқушысы
-
4 Оқу жылы
Бастауыш мектептегі денешынықтыру
Бастауыш мектеп оқушыларына STEAM білім беру
Театрлық педагогика
Бастауыш мектептегі музыка
Зерттеулер, даму және инновациялар
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі білім беру үдерісінің ерекшеліктері
Бастауыш мектептегі робототехника
Бастауыш сыныптардағы қашықтықтан оқыту
Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық дамуы және сыни тұрғыдан ойлауы
Бастауыш білім берудегі цифрлық оқыту және медиасауаттылық
Мектеп буллингін алдын алу
Бастауыш білім берудегі тьюторлық
Бастауыш білім берудегі заманауи технологиялар
Қауіпсіз мектеп ортасы және баланың амандығы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілікте даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады.
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми-зерттеу іс-әрекеті деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде конструктивті қарым-қатынас жасауға және өзара әрекеттесуге қабілетті болады.
- Жұмыс ортасын ұйымдастыра алады, саналы түрде халықаралық және ұлттық құжаттарға, ұлттық білім беру жүйесінің қағидаларына, заңдарына және ережелеріне сәйкес өз ұйымының қызметімен және көпсалалы ынтымақтастықпен өзара байланыста жұмыс жасауға қабілетті болады.
- Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға; өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін көрсетуге, ойластыруға және сыни тұрғыдан бағалауға, сондай-ақ тұрақты даму мүддесінде бастауыш білім беруді, өз ұйымының және кәсіби әл-ауқатының дамуын жетілдірудің жаңа мақсаттарын қоюға қабілетті болады.
- Педагогика мен психологиядан алған білімдерін тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, бастауыш мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолдана алады.
- Барлық балалар, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қауіпсіз, кедергісіз заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті болады.
- Бастауыш мектеп пәндерінің теориясында дүниетанымға, хабардарлыққа, 1-4 сыныптарға арналған мектеп курсын құру логикасына байланысты кәсіби білімдерін қолданады.
- Бастауыш мектепте оффлайн және онлайн режимінде, соның ішінде шағын жинақталған мектеп жағдайында жеке пәндерді оқыту және бағалау технологиясы мен әдістері бойынша дағдыларды көрсетеді.
- Әр оқушының дамуы мен әл-ауқатына қолдау көрсете отырып, функционалдық сауаттылықты, зерттеу дағдыларын және шығармашылықты дамыту үшін белсенді және интеграцияланған оқытуды үлгілеуге және ұйымдастыруға қабілетті болады.
- Ұлттық және аймақтық ерекшеліктер негізінде оқу-тәрбие үдерісін басқара алады, оқу үдерісінің мониторингісін жүргізуге, өзінің оқыту әрекетін жақсарту үшін оның нәтижелерін талдауға және қолдануға қабілетті болады.
- Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, жергілікті, аймақтық, республикалық немесе халықаралық деңгейде бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және ұжымда жүргізуге қабілетті болады.
- Ата-аналармен және педагогикалық қауымдастықпен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады.