7M01113 Білім берудегі менеджмент в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарында, білім беруді басқару органдарында және ғылыми-зерттеу мекемелерінде ғылыми, педагогикалық, басқару қызметін жүзеге асыру үшін іргелі білімі, инновациялық білім беру технологиялары, зерттеу дағдылары бар жаңа формациядағы бәсекеге қабілетті магистрлерді кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Мақсаты: ғылыми зерттеу әдістемесі туралы білімдерін қалыптастыру, магистранттардың тәжірибелік-эксперименттік жұмыстарды жүргізу әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ЖОО оқытушысының әдістемелік мәдениетінің негізі ретінде педагогика ғылымы әдістемесінің заманауи мәселелерін, ғылыми зерттеудің әдістемелік тәсілдері мен принциптерін, ғылыми зерттеудің логикасы мен процедураларын зерттейді. Ғылыми аппаратты және психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерінің кешенін, диссертацияны қорғауға дайындау әдістемесін білдіреді. Құзыреттіліктер: жеке тұлға мен топты зерттеу әдістемесі мен әдістеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізе алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық қызметтегі ғылыми зерттеулер
Мақсаты: магистранттарды білім саласындағы заманауи ғылыми зерттеулермен таныстыру. Мазмұны: Педагогика ғылымы мен оқу тәжірибесінің өзекті мәселелерін анықтау, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нақты тақырыптары бойынша ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру, алынған мәліметтерді өңдеу және талдау дағдылары мен машықтары қалыптасады. Құзыреттері: ғылыми еңбектермен жұмыс істей алады, ғылыми-тұжырымдамалық аппаратты құрастыра алады, ауқымды ғылыми мақала жаза алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: магистранттарды басқару қызметінің психологиялық заңдылықтарымен таныстыру. Мазмұны: психологиялық жағдайлармен, басқару қызметінің ерекшеліктерімен таныстырады. Басқарудың ішкі жүйесінің күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар үшін іс-шаралар бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеттері. Құзыреттіліктер: ұжымды зерттеудің диагностикалық әдістерін, басқаруды, ұжымдағы қақтығыстарды шешуді, стрессті, менеджерлерді оқытуды, менеджмент бойынша кеңес беруді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы
Мақсаты – қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты: білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін көтеру және коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеру. Мазмұны: С1, С2 (тіл мамандықтары) деңгейінде шет тілін меңгеру, монологтық және диалогтік формадағы LSP қарым-қатынасы (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ауызша, жазбаша түрдегі ғылыми стиль грамматикасын зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Жазу, ғылыми мақалалар, баяндамалар, жобалар жасау және т.б. Сөздіктермен, анықтамалықтармен жұмыс. Екіжақты аударма дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі стратегиялық менеджмент
Мақсаты: магистранттарға білім беру саласындағы стратегиялық басқару негіздерін үйрету, білім беру ұйымдары үшін стратегияларды талдау және әзірлеу, сондай-ақ динамикалық өзгеретін білім беру ортасы жағдайында инновацияларды тиімді енгізу және нәтижелерді бағалау дағдыларын дамыту. Мазмұны: білім берудегі стратегиялық менеджментке кіріспе. Білім беру ұйымдарының сыртқы және ішкі ортасын талдау. Білім беру мекемелерін дамыту стратегиялары мен жоспарларын әзірлеу. Стратегияларды енгізу процесі және өзгерістерді басқару. Стратегиялардың тиімділігін бағалау және бақылау. Инновациялар және білім беру жобаларын басқару. Білім беру ұйымдарының тұрақты даму стратегиялары. Құзыреттіліктер: білім беру ұйымындағы стратегиялық басқару принциптерін түсіну
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Мақсаты: кәсіптік пәндерді оқыту үдерісінде қазіргі заманғы инновациялық технологиялардың кең ауқымын, бағыттарын талдауға қабілетті, білім мен шығармашылыққа, оқыту мен өз бетінше білім алуға құзырлы, ынталы мамандарды дайындау. Мазмұны: психологиялық білімді меңгеру ерекшеліктерін, оқытудың тиімді құралдары мен әдістерін, оқу материалын құрылымдау және оның мазмұнын игеруді ұйымдастыру жолдарын зерттеу. Құзыреттіліктер: оқытудың теориялық және практикалық негіздерін біледі, оқу сабақтарының әртүрлі формаларын әзірлей және өткізе алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйелерін жоспарлау және ұйымдастыру
Мақсаты: білім беру жүйелері ұғымы және олардың қоғамдағы рөлі. Пәннің негізгі мақсаттары мен міндеттері. Білім беру жүйелерін жоспарлау мен ұйымдастырудың байланысы. Білім берудегі қазіргі тенденциялар және олардың білім беру процестерін ұйымдастыруға әсері. Білім беру саясатының мәні және оның негізгі бағыттары. Саяси, экономикалық және әлеуметтік факторлардың білім беру саясатына әсері. Мазмұны: білім беру жүйелерінің түсінігі мен құрылымы. Білім беру процестері аясында жоспарлау мен ұйымдастырудың маңыздылығы. Елдің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы білім беру жүйелерінің рөлі. Жоспарлаудың анықтамасы және оның білім берудегі қызметі. Білім беру жүйелерін дамытудың тарихи аспектілері. Жоспарлаудың негізгі тәсілдері (стратегиялық, тактикалық, жедел). Құзыреттіліктер: білім беру жүйелерінің әртүрлі модельдері туралы ақпаратты талдау және жүйелеу мүмкіндігі. Білім беруде жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндіктері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: ғылым тарихы мен философиясы бойынша білім, білік, дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылым, ғылымның пайда болуы, тарихи динамика, ғылыми білімнің құрылымы, нақты ғылымдардың философиялық мәселелері. 21 ғасырдағы коммуникациялық технологиялар және олардың қазіргі жаһандық өркениеттегі рөлі, қазіргі өзекті әдістемелік философиялық мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан Республикасындағы білім беру реформалары
Мақсаты: Қазақстандағы психологиялық ғылымды дамыту кезеңдері жөніндегі білімдерді меңгеру. Мазмұны: қазіргі кезеңде Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін реформалау мәселелерін қарастырады. Ол қайта құрулар мен инновациялар өнімділігі тұрғысынан білім беруді реформалаудың отандық тәжірибесін әлемдік үрдістер мен білім беру реформаларын салыстырмалы зерттеу арқылы талдау мәселелерін қамтиды. Стратегиялық педагогикалық ойлау, елдегі білім берудің даму болашағын болжау, білім беру жүйесін реформалаудың түрлі идеялары мен нұсқаларына сараптамалық баға беру дағдыларын қалыптастырады. Құзыреттіліктер: Қазақстандағы қазіргі психология ғылымының даму тенденцияларын талдай және анықтай алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім беру саласындағы инновациялық менеджмент
Мақсаты: білім беру саласындағы инновациялық менеджменттің ерекшеліктері мен қолданылуы туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық процестерді басқару мәселелері қарастырылады. Инновация саласындағы мемлекеттік саясатты, инновациялық процестерді ұйымдастыру мен басқарудың нысандары мен әдістерін, білім берудегі инновациялық менеджментті реттеудің ұйымдастырушылық-педагогикалық механизмдерін, осы саладағы шетелдік тәжірибені зерттеуді қамтиды. Құзыреттіліктер: білім беру саласында инновациялық басқару әдістерін ұйымдастыруға, жоспарлауға және қолдануға дайын.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім беруді басқару мен ұйымдастыру
