8D11120 Мәдени-тынығу жұмысы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени-тынығу жұмысы, мәдениет мекемелеріндегі менеджмент және маркетинг саласында ұйымдастырушылық-басқару, ғылыми-зерттеушілік, талдау және сараптау қызметін жүзеге асыруға, жоғары білім жүйесінде ғылыми және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті, бәсекеге қабілетті жоғары білікті зерттеуші мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D144 Бос уақыт
-
Білім беру саласы 8D11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 8D111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Академиялық хат
Мақсаты: докторанттарды ғылыми қолжазбаны жоспарлау, жазу, редакциялау және рецензиялау принциптерімен, мақаланың негізгі құрылымдық элементтерімен таныстыру, мақаланы жариялауға дайындау, ғылыми журналды таңдау дағдыларын беру. Мазмұны: Академиялық хат ғылыми коммуникация процесін процедуралық рәсімдеу ретінде. Академиялық мәтін түсінігі. Ғылыми зерттеулерді ресімдеу, ғылыми жарияланымдарға сілтеме жасау принциптері. Диссертациялық жұмыстың мақсаттары мен міндеттерін, зерттеу әдістерін жазу. Зерттеу нәтижелерін рәсімдеу және талқылау. Зерттеу мақаласын жоспарлау, редакциялау принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мәдениеттегі этнометодологиялық зерттеу
Мақсаты: этномәдени зерттеу мәселесінің мәні мен ерекшеліктері туралы жүйелі білім қалыптастыру. Мазмұны: Мәдениеттанудағы этнометодологиялық көзқарастардың мәні мен айырмашылықтары. Этнометодологиялық зерттеу әдістері. Әртүрлі әлеуметтік және этникалық топтар арасындағы қарым-қатынастар мен қатынастардағы түсіністіктің (мағыналардың) мәні. Этномәдени проблемаларды зерттеудегі этностардағы өзара түсіністік, этносаралық қатынастар мәселелері. Мәдениетті зерттеу контекстіндегі гендер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәдени саясат: менеджмент және жобалық қызмет
Мәдени саясатты басқару және жобалық қызмет объектісі ретінде түсіндіру және талқылау. Мәдени саясатты басқарудағы және жобалау жұмыстарының әдістемелік негіздерін, мәдени саясатты басқарудың мәні, мазмұны, негізгі кезеңдері мен технологияларын сипаттау. Орындалған қазіргі заманғы мәдени саясатқа қатысты тұжырымдамалар мен бағдарламаларды талдау, енгізу және сүйемелдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік-мәдени зерттеулердегі ақпараттық мәдениет
Мақсаты: докторанттарға педагогикалық инновация негіздерін оқып-үйрету, жаңашылдықтарды меңгерту және білім беру процесінде қолдана білу. Мазмұны: Заманауи маманның мәдениетаралық кәсіби қызметін сипаттау және талқылау: проблемалар мен перспективалар. Әлеуметтік-мәдени факторларға және коммуникациялық мәселелерге өз көзқарасын қалыптастырыңыз және қорғау. Білім алушылардың ақпараттық мәдениетінің құндылық негіздерін қалыптастыру процесінің кезеңдері. Әлеуметтік-мәдени зерттеулерді талдау үшін жасанды интеллект технологиясын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас проблемалар және перспективалар
Мақсаты: Мәдениетаралық қарым-қатынастың тарихы мен теориялық негіздерін зерделеу, басқа мәдениеттерді қабылдау ерекшеліктерін және мәдениетаралық қарым-қатынас нәтижелерін қарастыру. Мазмұны: Мәдениет және әлемнің мәдени әртүрлілігі. Мәдени өзіндік ерекшелік және сәйкестілік. Бұқаралық мәдениет, мәдениеттің этноұлттық аспектілері. Мәдениетаралық коммуникациядағы түсіну. Мәдениетаралық коммуникацияның заманауи ерекшеліктері, нәтижелері. Тілдік қарым-қатынас. Мәдениетаралық қарым-қатынас және дипломатия. Мәдениетаралық коммуникацияның саяси және геосаяси, социологиялық және психоәлеуметтік, діни, гендерлік және жас ерекшелік аспектілері. Мәдениетаралық коммуникациядағы проблемалық жағдайларды шешу үшін жасанды интеллект негіздерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық шеберлік
