7M02211 Философия в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Философияның теориясы мен методологиясы саласында ғылыми-педагогикалық білімдерге ие магистрлерді даярлау. Философия саласындағы эксперттік талдаулық жұмысқа маманданушы, қоғамның жаңғыруының философиялық-мәдениеттанулық тенденцияларын зерттеуші ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M050 Философия және этика
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: Ғылым феноменінің проблематикасын арнайы философиялық талдау мәні, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызметтің даму заңдылықтары мен үрдістерін динамикалық сипатта зерделеу Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі проблемаларының ерекшелігі мен өзара байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеу. Ғылымды дамытудың сыныптық емес және сыныптан кейінгі кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану ғылымы, социогуманитарлық және техникалық білім әдіснамасын түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау. Сыни ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: дәлелдердің логикасын қарау және зерделеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивтік қабілеттерді қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Философиядағы креативті ойлау
Мақсаты: шығармашылық үрдісті дамыту және креативті ойлауды қалыптастырудың теоретикалық және эксперименталды негіздерін, заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: Шығармашылық үрдісінің мәні. Шығармашылық ойлаудың ерекшеліктері. Креативтілік үрдістің психикалық дамуының кезеңдері мен ерекшеліктері. Философиядағы креативті ойлауды дамытудың және қолдаудың әдістері. Шығармашылықты мотивациялау табиғаты. Креативтілік концепциясы және оның генезисі. Философиядағы стандартты емес ойлаудың өзектілігі. Мәдениет, өнер және поэззия. Философиядағы ғылыми ойлау стилі. Креативті идеяларды жасау, туындату.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық ойлау философиясы
Мақсаты: қазіргі заманғы философияның қоғам мен адам туралы ғылымдар жүйесіндегі ерекшеліктері туралы ғылыми дүниетанымның қалыптасуы. Мазмұны: Ғылым мен техниканың дамуының қазіргі заманғы деңгейлері. Гуманизм идеясы. Инновациялық ойлауды философиялық ұғынуы. Дәстүрлі қазақ ойлауы. Ойлау формалары. Абстрактілі, диалектикалық, спекулятивті, стандартты және шаблондық емес ойлау. Адамның трансгуманистік теориясы. Адамның бәсекеге қабілетті жағдайда дамуының жаңа инновациялық әдістері. Қазіргі заманғы идеологиялардың семантикалық талдауы. Қазақстанның инновациялыық дамуының рухани-адамгершілік факторлары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ ақын жырауларының философиясы
Мақсаты: қоғамдағы қазақ мәдениетінің қалыптасуының тарихи үрдісінің заңдылықтарын және мемлекеттің тарихынының түрлі кезеңіндегі және дәуірлердегі дамуы ерекшеліктерін тереңдетіп зерттеу. Мазмұны: Дүниенің, адамның және оның дүниедегі ролін философиялық этикалық ойлануды, қазақ фольклорының дүниетанымдық мазмұнын зерттеу. 15-18 ғасырлардағы қазақ жырауларының дүниеге көзқарасы мен танымы, оны қабылдауы. Ақын-жыраулар шығарамшылығының негізгі және ондағы адамның өмірі, этикалық бейнесі туралы ой толғамдары. Адамның болмысындағы бақыт, ізгілік, игілік, ар, парыз ұғымдарының этикалық мәселелері. ХVIII-ХIХ ғасырлардағы қазақ ақындары Шалкиіздің, Ақтамберді жыраудың, Доспапмбеттің, Бұқар жыраудың қоғам, қазақ елі, жері мен ұлттығы туралы толғаныстары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сандық гуманитаристика және білім
