Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03104 Психология в AlmaU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Психология саласында терең теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар, психикалық процестер мен жағдайларды диагностикалауды, алдын алуды, ағартуды, түзетуді және дамытуды дербес және жауапкершілікпен жүзеге асыруға, сондай-ақ адам өмірінің әртүрлі салаларында психологиялық кеңес беру мен қолдау жүргізуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар

Пәндер

  • Сыни ойлау

    Пән өз бетінше және сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады, кез келген күрделі ақпаратты талдау және бағалау қабілетін дамытады, теңдестірілген шешімдер қабылдау дағдысын жетілдіреді. Студенттер сыни талдау әдістерін меңгеріп, жазу дағдыларын шыңдайды және креативті жазу техникаларын қолдана отырып, түпнұсқа мәтіндер құрастырады. Курс мәліметтермен сенімді жұмыс істеуге, ойларын ауызша және жазбаша негізде дәлелдеуге, пікірталастарда тиімді өзара әрекеттесуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологтың кәсіби шеберлігі мен этикасы

    Пән психологтың кәсіби қызметінің принциптері мен стандарттарын зерттеуге бағытталған. Студенттер әртүрлі психологиялық салаларда клиенттермен тиімді жұмыс істеу дағдыларын дамыта отырып, кәсіби шеберліктің негіздерімен танысады. Курс психологтың қызметін реттейтін этикалық нормалар мен ережелерді зерттеуді, сондай-ақ осы принциптерді нақты тәжірибеде қолдануды қамтиды. Оқу процесінде этикалық дилеммаларды талдауға және этика мен жауапкершіліктің жоғары стандарттарын сақтауды талап ететін кәсіби жағдайларды бағалауға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология

    Курс посвящен изучению фундаментальных закономерностей психической деятельности человека, включая основные психологические процессы и свойства личности. Студенты ознакомятся с базовыми понятиями и категориями психологии, развивают понимание структуры и динамики личности, а также изучат ключевые психологические концепции и их применение в различных сферах деятельности.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өмір дизайны

    Курс әлеуметтік-гуманитарлық дүниетаным арқылы өзін-өзі жүзеге асыру моделін қалыптастыруға бағытталған. Өмірлік қажеттіліктер мен құндылықтар теорияларын (адалдық, жауапкершілік, әділеттілік, құрмет, Бостандық, қадір-қасиет және қоғамдық игілікке ұмтылу) зерттей отырып, студенттер өздерінің бағдарларын түсінеді және бағалайды, өмірлік және кәсіби дамудың жеке стратегияларын қалыптастырады. Азаматтық жетілуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді. Курс аясында студенттер алған білімдерін өмірлік жағдайларды талдау, мінез-құлық стратегияларын модельдеу және әлеуметтік шындықты өзгерту үшін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қоғамға қызмет ету

    Пән теориялық білім мен әлеуметтік маңызы бар қызметке қатысуды ұштастыру арқылы қоғамға қызмет ету тәжірибесін, гуманизмді, моральдық-этикалық құндылықтарды және белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған. Курс қазіргі заманның негізгі әлеуметтік мәселелерін – экологияны, инклюзияны, өмір қауіпсіздігін, кемсітушілік пен әлеуметтік әділетсіздікті түсінуге, сондай-ақ әр адамның қоғамның орнықты дамуына қосатын үлесін ұғынуға мүмкіндік береді. Пәнде түрлі әлеуметтік топтардың, әсіресе осал санаттағы адамдардың қажеттіліктерін танып, түсіну қабілетін, эмпатияны дамытуға ерекше назар аударылады. Студенттер алған білімдерін нақты әлеуметтік тәжірибеде қолдануға, әлеуметтік жобаларды олардың тиімділігі, орнықтылығы және инклюзивтілігі тұрғысынан талдауға және бағалауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тұлға және бұқара психологиясы

