6B07245 Ет және ет өнімдерінің технологиясы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ет өнімдерін өндіру бойынша кәсіпорынның технологиясы және ұйымдастыру саласында жоғары білікті мамандарды даярлау, жаңа құзыреттерді қалыптастыру, зерттеу және кәсіпкерлік ойлау мен мәдениетті тарататын көшбасшыны даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B068 Азық-түлік өнімдерінің өндірісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 6B072 Өндірістік және өңдеу салалары
Пәндер
-
Химия
Мақсаты: Заттардың құрамы, құрылысы, қасиеттері, заттардың химиялық айналуы және оларға ілесіп жүретін құбылыстар туралы түсініктер негізінде студенттердің химиялық ойлау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Химия пәнінің ғылым ретіндегі негізгі түсініктері, анықтамалары және бөлімдері. Химияның негізгі заңдары: заттың массасын, тұрақтылығын сақтау; Авогадро, газ; Атомдық-молекулалық ілім. Атомның құрылысы және мерзімді заң. Химиялық байланыс. Химиялық жүйелер: газ, қатты, сұйық, дисперстік. Химиялық айналымдар: жіктеу, тотықтандыру-қалпына келтіру, алмасу реакциялары, химиялық реакциялардың термодинамикасы, химиялық тепе-теңдік. Қышқылдар және негіздер. Көмірсутектер. Оттегі - және құрамында азот бар қосылыстар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мамандыққа кіріспе және ЖОО оқыту технологиясы
Мақсаты - студенттердің жалпы дүниетанымын, ет және ет өнімдері технологиясының берік білімі мен негіздерін және ЖОО-да оқыту технологиясын қалыптастыру. Мазмұны - ЖОО-да Оқытудың кредиттік технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаттары. Кредиттік технологияның қағидаттары: студенттің жеке білім беру траекториясы; студенттердің өзіндік жұмысы; білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылау және бағалау. Тамақ өндірісінің негізгі түрлері мен ерекшеліктері. Мамандықтың қалыптасу тарихы. Тамақтануды ұйымдастырудың түрлері мен ерекшеліктері. Тамақ технологының кәсіби қызметінің негізгі бағыттары мен түрлері. Тамақ технологының кәсіби міндеттері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты - тиімді академиялық жазу және кәсіби қызметте пайдалану үшін қажетті студенттердің жазбаша және сыни ойлау дағдыларын игеру және нығайту. Мазмұны - академиялық жазудың негіздері қарастырылады: Кіріспе, Негізгі бөлім, қорытынды; дәйексөз, басқа авторлардың шығармаларына сілтемелер; адрестелген аудиторияны түсіну; мәлімдемелердің анықтығы мен дәлдігі; тыныс белгілері, грамматика және емле ережелерін сақтау. Академиялық жазу арқылы ғылыми идеяларды құрастыру және беру тәжірибесі игеріледі: ғылыми қолжазбаны жоспарлау, жазу, редакциялау, рецензиялау және академиялық хаттарды ұсыну, жариялауға дайындық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математика
Мақсаты: студенттердің негізгі математикалық заңдар туралы білімдерін және оларды кәсіби қызмет саласында қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: қарапайым функцияларды зерттеуге және қарапайым геометриялық, физикалық және басқа қолданбалы есептерді шешуге мүмкіндік беретін Математикалық талдаудың негізгі әдістері. Ет-технологтың кәсіби қызметі саласындағы процестерді модельдеудің математикалық әдістері. Математиканы ет өнімдерінің калькуляциясын құруда, рецепт құрастыруда, тағамның калориясын есептеуде, технологиялық карталарда, өнім көлемін есептеуде, ет өнімдерінің дайындалу уақыты мен дизайнында қолдану. Технологиялық процестердің режимдерін модельдеудің математикалық әдістері, өнімнің сапасын бағалау, өнімнің жарамдылық мерзімін болжау. Математикалық модельдің нақты процестерге сәйкестігін тексеру. Математикадағы жасанды интеллекттің рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тағамдық химиясы
Мақсаты-білім алушыларда алынған мамандық бойынша білімге қоғамдық қажеттілікті түсінуді дамыту, сондай - ақ олардың болашақ практикалық қызмет саласы ретінде тамақ химиясына қатынасын қалыптастыру Мазмұны-Тамақ химиясына және адамның тамақтануына кіріспе. Ақуыз заттары. Ақуыздардың тамақтанудағы рөлі. Көмірсулар. Ағзадағы және тамақ құрамындағы функциялар. Липидтер (майлар мен майлар). Липидтердің биологиялық тиімділігі. Минералды заттар. Витаминдер. Органикалық қышқылдар тамақ жүйелерінің РН реттегіштері ретінде. Ферменттер. Азық-түлік шикізаты биологиялық объект ретінде. Азық-түлік қауіпсіздігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Азық-түлік шикізатын және тамақ өнімдерін сақтау
