Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02203 Философия-дінтану в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Философия мен дінтануды оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда философиялық және дінтанулық пәндерді оқытудың білім жүйесін, теориялық принциптері мен әдістемелік дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушыларды философиялық және дінтанулық пәндерді оқытудың әдіснамалық және әдістемелік мәселелерімен таныстырады. Оқыту барысында білім беру процесін ұйымдастыру принциптері, педагог қызметін реттейтін өзекті стратегиялық және нормативтік құжаттардың мазмұны жарияланады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың ғылыми этосқа кіруіне, өздерінің зерттеу, білім беру, кәсіби қызметін әлемдік ғылым мен философия дамуының магистральдық желісімен байланыстыруға жәрдемдесу болып табылады. Білім алушылар қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлін түсінеді, ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымымен, әлемнің ғылыми картинасын құрудың философиялық негіздерімен, цифрландыру және жасанды интеллект дәуіріндегі зерттеу процесінің ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Модернизация жағдайында қазақстандық қоғамның әлеуметтік құрылымының трансформациясы

    Пәннің мақсаты қазақстандық қоғамның әлеуметтік құрылымын трансформациялаумен байланысты проблемалардың әлеуметтік-философиялық түсінігін қалыптастыру болып табылады. Пән қоғамның әлеуметтік құрылымындағы бақыланатын/бақыланбайтын өзгерістерге әкелетін әлеуметтік қайшылықтарды түсінуге бағытталған. Пән аясында білім алушыларға Қазақстанның әлеуметтік дамуының мәселелері мен перспективаларын қарастыру ұсынылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты-институционалды жұмыс топтарындағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесін жоспарлау мен ұйымдастырудың психологиялық механизмдері туралы білімді қалыптастыру. Пән басқару, диагностика, психологиялық жағдайларды болжау принциптерін зерттеуге, жеке басқару қағидаты бойынша жоспарлау мен ұйымдастыруды жүзеге асыруға, диагностикалық құралдарды құруға, оның ішінде жасанды интеллект әлеуетін пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми және әлеуметтік бағдарламалардың тұжырымдық талдауы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың әлеуметтік және ғылыми бағдарламаларды құру принциптерін, мақсаттары мен мүмкіндіктерін талдауға, әлеуметтік өзара байланыстар немесе әлеуметтік өзара әрекеттесулер контекстінде іске асыруды ескере отырып, олардың әлеуетін бағалауға мүмкіндік беретін білімді игеруі болып табылады. Бұл пән білім алушылардың дайын, сондай-ақ жаңа ғылыми және әлеуметтік бағдарламаларды құруға тұжырымдамалық деңгейде зерттеу жүргізуге мүмкіндік беретін білімін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Философиялық және дінтанулық мәтіндерді аударудың теориясы мен тәжірибесі

    Пәннің мақсаты шет тілді философиялық және дінтанулық әдебиеттерімен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға жәрдемдесу болып табылады. Пәнді игеру аясында шет тілді авторлардың философиялық және дінтанулық мәтіндерімен жұмыс істеу дағдылары қалыптастырылатын болады. Пән аясында түпнұсқа шығарманың идеяларын, мағыналарын аудару кезінде бұрмаламау, автордың стилі, жазу ерекшеліктеріне қатысты сұрақтар қарастырылады. Пәнді оқу барысында білім алушылар философиялық және дінтанулық мәтіндерді аударудың тәсілдерін, принциптері мен әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру технологиялары және адам