    Пән жеке тұлғаны қалыптастырудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін және ұжымдық психологиялық процестерді зерттеуге бағытталған. Курс жеке тұлғаның негізгі тұжырымдамаларын, оның құрылымы мен динамикасын, сондай-ақ топтар мен бұқараның мінез-құлқына әсер ететін психологиялық-әлеуметтік механизмдерді қамтиды. Студенттер жеке және ұжымдық құбылыстарды зерттеу үшін психологиялық теорияларды талдауды және қолдануды, сондай-ақ топтық факторлардың жеке даму мен мінез-құлыққа әсерін бағалау дағдыларын дамытуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психофизиология

    Пән психикалық процестер мен дененің физиологиялық функциялары арасындағы байланысты зерттеуге бағытталған. Курс нейрофизиологиялық механизмдердің қабылдауға, эмоцияларға, мінез-құлыққа және когнитивті функцияларға қалай әсер ететінін түсінуді қамтиды. Студенттер психикалық күйлер мен мінез-құлықтарды талдау үшін физиологиялық процестер туралы білімді қолдануды үйренеді. Сондай-ақ әртүрлі физиологиялық факторлардың психикалық процестерге әсерін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Пән адамның өмір бойы психикалық және жеке даму заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Курс әртүрлі жас кезеңдеріндегі когнитивті, эмоционалды және әлеуметтік өзгерістерді қоса алғанда, дамудың теориялық негіздері мен кезеңдерін қамтиды. Студенттер биологиялық және әлеуметтік факторлардың дамуға әсерін талдауды, өмірдің әртүрлі кезеңдеріндегі жеке ерекшеліктерді бағалау үшін диагностикалық әдістерді қолдануды, сондай-ақ салауатты дамуды қолдау бойынша ұсыныстарды әзірлеу үшін ақпаратты синтездеуді үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Психологиялық зерттеу әдістері

    Пән психологиялық зерттеулерде қолданылатын әртүрлі әдістемелік тәсілдер мен әдістерді синтездеуге бағытталған. Студенттер сандық және сапалық зерттеу әдістерін біріктіру қабілетін дамытады, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын әзірлеу үшін теориялық білім мен эмпирикалық деректерді біріктіруді үйренеді. Курс аясында ғылыми талдаудың этикалық нормалары мен принциптерін ескере отырып, зерттеулерді құруға және жоспарлауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Цифрлық дағдылар мен ЖИ

    Пән мақсаты – теориялық білім мен дағдыларды қолдану, жасанды интеллект бағдарламалық құралдары мен әдістерін тәжірибеде қолдану саласында кешенді құзыреттерді қалыптастыру, сондай-ақ әртүрлі мақсаттарға арналған интеллектуалды жүйелерді құрудың заманауи теориясы мен тәжірибесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сезім және эмоция психологиясы

    Пән эмоциялар мен сезімдердің психологиялық механизмдерін, олардың когнитивті процестердегі, мінез-құлықтағы және тұлғааралық қатынастардағы рөлін зерттеуге бағытталған. Курс эмоциялар мен сезімдердің теориялық негіздерін, эмоционалды реттеудің заманауи модельдерін, эмоционалды процестердің нейропсихологиялық аспектілерін, эмоционалды жағдайларды диагностикалау және түзету әдістерін қамтиды. Студенттер эмоциялардың табиғаты мен функцияларын талдауға, эмоционалды жағдайды бағалау әдістерін қолдануға, эмоционалды реттеу Стратегияларын жасауға, алған білімдерін психологиялық кеңес беруде, терапияда және күнделікті қарым-қатынаста қолдануға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психодиагностика негіздері

    Пән психикалық жағдай мен жеке ерекшеліктерді диагностикалау әдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер психометриялық құралдармен жұмыс істеу принциптерін түсінуді, психикалық процестер мен жағдайларды бағалау үшін әртүрлі сынақтар мен сауалнамаларды қолдануды үйренеді. Оқу процесінде олар алынған нәтижелерді талдайды, деректерді түсіндіру тәсілдерін жасайды және психологиялық қорытынды жасау үшін ақпаратты синтездейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы және конфликтология