Мақсаты - студенттердің тамақ өнімдерін сақтаудың заманауи әдістерін қолданудың ұтымды және ғылыми негізделген әдістерін зерттеу, студенттердің тамақ шикізаты мен тамақ өнімдерін сақтауды зерттеу саласындағы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны - тамақ өнімдерін сақтаудың заманауи әдістері. Оларды сақтау және қоймадан тұтынушыға дейін жылжыту процесінде болатын физикалық, химиялық, биологиялық өзгерістер. Тамақ өнімдерін сақтаудың оңтайлы режимдері мен тәсілдерін, олардың сапасын бақылаудың, тасымалдаудың заманауи әдістерін белгілеу. Әр түрлі тамақ өнімдерінің заманауи түрлері. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің сақтау мерзімін ұзартатын технологиялардың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Азық-түлік шикізаты және тамақ өнімдері
Мақсаты - студенттердің шикізат пен тамақ өнімдерінің сапасын сипаттайтын негізгі көрсеткіштерді және тамақ шикізаты мен тамақ өнімдерін зерттеу саласындағы қабілеттерін қалыптастыру Мазмұны - тамақ шикізаты мен тамақ өнімдерінің негізгі түрлері мен жіктелуі. Шикізат сапасын сипаттайтын тағамдық құндылықтың, калорияның, қауіпсіздіктің және басқа қасиеттердің негізгі көрсеткіштері. Дайын тамақ өнімдеріне қайта өңдеу кезінде тамақ шикізатымен жүзеге асырылатын технологиялық операциялар мен процестер туралы түсініктерді қалыптастыру. Шикізатты дайын өнімге өңдеу кезіндегі олардың физика-химиялық сипаттамаларының негізгі өзгерістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: Жасанды интеллекттің бағдарламалық құралдары мен әдістерін білімдерін, дағдыларын және практикалық қолдану саласында құзыреттер кешенін қалыптастыру, Әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен практикасының қазіргі жағдайы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: ЖИ-ге кіріспе. ЖИ негізгі ұғымдар. ЖИ құралдармен танысу. Үлкен тілдік модельдер (LLM). Кодсыз жасанды интеллект платформалары. Генеративті жасанды интеллект құралдары. Кескінді тану құралдары. Табиғи тілді өңдеу құралдары (NLP Natural Language Processing). Жасанды интеллект арқылы деректерді визуализациялау. Және маркетинг пен жарнамада. Қаржыдағы ЖИ. Клиенттерге қызмет көрсетудегі ЖИ. Білім берудегі ЖИ. Жасанды интеллекттің этикалық аспектілері. ЖИ және қоғам. ЖИ-дегі болашақ тенденциялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аналитикалық химия
Мақсаты-заттарды талдаудың заманауи әдістерін игеру және оларды нақты кәсіби мәселелерді шешу үшін практикалық қолдану. Мазмұны-Талдаудың химиялық, физикалық және физика-химиялық әдістерінің теориялық негіздері, талдау әдістерінің метрологиялық сипаттамалары, талдау үшін материалдарды іріктеу және сынама дайындау. Гетерогенді процестер: Тұндыру және тұндыру. Анықтау, оқшаулау, бөлу және шоғырландыру әдістерін қолдана білу. Аналитикалық химиядағы кешендеу. Гравиметриялық және титриметриялық талдау әдістері. Талдаудың физика-химиялық әдістері. Аналитикалық сигналды өлшеудің тікелей және жанама әдістері. Анықталатын заттың құрамын анықтаудың әртүрлі әдістері. Хроматографиялық талдау әдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мұхтартану
Мақсаты-әдебиет тарихы, патриотизм және мәдени-рухани тәрбие контекстінде М. Әуезовтің шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Көркемдік ойлауды, өзін-өзі қамтамасыз ететін зерттеу іс-әрекетінің дағдыларын дамыту. Мазмұны-М. Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңдері. М.Әуезовтің қызметі "Шолпан", "Абай"журналдарында. М. Әуезовтың Публицистикасы. "Қорғансыз күн", "Қыр көрсеті", "азаматты оқы", "көксерке" әңгімелеріне көркем шолу, ен-Кебек пьесасы және "Қили заман"," Қарашқараш" повесі," Абай Құнанбаев" монографиясы,"Абай жолы"роман-эпопеясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абайтану
Мақсаты-А. Құнанбаевтың шығармашылығы негізінде "Қазақтану" жобасында "ұлттық кодты" сақтау Мазмұны-ХІХ-ХХ ғасырлардағы Қазақстан тарихы мен қазақ әдебиетіне тарихи шолу. Абай-ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы. Абай - "Карамола ережесі" заңдар жинағын құрастырушы, қоғамдық маңызы. Абай-ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы рөлі, "тұтас адам"тұжырымдамасы. Абайдың "Қара сөздері", М.Әуезовтің"Абай жолы" роман-эпопеясы. Қ. Тоқаев" Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда", рөлі, маңызы .
