Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02112 Жарнама дизайны в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді
  • Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі және оларға берілетін кепілдіктер туралы ақпарат жасау.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді.
  • Кәсіби мәселелерді визуализациялау, жобалау және шешу, сондай-ақ алынған нәтижелерді практикалық қызметке енжіру үшін қолданбалы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, графикалық материалдарды жасайды және өңдейді.
  • Дизайндағы проекциялық сызудың, графикалық шешімдер мен композиция ерекшеліктерін; графикадағы стильдік қаріптерді, стиль мен түстердің негіздерін білу, ЕСКД стандарттарының талаптарын ескере отырып, графикалық кескіндерді, қаріптерді, жарнамалық нысандардың графикалық эскиздерін орындауды білу.
  • Жобалау іс-әрекетіндегі кәсіби білімнің негізін құрайтын дизайнның теориялық аспектілерін, коммуникациялар мен жарнама түрлерін, композиция терминологиясын білу; берілген композициялық есепті шешу мақсатында бейнеленген нысанды талдау және синтездеу әдістерін қолдана білу; пішін стилизациясының негізгі әдістерін меңгеріп көрсету.
  • Перспектива, композиция заңдылықтары мен көркемдік құралдарды білу; әртүрлі сурет салу техникасында графикалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын көрсету; арнайы, плакаттік сурет пен сыршырай тұрғысынан үйлесімді түсті, сызықтық-конструктивтік және кеңістіктік композицияларды құрастыру.
  • Жарнамалық маркетингтің негізгі түсініктерін білу; жарнамадағы дизайнның стильдік және идеялық ерекшеліктерін ескере отырып дизайн және көркемдік мәселелерді шешу; дизайнерлік қызметі саласында тиімді коммуникация мен жеке қарым-қатынас жасау қабілетін көрсету.
  • Материалдық мәдениеттің, өнер мен дизайнның дамуының тарихи аспектілерін, дизайн және әлемдік музей өнерінің пайда болуының алғы шарттарын білу; дизайн концепциясын жасау кезінде әртүрлі тарихи кезеңдердегі дизайн нысандарының, өнер заттарының және жарнамалық өнімдердің стильдік ерекшеліктерін авторлық тұжырымдамаларды жасау барысында шығармашылық синтезі үшін талдай білу.
  • Материалдардың ерекшеліктері мен жіктелуін ескере отырып, жарнамалық технологиялардың негізгі кезеңдерін білу; жарнамалық дизайнда заманауи технологияларды, конструкцияларды және жаңа әрлеу материалдарын пайдалану негізінде объектілерді көрнекі ақпарат түрінде шығармашылықпен көрсете білу.
  • Инклюзивті және әмбебап дизайн тұжырымдамасын білу; жарнамалық өнімдерді көркем- графикалық және компьютерлік өңдеуде практикалық дағдыларды, жарнамалық және баспа графикасындағы иллюстрацияларды жобалаудың кәсіби қабілетін көрсету.
  • Жарнамалық және баспа графикасының түрлерін әзірлеу; мультимедиялық жарнаманы құру үшін графикалық құралдар мен композиция әдістерін қолдану; корпоративтік және кәдесый өнімдерінің шығармашылық шешімдерін әзірлеу; графикалық редакторда компьютерлік модельдеуді және веб-дизайнды қолдана отырып, жобалық жұмыстарын орындау.
  • Сыртқы, ішкі, баспа және плакаттық жарнама нысандарының негізгі сипаттамаларын білу; жаңа жобалық идеяларды генерациялау қабілетін және оларды плакаттарды, кітаптарды, газеттер мен журналдарды, қаптамаларды, корпоративтік стильдер мен сауда белгілерін әзірлеуде жүзеге асыру дағдыларын көрсету; авторлық дизайн жобаларын ұсыну.
Top