Жаңа білім беру бағдарламасы

7M05123 Биотехнология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Биотехнологиядағы заманауи әдістер

    Мақсаты: Микроағзаларды қолданудың негізгі әдістерін және культивациялау әдістерін қалыптастыру. Мазмұны: Биотехнологияны қолданудың биогеотехнологиялық салалары-кендерді өндіру, байыту және қайта өңдеу, қайталама шикізат ретінде ағынды сулардағы металдарды бөлу және шоғырландыру, туған жерін құрғататын жерден мұнайдың қалдық порцияларын экстракциялау. Пайдалы қазбаларды өндіру тиімділігін арттыру биотехнологиясы мәселелері. Биошаймалау. Кендерден түсті, сирек кездесетін асыл металдарды шаймалау процестеріне қатысатын микроорганизмдер. Серобактериялардың, алтын бактериялардың, темір бактерияларының сипаттамасы. Сирек және қымбат металдардың биоөндірісі. Сульфидті минералдардың тотығу және кендерден металдарды шаймалау процестерінің Негізгі технологиялық схемалары мен шарттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биотехнологиялық өндірістердің экологиялық менеджменті

    Мақсаты: Еуропалық және әлемдік үздік тәжірибелерді, технологиялар мен саланың ерекшеліктерін назарға ала отырып, биотехнологиялық өндірістерде қалдықтарды қайта өңдеудің ұзақ мерзімді бағдарламаларының мәселелері қарастырылады. Мазмұны: Магистранттар биотехнологиялық өндірісті басқарумен байланысты тәуекелдерді есептеуді үйренеді. Реттеу мәселелері қоршаған ортаның жай-күйін жақсартуға арналған шаралар кешені, табиғи ресурстарды қорғауға арналған түрлі стандарттар ретінде қаралады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Фотобиологиялық үрдістер және биоэнергетика

    Мақсаты: Фотобиология физика, химия, биологиялық ғылымдармен тығыз байланыста. Фотобиологиялық процесті меңгеру арқылы қазіргі заңнамалар және жарықтың механикасын биологиялық системада әртүрлі күрделі шоғырлануда өтетін әсерін фотобиологиялық рекция негізінде зерттеуге мүмкіндік береді. Мазмұны: Биологиялық реакциялар әртүрлігімен заманауи фотобиология түрлі салаларға жіктеледі. Біздің планетамыздағы өмірдің пайда болуы мен жетістіктер легі – фотобиологиялық үрдістер негізі болып табылады. Көптеген технологиялық процестерде жарық энергиясы кеңінен қолданылатыны бәрімізге аян. Фотобиологиялық процестер түрлі салалардан тұрады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биотехнологиялық өндірістердегі қалдықтарды басқару принциптері

    Мақсаты: Қоршаған ортаның жай-күйін жақсарту үшін қалдықтарды тиімді басқарудың, өнеркәсіптен және муниципалитеттерден материалдық ағындарды қалпына келтіруге, қайта пайдалануға және қайта өңдеуге жәрдемдесудің негізгі қағидаттары қаралады, бұл Қазақстан мен әлемдегі басым мәселелер болып табылады. Мазмұны: Өндіріс пен тұтыну құрылымының мәселелері, өндіріс пен қалдықтарды кәдеге жаратудың пайда болуы мен орналасуы үшін жоба стандарттарын әзірлеу, қалдықтарды өндіру мен кәдеге жаратуды басқару үшін шараларды жоспарлау, жүзеге асыру, мониторингтеу мен талдау мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биотехнологиялық өндіріс кәсіпорындарының жабдықтары

    Мақсаты: Биотехнологиялық өндірісті және өндірісте типтік операцияларды аппараттық ресімдеу бойынша білімді қалыптастыру. Мазмұны: Оқу пәні бойынша микробиологиялық өндіріс технологиясының негіздері берілген. Өсіру әдістері. Мақсатты өнімдерді оқшаулау және тазарту. Қоректік ортаны зарарсыздандыру. Микроорганизмдердің биологиялық өсуі, метаболизмі және өшуі бірге массалық алмасу, жылу, гидродинамикалық және механикалық процестердің ағынының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биотехнологиялық процестерді жүргізуге арналған жабдықтар

    Мақсаты: Биотехнологиялық құрылғыларды дамыту арқылы жүзеге асырылатын биотехнологиялық процесстерге бағытталған білім қалыптастыру Мазмұны: Технологиялық қасиеттеріне байланысты биотехнологиялық өндірістердің көп- жəне азтоннажды болып бөлінуі, қондырғылардың негізгі технологиялық түрлері, олардың жалпы сипаттамасы, соңғы өнімдер қасиеттері мен асептикалық талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биотехнологиядағы молекула-генетикалық зерттеулер

    Мақсаты: Ауылшаруашылығы өсімдіктер генетикасы менмолекулалық биологиянегіздерін; жасушаның молекулалық үрдістері туралы заманауи түсініктері; генетикалық ақпараттың сақтаужəне көшіру үрдістері; жасушаның негізгі биополимерлерінің - нуклеин қышқылдары мен ақуыздар құрылысы мен қызметтерін білу. Мазмұны: Жасушаның негізгі компоненттер іменқ ұрылысы, жасуш ациклі жəне жасуша циклінің генетикалық бақылауы, сонымен қатар митозбен мейоз туралы заманауи ұғымы. Жасушаның негізгі биополимерлері - нуклеин қышқылдары мен ақуыздар құрылысы мен қызметтері туралы заманауи түсінігі. Прокариоттық жəне эукариоттық геномдарының ұйымдастыру принциптері мен про-жəне эукариоттардың ген құрылысының анықтамасы. Өсімдіктер хлоропластары мен митохондрийлері құрылысы мен функцияларының ерекшеліктері туралы түсінігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын, ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін зерттеу. Мазмұны: Әлемді танудың ерекше түрі ретінде ғылымның қызмет ету ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде. Ғылымның дамуындағы тарихи кезеңдері, ғылым философиясының негізгі ұғымдары, ғылыми методология, дүниетанымдық талдау және ғылымның қазіргі даму кезеңінің әдіснамалық мәселелері. Әлеуметтік таным ерекшеліктері, қоғамдық-гуманитарлық ғылымдардың ерекшеліктері. Ғылым танымдық әрекет ретінде. ғылыми рационалдылық. Ғылыми білімнің құрылымы. Теориялық деңгейдің әдістері, формалары. Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиялары. Аргументтердің логикасын, рефлексиялық ойлауды, метатанымдық қабілеттерді зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биотехнологиялық өндірістің генетикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету

    Мақсаты: Магистранттарға ғылым туралы, теориялық зерттеулердің әдістері және ғылыми зерттеулерді модельдеу мәселелері, ғылыми бағытты таңдау принциптері туралы білімін қалыптастырып, адам тіршілігіндегі ғылымның маңызы жайлы түсінігін тереңдету. Мазмұны: Ғылыми зерттеулер методологиясының негіздері, ғылыми танымның әртүрлі деңгейлері қарастырылған. Ғылыми зерттеу жұмыстарының, ғылыми бағытты таңдаудың, ғылыми-техникалық мәселені қою. теориялық және эксперименталды зерттеулердің сатылары мен ғылыми жұмыстың нәтижелерін рәсімдеу нұсқаулары берілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биотехнологияның жетістіктері және келешегі

