Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07242 Сүт және сүт өнімдерінің технологиясы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Тағам химиясы

    Мақсаты: білім алушыларға болашақ кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті тағамдық заттар саласындағы химияның қазіргі заманғы жетістіктеріне негізделген білім мен дағдыларды үйрету. Мазмұны: Тамақ химиясы ғылым ретінде. Тағамдық заттардың сипаттамасы және жіктелуі. Азық-түлік шикізатының ақуыздары. Тамақ өнімдерінің көмірсулары. Липидтер. Витаминдер. Минералды заттар. Тамақ технологиясындағы ферменттер. Тағамдық қоспалар. Тағамның биологиялық құндылығы. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің химиялық құрамын талдау. Май, қант, дәмдік заттар және басқа да өнімдерді алмастырғыштарды жасау және жасау әдістері. жасанды тағамды жобалау және жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: кәсіби қызметте академиялық контент және құжаттарды жасау мен ресімдеу ережелерін меңгеру. Мазмұны: Академиялық жанрлардың ерекшеліктері (аннотациялар, рефераттар, талдамалық шолу, сондай-ақ ғылыми оқиға (конференция) туралы хабарламалар) қарастырылады; мәтіндерді талдамалық өңдеудің негізгі мақсаттары қарастырылады; кәсіби тақырып бойынша мәтіндер талданады. Білім алушылардың ғылыми деректер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдаумен және рефераттаумен, академиялық жазудың түрлі жанрларымен жұмыс істеумен байланысты кәсіби қызметі сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандыққа кіріспе және ЖОО оқыту технологиясы

    Мақсаты: білім алушыларда заманауи оқыту технологиялары мен кәсіби қызмет саласындағы білім мен дағдылардың негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: ЖОО-да Оқытудың кредиттік технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру принциптері. Оқытушы мен білім алушының міндеттері. Білім алушының жеке білім беру траекториясы. Заманауи оқыту технологияларының негіздері. СРО, УИРС және СҒЗЖ. Студенттердің оқу жетістіктерін бақылау және бағалау. Сүт өнімдерін өндіруші кәсіпорындардың түрлері мен ерекшеліктері.Сүт өнімдерінің негізгі түрлері.Кәсіпорындардың негізгі технологиялық процестері мен жабдықтары. Кәсіби қызметі Техник технолог Тамақ өндірісі.Кәсіби даму мен өзін-өзі жетілдірудің негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тағам микробиологиясы

    Мақсаты: білім алушылардың Тамақ өнімдері қауіпсіздігінің микробиологиялық көрсеткіштерін бағалау және сипаттау білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Тамақ өнімдерінің микробиологиялық қауіпсіздігінің теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Микроорганизмдерді сынама дайындау, өсіру, индикациялау және сәйкестендіру әдістерін тәжірибеде қолдану. Бұзылу микробиотасының сипаттамасы. Шикізат пен тамақ өнімдерінің химиялық құрамы мен микрофлорасы туралы толық ақпарат беру. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің санитарлық жай-күйі мен микробиологиялық қауіпсіздігінің көрсеткіштерін бағалау және сипаттау дағдыларын игеру. Әр түрлі факторлардың микроорганизмдерге және дайын өнімнің микробиологиялық қауіпсіздігіне әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химия

    Мақсаты: Заттардың құрамы, құрылысы, қасиеттері, заттардың химиялық айналуы және оларға ілесіп жүретін құбылыстар туралы түсініктер негізінде студенттердің химиялық ойлау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Химия пәнінің ғылым ретіндегі негізгі түсініктері, анықтамалары және бөлімдері. Химияның негізгі заңдары: заттың массасын, тұрақтылығын сақтау; Авогадро, газ; Атомдық-молекулалық ілім. Атомның құрылысы және мерзімді заң. Химиялық байланыс. Химиялық жүйелер: газ, қатты, сұйық, дисперстік. Химиялық айналымдар: жіктеу, тотықтандыру-қалпына келтіру, алмасу реакциялары, химиялық реакциялардың термодинамикасы, химиялық тепе-теңдік. Қышқылдар және негіздер. Көмірсутектер. Оттегі - және құрамында азот бар қосылыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аналитикалық химия

    Мақсаты: білім алушылардың заманауи аспаптар мен аппараттарды пайдалана отырып, тамақ материалдары мен өнімдерін сапалы және сандық талдау әдістерін меңгеруі. Мазмұны: аналитикалық химиядағы химиялық реакциялардың түрлері, қышқылдар мен негіздер туралы заманауи түсініктер. Кешенді білім беру. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Гетерогенді процестер: Тұндыру және тұндыру. Тамақ технологиясында қолданылатын анықтау, оқшаулау, бөлу және шоғырландыру әдістерін зерттеу. Азық-түлік материалдары мен өнімдерін өндірудегі сапалық және сандық талдау әдістері. Қазіргі заманғы аспаптар мен аппараттарда талдау жүргізу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математика

    Мақсаты: сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері қарастырылады. Функцияның шегін есептеу қабілеті дамиды. Функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулері туралы білімді бір айнымалыдан алу. Бірнеше айнымалылардың функциялары туралы түсініктерді білу. Дифференциалдық теңдеулерді шешудің оңтайлы нұсқасын дәлелдеу. Мазмұны: математика курсын оқу барысында студент қарапайым дифференциалдық теңдеулермен танысады, Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын зерттейді және оларды математикалық статистика теориясында, әсіресе экспериментті жоспарлау және нәтижелерді математикалық өңдеу мақсатында қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физикалық және коллоидты химия