    Пән тұлғааралық қарым-қатынас пен қақтығыстарды басқарудың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Курс студенттерге тиімді қарым-қатынастың негізгі принциптерін түсінуге және жанжалдардың себептерін анықтауға, сондай-ақ жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу әдістерін қолдану дағдыларын дамытуға көмектеседі. Студенттер қақтығыстардың әртүрлі түрлерін талдайды, оларды шешу тәсілдерін синтездейді және қолданылатын әдістердің тиімділігін бағалайды, нақты жағдайларда сыни ойлау және негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor пәні 1

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 28 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу дизайны

    Курс зерттеу мәселелерін анықтау және тұжырымдау, деректерді жинау және талдау әдістерін таңдау және негіздеу, ғылыми еңбектерді сыни бағалау, алынған нәтижелерді интерпретациялау және қорытындылау, сондай-ақ ғылыми мақалалар, есептер мен зерттеу жобалары үшін дәлелді қорытындылар жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивті мінез-құлық терапиясының негіздері

    Пән психотерапиядағы когнитивті мінез-құлық тәсілінің теориялық негіздері мен практикалық әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс адамның психикалық жағдайына әсер ететін жағымсыз ойлар мен мінез-құлық үлгілерін өзгертуге бағытталған негізгі ұғымдар мен әдістерді қамтиды. Студенттер мазасыздық, депрессия және фобия сияқты әртүрлі психологиялық мәселелермен күресу үшін когнитивті мінез-құлық әдістерін талдауды және қолдануды үйренеді. Оқыту процесінде олар тиімді терапевтік стратегияларды құру дағдыларын дамытады, сондай-ақ нақты тәжірибеде қолданылатын әдістердің тиімділігін бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor пәні 2

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 28 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психодиагностика және дифференциалды психология бойынша практикум

    Пән жеке тұлғаны диагностикалау үшін психометриялық құралдарды қолданудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер психологиялық портреттер жасау үшін әртүрлі әдістерді қолданады, сонымен қатар диагностиканың ерекшеліктерін ескере отырып, сауалнамалар, тесттер мен сауалнамаларды әзірлейді және бейімдейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология

    Курстың мақсаты негізгі психикалық бұзылулармен және ауытқулармен танысу, психикалық даму бұзылыстарын диагностикалау және түзету әдістерін зерттеу, ерекше қажеттіліктері бар адамдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, сондай-ақ студенттердің психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу саласында құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курс әртүрлі бұзылулары бар адамдардың психологиялық дамуы мен психикалық жағдайының ерекшеліктерін, сондай-ақ олармен диагностикалық және түзету әдістерін қамтиды. Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиясы, психикалық бұзылулар және бейімделу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Денсаулық психологиясы

    Пән психологиялық факторлардың адамның денсаулығы мен әл-ауқатына әсерін зерттеуге бағытталған. Курс психосоматикалық байланыстарды, сондай-ақ психологиялық қолдау және аурудың алдын алу әдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер психоэмоционалды жағдайды жақсарту тәсілдерін меңгереді, стресс пен аурудың алдын алу үшін психологиялық әдістерді қолдануды үйренеді және денсаулықты қалпына келтіру мен сақтаудағы психологиялық факторлардың рөлін бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гендерлік психология

    Курс жыныс пен жыныстың психологиялық аспектілерін, олардың мінез-құлыққа, тұлғаға және әлеуметтік рөлдерге әсерін, сондай-ақ гендерлік сәйкестікті қалыптастырудың биологиялық, әлеуметтік және мәдени факторларын зерттеуге арналған. Студенттер гендерлік айырмашылықтар мен әлеуметтену теорияларын зерттейді, гендердің тұлғааралық қатынастар мен кәсіби қызметке әсерін талдайды, гендерлік сезімтал өзара әрекеттесу дағдыларын дамытады және гендерлік стереотиптерді жеңу жолдарын және олардың қоғамға әсерін зерттейді. 