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физика
Мақсаты: физика заңдары туралы білімдерін дамыту және оларды техника мен технологияда қолдану дағдыларын жетілдіру, пәнаралық байланыс негізінде ғылыми ойлауын дамыту. Мазмұны: Механикалық қозғалыс, динамиканың негізгі заңдары. Қатты дененің айналуы, сақталузаңдары. Үздіксіз орта механикасы, механикалық тербеліс және толқындар. Молекулалық-кинетикалық теория, тасымалдау құбылыстары, термодинамика. Электростатика, тұрақты электр тогы. Магнит өрісі, электромагниттік индукция. Электромагниттік тербелістер мен толқындар, оптика. Жылулықсәулелену, фотоэффект, атом ядросы. Зертханалық зерттеу нәтижелерін өңдеу және талдау әдістері. Қолданбалы салалық есептерді шешу үшін физикалық заңдылықтарды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты-сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны-құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Саналы қабылдауды, сыбайлас жемқорлыққа көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлықтан, сыбайлас жемқорлық моральынан, этикадан моральдық бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихат, заңдылық идеяларын тарату, Заңға құрмет. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды түсінуге, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғауға, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда ЖИ қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ет өнеркәсібі кәсіпорындарындағы гигиена, санитария және ветеринарлық бақылау
Мақсаты - білім алушылардың санитария, гигиена және ветеринариялық бақылау саласындағы санитариялық және ветеринариялық нормалар мен қағидалардың талаптарына сәйкес келетін жағдайларда өнім дайындауға бағытталған теориялық білімдерін, практикалық дағдылары мен кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Мазмұны - ет өнеркәсібі кәсіпорындарында міндетті санитарлық талаптар мен ветеринарлық бақылауды ескере отырып, өндірістің технологиялық процесін ұйымдастыру. Азық-түлік кәсіпорындарында алдын ала талаптар бағдарламасын енгізудің ғылыми-теориялық және практикалық негіздері; санитарлық нормалар мен ережелерде баяндалған өндірістік практиканы игеру. Ет өнеркәсібі кәсіпорындарын гигиеналық, санитарлық, экологиялық жоспарлау негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық және қолданбалы механика
Мақсаты: тамақ өндірісінің технологиялық жабдықтарының жалпы бөлшектерін жобалау мен құрастырудың теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Статика: денелердің тепе-теңдік шарттары, күші, сыртқы күштердің түрлері. Кинематика: механикалық қозғалыс, жылдамдық, үдеу, траектория заңдары. Динамика негіздері. Материалдардың кедергісі: беріктік, қаттылық, беріктік, бөлшектердің тұрақтылығы. Деформация түрлері: созылу-қысу, сдысу, бұралу, иілу және күрделі деформация түрлері. Кернеу күйінің теориясы және беріктігі. Машина бөлшектерінің жіктелуі, оларға қойылатын талаптар. Механикалық берілістер: беріліс, құрт, үйкеліс, белдік, тізбекті берілістер. Редукторлар. Біліктер, осьтер, муфталар және мойынтіректер. Қосылыстардың түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ет шикізаты мен ет өнімдерін механикалық өңдеу
Мақсаты - студенттердің кәсіби білімін қалыптастыру, Жануарлар шикізатын термиялық өңдеудің нақты технологиялық процестерін игеру, ет өнімдері мен шикізатты термиялық өңдеудің оңтайлы температуралық режимдері мен уақытын таңдау. Мазмұны - ет шикізаты мен ет өнімдерін термиялық аспаздық өңдеу түрлері. Ет өнімдерін термиялық өңдеу үшін қолданылатын азық-түлік кәсіпорындарының заманауи жабдықтары. Ет өнімдерін термиялық өңдеу кезінде болатын физика-химиялық өзгерістер. Ет өнімдері мен шикізатты термиялық өңдеудің оңтайлы температуралық режимдері мен уақытын таңдау принциптері. Ет өнімдерін термиялық өңдеуге арналған технологиялар мен жабдықтарды дамыту перспективалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құрастыру негіздері және машина бөлшектері
