Жаңа білім беру бағдарламасы

7M11109 Туристік дестинацияларды басқару в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең ғылыми - педагогикалық және басқарушылық дайындыққа ие, туристік қызмет саласындағы заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті жоғары білікті магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 136
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Туристік индустриядағы бизнес-жоспарлау

    Мақсаты: дестинацияның туристік индустриясындағы қызметті жоспарлау және ұйымдастыру саласындағы білім базасын қалыптастыру. Мазмұны: инвестициялық жобаның бизнес-жоспарының мәнін, түрлерін, мазмұнын, құрылымын зерттеу. Инвестициялық жобаның тиімділігін бағалау, туристік дестинацияның әлеуетін бағалау, тұтынушылар нарығын сегменттеу, өндірістік жоспарды әзірлеу және инвестициялық жобаның тиімділік көрсеткіштерін бағалау қарастырылады. Пән магистранттарға туристік дестинацияның барлық тәуекелдерін ескере отырып, туризм саласында өз бизнесін ұйымдастыруға көмектесетін практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Туризмдегі әлеуметтік процестерді басқару

    Мақсаты: магистранттарда Туризмдегі әлеуметтік процестерді басқару саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ туризмді дамытуға және туристік индустрияның тұрақты дамуын қамтамасыз етуге әлеуметтік факторлардың әсерін түсіну. Мазмұны: туризм саласындағы әлеуметтік процестер мен коммуникациялардың мәнін, туристік ресурстар қызметтерінің сапасын басқарудың рөлін зерттеу; тұтынушылардың мінез-құлқын тиімді басқару үшін тұтыну нарығының қажеттіліктері мен сұранысының сипатын анықтау; персоналды және оның ішкі мінез-құлқын басқару негіздерін, сондай-ақ кәсіпорынның тұрақты дамуын зерттеу. Аяқтағаннан кейін магистрант компанияның тұрақты даму мәселелерін, оның ішінде және одан тыс әлеуметтік процестерді тиімді басқару арқылы түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Турфирмадағы туристік қызметті болжау және жоспарлау

    Мақсаты: магистранттарда басқарудың маңызды элементтері ретінде туристік қызметті болжау мен жоспарлаудың мәні туралы базалық білімді қалыптастыру. Мазмұны: турфирмадағы туристік қызметті болжау және жоспарлау кезінде басқарудың заманауи тәсілдерін қолдана отырып, тез өзгеретін ортада турфирманы басқарудың мақсаттары, міндеттері мен ерекшеліктері қарастырылады. Болжау мен жоспарлаудың мәні мен тәсілдері, болжау және жоспарлау әдістері ашылады. Аяқтағаннан кейін магистрант туризм кәсіпорындарының қызметін жоспарлау тұжырымдамасына сәйкес туристік қызметті болжау мен жоспарлауды ұйымдастыру, ақпараттық ресурстарды пайдалана отырып туристік саяхат бағдарламаларын жоспарлау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мәдениетаралық коммуникациялар

    Мақсаты: магистранттарда Мәдениетаралық коммуникацияның мәні, функциялары мен тетіктері, оның Туризм үшін маңызы туралы тұрақты түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Мәдениетаралық коммуникацияның ғылыми пән ретінде қалыптасу тарихы, мәдениетаралық коммуникация теориясы қарастырылады, табысты Мәдениетаралық коммуникацияның процестері мен принциптері, қабылдау процесінің мәні мен детерминистік факторлары, мәдениетаралық шиеленістер мен қақтығыстар, сондай-ақ оларды жеңу жолдары зерттеледі. Осы курсты игере отырып, магистрант бизнестегі және басқарудағы мәдениетаралық өзара іс-қимыл саласында білім мен дағдыларды игереді, іскерлік ортадағы және басқарудағы мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшеліктерін түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: магистранттардың бейіндік пәндерді оқыту саласындағы дағдыларын қалыптастыру және дамыту, оқу жоспарлары мен оқыту бағдарламаларын іске асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: бейіндік пәндердің құрылымы, бейіндік пәндердің дидактикасының ерекшеліктері ашылады; ЖЖОКБҰ-да білім беру-ғылыми процесті жоспарлау мен ұйымдастыруға қойылатын талаптар, Жоғары білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық база, ҚР және РФ бойынша кәсіби стандарттар мен ұлттық біліктілік жүйесі зерделенеді. Кәсіптік стандарттардың талаптарына сәйкес пәндерді оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді және өткізуді ұйымдастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант бейіндік пәндерді тиімді оқытудың негізгі әдістемелік принциптері, нысандары мен әдістері туралы білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: менеджер қызметінің тиімділігін, сондай-ақ ұйымның табыстылығы мен бәсекеге қабілеттілігін анықтайтын басқару психологиясының негіздері бойынша білім базасын қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптері қарастырылады; іргелі психологиялық ұғымдар бойынша ғылыми-теориялық дүниетаным қалыптасады. Ұжымдағы жанжалдарды, стресстерді басқару және басқару психологиясын толық көрсету және оларды шешу әдістерін зерттеу үшін жеке тұлғаның психологиялық зерттеулері талданады. Курстың соңында магистрант әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істей алады, қоғамдағы, оның ішінде кәсіби қоғамдағы жанжалды жағдайларды шешу бағдарламаларын қалыптастыра алады; өз пікірін дұрыс білдіре және қорғай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Рекреациялық географияның теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: әлемнің туристік бағыттары, Ресей Федерациясы мен ҚР, олардың қалыптасу ресурстары мен шарттары, олардың даму заңдылықтары мен тенденциялары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: рекреациялық географияның негіздері, Рекреациялық географияда қолданылатын теориялық тәсілдер мен тұжырымдамалар қарастырылады, туристік-рекреациялық қажеттіліктер туристік дестинацияларды дамытудың негізі ретінде зерттеледі, туристік-рекреациялық ресурстарды зерттеудің әдіснамасы мен әдістері, әлемнің туристік дестинацияларына шолу, олардың сипаттамалары, туристік ұсынысты қалыптастырудың географиялық аспектілері ашылады. Курс аяқталғаннан кейін магистрант туристік-рекреациялық аудандастыру, туристік дестинацияларды дамытудың негізгі тетігі ретінде рекреация мен туризмді зерттеуге заманауи Жалпы ғылыми тәсілдерді қолдану дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік индустриядағы әлеуметтік-экономикалық зерттеулердің теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: магистранттарда туристік индустриядағы әлеуметтік-экономикалық зерттеулердің міндеттері, құрылымы мен әдістері саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: туристік дестинацияға нарықтық сұранысты анықтау мәселелері қарастырылады. Туризм нарығын зерттеу, әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдау және бақылау, мәліметтер жинау және туристік қызметтерге сұранысты зерттеу жүргізіледі. Бәсекелестік артықшылықтарды құру үшін экономикалық тиімділікті бағалау, деректерді талдау әдістері зерттелуде. Оқыту нәтижесінде магистрант өңірлік туризм инфрақұрылымындағы бос тауашаларды анықтауға, туристік дестинацияда туризмнің осы саласын дамытудың экономикалық есебін жүргізуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: грамматика және лексика саласындағы білімді, сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеудің (монологиялық және диалогтық) белсенді дағдыларын қалыптастыру; магистранттардың шет (ағылшын) тілінде кәсіби және коммуникативтік қызметте белсенді қолдануы мақсатында сөздік қорын қалыптастыру және жүйелеу. Мазмұны: "шет тілі" (Кәсіптік) пәнін игеру білім алушыларда іскерлік және ғылыми қарым-қатынас кезінде тілдік білім мен дағдыларды көрсетуге, кәсіби және ғылыми қызметте одан әрі пайдалану үшін шет тілінде ғылыми ақпаратты өңдеуге мүмкіндік беретін А1, А2, В1, В2 деңгейлері бойынша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туристік индустрияны заманауи ақпараттық-технологиялық қамтамасыз ету

    Мақсаты: магистранттарда туристік дестинацияны басқаруда оларды тиімді қолдануға ықпал ететін ақпараттық технологиялар саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: кәсіби қызметті цифрлық трансформациялау негіздері, Кәсіби саланы ақпараттық қамтамасыз ету үшін технологиялық шешімдер, туристік геопорталдар мен туристік дестинацияның интерактивті web-карталарын жобалау технологиясын, виртуалды шындық технологияларын, бұлтты технологияларды және кәсіби саладағы блокчейн-технологияларды зерделеу қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде магистрант туристік дестинацияда кәсіби қызметті жүргізуде digital-технологияларды қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: мәселелердің ұтымды және теориялық түсінігін қамтитын білімнің ерекше ғылыми жүйесі ретінде қазіргі ғылым философиясын терең түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: ғылыми танымның табиғаты; ғылыми дүниетанымның негіздері және оның функциялары; ғылым динамикасы; қазіргі ғылым философиясының тұжырымдамалық моделі қарастырылады. Ғылымның пайда болуы мен қалыптасу тарихы; жаңа еуропалық ғылымның даму кезеңдері; ғылым мен философия тарихын дамытудың классикалық емес постклассикалық кезеңдерінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттары зерттеледі. Ғылымның логикалық - әдіснамалық құрылымы; жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы; әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы келтірілген. Курсты аяқтағаннан кейін магистрант ғылым мен қазіргі жаһандық өркениеттің даму проблемаларына қатысты дүниетанымдық ұстанымдарды қалыптастыру үшін философиялық және тарихи білімнің негіздерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Туризм саласындағы іскерлік коммуникациялар технологиялары

    Мақсаты: магистранттарды тиімді бизнес-өзара іс-қимыл, тұлғааралық коммуникация технологияларын дайындау және оқыту, сондай-ақ туризм саласында тұрақты коммуникациялық стратегиялар мен құралдарды құру. Мазмұны: бизнес-коммуникация негіздері, туризмдегі тұлғааралық, командаішілік және сыртқы коммуникация; Туризмдегі брендинг және жарнама; коммуникациядағы технологиялар мен инновациялар қарастырылады. Презентация дағдылары мен іскери ортадағы қақтығыстарды басқару дағдылары дамиды. Курсты аяқтағаннан кейін магистрант бизнесті қалыптастыру және дамыту жағдайында туындайтын жағдайларда бизнес-коммуникация әдістерін қолдана алады; әртүрлі ұлттық мәдениеттердің серіктестерімен тиімді іскерлік ынтымақтастықты жүзеге асыра алады; өз көзқарасын тұжырымдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Іскерлік және басқарушылық риторика

    Мақсаты: магистранттарда кәсіптік қызметте іскерлік және басқарушылық риториканың теориялық білімі мен практикалық дағдыларының жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: тиімді сөйлеу коммуникациясы туралы ілімнің қалыптасу тарихы, классикалық және заманауи риторика және оның адамдардың өзара әрекеттесуіндегі рөлі қарастырылады. Ауызша сөйлеу коммуникациясындағы сөйлеу хабарламасын беру және қабылдау механизмдері, қарым-қатынас түрлері және олардың жіктелуі, іскерлік қарым-қатынастағы сөйлеу коммуникациясының ерекшелігі, іскерлік қарым-қатынаста жағымды сөйлеу имиджін қалыптастыру ережелері зерттеледі. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар көпшілік алдында табысты сөйлеу дағдыларын, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Туристік-рекреациялық жобалау және аумақтарды игеру технологиялары

    Мақсаты: қазіргі заманғы технологиялық және экологиялық талаптарды ескере отырып, өңірлік, ұлттық және халықаралық деңгейлерде туристік дестинацияларды жобалау және игеру принциптері мен әдістерін зерделеу. Мазмұны: туристік дестинациялардың түрлері, қалыптасуы мен дамуының тарихи кезеңдері, туристік дестинациялардың өмірлік циклі олардың монофункционалдылығы мен полифункционалдылығы қарастырылады. Курстың соңында магистрант туристік дестинацияларды жобалау мен басқарудың әдістемелік тәсілдерін меңгереді, туристік дестинациялардың өнімдері мен қызметтерін жылжыту әдістерін қолдана алады, сондай-ақ өңірлік туристік саясатты әзірлеу мен іске асыру жүйесінде туристік-рекреациялық жобалаудың рөлін айқындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Стратегиялық менеджмент

    Мақсаты: Туризмдегі стратегиялық басқарудың рөлі, маңызы, міндеттері мен функциялары туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: туристік индустриядағы Стратегиялық талдау және стратегиялық менеджмент мәселелері қаралады, бәсекелестік факторлары, ішкі және сыртқы ортаны талдау рәсімдері (SWOT, PEST, SNW) талқыланады, қонақжайлылық индустриясындағы бизнес-процестерді реинжиниринг және бақылау стратегиялары, туристік индустрия кәсіпорындарында стратегиялық шешімдерді әзірлеу технологиялары айқындалады. Аяқтағаннан кейін магистрант туристік қызметте өнім-маркетингтік стратегияны әзірлеу саласындағы білімдерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұйымдастырушылық жобалау және жобаларды басқару

    Мақсаты: туристік индустрияда жобаларды табысты басқару үшін қажетті құзыреттер мен жобаларды орындауға қойылатын негізгі талаптар туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: магистранттарды жобаларды әзірлеуді, негіздеуді және іске асыруды басқаруға, туризм саласындағы өзгерістерді енгізуге, туризм саласындағы кәсіпорындардың маркетингтік тұжырымдамаларын әзірлеуге және оларды ақпараттық-коммуникациялық құралдарды пайдалана отырып іске асыруға оқыту. Курс аяқталғаннан кейін магистрант туризм саласындағы жобаларды жоспарлауды, жобаны іске асыру процесін бақылауды жүзеге асырады, туризм саласындағы бизнес-жоспарларды іске асырудағы ауытқуларды уақтылы анықтайды және оларды жою жөніндегі қызметті басқарады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Іскерлік және басқарушылық риторика бойынша практикум

    Мақсаты: магистранттарда тиімді басқарудың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: осы пән шеңберінде магистранттар академиялық және кәсіби өзара іс-қимыл үшін мемлекеттік және шет тілдерінде(ҰБТ) заманауи коммуникативтік технологияларды қолдануды үйренеді; іскерлік сөйлеуді, қарым-қатынас стилін және взаимодействияау тілін өзара іс-қимылдың әртүрлі жағдайларына үйретеді; мәдениетаралық өзара іс-қимыл процесінде мәдениеттердің әртүрлілігін ескере отырып, іскерлік хат алмасу және ынтымақтастық дағдыларын дамытады; психологиялық және эмоционалдық кәсіби коммуникациядағы өзін-өзі басқару. Қазіргі басшының сөйлеу коммуникациясында іскерлік әңгімелер, кеңестер, келіссөздер, конференциялар, презентациялар, қабылдаулар мен кездесулер өткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Туристік индустриядағы мәдени мұра

    Мақсаты: туристік дестинацияның әлемдік және ұлттық мәдени мұрасы туралы олардың өзара байланысында жүйелі және тұтас идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: мәдени мұраның негізгі ұғымдарын, теориялары мен жіктелуін зерттеу. Мәдени мұраның түрлері мен түрлерін және олардың туризм саласындағы маңыздылығын дәйекті зерттеу. Мәдени мұраның қызметі мен экономикасын, сондай-ақ оны басқару әдістерін зерттеу. Аяқтағаннан кейін магистрант әлемдік және ұлттық мәдени мұра саласындағы білім жүйесін және оларды туристік дестинацияны жобалау мен ілгерілетуде пайдалану жүйесін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Туристік индустриядағы қызметті құқықтық қамтамасыз ету

