Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06110 Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Қолданбалы бағдарламалар пакетін құру

    Мақсаты: Бағдарламалау орталарында компьютерді қолдану арқылы сандық әдістермен шешілетін қолданбалы бағдарламалар кешендері жасалады. Мазмұны: Қолданбалы бағдарламалар кешендерін құру; алынған сандық шешімдердің дұрыстығы мен дәлдігін тексеру әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру; математикалық ғылымдар саласында жаңа білім алу, дағдыларды меңгеру және оларды кәсіби қызметте қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: шетел тіліндегі түпнұсқалық дерек көздерді мазмұнының түрлі деңгейде қамтылуы бойынша оқудың тілдік құзыреттіліктерін жетілдіру. Мазмұны: Білім беру бағдарламасы бойынша ғылыми тақырыптарда жазбаша хабарламаларды дайындау: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, шетел тіліндегі түпнұсқалық деректерді реферирлеу, ғылыми мәтінді аннотациялау, түйін. Аутентті жазбалардың жалпы мазмұнын түсіну. Кәсіптік ақпараттарға ие дәрістерді, хабарларды естуді қабылдау. Білім беру бағдарламасы бойынша ауызша коммуникация дағдыларын дамыту: ғылыми баяндамен сөз сөйлеу, ғылыми зерттеуді презентациялау, ғылыми талқылау, ғылыми пікірталастар, ситуациялық ойындарды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: ғылыми танымның заңдылықтары, ғылыми рационализм, оның формалары, ғылымның тарихи түрлері мен даму жолдары туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: Ғылым философиясы пәні. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен үрдістері. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Философиялық әдістер. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Заманауи ғылымның этикалық аспектілері. Ғылымды компьютерлендіру. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: персоналды тиімді басқарудың жүйелі білімін, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: басқару психологиясына кіріспе. Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Басқару жүйесіндегі тұлға. Ұйымның мотивациясы және тиімділігі. Ұйымдағы көшбасшылық. Ұйымдағы стресс және эмоционалды күйзеліс. Жанжалды жағдайларды басқару психологиясы. Бағыныштының жеке басы. Көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері. Басқару қызметіндегі психологиялық әсер. Басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық негіздері. Басқарудағы тұлғааралық қарым-қатынас

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Эксперимент жүргізу әдістері

    Мақсаты: Эксперименттік әдістерге осы тақырып бойынша бұрын жарияланған жұмыстарды мұқият теориялық талдау кіреді. Мазмұны: Шешілмеген мәселерді анықтау; осы зерттеу тақырыбын таңдау; зерттеудің мақсаты мен міндеттерін белгілеу; осы мәселені шешудің нақты тәжірибесін зерттеу; проблеманы шешуге көмектесетін іс-шаралардың теория мен практикада барын зерттеу; зерттеу гипотезасын тұжырымдау. Жаңашылдықты, әдеттен тысқылықты, бар пікірлерге қайшылықты ескере отырып, эксперименталды дәлелдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Курстың мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Курстың мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Қазіргі заманғы инновациялық технологиялардың кең спектрін, бейіндік пәндерді оқыту үдерісіндегі бағыттарды талдауға қабілетті білікті, таным мен шығармашылыққа, оқытуға және өзін-өзі оқытуға ынталы мамандарды даярлау Мазмұны: Жаңа ақпараттық технологиялар құралдарының қызметін талдау; ақпараттық технологиялар пәндерін оқыту әдістемесі; жоғары білім берудегі IT-пәндерді оқытудың әдістемелік жүйесі және оларды топтық және жеке түрде орындау кезінде проблемаларды шешу, оларды орындау, орындау, талдау және тұжырымдауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Мақсаты: Пәнді оқу – магистранттарды ғылыми-қолданбалы зерттеулерді өз бетінше жоспарлауға, ұйымдастыруға және жүзеге асыруға дайындау. Мазмұны: Ғылыми тақырыптарды таңдау, негізгі зерттеу әдістері, зерттеу жұмысындағы стандарттау принциптері, зерттеу нәтижелерін тіркеу, ғылыми жарияланымдар мен мақалалармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, магистірлік диссертациялардың мазмұны және оларға қойылатын талаптар, әдеби ізденіс әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету

    Мақсаты: Қолданбалы информатика маманының кәсіби құзіреттілігін қалыптастыруда одан әрі дамытылатын қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану саласындағы магистранттардың базалық құзыреттерін қалыптастыру. Мазмұны: Пәндік аймақты, қолданбалы және ақпараттық процестерді модельдеу құралдарымен жұмыс істеу дағдысы; технологиялық құжаттаманы әзірлеу; мәліметтер базасымен және білімді жобалау құралдарымен жұмыс істеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сараптамалық жүйелер

    Мақсаты: Эксперттік жүйелер туралы студенттердің жасанды интеллект принциптерін қалай пайдалануы және талданатын пәндік салада оперативті ақпаратты өңдеу және негізделген шешімдер қабылдау үшін сарапшының формалды білімдері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Сараптамалық жүйелерде интеллектуалды деректер базасы, білімді бейнелеу тілдеріндегі негізгі ұғымдар, әдістер мен жұмыс әдістері және интеллектуалды жүйелерді дамыту құралдары, білімді шығару әдістері бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Криптология

    Мақсаты: Симметриялық алгоритмдермен криптожүйелердің математикалық модельдері мен криптографиялық қасиеттерін бағалау және сипаттау. Мазмұны: симметриялық шифрлау стандарттары; криптографиялық талаптар; симметриялық криптографияға арналған бағдарламалау алгоритмдері; криптожүйелерді құру үшін қолданылатын программалау технологиясының қасиеттерін меңгеру; объектілі-бағытталған бағдарламалау ортасында криптожүйелерді құру технологиясын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сенсорлық технологиялар

    Мақсаты: «Сенсорлық желілер» сымсыз сенсорлық желілерді (WSN) құрудың негізгі принциптерін зерттеу, WSN пайдаланудың отандық және шетелдік тәжірибесімен танысу және мамандандырылған эмуляторларда WSN жұмысын модельдеу негіздерін меңгеру. Мазмұны: Жұмыстың теориялық негіздері, сондай-ақ сымсыз сенсорлық желілердің құрылыс принциптері мен пайдалану ерекшеліктері саласында білім алу; желі түйіндері үшін WSN құрылымы мен бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу процесінде, сондай-ақ WSN жұмысын модельдеуде алған білімдерін қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Желілік технологиялар

    Мақсаты: Қолданыстағы стандарттар мен технологиялар негізінде компьютерлік желілерді бағдарламалау және құру үшін желілік және коммуникациялық технологияларды жобалау мен енгізудің сапасы мен тиімділігіне қол жеткізу үшін магистранттарды кәсіби мәселелерді шешуге дайындау. Мазмұны: Ethernet/ FastEthernet/ GigabitEthernet, ATM, FrameRelay, TCP/IP, IPX, осы технологияларды пайдалана отырып желілерді дамыту және есептеу жүйелері саласында бар басқа технологияларды түсіну, қауіпсіздік мәселелерін шарлау мүмкіндігі, жүйені қамтамасыз ету үшін бар құралдар қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғары өнімді жүйелер мен технологиялар

    Мақсаты: «Жоғары өнімді жүйелер мен технологиялар» курсы аясында көппроцессорлық және көпмашиналы есептеу жүйелерінің аппараттық және бағдарламалық бөліктерін, олардың классификациясын оқып үйрену ұсынылады. Параллельді алгоритмдер мен бағдарламалық жүйелерді құрудың жалпы тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: Параллельді жүйелердің аппараттық және бағдарламалық құралдарына бағдарлау; көппроцессорлы есептеу жүйелерінің әртүрлі типтерінде жұмыс істеуге арналған бағдарламалық жүйелерді жобалаудың негізгі тұжырымдамаларын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Таным теориясы

    Мақсаты: Таным теориясының идеяларын, міндеттерін және таным жүйелерін, таным теориясы. Мазмұны: Ерекшеліктерін, нақты және дерексіз бейнелерді тануды, таным теориясының мәселелерін тұжырымдауды, таным теориясының проблемаларын шешу әдістерін бағалау, таным теориясының статистикалық және логикалық әдістерінің арасындағы айырмашылықтарды талдау және бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары өнімділікті есептеу