    Мақсаты: еңбекнарығы мен жұмыс берушілердің қажеттіліктеріне жауап беретін технологиялардың өзгеріп келе жатқан талаптарына бейімделе алатын кең ауқымды іргелі білімі мен практикалық тәжірибесі бар бәсекеге қабілетті еңбек нарығының мамандарын дайындау болып табылады. Мазмұны: «Биотехнология» - бүгінгі күні тек Қазақстан Республикасында ғана емес, бүкіл әлемде келешегі бар білім беру бағыттарының бірі болып табылады. Ауыл шаруашылығы жануарларына және құстарға арналған ферменттерді, азық қоспаларын биологиялық белсенді қоспаларға айналдыру, жаңа тағам өнімдерін жасау, ветеринариялық биологияны құру, диагностикалау, қоршаған ортаны қорғау - биотехнологияның білімі мен әдістерін пайдаланбай шеше алмайтын жаһандық ауқымдағы ең өзекті мәселелердің бірі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: ұйымның адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету. Мазмұны: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өндірістік микробиология

    Мақсаты:Болашақ маманды өндірісте санитарлық нормаларды мұқият сақтау қажеттілігіне, қауіпсіз өнім өндіру мен ысыраптардың алдын алуға бағыттайтын микробиологияның техникалық негіздерін игеру. Мазмұны: Курсты оқу барысында пәннің келесі мазмұны ашылады: техникалық микробиологияның пәні мен міндеттері; микроорганизмдердің систематикасы, морфологиясы, физиологиясы; микроорганизмдердің көміртегі қосындыларының түрленуі; ашыту түрлері; целлюлозаның ыдырауы; микроорганизмдердің азот қосындыларының түрленуі; витаминдер, гормондар, аминқышқылдары, азық, ақуыз, липидтер өндірісі; сүрлемдеу және күйдіру кезіндегі микробиологиялық процестер; биологиялықегіншілікті ұйымдастыруда микроорганизмдерді пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Гендік инженерия және қоғам

    Мақсаты – гендік инженерия мен әлеуметтік өзгерістердің өзара байланысы, гендік инженерияның іргелі аспектілері және оның қоғамға әсері туралы білімді қалыптастыру. Гендік инженерияның тарихы. Әр түрлі салалардағы гендік инженерия. Қолданбаларға баса назар аудара отырып, гендік инженерияға кіріспе (трансгендік өсімдіктер мен жануарлар, клондау, вакциналар, терапевтика және диагностика). Генетикалық модификациялар әлеуметтік нормаларға қалай әсер етеді. Генетикалық жетістік туралы қоғамдық қабылдауды көрсететін жағдайлық зерттеулер. Гендік инженериядан туындайтын этикалық дилеммаларды талқылау. Гендік инженерия технологияларын қолданудағы этикалық мәселелер. Биоэтика. Генетикалық материалды рекомбинациялаудың этикалық мәселелері. Медициналық этика тұрғысынан гендік инженерия технологияларын қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Курстың мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Курстың мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер. Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты – болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері тереңдетілген деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану және заманауи құралдарды (интернет-ресурстарды) тарту Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды білуді көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биотехнология салаларының заманауи мәселелері

    Мақсаты: «Биотехнологияның заманауи әдістері» пәнін оқытудың мақсаты: магистранттарды қазіргі заманғы биотехнологияның ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық тәжірибеде пайдаланылатын, биохимиялық және иммунологиялық, молекулярлық әдістері сияқты биотехнологияныңең жиі қолданылатын қазіргі заманғы әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Қазіргі уақытта, биотехнология пәнаралық ғылым болып табылады. Заманауи биотехнология -биологиялық объектілерді пайдаланып өнімдерді өндіру технологиясы болып табылады. Биотехнологияда пайдаланылатын әдістер, биохимия, молекулалық биология, микробиология, гендік инженерия, химиялық машина жасау және басқа да ғылымдар қиылысында қалыптасқан білім көзі болып табылады. Олардың арасында, ұзақ уақыт қолданылған әдістер (хроматография субторшаны фракциялау, центрифугалау, спектрофотометрия, әр түрлі, иммунологиялық әдістер ) бар. Бұл әдістер әлі өзекті және биологиялық объектілерді зерттеуде тиімді болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми - зерттеу жұмыстарының негіздері

