Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02130 Хореография в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Шет тілінде ауызша және жазбаша түрде еркін қарым қатынас жасау.
  • Дүниетанымды, әлеуметтік және тұлғалық маңызды философиялық мәселелерді, процестің қозғаушы күштері мен заңдылықтарын талдау.
  • Кәсіби қызметте басқарушылық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық әдістерін қолдану, тұлға мен топтың психологиясының ерекшеліктерін түсіну.
  • Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру әдістемелерін қолдану, бишілердің қимылдарын биомеханикалық талдау дағдыларын пайдалану.
  • Жаңа факторларды, құбылыстар мен заңдылықтарды анықтау мен сипаттаудың ғылыми әдіснамасын меңгеру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін қолдана отырып, хореография саласында ғылыми зерттеулер жүргізу.
  • Хореографиялық өнер саласында жеке тұлғаны қалыптастырудың ғылыми-педагогикалық процестерін меңгеру, фольклорлық хореография бойынша ғылыми, оқу және әдістемелік әдебиеттерге оның пайда болған кезінен бастап қазіргі заманға дейінгі аралықта талдау және толықтырулар енгізу.
  • Жасанды интеллектті қолдана отырып, қазіргі пластикалық тілдің қалыптасу факторлары мен даму заңдылықтарын, хореографиялық өнердің қазіргі жағдайын, ерекшеліктері мен даму перспективаларын терең талдауды жүзеге асыру.
  • Педагогикалық практикада өзіндік практикалық тәжірибені, репетициялық және қойылымдық жұмыста жеке қолжазбаны қолдану, білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу.
  • Түрлі жанрлар мен формадағы би және балет музыкасының үлгілері туралы білімдерін, оларды талдау және педагогикалық түсіндіру дағдыларын қолдану.
  • Жоспарлау, ұйымдастыру және ынталандыру функцияларын меңгеру, мәдени мекемелер мен ұйымдардың перспективалық құрылымдық-функционалдық модельдерін құру; хореографиялық өнерді жетілдіруге ықпал ете отырып, мәдени әртүрліліктің құндылықтарын және мәдениеттің тұрақты дамуына қосқан үлесін түсіне отырып, бейінді инновациялық білім беру және көркемдік-шығармашылық жүйелерді жобалау.
Top