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлікке кіріспе

    Бұл курстың мақсаты – студенттердің кәсіпкерлік, экономика және құқық салаларында базалық білімдері мен құзыреттіліктерін қалыптастыру, сондай-ақ олардың креативтілік деңгейін арттыру, кәсіпкерлік идеяларды генерациялау дағдыларын және оларды Business Model Canvas моделіне интеграциялау қабілеттерін дамыту. Курс барысында студенттер кәсіпкерлік бастамаларды Тұрақты даму мақсаттарымен (ТДМ) байланыстырудың маңыздылығын түсініп, әлеуметтік және экологиялық әсері бар жобалар әзірлеуді үйренеді. Сонымен қатар, студенттер нарықтық экономиканың негіздерімен, бизнесті жүргізудің құқықтық аспектілерімен, салық салу және жобаларды бюджеттеу механизмдерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалық және жасөспірім кезіндегі психопатологиялық процестер

    Пән балалар мен жасөспірімдердегі психопатологияның ерекшеліктерін, сондай-ақ психикалық бұзылулардың дамуына әртүрлі факторлардың әсерін зерттеуге бағытталған. Курс балалар мен жасөспірімдердегі психопатологиялық процестердің диагностикасының, көріністерінің және себептерінің теориялық негіздерін қамтиды. Студенттер психикалық дамудың бұзылуының белгілері мен заңдылықтарын талдауды, диагностика мен интервенция әдістерін қолдануды, психикалық бұзылуларды түзету және алдын алу үшін психологиялық қолдау стратегияларын әзірлеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Психологиялық тренинг негіздері

    Психологиялық тренингтің негіздері жеке өсу тренингтерін жүргізудің практикалық дағдылары мен әдістерін игеруге, сондай-ақ нәтижеге жету үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру мен пысықтаудағы тиімді тәсілдерді талдауға бағытталған. Студенттер жеке қасиеттерді дамыту үшін әртүрлі оқыту әдістерін қолданады және олардың қатысушылардың мінез-құлқы мен өзара әрекеттесуіне әсерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Отбасымен жұмыс істеудегі гештальт терапия

    Пән отбасылармен жұмыс жасауда гештальт терапиясының теориялық негіздері мен практикалық әдістерін игеруге, отбасылық қатынастарды диагностикалау және түзету дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс отбасылық терапиядағы гештальт тәсілінің негізгі принциптерін, отбасылық жүйенің динамикасымен жұмыс істеу әдістерін, тұлғааралық шекараларды, байланыс үздіксіздігін және өзара әрекеттесу үлгілерін қамтиды. Эмоциялармен, шешілмеген қақтығыстармен жұмыс істеуге және отбасындағы сезімдердің шынайы көрінісін қолдауға ерекше назар аударылады. Студенттер гештальт тәсілінің объективі арқылы отбасылық динамиканы талдауды, отбасылық сұраныстармен жұмыс істеу үшін гештальт терапиясының әдістерін қолдануды, эмоционалды блоктарды анықтауды және пысықтауды, отбасы мүшелері арасында диалог құруды, терапевтік процесті тереңдету үшін шығармашылық және денеге бағытталған әдістерді қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Гештальт терапиядағы кеңес беру

    Пән студенттерде гештальт-терапияда кеңес берудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға, зейінді, эмпатияны және клиенттермен диалогтік қарым-қатынас жасау қабілетін дамытуға бағытталған. Курс гештальт тәсілінің негізгі тұжырымдамаларын, диагностика және интервенция әдістерін, феноменологиялық зерттеу принциптерін, аяқталмаған гештальттармен жұмыс істеуді және кеңес беру процесінде хабардар болуды қамтиды. Байланыс, диалог техникасына, қарсылықпен жұмыс істеуге және шығармашылық әдістерді қолдануға ерекше назар аударылады. Студенттер терапевтік процестің динамикасын талдауды, клиенттің сұранысының негізгі тақырыптарын анықтауды, эмоциялармен, дене көріністерімен және тұлғааралық қатынастармен жұмыс істеу үшін гештальт-терапия әдістерін қолдануды, сондай-ақ клиенттің жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оны сүйемелдеу стратегияларын әзірлеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Девиантты мінез-құлық психологиясы