Мақсаты: магистранттар арасында менеджмент бойынша кеңес беру, коуч психологиясы бойынша ұғым-түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Басқарушылық кеңес беру мен коучингтің принциптері, мақсаттары, міндеттері. Коуч психологиясы мен менеджмент психологиясының қазіргі заманғы тенденциялары мен жағдайы, практикалық психологтың кәсіби құзыреттілігінің негізгі принциптері, коучинг пен менеджмент құндылықтары. Құзыреттіліктер: коучинг пен басқарушылық кеңес берудің негізгі бағыттары мен технологияларын біледі және қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жобалық менеджмент
Мақсаты: білім берудегі жобалық іс-әрекетті ұйымдастыру және өткізу саласындағы білім мен дағдыларды меңгеру. Мазмұны: әлеуметтік-педагогикалық және білім беру жүйелерін жобалау мәселелері, инновациялық идеяларды ұсыну әдістері және оларды жоба түрінде жүзеге асыру зерттеледі. Жобалар бойынша жұмысты ұйымдастыру, шығармашылық ұжымдарды құру, олардың тиімді жұмысын қамтамасыз ету, жобалар бойынша жұмысты бақылау, оларды іріктеу және одан әрі жылжыту мәселелері қарастырылады. Құзыреттіліктер: білім берудегі жобалық іс-әрекеттерді әзірлей және жүргізе алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Қазіргі заманауи педагогика мен психологияның даму тарихы, тенденциялары
Мақсаты: магистранттар арасында педагогика мен психологияның адамзаттың рухани дамуының құрамдас бөлігі ретіндегі тұтас көзқарасты, ғылыми мектептердің негіздері мен қазіргі ғылым теорияларын білуді дамыту. Мазмұны: Тұлға педагогика және психология ғылымының пәні ретінде. Тұлғаны зерттеудің теориялары, тұжырымдамалары және тәсілдері. Тәсілдердің интеграциясы және адамның биоәлеуметтік бірлігі. ХІХ-ХХ ғасырлардағы психологиялық мектептер. Психологиядағы отандық мектептер. Құзыреттіліктер: психология және педагогикалық ғылым дамуындағы әлемдік тенденцияларды қолдану; қазіргі білім беру парадигмаларының даму проблемалары мен перспективаларын анықтай білу; ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру негіздеріне ие болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім беру бағдарламаларын жобалау
Мақсаты: білім беру жүйесін жобалау саласында магистранттарда базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: қатысушылармен де, сыртқы сарапшылармен де жүзеге асырылатын білім беру жүйесін ұйымдастыру тәсілдері және оларды жобалау мен сараптауға қойылатын заманауи талаптар туралы идеяларды қалыптастырады. Білім беру жүйесін жобалаудың заманауи әдістерін, білім беру саласындағы пилоттық жобаларды әзірлеу мен енгізуді, сараптамалық талдауды және олардың тиімділігін бағалауды, тәуекелдерді басқаруды қарастырады. Құзыреттіліктер: білім беру жүйесін жобалау саласындағы әдістерді біледі және қолданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Көшбасшылықтың сипаты мен әдебі
Мақсаты: жеке тұлғаның көшбасшылық қасиеттерін қалыптастыруға байланысты білім, білік, дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: білім беруді ұйымдастырудағы көшбасшылық психологиясы, қазіргі көшбасшы моделі зерттеледі. Көшбасшының қасиеттері, оның білім беруді ұйымдастырудағы миссиясы, көшбасшылық қасиеттерінің қалыптасу кезеңдері ашылды. Көшбасшылық қасиеттерді өздігінен тәрбиелеу дағдылары қалыптасады. Құзыреттіліктер: тұлғаның көшбасшылық қасиеттерін қалыптастыру әдістерін біледі және қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсіл
Мақсаты: магистранттар арасында психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: заманауи білім беру жағдайында қазіргі психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік көзқарасын жүзеге асырудың негізгі бағыттарын қарастырады. Ол адам мен қоғамның оқиғаларының дамуы мен мәдени-психологиялық ерекшеліктерін ашады, мәдениеттің, философияның, психологияның, педагогика мен тарихтың байланысын қоғамды цифрландыру және жаһандық ақпараттық желілерді құру жағдайында қарастырады. Құзіреттіліктер: психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер тұрғысынан ғылыми зерттеулерді талдайды және түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі ұйымдық психология