Мақсаты: білім алушылардың табысты оқу қызметін басқару мен ұйымдастыруда білім, білік және дағдыларды жетілдіру. Мазмұны: Педагогикалық шеберлік және педагогикалық қызмет.Кәсіби білім және педагогикалық қабілеттер.Педагогикалық мәдениет: мәні, мазмұны және қалыптасу жолдары. Педагогтың кәсіби құзыреттілігі. Педагогикалық техника. Әртістік-педагогтың шығармашылық даралығының құрамдасы. Оқытушының сөйлеу мәдениеті. Өздігінен білім алу және өзін-өзі тәрбиелеу.Педагогикалық қатынас шеберлігі. Педагогикалық қатынас функциялары мен құрылымы. Педагогикалық этика.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: докторанттардың ғылыми зерттеулердің әдістері туралы білімдерін қалыптастыру, заманауи ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін пайдалану құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми-зерттеудің әдістемесі. Ғылыми әлеуметтік зерттеу ерекшеліктері, процедурасы. Әлеуметтік –мәдени саладағы ғылыми мәселелер алаңы. Ғылыми зерттеу бағдарламасы. Зерттеудің жалпы тұжырымдамасын өңдеу. Ғылыми зерттеу мақсатын, ғылыми болжамын құру. Ғылыми зерттеудегі ақпараттық -ізденіс жұмысының мазмұны. Ғылыми зерттеудегі теориялык анықтама және интерпретациялық түсініктеме. Математикалық әдістер. Бастапқы ақпаратты жинақтау әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдени-тынығу жұмысы саласында жасанды интеллект пен әлеуметтік-экономикалық процестерді болжау әдістемесін пайдалану;
- Әлеуметтік-мәдени саладағы өзекті мәселелерге кәсіби талдау жүргізу барысында өз көзқарастарын негіздеу және дәлелдемелік базаны қамтамасыз ету, әлеуметтік-мәдени саланы дамытуға арналған жобалар мен бағдарламаларды дайындау және сараптау
- Кәсіби және тұлғалық даму мәселелерін шешу үшін зерттеу құралдарын таңдау және қолдану, зерттеу нәтижелерін түсіндіру
- Қәзіргі әлеуметтік-мәдени саладағы негізгі ғылыми және әдістемелік мәселелерді оқыту және талдау, мәдени-тынығу жұмысындағы әртүрлі фактілер мен құбылыстардың пәндік, әдіснамалық ерекшеліктерін талдау.
- Ғылыми зерттеулер мен жарияланымдарда академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетін, принципшілдікті қолдану.
- Тұлғааралық, мәдениетаралық коммуникация мәселелерінде тиімді стратегияларды біріктіре отырып, әлеуметтік-мәдени саладағы теориялық және практикалық пәндерге сараптама жүргізу
- Мәдени-тынығу қызметінің тарихы, теориясы мен технологиясы мәселелері бойынша шетелдік және қазақстандық ғылыми тұжырымдамаларды салыстыру негізінде зерттеудің түрлі әдіснамасын қолдану
- Әлеуметтік-мәдени саланың теориялық, әдістемелік, құқықтық негіздеріне сараптама жүргізу, Қазақстан Республикасының мәдени саясаты саласындағы құндылықтарға сәйкес кәсіби инновациялық қызметтің нақты жағдайларында стандартты емес жүйелік шешімдерді табу.
- Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру тәжірибесіне оқу-әдістемелік, ғылыми әзірлемелерді енгізу жолдарын жобалау, жоғары мектеп педагогының ғылыми жұмысын сыни тұрғыдан бағалау, педагогикалық құбылыстардың сипатын талдау;
- Ғылыми ақпаратты іздестірудің тиімді тәсілдерін жасауды іске асыру және мәдени-тынығу қызметіндегі инновацияларды оқу үрдісіне экстраполяциялау.