8D01504 Информатика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Информатика саласында білімнің, ғылымның және өндірістің қажеттіліктерін қанағаттандыруға кәсіби және зертеу құзыреттіліктерді меңгерген және оларды практикалық және ғылыми қызметте жүзеге асыру дағдылары бар бәсекеге қабілетті, құзыретті ғылыми және педагогикалық кадрларды дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Информатика және білімді ақпараттандыруды оқытудың әдістемелік жүйесі
Пәннің мақсаты-оқытудың әдістемелік жүйесін және білім беруді ақпараттандыру мәселелерін әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Курс келесі мәселелерді қарастырады: оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеудің дидактикалық принциптерін, цифрлық білім беру ресурстарын құру әдістерін, информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесін, негізгі компоненттердің сипаттамасын, проблемалық, жобалық оқыту технологияларын іске асыруда ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданудың әдістемелік аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XXI ғасырдың ақпараттық және білім беру технологиялары
Пәнді оқытудың мақсаты докторанттарда XXI ғасырдың заманауи ақпараттық және білім беру технологияларын әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. ХХІ ғасырдың ақпараттық білім беру ортасында оқу қызметін ұйымдастырудың артықшылығы. Сандық білім беру ресурстары. Қашықтықтан білім беру технологиялары. Деректерді үлестірілген сақтау және өңдеу технологиялары. Мультимедиялық технологиялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Пән докторанттардың ғылыми-зерттеу академиялық материалдарын, оның ішінде ағылшын тілінде жазуда, ғылыми жұмыстарды жазу үшін әдебиеттерді таңдауда практикалық дағдыларын қалыптастырады, ғылыми деректер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдаумен және рефераттаумен, академиялық жазудың түрлі жанрларымен жұмыспен байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыру білігін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән ғылыми зерттеу көздерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, ғылыми жұмысты әзірлеуге, ғылыми-практикалық зерттеулер жүргізу процесінде тәжірибе алуға, ғылыми таным әдістерін пайдалануға, тәжірибелік-эксперименттік жұмысты жоспарлау мен ұйымдастыруға, нәтижелерді өңдеу мен оларды ресімдеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту нәтижелерін бақылау мен бағалауды ақпараттандыру
Пәннің мақсаты білім беру ортасында зерттеу іс-шараларын ұйымдастырудың заманауи әдістерін меңгеру болып табылады. Педагогикалық өлшемдер және білім сапасын бағалаудағы рөлі. Деректерді жіктеу. Жіктеу негізінің бірлік принципі. Негіздер бойынша жіктеу. Өлшеу қуатын арттыру. Статистикалық әдістер топтары. Сапалы деректерді алу тәсілдері. Сапалық деректерді сандық мәліметтерге аудару әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістері
Пәннің мақсаты - докторанттарды ғылыми-зерттеу жұмысы нәтижесінде алынған эмпирикалық мәліметтерді өңдеу кезінде математикалық әдістерді қолдануға даярлау. Оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың, технологияның диагностикасы мен сапасын ұйымдастырудың заманауи технологиялары мен әдістері. Оқу-ағарту процесінің қажеттілігіне байланысты эксперименталды психологиялық-педагогикалық зерттеулерді сауатты құра, ұйымдастыра және жүргізе білу және алынған мәліметтер негізінде дұрыс қорытынды жасай білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информатиканың қолданбалы бағыттарының ғылыми-әдістемелік негіздері
Пәннің мақсаты информатиканың қолданбалы салаларын оқытудың ғылыми-педагогикалық аспектілерін, информатиканың қолданбалы бағыттарының ғылыми-әдістемелік негіздерін меңгеру болып табылады. Дидактикалық ұғым ретінде оқытуды күшейту, білім берудегі қарқындылық жолдарын іздеу. Білім беру жүйесінде оқытуды қарқындатудың 3 кезеңі. Білім беруді ақпараттандыруды қарқындатудың негізгі белгілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым мен білім беру салаларында жасанды интеллектті қолдану
«Ғылым мен білім беру салаларында жасанды интеллектті қолдану» пәні жасанды интеллектті білім мен ғылымға енгізудің теориялық әрі практикалық аспектілерін қамтиды. Машиналық оқыту, деректерді өңдеу, интеллектуалдық талдау әдістері, бейімделгіш білім беру жүйелерін құру мәселелері қарастырылады. Ерекше назар ЖИ мен педагогика тоғысындағы зерттеулерге, цифрлық трансформацияларға және этикалық мәселелерге аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Эксперименттер жүргізу және өлшеу нәтижелерін өңдеу
- Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру тәсілдерін, қолданбалы және іргелі міндеттерді шешуде теориялық әдістерді меңгеру
- Білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін дәлелдер келтіру
- Информатиканы оқытудың тиімділігін арттыру үшін цифрлық білім беру ресурстарын құрастыру, оқу процесін жобалау және бақылау
- Білімгерлердің мамандыққа деген қызығушылығын дамыту үшін білім беруді ақпараттандырудың жаңа тәсілдерін сыни талдау, бағалау және синтездеу
- Зерттеу саласы туралы жүйелі түсінігін, зерттеу дағдылары мен зерттеу әдістеріндегі шеберлігін көрсету
- Әлемдік үрдістерді және жоғары білім беруді дамыту стратегияларын ескере отырып, ұлттық және халықаралық деңгейдегі ғылыми жарияланымдарды жазу кезінде зерттеу жұмыстарының нәтижелерін қолдану
- Іске асыру алгоритмі бар объектілердің математикалық модельдерін, оларды зерттеу әдістерін әзірлеу, олардың салыстырмалы талдауын орындау
- Озық цифрлық технологияларды дамыту және енгізу үшін заманауи ақпараттық білім беру ортасын әзірлеу; жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолдану
- Информатика саласы бойынша ғылымның дамуына өзіндік зерттеулерімен үлес қосу