    Мақсаты: физикалық және коллоидтық химияның теориялық және практикалық негіздерін және тамақ өнімдері мен шикізаттағы заттарды талдаудың заманауи әдістерін игеру. Мазмұны: физикалық және коллоидтық химия тамақ өнеркәсібіндегі жаңа технологиялар мен заманауи талдау әдістерінің негізі ретінде. Тамақ өндірісіндегі заттар мен химиялық процестер туралы білім мен жаратылыстану идеяларын қалыптастыру. Осы процестердің механизмін анықтау. Формулалар мен теңдеулер арқылы олардың сандық сипаттамасы. Бұл процестерді термодинамика, кинетика және тепе-теңдік тұрғысынан сипаттау. Талдаудың оңтайлы әдісін таңдау және талдаудың ұтымды схемасын құру, талдаудың заманауи әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбаевтың шығармаларын зерделеу негізінде дүниетанымдық, азаматтық, рухани, әлеуметтік жауапкершілік пен әдептілікті қалыптастыру. Мазмұны: ХІХ-ХХғ қазақ әдебиетіне тарихи шолу. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, жеке тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Физика

    Мақсаты: студенттердің негізгі физикалық заңдар туралы білімдерін және оларды кәсіби қызмет саласында қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: классикалық және қазіргі физиканың негізгі заңдары (механика, молекулалық физика, термодинамика және т.б.). Тамақ өндірісінің техникасы мен технологиясындағы қолданбалы және техникалық мәселелерді шешу үшін физикалық құбылыстар мен процестер туралы білімді қолдану. Зерттеудің ғылыми әдістері, физикалық және техникалық экспериментті жоспарлау және ұйымдастыру, теориялық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу және талдау әдістері. Зерттеу нәтижелерінің дұрыстығын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тамақтану физиологиясының негіздері

    Мақсаты: тағамның және оның компоненттерінің адам ағзасының негізгі физиологиялық жүйелерінің жұмысына әсері саласындағы білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: тамақтану физиологиясының негіздері зерттеледі. Адамның ас қорытуының мәні. Азық-түліктің тағамдық заттары. Адамның қазіргі заманғы тамақтануының негізгі жүйелері: дәстүрлі тамақтану, вегетариандық және вегетариандық, шикі диета, бөлек тамақтану, емдік және диеталық тамақтану, емдік ораза. Адамның қазіргі заманғы тамақтануының негізгі мәселелері. Жаман әдеттердің адам денсаулығына әсері. Азық-түлік қауіпсіздігі негіздері. Адамның заманауи тамақтану жүйесін ұйымдастыру тәжірибесі игерілуде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ кәсіпорындары өндірісін басқару

    Мақсаты: білім алушылардың нарық жағдайында тамақ кәсіпорындарының өндірісін басқару қағидаттарын меңгеруі. Мазмұны: азық-түлік кәсіпорындарының өндірісін басқару үшін білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Сүт өнімдерін өндіруге мамандандырылған тамақ кәсіпорындарының өндірісін басқару ерекшеліктері. Персоналды басқару негізінде тамақ кәсіпорындарының өндірісін ұйымдастыруды жетілдіру саласындағы қазіргі тенденциялар. Адами ресурстар, персоналды басқарудың экономикалық әдістерінің мазмұны. Персоналды басқару әдістерін дамытудың заманауи тенденциялары мен тәсілдері. Персоналды басқарудың әкімшілік, экономикалық, әлеуметтік-психологиялық әдістерін іске асыру. Тамақ өнімдерін өндіруді стратегиялық басқарудың модельдері, тәсілдері мен тұжырымдамалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сүт кәсіпорындарының қызметін ұйымдастыру, басқару және оңтайландыру

    Мақсаты: азық-түлік сүт кәсіпорындарының қызметін ұйымдастыру, басқару және оңтайландыру принциптерін меңгеру. Мазмұны: сүт және сүт өнімдерін өндіруге мамандандырылған тамақ кәсіпорындарының жұмысын ұйымдастырудың, басқарудың және оңтайландырудың жалпы принциптері. Азық-түлік сүт кәсіпорындары қызметінің тиімділігін талдау және бағалау. Әкімшілік, экономикалық, әлеуметтік-психологиялық басқару және оңтайландыру әдістері. Сүт өнімдерінің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін басқару, оларды жетілдіру жөніндегі шешімдер. Тамақ өндірісін оңтайландыру әдістері: директивалық тәсіл, " төменнен жоғарыға, Реинжиниринг, Канбан жүйесі, Жалпы оңтайландыру, ноу-хауды қолдану және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сүт өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігінің гигиеналық принциптері

    Мақсаты: сүт өнімдерін қайта өңдеу кәсіпорындарында сүт өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін жүйелі бақылау саласында білім алушылардың білімін қалыптастыру Мазмұны: тағамның негізгі компоненттерінің гигиеналық сипаттамасы. Сүт өнімдерін өндірудің технологиялық, санитарлық-гигиеналық және микробиологиялық негіздері. Сүт өнімдерін өндіру кезіндегі сапа мен қауіпсіздікті бақылау жүйелері. Технологиялық процестерді, жабдықтарды, орау материалдарын және сүт өнімдерін тасымалдауды гигиеналық бағалау. Сүт өнімдерін өндіру кезінде сапа мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Генетикалық түрлендірілген көздерден алынған сүт өнімдерін гигиеналық бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теориялық және қолданбалы механика

