Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02112 Жарнама дизайны в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи тенденцияларға сәйкес жарнама нысандарын және көрнекі-коммуникациялық орталарды көркемдік жобалау бойынша дизайн саласындағы кәсіби құзыреттер кешеніне иеленетін жоғары білікті мамандар – өнер бакалаврларын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
2 Оқу жылы
Фотографика
Сәндік сыршырай
Графика негіздері
Сурет 2
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Жарнама тарихы
Жарнамалық графиканың теориялық аспектілері
Компьютерлік графика
Композиция
Жарнама графикасының теориясы
Жарнама ретроспективасы
Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
-
3 Оқу жылы
Кәдесый бұйымдарының дизайны/
Арнайы жарнама түрлері
Жарнамалық қызметті ұйымдастыру
Жарнамадағы колористика
Еңбекті қорғау
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Қаріп
Корпоративтік өнім дизайны
Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
Жарнама және баспа графикасындағы иллюстрациялар
Компьютерлік беттеу
Сыртқы жарнаманы жобалау кезеңдері
Плакат жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдері
Типографика
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
-
4 Оқу жылы
Плакаттік сурет
Арнайы сурет
Витринаны безендіру технологиялары
Кітап өнімдерін жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдері
Мобилография негіздері
Баспа өнімдерін жобалаудағы кезеңдері
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Графикалық дизайндағы ұлттық элементтер
Газет-журнал өнімдерін жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдері
Газет-журнал өнімдерінің дизайнын жобалау
Мұражай өнері
Заманауи дизайндағы инклюзия
Графиканы стильдеп көрсету
Жарнама өндірісінің технологиясы
Жарнамадағы заманауи технологиялар
-
5 Оқу жылы
Қаптама дизайнын жобалау
Мультимедиялық өнімдерді жасау
Дизайн қызметіндегі кәсіби коммуникациялар
Қаптаманы жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдері
Жарнама және баспа графикасы
Web-дизайн негіздері
Графикалық пішіндерді стильдеу
Жарнамана элементтерін стильдеу
Визуальді ақпараттың материалдары мен тасымалдаушылары
Сауда белгісі мен фирмалық стильді жобалаудағы элементтері мен сатыларды жасаудың кезеңдері/
Жарнамалық қызметті басқару
Жарнама және маркетинг
Корпоративтік брендті жобалаудағы кезеңдері
Дизайн-жобалардың презентациясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді
- Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі және оларға берілетін кепілдіктер туралы ақпарат жасау.
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді.
- Кәсіби мәселелерді визуализациялау, жобалау және шешу, сондай-ақ алынған нәтижелерді практикалық қызметке енжіру үшін қолданбалы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, графикалық материалдарды жасайды және өңдейді.
- Дизайндағы проекциялық сызудың, графикалық шешімдер мен композиция ерекшеліктерін; графикадағы стильдік қаріптерді, стиль мен түстердің негіздерін білу, ЕСКД стандарттарының талаптарын ескере отырып, графикалық кескіндерді, қаріптерді, жарнамалық нысандардың графикалық эскиздерін орындауды білу.
- Жобалау іс-әрекетіндегі кәсіби білімнің негізін құрайтын дизайнның теориялық аспектілерін, коммуникациялар мен жарнама түрлерін, композиция терминологиясын білу; берілген композициялық есепті шешу мақсатында бейнеленген нысанды талдау және синтездеу әдістерін қолдана білу; пішін стилизациясының негізгі әдістерін меңгеріп көрсету.
- Перспектива, композиция заңдылықтары мен көркемдік құралдарды білу; әртүрлі сурет салу техникасында графикалық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын көрсету; арнайы, плакаттік сурет пен сыршырай тұрғысынан үйлесімді түсті, сызықтық-конструктивтік және кеңістіктік композицияларды құрастыру.
- Жарнамалық маркетингтің негізгі түсініктерін білу; жарнамадағы дизайнның стильдік және идеялық ерекшеліктерін ескере отырып дизайн және көркемдік мәселелерді шешу; дизайнерлік қызметі саласында тиімді коммуникация мен жеке қарым-қатынас жасау қабілетін көрсету.
- Материалдық мәдениеттің, өнер мен дизайнның дамуының тарихи аспектілерін, дизайн және әлемдік музей өнерінің пайда болуының алғы шарттарын білу; дизайн концепциясын жасау кезінде әртүрлі тарихи кезеңдердегі дизайн нысандарының, өнер заттарының және жарнамалық өнімдердің стильдік ерекшеліктерін авторлық тұжырымдамаларды жасау барысында шығармашылық синтезі үшін талдай білу.
- Материалдардың ерекшеліктері мен жіктелуін ескере отырып, жарнамалық технологиялардың негізгі кезеңдерін білу; жарнамалық дизайнда заманауи технологияларды, конструкцияларды және жаңа әрлеу материалдарын пайдалану негізінде объектілерді көрнекі ақпарат түрінде шығармашылықпен көрсете білу.
- Инклюзивті және әмбебап дизайн тұжырымдамасын білу; жарнамалық өнімдерді көркем- графикалық және компьютерлік өңдеуде практикалық дағдыларды, жарнамалық және баспа графикасындағы иллюстрацияларды жобалаудың кәсіби қабілетін көрсету.
- Жарнамалық және баспа графикасының түрлерін әзірлеу; мультимедиялық жарнаманы құру үшін графикалық құралдар мен композиция әдістерін қолдану; корпоративтік және кәдесый өнімдерінің шығармашылық шешімдерін әзірлеу; графикалық редакторда компьютерлік модельдеуді және веб-дизайнды қолдана отырып, жобалық жұмыстарын орындау.
- Сыртқы, ішкі, баспа және плакаттық жарнама нысандарының негізгі сипаттамаларын білу; жаңа жобалық идеяларды генерациялау қабілетін және оларды плакаттарды, кітаптарды, газеттер мен журналдарды, қаптамаларды, корпоративтік стильдер мен сауда белгілерін әзірлеуде жүзеге асыру дағдыларын көрсету; авторлық дизайн жобаларын ұсыну.