Мақсаты: сандық гуманистаристиканың мәдени үрдістер контекстіндегі даму тенденцияларын тереңдетіп зерттеу. Мазмұны: Сандық гуманистаристиканың біртұтас және сандық философияның жекелей алғанда дамуын анықтаушы факторларды зерттеу, XX ғасырдың соңымен XXI басындағы сандық гуманитарлық ғылымдардың дамуын талдау. Сандық философия бағдарламалық қамтудың, оқытудың, философияның классикалық мәселелерін модельдеу үшін деректерді белгілеу ретінде. Философиялық танымдағы өзекті философиялық концепцияларды бағдарламалау және компьютерлік модельдеу. Философиядағы оқытуды теоретикалық және тәжірбиелік нәтиже ретінде бағдарламалау және компьютерлік модельдеу. Сандық әлемдегі білім берудің даму тенденциялары. Сандық кеңістіктегі өзара әрекеттесу құралдары. Білім беру мен оқытудағы сандық технологиялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы
Мақсаты – қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абай философиясы және қазіргі заман
Мақсаты: қазақтың ұлы ойшылы Абайдың философиялық мұрасының мәнін қайта бағамдауды, ұғынуды зерттеу. Абайдың «Қара сөздер» шығармасындағы философиялық дүниетанымдық мәселелер. «Адам бол» адамгершілік формуласы жоғары этикалық мән ретінде. Абайдың этикалық іліміндегі «Толық адам» жүрек сырын, қайраттын, ақылын ұғу образы. Қазақстанның қазіргі заманғы зерттеушілері Ғ.Есім, Ж.Алтаев шығармашылығындағы Әл-Фараби, Абай бейнелері. Негізгі ұғымдары: гуманизм, тұлға, бақыт, жомарттық, надандық. Әл-Фараби, Әл-Ғазали, Абай шығармашылығындағы философиялық көзқарастардың сабақтастығы, үндестігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Мақсаты: шетел тіліндегі түпнұсқалық дерек көздерді мазмұнының түрлі деңгейде қамтылуы бойынша оқудың тілдік құзыреттіліктерін жетілдіру. Мазмұны: Білім беру бағдарламасы бойынша ғылыми тақырыптарда жазбаша хабарламаларды дайындау: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, шетел тіліндегі түпнұсқалық деректерді реферирлеу, ғылыми мәтінді аннотациялау, түйін. Аутентті жазбалардың жалпы мазмұнын түсіну. Кәсіптік ақпараттарға ие дәрістерді, хабарларды естуді қабылдау. Білім беру бағдарламасы бойынша ауызша коммуникация дағдыларын дамыту: ғылыми баяндамен сөз сөйлеу, ғылыми зерттеуді презентациялау, ғылыми талқылау, ғылыми пікірталастар, ситуациялық ойындарды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: ұйымның адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету Мазмұны: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі заманның өзекті мәселелерін философиялық ұғыну
Мақсаты: қазіргі заманның жаһандық мәселелерінің мәнін, ролін, оның қайшылыққа келуі және шешілуі жолдарын анықтау және түсіну. Мазмұны: Жаһандық мәселелердің ұғымы және типологиязациясы. Жаһандық мәселелердің туындау алғышарттары. Жаһандық мәселелерді шешудің болжалды жолдары. Жаһандық мәселелердің және үрдістердің мәдени, әлеуметтік салалардағы, саясаттағы, экономикадағы тенденциялары. Қоғам мен табиғаттың тарихи өзгермелі қатынастары.Қазіргі заманғы қоғамның және оның болашағының философиялық концепциялары. Саяси либерализация және демократиялық басқару мәселелері. Адамның экожүйесі. Соғыстар, қақтығыстар және халықтардың миграциясы. И.Валлерстайн үш идеология және қазіргі заманның жалған даулары туралы. Дүниетаным және идеологиялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Философия: мәдениеттер диалогы