    Мақсаты: Мультипроцессорлық жүйелердің негізгі архитектурасын және олар үшін қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу принциптерін зерттеу. Мазмұны: Қазіргі математикалық және графикалық сопроцессорлардың архитектурасын білу; Жаңадан пайда болған үдеткіштердің архитектурасын өз бетінше түсіну және зерттеу қабілеті; Заманауи графикалық процессорлар үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу принциптерін білу; nVidia графикалық процессорларына арналған CUDA технологиялық стекін шарлау; Графикалық емес есептеулерге арналған CUDA кітапханасының құрамын білу, nVidia GPU үшін бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу кезінде осы кітапханаларды пайдалана білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Блокчейн технологиясы

    Мақсаты: Блокчейн технологиясының модельдері мен механизмдері, криптовалюта экономикасындағы іргелі түсініктер. Мазмұны: Блокчейн технологиясы мен криптовалюта майнингін өндіру және талдау тұжырымдамасы. Bitcoin транзакциялары және оларды тексеру. Блокчейн технологиясында қолданылатын соңғы криптографиялық технологиялар. Пайдаланушы тіркелгілерін қорғау және транзакция қауіпсіздігін қамтамасыз ету жолдары, сондай-ақ транзакцияларды есепке алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік модельдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері

    Мақсаты: Ақпараттық-компьютерлік модельдеудің негізгі ұғымдарын, принциптерін және қасиеттерін бағалау және сипаттау. Мазмұны: Ғылыми зерттеулер мен жобалаудағы модельдеу әдістері мен технологиялары, ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында қолданылатын математикалық модельдер мен әдістерді әзірлеу және жетілдіру, ақпараттық-компьютерлік модельдеу әдістерін, құралдарын және технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • STEM технологиялары

    Мақсаты: STEM білім берудің мазмұнын, әдістемелік тәсілдерін, технологияларын және дидактикалық құралдарын зерттеуге бағытталған. Мазмұны: Магистранттар STEM тәсілін енгізу бойынша тәжірибені талдау, жүйелеу, жалпылау және сипаттау қабілетіне ие болады, пәнаралық мәселелерді өз бетінше шешу үшін креативті қабілеттерге ие болады, білім беру мақсаттарына жету үшін STEM сабақтарын жобалау негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнені танудың нейрондық желілері

    Мақсаты: Бұл курста біз кескінді танудың қандай әдістері бар екенін, олар қайда қолданылатынын және жұмыс процестерінің дәлдігі мен сенімділігін арттыру үшін қандай технологиялар ең перспективалы екенін талдаймыз. Мазмұны: Ерекшеліктерді бағалау, нақты және абстрактілі бейнелерді тану, білім теориясы мәселелерін шешу әдістері, статистикалық және логикалық әдістер арасындағы айырмашылықтарды талдау және бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқытудың инновациялық құралдарын қолданудың әдістемелік негіздері

    Мақсаты: Информатика мұғалімінің негізгі бейіндік және жоғары деңгейлердегі типтік кәсіби әдістемелік міндеттерін шешу. Мазмұны: Информатика пәнінен электронды оқулықтар жасау, оқушылардың білімін бағалау және бақылау әдістерін қолдану; информатика сабақтарында қызықты оқу тапсырмаларын құру және қолдану;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритм және оның күрделілігі

    Мақсаты: «Алгоритмдер және олардың күрделілігі» магистранттарды деректерді өңдеудің іргелі алгоритмдерімен, сонымен қатар алгоритмдерді зерттеудің және олардың алгоритмдік күрделілігін бағалаудың заманауи әдістерімен таныстыруға бағытталған. Мазмұны: Алгоритм теориясының негізгі мәселелері, есептеулер моделі және алгоритмдердің тиімділігін бағалау тәсілдері туралы теориялық білім; - классикалық алгоритмдерді практикалық қолдану дағдысы, оларды нақты тапсырмалар үшін түрлендіру, жаңа алгоритмдерді құрастыру және енгізу - алған білімдерін кәсіби іс-әрекетінде қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту теориясы мен тәжірибесінің мәселелері

    Мақсаты: Білім беруді ақпараттандыру, білім берудің негізгі мәселелері және ықтимал шешімдері. Мазмұны: Білім беруді ақпараттандырудың негізгі түсініктері; оқытудың негізгі мәселелерін анықтау; әртүрлі оқыту мәселелерінің оңтайлы шешімдерін табу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасанды нейрондық желілерді жобалау

