6B02112 Жарнама дизайны в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи тенденцияларға сәйкес жарнама нысандарын және көрнекі-коммуникациялық орталарды көркемдік жобалау бойынша дизайн саласындағы кәсіби құзыреттер кешеніне иеленетін жоғары білікті мамандар – өнер бакалаврларын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Сурет 1
Курстың мақсаты - әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, сурет салудың тәсілдері мен тәсілдерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: зат-кеңістік нысандарын олардың құрылымы мен өлшемін білу негізінде бейнелеу, әртүрлі әдістерді қолдана отырып сурет салу әдістері, перспектива және түс заңдары, әртүрлі қол графикалық әдістер мен материалдарда жұмыс істеу қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер бейнелеу тілдің әдістерін, ортадан алынған сурет салу тәсілдерін және әртүрлі техникалар мен материалдарда заттардың пішінінің көлемін тональді көрсету іс жүзінде қолдануда негізгі құзыреттерді алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуникация теориясы және жарнама
Курстың мақсаты - жарнаманы әлеуметтік және бұқаралық коммуникацияның негізгі элементі ретінде тану, коммуникацияның негізгі құрамдас бөліктері мен түрлерін оқу. Пәннің оқу курсы барысында: қазіргі заманғы коммуникациялардың негізгі түсініктері, коммуникацияның құрамдас бөліктері мен түрлері; жарнама әлеуметтік және бұқаралық коммуникация нысаны ретінде қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер коммуникативті кеңістіктің қасиеттері мен заңдылықтарын анықтай алады; бұқаралық коммуникацияның белгілі бір саласы ретінде жарнаманың ауқымын зерттеуде бастапқы дағдыларды алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дизайн негіздері
Курстың мақсаты дизайнның теориялық және практикалық негіздерін, техникалық әдістемелері мен көрнекі сауаттылық құралдарын игеру болып табылады. Пәннің оқу курсы барысында: дизайн-жобалау жұмыстарында қолданылатын негізгі графикалық әдістер; графиканың әдістері мен құралдары; жазықтық пен кеңістікті ұйымдастыру ережелері, ақ-қара графикадағы әртүрлі форматтағы парақтардағы графикалық нысандарды орналастыру ерекшеліктері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер өздерінің оқу профиліне сәйкес жобалау объектілерін сауатты бейнелеуде негізгі құзыреттерді алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өнер тарихы
Курстың мақсаты - өнер тарихының теориялық аспектілерін, мәдени және өнер заттарының стильдік бағыттардың ерекшеліктерін игеру. Пәннің оқу курсы барысында: өнертану дамуының негізгі кезеңдері; Шығыс пен Батыс өнерінің стильдік ерекшеліктері; ең атақты шеберлердің шығармашылығы, әлемдік өнер дамуының хронологиялық шеңберіне бағдарлау; өнердегі негізгі стильдік бағыттарды анықтау; өнердегі терминология мен негізгі ұғымдарды қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер тарихи ретроспективаның контекстінде өнердегі негізгі стильдік бағыттарды және олардың ерекшеліктерін анықтау дағдыларын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Түстану
Курстың мақсаты түс теориясын және үйлесімді түс комбинациясын құру әдістерінде практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады. Пәннің оқу курсы барысында: түстану ғылымының аясында түс заңдылықтарының ерекшеліктері, түсті ойлау міндеттері, үйлесімді түс комбинациясын құру әдістері, түс пен түс символикасын қабылдаудың психологиялық ерекшеліктері, колористік белгілі тапсырма аясында іздену жұмыстары қарастырады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер оңтайлы түс комбинациясын таңдауда, колористік ізденіс жүргізуде және жобаларға шығармашылық көзқараста практикалық құзыреттерге ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыршырай
Курстың мақсаты - сыршырайдағы көркемдік құралдарды, сурет салу үлгілерін және композицияны меңгеру болып табылады. Пәннің оқу курсы барысында: әртүрлі графикалық материалдармен және түрлі-түсті акварельдермен жұмыс істеу принциптері; сыршырайдағы әртүрлі техникалық тәсілдер мен материалдары; суреттің, сыршырайдың және композицияның көркемдік құралдары мен тәсілдері; түс шешімдерінің конструктивті-реалистік талдаудың негіздері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер сыршырайда көркемдік құралдарды, материалдарды және түс комбинацияларын таңдауда практикалық құзыреттілікке, сыршырай композицияларды орындау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фотографика
Курстың мақсаты - заманауи жарнамалық графикалық дизайндағы компьютерлік технологияны пайдалана отырып, фотографикалық дизайнның принциптері мен әдістерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: фотографикалық құралдарды қолдануға негізделген графиканың принциптері мен әдістерін; фотосуреттің қасиеттері; заманауи жарнамалық графикалық дизайнда фотосуретті пайдалану; фотографикалық кескінді көркем бейнеге айналдырудың негізгі және экспрессивті графикалық құралдары. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер заманауи жарнамалық графикалық дизайндағы компьютерлік технологияны пайдалана отырып, фотографикалық дизайн бойынша кәсіби дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәндік сыршырай
Курстың мақсаты – сәндік сыршырайдың теориялық аспектілерін және сәндік сыршырайдағы практикалық дағдыларды меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: сәндік сыршырайда қолданылатын материалдар, құралдар және бояулар, сәндік сыршырай жанрлары, сәндік сыршырайдағы кеңістік құрылымдары, түстермен жұмыс істеу әдістері, сәндік сыршырай текстураның берілуі, сәндік шешімдердің мүмкін принциптерінің ауқымы қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер сәндік сыршырайда көркемдік құралдарды, материалдарды және түс комбинацияларын таңдауда практикалық құзыреттілікке, сәндік сыршырай композицияларын орындау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Графика негіздері
