Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01113 Білім берудегі менеджмент в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары оқу орындарында, білім беруді басқару органдарында және ғылыми-зерттеу мекемелерінде ғылыми, педагогикалық, басқару қызметін жүзеге асыру үшін іргелі білімі, инновациялық білім беру технологиялары, зерттеу дағдылары бар жаңа формациядағы бәсекеге қабілетті магистрлерді кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Педагогикалық қызметтегі ғылыми зерттеулер
Басқару психологиясы
Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы
Шет тілі (кәсіби)
Білім берудегі стратегиялық менеджмент
Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
Білім беру жүйелерін жоспарлау және ұйымдастыру
Ғылым тарихы мен философиясы
Қазақстан Республикасындағы білім беру реформалары
Білім беру саласындағы инновациялық менеджмент
Білім беруді басқару мен ұйымдастыру
Жобалық менеджмент
Қазіргі заманауи педагогика мен психологияның даму тарихы, тенденциялары
Білім беру бағдарламаларын жобалау
-
2 Оқу жылы
Көшбасшылықтың сипаты мен әдебі
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсіл
Жоғары мектептегі ұйымдық психология
Білім беру жүйесіндегі кадрлық менеджмент
Білім беру сапасының менеджменті
Тұлғаның сана психологиясы
Білім беру мекемесінің цифрлық трансформациясы
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Білім беру қызметтері саласындағы маркетинг
Кроссмәдени менеджмент
Профессии
Оқыту нәтижелері
- әлеуметтік-гуманитарлық, психологиялық-педагогикалық ғылымдардың өзекті мәселелерін, жоғары оқу орнындағы ғылыми таным мен педагогиканың қазіргі даму тенденцияларын талдайды және қорытындылайды;
- ғылыми, психологиялық-педагогикалық менеджмент, көпмәдениетті және көптілді ортадағы әлеуметтік өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін, сондай-ақ әріптестермен және қызметкерлермен жұмыс істеуде шет тілін пайдаланады.
- қазіргі әлемдік және отандық психология және педагогика ғылымдары дамуының өзекті мәселелерін, перспективаларын, беталыстарын, білім беруді басқарудың халықаралық тәжірибесін талдайды және айқындайды;
- білім беруді басқару саласындағы психологиялық-педагогикалық және пәндік (арнайы) білімдерді, заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын интеграциялау механизмдері мен принциптерін жүзеге асыруға қабілетті;
- психологиялық-педагогикалық теория мен қазіргі заманауи тәжірибеде менеджменттің даму беталыстары мен негізгі жетістіктерін, генезисін талдап-қорытады; білім беру жүйелерін басқарудың өзекті міндеттерін шешуде мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдерді білетіндігін қолдана алады;
- кәсіби әдеп нормаларын ескере отырып, басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдайды; ұйымның дамуындағы жағдай мен өзгерістерді жорамалдайды және болжайды;
- диагностиканың, дамытудың, түзетудің, терапияның, кеңес берудің заманауи әдістерін қолданып, тұлғаның психологиялық зерттеуін жүргізеді;
- білім беру процесінің сапасын және басқару тиімділігін арттыру үшін ЖИ негізінде инновациялық цифрлық стратегияларды әзірлейді және енгізеді;
- басқару технологиялары мен инновациялық әдістерін, білім беру ұйымдарындағы маркетингті, педагогикалық үдерісті, басқарушылық және білім беру үдерістерінің тиімді нәтижелерін жүзеге асыруды қамтамасыз ететін жобалық іс-әрекеттерді қолданады;
- ғылыми және іскерлік қарым-қатынасты жүргізе алады, ғылыми конференцияда сөз сөйлей алады, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, аңдатпалар, мақалалар жаза алады;
- ғылыми зерттеу әдіснамасын, жоғары мектептегі бейіндік пәндерді оқытудың тиімді әдістемесін, білім берудегі инновациялық менеджментті қолданады;
- көшбасшылық қасиеттерін көрсете отырып, өз көзқарасын дұрыс дәлелдей отырып, өз іс-әрекетін кәсіби түрде түзете отырып, ұжымды тиімді басқарады.