Мақсаты - болашақ мамандардың өндірістің технологиялық жабдықтары машиналарының бөлшектерін, тораптарын теория, есептеу, құрастыру бойынша кәсіби білімдерін қалыптастыру. Мазмұны - машиналар мен жабдықтардың бөлшектері мен тораптарын жобалау мәселелері.Машиналар мен олардың конструкцияларының бөлшектеріне қойылатын негізгі талап.Машина бөлшектерін, берілістерді, редукторларды, біліктерді, осьтерді, муфталарды, мойынтіректерді қосу. Құрылымы, түрлері, материалдары және термиялық өңдеу.Жұмыс қабілеттілігі критерийлері бойынша машиналардың бөлшектері мен тораптарын инженерлік есептеу.Заманауи есептеу техникасын қолдана отырып жобаланған машиналар мен механизмдердің оңтайлы параметрлерін табу және бөлшектердің экономикалық тұрғыдан тиімді және сенімді өлшемдерін анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ет шикізатын өңдеудің физика-химиялық және биохимиялық негіздері
Мақсаты - студенттерде шикізат туралы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру, оны өңдеудің технологиялық процестерін ұтымды басқару және жоғары сапалы тамақ, медициналық және техникалық өнімдерді кепілдендірілген алу. Мазмұны - ет өнеркәсіптік тұжырымдамасы. Сою, пісу, өңдеу және жануарлардан алынатын шикізатты сақтау процесінде болатын физикалық-химиялық өзгерістер. Мяса автолитикалық өзгерістері. Ферменттердің, микроорганизмдердің әсерінен ет қасиеттерінің өзгеруі. Тоңазытқышта өңдеу кезінде мяса қасиеттерін өзгерту. Тұздау кезінде, термиялық өңдеу кезінде, темекі шегу кезінде ет шикізатының қасиеттерін өзгерту. Кептірудің ет өнімдерінің қасиеттеріне әсері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инженерлік және компьютерлік графика
Мақсаты: AutoCAD көмегімен инженерлік- конструкторлық құжаттаманы жасау үшін жеткілікті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Проекция. Нүкте және түзу. Жазықтық. Аксонометриялық проекциялар. Геометриялық беттер мен денелер. Сызбаларды графикалық безендіру бойынша негізгі мәліметтер. Сызбалардағы түрлер, бөлімдер және қималар. Бөлшектерді қосу әдістері. Бұрандалы бұйымдар. Бөлшектердің эскиздерін орындау. Жалпы түрдегі Құрастыру сызбалары мен сызбаларын құрастыру және безендіру, оқу және егжей-тегжейлі көрсету. Бастапқы орнату. Жұмысты аяқтау және суреттерді сақтау. Тегіс фигураның сызбасын салу. Бөлшектердің сызбаларын құру. Суреттерді өңдеу. Нысанның үш өлшемді моделін құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мақсаты-студенттердің тіл туралы мәдениеттің феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру, әртүрлі қарым-қатынас жағдайында тиімді қарым-қатынас дағдыларына үйрету, қазақ (орыс) тілінің әр түрлі стилистикалық мүмкіндіктерін ашу, Жалпы, кәсіби сөйлеу мәдениетін арттыру. Мазмұны-тіл теориясының әдіснамалық негіздері тамақ өнеркәсібінің терминологиясы. Тіл, оның тамақ өнеркәсібі терминологиясындағы функциялары мен формалары. Тамақ өнеркәсібіндегі Іскерлік сөйлеу және кәсіби қарым-қатынас этикасы мен этикеті. Кәсіби саладағы кәсіби бағдарланған коммуникация. Кәсіби саладағы құжаттардың түрлері мен түрлері. Іскерлік хат алмасу. Олардың кәсіби саладағы түрлері. Кәсіби-іскерлік сипаттағы жазбаша мәтін құрастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ет өнеркәсібінің процестері мен аппараттары