Курстың мақсаты - графикалық сызбаларды құрастыру және жобалау негіздерін оқып үйрену, әртүрлі кеңістіктік пішіндерді бейнелеуде графикалық есептерді шешу. Пәннің оқу курсы барысында: аксонометриялық, күрделі сызбаларды салудың теориялық негіздері; позициялық және метрикалық есептерді шешу әдістері; сызбаларды түрлендіру әдістері; сызбаларды салу және техникалық безендіру ережелері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер сызбаларда геометриялық пішіндерді бейнелеу әдістерін қолдану; техникалық сызбаларды талдау, оларды талаптарға сай дұрыс безендіру дағдыға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сурет 2
Курстың мақсаты - айнала ортадан, есте сақтаудан және қиялдан сурет салудағы теориялық және практикалық дағдыларды меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: сурет салудың көркемдік құралдары мен үлгілері, композиция, әртүрлі техникалық әдістер мен бейнелеу материалдары, ортадан және есте сақтаудан сурет салудың теориялық негіздері, қиял, шығармашылық процестің барлық заңдылықтарын ескере отырып, толық көркем композициялар жасау мәселелері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер әртүрлі графикалық материалдарды пайдалана отырып, дизайн сызбасын орындауда, табиғаттан, есте сақтаудан және қиялдан көлемді-кеңістіктік композицияны сауатты жеткізуде практикалық құзыреттілікке ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жарнама тарихы
Курстың мақсаты – жарнаманың пайда болуы мен қалыптасуының тарихи аспектілерін оқу, жарнама қызметінің даму ерекшеліктерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: жарнаманың пайда болуы мен қалыптасуының тарихи аспектілерін; әртүрлі кезеңдегі жарнаманың ерекшеліктері; жарнама жасаудағы дәстүрлі және жаңа құралдардың ерекше белгілері; жарнама қызметінің нысандары мен әдістері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер белгілі бір тарихи кезеңнің элементтерін пайдалана отырып, жарнаманы бейнелі талдау және көрсету дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жарнамалық графиканың теориялық аспектілері
Курстың мақсаты - коммуникативті- әлеуметтік ортадағы жарнамалық хабарламалардың ерекшеліктерін, жарнамалық графиканың формалары мен әдістерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: бұқаралық ақпарат құралдарында жарнаманың, қоғаммен байланыстың нысаны мен әдістерін таңдау; нақты жарнама құралдары және олардың оңтайлы комбинациялары; кәсіптік қызмет саласында жарнамалық хабарламалар мен дизайн шешімдерін әзірлеу; жарнамалық өнімдердің мазмұны мен дамуы қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер коммуникативті- қоғамдық ортада жарнамалық хабарламаларды әзірлеудің негізгі дағдыларын алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Компьютерлік графика
Пәннің мақсаты студенттерге компьютерлік графика негіздерін, соның ішінде графикалық жүйелермен жұмыс істеудің теориялық және практикалық аспектілерін, кескіндерді жасау менөңдеуді, 3D нысандарын модельдеу мен визуализациялауды және әртүрлі салаларда қолданылатын құралдар мен технологияларды игеруді үйрету. Курс аяқталғаннанкейін студенттер компьютерлік графика саласында жұмыс істеу үшін практикалық дағдыларға ие болады және визуализация, модельдеу және графикалық қосымшалардықұру мәселелерін шешуге дайын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Композиция
Курстың мақсаты - композицияның заңдылықтары мен ережелерін меңгеру, композицияның тәсілдері мен құралдарын практикада қолдану. Пәннің оқу курсы барысында: композицияның жалпы заңдылықтары, ережелері, көркемдік-техникалық техникасы мен құралдары; композицияның негізгі түрлері; концепция мен жобалаудағы жүзеге асыру арасындағы байланысы; жұмыс нобайларындағы идеяларды талдау; композициялық элементтер, жазық композиция құрылымы, көлемдік-кеңістіктік композиция, макеттеу қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер көркем эстетиканың заңдылықтары мен ережелеріне сәйкес композицияны сауатты құрастыру бойынша негізгі құзыреттерді алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жарнама графикасының теориясы
Курстың мақсаты - ақпарат тасымалдаушысының ерекшеліктерін және композицияның негізгі мәнерлі құралдарын ескере отырып, жарнамалық графиканың теориясы мен тәжірибесін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: жарнамалық графиканың теориялық негіздері; талаптарды ескере отырып графикалық композиция элементтерін тұрғызу әдістері; жарнама тасымалдаушысының сипаттамалары, жарнамалық графикадағы әртүрлі композицияларды құрастыру үлгілері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер ақпараттық тасымалдаушыны және композицияның негізгі мәнерлі құралдарын ескере отырып, жарнамалық графика негіздерінің бастапқы дағдыларын алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жарнама ретроспективасы
Курстың мақсаты – графикалық бейнелеу өнердің пайда болуынан бүгінгі күнге дейінгі жарнама эволюциясын зерттеу, жарнама қызметінің даму кезеңдерін меңгеру және көрнекті дизайнерлік қайраткерлердің жарнамалық өнімдерге ретроспективті талдау жасау. Курс барысында: дизайнды дамыту контекстіндегі жарнама эволюциясы; қазіргі қоғамдағы жарнама қызметінің даму аспектілері; жаһандық жарнаманың теориясы мен тәжірибесі; жарнама саласындағы көрнекті жетістіктері қарастырылады. Бұл курсты нәтижесінде студенттер жарнамалық ретроспективаларды сыни талдау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
Пәннің мақсаты мамандықтың кәсіби-қолданбалы міндеттерін шешу алгоритмдерін әзірлеу, кәсіби сипаттағы құжаттарды құру және олармен жұмыс істеу, ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен құралдарын таңдау, мәтіндік және графикалық құжаттарды ресімдеу үшін заманауи компьютерлік бағдарламалар бойынша қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәдесый бұйымдарының дизайны/
Курстың мақсаты - креативтік тенденциялар мен технологиялар негізінде кәдесый бұйымдарының заманауи дизайнын жасау принциптерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: қазіргі заманғы кәдесый бұйымдарының ассортименті, әртүрлі мақсаттағы кәдесый бұйымдарының ерекшеліктерін зерделеу, композиция заңдылықтарын, шығармашылық тенденциялар мен технологияларды, тұтынушылардың талғамын сауатты пайдалану негізінде кәдесый бұйымдарының қазіргі дизайнын әзірлеу принциптерін меңгеру қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер көркем-бейнелік эстетика ережелері мен заманауи нарық талаптарын ескере отырып, кәдесый бұйымдарының дизайнын жасауда кәсіби дағдыларды алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы жарнама түрлері
Курстың мақсаты - дизайн өнімдерінің психологиялық және көркемдік шешімдерін ескере отырып, жарнаманың арнайы түрлерін жобалау принциптерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: жарнаманың ерекше түрлерінің классификациясы, олардың орналасу ерекшеліктері мен аудиторияны қамту кеңдігі; дизайн өнімдердің көркем-психологиялық шешімінің ерекшеліктері; жобаның тұтынушыға жарнамалық әсерін шешудің жаңа нұсқаларын әзірлеу үшін бастапқы деректерді талдау мәселелері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер жарнаманың тұтынушыларға тиімді әсер етуінің дизайн шешімдерін жасау бойынша практикалық құзіреттіліктер алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жарнамалық қызметті ұйымдастыру
Курстың мақсаты - БАҚ менеджерлерінің жарнама агенттіктеріндегі жұмыс принциптерін меңгеру және жарнама қызметін тиімді ұйымдастыру болып табылады. Пәннің оқу курсы барысында: жарнамалық қызмет түрлерінің сипаттамасы; жарнама құралдары және жарнамалық науқандарды ұйымдастыру және олардың тиімділігі; жарнама нарығын зерттеу және талдау; әлеуетті тұтынушылардың мақсатты топтары; жарнамалық қызметті тиімді ұйымдастыру үшін жарнама агенттіктерімен және БАҚ менеджерлерімен жұмыс жасау қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер жарнамалық қызметті ұйымдастыруда практикалық құзіреттіліктер алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жарнамадағы колористика
Курстың мақсаты – түстердің үйлесімді комбинациясын қолдану ережелеріне сәйкес жарнама нысандарын әзірлеу дағдыларын меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: жарнамалық композициядағы түстің қасиеттері мен мағынасын; заманауи дизайн тұжырымдамаларын жасау үшін жарнамадағы үйлесімді түс заңдылықтары қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер түстердің үйлесімді комбинациясын жарнама берушінің имиджін қалыптастыру факторы ретінде пайдалану ережелеріне сәйкес жарнама нысандарын әзірлеу дағдылары мен практикалық тәжірибе алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбекті қорғау
Пәннің мақсаты - құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдыналу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесім әселелер қарастырылады: жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаріп
Курстың мақсаты – қаріптің мазмұны мен пішіндерінің теориялық аспектілерін, оны дизайн нысандарында қолданудың практикалық қағидаларын игеру. Пәннің оқу курсы барысында: қаріп мазмұны, пішіні мен элементтері туралы жалпы теориялық аспектілері, қаріптің композициялары, оны жобалау нысандарында қолдану принциптері; қаріптердің негізгі категорияларының шығу тегі және олардың тарихи контексте дамуының шарттылығы мәселелері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер әртүрлі дизайн нысандарында қаріптерді қолданудың негізгі құзыреттіліктерін алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корпоративтік өнім дизайны
Курстың мақсаты - креативтік тенденциялар мен технологиялар негізінде корпоративтік бұйымдарының заманауи дизайнын жасау принциптерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: қазіргі заманғы кәдесый бұйымдарының ассортименті, әртүрлі мақсаттағы корпоративтік бұйымдарының ерекшеліктерін зерделеу, композиция заңдылықтарын, шығармашылық тенденциялар мен технологияларды, тұтынушылардың талғамын сауатты пайдалану негізінде корпоративтік бұйымдарының қазіргі дизайнын әзірлеу принциптерін меңгеру қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер көркем-бейнелік эстетика ережелері мен заманауи нарық талаптарын ескере отырып, корпоративтік бұйымдарының дизайнын жасауда кәсіби дағдыларды алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
Курстың мақсаты - қазіргі қоғамдағы дизайнның мәні мен рөлі, материалдық мәдениеттің пайда болуы және ғылым, техника және техниканың эволюциялық дамуы жағдайында дизайнның тарихи даму ерекшеліктері туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Пәннің оқу курсы барысында: әр дәуірдегі стильдердің пайда болу және даму тарихын, дизайн түрлерін; заттық ортаны құру бойынша көркемдік-конструкторлық қызмет ретінде дизайнның даму тенденциялары; әлемдік дизайндағы қайраткерлер туралы мәліметтер, жетекші дизайн мектептерінің ерекшеліктері, бүгінгі күнге дейінгі тарихи ретроспективада негізгі дизайн стильдері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер тарихи аспектіде зат-кеңістіктік орта үшін жобалық шешімдерді талдау және синтездеу дағдыға ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жарнама және баспа графикасындағы иллюстрациялар