    Пәннің мақсаты білім беру технологияларын қолдану мүмкіндіктері мен шекараларын анықтау болып табылады. Пән формализация тенденциясын, білім беру процесін технологияландыруды, адамның «Мен»-ің қалыптастыру үшін білім беру технологияларының әлеуетін түсінуге бағытталған. Пән аясында білім алушылар мәдени-тарихи мағыналарды жаңғырту саласы ретінде және дайын білімді, қабілет пен дағдыларды тарату саласы ретінде білім беру контекстіндегі білім беру технологияларының қызмет ету ерекшеліктерін түсінуге үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте оқытудың теориялық және технологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты – жоғары мектептегі білім беру және тәрбиелеу үдерісінің негізін құрайтын теориялық білімдерді, практикалық тәсілдерді, педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді меңгеру. Пән магистранттарға жоғары білім берудің заманауи үрдістері, оқытудың әдіснамалық негіздері мен болашақ оқытушылардың кәсіби дайындығы туралы тұтас көзқарас қалыптастырады. Курстың мазмұны магистранттың кәсіби және зерттеушілік құзыреттерін дамытуға бағытталған, білім беру үдерістерін терең түсінуге, тиімді педагогикалық технологиялар мен әдістемелерді таңдап қолдануға мүмкіндік береді. Пәнді оқу бәсекеге қабілетті, педагогикалық сауатты, ғылыми-педагогикалық қызметтің міндеттерін тиімді шеше алатын, оқу үдерісін қазіргі білім беру парадигмалары негізінде ұйымдастыра алатын, магистранттардың жеке және кәсіби дамуына ықпал ете алатын тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи келешектегі гуманизм мәселесі

    Пәннің мақсаты гуманизмнің нақты-практикалық және ой-мағыналық феномен ретінде қалыптасу логикасы туралы түсінікті қалыптастыру болып табылады. Курсты меңгеру барысында білім алушылар адамның әлемге және адамға деген қатынасының тарихи формаларын, сондай-ақ осы қатынасты іс жүзінде іске асырудың проблемалары мен перспективаларын танитын болады. Пән аясында гуманизмнің негізгі тұжырымдамалары, олардың қалыптасу негіздері, мазмұны және тиісті ұғымдық-категориялық аппараты қаралатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ресімдейтін ғылыми мәтіндер жазу саласындағы теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды тереңдету болып табылады. Пән аясында білім алушылар академиялық жазу тұжырымдамаларын, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдерін танып біледі. Білім алушылардың өздерінің кәсіби және зерттеу қызметін тиімді жүзеге асыру үшін стратегиялық және нормативтік құжаттарда бағдарлану қабілетін дамытуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; зерттеу процесін жүзеге асыруды қоса алғанда, кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу игерілген тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дерадикализацияның теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты - кәсіби дінтанушылардың алдында тұрған маңызды міндеттердің бірі болып табылатын дерадикализация теориясы мен практикасының түбегейлі мәселелерін қарастыру. Пәнді игеру аясында білім алушылар қоғамды, қоғамдастықтар мен әлеуметтік топтарды радикалдандырудың мәні мен логикасын түсінетін болады. Білім алушылар стратегиялық, нормативтік құжаттар мен аналитикалық әдебиеттерде көрсетілген радикализмнің алдын алу, онымен күресудің қазақстандық тәжірибесімен танысады, дерадикализацияның нақты механизмдерін танытын болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орталық Азияның діни мәдениеті

    Пәннің мақсаты Орталық Азия аумағында діни мәдениеттің қалыптасу логикасын терең түсіну болып табылады. Білім алушылар қарқынды этникалық, конфессиялық өзара әрекеттестік пен диалог аймағындағы діндарлықтың қалыптасуына, діндердің таралуы мен қызмет етуінің формалары мен тәжірибелеріне (тәңіршілдік / шаманизм, эллиндік культтер, зороастризм, ислам, христиандық) тарихи-мәдени талдауға тартылатын болады. Орталық Азия мұсылмандарының діни мәдениетінің ерекшеліктерін түсінуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Әлем бейнесі философиялық мәселе ретінде

    Пәннің мақсаты қазіргі көпмәдениетті кеңістіктегі әлем картиналарының, сондай-ақ дискурстар мен парадигмалардың қалыптасу тәсілдерін түсіну болып табылады. Курс аясында адамзаттың тарихи-мәдени дамуы контекстіндегі әлем картиналарын қалыптастыру мен өзгертудің әлеуметтік-мәдени негіздері, олардың тілдердегі ерекшеліктерінің көрінісі қарастырылады. Түркілердің әлем картинасының (категорияларын, түсініктерін, бейнелерін) қалыптасу тарихын түсінуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы философияның өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты - қазіргі философиялық ой, оның ерекшелігі, негізгі тәсілдері мен бағыттары туралы білімді тереңдету. Пәнді игеру барысында қазіргі философиялық білімді қалыптастырудың әлеуметтік-мәдени негіздері, өзекті философиялық мәселелер және оларды шешудің нұсқалары талданады. Пән аясында білім алушыларға қоғамды, философияны, ғылымды, техниканы дамытудың негізгі проблемаларын қазіргі әлемдегі адам өмірін талдаудың аспектілері ретінде түсіну ұсынылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сенім философиялық талдау пәні ретінде