Мақсаты: мәдениет философиясын талдау мен сипаттаудың негізгі әдістері және қағидаларымен зерттеу, сыни ойлауды дамыту. Мазмұны: Мәдениеттегі құндылықтар мәселесі. Жалпыадамзаттық құндылықтар. Мәдениеттің адамгершілік негізделуі, шығармашылық мәдениеттің іргелі қызметі ретінде. Мәдениеттің классикалық емес философиясы. Сакралдылық және құндылықтардың менталдығы. Субстанциялардың, акциденциялардың семантикалық жылжуы. Мәдениеттанудағы семиотика және сиволдылық. Қазіргі заманғы қоғамдағы мәдени-діни фактор. Этикалық, моралдық және мәдени құндылықтарды талдау. А.Мюллердің мәдениет диалогы туралы теориясы. Д.Лукачтың, В.Межуевтың, Ю.Лотманның, Ж.Делездің және У.Эконың мәдениеттанулық тұжырымдары мен парадигмалары. Мәдениеттің түрлері мен типтері, адамдардың рухани өмірі сферасы. Білім беру құндылығының мәселелік түріндегі «мәдениет диалогы» мектебі. Білім берудің мәдени парадигмаларының диспозиция мәселесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теоретикалық және қолданбалы футурология
Мақсаты: қазіргі заманғы футурология әдіснамасын талдау, күрделі әлеуметтік жүйелерді сипаттау, сапалы болжам жасау. Мазмұны: Футурология ішіндегі теориялық және қолданбалы бағыттарды бөлудің ғылыми әдіснамасы. Қазіргі әлемнің жоғары күрделілігі мен болжамсыздығы. Қазіргі заманғы футурологиялық таным бағыттарының өзара ықпалдасуы: болашақ туралы абстрактілі пайымдау және болжау. Ғылым мен футурологияның өзара байланысы. Ғылыми пәннің имманенттік функциясы: болжам, талдау және диагностика. Қазіргі заманғы ғылыми танымды саралау. Футурологияның әдеби нысаны және автордың ойлануы. Жобалау, стратегиялық имитациялық модельдеу, тарихтағы қайта құру, синергетика әдістері. Жаһанданудың қазіргі әлемдегі рөлін философиялық тұрғыдан түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аналитикалық философия
Мақсаты: Аналитикалық философияның пайда болу тарихы мен даму кезеңдерін, оның негізгі тарихи түрлерін; шетелдік философиялық ойдың мазмұны мен сипаттамасы, философиялық білімнің сипаты мен ерекшелігі зерттеледі. Мазмұны: Неопозитивизм. Л. Витгенштейн. Ғылымның идеалды тілін жасауға талпыныс. Вена шеңбері: Карнап, Шлик. Постпозитивизм: К.Поппер. Жалғандық ғылымилық принципі ретінде. Аналитикалық философия философиялық стиль ретінде: пайда болуы және қалыптасу процесі. Негізгі мәселелер: ғылым тілінен күнделікті тілге дейін, мағыналар теориясы, сана теориясы. Негізгі өкілдері: Дж.Остин, В.Кайн, Н.Гудман.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы философия және қоғамды таным әдіснамасы
Мақсаты: қазіргі заманғы философияны әлеуметтік зерттеулер контекстіндегі негізгі мәселелерін тереңінен зерделеу. Мазмұны: қазіргі заманғы философияда таралған құрылықтық және аналитикалық дәстүрлерді, қоғамды зереттеу ыңғайлары. Адамзат қауымдастығының, әлеуметтік тәжірбиелердің нормативтілігінің, әлеуметтік үрдістердің экономикалық және саяси аспектілерінің туындауын зерттеу. Батыс европалық философияның тарихындағы негізгі кезеңдері. Мәселелердің деректерін түсіну мен оны шешудің қазіргі заманғы түсінілуіне бағытталған проблемалық, методологиялықтың негіздегі тарихи философиялық материал.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Философиядағы постмодернизм
