Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02172 Өнертану в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Көркем стильдердің негіздері

    Мақсаты: Көркемдік стильдер мен бағыттардың дамуы туралы, өнердің әртүрлі түрлерінде көркем бейнені жасау және түсіндіру заңдылықтары туралы терең білім беру Мазмұны: Стиль теориясы. Көркем шығарманың мазмұны мен формасының барлық элементтерінің ерекше тұтастығы. Стиль құбылыстарының формалары. Шығарманың жанрлық ерекшеліктері. Белгілі бір тарихи кезеңдегі суретшілерге тән композиция, жеке мінез-құлық және техника әдістері, қалыптастыру әдістері, әдістері, әдістері. Жеке стиль. Заманауи стиль. Көркемдік бағыттары, ағымдары. Көркем образ.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер философиясы

    Мақсаты: Қоғам мен адам туралы ғылым жүйесіндегі заманауи өнер философиясының ерекшеліктері туралы ғылыми дүниетанымды қалыптастыру. Мазмұны: Өнер философиясының міндеттері. Табиғат және мәдениет. Өнердің функциялары және қазіргі өнер философиясының негізгі категориялары. Қазіргі заманғы өнердің негізгі ерекшеліктері. Әлемнің эстетикалық көрінісі, ерекшеліктері. Көркемдік талғам және заманауи поп дәмі. Мәдениет және көркемдік стиль. Өнердің жеке және әлеуметтік құндылықтары. Өнердің әлеуметтік міндеттері. Өнердің объективті және субъективті мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: Қызметкерлерді тиімді басқарудың жүйелі білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Басқару психологиясына кіріспе. Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Басқару жүйесіндегі тұлға. Ұйымның мотивациясы мен тиімділігі. Ұйымдағы көшбасшылық. Ұйымдағы стресс және эмоционалды күйзеліс. Жанжалды жағдайларды басқару психологиясы. Бағыныштының тұлғасы. Басшының жеке басының психологиялық ерекшеліктері. Басқару қызметіндегі психологиялық әсер. Басқарушылық шешімдер қабылдаудың психологиялық негіздері. Басқарудағы тұлғааралық қарым-қатынас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Бейіндік пәндерді оқытудың заманауи әдістері мен ерекшеліктерімен танысу, шығармашылық әлеуетті және креативті ойлауды дамыту. Мазмұны: Білім берудегі құзыреттілік және шығармашылық тәсілдер. Жеке оқыту, интеграцияланған, блоктық және парацентрлік оқыту технологиясы. Мультимедиялық оқыту технологиясы. Проблемалық жағдайлар мен кейстерді талдау және шешу арқылы бейіндік пәндерді оқыту. Логикалық әдістер мен тәсілдер. Заманауи және инновациялық (соның ішінде цифрлық) оқыту технологиялары Оn-line оқыту. Шығармашылық жұмысты ұйымдастыру. Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, өнертану пәндерін оқыту саласында оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО - да өнер тарихы мен теориясын оқытудың әдіснамасы

    Мақсаты: Әр түрлі өнер мектептерінде, шетелдік және отандық ғылымдарда өнердің әдіснамалық бағыттарын зерттеу. Мазмұны: Университетте өнер және өнертану курсын оқытудың әртүрлі әдістері мен ерекшеліктері. Өнер мектептерінде оқыту әдіснамасының құрылымдық ерекшеліктерін зерттеу. Көркемдік құралдарының мүмкіндіктері және көркем образ. Мәдени құбылыстардың шығу тегі және олардың таралу процесі. Дәрісті көркемдік-эстетикалық ұйымдастыру тәсілдері. Қоғамдағы өнердің функциялары. Тарихи-көркем шолу. Университетте өнер тарихын оқытудың теориялық негіздемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: Ғылыми таным заңдылықтары мен ғылыми рационализм, оның формалары, тарихи түрлері және ғылымның даму жолдары туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Ғылым философиясы пәні. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен үрдістері. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Философиялық әдістер. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Ғылымды компьютерлендіру. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: Мәтін мазмұнның әр түрлі деңгейімен шетелдік түпнұсқа дереккөздерді оқу үшін тілдік құзыреттілікті жетілдіру. Мазмұны: Мамандық бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламалар дайындау: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді рефераттау, ғылыми мәтінді аннотациялау, түйіндеме. Шынайы жазбалардың жалпы мазмұнын түсіну. Кәсіби ақпаратты қамтитын лекцияларды, хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Мамандығы бойынша ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту: ғылыми баяндамамен сөз сөйлеу, ғылыми зерттеу презентациясы, ғылыми пікірталас, ғылыми дебаттар, ситуациялық ойындарды пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер. Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер теориясы

    Мақсаты: Өнер дамуының жалпы заңдылықтарын және көркемдікобъектіні бейнелі тану тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: қазіргі ғылыми білім және өнер теориясы. Өнер теориясының ерекшелігі. Көркем-бейнелі таным процестерін түсіну үшін өнер теориясының маңызы. Әр түрлі кезеңдердегі бейнелеу өнері идеяларының Тарихи шарттылығы. Ежелгі дәуірден ХХ ғасырға дейінгі бейнелеу өнерінің көркемдік теориясы. Өнер тарихындағы шындық мәселесі. Өнердегі символдар мен аллегориялар. Өнерді жіктеудегі онтологиялық, семиотикалық және функционалды критерийлер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнертану және көркем сын

    Мақсаты: Өнертанудың теориялық және әдістемелік аспектілерін және көркем сынның ерекшеліктерін зерттеу Мазмұны: Өнертану теориясы мен әдіснамасының дамуының негізгі кезеңдері. Өнердегі негізгі көркемдік процестер. Көркем сынның түрлері мен жанрлары; көркем сын ғылымының дамуының тарихи экскурсиясы; Қазіргі көркем сынның өзекті бағыттары. Өнер сынын және оның өнертанудағы рөлін білу және түсіну. Қазіргі көркем өмірдің құбылыстарын, бағыттары мен түрлерін талдау және бағалау. Өнер туындыларын көркем-сыни талдау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қоғамдық кеңістіктің дизайнын зерттеу

    Мақсаты: Қоғамдық және тұрғын үй кеңістіктерінің дизайны саласындағы трендтерді зерделеу, бағалау және жобалау кезінде зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: қоршаған ортаны жобалаудағы негізгі аспектілер мен типология. Әлемде қалалық ортаны дамытудың табысты теориялары мен практикалары және ТМД мен Қазақстандағы тактикалық урбандалу феномені. Жарнаманың орнына қауымдастықтарды тарту, кеңістікті дамыту құралы ретінде оқиғалар. Микро қоғамдық кеңістіктердің дизайн-прототиптерін жасау технологиялары, қалалық дизайндағы бірегей тілді құру негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Әлемдік өнердің көркемдік тұжырымдамалары

    Мақсаты: Әлемдік өнердің көркемдік тұжырымдамаларының мазмұны мен дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Мазмұны: әлемдік өнердің негізгі тұжырымдамалары Аристотель, Кант, Гегель. Модернизмнің, постмодернизмнің өнері мен баламасы концептуалды өнер мен минимализмнің дамуы. Өнердегі Феминизм, танымал мәдениеттің бейнелері — кэмпизм, Шығыс ауылының өнері, нео-поп. Өнердегі фотосуреттің гүлденуі. Әлемдік өнердің ғылыми теориясының мәселелері. Әлемдік өнер процестерінің заңдылықтары. Өнер тарихы бір-бірімен және дәуірдің контекстімен байланысты көркемдік тұжырымдамалардың проблемасы ретінде. Өнер біртұтас көркемдік кеңістік ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Әлемдік өнердің мәдени ландшафттары

    Мақсаты: Әр түрлі мақсаттағы аумақтарды ландшафттық жобалаудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қамтамасыз ету. Мазмұны: Уақыт пен кеңістіктегі өнер тілінің әмбебаптығы. Дәуірдің, стильдің, ұлттық мектептің мәдени доминанттарын бөлу принциптері. Табиғи және сәулет ескерткіштерінің кеңістіктік және функционалдық құрылымы, табиғи және тарихи-мәдени элементтері. Идеялардың, образдардың, символдардың көркемдік кеңістігі. Ландшафтты ұйымдастырудың негізгі міндеттері және аумақтарды көгалдандыруды жобалау. Ландшафтық сәулет объектілерін жобалау әдістемесі мен технологиясы. Ландшафт-аумақтың дизайны. Бақша ландшафтының компоненттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Өнертану тарихы мен теориясының тарихнамасы

    Мақсаты: Қазақстан өнертануының тарихи даму процесін зерделеу, өнер тарихы мен теориясы тұрғысынан көркем туындылардың бейнелі мазмұны мен мәнерлілік құралдарын ғылыми талдау дағдылары мен әдістерін қалыптастыру Мазмұны: Қазақстан өнертану тарихының даму кезеңдері, өнертанудың қалыптасуы. Қазақстан тарихнамасының әдіснамалық мәселелері мен принциптері. Қазақстанның көркемөнер мектептері мен өнертану бағыттарының ерекшеліктері. Өнер тарихының эволюциясындағы тарихи-мәдени, формальды-бейнелі, семантикалық, әлеуметтік-мәдени және т.б. аспектілер. Қазақстан өнер тарихындағы құрылымдық тәсілдің теориялық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Бейнелеу өнері мен заманауи көркемдік процестің теориялық аспектілері

    Мақсаты: Көркем және мәдени үдерістер контексінде бейнелеу өнерінің даму үрдістерін зерттеу бойынша білімді қалыптастыру. Мазмұны: ХХ ғасырдағы ірі теориялық мектептердің мәселелері мен тұжырымдамаларын формальды-стилистикалық, иконографиялық, иконологиялық және мәдени талдаудың негізгі категориялары. Өнертануды зерттеудің негізгі ережелері мен әдістері. Көркемдік процестің қалыптасуының сыртқы және ішкі факторлары. Бағыт-көркемдік процестің теориясы мен тарихының негізгі категориясы. Көркемдік тұжырымдама. Көркем мәдениеттің дамуын кезеңдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнердегі проблемалар мен тарихи процестер

    Мақсаты: Өнердегі тарихи процестерді зерттеудің негізгі әдістері мен тәсілдерін жүйелі түрде ұсыну Мазмұны: дүниежүзілік өнер тарихының негізгі фактілері, сюжеттері мен процестері. Өнердің әртүрлі әдістері және олардың ерекшеліктері, оларды түсіндіру мен қалпына келтірудің ерекшеліктері мен әдістері. Әлемдік өнер құбылыстарындағы өнер туралы ақпараттарды алу және ұсыну әдістері және оларды одан әрі хронологиялық курстарды қабылдауға дайындау. Өнердің қазіргі жағдайының мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Адамзат мәдениетінің дамуының дүниежүзілік тарихы

    Мақсаты: Қоғамдағы мәдениеттің қалыптасуының тарихи процестерінің заңдылықтарын және адамзат тарихындағы әртүрлі кезеңдер мен дәуірлердегі даму ерекшеліктерін терең зерттеу. Мазмұны: адамзаттың мәдени дамуындағы негізгі дәуірлер, кезеңдер мен ерекшеліктер. Мәдениет дамуының заңдылықтары. Мәдени мұра аспектілері адамзат өркениетінің рухани феномені және олардың өнерге әсері ретінде. Мәдени кеңістіктегі дәстүрлер мен жаңашылдық мәселелерін зерттеу, өзіндік ұлттық мәдениетті сақтау, оның халықаралық әсері және мәдени мұраны қоғамның қазіргі өміріне біріктіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Галерея және көрме ісінің негіздері

    Мақсаты: Қазіргі заманғы көрме және галерея ісін дамытудың негізгі тұжырымдамалық кезеңдерін жүйелеу. Мазмұны: Коллекцияның қалыптасу және даму заңдылықтары әртүрлі дәуірлердегі коллекцияны түсіну ерекшеліктерін анықтай отырып, ерекше мәдени құбылыс ретінде. Сәулет және өнер ескерткіштерін сақтау саласындағы галереялық және көрме ісінің негізгі әдіснамалық принциптері мен ерекшеліктері. Көрме және экспозициялық жобалар, мұражайлардағы, көркем галереялардағы жұмыстар. Өнер туындыларының атрибуциялары, техникалық-технологиялық ерекшеліктері және өнер туындыларын сараптау әдістері. Авторлық шығармашылық ұжымды құру және басқару бойынша кураторлық қызмет. Аукциондық сауданың ерекшеліктері, галерея және көрме ісінің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Art (өнер) және жасанды интеллект