    Мақсаты: тамақ өндірісінің технологиялық жабдықтарының жалпы бөлшектерін жобалау және құрастыру негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: статика-денелердің тепе-теңдік шарттары, күш, сыртқы күштердің түрлері. Кинематика-механикалық қозғалыс, жылдамдық, үдеу, траектория заңдары. Динамика негіздері. Материалдардың кедергісі-беріктік, қаттылық, беріктік, бөлшектердің тұрақтылығы. Деформация түрлері-созылу-қысу, сдысу, бұралу, иілу және күрделі деформация түрлері. Кернеулі күй теориясының негіздері және беріктігі. Тамақ өндірісі машиналарының бөлшектерін жіктеу, оларға қойылатын талаптар. Механикалық берілістер-беріліс, құрт, үйкеліс, белдік, тізбекті берілістер. Редукторлар. Біліктер, осьтер, муфталар және мойынтіректер. Қосылыстардың түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құрастыру негіздері және машина бөлшектері

    Мақсаты: тамақ кәсіпорындарының технологиялық жабдықтары машиналарының бөлшектерін, тораптарын теория, есептеу, құрастыру бойынша білімді қалыптастыру. Мазмұны: Тамақ кәсіпорындарының технологиялық жабдықтары машиналарының бөлшектерін, тораптарын есептеу, құрастыру теориясының негіздері. Машиналар мен жабдықтардың бөлшектері мен тораптарын жобалау мәселелері. Машиналар мен олардың конструкцияларының бөлшектеріне қойылатын негізгі талаптар. Машина бөлшектерін, берілістерді, редукторларды, біліктерді, осьтерді, муфталарды, мойынтіректерді қосу. Құрылымдар, түрлері, материалдары және термиялық өңдеу. Жұмыс қабілеттілігі критерийлері бойынша машиналардың бөлшектері мен тораптарын инженерлік есептеу. Заманауи есептеу техникасын қолдана отырып, жобаланған машиналар мен тамақ кәсіпорындарының механизмдерінің оңтайлы параметрлерін табу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инженерлік және компьютерлік графика

    Мақсаты: AutoCAD көмегімен инженерлік-конструкторлық құжаттаманы жасау үшін жеткілікті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Проекция. Нүкте және түзу. Жазықтық. Аксонометриялық проекциялар. Геометриялық беттер мен денелер. Сызбаларды графикалық безендіру бойынша негізгі мәліметтер. Сызбалардағы түрлер, бөлімдер және қималар. Бөлшектерді қосу әдістері. Бұрандалы бұйымдар. Бөлшектердің эскиздерін орындау. Жалпы түрдегі Құрастыру сызбалары мен сызбаларын құрастыру және безендіру, оқу және егжей-тегжейлі көрсету. Бастапқы орнату. Жұмысты аяқтау және суреттерді сақтау. Тегіс фигураның сызбасын салу. Бөлшектердің сызбаларын құру. Суреттерді өңдеу. Нысанның үш өлшемді моделін құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Мақсаты: Көлік саласы маманының кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілінде сөйлеуді қалыптастыру. Мазмұны: Іскерлік ортада, ғылыми қызмет саласында, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасау кезінде, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін жұмыс міндеттері мен кәсіби қарым-қатынас шеңберін толық жүзеге асыруға мүмкіндік беретін деңгейде коммуникативтік функцияларды іске асыру үшін жеткілікті сөйлеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электротехника және электроника негіздері

    Мақсаты: электротехниканың заңдылықтары туралы білімдерін дамыту және оларды машина жасау және жеңіл өнеркәсіпте қолдану дағдыларын жетілдіру, пәнаралық көзқарас негізінде ғылыми ой-өрісін қалыптастыру. Мазмұны: Тұрақты және айнымалы ток электр тізбектері. Электрлік өлшеулер және приборлар. Трансформаторлар. Электр машиналары. Электрлік аппараттар. Электр энергияны өндіру, тарату, тұтыну. Электртехникалық және электромеханикалық жабдықтар. Электр жетегінің негіздері. Электр қауіпсіздігі. Тұрақты токтың сызықты емес электр тізбектері.Электронды аппараттар және құрылғылар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Азық- түлік өнімдерін квалиметриялық талдау әдісі

    Мақсаты; студенттердің тамақ өнімдерінің сапасын кешенді сандық бағалау және әдіснамасы саласында білім мен дағдыларды игеруі. Мазмұны: квалиметриялық бағалаудың түсінігі мен мәні. Азық-түлік өнімдерінің сапасын квалиметриялық бағалау әдістемесі. Сапа көрсеткіштері. Сапаны бағалау әдістері. Азық-түлік өнімдерін квалиметриялық бағалау кезінде өнім сапасын өлшеу. Сүт және сүт өнімдерінің сапасын бағалау әдістері. Пайдалану көрсеткіштері: сенімділік, мақсат, Эргономика, эстетика. Экологиялық көрсеткіштер: физикалық, химиялық, микробиологиялық. Техникалық көрсеткіштер: өндірістік-технологиялық, экономикалық. Азық-түлік өнімдерінің сапа көрсеткіштері: иісі, дәмі, сыртқы түрі, салмағы, калориясы, сақтау мерзімі, пішіні және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сүт және сүт өнімдерінің сапасын бағалаудың заманауи әдістері

    Мақсаты: білім алушылардың сүт және сүт өнімдерінің сапасын бағалау мен бақылаудың заманауи технологиялары мен әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: зертханалық бақылауды ұйымдастыру. Сүт және сүт өнімдерінің сапа көрсеткіштерін анықтау әдістерін зерттеу. Зерттеудің өлшеу әдістерін талдау: инфрақызыл спектрометрия, молекулалық-люминесцентті спектрометрия, атомдық спектроскопия, поляриметрия, хроматография, реологиялық зерттеу әдістері. Әдістерді қолданбалы қолдану: салыстырмалы тығыздық, қышқылдық, құрғақ заттар мен ылғалдылық, су белсенділігі, ақуыздар, липидтер, көмірсулар, витаминдер, минералдар, функционалдық-технологиялық қасиеттер, азық-түлік қауіпсіздігі, бұрмалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шикізат пен тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі және сапасын сараптау