Мақсаты: постмодернистік ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен өткізудің негізгі қағидаларын, әдістерін, құралдарын қазіргі заманғы мәдениеттің дамуының негізгі кезеңі, постмодеріндік теориялардың тұжырымдамаларын талдау ретінде зерделеу. Мақсаты: Постмодеріндік философия контекстінде қазіргі заманғы қоғамның дамуы мәселесі. Постмодеріндік теорияның онтологиялық, кеңістіктік-уақыттық трансформациясы. Постмодеріннің философиялық дискурсының спецификасы. Постмодеріннің әлеуметтік, мәдениеттанулық аспектілері. Мәдениет пен постмодеріндік дискурстың постмодеріндік шынайылықтың сыртындағы өмір жағдайларын түсіндірудің мағынасы. Өмірдің постмодеріндік дискурсында қалыптасқан концептілерді анықтау. Қазіргі заманғы философияның постмодеріндік кезеңіндегі терминолоиялық аппарат. Философиялық ғылыми мәтіндердің логикалық лингвистикалық талдауы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы антропологияның мәселелері
Мақсаты: қазіргі заманғы антропологияның негізгі парадигмалық бағдарларын зерттеу. Мазмұны: Қазіргі заманғы философияның антропологиялық мектептері. Антропология теориялары: К.Леви-Строс, М.Мид, Л.Морган, Малиновский. Антропологиядағы теориясы. Функционалдық және құрылымдық функционалдық. Диффузионизм және мәдени аймақтану теориялары. Диахронды, синхронды, интерактивті көзқарастар. Қазіргі заманғы батыс философиясындағы иррационалдылық, бейсаналық мәселелері: интуиция, инстинкт, ерік-жігер, либидо, сублимация, архетиптер. К.Г.Юнг қазіргі адамның жан дүниесінің мәселесі туралы. М.Шеллердің адам болмысының өмірлік қайнар ретііндегі ұйымдастыру принциптері көзқарастары. Ж.П.Сартр шығармашылығындағы сана ерікнідік синонимі ретінде. А.Камю философиясындағы бүлікшілдік адамның өзін адам ретінде түйсінуінің болмысына үн қатуы және санасының формасы ретінде. Адамның футурологиялық шағылысы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Техниканың философиялық мәселелері
Мақсаты: техниканың философиялық проблемасы туралы, техникалық прогрестің жаңа түсінігін ғылыми тану әдістері туралы терең және жүйелі ғылыми білім беру. Мазмұны: Техника мен техникалық ғылымдарды түсінудің ерекшелігі. Ғылым философиясы мен техника философиясының арақатынасы. Классикалық математикаландырылған және эксперименталды жаратылыстанудың қалыптасуындағы техниканың рөлі. Техникадағы жүйелік және кибер техникалық көзқарастарды дамыту. Техниканың әлеуметтік, экономикалық, экологиялық салдарын кешенді бағалау мәселелері. Қазіргі заманғы техниканы ізгілендіру мәселелері. Тұрақты даму тұжырымдамасындағы ғылыми техникалық прогресті қазіргі заманғы түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі заманғы шетел философиясының тарихы
Мақсаты: қазіргі заманғы шетелдік философияның даму перспективаларын зерттеу, философия тарихының негізгі теориялық бағыттарын бөлу. Мазмұны: Философиялық компаративистика: Шығыс - Батыс, еуразиялық және батыстық. Әлемнің, қоғамның, адамның философиялық рефлексиясы. Эмпиризм мен рационализмді оқудың әр түрлі түрлері. Қазіргі заманғы модификацияларда философияның дамуы: Витгенштейн, Сартр, Гуссерль, Деррида, Ху Ши, Фэнь Юлань, Нисида Китаро, Мұхаммед Икбал. Күш қолдану емес, бейбітшілік және жаһандық проблемалар философиясы. Дүниетанымның жаңа парадигмасын, әлемді бағалауды, әлемнің адамдықөлшемін зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ориентализм