Курстың мақсаты - жарнамалық және баспа графикалық өнімдерде иллюстрацияны қолданудың теориялық және практикалық аспектілерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: графикадағы иллюстрацияның тарихы мен мәні; жарнаманың құрамдас бөлігі ретінде графикалық бейненің тиімділігін арттыру мақсатында жарнама нысандарын бейнелеуге арналған иллюстрация түрлері; жарнамадағы көрнекі бейнелер, олардың өзіндік ерекшелігі мен шығармашылығы қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер жарнамалық және баспа материалдары контекстінде иллюстрацияларды дайындау кәсіби дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік беттеу
Курстың мақсаты – растрлық, векторлық кескіндер мен қаріптердің сапасын бағалау негізінде графикалық жобаларды құру принциптерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: графикалық бейнелерді талдау, растрлық, векторлық кескіндер мен қаріптердің сапасын бағалау негізінде графикалық элементтерді құрудың түрлері мен принциптері; компьютерлік графикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, графикалық дизайн элементтерін құру; Adobe Photoshop және Adobe Illustrator бағдарламаларының көмегімен графикалық ақпаратты өңдеу; графикалық кескіндерді композициялық талдау, растрлық кескіндерде түзету, өңдеу және құралдар тақтасымен жұмыс істеу қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер растрлық, векторлық кескіндер мен қаріптердің сапасын бағалау негізінде графикалық жобаларды құруда кәсіби дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыртқы жарнаманы жобалау кезеңдері
Курстың мақсаты - сыртқы жарнама объектілерінің даму кезеңдерінің мазмұнын меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: сыртқы жарнама объектілерін жобалау ерекшеліктері, жарнамалық өнімнің тиімділігі үшін негізгі көрнекі графикалық құралдар мен композициялық әдістерді қолдану, жарнама объектілерін кеңістікте, қалалық ортада визуализация кезінде тұтынушыға психологиялық әсер ету принциптері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер сыртқы жарнама объектілерін әзірлеу кезеңдерін жүзеге асыру дағдыларын алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Плакат жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдері
Курстың мақсаты - плакат элементтерін жасау кезеңдерінің мазмұнын және жобалау кезеңдерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: заманауи плакаттар мен жарнамалық өнімдерді графикалық бейнелеу құралдары; плакат дизайны бойынша жаңа шығармашылық идеяларды жобалау; көрерменге психологиялық әсер етудің негізгі графикалық құралдары мен әдістерін қолдануды ескеру мәселелері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер белгілі бір тақырыптың мысалы негізінде плакат элементтерін жасау және жобалау кезеңдерін жүзеге асыру дағдыларын алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Типографика
Курстың мақсаты – типографика негіздерін оқып үйрену, арнайы қағидалар мен ережелер негізінде, теру және орналастыру арқылы мәтінді графикалық безендіру дағдыларын меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: типографиканың негізгі принциптері, типографика түрлері және олардың ерекшеліктері, қаріптік және визуалды графиканы көрсету, бастапқы ақпаратты іздеу, талдау және синтездеу, баспа графикасын көркемдік безендіру ережелері, жарнамалық дизайндағы типографиялық композицияларды әзірлеудегі ерекшелік пен шығармашылық тәсілдері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер типографикалық қағидаларды пайдалану негізінде дизайн тапсырмаларын әзірлеуде және баспа өнімдерін жасауда практикалық құзыреттіліктерге, шығармашылық және абстрактілі ойлау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Плакаттік сурет
Курстың мақсаты – плакаттың композициялық безендіру принциптерін оқып үйрену, плакат дизайнын орындау бойынша негізгі әдістері мен қағидаларын меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: плакатты жасау негізгі әдістері мен қағидалары; сызбаны композициялық безендіру тәсілдері; нақты шығармашылық тапсырмаға және плакат тақырыбына сәйкес графикалық композицияны орындау кезеңдері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер плакат тақырыбына және тапсырманың бастапқы талаптарына сәйкес дизайн тұжырымдамасының эскиздерін кезең-кезеңімен әзірлеуде практикалық құзіреттіліктерін қабылдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы сурет
Курстың мақсаты – суреттің композициялық ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін оқып-үйрену, жобалаудың әртүрлі кезеңдерінде бейнелеу жұмысында дағдыларды дамыту. Пәннің оқу курсы барысында: композициялық сурет салудың негізгі принциптері мен тәсілдері; көлемдік-кеңістіктік нысандарды жазықтықта көрсету әдістері; әртүрлі нысандарды бейнелеу графикалық құралдар; суреттің құрамдас элементтерінен композициялық сюжеттер құру ережелері, оның ішінде түстік және идеялық ұғымды жеткізу сұрақтары қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер берілген стильде үйлесімді композиция мен бейнені құруда негізгі құзыреттіліктерді алады; жобалық тапсырма бойынша графикалық суреттеу жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Витринаны безендіру технологиялары
Курстың мақсаты - қыметі, зат кеңістігі мен визуалді көрсету тиімділігі тұрғысынан витрираны безендірудің ерекшеліктерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: витриналардың түрлері мен қызметі, сауда орындарында жарнама ұсыну құралдары; ассоциативті байланыстарды және өнім брендіне қалауын қалыптастырудың мәні; витриналар арқылы жаңа жарнамалық идеяларды әзірлеу және дамыту әдістері; тауарларды тұтынушылардың әртүрлі категорияларының витриналар мен жарнаманы қабылдау ерекшеліктері, витриналардың креативті шешімдер және дизайнының заманауи технологиялары қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер дизайнерлік және коммерциялық тапсырмалардың тиімділігіне қол жеткізу үшін витриналарды безендіру барысында көркем-мәнерлік құралдарды қолдануда практикалық құзыреттеріне ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кітап өнімдерін жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдері
Курстың мақсаты - элементтердің даму кезеңдерінің мазмұнын меңгеру және кітап өнімдерін жобалау кезеңдері. Пәннің оқу курсы барысында: кітап өнімдерінің негізгі түрлерінің жіктелуі мен ерекшеліктерін, дайындау өндірісі; типографиялық құралдарды, кітап бұйымдарын әзірлеу кезеңдерін ескере отырып, типографиялық және дизайнерлік жұмыстарды жобалау қағидалары мен технологиясы қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер белгілі бір тақырыптың мысалы негізінде кітап өнімдерінің элементтерін жасау және жобалау кезеңдерін жүзеге асыру дағдыларын алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мобилография негіздері
Курстың мақсаты - смартфонның көмегімен түсірудің, композицияның, кескінді өңдеудің және жоғары сапалы визуалды контент құрудың техникалық аспектілерін қамтитын мобильді визуальді жүйені жасау принциптерін, құралдары мен әдістерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: мобилографияға кіріспе, мобилография саласының техникалық аспектілері, оның ішінде құрамы және жарық, әртүрлі жағдайда түсіру, фотосуреттерді өңдеу ережелері; мобильді қолдаңбалы қосымшалар; қорытынды өңдеудің негізгі кезеңдері: түсті түзету, ретуш жасау, сүзгілер, стиль және біртұтас визуалды серия құру; фото тапсырмаларды орындау; көтермелеу және монетизациялау; фото-дизайнерге арналған Instagram және TikTok менеджменті; портфолио құру және клиенттерді табу мәселелері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер мобильді фотосуретке түсірудің негізгі дағдылары, камералық дағдылар, композиция таңдау, фотосуреттерді өңдеу және әлеуметтік желілерде контентті дамыту кәсіби дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Баспа өнімдерін жобалаудағы кезеңдері
Курстың мақсаты – баспа өнімдерін жобалау кезеңдерін меңгеру және жүзеге асыру. Пәннің оқу курсы барысында: баспа өнімдерінің жіктелуі мен сипаттамаларын, олардың арнаулы мақсатына байланысты баспа өнімдерінің дизайнын әзірлеуді, оларды кәсіби бағдарламаларды пайдалана отырып визуализациялауды, макеттегі дайындау технологиясын; концептуалды тұжырымдамадан дайын өнімге дейінгі дизайн кезеңдері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер белгілі бір тақырыпта әртүрлі баспа өнімдерін жобалау кезеңдерін жүзеге асыру дағдыларын алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Графикалық дизайндағы ұлттық элементтер
Курстың мақсаты – жарнамалық дизайнның көрнекі және графикалық композицияларында ұлттық таңбалар мен белгілерді сауатты қолдану принциптерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: қазақтың ұлттық мәдениетінің дәстүрлі таңбалары мен белгілері, ою-өрнектердің негізгі мотивтері мен құрылымы бойынша жіктелуі, олардың символикалық мәні; оларды синтездеу және қазіргі заманғы жарнамалық дизайн өнімдерінде қолдану принциптері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер стилистикалық шешімдерді таңдауда және заманауи жарнамалық дизайнның көрнекі және графикалық композицияларында қазақтың дәстүрлі мәдениетінің ұлттық нышандары мен белгілерін қолдануда практикалық құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Газет-журнал өнімдерін жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдері
Курстың мақсаты – газет-журнал өнімдерін безендіру элементтерінің және кезеңдерінің мазмұны мен жүзеге асыруын меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: газет-журнал өнімдерінің негізгі түрлерінің жіктелуі мен ерекшеліктерін, өндіріс процесін; типографиялық құралдарды, дизайнды және газет-журнал өнімдерін әзірлеу кезеңдерін ескере отырып, типографиялық және жобалық жұмыстарды жобалау принциптері мен технологиясы қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер белгілі бір тақырыптың мысалы негізінде газет-журнал өнімдерінің элементтерін жасау және жобалау кезеңдерін жүзеге асыру дағдыларын алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Газет-журнал өнімдерінің дизайнын жобалау
Курстың мақсаты - газет-журнал өнімдерін жобалаудың ерекшеліктерін, көркемдік, стильдік және технологиялық ерекшеліктерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: материалдар және полиграфиялық технологиялар; иллюстрациялардың ерекшеліктерін, газет-журнал басылымдарының дизайны мен макетін жасау, жарнамалық, газет-журнал өнімдерін жобалаудың көркемдік-стильдік ерекшеліктері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер газет-журнал өнімдерін жобалаудың көркемдік, стильдік және технологиялық ерекшеліктерін нақты тақырып үлгісінде жүзеге асыру дағдыларын алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мұражай өнері
Курстың мақсаты – әлем өнері мен мәдениетінің эволюциясы жағдайында мұражайлардың пайда болу тарихын зерттеу, олардың ерекшеліктеріне қарай мұражайлардың мазмұнына жалпы талдау жасау және мұражай дереккөздерді дизайнердің кәсіби іс-әрекетінде пайдалану мүмкіндіктерін ашу. Пәннің курсы барысында: мұражай өнерінің даму эволюциясын, музейтану мазмұны мен процестерін, әлемнің әйгілі музейлерінің экспозицияларына шолу жасау, мұражайлардағы бастапқы дереккөздерді жобалауда пайдалану туралы мысалдарына практикалық талдауды жүргізу мәселелерін қарастыралады. Курсты аяқтау нәтижесінде студенттер мұражай өнері бойынша теориялық білімін және кәсіби дизайнерлік қызметінде шығармашылық дереккөз ретінде мұражай өнері заттары мен экспонаттарын пайдаланудың практикалық дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи дизайндағы инклюзия