    Мақсаты: Кәсіби қызметте шикізаттың, жартылай фабрикаттар мен дайын өнімнің сапасы мен қауіпсіздігіне қойылатын талаптар туралы білімді пайдалануға бағытталған құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Қауіпсіздіктің негізгі түсініктері. Заңдар мен кәсіби стандарттардың, соның ішінде сот-сараптама стандартының шикізат пен тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі мен сапасы саласындағы негізгі ережелері. Табиғи шыққан алиментарлы, шартты емес және улы қосылыстардан, микроорганизмдер мен микроскопиялық саңырауқұлақтардың әсерінен болатын қауіптер. Тамақ өнімдерінің бұрмалануын анықтау, өнім түрлерін сәйкестендіру, сапасын арттыру, өндірілетін өнімдердің құрамын жоспарлау және сапалық көрсеткіштерін анықтау кезінде болжау бойынша сараптама жүргізу әдістемесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапа жүйесі негізінде тамақ өндірісінің технохимиялық бақылауы

    Мақсаты: студенттердің шикізат пен дайын өнімнің сапасын зерттеу және бақылау саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Азық-түлік сапасын стандарттау және сертификаттау. Өнім сапасының көрсеткіштері және оларды талдау әдістері. Технохимиялық бақылауды ұйымдастырудың жалпы ережелері. Шикізат пен дайын өнімнің сапасын, қасиеттерін зерттеу әдістері. Сынама алу ережелері. Шикізат сапасын кіріс бақылау. Жартылай фабрикаттарды, технологиялық процестердің параметрлерін және дайын өнімнің сапасын өндірістік бақылау. Ауыз судың сапасын бақылау, жабдықты жуу, дезинфекциялау. Өндірісті технохимиялық бақылау. ХАССП жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сұйық сүт өнімдерін өндіруге арналған технологиялық жабдық

    Мақсаты: студенттердің сұйық сүт өнімдерін өндіруге арналған тамақ кәсіпорындарының технологиялық жабдықтарын зерттеу Мазмұны: фермадағы сүтті бастапқы өңдеуге арналған жабдық. Сүтті қабылдауға және сақтауға арналған резервуарлар. Арнайы мақсаттағы сыйымдылық аппараттары. Сүт және сұйық сүт өнімдерін айдауға арналған сорғылар. Гомогенизаторлар. Сүт және сүт өнімдеріне арналған сепараторлар. Сүзгілер, сүзгі престері, мембраналық гиперфильтрлер. Сүт және сұйық сүт өнімдерін термиялық өңдеуге арналған жабдық; сүт өнімдерін шоғырландыруға арналған жабдық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биологиялық белсенді қоспалар

    Мақсаты: тиімді және қауіпсіз өндіріс технологиялары саласында студенттердің білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру диеталық қоспалар. Мазмұны: диеталық қоспалардың жіктелуі және жалпы сипаттамасы. Диеталық қоспалардың табиғи және жасанды шығу тегі арасындағы айырмашылықтар. Тағамдық қоспаларды өндіру. Тағамдық қоспалардың тиімділігі мен қауіпсіздігін анықтау. Диеталық қоспаларды қолданудың жалпы принциптері. Диеталық қоспалардың құрамын эксперименттік зерттеу принциптері. ББҚ өндірісін, өткізілуін бақылауды және қауіпсіздігі мен сапасын санитариялық-микробиологиялық бақылауды жүзеге асыру тәртібі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стандарттау, сертификаттау және метрология

    Мақсаты: Стандарттау, сертификаттау және метрология саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, кәсіби қызметтегі өнімдер, қызметтер мен жұмыстардың сапасын өлшеу мен бақылаудың бірлігін қамтамасыз ету міндеттерін шешу. Мазмұны: стандарттау, сертификаттау және метрология объектілері. Стандарттау, техникалық реттеу, метрология және сәйкестікті растау жүйелерінің заңнамалық және нормативтік-техникалық базасы. Стандарттаудың жалпы ғылыми және арнайы әдістері. Сертификаттау және декларациялау схемалары. Өлшеу әдістері мен түрлері. Өлшеу қателіктері мен белгісіздіктерін есептеу. Метрологияның техникалық негізі. Кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы халықаралық менеджмент жүйелерінің рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сүт кәсіпорындарының цехнарын жабдықтау

    Мақсаты: студенттердің өндірілетін, сақталатын және тасымалданатын өнімдерді механикалық, жылу және тоңазытқыш өңдеуге арналған сүт кәсіпорындары цехтарының жабдықтарын зерттеу. Мазмұны: сүт және сүт өнімдерін тасымалдауға, қабылдауға, тазартуға, өлшеуге және сақтауға арналған жабдық. Сүт және сүт өнімдерін механикалық, жылу және тоңазытқыш өңдеуге арналған жабдық. Ауыз сүт, кілегей, қоюландырылған және консервіленген сүт, май өндіруге арналған жабдық. Сүзбе, май және ірімшік өндіруге арналған жабдық. Балмұздақ дайындауға, сақтауға және орауға арналған жабдық. Орау жабдықтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сүт және сүт технологиясының негіздері

    Мақсаты: білім алушыларда сүт өндіру технологиялары және сүт өнімдерінің әртүрлі түрлері саласында теориялық білімді қалыптастыру. Мазмұны: заманауи сүт өнімдерінің ассортименті. Тамақ өнеркәсібінде қолданылатын жалпы технологиялық процестер. Өндіріс технологиялары: пастерленген және зарарсыздандырылған сүт және кілегей; сұйық ашытылған сүт өнімдерін өндірудің резервуарлық және термостаттық тәсілдері; сүзбе және сүзбе өнімдері; қаймақ; балмұздақ; қоюландырылған және құрғақ сүт консервілері; балалар тағамына арналған сүт өнімдері; сары май; ірімшік. Майсыз сүт, сары май және Сарысу өнімдерінің технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сүт негізіндегі балалар тағамы өнімдерінің технологиясы

