Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M11109 Туристік дестинацияларды басқару в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең ғылыми - педагогикалық және басқарушылық дайындыққа ие, туристік қызмет саласындағы заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті жоғары білікті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 136
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Туристік индустриядағы бизнес-жоспарлау
Туризмдегі әлеуметтік процестерді басқару
Турфирмадағы туристік қызметті болжау және жоспарлау
Мәдениетаралық коммуникациялар
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Басқару психологиясы
Рекреациялық географияның теориясы мен әдістемесі
Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы
Туристік индустриядағы әлеуметтік-экономикалық зерттеулердің теориясы мен әдістемесі
Шет тілі (кәсіби)
Туристік индустрияны заманауи ақпараттық-технологиялық қамтамасыз ету
Ғылым тарихы мен философиясы
Туризм саласындағы іскерлік коммуникациялар технологиялары
Іскерлік және басқарушылық риторика
Туристік-рекреациялық жобалау және аумақтарды игеру технологиялары
Стратегиялық менеджмент
Ұйымдастырушылық жобалау және жобаларды басқару
Іскерлік және басқарушылық риторика бойынша практикум
Туристік индустриядағы мәдени мұра
Туристік индустриядағы қызметті құқықтық қамтамасыз ету
Мемлекеттік деңгейде туристік қызметті болжау және жоспарлау
-
2 Оқу жылы
Халықаралық туризм экономикасы
Туризмдегі қаржыны басқару
Инклюзивті туризм
Этномәдени мұра менеджменті
Туризмдегі инновациялар
Туризм индустриясы кәсіпорындарының экономикасы
Ғылыми-зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру
Туризмдегі маркетингтік аналитика
Туризмдегі цифрлық маркетинг
Туризм индустриясындағы франчайзингтік қатынастар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми және әлеуметтік-экономикалық зерттеулердің теориясы мен әдіснамасы, сондай-ақ қазіргі ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллектті пайдалана отырып, еңбек, азаматтық және әкімшілік заңнамаға сәйкес Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясындағы жоғары сапалы туристік-экскурсиялық қызмет стандарттарына қатысты ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістері саласында терең білімін көрсетеді.
- Кәсіби міндеттерді орындау, қызметкерлердің әлеуметтік интеграциясы мен мотивациясын күшейту мақсатында жеке және іскерлік қарым-қатынас және әртүрлі әлеуметтік топтардың, этностар мен конфессиялардың, соның ішінде әлемдік діндердің, философиялық және этикалық ілімдердің мәдени ерекшеліктері мен дәстүрлері туралы ақпаратты пайдалану кезінде кемсітпеушілік пен парасаттылық қағидаттарын ұстанады.
- Өзін-өзі одан әрі дамыту мен өсуге мүмкіндік беретін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша түрде әлеуметтік өзара іс-қимылдың, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың жоғары дағдыларын көрсетеді.
- Студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын (дәрістерден басқа) ұйымдастыруды және өткізуді, білім беруді, ғылым мен инновацияларды интеграциялау қағидасы бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуді, сондай-ақ ЖЖОКБҰ-дағы педагогикалық қызмет заңдылықтарына сәйкес ғылыми-зерттеу және қоғамдық қызметті жүзеге асырады.
- Бизнесті дамытудың тұжырымдамасы мен бәсекелестік стратегиясын әзірлеу, ішкі және халықаралық нарықта тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыру мақсатында туризм және туристік-экскурсиялық қызмет саласын басқарудың әртүрлі деңгейлері, оның ішінде форсайт-технологиялар негізінде дамытудың стратегиялық жоспарлауы мен болжауын жүзеге асырады.
- Ақпараттық-жарнамалық іс-шаралардың инновациялық және цифрлық әдістерін, имиджді әзірлеуді, компания өнімін және туристік дестинация брендін халықаралық нарықта ілгерілетуге қатысуды қамтитын туризм саласындағы компаниялардың маркетингтік саясатын әзірлеп іске асырады.
- Басқару психологиясы, меритократия және іскерлік әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарына сәйкес кәсіпорынның материалдық, қаржылық, адами ресурстарын ұтымды пайдалана отырып жоспарлауды, ұйымдастыруды, бақылауды және оларды табысты орындауды қамтитын ішкі және кіру туризмін дамыту жөніндегі жобаларды әзірлеп жүзеге асырады.
- Туристік қызметтің сыртқы және ішкі әлеуметтік-экономикалық факторлары мен құқықтық аспектілерінің ықпалы жағдайында халықаралық тәжірибе негізінде туристік-рекреациялық ресурстарды тиімді басқару үшін әзірленіп жатқан іс-шаралардың орындылығын ғылыми негіздей отырып, туристік дестинацияға сауатты экономикалық, маркетингтік және қаржылық талдау жүргізеді.
- Ғылыми зерттеулер әдебін сақтай отырып, туризм мәселелерін өз бетінше зерттеу, зерттеу нәтижелерін және ғылыми жұмыстар, тезистер мен баяндамалар түріндегі өз ұстанымдарын сауатты рәсімдеу үшін заманауи ақпараттық-технологиялық ресурстарды пайдаланады.