Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02311 Филология: қазақ филологиясы в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – Заманауи қазақ тіл білімі мен әдебиеттану ғылымына негізделген іргелі филологиялық, лингвистикалық, әдеби және аударма құзреттіліктері бар бакалаврларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ/Орыс тілі және Қазақ/Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Фольклор және әдебиеттану ғылымына кіріспе
Филология ғылымына кіріспе
Инклюзивті балалар әдебиеті
Қазақ тілінің лексикологиясы мен ономастикасы
Қазақ тілінің диалектологиясы
Қазіргі қазақ тілі фонетикасы, графикасы және орфографиясы
-
2 Оқу жылы
Қазақ жазуы мен әдеби тілінің тарихы
Шешендік өнер және әдеби шығармашылық
Түркологияға кіріспе
Қазақ әдебиетінің тарихы (ХI-ХІХ ғасыр)
Әдебиеттану ғылымының мәселелері
Шығыс әдебиеті
Стилистика және сөз мәдениеті
Әдебиет тарихы мен теориясы
Тіл және коммуникация
Қазақ әдебиетінің тарихы (ХХ ғасыр және Алаш әдебиеті)
Қазақ тілінің терминологиясы және лексикография
Б. Момышұлы және тұлғатану проблемалары
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Лингвистика тарихы мен теориясы
-
3 Оқу жылы
Қазақ әдебиеті : ХХ ғасыр
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Тәуелсіз қазақ әдебиеті
Тіл білімінің жаңа бағыттары
Қазақ әдебиетінің тарихы (1930-1960-2000жж.әдебиет)
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасам жүйесі мен морфологиялық құрлымы
Қазіргі қазақ тілінің морфонологиясы
Түркі әлемі және Жамбыл өңірі ақын-жазушыларының шығармашылығы
Қазақ тілінің грамматикасы
Қазақ тілінің синтаксисі (жай және құрмалас сөйлем)
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
"Толық адам" ілімі
Ғылыми жобалау әдістемесі
Жаңартылған білім беру мазмұнында қазақ әдебиетін оқыту
Тілді оқытудың инновациялық технологиялары
-
4 Оқу жылы
Іскери стильдегі мәтіндерді рәсімдеу және аудару
Әдебиет теориясы және ұлтаралық әдеби байланыстар
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Әдеби аударманың теориясы мен практикасы
Когнитивті лингвистика
Әдеби редакциялау теориясы
Мәтін лингвистикасы
Әлеуметтік тіл білімі
Қазақ әдебиеті сынының тарихы
Шетел әдебиетінің тарихы
Әлемдік әдеби процесс: ХХ ғасыр
Филологиялық білім берудегі тілдік талдау
Оқыту нәтижелері
- Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді.
- Зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін ғылыми білімді пайдалану, сондай-ақ ғылыми және кәсіби қызметке заманауи технологиялар мен инновацияларды тиімді енгізуге мүмкіндік беретін іргелі және практикалық дағдыларды меңгеру.
- Лингвистикалық ғылым мен әдебиеттану терминологиясын біледі, тілдік және әдеби процестердің даму заңдылықтарын ажырата алады, әлемдік тарихи-мәдени, тарихи-әдеби тенденцияларды ескере отырып, теориялық лингвистика мен әдебиеттану бағыттарын айқындайды, фонетиканың қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларын талдайды.
- Шешендік сөздерді тиімді құрастырады, кез келген аудиториямен қарым-қатынас орнатады, шешендік өнердің техникаларын пайдаланады, балалар санасын қалаптастыратын, дүниетанымын кеңейтетін көркем шығармаларды талдай отырып, инклюзивтілік жағдайлар туралы шығармаларды сараптайды, инклюзивті әдебиет туралы зерттеу жұмыстарын жасайды, Б.Момышұлының тұлғалық ерекшеліктерін, шығармаларының идеологиялық, эстетикалық мәнін түсінеді, шығыс әдебиетінің қазіргі әдебиетке әсерін ықпалын сараптайды.
- Қазақ әдебиетінің ежелгі заманнан қазіргі заманға дейінгі даму ерекшеліктерін меңгереді, әлемнің әдеби, мәдени мұрасын қарастырады, Жамбыл өңірі ақындары мен жазушыларының, сондай-ақ тәуелсіздік кезеңіндегі әдеби қайраткерлердің көркем шығармаларына негізделген жаңа идеяларды анықтайды, ғылыми мәселелерді бағалап, талдау барысында шығармашылық шешімдер қабылдайды.
- Әдебиеттанудың теориялық негіздерін ескере отырып, шығармашылық қиял қабілеттілігін көрсетеді, шетел әдебиеті тарихы кезеңдерінің даму ерекшеліктерін салыстырады, әдебиет теориясының негізгі компоненттерін анықтай алу қабілетіне ие болады, әдеби терминдер мен мәтіннің прагматикасын ескере отырып, дереккөздерді зерттейді.
- Қазақ тілінің морфологиясы мен синтаксисінің құрылымын, даму кезеңдерін және ерекшеліктерін анықтайды, әртүрлі ұйымдастыру кезеңдеріндегі күрделі мәтіндерге талдау жасайды, тіл білімінің іргелі принциптерін ескере отырып, зерттеу жұмыстарын жүргізеді, лингвистикалық мәтіндерді құрастыра алатын қабілетке ие болады.
- Тіл білімінің жаңа бағыттарының іргелі қағидалары мен даму ерекшеліктерін сипаттау, қоғамның әлеуметтік, технологиялық өзгерістерінің тілдің сөздік қоры, қоғамның тілдік санасы мен сөз қолданысына ықпал ету заңдылықтарын түсіну.
- Қазіргі қазақ тілі терминологиясының ерекшеліктерін талдайды, тілдік қарым-қатынаста және мәтінмен жұмыс істеуде тілдік және стильдік нормаларды сақтайды, кәсіби және гуманитарлық мазмұндағы мәтіндерді редакциялайды, тілдің типологиялық зерттеулері мен функционалдық ерекшеліктері бойынша салыстырмалы жұмыс жүргізу қабілетіне ие болады..
- Көркем шығармаларға сыни шолулар жасайды, мәтінмен жұмыс сапасын жақсарту мақсатында веб-сервистерді және басқа құралдарды тиімді пайдалана алады, әлемдік әдебиет тарихының даму және қалыптасу кезеңдерін біледі, әдеби теория мен тұжырымдамалар мәселелерін анықтау қабілетіне ие болады, аударылған материалды редакциялайды және түзете алады
- Педагогикалық қызметте инновациялық педагогикалық технологияларды тиімді пайдалана отырып, ақпараттық нарықта алға қойған мақсаттарға қол жеткізу, кәсіптік-қолданбалы құралдар арқылы филологиялық ақпаратты өңдей алу қабилетіне ие болады.