Мақсаты - Ет өнеркәсібінің негізгі процестерінің теориясы мен практикасының маңызды мәселелерін, сондай-ақ осы процестерді жүзеге асыру үшін қолданылатын аппараттар мен машиналардың инженерлік есептеулерінің әдістемесін зерттеу. Мазмұны - ет өндірісінің процестері мен аппараттарының негізгі түсініктері мен жіктелуі берілген. Ет өнімдерін өндіруде қолданылатын негізгі аппараттардың конструкциялары қарастырылады. Ет өндірісі технологиясында механикалық, масса алмасу, Гидромеханикалық және жылу процестерін жүргізудің теориялық және практикалық аспектілері зерттеледі. Бұл процестерді ет өндірісінде практикалық қолдану аспектілері қарастырылады. Олардың дамуының негізгі бағыттары Берілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты -тілдік емес мамандықтар білім алушыларының жалпы білім беретін пәндер циклінің бакалавриат мамандығының МЖМБС-да көзделген базалық жеткіліктілік деңгейінде (А1), жеткілікті (А2) тілдік емес мамандықтар білім алушыларының мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны -студенттің жеке қасиеттерін дамыта отырып, кәсіби қарым-қатынас саласында шет тілінде ауызша және жазбаша түрде шет тілінде сөйлеуге үйрету. Мәтіндік ақпаратқа түсініктеме беру және реферат жасау, кәсіби тақырып бойынша монологиялық мәлімдемелер жасау және орындау. Кәсіби тақырыптар бойынша ақпарат алмасу және қарым-қатынас жасау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мал шикізатын жылумен өңдеу
Мақсаты - студенттердің ет шикізаты мен ет өнімдерін механикалық өңдеу туралы білімдерін игеру ет шикізатын ұтымды пайдалану және жоғары сапалы ет өнімдерін алу үшін. Мазмұны - өнімге механикалық әсер ететін ет өнімдері мен шикізатты аспаздық өңдеу әдістері: қопсыту, елеу, араластыру, тазарту, ұнтақтау, престеу, мөлшерлеу, нан пісіру, толтыру, шпигтеу, сұрыптау. Азық-түлік кәсіпорындарында ет шикізаты мен ет өнімдерін механикалық өңдеу үшін қолданылатын заманауи жабдықтар. Тамақ пен шикізатты механикалық өңдеу кезінде болатын физика - химиялық өзгерістер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тамақ кәсіпорындарында өндірісті ұйымдастыру
Мақсаты - студенттерге тамақ кәсіпорындарын өндіруді ұйымдастырудың заманауи, прогрессивті әдістері мен формалары, тамақ кәсіпорындарында жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру туралы білім беру. Мазмұны-Кіріспе. Пәннің пәні мен міндеттері. Азық-түлік кәсіпорындарының жіктелуі және тән ерекшеліктері. Азық-түлік кәсіпорындарын жабдықтауды ұйымдастыру. Азық-түлік кәсіпорындарын материалдық-техникалық жабдықтау. Азық-түлік кәсіпорындарын өндіруді Жедел жоспарлау. Азық-түлік кәсіпорындарының нормативтік құжаттамасы. Азық-түлік кәсіпорындарының технологиялық құжаттамасы. Азық-түлік кәсіпорындарының өндірістік инфрақұрылымы. Еңбекті ұйымдастыру азық-түлік кәсіпорындарында. Кәсіпорындағы ұйымдастырушылық жұмысты жетілдіру саласындағы заманауи тенденциялар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стандарттау, сертификаттау және метрология
Мақсаты: Стандарттау, сертификаттау және метрология саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, кәсіби қызметтегі өнімдер, қызметтер мен жұмыстардың сапасын өлшеумен бақылаудың бірлігін қамтамасыз ету міндеттерін шешу. Мазмұны: стандарттау, сертификаттау және метрология объектілері. Стандарттау, техникалық реттеу, метрология және сәйкестікті растау жүйелерінің заңнамалық және нормативтік-техникалық базасы. Стандарттаудың жалпы ғылыми және арнайы әдістері. Сертификаттау және декларациялау схемалары. Өлшеу әдістері мен түрлері. Өлшеу қателіктері мен белгісіздіктерін есептеу. Метрологияның техникалық негізі. Кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы халықаралық менеджмент жүйелерінің рөлі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Электротехника және электроника негіздері
