Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04144 Электрондық коммерция в ALT University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономиканы цифрландыру жағдайында еңбек нарығында сұранысқа ие интернет-дүкендер, маркетплейстер үшін онлайн-платформалар әзірлеуге қабілетті, онлайн-сауда саласында табысты жұмыс істеу үшін дағдылары мен құзыреттері бар мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы ALT University
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Неміс тілі 1
Қытай тілі 1
Іскерлік математика 1
Python бағдарламалау негіздері
Микроэкономика
Көліктің экономикалық географиясы
Іскерлік математика 2
Қытай тілі 2
Халықаралық экономикалық қатынастар
Макроэкономика
Неміс тілі 2
Маркетинг
Қытай тілі 3
Неміс тілі 3
Кәсіпкерлік бойынша практикум
Нейромаркетинг
-
2 Оқу жылы
Деректер базасы және клиент - сервер қосымшалары
Неміс тілі (кәсіби)1
Веб-бағдарламалау
Қытай тілі (Кәсіби) 1
Саладағы баға және тариф саясаты
Кәсіпкерлік және start-up
Бренд менеджмент
Менеджмент
Қытай тілі (Кәсіби) 2
Неміс тілі (кәсіби) 2
IOS және Android негізіндегі мобильді әзірлемелер
Сандық маркетинг және медиа
Мазмұн маркетингі және әлеуметтік медиа маркетингі
Маркетингтік коммуникациялар
Қаржылық сауаттылық негіздері
Жасыл экономика және тұрақты кәсіпкерлік
Неміс тілі (кәсіби) 3
Экологиялық тұрақты технологиялар
Сандық инклюзия
Ғылыми зерттеу негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Еңбекті қорғау және қауіпсіздік
Қытай тілі (Кәсіби) 3
-
3 Оқу жылы
HR – менеджмент
Минор бағдарламасы 1
Еңбек құқығы
Қаржы
Бизнесті ұйымдастыру
Сауда және сауда маркаларын басқару
Интернет дүкендер мен маркетплейстерді басқару
Халықаралық бизнес
1С Бухгалтерия
Минор бағдарламасы 2
Қаржы жүйелері және онлайн банкинг
Электрондық сақтандыру қызметтері
Тайм-менеджмент
Аудит
Тауарлар мен қызметтер нарығын бизнес талдау
Сатуды басқару
Стратегия және брендті басқару
Бизнеске арналған қаржылық зерттеулер
Минор бағдарламасы 3
Қаржылық менеджмент
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік әділеттілікке, құқықтық сауаттылыққа және тіршілік қауіпсіздігіне ықпал ететін кәсіпкерлік шешімдерді әзірлеу және іске асыру үшін орнықты даму қағидаттарын, Еңбек және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, цифрлық инклюзия және экологиялық қауіпсіз технологиялар нормаларын қолдану
- Сатуды ұзақ мерзімді болжау, жаңа немесе халықаралық нарықтарға шығу, сатып алу-сату мәмілелерін жасасу және тиімді басқару шешімдерін қабылдау мақсатында деректердің үлкен көлемін талдау
- Онлайн-бизнесті ілгерілету, жарнаманы ұйымдастыру және клиенттерді тарту стратегиясын әзірлеу үшін жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, мобильді қосымшаларды, веб-қосымшаларды, төлем жүйелерін, сақтандыру жүйесін құру
- Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау, басқарушылық және бухгалтерлік есептілікті дайындау үшін, сондай-ақ аудит және қаржылық сауаттылық қағидаттарын ескере отырып, бизнестегі қаржылық шешімдерді негіздеу үшін Қаржылық талдау құралдары мен есепке алудың цифрлық жүйелерін (оның ішінде 1С және онлайн-банкинг) қолдану
- Ғылыми зерттеу негізінде мақсатты аудиторияны таңдау, брендті дамыту және өнімді сату үшін электрондық бизнестің әртүрлі модельдерін салыстыру
- Цифрлық маркетинг, контент-маркетинг, әлеуметтік медиа, SEO, шет тілдерін білу негізінде бар клиенттермен байланыс орнату және қолдау
- Нарық трендтерін талдау және бәсекелестердің әрекеттері мен ұсыныстарын бақылау негізінде мазмұнды, өнім ассортиментін, тұтынушылық мінез-құлықты басқару
- Компанияның электрондық сауда нарығындағы қызметі үшін қаржылық бюджетті, бухгалтерлік есептілікті, персонал жұмысының жоспар-кестесін, стратегиялық индикаторлардың болжамдарын жасау
- Жаһандық экономика жағдайында бизнесті (интернет-бизнесті), персоналды және брендті басқару саласындағы стратегиялық шешімдерді негіздеу мақсатында макроэкономикалық факторлардың, Халықаралық экономикалық процестердің және салалық тарифтік тетіктердің өзара байланысын талдау
- Ұйым қызметінің негізгі көрсеткіштерін, экономикалық-математикалық көрсеткіштерді талдау, макроэкономикалық үрдістерді, геоэкономикалық факторларды бағалау, бағалар мен тарифтерді қалыптастыру негізінде бизнесті дамытудың маркетингтік саясатын әзірлеуді және іске асыруды жүзеге асыру