    Пәннің мақсаты сенімді адамның әлемдегі болмысын анықтайтын, оның аса маңызды қабілеті ретінде терең түсіну болып табылады. Пән сенім феноменін, сенім туралы философиялық ойлардың генезисін, оны зерттеудің әдіснамалық принциптерін түсінуге бағытталған. Пән аясында сенім феноменін түсінуге арналған негізгі классикалық еңбектер, сонымен қатар қазіргі заманғы (оның ішінде отандық) философтардың елеулі еңбектері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік-конфессиялық қатынастар жүйесіндегі діни ұйымдар

    Пәннің мақсаты - діни ұйымдарды қазіргі заманғы мемлекеттік-конфессиялық қатынастар жүйесінің элементі ретінде зерттеу. Білім алушылар мемлекеттік-конфессиялық қатынастардың үлгілерімен, ондағы діни ұйымдардың қызмет етуі мен мәртебесінің әр-түрлі қағидаттары мен механизмдерімен танысады. Мемлекеттік-конфессиялық қатынастардың қазақстандық моделінің институционалдық ресімделуі мен қызметін бекітетін құжаттарды зерделеуге, ҚР-да тіркелген немесе тыйым салынған нақты діни ұйымдарды зерттеуге ерекше назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қоғамның қазіргі конструктивистік зерттеулері

    Пәннің мақсаты қоғамның конструктивистік тұжырымдамаларының сыни әлеуетін түсіну болып табылады. Пән аясында конструктивизмнің, оның ішінде радикалды конструктивизм мен әлеуметтік конструктивизмнің негізгі тұжырымдамаларының мазмұны зерттеледі. Пән конструктивизмнің ұғымдық-категориялық аппаратын, әлеуметтік феномендерді талдаудың негізгі тәсілдерін және қазіргі қоғамның жағдайына қатысты ең беделді конструктивист авторлардың тұжырымдарын зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Авраамдық діни дәстүр

    Пәннің мақсаты – көне дәуірде Таяу Шығыста қалыптасқан, Авраам пайғамбардан бастау алған және қазіргі әлемдік, ұлттық және дәстүрден тыс діндердің қалыптасуына ықпал еткен монотеистік діни дәстүрді түсіну. Білім алушылар әртүрлі елдер мен халықтардың әлем картиналары мен қоғамдық-саяси идеологияларының идеялық негізі ретінде монотеистік діндарлықтың пайда болуы мен таралуының тарихи-мәдени контекстімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік идеал мәселесіне тарихи-философиялық талдау

    Пәннің мақсаты адамзаттың және нақты тарихи-мәдени қауымдастықтардың дамуын анықтайтын бағдарларға, идеялар мен идеологияларға сыни талдау қабілеттерін қалыптастыру болып табылады. Пән аясында білім алушылар қоғамдық дамудың әртүрлі типтері контекстінде мағынаны қалыптастыру практикасының мазмұны мен қызмет ету ерекшеліктері туралы біледі, сондай-ақ идеялар мен идеалдарды әзірлеу саласын түсінудің қолданыстағы дәстүрімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі әлеуметтік философияның дискурстары

    Пәннің мақсаты қазіргі әлеуметтік философияның әртүрлі тәсілдерін, тұжырымдамаларын, тұжырымдамалық шеңберлерін және олардың контекстінде қалыптасатын сипаттау тілдерін (дискурстарын) зерттеу болып табылады. Пәнді игеру аясында білім алушылар қазіргі заманғы әлеуметтік-философиялық тұжырымдамалардың мазмұны мен ұғымдық-категориялық аппаратын қарастырады және қазіргі әлеуметтік дамудың құбылыстарын, трендтерін талдауда олардың танымдық әлеуетін түсінуге қатысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандық әлемдегі ислам өркениеті

