Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01529 Математика (IP) в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі қоғамда сұранысқа ие, білім беру саласындағы тұрақты өзгерістерге тез бейімделе алатын және бәсекеге қабілетті мұғалімге қойылатын талаптарға жауап беретін, (мектептер, колледждер, гимназиялар) математика мұғалімі ретінде маманданғысы келетін болашақ мұғалімдерге арналған педагогикалық білім беру бағдарламасы
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 254
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Түрік тілі (А1)
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Бастауыш математика (алгебра)
Түрік тілі (А2)
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бір айнымалы функцияларын дифференциал есептеу
-
2 Оқу жылы
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Қаржылық сауаттылық
Бір айнымалы функцияларын интеграл есептеу
Түркі мемлекеттер тарихы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Ататүрік принциптері
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бастауыш математика (геометрия)
Көп айнымалы функцияларын дифференциал және интеграл есептеу
Ясауитану
Педагогикалық зерттеулер
-
3 Оқу жылы
Математиканы оқыту әдістемесі
Қатарлар теориясы
Математикалық тұжырымдарды дәлелдеу әдістері
Есептерді шығару практикумы: тригонометрия
Алгебра және сандар теориясы
Бағалау және дамыту
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Кешенді талдау
Дифференциал теңдеулер
Инклюзивті білім беру ортасы
Дифференциал геометрия
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Математикалық үлгілеу негіздері
Математика тарихы
Алгебрадан есептерді шығару практикумы
Геометриядан есептерді шығару практикумы
Lesson Study және Action Research
Математикалық есептерді шешудің оқыту әдістемесі
Физика
-
4 Оқу жылы
Жазықтық пен кеңістіктегі геометриялық салулар
Бағдарламалау
Математикадан оқу ресурстарын әзірлеу
Математикалық логика және дискреттік математика
Болашақ математика мұғалімдеріне жасанды интеллектті оқытудағы интеграциясы
Математикалық сауаттылық негіздері
Эконометрика
Зерттеулер, даму және инновациялар
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Құбылыстар негізінде математикалық пәндерді оқыту
Геометрия негіздері
Олимпиадалық есептерді шешу әдістері
Математикалық есептерді шешудің стандарт емес әдістері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, өз бетінше білім алу дағдыларын қолдана отырып, педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; қаржылық сауаттылықты арттыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өздерінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, мұғалімнің білімін жетілдірудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және математиканы оқыту дағдыларын жетілдіру және оны өзінің кәсіби өсуі үшін пайдалану
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау
- жаратылыстану-математикалық ғылымдарды түсіну және меңгеру үшін іргелі әдістемелік және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды түсіну және меңгеру, ғаламдық және жергілікті мәселелерді шешу үшін ғылымның басқа салаларындағы білімді қолдану және математикалық білім беру мәселелерін қолдану және интеграциялау
- қазақ халқының мемлекеттілігі мен өркениеті формаларының тарихының, эволюциясының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- ғылымның біртұтастығы идеясын түсіндіру үшін адам өмірінде болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау
- математикалық есептерді шешудің ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және оны оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау
- қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, жаратылыстану пәндерін оқытуда CLIL технологияларын пайдалану
- математикалық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, қазіргі педагогикалық технологияларды, жасанды интеллект платформаларын қолдану арқылы оқу материалын визуализациялау, оқушылардың оқу жетістігін бағалауға арналған цифрлық құралдарды тиімді пайдалану, математиканы оқытудың берілген оқу мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің шарттарын құру
- білім алушылардың материалды меңгеруіндегі проблемаларын анықтау және алған білімдері мен дағдыларын практикада қолдану үшін оқу процесінде зерттеу жүргізудің заманауи және тиімді әдістерін қолдану
- математикадан алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолдану үшін жүйелеу және жалпылау, зерттеу, эксперимент жүргізу және олардың нәтижелерін алу үшін оқу процестерін модельдеу