Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02130 Хореография в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Қазіргі заманғы өнер эстетикасы

    Мақсаты: Қазіргі эстетикалық ұғымдар туралы білімдерін қалыптастыру, олардың назарында қазіргі заманғы өнер туындысының мағынасы түсінігін қалыптастыру. Мазмұны: Өнердің білім жүйесіндегі орны мен рөлі. Қазіргі өнерді көркемдік қызмет тұрғысынан зерттеу – көркем мәдениеттің автономды салалары және сонымен бірге шығармашылықтың дербес түрлері, оның ішінде хореографиялық өнер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Би терапиясы және сауықтыру

    Мақсаты: Би-қозғалыс терапиясы саласында жоғары білікті мамандар даярлау. Мазмұны: Би-қозғалыс терапиясының жеке және топтық бағдарламаларын әзірлеу және қолдану. Би-қозғалыс терапиясы арқылы эмоционалды-психологиялық жағдайды диагностикалау және түзету. Би терапиясының әдістерін пациенттердің әртүрлі санаттары үшін оңалту бағдарламаларына біріктіру. Би-қозғалыс терапиясы саласында ғылыми зерттеулер жүргізу. Би-қозғалыс терапиясының инновациялық әдістерін әзірлеу және енгізу. Қолданылатын әдістердің тиімділігін бағалау және терапевтік тәсілдерді түзету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Би-ойын мәдениеті

    Мақсаты: Ұлттық би және ойын мәдениетінің практикалық іс-әрекетін оқып-үйрену арқылы магистранттардың шығармашылық әлеуетін дамыту. Мазмұны: Ұлттық би және ойын мәдениетінің практикалық қызметін, ойын хореографиялық өнердің негізі ретінде, бидің ойын принципінің шығуының философиялық аспектілерінің мәдениетін, бидің теориялық және әдістемелік аспектілерін және әлемдік өркениеттегі ойын мәдениеті; би және ойын мәдениетінің тарихи-этнографиялық көздері; би мен ойын ерекшеліктерін ажырата білу. Би дәстүрін және ойын мәдениетін жаңғырту, мазмұнын, сюжеттік негізін нығайту. Ойындар мен ырымдардың хореографиялық қойылымдарымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: Ұйымның адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету. Мазмұны: Басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: Болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: Ғылым феноменінің проблематикасын арнайы философиялық талдау мәні, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызметтің даму заңдылықтары мен үрдістерін динамикалық сипатта зерделеу. Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі проблемаларының ерекшелігі мен өзара байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеу. Ғылымды дамытудың сыныптық емес және сыныптан кейінгі кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану ғылымы, социогуманитарлық және техникалық білім әдіснамасын түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау. Сыни ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: дәлелдердің логикасын қарау және зерделеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивтік қабілеттерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагог хореограф имиджі

    Мақсаты: ЖОО-ның оқу процесінде болашақ педагог-хореографтардың имиджін қалыптастыру. Мазмұны: «Педагог - хореограф имиджі» ұғымының мәнін айқындау; болашақ педагог-хореографтардың имиджін қалыптастыру бойынша кәсіптік даярлау процесінің мүмкіндігін айқындау; болашақ педагог - хореографтардың имиджін қалыптастыру моделін қарастыру және айқындау; педагогикалық жағдайлар кешенін зерделеу. Болашақ педагог-хореографтың кәсіби имиджін қалыптастырудың тиімділігін қамтамасыз ету үшін әлеуметтік зерттеулерде, деректерді өңдеуде жасанды интеллектті қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Хореографиялық сын