    Дисциплина направлена на изучение причин, механизмов и особенностей отклоняющегося поведения в различных социальных контекстах. Курс охватывает теоретические основы девиации, виды и формы девиантного поведения, а также факторы. Студенты научатся анализировать поведенческие отклонения, применять методы диагностики и разработки интервенций, а также разрабатывать стратегии профилактики и коррекции девиантного поведения. В процессе обучения они будут оценивать эффективность различных подходов в работе с людьми, проявляющими девиантное поведение.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тәуелділікпен жұмыс істеудегі гештальт терапия

    Пән студенттердің тәуелді мінез-құлықпен және тәуелділікке байланысты психоэмоционалды мәселелермен жұмыс жасауда гештальт терапиясын қолданудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс гештальт-терапевтік жұмыстың негізгі аспектілерін қамтиды, соның ішінде зейін техникасы, байланыстар мен тосқауылдарды зерттеу, сондай-ақ тәуелділіктің дамуына ықпал ететін өмір сүрмеген тәжірибелер мен аяқталмаған жағдайлармен жұмыс істеу. Студенттер тәуелді мінез-құлық динамикасын талдауды, жеке тұлғаның тұтастығын қалпына келтіруге кедергі келтіретін ішкі қақтығыстар мен заңдылықтарды анықтауды, сондай-ақ осындай мәселелермен жұмыс істеудің тиімді әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ата-аналық психологиясы

    Пән ата-аналардың баланың дамуына әсер етуінің теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Студенттер ата-ана әсерінің негізгі тұжырымдамаларын үйренеді, сонымен қатар тәрбиеге қолайлы орта құру үшін психологиялық тәсілдерді қолдануды үйренеді. Курс тәрбиенің әртүрлі стильдерін талдауды және олардың баланың психикалық дамуына әсерін қамтиды, сонымен қатар тәрбие процесінде қиындықтарды жеңуге көмектесетін ата-ананы психологиялық сүйемелдеу дағдыларын дамытады. Студенттер ата-аналардың тәжірибесін жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу үшін білімді синтездейді және ата-аналарды психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерінің тиімділігін бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor пәні 3

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 28 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әрекеттегі кәсіпкерлік

    Бұл курстың мақсаты - ЕО, Орталық және АҚШ-тың үлкен нарықтарына шығу үшін ауқымды жобаның жоспарын әзірлеу. Сондай-ақ венчурлық капиталистермен және іскер періштелермен іскерлік қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту. Курстың соңында студенттер ауқымды жобалардың құнын бағалау ерекшеліктерін, жаңа нарықтарға шығу стратегияларын біледі, қаржылық негіздеуді біледі, барлық мүдделі тараптармен іскерлік қарым-қатынастарды құру дағдыларын қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гештальт терапия бойынша практикум

    Дисциплина направлена на формирование у студентов практических навыков применения методов гештальттерапии в консультировании и психотерапии. Курс охватывает ключевые концепции гештальт-подхода, включая осознанность, работу с «здесь и сейчас», диалогическую модель взаимодействия, механизмы прерывания контакта и техники интеграции переживаний. Студенты научатся анализировать процесс терапии, выявлять неосознаваемые переживания клиента, работать с сопротивлением и применять гештальт-терапевтические техники для личностного роста и решения психологических проблем.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет

    Пән студенттерді білім берудегі психологиялық қызметтің жұмыс принциптерімен таныстыруға, студенттерді диагностикалау және сүйемелдеу дағдыларын дамытуға, психологиялық-педагогикалық проблемаларға кеңес беру және алдын алу әдістерін үйретуге, сондай-ақ мектеп психологы қызметінің этикалық және құқықтық аспектілерін қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивті мінез-құлық терапиясы бойынша практикум