Мақсаты: ғылыми танымның заңдылықтары, оның нысандары, тарихи түрлері және бағдарлану тұжырымдамасының даму жолдары туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Шығыс пен Батыстың өзара қарым-қатынасының тарихы. Саяси және экзистенциалдық құндылықтардың қарама-қайшылықтары. Батыс мәдениеті өкілдерінің шығыс мәдениеттерін зерттеуінің академиялық дәстүрі. Э.Саид бағдарлаудың әдіснамалық негіздемесі. Бағдарлау түрлері. Сараптамалық сананы қалыптастыру. Шығысқа қатысты Батыстың үрдісі. Кең жалпылауларды қолдану. А - тарихшылдық. Мәтіндік. Құндылықтардың дихотомиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Филсоофиядағы сциентизм және антисциентизм
Мақсаты: Ғылымдағы сциентизм және антисциентизм туралы қысқаша философиялық түсінік беру, ғалымдар мен анти-ғалымдардың дәлелдерін келтіру; магистранттарды шындықты түсінудің әртүрлі тәсілдерімен таныстыру және қоршаған әлемге тұтас көзқарасты зерттеу. Мазмұны: Курс қазіргі заманғы постклассикалық емес ғылымның негізгі сипаттамаларын, жаһандық эволюционизм мен әлемнің қазіргі бейнесін, техногендік өркениеттің дүниетанымдық бағдарларын өзгертуге постклассикалық емес ғылымның қатысуын, әлемді ғылыми зерттеу әдістері мен формаларын және олардың қазіргі дәуірдегі көрініс беру ерекшеліктерін анықтауды қамтиды. Дүниенің ғылыми суретінің эволюциясы және оның қалыптасуындағы ғылыми білімнің рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшпелі өркениет құбылысын эпистемологиялық талдау
Мақсаты: номадтардың дала өркениетінің мәдени феноменін зерттеу және талдау. Номадтық жолдың онтологиясы. Мазмұны: Номадтардың көшпелі өркениетінің мәнді белгілері. Көшпелілер кеңістігі географиялық-физикалық кеңістіктің бір бөлігі ретінде. Кеңістікті экологиялық өлшеу. Көшпелі өркениет бірегей әлеуметтік жүйе және тұрақты жағдайдың тетіктері ретінде. Қоғамдық құбылыстар мен процестерді эпистемеологиялық зерттеулердің эвристикалық потенциалы. Материалдарды компаративтік талдау. Феномен қозғалыс көшпелі өмір салтының негізі ретінде номадтардың ат-көшпелі өркениеті, номадтық жол, отырықшы статикалық қоғамның антиподтарын әдістемелік және теориялық зерттеулер. Қазақтардың дүниетанымы мен мәдениетіндегі номадизмнің рөлі мен орны. Философиялық, этикалық құндылықтар мен мәдениетті зерттеу ұлттық бірегейлік тұлғасының құндылық бағдарларын, қазіргі заманғы ғылыми ойлау принциптерін қалыптастыруға ықпал етеді. Қазіргі заманғы Қазақстан жастарының патриоттық санасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тіл философиясы және герменевтика
Мақсаты: лингвистика теориясы мен тәжірбиесінің негіздерін, деректерді лингвистикалық талдауды және олардың интеграциясын қалыптастыру. Мазмұны: Өзін таныту философиясы. Тіл философиясы тұлғаның құндылықтық бағдарлары ретінде. Тіл философиясының тұлғаның құндылықтық бағдарларын өзін таныту құралы ретінде мазмұндалған прагматикалық концепциясы ретінде. Тілдік коммуникация адамдар арасындағы байланысты орнықтырушы, олардың бір бірін түсінуі қабілеттерін дамытушы құрал ретінде. Герменевтика, структуралистік, постқұрылымдық. Тілді қазіргі заманғы философиялық түсіну және оның Ф.Соссюр шығармашылығындағы негізгі мәселелері. Гадамер мен П.Рикер герменевтикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өркениеттік әлемнің онтологиялық негіздері