    Мақсаты: компьютерлік лингвистика теориясы мен практикасының негіздерін қалыптастыру, деректерді лингвистикалық талдау және оларды интеграциялау. Мазмұны: жасанды интеллекттің даму тарихы, жасанды интеллект технологиялары, компьютерлік лингвистиканың негізгі теориялары мен тұжырымдамалары және жаңа форматтар, жасанды интеллект тенденциялары. Өнер саласындағы жасанды интеллекттің жетістіктері. Жасанды интеллект және көркем орта. Сандық өнер. Өнер саласында жасанды интеллектті қолдану салалары. Қазіргі заманғы өнер және жасанды интеллект.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шығармашылық индустрия

    Мақсаты: Шығармашылық технологиялар индустриясы секторында креативті дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: шығармашылық индустриясының қазіргі жағдайы. Қазіргі менеджменттің өзекті мәселелері. Креативті менеджмент әдістерінің негіздері. Жаңа шығармашылық жобаларды құру және таныстыру ережелері. Шығармашылық индустрияның негізгі бағыттары: Жарнама, Дизайн және сәулет, сәндік өнер және қолөнер, мұражайлар мен мәдениет және бейнелеу өнері ұйымдары. Шығармашылық идеяларды қалыптастыру. Шығармашылық индустриядағы медиа-өндіріс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өнердегі креативті ойлау

    Мақсаты: Креативті ойлаудың теориялық және эксперименттік негіздерін, шығармашылық процестің даму заңдылықтарын зерттеу Мазмұны: шығармашылық процестің мәні. Креативті ойлаудың ерекшеліктері. Креативті процестің психикалық дамуының сатысы мен ерекшеліктері. Өнердегі шығармашылық ойлауды ынталандыру және дамыту әдістері. Шығармашылық мотивациясының табиғаты. Шығармашылық тұжырымдамасы. Өнердегі стандартты емес ойлаудың өзектілігі. Мәдениет, өнер, саясат. Өнердегі ойлаудың ғылыми тәсілі. Шығармашылық идеяларды қалыптастыру әдістері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі өнертанудың әдіснамасы

    Мақсаты: Қазіргі заманғы өнертануды зерттеудің негізгі әдістері мен тәсілдерінің жүйесін ұсыну Мазмұны: Қазіргі өнертану әдістерінің жүйесі. Модернизмнің өнері мен баламасы, постмодернизм. Концептуалды өнер мен минимализмнің дамуы. Өнердегі Феминизм, танымал мәдениеттің бейнелері — кэмпизм, Шығыс ауылының өнері, нео-поп. Өнердегі фотосуреттің гүлденуі. Қазіргі заманғы өнер галереясының экспозициясы, жеке коллекциялар, Мемлекеттік өнер ұйымдары, қазіргі заманғы өнер мұражайлары, арт-студиялар және artist-runspace. Қазіргі өнердегі ағымдар мен бағыттар. Өнерді тарихи, иконографиялық зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу тұжырымдамасы

    Мақсаты: Ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық формалары мен әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми танымның даму тарихы. Өнердегі ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері, зерттеу процесінің құрылымы мен мазмұны, ғылыми жұмыс жоспарын құру: құрылымы, кезеңдері мен құралдары, өнердегі зерттеу тұжырымдамасы мен бағдарламасын құрастыру, ғылыми әдістерді қолдану, зерттеу нәтижелерін түсіндіру, ғылыми зерттеулердегі деректерді жинау әдістері мен процедуралары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру үдерісінде цифрлық технологиялар

    Мақсаты: Білім беру процесінде цифрлық технологиялар саласындағы кәсіби құзыреттілікті жетілдіру Мазмұны: цифрлық әлемдегі білім беруді дамыту үрдістері. Сандық кеңістіктегі өзара әрекеттесу жолдары. Білім беру мен оқытудағы цифрлық технологиялар. Педагогтың сандық құзыреттілігі. Сабақтар өткізу үшін интеграцияланған цифрлық білім беру бағдарламаларын құру. Дәстүрлі және цифрлық білім берудегі педагогикалық дизайнның ерекшеліктері. Сандық технологиялар білім беру ортасын құру құралы ретінде. Білім беру процесінде жасанды интеллект технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мәдени жобаларды басқару негіздері