    Пән студенттерде әртүрлі психологиялық мәселелермен жұмыс жасауда когнитивті мінез-құлық терапиясы әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс когнитивті қайта құрылымдауды, экспозициялық терапияны, Автоматты ойлармен жұмыс істеуді және дисфункционалды көзқарастарды қоса алғанда, негізгі теориялық негіздері мен практикалық тәсілдерін қамтиды. Студенттер клиенттердің психологиялық жағдайларын талдауды, қисынсыз сенімдерді анықтауды және тиімді терапевтік араласуды қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психотерапия және психологиялық кеңес беру негіздері

    Пән психологиялық көмектің теориялық негіздері мен практикалық әдістерін зерттеуге бағытталған. Студенттер психологиялық консультацияның негізгі тәсілдері мен әдістерін түсінуді, сондай-ақ оларды клиенттермен жұмыс істеудің әртүрлі жағдайларында қолдануды үйренеді. Оқу процесінде олар психологиялық мәселелерді талдайды және оларды шешудің стратегияларын жасайды. Студенттер сонымен қатар кеңес беру мен психотерапияда жеке тәсілдерді құра отырып, әртүрлі әдістерді синтездеуді, сондай-ақ таңдалған әдістердің нақты тәжірибедегі тиімділігін бағалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық психология

    Пән денсаулық пен аурудың психологиялық аспектілерін, сондай-ақ медициналық практика контекстіндегі психика мен физиологияның өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Курс денсаулыққа әсер ететін психологиялық жағдайларды диагностикалау және түзету әдістерін, сондай-ақ пациенттерге психологиялық көмек көрсету принциптерін қамтиды. Студенттер пациенттердің өмір сүру сапасын жақсарту, қолдау және оңалту стратегияларын әзірлеу, психикалық факторлардың физикалық жағдайға және ауруларды емдеуге әсерін бағалау үшін психологиялық білімді пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасымен жұмыс істеудегі когнитивті мінез-құлық терапиясы

    Пән отбасылық қатынастар мен мәселелермен жұмыс істеу үшін когнитивті мінез-құлық әдістерін қолдануды зерттеуге бағытталған. Курс когнитивті мінез-құлық терапиясының теориялық негіздерін, сондай-ақ оның отбасылық терапияға бейімделуін, соның ішінде отбасылық динамикаға әсер ететін дисфункционалды ойлар мен мінез-құлық үлгілерін өзгерту әдістерін қамтиды. Студенттер отбасылық жанжалдарды талдауды, теріс қарым-қатынас үлгілерін өзгерту әдістерін қолдануды, отбасылық терапияда кеңес беру дағдыларын дамытуды және отбасылық қарым-қатынас мәселелерін шешудегі терапевтік стратегиялардың тиімділігін бағалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Курстың мақсаты – студенттердің экономика, құқық және кәсіпкерлік салаларындағы базалық пәнаралық білімдерін қалыптастыру. Курс аясында студенттер нарықтық экономиканың негізгі категориялары мен жұмыс істеу механизмдерін, кәсіпкерлік қызметті жүргізудің құқықтық негіздерін, бизнес-идеялар мен бизнес-модельдерді қалыптастыру қағидаттарын меңгереді. Ерекше көңіл кәсіпкерлік ойлау қабілетін дамытуға және түрлі салалардағы білімді интеграциялау арқылы әлеуметтік-экономикалық мәселелерді талдау мен шешуге бағытталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экстремалды және дағдарыс психологиясы

    Курс экстремалды және дағдарыстық психологияның теориялық негіздерін түсінуге, сондай-ақ стресстік және дағдарыстық жағдайларда психологиялық көмек әдістерін практикалық қолдануға бағытталған. Студенттер психоэмоционалды жағдайларды бағалау және дағдарыс факторларын анықтау дағдыларын дамыта отырып, экстремалды жағдайларда адамдардың психологиялық реакцияларын зерттейді. Психологиялық қолдау мен интервенцияның тиімді әдістерін игеруге, сондай-ақ қиын өмірлік жағдайлардағы адамдарға көмектесу үшін осы білімді қолдануға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық интеллект