Мақсаты: онтологияның, өркениеттің спецификасы мен ерекшеліктерінің теоретикалық, әдістемелік аспектілерін зерттеу. Мазмұны: Өркениеттік әлемнің онтологиялық негіздері. Әлеуметтік-тарихи болмыстың сфералары. Г.гегельдің мән туралы философиялық ілімі. М.Хайдеггердің «Әлемнің дүниелігі», қатысудың «экзистенциалдық конституциясы» философиялық концепциясы. Қатысудың болмысы мейірімділік ретінде. Қатысудың тарихилығы және әлем-тарих жүйесі. О.Шпенглердің мәдениеттің цикликалық дамуы туралы теориясы. А.Тойнбидің евроцентристік және жаһандану тұжырымдамасы туралы. К.Ясперстің әлемдік тарих туралы, тарихтың мәні туралы философиялық концепциясы. Уақыттың рухани жағдайы. С.Хантингтон өркениеттер қақтығысы туралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Дінтанулық зерттеулер
Мақсаты: қазіргі заманғы дінтанудың теориялары мен әдістерін және қазақстандық қоғамдағы дін мәселесін зерделеуді зерттеу. Мазмұны: Сенімнің қалыптасуы мен дамуының түрлі аспектілерін зерттеу: философиялық, социо-мәдени, психологиялық. Қазіргі заманғы социумдағы әлемдік конфессиялар. Дінтанулық пәндерді оқыту әдістемесі. Кәсіби бағалауды жүргізу үшін дінтанулық зерттеулерді жүргізу. Экспертиза жүргізу тәртібін реттеуші заңдар мен нормативтік құжаттарды жан жақты зерделеу. Экстремистік идеяларды анықтау әдістері мен құралдарын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Философиялық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі
Мақсаты: дербес ғылыми жұмысты жүргізудің зерттеулік дағдыларын, философия саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін зерттеу мен эксперименттеу әдістерін дамыту. Мазмұны: Ғылыми танымның даму тарихы. Философиядағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері, зерттеу үрдісінің құрылымы мен мазмұны, ғылыми зерттеу жоспарын құру: құрылымы, кезеңдері және құралдары, философиядағы зерттеу бағдарламасы мен тұжырымдамасын түзу, ғылыми әдістерді қолдану, зерттеу нәтижелерін интерпретациялау, ғылыми зерттеулерде деректерді жинақтау және талдау процедурасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Азаматтық қоғамды аксиологиялық талдау
Мақсаты: қоғам мен мемлекеттің қатар өмір сүруіндегі іргелі аксиологиялық негіздер туралы заңдылық пен әділдік жайлы көзқарастарды зерттеу. Мазмұны: Азаматтық қоғам және оның мемлекетпен өзараәрекеті феномені. Азаматтық қоғам феноменінің әлеуметтік философиялық және идеялық-теоретикалық негіздері. Қоғам мен мемлекеттің өзара әрекетінің саяси концептілері: философиялық талдау. Азаматтық қоғам мен мемлекеттік институттардың өзараәрекетінің құндылықтық құқықтық негіздері және құқықтық мәнділігі. Азаматтық қоғам мен мемлекеттік институттардың өзара әректтесуін тиімділендірудегі рухани-адамгершіліктік негіздерінің аксиологиялық мағынасы. Заңдылық пен әділдік азаматтық қоғам мен мелекеттік институттардың қатар өмір сүруінің іргелі аксиологиялық категориялары ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік-саяси үрдістердің пәнаралық аспектілері
