Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01700 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік, азаматтық жауапкершілігі жоғары, жан-жақты дамыған тұлғаны тәрбиелеуде кәсіби қызметін ұтқырлықпен іске асыратын, оқушыларға жүйелі білім бере алатын, қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып ғылыми зерттеулер жүргізуге, әр сала бойынша аударма жасауға, терминдермен жұмыс жасауға, газет материалдарын дайындауға, лингвистика мәселелерімен шұғылдануға, әдеби рецензиялар жазуға қабілетті, жоғары білікті қазақ тілі мен әдебиеті мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Нормативті қазақ тілі
Тіл біліміне кіріспе және жалпы тіл білімі
Білім беру психологиясы
Қазақ әдебиетін оқытудың әдіснамалық негіздері мен әдістері
Мәтінді лингвистикалық талдау
Орфография, пунктуация және Латын әліпбиі
-
2 Оқу жылы
Әдеби аударма негіздері
Қазақ халық ауыз әдебиеті мен шешендік өнер
Әдебиеттануға кіріспе
Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
ХХ ғасыр I жартысындағы қазақ әдебиеті
Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті
ХІХ ғасыр қазақ әдебиеті
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Рухани сабақтастық (Әл- Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
Ұлт дәстүрлері
Көне түркі әдеби мұралары және орта ғасырдағы жыраулық дәстүр
-
3 Оқу жылы
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Қазіргі қазақ тілінің лексика-фразеологиясы
Қазақ тілінің морфемалар жүйесі
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
Қазақ тілінің семасиологиясы
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Әдеби эстетика
Әдебиет теориясы
"Толық адам" ілімі
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Қазақ антропонимдерінің сөзжасамы
Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
-
4 Оқу жылы
Терминология және сөздікпен жұмыс
Түркі халықтарының әдебиеті
Инклюзивті білім беру ортасы
Абайтану
Әлем әдебиеті
ХХ ғасырдың екінші жартысы мен Тәуелсіздік кезеңдегі қазақ әдебиеті
Қазақ баспасөзінің тілі
Қазіргі қазақ тілінің стилистикасы
Когнитивті лингвистика
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Абайдың поэтикалық әлемі
Қазақ әдеби тілінің тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешу мақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- Білім беру мен тәрбиелеудің психологиялық заңдылықтарын меңгеру және зерттеу, оқулықтар мен оқу құралдарына қойылатын әртүрлі талаптарды анықтау, Оқу- тәрбие жұмыстарын және балалардың психологиялық ерекшеліктерін қарастырып, бірқалыпты даму зандылықтарынан ауытқыған балалармен тәлім-тәрбие жұмысын тиімді жүргізу, бағалау қағидаттарын, құрылымы мен мазмұнын меңгерту.
- Қазақ тіл білімінің салалары және олардың өзара байланысын меңгеру, оларды тарау-тармақтарға жіктеу, оның даму зандылықтарын айқындау, тіл туралы қорытындылар, болжаулар жасау және зерттеу. Сол қорытындылар мен топшылаулардың негізінде сөздіктер құрастыру, тіл мәдениетінің дамуына, сауаттылықты арттыруға, әдеби тіл мен оның нормаларына, жазу емлесін қатаң сақтауға дағдыландыру, кәсіби және әлеуметтік мазмұндағы мәтіндерді дайындау мен редакциялау, мәтінді филологиялық талдау және интерпретациялау.
- Әдебиеттану ғылымы, оның әдістері мен методологиясын меңгеру, әдеби процесс, эстетикалық заңдылықтарын салыстыру, әдеби шығармаға баға беру, көркем туындыларға рецензия, эссе жазуға дағды қалыптастыру, көркем шығарманы талдау, түркі халықтары мен әлем әдебиеті шығармаларын ұлттық әдебиетімізбен салыстыру, әдеби шығармалардың көркемдік-эстетикалық сапасын саралау, әдебиетті рухани-эстетикалық құндылық тұрғысынан қарастыру, «Толық адам» ілімінің рухани-интеллектуалдық бағыттағы концептуалдық рөлін талдау, мәтіндерді жазбаша, ауызша аудару қабілетіне ие болу, мәтінді аудару барысында аударма сапасын жақсарту.
- Жаңартылған білім мазмұны бойынша білімдерін жетілдіру, оқу процесінде заманауи әдістемелер мен технологияларды қолдану, оқытудың маңызын тереңдету, алған білімін тәжірибеде қолдануға дағдыландыру, қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытуда авторлық жаңашылдық идеяларды іске асыру.
- Қазақ әдебиетінің барлық тарихи кезеңдерін саралау және әдеби-танымдық көзқарас қалыптастыру, әдеби шығармаларды теориялық талдау, Абай және Алаш қайраткерлерінің мұрасы негізінде жаңа идеяларды салыстыру және зерттеу, өнер туындыларын бағалау, пікірталастар, өнер туындыларын оқыту арқылы дүниетанымды қалыптастыру.
- Тіл біліміне қатысты фактілерді жинау, меңгеру, қазақ тілінің морфологиясы мен синтаксисінің құрылымын, даму кезеңдері мен ерекшелігін айқындау, күрделі ұйымдастырылған мәтіндермен жұмыс жасау, тіл білімінің теориясын салыстыру арқылы талдау жасау, зерттеу жұмыстырын жүргізу, БАҚ-та жариялауға арналған қолжазбаларды талдау және редакциялау.