    Курс жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағды алуға бағытталған. Бұл курс барысында оқушылар қаржылық құралдарды түсініп, оларды тәжірибеде қолдануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді. Сонымен қатар салықты есептеу және төлеу, қаржылық ақпаратты талдау және қаржылық өнімдер арасында дұрыс таңдау жасауға мүмкіндік беретін тәжірибелік дағдыларды меңгереді. Курс қазіргі заман талабына сай жеке қаржыны саналы түрде басқару және дұрыс шешім қабылдау қабілетін дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-әрекет қағидаттарын ескере отырып, жағдайды талдай отырып және әлеуметтік, этикалық, экологиялық, Мемлекеттік және ғылыми аспектілерде қорытынды жасай отырып, өз пікірлерін дәлелдеу және негіздеу.
  • Қоғам алдындағы жауапкершілікке, адамгершілікке, рухани және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге бейілділігін таныту, әділеттілік, адалдық, инклюзия және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарын басшылыққа алу. "
  • Кәсіби мәселелерді шешу және оқу және тәжірибелік зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және креативті ойлауды қолдану.
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-әрекет және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру.
  • Құнды өнімдер мен қызметтерді жасауға арналған инновациялық технологияларды қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклын құру.
  • Нақты өмірде жеке қаржыны жоспарлау және бақылау арқылы негізгі экономикалық және қаржылық ұғымдарды түсініп, қолдану, сондай-ақ өз құқықтары мен міндеттерін түсіне отырып, қаржы мекемелерінің қызметтерін пайдалану және ұзақ мерзімді қаржылық мақсаттарды, оның ішінде жинақ пен инвестицияны қалыптастыру.
  • Деректерді талдау, өңдеу және визуализациялау үшін цифрлық құралдар мен жасанды интеллект әдістерін қолдану, ақпараттық қауіпсіздік пен этикалық нормалардың заманауи талаптарын ескере отырып, қарапайым ІТ-шешімдерді әзірлеу.
  • Жүйелік және пәнаралық тәсіл негізінде практикалық мәселелерді шешу үшін, сондай-ақ әр түрлі кәсіби салаларда өзін-өзі дамыту үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне байланысты негізгі тұжырымдамалар мен құралдарды білу және түсіну.
  • Жеке психологиялық факторларды және олардың жеке тұлға мен қоғамның дамуына әсерін ажырата отырып, психологиялық ғылымның мәселелері туралы іргелі білімді талдау
  • Теориялық және қолданбалы міндеттерді шешуді қамтамасыз ететін ғылыми-зерттеу, ғылыми-практикалық құзыреттер мен этикалық нормаларды басшылыққа ала отырып, ведомствоаралық командаларды даярлауға және олардың жұмысына қатыса отырып, жеке тұлғалар мен топтардың қызметіне психологиялық сүйемелдеуді қамтамасыз ету.
  • Адамның психоэмоционалды жағдайының ықтимал асқынуларын адамның табиғатын, механизмдерін, құрылымын және даму критерийлерін терең түсіну негізінде анықтау және алдын алу
  • Тұлғаның психологиялық денсаулығын сақтауға, нығайтуға және дамытуға бағытталған Өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жүзеге асыру процестерін сүйемелдей отырып, психологтың білім беру қызметіндегі инновацияларды бағалау және қолдану.
  • Психологиялық диагностика жүргізу, алынған деректерді өңдеу және түсіндіру, соның ішінде АИ қолдану.
  • Әл-ауқат сезіміне қол жеткізуге, стрессті жеңілдетуге, өмірлік дағдарыстарды шешуге, қиын жағдайлардан шығудың жолын табуға және шешім қабылдауға, соның ішінде Төтенше және дағдарыстық жағдайларға жеке және топтық кеңес беру.
  • Жеке тұлғаның белгілі бір психикалық функцияларына, қасиеттеріне немесе мінез-құлқына әсер ету арқылы психокоррекциялық жұмыс жүргізу
Top