Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11120 Мәдени-тынығу жұмысы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты мәдени-тынығу саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлауда қоғамның және еңбек нарығының қазіргі және келешектегі қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін идеологиялық және мінез-құлық аспектілерінің бірлігі бойынша магистранттардың жеке және кәсіби құндылықтарын дамыту.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M148 Бос уақыт
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Мәдениет және тынығу индустриясы саласында әлеуметтік-мәдени жобалау саласында зерттеу және жобалау, кәсіпкерлік жұмыстарды ұйымдастыру.
  • Әлеуметтік-мәдени сала мекемелерінің мәдени қызметтерінің инновациялық маркетинг жүйесін және мәдени-тынығу жұмысы саласындағы имидждік жобаларды әзірлеу.
  • Мәдениет мекемелерінің, рекреациялық объектілердің және бос уақыт индустриясының қызметі процесінде халықтық дәстүрлер мен көркем шығармашылықты насихаттауды жүзеге асыру.
  • Негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.
  • Ғылыми-зерттеу жобаларында мәдени-тынығу саласы мекемелерінің озық тәжірибесі мен ғылымның заманауи жетістіктерін пайдалану.
  • Мәдениет мекемелерінің өндірістік қызметін жетілдіру, әлеуметтік-мәдени қызметке қатысушылардың тұлғалық өсу үрдістерін оңтайландыру міндеттеріне байланысты әлеуметтанулық және педагогикалық зерттеулер жүргізу;
  • Жасанды интеллект және заманауи инновациялық технологияларды пайдалана отырып, мәдени-тынығу бағдарламаларын әзірлеу және басқару дағдыларын меңгеру.
  • Мәдениетаралық өзара әрекеттесу үрдісінде мәдениеттердің әртүрлілігін талдау және ескеру, көптілді қоғамда коммуникацияны құра білу
  • Психология біліміне сүйене отырып, өзіндік қызметтің басымдықтарын және оларды өзін-өзі бағалау негізінде жетілдіру жолдарын анықтап, іске асыру.
  • Білім, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, жоғары мектеп мұғалімінің жұмысын ғылыми ұйымдастыруға сыни тұрғыдан баға беру.
Top