Мақсаты: магистранттарды жоғары мектептегі ұйымдық психология ерекшеліктерімен және мазмұнымен таныстыру. Мазмұны: жоғары мектептегі ұйымдық психология ерекшелігі, мазмұны. Жоғары кәсіптік білім беру саласындағы ғылыми-педагогикалық қызметке жан-жақты дайындыққа ықпал ететін жалпы мәдени, кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Құзыреттіліктер: жоғары мектептегі ұйымдық психология саласындағы жұмыс әдістерін біледі және меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі кадрлық менеджмент
Мақсаты: білім беру жүйесінде персоналды басқаруды жүргізу бойынша білім мен дағдыларды меңгеру. Мазмұны: білім беру ұйымының кадрлық әлеуетін қалыптастыру, кадрларды іріктеу, олардың тиімді жұмыс істеуіне жағдай жасау, олардың өзара әрекетін үйлестіру, кәсіби және тұлғалық өсу мәселелерін қарастырады. Ол білім беру ұйымының кадрлық әлеуетін қалыптастыру және дамыту процестерін басқару, олардың ауысуын болдырмау, кадрлық резервті құру мәселелерін ашады. Құзыреттіліктер: білім беру жүйесінде персоналды басқаруды жүргізу бойынша білімі мен дағдыларды игерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру сапасының менеджменті
Мақсаты: білім беру сапасын басқару саласында магистранттарда білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: университеттегі білім сапасын басқарудың теориялық және қолданбалы аспектілері, оның құрамдас бөліктері қарастырылады. Жоғары оқу орнындағы білім беру қызметінің сапасын басқарудың бағыттары мен негізгі буындарын көрсетеді. Заманауи университеттегі білім сапасын басқарудың нормативтік, әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық механизмдерін зерттейді. Құзыреттіліктер: білім беруде сапаны басқарудың негізгі технологиялары мен әдістерін біледі және қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаның сана психологиясы
Мақсаты: магистранттарды тұлғаның өзіндік санасының психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Тұлғаның өзін-өзі тану психологиясы – әлеуметтік байланыстар мен қарым-қатынастарды қалыптастыру және көрсету, оның іс-әрекеті мен заңдылықтарын анықтау, ішкі күйлер мен психикалық процестерді реттеудегі кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, сонымен қатар, тұрақты қоғамдық қатынастардың санамен байланысы. Құзыреттері: тұлғаның өзіндік санасын қалыптастыру және дамытудағы әдістерді, психотехнологияларды біледі және қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру мекемесінің цифрлық трансформациясы
Мақсаты: магистранттарды білім беру үдерістерін трансформациялау және білім беру мекемелерін басқару үшін цифрлық технологиялар мен құралдарды тиімді пайдалануға дайындау. Мазмұны: цифрлық трансформация ұғымы және оның білім беру контекстіндегі маңызы. Білім беруді цифрландыру саласындағы негізгі үрдістер. Білім беру ұйымдарының құрылымы мен процестеріне цифрлық технологиялардың әсері. Сандық түрлендіру модельдері. Білім беру мекемесіне цифрлық технологияларды енгізудің стратегиялық тәсілі. Цифрлық трансформация процесін жоспарлау және басқару. Цифрлық трансформация жағдайындағы мұғалімдердің рөлі. Оқытушылардың цифрлық құзыреттіліктерін дамыту. Білім беру процесін ұйымдастырудың жаңа тәсілдері (гибридті оқыту, төңкерілген сынып, жобалық оқыту). Құзыреттер: технологияларды енгізуді ұйымдастыруды, үйлестіруді және бақылауды қоса алғанда, цифрлық трансформация жобаларын басқару мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты: Ғылыми зерттеудің әдістемесін, әдістерін қолдану, ғылыми зерттеу нәтижелерін тіркеу. Мазмұны: Ғылыми зерттеудің жалпы әдістемесі және психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Зерттеудің ғылыми аппараты және логикалық құрылымы. Зерттеу әдістерін таңдау жүйесі мен критерийлері. Теориялық зерттеу әдістері. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Диагностикалық зерттеу әдістері. Құзыреттіліктер: Психологиялық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру, психика мен тұлғаны зерттеу әдістерін барабар қолдану, зерттеу нәтижелерін талдау, жалпылау және ұсыну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру қызметтері саласындағы маркетинг
