8D02310 Шетел филологиясы в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми зерттеулер жүргiзу және жоғары кәсіби мамандар даярлау саласындағы мемлекеттік стратегияны жүзеге асыру үшін, шетелфилологиялық білім беру саласында шығармашылық әлеуеті биік, іргелі ғылыми дайындығы бар, академиялық және жоғары кәсіби біліктілікті меңгерген халықаралық білім кеңістігінде және еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D059 Шетел филологиясы
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Шетел филологиялық зерттеулердің негізгі парадигмалары және әдіснамасы
Курстың мақсаты – докторанттарға шетел-филологиялық зерттеулердің теориялық және әдістемелік негіздері туралы терең білім беру, сонымен қатар диссертациялық зерттеудің мақсатына сәйкес өз бетінше сыни ойлау және зерттеу парадигмаларын таңдау дағдыларын дамытуға ықпал ету. Шет тілдерін оқыту саласындағы ғылыми ойдың қазіргі жағдайын талдауға, пәнаралық тәсілдер мен әдістемелік стратегияларды өзекті ғылыми мәселелер контекстінде түсіндіруге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жанрлық мәтінді зерттеу әдістері мен тәсілдері
Курстың мақсаты – докторанттарда мәтіннің жанрлық ұйымдастырылуы туралы теориялық және қолданбалы түсініктерді дамыту, сонымен қатар әртүрлі дискурсивті салалардағы жанрларды талдаудың негізгі принциптері мен тәсілдерімен таныстыру. Курс қазіргі лингвистикалық және пәнаралық теориялар негізінде жанрлық ерекшеліктерді анықтау, мәтіндерді жанрлық контексте түсіндіру және олардың коммуникативті қызметін сыни тұрғыдан талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Курстың мақсаты – докторанттарға ғылыми стильдің жоғары талаптарына жауап беретін академиялық мәтіндерді жазуда терең білім мен практикалық дағдыларды беру. Курс диссертацияны дайындаудың барлық кезеңдерінде терең талдау жүргізу, ғылыми ойларды анық жеткізу қабілетін дамытуға, сонымен қатар ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, дәлелдеу және зерттеу жұмыстарын өңдеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі ғылыми дискурстың ерекшеліктері
Мақсаты – дискурсты зерттеудің қолданыстағы пәнаралық және лингвистикалық үлгілерін зерттеу, ғылыми дискурсты зерттеудің, сипаттаудың және жіктеудің заманауи әдістерін әзірлеу; ғылыми дискурстың спецификалық белгілері мен конститутивтік белгілерін, оның типологиялық қасиеттері мен қызметтерін қарастыру; ғылымның негізгі коммуникация стратегияларын анықтау және зерттеу; әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді, сонымен қатар қазіргі мәтіндегі ақпаратты дәлелдеу және жаңарту әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Курстың мақсаты докторанттарға ғылыми зерттеу әдістемесі туралы тұтас түсінік беру, ғылыми дереккөздерді сыни талдау дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар өз бетінше ғылыми жұмысты жоспарлау, жүргізу және нәтижелерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Адекватты зерттеу әдістерін таңдауға, ғылыми мәселені тұжырымдауға, гипотезаларды құруға және академиялық стандарттарға сәйкес қорытындыларды дәлелді ұсынуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік және отандық әдебиеттану ғылымының тарихы мен заманауи қалпы
Курстың мақсаты – докторанттарды соңғы онжылдықтардағы әдебиеттану ғылымындағы негізгі өзгерістермен, әлемдік және отандық әдебиет тарихымен таныстыру. Қазіргі әдеби процестің біркелкі еместігіне, әдеби мектептер мен ағымдардың алуан түрлілігіне, сондай-ақ интернеттің әдебиеттің дамуына ықпалына ерекше назар аударылады. Курс көркем мәтіндерді талдау, тенденцияларды зерттеуді автоматтандыру және сандық медианың заманауи әдебиет түрлеріне ықпалын жасау үшін ЖИ технологияларын қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілдің морфологиялық генезисі мен тілдік интеграция
Курстың мақсаты – тілдердің морфологиялық дамуының және тілдік интеграцияның теориялық және қолданбалы аспектілері туралы терең түсінік беру. Курс тілдік байланыстар мен типологиялық жақындық контекстінде морфологиялық жүйелердің эволюциясын талдау дағдыларын дамытуға, сондай-ақ тілдік деректерді талдау және өңдеуді автоматтандыру үшін ЖИ технологияларын қолдана отырып, құрылымдардың өзгеру және өзара әрекеттесу механизмдеріне сыни көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми мәтін жазу, тілдік талдау технологияларын меңгеру, Сұрақ туындату, зерттеу кезіндегі мәселені байқау, оның өзгермелі әлеуметтік-экономикалық жағдайына баға беру, өз ғылыми пікірін қорғай алу.
- Теориялық тұжырымдамалар мен әдістемелік тәжірибелерді сыни тұрғыдан түсіндіру, олардың ғылыми зерттеудің нақты міндеттеріне қолданылуын анықтау. Өзіндік ғылыми жобаларды құрастыра білу, зерттеудің мақсаты мен міндеттеріне байланысты парадигма мен әдістемені таңдауды негіздеу.
- Шет тілдеріндегі жетекші парадигмаларды жіктеп, сыни тұрғыдан бағалай білу. Шетелдік-филологиялық зерттеу әдістерін, соның ішінде дәстүрлі (сипаттамалы, салыстырмалы, қарама-қарсы талдау) және қазіргі заманғы (дискурстық талдау, нарративтік талдау, корпустық зерттеулер) әдістерін меңгеру. Жоғары оқу орындарының негізгі білім беру бағдарламалары бойынша педагогикалық дағдыларды меңгеру.
- Әдеби ойдың теориялық концепцияларын олардың тарихи дамуы мен қазіргі жағдайы тұрғысынан талдай білу. Ғылыми парадигмалар мен зерттеу тәсілдеріне негізделген әдеби мәтінді және әдеби процесті талдаудың заманауи әдістерін меңгеру. Проблеманы қоюдан және гипотеза құрудан бастап әдістемені таңдау мен нәтижелерді түсіндіруге дейінгі ғылыми әдеби зерттеулерді өз бетінше жүргізе білу.
- Қарым-қатынас мақсатына байланысты ғылыми мәтіндердің әртүрлі түрлерін жасай білу, мәтінді автоматты өңдеу жүйелерінде сөздің номиналды бөліктері туралы морфологиялық ақпаратты жүйелі кодтау туралы білімдерін қолдана білу. Мәтінді автоматты өңдеу жүйелерінде аннотацияланған мәтіндік корпусты практикалық қолдану дағдыларын меңгеру; әртүрлі тілдердегі лексикалық үлгілерді модельдеудің сәттілігін және олардың себеп-салдар байланысын жасау сияқты жасанды интеллект жүйелерінің әртүрлі дағдыларына әсерін қамтамасыз ету.
- Мәтіннің стилистикалық сорттарының дискурсивті құрылымы мен тілдік ұйымдастырылуы туралы білім, ғылыми дискурстың стилистикалық және жанрлық вариативтілігін түсіну, ғылыми дискурстың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Заманауи ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдай және бағалай білу, ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеялар тудыру, сонымен қатар ғылыми дискурсты академиялық және кәсіби қоғамдастықта студенттерді әлеуметтендіру құралы ретінде пайдалана білу.