    Мақсаты: білім алушыларда балалар сүт өнімдерін өндіруде қолданылатын өндіріс технологиялары мен технологиялық жабдықтар саласында теориялық білімді қалыптастыру. Мазмұны: балалар тағамына қойылатын негізгі талаптар. Балалардың сүт өнімдерінің жіктелуі. Балалар тағамын өндіру технологиясының ерекшеліктері. Балалар тағамында қолданылатын консерванттар. Балаларға арналған сүт өнімдерінде қолданылатын ашытқылар. Бейімделген нәресте сүт қоспалары. Энтеральды тамақтануға арналған балалар сүт өнімдері. Төмен лактозалы сұйық концентрацияланған және құрғақ сүт өнімдері мен қоспаларын өндіру технологиясы. Балалар сүт өнімдерін өндіруде қолданылатын технологиялық жабдықтар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тағамдық және биологиялық белсенді қоспалар технологиясы

    Мақсаты: студенттерді тамақ өнімдерін өндіру технологияларымен тағамдық және биологиялық белсенді қоспалармен таныстыру. Мазмұны: тағамдық және диеталық қоспалардың жіктелуі. ҚР мен шет елдерде қолданылатын қазіргі заманғы биологиялық белсенді қоспалар.Табиғи және жасанды тағамдық және биологиялық белсенді қоспаларды өндіру технологиялары. Тамақ өнімдерін өндіруде олардың қолданылуын реттейтін нормативтік және заңнамалық құжаттар. Азық-түлік өнімдерінде қоспаларды қолданудың қауіпсіздік шарттары. Олардың өнім сапасына әсер ету механизмі. Тағамдық және биологиялық белсенді қоспалары бар тамақ өнімдерін өндіру технологияларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сүт өнімдерін өңдеудің және зерттеудің арнайы әдістері

    Мақсаты: студенттердің сүт өнімдерін өндіруде заманауи зерттеу әдістерін қолдану саласындағы білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: сүт өнімдерін өңдеу және зерттеу әдістерінің жіктелуі. Арнайы механикалық, термиялық, мембраналық: микрофильтрация, ультрафильтрация, нанофильтрация және кері осмос және сүт өнімдерін өңдеудің басқа әдістері. Әр түрлі әдістермен тазалағаннан кейін шикізат балансы. Арнайы аспаптық физикалық, химиялық, физика-химиялық, спектрлік, хроматографиялық, ядролық магниттік резонанс, биохимиялық, микробиологиялық және т.б. сүт өнімдерінің сапасын зерттеу әдістері. Өнімнің сапасын зерттеудің арнайы органолептикалық әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сүт өнімдерінің құрылымдық-механикалық қасиеттері

    Мақсаты: білім алушылардың тамақ шикізаты мен дайын өнімнің құрылымдық-механикалық қасиеттерін бақылау, реттеу және басқару саласында білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: сүт өнімдерінің реологиясының негізгі түсініктері. Сүт өнімдерінің құрылымдық-механикалық қасиеттерін өлшеу әдістері. Сүт өнімдерінің консистенциясын, қаттылығын, сынғыштығын, адгезиясын, үйкелісін, жабысқақтығын, құрылымын сипаттайтын реологиялық қасиеттерін анықтау. Сүт өнімдерінің құрылымдық-механикалық қасиеттерін анықтауға арналған өлшеу құралдары. Сүт өнімдерінің сапасын бақылауды, реттеуді және басқаруды қамтамасыз етудегі реологияның рөлі. Сүт өнімдерінің құрылымдық-механикалық қасиеттерін бақылау, реттеу және басқару дағдылары мен дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Азық-түлік өнімдерінің тауартануы

    Мақсаты: тауарлардың ассортиментінің, тұтынушылық қасиеттерінің, ақауларының, сапасы мен санының көрсеткіштерін анықтау негізінде азық-түлік өнімдерін тауартану әдістері мен құралдарын зерттеу. Мазмұны: азық-түлік тауарларының тұтыну құнын құрайтын сипаттамаларды анықтау. Тауарларды жіктеу және кодтау арқылы жүйелеу. Тауарлар ассортиментінің көрсеткіштерін зерттеу және талдау. Олардың тұтынушылық қасиеттерін анықтау. Тауарлардың ақауларын, пайда болу себептерін және алдын алу шараларын анықтау. Тауарлардың сандық сипаттамаларын анықтау. Тауарларды тарату кезеңдерінде тауарлардың сапасы мен санын қамтамасыз ету. Тауар шығындарының түрлерін белгілеу. Тұтынушыларды ақпараттық қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сүт өнімдерін төмен температурада өңдеу және сақтау

    Мақсаты: төмен температуралы технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың сүт өнімдерін өндіру, сақтау және тасымалдау саласында білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: сүт пен сүт өнімдерін төмен температурада өңдеудің негізгі және қосалқы процестері. Төмен температурада өңдеу кезінде өнімдердегі өзгерістер. Кәсіпорындардың сүтті және сүт өнімдерін төмен температурада өңдеуге және сақтауға арналған жабдықтары. Салқындатылған үй-жайларды есептеу және тоңазытқыш жабдықтарын таңдау әдістері. Төмен температурада өңдеу және сақтау кезінде шикізат пен өнімдердің сапасы мен экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Төмен температуралы технологиялар негізінде сүт шикізаты мен сүт өнімдерін өндірудің, сақтаудың және тасымалдаудың технологиялық процестерін жетілдіру. Төмен температуралы технологияларды дамыту перспективалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тамақ өнімдерінің сенсорлық талдауы