    Мақсаты: Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясындағы туризм мәселелері бойынша туристік индустриядағы қызметті құқықтық қамтамасыз ету және заңнамалық базаның қазіргі жай-күйі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: туризмді құқықтық реттеу, туристердің құқықтары мен мүдделерін қорғау мәселелері, туристік ұйымдардың тұтынушылар алдындағы құқықтық жауапкершілігі, туристік қызметтер шарттарын жасасу ережелері, туристік қызметті лицензиялау мәселелері, Тараптардың шарттық қатынастары мен жауапкершілігі, туристік бағдарламалар мен экскурсияларды ұйымдастыру жөніндегі міндеттер, міндеттемелерді орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін жауапкершілік қаралады. Туризмдегі халықаралық құқық, туристік қызметті жүргізудегі Әлеуметтік және экологиялық жауапкершілік мәселелері зерттеледі. Аяқтағаннан кейін магистранттар Туризмдегі құқықтық реттеу мәселелерін түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Мемлекеттік деңгейде туристік қызметті болжау және жоспарлау

    Мақсаты: мемлекеттік деңгейде туристік дестинацияны дамытуды болжау мен жоспарлаудың әдістері мен құралдарын зерттеу. Мазмұны: мемлекеттік деңгейдегі туристік дестинацияны жоспарлаудың мәні, туристік дестинацияны жоспарлаудағы ұлттық және жергілікті әкімшіліктердің рөлі, Туризм дамуының тарихи тәжірибесі мен эволюциясы қарастырылады. Өңірлерде және ұлттық деңгейде туризмді дамыту әлеуетін, туристік дестинацияны дамытуға әсер ететін факторларды талдау мен бағалауды көрсету, туристік дестинацияны дамыту стратегиялары мен бағдарламаларын әзірлеу. Курс аяқталғаннан кейін магистрант мемлекеттік деңгейде туристік өнімді ұйымдастыру және жоспарлау негіздерін меңгереді, туристік дестинацияда туризмді дамытуды жоспарлауға қатысу тәсілдері туралы сұрақтарды шеше отырып, мемлекеттік деңгейде туризмді жоспарлаудың заманауи тәсілдерін көрсете алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Халықаралық туризм экономикасы

    Мақсаты: магистранттарды халықаралық туризмнің негізгі экономикалық аспектілерімен таныстыру, туристік индустрияның құрылымы мен әлемдік экономикаға әсерін жан-жақты түсінуді қамтамасыз ету. Мазмұны: әлемдік экономикадағы туристік дестинациялардың рөлі, халықаралық туризмді дамытудың тарихы мен қазіргі заманғы трендтері, туризмді дамытудың экономикалық аспектілері қарастырылады. Түрлі елдердің экономикасындағы халықаралық туризмнің әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштеріне талдау жүргізіледі. Аяқтағаннан кейін магистрант туристік дестинациядағы халықаралық туризмнің құрылымын анықтауға, туристік нарықты сегменттеуге, болашақ сұранысты анықтауға, туристік сұранысқа әсер ететін факторларды талдауға, туристік дестинацияда халықаралық туризмді дамыту стратегияларын әзірлеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туризмдегі қаржыны басқару

    Мақсаты: туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының тұрақты дамуын қамтамасыз ету үшін Қаржылық талдау, жоспарлау және қаржы ресурстарын басқару саласындағы құзыреттерді дамыту мақсатында магистранттарда туризм және қонақжайлылық контекстінде қаржылық менеджмент негіздерін түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: туристік қызметтегі қаржылық менеджменттің негіздері қарастырылады, қаржылық есептіліктің түрлері; қаржылық талдау негіздері; туризмдегі бюджеттеу зерттеледі. Инвестициялық нарықты талдау, туристік жобалардың инвестициялық тартымдылығын бағалау, инвестицияларды қаржыландыру көздерін және оларды тиімді басқару жолдарын іздеу жүргізіледі. Курсты аяқтағаннан кейін магистрант туризмде қаржылық менеджмент білімі мен дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті туризм