Мақсаты: әлеуметтік-саяси үрдістерді аналитикалық антропологиялық көзқарас арқылы зерделеудің пәнаралық аспектілерін толыққанды зерттеуді көрсету. Мазмұны: Әлеуметтік-саяси үрдістерді зерттеу үлгісінде пәнаралық ыңғайлардың негізгі аспектілері. Әлеуметтік-саяси феномендерді сипаттауды қолдануда көпшіліктік мжәне тобыр туралы көзқарастар. Көпшілік пен тобыр ұғымдарының әлеуметтік-мәдени құбылыстармен сәйкестікте қазіргі заманғы, модерн ұғымдарымен байланыстарын зерттеу. Қазіргі заманғы және модерн терминдерін қолдану аралығын шекаралау. Экзистенциалды жобалық тәртіптегі қоғамдық іс-әрекеттілік категориялары ретіндегі саясат, саясилық ұғымдарын ерекшелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Феноменологиялық әлеуметтану
Мақсаты: ғылыми зерттеу мен оқытуда феноменологиялық әлеуметтанудың негізгі әдістері мен мәселелері туралы толыққанды бідімді қолдануды зерттеу. Мазмұны: Тұлғаралық қарым-қатынастың саяси және гноселогиялық аспектілерінің құрылымы. Әдеттегі сана әлеуметтануының философиялық проблематикасы. Феноменологиялық әлеуметтанудың тезаурусы, монографияларды, мәтіндерді феноменологиялық әдістермен талдау. Феноменологиялық әлеуметтану өкілдерінің бағыттарын аргумантациялау, мазмұны. Әдеттегі сана коммуникациясы мәселелері үлгісіндегі түрлі философиялық және әлеуметтанулық мектептердің арасындағы сабақтастық механизмдері. Феноменологиялық әлеуметтанудың қазіргі заманғы мәселелері. Феноменологиялық әлеуметтану түрлі сфералардағы тарихи динамикасы: этикалық, саяси, гноселогиялық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Коммуникативтік дағдылар мен қабілеттерді тиімді қолдануды көрсете білу, шетел тілдерінде кәсіби деңгейде, ғылым методологиясын, басқару психологиясы әдістерін еркін меңгеру
- Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тарту арқылы жоғары оқу орындарындағы ғылыми және педагогикалық іс-әрекеттілікті түсінуі мен ой тұжырымдауды пішімдеу үшін ақпараттарды жинақтау және интерпретациялауды жүзеге асыру, ғылыми қауымдастыққа түпнұсқалық ойларын академиялық мәдениет пен адалдықты көрсету арқылы хабарлай білу
- Жасанды интеллект технологияларын қолдану арқылы философия ғылымының онтологиялық, мәдениеттанулық, пәнаралық мәселелерін талдау негізінде, зерттеулік міндеттерді шешу
- Әлемдік мәдениетті дамытудың шығармашылық үдерісін қолдана отырып, философиялық ойлау стильдерін және әлеуметтік жобаларды басқару ыңғайларын талдаудың, сараптаудың және бағалаудың негізгі әдістерін қолдану
- Инновациялық және креативті ойлаудың, сандық гуманитаристиканың, тілдің және қазақ мәдениетінің архетиптерінің идеяларын, қорытындыларын, мәселелері мен шешімдерін синтездеу
- Дін, қазіргі заманғы философия және техника философиясы саласындағы үдерістер мен құбылыстарды зерттеуге қатысты қазіргі заманғы тұжырымдамаларын, теориялары мен ыңғайларын сыни талдай отырып, танымның ғылыми әдістерінің дамытушы білімдері мен түсініуін көрсету
- Философиялық ой тұжырымдау мен дискурстың кәсіби білімін көрсете білу және адамның әлеуметтік іс-әрекеттілігін зерттеу үшін қазіргі заманғы аксиология мен эпистемологияның негізгі қағидаларын түсіну
- Қоғамдық, үкіметтік емес ұйымдарда және мемлекеттік органдарда әлеуметтік-гуманитарлық әдістеме саласындағы қолданбалы сипатты білімдердің негізінде ғылыми және ұйымдастырушылық жұмыстарды жүзеге асыру
- Қоғам мен мемлекеттің өзекті мәселелерін шешу үшін герменевтика, феноменология, компоративистика, антропология әдістерін қолдану арқылы философия саласында қолданбалы зерттеулер жүргізу;