Жаңа білім беру бағдарламасы

7M11109 Туристік дестинацияларды басқару в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең ғылыми - педагогикалық және басқарушылық дайындыққа ие, туристік қызмет саласындағы заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті жоғары білікті магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 136
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми және әлеуметтік-экономикалық зерттеулердің теориясы мен әдіснамасы, сондай-ақ қазіргі ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллектті пайдалана отырып, еңбек, азаматтық және әкімшілік заңнамаға сәйкес Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясындағы жоғары сапалы туристік-экскурсиялық қызмет стандарттарына қатысты ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістері саласында терең білімін көрсетеді.
  • Кәсіби міндеттерді орындау, қызметкерлердің әлеуметтік интеграциясы мен мотивациясын күшейту мақсатында жеке және іскерлік қарым-қатынас және әртүрлі әлеуметтік топтардың, этностар мен конфессиялардың, соның ішінде әлемдік діндердің, философиялық және этикалық ілімдердің мәдени ерекшеліктері мен дәстүрлері туралы ақпаратты пайдалану кезінде кемсітпеушілік пен парасаттылық қағидаттарын ұстанады.
  • Өзін-өзі одан әрі дамыту мен өсуге мүмкіндік беретін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша түрде әлеуметтік өзара іс-қимылдың, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың жоғары дағдыларын көрсетеді.
  • Студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын (дәрістерден басқа) ұйымдастыруды және өткізуді, білім беруді, ғылым мен инновацияларды интеграциялау қағидасы бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуді, сондай-ақ ЖЖОКБҰ-дағы педагогикалық қызмет заңдылықтарына сәйкес ғылыми-зерттеу және қоғамдық қызметті жүзеге асырады.
  • Бизнесті дамытудың тұжырымдамасы мен бәсекелестік стратегиясын әзірлеу, ішкі және халықаралық нарықта тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыру мақсатында туризм және туристік-экскурсиялық қызмет саласын басқарудың әртүрлі деңгейлері, оның ішінде форсайт-технологиялар негізінде дамытудың стратегиялық жоспарлауы мен болжауын жүзеге асырады.
  • Ақпараттық-жарнамалық іс-шаралардың инновациялық және цифрлық әдістерін, имиджді әзірлеуді, компания өнімін және туристік дестинация брендін халықаралық нарықта ілгерілетуге қатысуды қамтитын туризм саласындағы компаниялардың маркетингтік саясатын әзірлеп іске асырады.
  • Басқару психологиясы, меритократия және іскерлік әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарына сәйкес кәсіпорынның материалдық, қаржылық, адами ресурстарын ұтымды пайдалана отырып жоспарлауды, ұйымдастыруды, бақылауды және оларды табысты орындауды қамтитын ішкі және кіру туризмін дамыту жөніндегі жобаларды әзірлеп жүзеге асырады.
  • Туристік қызметтің сыртқы және ішкі әлеуметтік-экономикалық факторлары мен құқықтық аспектілерінің ықпалы жағдайында халықаралық тәжірибе негізінде туристік-рекреациялық ресурстарды тиімді басқару үшін әзірленіп жатқан іс-шаралардың орындылығын ғылыми негіздей отырып, туристік дестинацияға сауатты экономикалық, маркетингтік және қаржылық талдау жүргізеді.
  • Ғылыми зерттеулер әдебін сақтай отырып, туризм мәселелерін өз бетінше зерттеу, зерттеу нәтижелерін және ғылыми жұмыстар, тезистер мен баяндамалар түріндегі өз ұстанымдарын сауатты рәсімдеу үшін заманауи ақпараттық-технологиялық ресурстарды пайдаланады.
Top