    Пәннің мақсаты - қазіргі жаһандық жүйенің бір элементі ретінде ислам әлеміне өркениеттік талдау жасау болып табылады. Білім алушылар пәнді игеру барысында ислам әлемінің мәртебесін бағалау палитрасын, оны ресімдейтін халықаралық деңгейдегі қолданыстағы ұйымдық құрылымдарды қарастырады. Білім алушылар мұсылман құқығының, экономиканың, отбасылық-тұрмыстық құрылымның, тәрбие мен оқытудың қағидаттарын, сондай-ақ олардың нақты мемлекеттер мен халықтардың өмірі мен ұйымдастыру тәсіліне әсерін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік болжам философиялық мәселе ретінде

    Пәннің мақсаты - әлеуметтік болжау феноменіне қатысты философиялық рефлексияны жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пән аясында білім алушылар болжамдарды қалыптастырудың әлеуметтік-мәдени негіздерін, болжау мүмкіндігін қамтамасыз ететін олардың нақты тарихи тәжірибелері мен институцияларын қарастырады. Нормативтік және стратегиялық құжаттарды жетілдіру қажеттілігінің болуын ескере отырып, өзінің кәсіби қызметін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғалымның әдіснамалық мәдениеті және субъектілігі

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың өзіндік зерттеу қызметіне рефлексивті қатынасын қалыптастыруға, олардың ғылыми қызмет субъектісі ретінде қалыптасуына ықпал ету. Пән аясында білім алушылар зерттеу процесін оңтайландыруға қатысты философиялық рефлексия тәжірибесін түсіну арқылы әдіснамалық мәдениетті қалыптастыру логикасын игереді. Қазіргі көптілді ғылыми кеңістікте ғалымның өзін-өзі жүзеге асыру тәжірибесін зерттеуге ерекше назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Адамның болмысы мен мәдениетіндегі дін

    Пәннің мақсаты дінді мәдени және өркениеттік (ұйымдастырушылық-функционалдық) өлшемде әлеуметтік-мәдени феномен ретінде түсіну. Білім алушылар адам субъективтілігін әлеммен бірлікте қалыптастыруды және іске асыруды көздейтін религарлықты да, сондай-ақ күрделі ұйымдасқан адами қауымдастықтарының қызмет етуін, индивидтердің рухани (және оларға ілеспе) қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз ететін діни тәжірибелерді институционалдық ресімдеу механизмдерін, оларды әлеуметтік өзара әрекеттесу жүйесіне интеграциялау бағдарламаларын да қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жоғары мектепте, оның ішінде жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, білім беру процесін және ғылыми жұмысты жоспарлауға, ұйымдастыруға қатысу
  • Әлеуметтік және білім беру бағдарламаларын талдау мен қалыптастырудың негізі ретінде адам мен қоғам дамуының өзекті мәселелерін терең ойластыру
  • Көпмәдениетті, көптілді кеңістікте кәсіби тәжірибені меңгеру және тарату, әртүрлі парадигмалар мен дискурстар контекстінде қарым-қатынас жасау
  • Өзінің зерттеу процесін (оның ішінде қазақ, орыс, шет тілдеріндегі дереккөздерді пайдалана отырып) жүзеге асыру
  • Қоғамдық даму трендтерін талдау үшін заманауи философиялық тұжырымдамалардың сыни әлеуетін пайдалану
  • Адам әлеміндегі өзгерістердің негізі ретінде әлеуметтік өзарабайланыстар мен әлеуметтік өзара әрекеттесулерді зерттеуге әлеуметтік-философиялық тәсілді қолдану
  • Қоғамның, қауымдастықтардың, әлеуметтік топтардың, ұйымдардың тарихи-мәдени даму контекстінде әзірленетін идеялар мен идеологияларды талдау.
  • Әр түрлі деңгейдегі (мемлекеттік, аймақтық, ЖОО) стратегиялық, нормативтік құжаттарды және философиялық ой тәжірибесін ескере отырып, өзінің кәсіби қызметін ұйымдастыру
  • Әлем, қоғам, адам туралы білімдер мен түсініктер жүйесінде айқындалған әлеуметтік-мәдени тәжірибені қалыптастыру және тарату теориясы мен практикасы мәселелерін талдау
  • Конфессияішілік және конфессияаралық диалог пен бәсекелестік аясында рухани өмір феномендеріне баға беру
Top