    Мақсаты: магистранттарға инклюзивті туризм принциптерін және оның туристердің барлық санаттары үшін қолжетімділік пен теңдікті қамтамасыз етудегі рөлін терең түсінуді қамтамасыз ету, сондай-ақ магистранттардың туристердің әртүрлі топтарының қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін туристік қызметтер мен инфрақұрылымды бейімдеу дағдыларын дамытуға жәрдемдесу. Мазмұны: қазіргі кездегі инклюзивті туризмнің теориясы мен рөлі, мүгедектер тобын зерттеу, туристердің әртүрлі санаттарының қажеттіліктерін талдау мәселелері қарастырылады. Мүмкіндігі шектеулі жандарға қызмет көрсету жөніндегі ұлттық және халықаралық заңдар мен стандарттарға шолу жүргізіледі. Инклюзивті туризмде қызмет көрсету стандарттары, қол жетімді нысандар мен қызметтерді жобалау және құру; қол жетімділікті қамтамасыз етудегі технологиялар мен инновациялардың рөлі зерттеледі. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар мүмкіндігі шектеулі туристердің әртүрлі топтары үшін арнайы туристік бағдарламалар құра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этномәдени мұра менеджменті

    Мақсаты: этномәдени мұраны басқару саласында оның сақталуын, насихатталуын және туристік дестинацияны дамытуда пайдаланылуын ескере отырып, білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: этномәдени мұраның тарихы мен теориясы, этномәдени мұраны басқарудың негізгі тұжырымдамалары, тәсілдері мен әдістері қарастырылады. Мәдени мұраны сақтау мен басқаруды реттейтін заңнама мен нормативтік-құқықтық құжаттарды, сондай-ақ этно-мәдени мұра объектілерін сақтау және танымал ету жөніндегі жобаларды басқару және ілгерілету тәсілдерін зерделеу. Аяқтағаннан кейін магистрант ішкі және халықаралық туристік нарықта туристік дестинацияның мәдени құндылықтарын басқару және ілгерілету мәселелерін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі инновациялар

    Мақсаты: туризм индустриясын жақсарту және дамыту және туристік дестинацияда көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыру үшін тұрақты, бәсекеге қабілетті және инновациялық шешімдерді құру және енгізу мақсатында туристік индустриядағы құзыреттер мен инновацияларды түсінуді дамыту. Мазмұны: инновациялар туристік дестинацияда туризмді дамыту құралы ретінде қарастырылады. Туризмді дамытудағы технологиялардың рөлі, Туризмдегі перспективалы инновациялық жобалар, цифрландыру және онлайн-қатысу, туристік веб-сайттарды әзірлеу және оңтайландыру, мобильді технологиялар мен қосымшалар, туристік дестинацияда виртуалды турлар мен саяхаттарды құру мүмкіндіктері, толықтырылған шындықты қолдану, Қызмет көрсету саласындағы Автоматтандыру және роботтандыру зерттелуде. Пәнді оқу Туризмдегі инновациялық қызметтің теориялық негіздері, жалпы принциптері, факторлары мен тенденциялары туралы толық түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туризм индустриясы кәсіпорындарының экономикасы