Пәннің мақсаты студенттерді инклюзивті және әмбебап дизайн тұжырымдамасымен таныстыру; барлығына қолжетімді білім беру орталары мен өнімдерді жобалау дағдыларын дамыту; оқытуда тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етудегі дизайнның рөлі туралы сыни түсінік қалыптастыру. Курс студенттерге әртүрлі топтардың, соның ішінде физикалық, психикалық немесе эмоционалдық шектеулері бар адамдардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын кеңістіктерді, өнімдер мен шешімдерді қалай жасау керектігін түсінуге көмектеседі. Оқыту нәтижелері: білім беру ресурстарына тең қол жеткізуді қамтамасыз ететін адаптивті интерфейстер, қолжетімділік бағдарламалық қамтамасыз ету сияқты заманауи құралдар мен технологияларды білу; әртүрлі кемістігі бар оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, физикалық ғана емес, сонымен қатар виртуалды оқу ортасын жобалай білу; қолданыстағы білім беру жүйелерін талдау және инклюзивтілікті жақсарту үшін инновациялық шешімдерді ұсыну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Графиканы стильдеп көрсету
Курстың мақсаты - корпоративтік сәйкестендіру элементтерін әзірлеу процесінің көрнекі құралдары мен технологиясын меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: графиканың түрлері мен стильдік ерекшеліктерін; заманауи компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, жарнамалық өнімдерді модельдеу және эскиздерін жасау құралдары; графикалық композицияны көркемдік құралдар мен компьютерлік графиканы пайдалана отырып орындау қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер корпоративтік сәйкестендіру элементтерін жасау және өңдеу; визуалды бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану дағдылары, графикадағы элементтерді стилистикалық ұсыну процесінде көркем эскиз жасау деген практикалық құзыреттеріне ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жарнама өндірісінің технологиясы
Курстың мақсаты - нарық талаптарын ескере отырып, жарнамалық өнімді шығарудың технологиясының әдістерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: тұтынушылардың талаптарын ескере отырып, жарнамалық өнімді жобалауға арналған жарнамалық технологиялардың міндеттері мен элементтері; маркетингтік тәжірибедегі жарнама технологиялары және оларды мақсатты аудиторияны қанағаттандыру үшін пайдалану мүмкіндіктері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер технологиялар мен нарық талаптарын ескере отырып, жарнамалық өнімді өндіруде практикалық дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жарнамадағы заманауи технологиялар
Курстың мақсаты - заманауи жарнама технологияларын қолдану дағдылары мен әдістерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: жарнамалық технологиялардың заманауи түрлері; олардың ерекшеліктері мен қолдану әдістері; жарнаманы техникалық қолдаудың жаңа түрлері; визуалды және маркетингтік коммуникациялар жүйесіндегі олардың сапалық рөлі қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер заманауи жарнамалық технологияларды қолданудың практикалық дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қаптама дизайнын жобалау
Курстың мақсаты - қаптама өнімдерінің жобалау кезеңдерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: қаптамалар үшін материалдары, қаптама элементтерінің жасау кезеңдерін, конструктивтік ерекшеліктері және дайындау технологиялары, қаптаманың арналуы, қаптаманың дизайны мен құрылысына қойылатын талаптары қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер қаптама өнімдерінің жобалау нақты тақырып мысалы негізінде жүзеге асыру дағдыларын алады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мультимедиялық өнімдерді жасау
Курстың мақсаты - көркем-бейнелік эстетика ережелері мен қазіргі нарық талаптарын ескере отырып, мультимедиялық технологиялардың принциптерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: мультимедиялық технологиялардың теориялық және практикалық негіздері; мультимедиялық өнімдердің сипаттамалары, мультимедиялық өнімдерді өндіру принциптері мен әдістері; компьютерлік графикада жарнама объектілерін жобалау үлгілерін қолдану; көркемдік-бейнелік эстетика ережелерін және қазіргі нарық талаптарын ескере отырып мультимедиялық өнімдерді әзірлеу қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер көркемдік-бейнелік эстетика ережелері мен қазіргі нарық талаптарын ескере отырып, мультимедиялық өнімдерді жасау дағдыларды дамыту.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн қызметіндегі кәсіби коммуникациялар
Курстың мақсаты - бакалаврларды даярлау шеңберінде дизайнер тұлғасының кәсіби және коммуникативті қасиеттерін дамыту. Пәннің оқу курсы барысында: көркем- шығармашылық психологиясының негіздері, дизайнер тұлғасының кәсіби-коммуникативтік қасиеттері, дизайнерлердің қызметіндегі тиімді қарым-қатынас жағдайларының психологиялық сипаттамалары, келіссөздердің стратегиялық принциптері мен кезеңдері, келіссөздер жүргізудің кәсіби мәселелерді шешу контекстіндегі өз идеялары қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер әртүрлі кәсіби мәселелерді шешу мақсатында жобалау іс-әрекеті саласында тиімді коммуникацияның практикалық құзыреттіліктерін алады
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаптаманы жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдері
Курстың мақсаты - әртүрлі мақсаттағы қаптамаларды жобалаудың көркемдік, стильдік және технологиялық ерекшеліктерін, кезендерің меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: қаптамалардың түрлерін, бастапқы деректер мен аналогтардың сипаттамаларын ескере отырып, қаптаманы жобалау кезеңдері; өнімнің тұтынушылық қасиеттерін қамтамасыз ету және сақтау; шығармашылық идеяларды сауатты жүзеге асыру; тауарларды таңбалауға және қаптамаға тұтынушылардың талаптарын талдау мәселері қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер белгілі бір тақырыптың мысалы негізінде қаптаман жобалаудың көркемдік, стильдік және технологиялық ерекшеліктерін жүзеге асыру дағдыларын алады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жарнама және баспа графикасы
Курстың мақсаты - жарнамалық және баспа өнімдерін көркемдік-графикалық безендірудің теориялық негіздері мен әдістерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: жарнамалық және баспа өнімдерін жобалаудың теориялық негіздерін; табысты жарнаманы құру принциптері; шығармашылық жарнаманы дамытуға арналған композициялық техниканың сипаттамалық белгілерін графикалық құралдар арқылы беру қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер жарнамалық және баспа өнімдерін көркемдік және графикалық безендіру бойынша кәсіби дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Web-дизайн негіздері
Курстың мақсаты - web-дизайн және Internet -бағдарламалау негіздерін оқып үйрену, әртүрлі бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, web -сайтты жобалау технологиясын меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: web -дизайн және интернет-бағдарламалаудың негізгі терминдері мен концепциялары, web -сайтты жобалаудың технологиялық принциптері, web-сайттарды әзірлеуге арналған әртүрлі бағдарламалық және техникалық құралдар қарастырылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер web -сайттарды жобалау технологиясы мен интернет-бағдарламалау дағдыларын игереді, web-сайттарды әзірлеуде практикалық тәжірибе алады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Графикалық пішіндерді стильдеу
Курстың мақсаты - графикалық пішіндерінің стильдеудің негізгі әдістерін оқып үйрену, графикалық ұсыныстарды үйлестіру тұрғыдан дизайн жобасының қалыптастырушы процестерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: графикалық пішіндерді стильдеудің негізгі әдістері; графикалық пішіндерін стильдендірілген нысандарының ауқымды координациясын және эмоционалдық бағдарын анықтайтын мақсаттар мен міндеттер, графиканың бейнелеу тілінің негізгі әдістері; стильдендірілген графикалық ұсыныстар негізінде жобаны қалыптастыруы қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер графикалық пішіндерді стильдеудің көрнекі ерекшеліктерін ескере отырып, жобалау мақсаттарын шешу бойынша практикалық тәжірибе мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнамана элементтерін стильдеу
Курстың мақсаты - графикалық материалдарды және қоршаған орта нысандарын стильдеу әдістерін пайдалана отырып, композицияны әзірлеу принциптерін меңгеру болып табылады. Пәннің оқу курсы барысында: жарнама элементтерін стильдеу ерекшеліктері; табиғи және объектілік формалардың элементтерін жеңілдету арқылы қоршаған орта объектілерін стильдеу принциптері; әртүрлі графикалық материалдарды пайдалана отырып, стильдендірілген композицияларды орындауға шығармашылық көзқарас қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер қоршаған орта нысандарын стильдеу әдістерін қолдану дағдыларын, жарнамалық нысандардағы стильдендірілген сәндік композициялардың әртүрлі нұсқаларын орындау бойынша практикалық құзыреттерді алады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Визуальді ақпараттың материалдары мен тасымалдаушылары
Курстың мақсаты - бастапқы көрнекі-кеңістіктік ортаның ерекшеліктеріне байланысты жарнамалық қондырғыларға арналған тасымалдаушылар мен материалдарды таңдау принциптерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: жарнамалық тасымалдаушылардың функциялары мен материалдары, жарнамалық құрылымдардың дербес түрлері мен олардың материалдары, жарнамалық тасымалдаушыларға арналған көлемді-кеңістіктік шешімдері, жарнамалық қондырғыларды жобалаудың стандартты шешімдері, жылжымалы жарнамалық құрылымдар мен материалдары, жарнамалық тасымалдаушыларды жарықтандыру әсерлері, бастапқы көрнекі-кеңістіктік ортаның сипаттамаларына байланысты құрылымдар мен материалдардың жарнамалық тасымалдаушылардың түрін таңдауы қарастырыдады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер бастапқы көрнекі-кеңістіктік ортаның ерекшеліктеріне байланысты құрылымдарды әзірлеуде және жарнамалық тасымалдаушыларға арналған материалдарды таңдауда практикалық құзыреттерге ие болады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сауда белгісі мен фирмалық стильді жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдері/
Курстың мақсаты - сауда белгісі мен фирмалық стильді жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: корпоративтік сәйкестік пен тауар белгісін әзірлеу кезеңдері; жобалау процесінде жобалау есептерінің негізгі түрлерін шешу; көлемдік және графикалық модельдеу әдістерін қолдану; корпоративтік сәйкестік пен тауар белгісінің сыртқы нысандары қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер белгілі бір тақырыптың мысалында сауда белгісі мен фирмалық стильді жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдерін жүзеге асыру дағдыларын алады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жарнамалық қызметті басқару
