Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01517 Информатика (IP) в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті педагог-кәсіпқойды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бағдарламалауға кіріспе
Сандық құрылғылар архитектурасы және операциялық жүйелер
Математика
Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Дискретті математика
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Объектлі-бағдарланған программалау
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Web – қосымшаларды құру
Физика
Ғылыми зерттеу әдістері
Информатиканы оқыту әдістері мен технологиялары
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалау
-
3 Оқу жылы
Оқытуды жоспарлау және жекелендіру (информатика)
Педагогикалық зерттеулер және инновация
Информатиканың теориялық негіздері
Бағалау және дамыту
Олимпиадалық тапсырмаларды бағдарламалау
Жүйелік бағдарламалау
Инклюзивті білім беру ортасы
Жасанды интеллект негіздері
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу (экожүйе)
Таратылған қосымшаларды әзірлеу
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Бастауыш мектептің цифрлық сауаттылығы
Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясы
Білім беру робототехникасы
-
4 Оқу жылы
Компьютерлік графика және 3D модельдеу
Мәліметтер қорының жүйелері
ІТ жобаларын басқару
GameDev негіздері
Машиналық оқытуға кіріспе
Білім мен дағдыларды бағалау практикумы
Білім берудегі Smart технологиялар
Интернет заттары
Киберқауіпсіздік және компьютерлік желілер
Информатика тарихы
Бұлтты және мобильдік технологиялар
Толықтырылған және виртуалды шындық технологиялары (AR/VR)
Білім беру экожүйелері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікке ие болу, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынастарды құру; кәсіптік қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалануға
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қою
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, информатика саласындағы озық концепцияларға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және информатика білімін жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдалану
- инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және білім беру контекстінде олардың психологиялық жағдайын этикалық тұрғыдан қолдау, соның ішінде ақпаратты пайдалану; технология
- тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік пен өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамту, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, қоғамның трансформациясын цифрландыру жағдайында кәсіби педагогикалық қызметтің типтік міндеттерін шешу
- математикалық, компьютерлік модельдеудің іргелі ұғымдарын және информатиканың семантикалық негіздерін меңгеру; қолданбалы бағдарламаларды жобалау және бағдарламаларды құру үшін әдістеме мен алгоритмдерді қолдану; ЕТ тарихы мен даму тенденциясын, есептеуіш жүйелер мен желілердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, қолданбалы есептерді шешу үшін мәліметтер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістерін білу
- ақпараттық дүниетанымды кеңейту және цифрлық білім беру ресурстарын дамыту үшін АТ қолдану, оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға бағытталған инновациялық білім беру технологияларын, оның ішінде CLIL-ді пайдалану
- информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін цифрлық дидактиканың теориялық және практикалық білімін қолдану, информатика мен робототехниканы оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес цифрлық оқыту ортасында білім беру іс-әрекетінің шарттарын жобалау, заманауи цифрлық білім беру технологияларын қолдану
- педагогикалық зерттеу жүргізу үшін сандық құралдар мен әдістерді қолдану; педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін және қазіргі білім беру тенденцияларын, ғылыми-педагогикалық қызметтің практикалық мәселелерін шешу тәсілдерін қолдану