Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M07250 Қайта өңдеу өндірістерінің технологиясы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тамақ өнімдерін өндіруге маманданған, қайта өңдеу өндірісі салаларындағы заманауи ғылыми-тәжірибелік мәселелерді шешуге қабілетті, ғылыми-зерттеу және оқытушылық дағдылары бар магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M111 Тамақ өнімдерін өндіру
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M072 Өндірістік және өңдеу салалары
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Өңдеу өндірісі өнімдерінің технологиясында сапа менеджменті жүйесі
Азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігін халықаралық нормативтік-құқықтық реттеу
Агроөнеркәсіп кешенінің (АӨК) қайта өңдеу салаларындағы қаржылық экономикалық бақылауы
Етті өңдеу технологиясы және баламалы ақуыз өнімдерін жасау
Басқару психологиясы
Тамақ өнімдерінің қаптамасы
Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы
Шет тілі (кәсіби)
Сүтті өңдеу және баламалы сүт өнімдерін жасау технологиялары
Өсімдіктекті өнімдер өндірісінің өндірістік процестерін техникалық қамтамасыз ету
Өсімдік шикізаттарын өңдеу жабдығы
Өсімдік шикізатын экструзиялық өңдеу
Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтаудың және қайта өңдеудің инновациялық технологиялары
Тамақ өнімдері кәсіпорындарының іс-әрекетін бақылау және басқару
Өңдеу өндірістері өнімдерін төмен температуралы өңдеу
Тамақ қауіпсіздігі және тәуекелдерді басқару
Өңдеу өндірісінің технологиялық процестерін заманaуи моделдеу
-
2 Оқу жылы
Тамақ өнеркәсібі салаларындағы прогрессивті техника және технология
Өсімдік шикізатын кешенді өңдеудің технологиясын жетілдіру
Тамақ өнімдерінің сапасын сенсорометриялық және химометриялық бағалау
Өсімдік шикізатынан өнім өндірудегі инновациялық жобаларды басқару
Тамақтану өнімдерінің прогрессивті талдау
Функциональды тамақтану өнімдерін жасаудың әдістемесі
Өңдеу өндірістері өнімдерін тиімді жобалау
Тиімді және теңестірілген тамақтану үшін азық-түлік өнімдерінің заманауи технологиялары
Қайта өңдеу өндірістерінің инновациялық өнімдерінің маркетингі
Ақуыздарды тиімді пайдалану
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым философиясының ережелеріне сүйене отырып, қазіргі ғылымның негізгі философиялық және әдіснамалық мәселелерін, сондай-ақ фактілер мен құбылыстарды талдайды.
- Ғылыми мәтіндерді құрастыру, ғылыми пікірталастарда ғылыми зерттеу нәтижелерін хабарлау және қорғау кезінде арнайы лексиканы және шет тілін пайдаланады.
- Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени ерекшеліктерді дұрыс қабылдай отырып, ұжымға жетекшілік етеді.
- Оқу іс-әрекетінде жоғары оқу орындары мен кәсіптік білім беру педагогикасының әдістемелік негіздері туралы білімін пайдаланады.
- Шикізатты өңдеу, функционалдық өнімдерді әзірлеу және өндіру, сондай-ақ оларды орау және сақтау бойынша ғылыми саладағы соңғы жетістіктер контекстінде инновациялық шешімдерді ұсынады.
- Өңдеу өндірістері салаларының озық техникасы мен технологиясын білу негізінде технологиялық процестерді ұйымдастыру мен басқарудың тиімді жолдарын өз бетінше таңдайды.
- Халықаралық сапа стандарттарына, тәуекелді бағалауға және зерттелетін тамақ өнімдерінің прогрессивті талдау әдістеріне сілтеме жасай отырып, өнімнің қауіпсіздігіне кешенді талдау мен бақылауды ұйымдастырады.
- Өндіріс қауіпсіздігі мен дайын өнімнің сапасы мәселелерін ескере отырып, процестер мен технологиялық жабдықтарды оңтайландыруды, сондай-ақ қайта өңдеу өнеркәсіптерді жобалаудың ұтымды инженерлік шешімдерін талқылайды.
- Өңдеу өндірістері салаларындағы қаржылық-экономикалық бақылаудың мақсаты мен ұйымдастырылуын, сонымен қатар ғылыми жетістіктер мен маркетинг құралдарының экономикалық нәтижеге әсерін түсіндіреді.
- Жаңашыл және қауіпсіз өнім жасау және шикізатты ұтымды пайдалану мәселелері бойынша заманауи ғылыми әдістемелерге негізделген зерттеулерінің нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалайды.