Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02310 Шетел филологиясы в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми зерттеулер жүргiзу және жоғары кәсіби мамандар даярлау саласындағы мемлекеттік стратегияны жүзеге асыру үшін, шетелфилологиялық білім беру саласында шығармашылық әлеуеті биік, іргелі ғылыми дайындығы бар, академиялық және жоғары кәсіби біліктілікті меңгерген халықаралық білім кеңістігінде және еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандар даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми мәтін жазу, тілдік талдау технологияларын меңгеру, Сұрақ туындату, зерттеу кезіндегі мәселені байқау, оның өзгермелі әлеуметтік-экономикалық жағдайына баға беру, өз ғылыми пікірін қорғай алу.
  • Теориялық тұжырымдамалар мен әдістемелік тәжірибелерді сыни тұрғыдан түсіндіру, олардың ғылыми зерттеудің нақты міндеттеріне қолданылуын анықтау. Өзіндік ғылыми жобаларды құрастыра білу, зерттеудің мақсаты мен міндеттеріне байланысты парадигма мен әдістемені таңдауды негіздеу.
  • Шет тілдеріндегі жетекші парадигмаларды жіктеп, сыни тұрғыдан бағалай білу. Шетелдік-филологиялық зерттеу әдістерін, соның ішінде дәстүрлі (сипаттамалы, салыстырмалы, қарама-қарсы талдау) және қазіргі заманғы (дискурстық талдау, нарративтік талдау, корпустық зерттеулер) әдістерін меңгеру. Жоғары оқу орындарының негізгі білім беру бағдарламалары бойынша педагогикалық дағдыларды меңгеру.
  • Әдеби ойдың теориялық концепцияларын олардың тарихи дамуы мен қазіргі жағдайы тұрғысынан талдай білу. Ғылыми парадигмалар мен зерттеу тәсілдеріне негізделген әдеби мәтінді және әдеби процесті талдаудың заманауи әдістерін меңгеру. Проблеманы қоюдан және гипотеза құрудан бастап әдістемені таңдау мен нәтижелерді түсіндіруге дейінгі ғылыми әдеби зерттеулерді өз бетінше жүргізе білу.
  • Қарым-қатынас мақсатына байланысты ғылыми мәтіндердің әртүрлі түрлерін жасай білу, мәтінді автоматты өңдеу жүйелерінде сөздің номиналды бөліктері туралы морфологиялық ақпаратты жүйелі кодтау туралы білімдерін қолдана білу. Мәтінді автоматты өңдеу жүйелерінде аннотацияланған мәтіндік корпусты практикалық қолдану дағдыларын меңгеру; әртүрлі тілдердегі лексикалық үлгілерді модельдеудің сәттілігін және олардың себеп-салдар байланысын жасау сияқты жасанды интеллект жүйелерінің әртүрлі дағдыларына әсерін қамтамасыз ету.
  • Мәтіннің стилистикалық сорттарының дискурсивті құрылымы мен тілдік ұйымдастырылуы туралы білім, ғылыми дискурстың стилистикалық және жанрлық вариативтілігін түсіну, ғылыми дискурстың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Заманауи ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдай және бағалай білу, ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеялар тудыру, сонымен қатар ғылыми дискурсты академиялық және кәсіби қоғамдастықта студенттерді әлеуметтендіру құралы ретінде пайдалана білу.
Top