    Мақсаты:Магистранттерде хореографиялық шығармаларды терең түсіну мен талдауды қалыптастыру, сондай-ақ би саласында сыни ойлау және дәлелді талқылау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Тарихи, мәдени және эстетикалық аспектілерді қоса алғанда, сынға әртүрлі тәсілдерді зерттеу хореографиялық жұмыстарды бағалауға ғана емес, сонымен қатар рецензиялар, мақалалар мен ғылыми еңбектер жазу арқылы би өнерінің дамуына үлес қосуға мүмкіндік береді. Биді маңызды мәдени тәжірибе ретінде тереңірек түсінуге ықпал ете отырып, хореография туралы идеяларыңыз бен пікірлеріңізді тиімді байланыстыру дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандық балет шеберлерінің хореографиялық қойылымдарының эстетикасы

    Мақсаты: Қазақстандық хореографтардың практикалық қызметін зерделеу арқылы магистранттардың шығармашылық әлеуетін дамыту. Мазмұны: Балет өнерін дайындаудың ұлттық жүйесінің тарихи тәжірибесін, хореографтар жасаған хореографиялық шығармаларды – авторлық мәтінді, орындаушылық дәстүрлерді, шығарманың музыкалық бейнелік құрылымын, балет өнерін білуін жан-жақты зерттеу, жалпылау және талдау мәселелерін зерттеу. классикалық мұра спектакльдерінде қолданылатын шеберлер мен режиссерлік техникалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты: Қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер. Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореография педагогикасы

    Мақсаты: Болашақ хореографтарды жоғары оқу орнында дайындау процесінде олардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастырудың мазмұны мен әдістемесін теориялық негіздеу және практикалық жүзеге асыру. Мазмұны: Болашақ хореографтарды жоғары оқу орнында дайындау процесінде олардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастырудың мазмұны мен әдістемесінің теориялық негізделуін және практикалық жүзеге асырылуын зерттеу. Хореографиялық өнердегі педагогиканың пайда болуы мен дамуын, педагогиканың негізгі элементтерін, ұжымның мазмұны мен әдістерін зерттеу. Хореографиялық топтарда оқыту дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептен тыс мекемелерде инновациялық оқыту технологиялары

    Мақсаты: Инновациялық технологиялар эволюциясының қазіргі кезеңімен таныстыру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, хореографиялық есептерді шешу әдістері мен құралдарымен, шығармашылық ойлауды дамытудағы инновациялық технологиялардың рөлімен, оқу процесінде пайдалану мүмкіндіктерін түсіндіру. Мазмұны: «Инновация» ұғымының анықтамасы, мектептен тыс мекемелерде хореографияны оқытуға қатысты қолданылуы. Хореографиядағы жаңалықтарды жүйелі талдау, жаңалықтардың даму заңдылықтарын және оларды тиімді қолдану шарттарын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балет медицинасының анатомиясы және физиологиясы

    Мақсаты: Анатомия бойынша базалық білімді қалыптастыру, физиология, хореографиядағы медицина негіздері, одан әрі табысты жұмыс істеу үшін қажеттілігі. Мазмұны: Ағзаның құрылымын, органдардың жұмыс істеуінің жалпы принциптерін және қозғалыс әрекеттерінің құрылымы; қозғалыстарды басқару жүйесі және қозғалыстарды механика заңдарына бағыну принциптері; бишінің тірек-қимыл аппаратының ерекшеліктері. Гигиена негіздерін; қарқынды сабақтар мен қойылымдардан кейін әртістердің денесін қалпына келтіру құралдары мен әдістерін, балет әртістерінің өнімділігін арттыратын құралдарды білу. Сабақтар, жаттығулар мен спектакльдер кезінде пайда болған тірек-қимыл аппаратының жарақаттары кезінде дәрігерге дейінгі алғашқы көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи хореография саласындағы зерттеу әдістері мен жетістіктері

    Мақсаты: Ақыл-ой еңбегі мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, өз бетінше зерттеу жұмысы дағдыларын іс жүзінде дамыту. Қазіргі хореография саласында ғылыми білім әдістері мен зерттеу дағдыларын дамыту арқылы зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі педагогика ғылымы мен өнерінің негізгі мәселелерін, гуманитарлық ғылымдардың қазіргі жетістіктерін ескере отырып, хореография педагогикасы саласында шешілетін жаңа теориялық міндеттерді зерттеу. Әлеуметтік-мәдени құбылыстар мен процестердің қолданбалы педагогикалық зерттеулерін ғылыми негіздеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қашықтықтан оқытуда хореографияны оқытудың заманауи әдістері