    Мақсаты: магистранттардың туристік индустриядағы кәсіпорындардың экономикалық жұмыс істеуі саласындағы білімдерін қалыптастыру және бәсекелестік жағдайында шешім қабылдау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Пән туризм және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнының экономикалық қызметінің ерекшеліктерімен таныстырады. Туристік өнімді өндіру және өткізу құрылымын зерделейді; Туризмдегі қызметті ұйымдастыру қағидалары мен стандарттарын қарайды; туристік кәсіпорынның тұтынушыларымен, бақылаушы органдармен, туристік нарықтың өзге де контрагенттерімен жұмыс істеу қағидалары мен әдістемелерін айқындайды. Аяқтағаннан кейін магистрант кәсіпорынды ұйымдастыру, кәсіпорын бюджетін жоспарлау және бақылау, туристік кәсіпорынның қаржылық қызметін есепке алу және талдау саласында білімге ие.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми-зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру

    Мақсаты: магистранттарды ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландыруға дайын және іс жүзінде қолдануға болатын нақты өнімдерге, қызметтерге немесе бизнес-жобаларға қалай айналдыруға үйрету. Мазмұны: ғылыми нәтижелерді коммерцияландыру мәселелері, коммерцияландыру үшін зияткерлік меншік түрлері, ителелктуалдық меншік құқықтарын қорғау мәселелері қаралады. Нарықта ғылыми өнімдер мен қызметтерді ілгерілету үшін Инновациялық менеджмент пен маркетинг зерттелуде; ғылыми нәтижелерді қаржыландыру және инвесторларды іздеу мүмкіндіктері, сондай-ақ ғылыми нәтижелерді коммерцияландыруға байланысты құқықтық және заңнамалық аспектілер. Курстың нәтижелері бойынша магистрант өзінің ғылыми нәтижелерін коммерцияландыру мүмкіндіктерін іздеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туризмдегі маркетингтік аналитика

    Мақсаты: магистранттарды нарықты талдаудың заманауи әдістерін, тиімді маркетинг тәсілдерін және стратегияларды құруды, табысты туристік бизнесті іске асыру бойынша оқытуды, магистранттарды туризм нарығын, бәсекелестік тетіктерін және клиенттерді туристік бизнеске тартуға көмектесетін әдістерді түсінуге үйрету. Мазмұны: туризм нарығын, туризм мен қонақжайлылықтағы тұтынушылық мінез-құлықты маркетингтік зерттеудің әдістері мен әдістерін зерттеу. Туристік дестинацияның туризм нарығына талдау, туристік бизнестің күшті және әлсіз жақтарын анықтау, туристік дестинацияны дамытудың маркетингтік стратегияларын әзірлеу, туристік өнім мен дестинацияны халықаралық нарықта ілгерілету жүргізіледі. Аяқтағаннан кейін магистранттар туризм саласындағы қызметті маркетингтік талдау дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі цифрлық маркетинг

    Мақсаты: туристік өнімдер мен қызметтерді ілгерілету үшін цифрлық технологиялар және онлайн-арналар саласындағы білім алушылардың білімін кеңейту. Мазмұны: Туризмдегі цифрлық маркетингтің эволюциясы мен тенденциялары, цифрлық маркетингтің ерекшеліктері қарастырылады. Цифрлық құралдарды пайдалана отырып, туристік нарыққа талдау жүргізіледі. Туристік веб-сайтты құру, электрондық коммерция және онлайн-брондау, Туризмдегі әлеуметтік медианың рөлі зерттелуде. Туристік қызметтерді жылжыту үшін жарнамалық платформаларды пайдалану. Жасанды интеллект көмегімен маркетингтік процестерді автоматтандыру. Аяқтағаннан кейін магистрант туристік қызметтерді ілгерілету үшін заманауи цифрлық технологияларды пайдалана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм индустриясындағы франчайзингтік қатынастар