    Мақсаты: студенттерге тамақ өнімдерінің сапалық белгілерін ескере отырып, Органолептикалық көрсеткіштерді ғылыми негізделген сенсорлық талдаудың әдіснамасы мен негізгі әдістерін үйрету. Мазмұны: сенсорлық талдаудың даму тарихы. Органолептиканың негізгі терминдері. Азық-түлік сапасының органолептикалық көрсеткіштерінің номенклатурасы. Көру, жанасу, иіс сезу, ауыз қуысы және есту мүшелері арқылы бағаланатын өнім сапасының көрсеткіштері. Дәмдік талдау әдістері. Сапа көрсеткіштерін баллдық бағалау әдісі. Өсімдік және жануар тектес түрлі тамақ өнімдері мен шикізат сапасының органолептикалық көрсеткіштерін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сүт және сүт өнімдерін сақтау және тасымалдау технологиялары

    Мақсаты: білім алушыларда сүт және сүт өнімдерін сақтау мен тасымалдаудың және олардың сапасын бақылаудың заманауи технологиялары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Сүт өнімдерін сақтаудың заманауи әдістері. Сүт шикізаты мен дайын сүт өнімдерін тасымалдаудың заманауи әдістері. Оларды сақтау және қоймадан тұтынушыға дейін жылжыту процесінде болатын физикалық, химиялық, биологиялық өзгерістер. Сүт өнімдерін сақтаудың оңтайлы режимдері мен әдістерін, олардың сапасын бақылаудың заманауи әдістерін белгілеу. Әр түрлі сүт өнімдерінің заманауи түрлері. Сүт пен сүт өнімдерінің жарамдылық мерзімін ұзартатын технологиялардың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тамақ өндірісінің коммерциализациясы және бизнес жоспарлануы

    Мақсаты: студенттердің тамақ өндірісінің өндірістік және экономикалық қызметін жоспарлау және басқару дағдыларын игеруі. Мазмұны: зияткерлік меншік түрлері, Технологияларды коммерцияландыру стратегиялары зерттеледі, бизнесті қаржыландыру көздерін таңдауда жаңа өнімді әзірлеу және жылжыту процесін басқару тәжірибесін қалыптастыруға ықпал етеді. Қаржылық тұрақтылықтың, төлем қабілеттілігінің, іскерлік белсенділіктің, инвестициялардың ішкі кірістілігінің абсолютті көрсеткіштерін есептеу дағдыларын бекітеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сүт майы және ірімшік өндірісінің технологиясы

    Мақсаты: сүт майы мен ірімшік өндірісінің технологиялық процестері мен технологиясын игеру. Мазмұны: пайдаланылатын шикізаттың сипаттамаларын зерттеу. Ірімшіктердің жіктелуі, тағамдық құндылығы және қасиеттері. Ірімшік өндірісіндегі бактериялық ашытқылар мен препараттар. Ірімшік өндірісінің жалпыланған кезеңдері. Ірімшіктің әртүрлі сорттарын өндіруге арналған технологиялық процестер мен жабдықтар. Сүт майларының технологиясы. Сүт майының жіктелуі, тағамдық құндылығы және қасиеттері.Сүт майын өндірудің айрықша ерекшеліктері. Сары май технологиясында сүт майын қолдану. Ірімшік пен сүт майының сапасын бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сүт негізіндегі функционалдық тамақ өнімдерінің технологиялары

    Мақсаты: болашақ техник-технологтарда әртүрлі функционалдық бағыттағы сүт негізіндегі тамақ өнімдерін өндірудің заманауи технологиялары саласындағы дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: тағамның негізгі компоненттері. Адамның заманауи тамақтануының ерекшеліктері. Сүт негізіндегі тағамдарды байытудың негізгі принциптері. Сүт, сүт және ашытылған сүт өнімдерінің функционалдық қасиеттері. Сүт негізіндегі функционалды тамақ өнімдерін өндірудің заманауи технологиялары. Азық-түлікті байыту принциптерін практикалық іске асыру. Диеталық мақсаттағы функционалды сүт өнімдері, жүкті және бала емізетін әйелдерге, балалар тағамына, функционалды геродиетикалық өнімдер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сүт өнімдері өндірісіндегі инновациялық технологиялар

    Мақсаты: сүт өнімдерін өндіру және зерттеу кезінде инновациялық технологиялар саласында қажетті білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: студенттердің болашақ мамандығы үшін қажетті теориялық білімді қалыптастыруға және осы салада Дағдылар мен дағдыларды игеруге бағытталған сүт өнімдерін өндіру технологиясындағы қазіргі жағдайы, міндеттері мен негізгі проблемалары зерттеледі. Өңдеу сапасын, жарамдылық мерзімін арттыруға, тікелей шығындарды азайтуға бағытталған шикізатты қайта өңдеудің инновациялық технологиялары қарастырылуда. Сүт және сүт өнімдері технологиясын дамытудың заманауи технологиялық тәсілдерін зерттеу мүмкіндігі қалыптасуда.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Функционалдық мақсаттағы сүт өнімдерін өндірудің жаңа технологиялары

    Мақсаты: студенттердің функционалдық мақсаттағы сүт өнімдерін жобалау және өндіру саласында білім мен дағдыларды игеруі. Мазмұны: функционалды өнімдер және оларды құрудың жаңа тәсілдері. Функционалды мақсаттағы аралас сүт өнімдерінің заманауи технологиялары. Өнімдердің функционалдық қасиеттерін қалыптастыратын компоненттер. Функционалды ингредиенттердің түрлерін талдау: диеталық талшық; антиоксиданттар: β-каротин, α-токоферол; пробиотиктер; пребиотиктер. Функционалды өнімдерді жобалау және өндіру принциптерін, технологиялық өңдеудің арнайы әдістерін зерттеу. Функционалды сүт өнімдерінің жаңа технологияларын өндірудің практикалық дағдыларын игеру: төмен калориялы өнімдер, лактозасыз өнімдер, лактулозой өнімдері және функционалды өнімдердің басқа түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Креативті экономика