    Мақсаты: Топта қашықтықтан өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру, педагогтардың жетекшілігімен өз бетімен жұмыс істеу. Би өнеріне деген қызығушылықты сақтау, сонымен қатар жеке дене және қозғалыс белсенділігін сақтау. Мазмұны: Қашықтықтан оқытуда хореография пәндерін оқыту негіздері бағдарламаның заманауи талаптарын ескере отырып, білім берудің бастапқы кезеңінде оқытылады. Хореографиялық оқу орындарында заманауи оқыту технологияларын дамытудың, қазіргі білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін хореографиялық пәндерді оқытудың жаңа педагогикалық үлгілерін енгізудің маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Хореографиядағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі

    Мақсаты: Магистрлік диссертацияны одан әрі жазу және қорғау үшін хореографиялық өнер саласындағы ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Түрлі жүйелерді әдістемелік талдаудың негізгі құралдарына негізделген қазіргі ғылыми қызметтің мәні мен ұйымдық-функционалдық құрылымына бағдарлау. Рефлексия мен белсенділік, рефлексиялық ойлау теориясы тілі аясындағы бастапқы әдіснамалық айырмашылықтардың ерекшеліктерімен танысу, хореографиядағы ғылыми қызмет жүйелерінің қызмет саласы ретінде ғылымның ерекшеліктері, ғылыми қызметті талдауды қамтамасыз ететін категориялық-концептуалды парадигманы дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстан халқынаң этнографиялық билері

    Мақсаты: Магистранттарды Қазақстан халықтарының этнографиясы саласындағы білімдерімен таныстыру және меңгеру. Мазмұны: Этнографияның негізгі ұғымдарын білу;Қазақстан халықтары билерінің фольклорлық ерекшеліктері. Халық киімдері, дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары туралы білім, Қазақстан халықтарының фольклорлық билері негізінде комбинациялар мен нобайлар құрастыру дағдыларын меңгеру. Халық өнері ошақтарында би шығармаларын жасай білу, жұмыс жасай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Түркі халықтарының хореографиясының этногенезі

    Мақсаты: Түркі халықтарының би өнерінің этногенезі саласындағы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Этногенездің негізгі ұғымдарын зерттеу, түркі халықтарының фольклорын білу жүйесін меңгеру. Түркілердің фольклористикасын, олардың әдет-ғұрыптарын, салт-дәстүрлерін, костюмдерін зерттеу. Түркі мәдениетінің тарихи-этнографиялық көздерін зерттеу. Түркі халықтарының фольклорлық билері негізінде комбинациялар мен этюдтер құрастыру дағдыларын меңгеру. Тарихи-этнографиялық дереккөздерді талдауда жасанды интеллектті қолдану түркі мәдениеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Хореографиялық драма және би режиссурасы

    Мақсаты: Ғылыми білімді, әдістемелік және практикалық дағдыларды қалыптастыру, хореографиялық өнер саласындағы қойылым үрдісінің деңгейін және шеберлігін арттыру үшін драматургия және режиссура негіздерін кәсіби қызметінде қолдану дағдылары. Мазмұны: Хореографиялық спектакльдер драматургиясының негіздерін, балет режиссурасының техникасының ерекшеліктерін, спектакльді оның процессуалдық тұтастығында құру принциптерін зерттеу. Кез келген түрдегі хореографиялық шығармаға кәсіби балеттік талдау жасай білу, сюжеттік балеттің бағыты мен драматургиясын жан-жақты түсіну. Материалды драмалық қою және музыкалық-хореографиялық жоспар құру принциптерін, хореографиялық шығармаларды талдау принциптерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореографиядағы кәсіби ұтқырлық