Курстың мақсаты – жарнама қызметін жоспарлаудың, ресурстарды бөлудің және тиімділігі мен қол жеткізілген нәтижелерді бағалаудың практикалық мәселелерін шешу. Пәннің оқу курсы барысында: маркетингтік коммуникациялардың маңызды бөлігі және компанияның сыртқы бәсекелестік артықшылығын құру құралы ретінде жарнаманы зерттеу, жарнамалық қызмет контекстіндегі маркетинг міндеттері – нарыққа шығу, тауар туралы ақпарат, әлеуетті тұтынушыларды тарту және компанияның имиджін құру сұрақтары қарастырылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер жарнамалық қызметті жоспарлаудың практикалық мәселелерін шешу, ресурстарды бөлу және қол жеткізілген нәтижелер мен нәтижелерді бағалау дағдыға ие болады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жарнама және маркетинг
Курстың мақсаты – жарнаманың рөлі мен функционалдық ерекшеліктерін зерттеу, маркетингтік тұрғыдан жарнамалық өнімді құру принциптерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: жарнаманың түрлері мен функционалдық ерекшеліктері; әлемдік тәжірибедегі жарнама мен маркетинг қызметінің арақатынасы; жарнамалық өтініштердің түрлерін, ережелерін және нысандарын; тұтыну нарығындағы маркетингтік және жарнамалық әрекеттердің терминологиясы; компания имиджі үшін жарнамалық іс-шаралардың тиімділігі қарастырылады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Корпоративтік брендті жобалаудағы кезеңдері
Курстың мақсаты - креативті идеядан дайын өнім шешіміне дейінгі корпоративтік брендті дамыту кезеңдерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: шығармашылық идеядан дайын өнім шешіміне дейін корпоративтік брендті дамыту кезеңдерін, корпоративтік стильді құру процесінде жобалау тапсырмаларын орындауды; корпоративтік сәйкестендіру өнімдерін визуализациялау үшін кәсіби графикалық бағдарламаларды пайдалану; бренд-буктің құрылымы мен мазмұны, бренд-букты жүзеге асыру принциптері қарастырылады Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер шығармашылық идеядан дайын өнім шешіміне дейін корпоративтік брендті жасау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайн-жобалардың презентациясы
Курстың мақсаты - дизайн жобаларын әзірлеу мен көрнекі көрсетудің теориялық және практикалық аспектілерін меңгеру. Пәннің оқу курсы барысында: ғылыми, шығармашылық, ізденіс сипаттағы жұмыстардың нәтижелерін ұйымдастыру және көрсету мәселелері, авторлық жобалық жобаларды әзірлеу және көрнекі түрде көрсету принциптері, презентация процесін ұйымдастырудың арнайы әдістері мен формалары, шешендік өнердің принциптері, аудиториямен байланыс қалыптастыру және дизайн жобасын тиімді ұсыну. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер жобаның мазмұнын визуализациялаудың техникалық құралдарын тиімді таңдау, өз жұмысын аудитория алдында сауатты ұсыну және қорғау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді
- Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі және оларға берілетін кепілдіктер туралы ақпарат жасау.
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді.
- Кәсіби мәселелерді визуализациялау, жобалау және шешу, сондай-ақ алынған нәтижелерді практикалық қызметке енжіру үшін қолданбалы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, графикалық материалдарды жасайды және өңдейді.
- Дизайндағы проекциялық сызудың, графикалық шешімдер мен композиция ерекшеліктерін; графикадағы стильдік қаріптерді, стиль мен түстердің негіздерін білу, ЕСКД стандарттарының талаптарын ескере отырып, графикалық кескіндерді, қаріптерді, жарнамалық нысандардың графикалық эскиздерін орындауды білу.
- Жобалау іс-әрекетіндегі кәсіби білімнің негізін құрайтын дизайнның теориялық аспектілерін, коммуникациялар мен жарнама түрлерін, композиция терминологиясын білу; берілген композициялық есепті шешу мақсатында бейнеленген нысанды талдау және синтездеу әдістерін қолдана білу; пішін стилизациясының негізгі әдістерін меңгеріп көрсету.
- Перспектива, композиция заңдылықтары мен көркемдік құралдарды білу; әртүрлі сурет салу техникасында графикалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын көрсету; арнайы, плакаттік сурет пен сыршырай тұрғысынан үйлесімді түсті, сызықтық-конструктивтік және кеңістіктік композицияларды құрастыру.
- Жарнамалық маркетингтің негізгі түсініктерін білу; жарнамадағы дизайнның стильдік және идеялық ерекшеліктерін ескере отырып дизайн және көркемдік мәселелерді шешу; дизайнерлік қызметі саласында тиімді коммуникация мен жеке қарым-қатынас жасау қабілетін көрсету.
- Материалдық мәдениеттің, өнер мен дизайнның дамуының тарихи аспектілерін, дизайн және әлемдік музей өнерінің пайда болуының алғы шарттарын білу; дизайн концепциясын жасау кезінде әртүрлі тарихи кезеңдердегі дизайн нысандарының, өнер заттарының және жарнамалық өнімдердің стильдік ерекшеліктерін авторлық тұжырымдамаларды жасау барысында шығармашылық синтезі үшін талдай білу.
- Материалдардың ерекшеліктері мен жіктелуін ескере отырып, жарнамалық технологиялардың негізгі кезеңдерін білу; жарнамалық дизайнда заманауи технологияларды, конструкцияларды және жаңа әрлеу материалдарын пайдалану негізінде объектілерді көрнекі ақпарат түрінде шығармашылықпен көрсете білу.
- Инклюзивті және әмбебап дизайн тұжырымдамасын білу; жарнамалық өнімдерді көркем- графикалық және компьютерлік өңдеуде практикалық дағдыларды, жарнамалық және баспа графикасындағы иллюстрацияларды жобалаудың кәсіби қабілетін көрсету.
- Жарнамалық және баспа графикасының түрлерін әзірлеу; мультимедиялық жарнаманы құру үшін графикалық құралдар мен композиция әдістерін қолдану; корпоративтік және кәдесый өнімдерінің шығармашылық шешімдерін әзірлеу; графикалық редакторда компьютерлік модельдеуді және веб-дизайнды қолдана отырып, жобалық жұмыстарын орындау.
- Сыртқы, ішкі, баспа және плакаттық жарнама нысандарының негізгі сипаттамаларын білу; жаңа жобалық идеяларды генерациялау қабілетін және оларды плакаттарды, кітаптарды, газеттер мен журналдарды, қаптамаларды, корпоративтік стильдер мен сауда белгілерін әзірлеуде жүзеге асыру дағдыларын көрсету; авторлық дизайн жобаларын ұсыну.