    Мақсаты: Магистранттарға ғылым туралы, теориялық зерттеулердің әдістері және ғылыми зерттеулерді модельдеу мәселелері, ғылыми бағытты таңдау принциптері туралы білімін қалыптастырып, адам тіршілігіндегі ғылымның маңызы жайлы түсінігін тереңдету. Мазмұны: Ғылыми зерттеулер методологиясының негіздері, ғылыми танымның әртүрлі деңгейлері қарастырылған. Ғылыми зерттеу жұмыстарының, ғылыми бағытты таңдаудың, ғылыми-техникалық мәселені қоюдың, теориялық және эксперименталды зерттеулердің сатылары мен ғылыми жұмыстың нәтижелерін рәсімдеу нұсқаулары берілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биомассаны алу және өңдеудің биотехнологиясы

    Мақсаты: биотехнологияда биомассаны алу және өңдеуде қолданылатын микробиологиялық синтез процесстердің жылдамдығын және биомассаның мол мөлшерде жиналуын, биообъектілерді культивирлеу қасиетін және биологиялық ерекшеліктерін таныстыру. Зертханалық сабақтарда магистранттар микроорганизмдер штаммдарымен танысып, олардың морфологиялық жəне физиологиялық қасиеттерін зерттейді. Мазмұны: "Биомассаны алу және өңдеудің биотехнологиясы" микроорганизмдердің мүмкіндіктерімен танысып биомассаны бөліп алу, микроорганизмдерді пайдаланып биосинтез және биотрансформация өнімдерін алу, олардың технологиялық үрдістерін құрастыру, өндірістің технологияларын қолданып биотехнология салаларының құрылысымен танысу, микроорганизмдерді пайдаланып құнды өнімдерді бөліп алу, шикізат ретінде оңай табылатын арзан шикізат өнімдерін қолданып, сапасы жоғары өнім алуға арналған технологияларды, үрдістерді тереңірек зерттеп меңгеру қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Aгроөнекәсіп кешеніндегі гендік инженерияның жетістіктері

    Мақсаты: стресстік факторларға төзімді өсімдіктердің жаңа сорттарын алу мәселелері мен перспективалары, генетикалық инженерия әдістерін, молекулалық биоинженерия негіздерін, өсімдік селекциясында жасушалық және тіндік биотехнологияны қолдану мәселелері мен перспективалары генетикалық инженерия әдістерін қолдана отырып, ауруларға төзімді жануарлардың жаңа тұқымдарын алу. Мазмұны: реципиент өсімдіктің генотипін таңдау әдістерін, агробактериялық векторлардың көмегімен өсімдік жасушасына бөгде гендерді енгізуді, жәндіктерге, саңырауқұлақтарға, бактериялық және вирустық инфекцияларға төзімді трансгенді өсімдіктерді алу әдістерін, дәрілік препараттарды өндіруші трансгенді өсімдіктерді және генетикалық инженерия әдістерінің көмегімен ауруларға төзімді жануарлардың жаңа тұқымдарын алуды сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Генетикалық инженерияның прогрессивті бағыты

    Мақсаты: трансгенді ағзаларды пайдалану кезінде қоршаған ортаға және адам денсаулығына тигізетін әсерін бағалау және оларды қолдану әдістерін зерттеу Мазмұны: қазіргі заманғы биотехнологияның жетістіктерімен, дәстүрлі селекция көмегімен гендік инженерия микроағзаларын алу тәсілдерін және олардың бастапқы түрлерінен айырмашылықтарымен таныстырады. Гендік инженерия ағзаларын қолдану кезіндегі қоршаған ортаға және адам денсаулығына тигізетін әсерлерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биотехнологиялық үрдістердің экологиялық аспектілері

    Мақсаты: техногенді ластануға байланысты қоршаған ортаның экологиялық проблемаларын шешу үшін биотехнологиялық әдістерді қолдану. Мазмұны: Ауаның, судың және топырақтың ластануын классификациялау. Табиғи суларды ластанудан қорғау ережелері. Өнеркәсіптіік ақаба сулардың құрамы мен қасиеті. Ақаба суларды тазалау құрылғылары мен биотехнологиялық әдістері. Су тазалаудың электрохимиялық, флотациялық, сорбционды және мембрандық негізгі әдістері. Топырақ биоремедиациясы және оның радиоактивті, мұнай және химиялық қалдықтарымен ластануы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Жасушалық және ұлпалық биотехнология