    Мақсаты: Болашақ хореографтардың кәсіби қызметтің тез өзгеретін жағдайында ұтқырлыққа кәсіби дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: "Әлеуметтік ұтқырлық" және "кәсіби ұтқырлық"ұғымдары. Кәсіби ұтқырлық аспектілері: тік және көлденең ұтқырлық. Хореографтың ұтқырлық құбылысы. Маман-хореографтың кәсіби-маңызды қасиеттерімен және кәсібилігімен ұтқырлықтың байланысы. Негізгі, жалпы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы адамның дамуының ішкі механизмін қамтамасыз ететін хореографтың жеке басының сапасы. Хореограф қызметі- қоршаған ортаны өзгертетін оқиғалармен анықталады. Оның нәтижесі маманның мамандық пен өмірде өзін-өзі жүзеге асыруы мен хореографтың өзін және оны қоршаған кәсіби және өмірлік өзгеру процесі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Эксперименттік хореография

    Мақсаты: Шынайы биге шын жүректен, қимыл-қозғалысқа шығармашылықпен қарауға, би, музыка мен сезімді үйлесімді ұштастыру, эмоцияны, сезімді, бейнені, жұмысты би арқылы жеткізе білуге үйрету. Мазмұны: Би импровизациясының алуан түрлі формаларын зерттеу, ережелер мен канондардың болмау, міндеттері мен оларды құрылымдау тәсілдерін қабылдау. Эксперименттік бидің орындаушылық және көркемдік түрі, ойлау мен ойнау тәсілі, эксперименттер, жаңалық ашу және шығармашылықты кеңейту орын алатын адамдар арасындағы қарым-қатынас ретінде білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Музыкалық және хореографиялық формаларын талдау

    Мақсаты: Музыкалық қалыптасу теориясы мен тарихы саласындағы білім жүйесін, музыкалық көрініс құралдарының жүйесі ретінде музыкалық форма туралы түсініктерін қалыптастыру. Музыкалық шығарманы көркемдік тұтастық ретінде тікелей қабылдауға негізделген хореографиялық музыка формаларын теорияжүзінде меңгеру. Мазмұны: Би және балет музыкасының әртүрлі жанрдағы және формадағы үздік үлгілерін зерттеу, оларды талдау және педагогикалық түсіндіру дағдыларын дамыту, сонымен қатар музыкалық драматургия мен композиция саласындағы білім жүйесін қалыптастыру. Музыкалық мәнерлеу құралдары – интонация, әуен, метро ырғағы, қарқын, текстура, артикуляцияны білу. Концертмейстермен, музыкалық материалмен сауатты жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореография саласындағы өндіріс және жылжыту

    Мақсаты: заңдылықтар мен заңдар туралы білім жүйесі арқылы маркетинг идеясын кеңейту үшін хореография саласындағы қызметтерді басқару және жүзеге асыру мәселелерін шешудегі қызмет. Мазмұны: «Өндіріс» және «ілгерілету» ұғымдарын зерттеу. Хореографиялық өнер мен мәдениет саласындағы жарнаманы ұйымдастыру дағдыларын, қоғамдық немесе мәдени өмірдің іс-шараларын өткізу дағдыларын меңгеру. Шоу-бизнестің теориялық және ұйымдастырушылық негіздерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Хореографияны басқару

    Мақсаты: Хореография саласындағы адамдарды басқару саласындағы теориялық білімді меңгеру, оларды тәжірибеде қолдану дағдыларын меңгеру және басқару іс-әрекетінде қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Экономика және менеджмент негіздерін білу. Өнер ұйымының табысты дамуын қамтамасыз ететін сәйкес маркетингтік стратегияларды таңдау және жүзеге асыру, мәдени ортаның мүмкіндіктерін анықтау және пайдалану мақсатында оның сыртқы ортасына талдау жасай білу. Кәсіби менеджерлердің мінез-құлық этикасын, маркетингтік зерттеу әдістерін, хореография саласындағы қызметтерді талдау және дамыту және хореография өнері саласындағы басқарудың заманауи әдістерін жетік білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балетмейстер өнері