    Мақсаты: Пәнді меңгеру нейрондық желілерді оқытудың теориялық негіздерін оқып үйрену және оларды практикалық есептерді шешу үшін қолдану дағдыларын меңгеру болып табылады. Мазмұны: 1) таңдалған бағыттың теориялық негіздемесі; 2) есептерді шешуде алгоритмдік бағдарламалаудан жасанды нейрондық желі технологиясының артықшылықтарын көрсету; 3) бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу арқылы нейрондық желілерді құру және пайдалану технологиясына оқыту; 4) магистранттарға өздерінің нейрондық желілерін құруға мүмкіндіктер беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық жабдықтарды әзірлеу технологиясы

    Мақсаты: Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу процестерін қолдайтын технологияларды, әдістемелерді және стандарттарды бағалау және салыстыру. Мазмұны: архитектурасы, өмірлік циклі, басқару, тестілеу әдістері, модельдері, метрикасы және объектілі-бағытталған бағдарламалық жүйелердің процестері, заманауи CALS-технологиялары мен компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау, тестілеу, жөндеу, енгізу және техникалық қызмет көрсету саласындағы білім мен дағдыларды меңгеру және CASE

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық ресурстарды басқару

    Мақсаты: Студенттерге оқу үдерісіндегі бар цифрлық ресурстар мен қызметтер туралы түсінік беру. Мазмұны: Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың жаңа мультимедиялық мүмкіндіктері, оқушылардың назарын білім берудің маңызды тақырыптарына аудару, оқушыларды бағдарлау. Оқушыларды болып жатқан өзгерістермен, өмірлік тәжірибемен, пәнге, құбылыстарға қызығушылықпен байланыстыру мақсатында оқытылатын көріністердің ерекшеліктеріне назар аудару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлы педагог

    Мақсаты: Бағдарлама заманауи ақпараттық технологиялар мен оқу материалдарын, цифрлық құралдарды енгізу арқылы қашықтықтан оқыту әдістерін құруға бағытталған. Мазмұны: Бағдарламаны құрайтын пәндерге сандық дәуірдегі мұғалім, сабақта онлайн платформаларды пайдалану, оқушының ақпараттық құзыреттілігін арттыру, бағалаудың әртүрлі әдістері, мұғалімнің кәсіби бағдарын анықтау жатады. Нәтижесінде студенттер білімдерін тәжірибеде бекітуге қажетті жаңа технологиялармен танысады, олардың үлгерімін бағалайды, сабақта жоғары сапалы оқу ортасын жасайды, инклюзивті білім беру жағдайында тиімді стратегияларды таңдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Ғылымның қазіргі даму кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық проблемаларды, оның ішінде пәнаралық сипаттағы проблемаларды талдау, ғылым философиясының ережелері мен санаттарына негізделе отырып, түрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.
  • Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу, жоғары мектеп педагогының еңбегін ғылыми ұйымдастыруды сыни бағалау, педагогикалық құбылыстардың табиғатын талдау.
  • Кәсіби веб-бағдарламалау дағдыларын қолдана отырып, веб-ресурстарды жобалау.
  • Қолданыстағы стандарттар мен технологиялар негізінде бағдарламалаудың желілік және коммуникациялық технологияларын жобалау мен енгізудің сапасы мен тиімділігіне қол жеткізу және есептеу желілерін құру жөніндегі міндеттерді шешу.
  • Жобалау, жұмыс және технологиялық құжаттаманы жасау үшін жобалаудың қазіргі заманғы әдістері мен бағдарламалық құралдарын пайдалану.
  • Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда шет тілін білуін көрсету.
  • Ұйымда персоналдың дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, бұқаралық мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.
  • Дербес және ғылыми ұжым құрамында қазіргі заманғы модельдеу әдістері, компьютерлік және желілік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді түсіндіре отырып, ғылыми зерттеулер жүргізу және талдау.
  • Заманауи компьютерлік жүйелерді пайдалана отырып кәсіби міндеттерді шешу және АТ инфрақұрылымының өзара байланысты компоненттерінің жұмыс қабілеттілігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету..

Ұқсас БББ

Top