    Мақсаты: өсімдік және жануар жасушалары мен ұлпаларын өсірудің негізгі бағыттары мен мүмкіндіктері туралы, өсірудің әдістері мен әр түрлі жүйелері туралы, сонымен қатар қоректік орталарды құру принциптері және культуралды зертханалар мен өнеркәсіптік өндірістерді жабдықтау туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Жасушалық және ұлпалық биотехнология - бұл жасуша деңгейіндегі биотехнология, яғни әртүрлі организмдердегі жасушаның физиологиялык пен биохимиялық процестеріне негізделген және жасушалардың немесе жасушалық құрылымдарының қатысуымен жүргізілетін сала. Биотехнология - экономикалық жағынан тиімді де маңызды заттар өндіру және жогары өнімділігі бар микроорганизмдер штамдарын, өсімдіктердің сорттары мен формаларын, жануарлардың асыл тұқымдарын шығару үшін биологиялық процестер мен нысаналарын пайдалануга негізделген ғылым мен өндірістің жаңа саласы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биотехнологиялық өндіріс өнімдерін алу және сақтау технологиясы

    Мақсаты: Биотехнология мен биотехнологияның басқа барлық салаларында нысан ретінде өсімдік жасушаларуын культивирлеудің биологиясы туралы білімнің қазіргі жетістіктерімен таныстыру. Студенттерді эмбриоинженерия, жасушалық инженерия және де жалпы биологияда, гендік инженерия тәрізді биотехнологияның заманауи бөлімдерінің негізін қалаған теориялық негіздермен және тәжірибелік тәсілдермен таныстыру. Мазмұны: Өсімдіктер биотехнологиясы бағыттарының даму перспективалары және биоқауіпсіздік мәселелері. Өсімдіктер биотехнологиясында қолданылатын in vitro культивирлеу әдістері. Каллус және жасуша дақылдары. Селекциялық процесті жеделдету биотехнологиясы. Курс аяқталғаннан кейін студент культивацияланатын жасушалардың, in vitro өсімдік тіндерінің физиологиясы; маңызды метаболиттерді алу үшін культивацияланатын жасушаларды пайдалану принциптері, клондық микрокөшейту әдістерін меңгеру туралы білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биотехнологиялық өнімдерді өндірудің бизнес-жоспарын құру

    Мақсаты: бәсекеге қабілеттілікті арттыру мақсатында өндірістің инновациялық дамуын басқару тетігін жетілдірудің теориялық-әдістемелік тәсілдерін әзірлеу, сондай-ақ оны өнеркәсіптік кәсіпорындарда жұмыс істеу практикасына жедел енгізу. Мазмұны: тиісті әлеуетті және оны іске асырудың қажетті тетіктерін қалыптастыра отырып, инновациялық-өндірістік даму әлеуетті даму мүмкіндіктерін пайдаланатын өнеркәсіптік кәсіпорындардың бәсекелестік артықшылықтарының қарқынын арттыру үшін қажетті объективті алғышарттар жасайды. Осылайша, шағын кәсіпорындар деңгейінен кәсіпорындардың өнеркәсіптік-экономикалық дамуын стратегиялық жоспарлау шеңберінде өнеркәсіптік кәсіпорындар мен олардың кешендерінің инновациялық дамуын басқаруды ұйымдастырудың объективті қажеттілігі туындады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биохимиялық үрдістердің кинетикасы