    Мақсаты: Жаңа инновациялық технологияларды пайдалана отырып, стандартты емес жобаларды жасау үшін мәдениет және өнер саласында басқару дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Мәдениет және өнер саласындағы жобалау қызметі. Жобалау қызметінің әдістемелік базасы. Мәдениет саласындағы басқару негіздері, мәдениет саласындағы менеджмент жүйесінің жалпы принциптері. Концептуалды аппарат, мәдени менеджменттің категориялары мен принциптері. Мәдени процестерді басқарудың формалары мен әдістерін зерттеу. Әлеуметтік-мәдени саладағы аналитикалық, ұйымдастырушылық-басқарушылық, консультациялық-әдістемелік функциялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өнер ескерткіштерін сипаттау және талдау

    Мақсаты: Бейнелеу өнері мен сәулет туындыларын талдау мен сипаттаудың негізгі әдістері мен қағидаларымен танысу, сыни ойлауды дамыту. Мазмұны: бейнелеу өнері мен сәулет туындыларын құрудың негізгі заңдылықтары мен әдістері; өнер туындыларын стилистикалық талдау және синтездеу. Көркем ескерткіштерді түсіндіру әдістері және өнертанудың негізгі тұжырымдамалары. Бейнелеу өнерінің әр түрлі түрлерінің тілі мен экспрессивті құралдарының ерекшелігі; шығармаларды талдаудың негізгі әдістері. Сәулет өнеріндегі бейнелеу өнері түрлерінің жетістіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заманауи визуальды өнерінің өзекті мәселелері

    Мақсаты: Заманауи бейнелеу өнерін зерттеудің әдіснамалық және әдістемелік негіздеріне жалпы шолу жасау. Мазмұны: Қазіргі ғылымдағы бейнелеу өнерін зерттеу әдістері мен ғылыми талдау. Қазіргі өнертану зерттеулері: жанрлар, әдістер, тезаурус. Қазіргі заманғы бейнелеу өнерін дамытудың өзекті мәселелері. Қазіргі көркем шығармашылық контекстіндегі көркем мәдениет. Көркем шығармадағы тарихтың жаңа өлшемі. Жаңа мифологиялар мен жаңа шындықтар. Әлемдік өнер және өнертану жүйесіндегі қазақстандық өнер. Бейнелеу өнерінің инновациялық формалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым философиясының ережелері мен категорияларына сүйене отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылымда пайда болатын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, әртүрлі фактілер мен құбылыстарды талдау;
  • Өнертану саласында ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік қызметті жүзеге асыра отырып оқыту;
  • Өнер және мәдениет саласындағы процестер мен құбылыстарды зерттеудің қазіргі тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни талдай отырып, танымның ғылыми әдістерін түсіну және дамып келе жатқан білімдерін көрсету;
  • Өнер және көркем мәдениет саласындағы заманауи өнертану және көркем сын әдіснамасы саласындағы принциптерге сүйене отырып, зерттеу міндеттерін шешу.
  • Әлемдік өнерді дамытудың хронологиялық және шығармашылық процесін және креативті индустриялардың үрдісін пайдалана отырып, сараптамалық және сыни қызметті іске асыру;
  • Өнертану қызметінде ғылыми жобаларды, оқыту бағдарламаларын және зерттеулерді орындауда ақпараттық-цифрлық технологияларды және жасанды интеллекттің заманауи технологияларын пайдалану;
  • Басқару тиімділігінің психологиялық факторларын ескере отырып, ғылым және мәдениет ұйымдарында басқару қызметін жүзеге асыру.
  • Академиялық жазудың нормативтері мен академиялық адалдық, мәдениет пен этика қағидаттарын ескере отырып, арнайы әдебиетті түпнұсқада оқи және ғылыми қоғамға өз идеяларын баяндай отырып, кәсіби салада шет тілін қолдану.
Top