    Мақсаты: креативті экономиканың және креативті индустриялардың жұмыс істеуі туралы білім кешенін және креативті саладағы инновациялық жобалармен және өнімдермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны:Пәннің негізгі ұғымдары мен түсініктері. Креативті экономиканы өлшеу тәсілдері. Креативті экономиканы дамыту құралдары. ҚР креативті индустриялары. ҚР креативті индустрияларында бизнесті дамытудың құқықтық негіздері және оларды жоспарлауда есепке алудың практикалық аспектілері. Шығармашылық экономикадағы тауарлар мен қызметтерге меншікті анықтау. Шығармашылық салалардағы Бизнес және инвестициялар. Креативті экономикадағы бәсекеге қабілеттілікті бағалау әдістері. Әлемдік шығармашылық индустрия. Креативті индустриялардың дамуымен өсуінің өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сүт өнеркәсібіндегі перспективті технологиялар

    Мақсаты: студенттердің сүт өнеркәсібіндегі перспективалы технологияларды және термизация, мембраналық, кавитациялық, асептикалық, бактофугалау. Жоғары температуралы және термиялық емес сүт өнімдерін өңдеу әдістерін зерттеу. Мазмұны: термизациялау, пастерлеу, электр пастеризатор-салқындатқыштармен салқындату технологиялары. Жоғары температуралы ультра пастерлеу технологиялары; қысқа мерзімді, лезде, ультра жоғары температуралы зарарсыздандыру. Шикізатты өңдеудің мембраналық әдістерінің ғылыми-практикалық негіздері. Бактофугалау. Сүтті өңдеудің "термиялық емес" әдістері: температуралық сәулелік пастерлеу, пероксидті каталаза, ультрадыбыстық, жоғары гидростатикалық қысым, пульсирленген электр өрісі. Сұйық сүт өнімдерін кавитациялық өңдеу әдісін қолдану. Байытылған сүт өнімдерін өндіру. Қаптамаларды асептикалық өңдеу және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ірімшікті және рекомбинирленген өнімдер

    Мазмұны: ірімшік және рекомбинацияланған ірімшік өнімдерінің ерекшеліктері және олардың дәстүрлі сүт өнімдерінен айырмашылығы қарастырылады. Ірімшік және рекомбина-цияланған өнімдер өндірісін ұйымдастыру мәселелері зерттелуде. Әр түрлі толтырғыштармен (жемістер, жидектер, соя, уыт, сүт ақуызы және т.б.) байытылған рекомбинацияланған сүт өнімдерінің қолданыстағы және перспективалы түрлері, өндіріс технологиялары қарастырылады. Рекомбинацияланған өнімдерді әзірлеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сүт өндіру саласында заманауи зерттеулер

    Мақсаты: теориялық және эмпирикалық зерттеудің заманауи әдістері туралы білім алу, зерттеулерде математикалық әдістерді қолдану; сүт және сүт өнімдерін өндіруді бақылау әдістері туралы дағдыларды игеру. Мазмұны: ғылымды дамытудың жіктелуін, басым бағыттарын, елдегі ғылымның ұйымдасты-рушылық құрылымын, ғылыми мекемелер мен ғылыми кадрларды және оларды дайындауды қарастырады. Теориялық және эмпирикалық зерттеудің заманауи әдістерін зерттеу және зерттеулерде математикалық әдістерді қолдану. Сүт және сүт өнімдерін өндіруді бақылау әдістері туралы дағдыларды игеру және оптикалық қасиеттерді, спектрофотометриялық өлшемдерді анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сүт өнімдерін өндіруді инвестициялық жоспарлау

    Мақсаты: маманның сүт және сүт өнімдерін өндіруді инвестициялық жоспарлау саласында білімі мен дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: сүт және сүт өнімдерін өндіру мен өңдеуді жоспарлау бойынша бизнес-инвестициялық жобаның мәні. Жобаны жоспарлау тұжырымдамасы: сипаттамасы, қасиеттері, сипаттамалары. 5 жылға арналған мақсаттар. Нарық көлемі. Нарық динамикасын жоспарлау. Штат кестесі. Жалақы. Кәсіпорынды іске қосу үшін инвестициялық қаржыландыру жоспары. Өнімді сату, шығындар және салық төлемдері жоспары. Инвестициялардың жалпы көлемі. Инвестордың кірісі. Тәуекелдерді талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сүт өнеркәсібі кәсіпорындарын жобалау

    Мақсаты: маманның сүт өнеркәсібі кәсіпорындарын жобалау және еңбекті ұйымдастыру саласында білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: өнеркәсіптік кәсіпорынды жобалау туралы түсінік. Жобалау кезеңдері мен кезеңдері. Өнімді есептеу. Сүт технологиясын таңдау және негіздеу. Аудандарды есептеу және негізгі және қосалқы өндірістердің орналасуы. Сала кәсіпорындарын жылыту, желдету және ауаны баптау және сумен жабдықтау жүйесін таңдау. Ресурстарды есептеу үшін машиналар мен аппараттардың жұмыс кестесін құру: Су, бу, электр энергиясы, суық, сығылған ауа. Жабдықтарды орналастыру жоспарын, кәсіпорынның (цехтың) негізгі өлшемдерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қайталама шикізаттан сүт консервілерін өндіру технологиясы