    Мақсаты: сБиохимиялық үрдістерді меңгеру мақсаты тірі ағзалардың құрамына кіретін химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және зат алмасуын реттеу механизмдері туралы білім алу болып табылады. Ғылыми зерттеу және өндірістік бейіндегі биохимиялық зертханаларда қолданылатын аспаптар мен жабдықтарда жұмыс істеу әдістері мен дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Биохимиялық зерттеу негіздері. Биохимияның зауанауи мәселелері. Көмірсулар, құрылымы мен қасиеттері. Моносахаридтер, олардың туындылары, қасиетері. Дисахаридтер, олардың құрылымы, қасиетері. Полисахаридтер, өкілдері (гликоген, крахмал, целлюлоза), құрамы, құрылысы, биологиялық қызметі. Белок молекуласының құрылысы. Пептидтік байланыс, оның сипаттамалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биотехнология саласындағы бизнес

    Мақсаты: ғылыми зерттеулер мен адами капиталдың коммерциялық әлеуетін іске асыру үшін тәуекелді көтермелейтін кәсіпкерлік мәдениетті дамыту. Мазмұны: Экономикалық дамудың жаңа жолына өту үшін ғылымның бизнеске көшуі үшін қолайлы жағдайлар жасау қажет. Жас ғалымдарды өзекті ғылыми мәселелерді шешуге, ғылыммен бизнес-диалогқа, отандық әзірлемелерді коммерцияландыруға және нарыққа шығаруға белсенді тарту керек. Осыған байланысты инновациялық қызметті ынталандыру үшін инновациялық дамудың негізгі міндеттерінің бірі ғылымды коммерциялық тартымды өнімге ауыстыру үшін қолайлы инфрақұрылымдық жағдайлар жасау болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агроөнеркәсіп және индустриалды аймақтағы экобиоқауіпсіздік

    Мақсаты:пәнді игеру-магистранттарды заманауи әдістермен таныстыру молекулалық-генетикалық зерттеулер және оларды қолдану салалары. Мазмұны:Геномды ұйымдастыру, геномның ақпараттық молекулалары (ДНҚ, РНҚ). Геномды зерттеу әдістері. Молекулалық-генетикалық зерттеуде қолданылатын ферменттер. Ғылыми ақпаратты іздеу және талдау құралдары мен қызметтері. Молекулалық-генетикалық зерттеулердің заманауи әдістері. Курсты оқу кезінде студент Молекулярлық биология саласындағы ғылыми ақпаратты іздеу сервисін, молекулярлық-генетикалық зерттеулердің заманауи әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, іргелі ғылыми және кәсіби дайындық туралы білімдерін интерпретациялау.
  • Заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын пайдалана отырып, ғылыми-әдістемелік жұмыс саласында ғылыми зерттеулер жүргізу.
  • Биотехнологиялық өндірістер үшін бионысандарды жетілдіру және биотехнологиялық кәсіпорындардың қалдықтарын басқару.
  • Экологиялық және биоқауіпсіз технологияларды пайдалана отырып, өсімдік және жануарлар шикізатын өңдеудің технологиялық процестерін сауатты жобалау.
  • Биотехнологиялық ғылымды басқаруда алған білім мен дағдылар кешенін молекулярлық-генетикалық зерттеулерде қолдану.
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект элементтерін пайдалана отырып, заманауи ғылыми зерттеулердің мәселелерін шешуде эксперименттік жұмыстарды жүргізу.
  • Биотехнологиялық өнімдерді өндіру және сақтау үшін биотехнологиялық әдістерді қолдану.
  • Өз бетінше білім алу және өзін-өзі тәрбиелеу технологияларын меңгеру, кәсіби іс-әрекетті орындау үшін өзінің зияткерлік және кәсіби деңгейін жетілдіру және дамыту.
  • Жеке және топтың мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді пайдалану, биотехнология саласындағы мәселелер бойынша өз идеялары мен қорытындыларының мағынасын кез-келген аудиторияға білікті және түсінікті жеткізу.
  • Жаңа функционалды өнімдерді жасау үшін құрылғылардың, процестердің және технологиялардың негізгі принциптері туралы білімді пайдалана отырып инженерлік, аналитикалық және басқару міндеттерін шешу.
Top