Мақсаты: Электротехника заңдарының білімін дамыту және оларды техника мен жеңіл өнеркәсіпте қолдану дағдыларын жетілдіру, пәнаралық тәсіл негізінде ғылыми ойлауды қалыптастыру. Мазмұны: Тұрақты және айнымалы токтың электр тізбектері. Электрлік өлшемдер мен құрылғылар. Трансформаторлар. Электр машиналары. Электр аппараттары. Электр энергиясын өндіру, тарату және тұтыну. Электротехникалық және электромеханикалық жабдықтар. Электр жетегінің негіздері. Электр қауіпсіздігі. Тұрақты токтың сызықты емес электр тізбектері. Электрондық құрылғылар мен құрылғылар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ет өнімдерін тоңазытып өңдеу
Мақсаты - Тоңазытқыш техникасы мен технологиясының негіздерін зерттеует өнімдерін салқындату және мұздату, олардың соңғы тұтынушыға сақтау және сату процесінде ет өнімдерінің сапасын сақтауға әсері. Мазмұны - ет өнімдерін төмен температурада өңдеудің негізгі және қосалқы процестері. Ет өнімдерін төмен температурада өңдеу кезіндегі өзгерістер. Ет өнімдерін төмен температурада өңдеуге және сақтауға арналған кәсіпорындардың жабдықтары. Салқындатылған үй-жайларды есептеу және тоңазытқыш жабдықтарын таңдау әдістемесі. Төмен температурада өңдеу және сақтау кезінде шикізат пен өнімдердің сапасы мен экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Төмен температуралы технологияларды дамыту перспективалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ет өнеркәсібі кәсіпорындарының жалпы технологиясы
Мақсаты - студенттердің кәсіби білімін қалыптастыру; мал мен құсты сою мен өңдеудің нақты технологиялық процестерін игеру; малды қайта өңдеудің қайталама ресурстарын ұтымды пайдалануды білу. Мазмұны - Ет өнеркәсібі кәсіпорындарының өнімдерін жіктеу.Ет және ет өнімдерін өндірудегі негізгі және қосымша шикізат. Ет шикізатын өңдеудің және ет өнімдерін өндірудің технологиялық процестері. Пайдаланылатын ет шикізаты мен дайын ет өнімдерінің физиологиялық және технологиялық қасиеттері мен сапасын сипаттайтын көрсеткіштер. Ғылымның заманауи жетістіктері және ет өнеркәсібін дамытудың негізгі бағыттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өндірісті оңтайландыру әдістері
Мақсаты-ет және ет өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін оңтайландыру әдістері туралы білімді қалыптастыру, кәсіби қызметте оңтайландыру әдістерін қолдану дағдыларын игеру. Мазмұны - тамақ өндірісін оңтайландырудың негізгі әдістері: "төменнен жоғарыға" қабылдау, шығындарды азайту "төменнен жоғарыға", реинжиниринг. Директивалық тәсіл әдісі. Канбан жүйесі арқылы өндірісті оңтайландыру. Өндірісті жалпы оңтайландыру: кешенді тәсіл, шығындарды азайтудың нақты мақсаттарын анықтау, бар ноу-хауды пайдалану, дәстүрлі емес идеяларды пайдалану, нәтижелерді нақты бақылау. Өндірісті оңтайландыру деңгейлері. Қойма мен материалдық ағындарды оңтайландыру негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Азық-түлік қауіпсіздігі стандарттары
Мақсаты - тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі бойынша стандарттар саласында ғылыми білім алу және оның тамақ өнімдерін өндіруді, сақтауды, тасымалдауды, өткізуді және кәдеге жаратуды дамытудағы рөлін зерделеу. Мазмұны - еуропалық Одақ пен ҚР Тамақ қауіпсіздігі саласындағы заңнамасы. НАССР принциптері. ISO 22000 стандарты. PAS стандарты. BRC Дүниежүзілік стандарты. Халықаралық азық-түлік стандарты (IFS). EUREPGAP (GLOBALGAP) стандарттары. Кеден одағы елдерінің тамақ қауіпсіздігін стандарттау. "Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі туралы"ТР. Тамақ өнімдерін өндіру, сақтау, тасымалдау, өткізу және кәдеге жарату процестеріне қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тағам сапасын талдау
