Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі білім беруді жетілдіруге бағытталған жаңашыл ғылыми зерттеулерді жүргізуге қабілетті, заманауи талаптар жағдайында іргелі оқу-әдістемелік және ғылыми-зерттеу құзыреттілігі бар PhD докторларын даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мектепке дейінгі білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды, халықаралық және отандық стандарттарды пайдаланады;
- ҚР-да педагогикалық білім беру жүйесіне байланысты ғылыми-педагогикалық қызмет стратегиясын өз бетінше талдайды және анықтайды;
- мектепке дейінгі білім беру бағдарламасын талдайды және салыстырады, оның әдістемесі мен технологиясын жинақтайды және талқылайды;
- қазіргі мектепке дейінгі білім беру мәселелерін ұлттық және халықаралық деңгейлерде көтерілуге өз үлесін қосады;
- мектепке дейінгі білім беру қызметкерлерінің (студенттер, магистранттар мен докторанттар) біліктілігін арттыру семинарларын, конференцияларын және курстарды жоспарлайды және ұйымдастырады;
- кәсіби және академиялық ортада мектепке дейінгі білім беру мәселелерін талқылайды, қорытындылайды, ынталандырады және басқаларды сендіре алады;
- мектепке дейінгі ұйым педагогтерін жаңарған мазмұнда оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді ескере отырып, жаңа курстар әзірлейді;
- жоғары білімнің жаһандануы мен интернационализациясы жағдайында ҚР және әлемдегі педагогикалық ғылымның дамуының қазіргі тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтары туралы білімді игереді және қолданады;
- мектепке дейінгі білім беру саласындағы халықаралық ұйымдардың (БҰҰ, ЕҚЫҰ және т.б.) педагогикалық тұжырымдамалары мен білім беру стратегияларын талдайды;
- философиялық, психологиялық, әлеуметтік-педагогикалық ғылымның негізгі жетістіктері, қазіргі заманғы проблемалар мен даму үрдістері туралы білімді көрсетеді және салыстырады;
- мектепке дейінгі білім беру жүйесінің тиімділігін қамтамасыз етуге бағытталған шешімдерді дайындау бойынша қызметті жобалау. докторант мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру процесінің сапасын бақылау және бағалау процесін ұйымдастыруға қабілетті.