Мақсаты: білім беру қызметі саласындағы маркетинг жүргізу ерекшеліктері туралы магистранттардың түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: білім беру ұйымдарын дамытудың маркетингтік стратегиялары мен жоспарларын әзірлеу және енгізу тәжірибесі зерттеліп, талданған. Білім беру қызметі саласындағы маркетингтің әдістері және оқу орнындағы маркетингтік қызметті ұйымдастыру формалары қарастырылады. Құзыреттіліктер: білім беру қызметі саласындағы маркетинг әдістерін біледі және қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кроссмәдени менеджмент
Мақсаты: магистранттардың мәдениетаралық басқару әдістерін меңгеру және ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: көпмәдениетті контингенті бар ұйымдарда тиімді басқару мәселелерін қарастырады. Көпмәдениетті контингенті бар ұйымдарда бағалау, болжау және персоналды басқару дағдылары мен дағдылары, басқарушылық мәселелерді шешу, шетелдік серіктестермен қарым-қатынаста мәдениетаралық кедергілерді жеңу дағдылары дамиды. Персонал құрамының көпұлттылығын ескере отырып, ұйымның корпоративтік мәдениетін қалыптастыру мәселелері қарастырылады. Құзыреттіліктер: мәдениетаралық басқару әдістерін біледі және қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- әлеуметтік-гуманитарлық, психологиялық-педагогикалық ғылымдардың өзекті мәселелерін, жоғары оқу орнындағы ғылыми таным мен педагогиканың қазіргі даму тенденцияларын талдайды және қорытындылайды;
- ғылыми, психологиялық-педагогикалық менеджмент, көпмәдениетті және көптілді ортадағы әлеуметтік өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін, сондай-ақ әріптестермен және қызметкерлермен жұмыс істеуде шет тілін пайдаланады.
- қазіргі әлемдік және отандық психология және педагогика ғылымдары дамуының өзекті мәселелерін, перспективаларын, беталыстарын, білім беруді басқарудың халықаралық тәжірибесін талдайды және айқындайды;
- білім беруді басқару саласындағы психологиялық-педагогикалық және пәндік (арнайы) білімдерді, заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын интеграциялау механизмдері мен принциптерін жүзеге асыруға қабілетті;
- психологиялық-педагогикалық теория мен қазіргі заманауи тәжірибеде менеджменттің даму беталыстары мен негізгі жетістіктерін, генезисін талдап-қорытады; білім беру жүйелерін басқарудың өзекті міндеттерін шешуде мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдерді білетіндігін қолдана алады;
- кәсіби әдеп нормаларын ескере отырып, басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдайды; ұйымның дамуындағы жағдай мен өзгерістерді жорамалдайды және болжайды;
- диагностиканың, дамытудың, түзетудің, терапияның, кеңес берудің заманауи әдістерін қолданып, тұлғаның психологиялық зерттеуін жүргізеді;
- білім беру процесінің сапасын және басқару тиімділігін арттыру үшін ЖИ негізінде инновациялық цифрлық стратегияларды әзірлейді және енгізеді;
- басқару технологиялары мен инновациялық әдістерін, білім беру ұйымдарындағы маркетингті, педагогикалық үдерісті, басқарушылық және білім беру үдерістерінің тиімді нәтижелерін жүзеге асыруды қамтамасыз ететін жобалық іс-әрекеттерді қолданады;
- ғылыми және іскерлік қарым-қатынасты жүргізе алады, ғылыми конференцияда сөз сөйлей алады, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, аңдатпалар, мақалалар жаза алады;
- ғылыми зерттеу әдіснамасын, жоғары мектептегі бейіндік пәндерді оқытудың тиімді әдістемесін, білім берудегі инновациялық менеджментті қолданады;
- көшбасшылық қасиеттерін көрсете отырып, өз көзқарасын дұрыс дәлелдей отырып, өз іс-әрекетін кәсіби түрде түзете отырып, ұжымды тиімді басқарады.