    Мақсаты: студенттердің сүт консервілерін, соның ішінде функционалды консервілерді өндіру дағдыларын игеруі. Мазмұны: қайталама шикізаттан сүт өнімдерін консервілеудің Биологиялық принциптері мен технологиялық әдістері. Дәстүрлі өндіріс схемасын қолдана отырып, қалпына келтірілген сүт шикізатынан сүт консервілерін өндіру. Шикізаттық сүт емес компоненттерді, сүт сарысуын, уыт сығындысын және т.б. пайдалана отырып, технологиялық шешімдер негізінде қайталама шикізаттан сүт консервілерін өндіру. Функционалдық мақсаттағы қайталама шикізаттан сүт консервілерінің жаңа түрлерін өндіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сүт консервілерінің технологиясы

    Мақсаты: студенттердің сүт консервілерін, соның ішінде құрғақ сүт консервілерін өндіру дағдыларын меңгеруі. Мазмұны: сүт консервілерін өндіруге арналған шикізат. Консервілердің жіктелуі. Абиозға (қоюландырылған стерильденген сүт өнімдері) және ксероанабиозға (құрғақ сүт өнімдері) негізделген консервілер. Сүт шикізатын май мен құрғақ сүт қалдықтары бойынша қалыпқа келтіру. Термиялық өңдеу. Гомогенизация. Қоюлау әдістері мен режимдері. Өндірістің жалпы технологиялық процестері. Сүт консервілерінің жалпы технологиясы. Қоюландырылған стерильденген, құрғақ сүт консервілерінің технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сүт және сүт өнімдері өндірісінің технологиясы бойынша СОЗЖ

    Мақсаты: сүт және сүт өнімдері саласында эксперименттік зерттеулер жүргізу және жүргізу әдістемесі туралы білім алу, сондай-ақ жоспарлау, эксперименттер жүргізу, өңдеу және қорытынды жасау және есептер шығару. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмысының түрлері, эксперименттік зерттеулерді қою және жүргізу әдістемесі, эксперименттік деректердің нәтижелерін өңдеу әдістері мен әдістері, оларды математикалық өңдеу зерттеледі. Эксперименттерді өз бетінше жоспарлау және жүргізу, олардың нәтижелерін түсіндіру, олардан қорытынды жасау және сүт және сүт өнімдері технологиясын зерттеу және жетілдіру саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысы туралы есеп жасау қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балмұздақ өндірісінің заманауи технологиялары

    Мақсаты: инновациялық технологиялық желілерді, жабдықтарды, балмұздақ пен дайын өнімді өндіру схемаларын, оларды технохимиялық бақылау әдістерін зерттеу. Мазмұны: балмұздақтың ассортименті, тағамдық құндылығы. Балмұздақ өндірісінің классикалық технологиялары. Балмұздақ өнеркәсібіндегі инновациялар. Технологиядағы инновациялар: суық экструдтау, ферма өнімдерін тікелей пайдалану және т. б. құрамындағы және қаптамасындағы инновациялар: ашытқы және пробиотикалық дақылдары бар биоммұздақ; көп дәнді балмұздақ; табиғи сығындылары бар "жеміс мұзы", табиғи қоспалары бар "таяқшадағы жемістер" және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ашыған сүт өнімдерінің технологиялары

    Мақсаты: өндіріс технологияларын, технологиялық процестердің әдістері мен схемаларын, ашытылған сүт өнімдерін, сүзбе мен қаймақты орау және сақтау әдістерін зерттеу. Мазмұны: шикізаттың сипаттамасы. Ашытылған сүт өнімдерінің сипаттамалары мен түрлері, олардың диеталық және емдік қасиеттері. Ашытқылар мен бактериялық концентраттардың түрлері, құрамы және қолдану әдістері. Ашытылған сүт өнімдерін резервуарлық және термостаттық өндіру технологиялары. Сүзбе мен сүзбе өнімдерінің ассортименті. Сүзбе өндірудің дәстүрлі және бөлек әдістерінің технологиялары. Қаймақ өндірісінің технологиялық процестерінің әдістері мен схемалары. Орау және сақтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде гуманитарлық, жаратылыстану және техникалық ғылымдар мен коммуникацияның заманауи жетістіктеріне негізделген дағдыларды қолданады.
  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен әдептілікті қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсетеді.
  • Әлеуметтік, кәсіби және физикалық даму және өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді.
  • Кәсіби қызметте ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін және жасанды интеллект мүмкіндіктерін қоса алғанда, ақпараттық және компьютерлік технологияларды қолданады.
  • Кәсіби қызметте тамақ кәсіпорындарының технологиялық процестерін ұйымдастыру принциптерін қолданады.
  • Кәсіби қызметте сүт өнімдерін әзірлеу, өңдеу, өндіру және сапасын арттыру және адамның тамақтануын ұйымдастыру үшін заманауи әдістерді, процестер мен технологияларды қолданады.
  • Сүт шикізаты мен сүт өнімдерін өндірудің, сақтаудың және тасымалдаудың технологиялық процестерін жетілдіреді.
  • Сүт және сүт өнімдерін өндіру саласындағы нормативтік құжаттар негізінде тамақ шикізаты мен өндірілетін тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бақылауды жүзеге асырады.
  • Азық-түлік сүт кәсіпорындарының техникалық реттеу, өлшеу, стандарттау, сертификаттау, метрология, өндірістік және экономикалық қызметін басқару салаларында жұмыстарды ұйымдастырады.
  • Азық-түлік өндірісіндегі еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы, тіршілік қауіпсіздігі және өндірістік санитария саласындағы құзыреттілікті көрсетеді.
  • Сүт өнеркәсібі кәсіпорындарында қаржыны жоспарлау, жобалау, басқару және бөлу дағдыларын көрсетеді
Top