Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01700 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешу мақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
  • Білім беру мен тәрбиелеудің психологиялық заңдылықтарын меңгеру және зерттеу, оқулықтар мен оқу құралдарына қойылатын әртүрлі талаптарды анықтау, Оқу- тәрбие жұмыстарын және балалардың психологиялық ерекшеліктерін қарастырып, бірқалыпты даму зандылықтарынан ауытқыған балалармен тәлім-тәрбие жұмысын тиімді жүргізу, бағалау қағидаттарын, құрылымы мен мазмұнын меңгерту.
  • Қазақ тіл білімінің салалары және олардың өзара байланысын меңгеру, оларды тарау-тармақтарға жіктеу, оның даму зандылықтарын айқындау, тіл туралы қорытындылар, болжаулар жасау және зерттеу. Сол қорытындылар мен топшылаулардың негізінде сөздіктер құрастыру, тіл мәдениетінің дамуына, сауаттылықты арттыруға, әдеби тіл мен оның нормаларына, жазу емлесін қатаң сақтауға дағдыландыру, кәсіби және әлеуметтік мазмұндағы мәтіндерді дайындау мен редакциялау, мәтінді филологиялық талдау және интерпретациялау.
  • Әдебиеттану ғылымы, оның әдістері мен методологиясын меңгеру, әдеби процесс, эстетикалық заңдылықтарын салыстыру, әдеби шығармаға баға беру, көркем туындыларға рецензия, эссе жазуға дағды қалыптастыру, көркем шығарманы талдау, түркі халықтары мен әлем әдебиеті шығармаларын ұлттық әдебиетімізбен салыстыру, әдеби шығармалардың көркемдік-эстетикалық сапасын саралау, әдебиетті рухани-эстетикалық құндылық тұрғысынан қарастыру, «Толық адам» ілімінің рухани-интеллектуалдық бағыттағы концептуалдық рөлін талдау, мәтіндерді жазбаша, ауызша аудару қабілетіне ие болу, мәтінді аудару барысында аударма сапасын жақсарту.
  • Жаңартылған білім мазмұны бойынша білімдерін жетілдіру, оқу процесінде заманауи әдістемелер мен технологияларды қолдану, оқытудың маңызын тереңдету, алған білімін тәжірибеде қолдануға дағдыландыру, қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытуда авторлық жаңашылдық идеяларды іске асыру.
  • Қазақ әдебиетінің барлық тарихи кезеңдерін саралау және әдеби-танымдық көзқарас қалыптастыру, әдеби шығармаларды теориялық талдау, Абай және Алаш қайраткерлерінің мұрасы негізінде жаңа идеяларды салыстыру және зерттеу, өнер туындыларын бағалау, пікірталастар, өнер туындыларын оқыту арқылы дүниетанымды қалыптастыру.
  • Тіл біліміне қатысты фактілерді жинау, меңгеру, қазақ тілінің морфологиясы мен синтаксисінің құрылымын, даму кезеңдері мен ерекшелігін айқындау, күрделі ұйымдастырылған мәтіндермен жұмыс жасау, тіл білімінің теориясын салыстыру арқылы талдау жасау, зерттеу жұмыстырын жүргізу, БАҚ-та жариялауға арналған қолжазбаларды талдау және редакциялау.
Top