    Мақсаты: Сахналық жұмыс саласында білім мен білік дағдыларын тереңдету арқылы магистранттардың шығармашылық әлеуетін дамыту. Мазмұны: Хореографиялық қызметте кәсіби шеберлікті арттыру және жеке стильді қалыптастыру. «Балетмейстер өнері» пәні бойынша теориялық және практикалық білімдерін жалпылау. Орындаушылардың жас ерекшеліктері мен дара ерекшеліктерін ескере отырып, музыкалық материалды ойлап табу мен таңдаудан бастап, қою мен көрсетуге дейінгі ерекше хореографиялық шығармаларды құрастыру дағдыларын меңгеру. Композициялық құрылыстың құрамдас бөліктері туралы білімге ие болу; әрекетті құрудың әрбір қадамының маңыздылығы. Музыкалық материалды белгілі бір эмоционалдық, метрлік-ритмикалық және стильдік ерекшеліктеріне қарай іріктеу және талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореографияның заманауи бағыттары

    Мақсаты: Заманауи би техникасын меңгеру, заманауи техниканың хореографиялық лексикасы, орындаушылық және оқыту әдістерін сауатты көрсету. Мазмұны: Хореографияның қазіргі бағыттарының тарихын, осы бағыттың жетекші оқытушылары мен орындаушыларын білу; заманауи билерді оқыту әдістемесі. Қарапайым этюдтерден, комбинациялардан толығырақ музыкалық-хореографиялық формаларға дейін заманауи хореография бойынша оқу-жаттығу композицияларын құрастыру, модерн-джаз биінің әртүрлі деңгейлерінде ортада немесе станок бойында би комбинацияларын құра білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Шет тілінде ауызша және жазбаша түрде еркін қарым қатынас жасау.
  • Дүниетанымды, әлеуметтік және тұлғалық маңызды философиялық мәселелерді, процестің қозғаушы күштері мен заңдылықтарын талдау.
  • Кәсіби қызметте басқарушылық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық әдістерін қолдану, тұлға мен топтың психологиясының ерекшеліктерін түсіну.
  • Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру әдістемелерін қолдану, бишілердің қимылдарын биомеханикалық талдау дағдыларын пайдалану.
  • Жаңа факторларды, құбылыстар мен заңдылықтарды анықтау мен сипаттаудың ғылыми әдіснамасын меңгеру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін қолдана отырып, хореография саласында ғылыми зерттеулер жүргізу.
  • Хореографиялық өнер саласында жеке тұлғаны қалыптастырудың ғылыми-педагогикалық процестерін меңгеру, фольклорлық хореография бойынша ғылыми, оқу және әдістемелік әдебиеттерге оның пайда болған кезінен бастап қазіргі заманға дейінгі аралықта талдау және толықтырулар енгізу.
  • Жасанды интеллектті қолдана отырып, қазіргі пластикалық тілдің қалыптасу факторлары мен даму заңдылықтарын, хореографиялық өнердің қазіргі жағдайын, ерекшеліктері мен даму перспективаларын терең талдауды жүзеге асыру.
  • Педагогикалық практикада өзіндік практикалық тәжірибені, репетициялық және қойылымдық жұмыста жеке қолжазбаны қолдану, білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу.
  • Түрлі жанрлар мен формадағы би және балет музыкасының үлгілері туралы білімдерін, оларды талдау және педагогикалық түсіндіру дағдыларын қолдану.
  • Жоспарлау, ұйымдастыру және ынталандыру функцияларын меңгеру, мәдени мекемелер мен ұйымдардың перспективалық құрылымдық-функционалдық модельдерін құру; хореографиялық өнерді жетілдіруге ықпал ете отырып, мәдени әртүрліліктің құндылықтарын және мәдениеттің тұрақты дамуына қосқан үлесін түсіне отырып, бейінді инновациялық білім беру және көркемдік-шығармашылық жүйелерді жобалау.
Top