    Мақсаты: магистранттардың Франчайзинг арқылы туризм индустриясында бизнесті дамытудың негізгі принциптері мен әдістерін зерделеуі, сондай-ақ осы білімді практикада қолдануы. Мазмұны: Пән франчайзингтік бизнесті дамытудың ерекшеліктері, бағыттары мен формаларының негізгі категориялары мен түсініктерін ашады. Туризм индустриясындағы франчайзингтік жүйелерге талдау және оларды практикада қолдану жүргізіледі; франчайзинг пен франчайзерді таңдау процесі және екі тарапқа қойылатын негізгі талаптар зерделенеді; туризм индустриясында франчайзингтік қызметті жүзеге асыру кезіндегі тәуекелдер мен мүмкіндіктерді бағалау. Курсты аяқтағаннан кейін магистрант тауар белгілерін анықтай алады, франшиза шартын жасай алады және тауар белгісін жылжыту тәуекелдерін анықтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми және әлеуметтік-экономикалық зерттеулердің теориясы мен әдіснамасы, сондай-ақ қазіргі ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллектті пайдалана отырып, еңбек, азаматтық және әкімшілік заңнамаға сәйкес Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясындағы жоғары сапалы туристік-экскурсиялық қызмет стандарттарына қатысты ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістері саласында терең білімін көрсетеді.
  • Кәсіби міндеттерді орындау, қызметкерлердің әлеуметтік интеграциясы мен мотивациясын күшейту мақсатында жеке және іскерлік қарым-қатынас және әртүрлі әлеуметтік топтардың, этностар мен конфессиялардың, соның ішінде әлемдік діндердің, философиялық және этикалық ілімдердің мәдени ерекшеліктері мен дәстүрлері туралы ақпаратты пайдалану кезінде кемсітпеушілік пен парасаттылық қағидаттарын ұстанады.
  • Өзін-өзі одан әрі дамыту мен өсуге мүмкіндік беретін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша түрде әлеуметтік өзара іс-қимылдың, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың жоғары дағдыларын көрсетеді.
  • Студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын (дәрістерден басқа) ұйымдастыруды және өткізуді, білім беруді, ғылым мен инновацияларды интеграциялау қағидасы бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуді, сондай-ақ ЖЖОКБҰ-дағы педагогикалық қызмет заңдылықтарына сәйкес ғылыми-зерттеу және қоғамдық қызметті жүзеге асырады.
  • Бизнесті дамытудың тұжырымдамасы мен бәсекелестік стратегиясын әзірлеу, ішкі және халықаралық нарықта тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыру мақсатында туризм және туристік-экскурсиялық қызмет саласын басқарудың әртүрлі деңгейлері, оның ішінде форсайт-технологиялар негізінде дамытудың стратегиялық жоспарлауы мен болжауын жүзеге асырады.
  • Ақпараттық-жарнамалық іс-шаралардың инновациялық және цифрлық әдістерін, имиджді әзірлеуді, компания өнімін және туристік дестинация брендін халықаралық нарықта ілгерілетуге қатысуды қамтитын туризм саласындағы компаниялардың маркетингтік саясатын әзірлеп іске асырады.
  • Басқару психологиясы, меритократия және іскерлік әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарына сәйкес кәсіпорынның материалдық, қаржылық, адами ресурстарын ұтымды пайдалана отырып жоспарлауды, ұйымдастыруды, бақылауды және оларды табысты орындауды қамтитын ішкі және кіру туризмін дамыту жөніндегі жобаларды әзірлеп жүзеге асырады.
  • Туристік қызметтің сыртқы және ішкі әлеуметтік-экономикалық факторлары мен құқықтық аспектілерінің ықпалы жағдайында халықаралық тәжірибе негізінде туристік-рекреациялық ресурстарды тиімді басқару үшін әзірленіп жатқан іс-шаралардың орындылығын ғылыми негіздей отырып, туристік дестинацияға сауатты экономикалық, маркетингтік және қаржылық талдау жүргізеді.
  • Ғылыми зерттеулер әдебін сақтай отырып, туризм мәселелерін өз бетінше зерттеу, зерттеу нәтижелерін және ғылыми жұмыстар, тезистер мен баяндамалар түріндегі өз ұстанымдарын сауатты рәсімдеу үшін заманауи ақпараттық-технологиялық ресурстарды пайдаланады.
Top