Мақсаты-студенттерді шикізат пен азық-түлік өнімдерінің сапасын талдау әдістерімен және келіп түсетін шикізат, өндірілетін өнім сапасының белгіленген нормативтік-техникалық құжаттама талаптарына, өндірістің рецептуралары мен технологиялық режимдеріне сәйкестігін тексеруді ұйымдастырумен таныстыру. Мазмұны-азық-түлік сапасы саласындағы заңдар мен кәсіби стандарттардың, соның ішінде сот-сараптама стандартының негізгі ережелері. Азық-түлік сапасының көрсеткіштерін анықтау әдістері. Зерттеудің өлшеу әдістері: инфрақызыл спектрометрия, молекулалық-люминесцентті спектрометрия, атомдық спектроскопия, поляриметрия, хроматография, реологиялық әдістер. Тамақ өнімдерінің сапасын бағалаудың химиялық әдістері: салыстырмалы тығыздық, қышқылдық, құрғақ заттар, ылғалдылық, су белсенділігі, ақуыз, липидтер, көмірсулар, витаминдер, минералдар, функционалдық-технологиялық қасиеттер. Азық-түлік қауіпсіздігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ет өнімдерінің сапасы саласындағы заманауи зерттеулер
Мақсаты - студенттердің ет өнімдерінің сапасы мен олардың нәтижелерін талдау саласында берілген заманауи зерттеу әдістемесі бойынша эксперименттер жүргізу дағдыларын қалыптастыру Мазмұны - кіріспе дәріс. Курстың мақсаты, міндеттері, құрылымы. Негізгі ұғымдар, анықтамалар, терминдер. Тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін кешенді бағалау. Талдаудың жалпы принциптері. Физика-химиялық ет және ет өнімдерін зерттеу әдістері. Ет өнімдерінің сапасын зерттеудің заманауи әдістері. Ет өнімдерін өндіру сапасын бақылау әдістері. Ет өнімдерінің өндірісі мен сапасы саласындағы эксперименттік зерттеулердің әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ет өнімдері реологиясының негіздері
Мақсаты - ет өнімдерінің сапасының объективті сипаттамаларын алу үшін эксперименттік реологияны қолдану саласында қажетті теориялық және практикалық білім алу. Мазмұны - ет өнімдерінің реологиясының негізгі ұғымдары. Ет материалдары мен өнімдерінің реологиялық қасиеттерін өлшеу әдістері. Ет өнімдерінің консистенциясын, қаттылығын, сынғыштығын, адгезиясын, үйкелісін, жабысқақтығын, құрылымын сипаттайтын реологиялық қасиеттерін анықтау. Ет материалдары мен өнімдерінің құрылымдық-механикалық қасиеттерін анықтауға арналған өлшеу құралдары. Ет шикізаты мен дайын өнімнің сапасын бақылауды, реттеуді және басқаруды қамтамасыз етудегі реологияның рөлі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ет және ет тағамдарының технологиясы
Мақсаты - студенттерге ет өңдеу өнеркәсібіндегі технологияны дамытудың ең перспективалы бағыттары туралы заманауи түсініктер беру, оның дамуының биохимия, микробиология, биофизика, реология, тамақ биотехнологиясындағы жетістіктермен байланысын көрсету. Мазмұны - кәсіпорында мал, құс, қоян қабылдау және ұстау, тасымалдау. Мал, құс және қоян өңдеу. Мал сою және ұшаларды кесу. Эндокриндік-ферменттік шикізатты өңдеу. Тамақ өнімдерін, тері мен ішектерді өңдеу. Май технологиясы. Ет және ет өнімдерін өндіру технологиясы. Шұжық, тұзды өнімдер, жартылай фабрикаттар, дайын тағамдар, дәмді ет өнімдері мен ет консервілерін өндіру технологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Рецептілік есептеулердегі және тамақ өнімдерін конструкциялаудағы компьютерлік технологиялар
Мақсаты - студентте шикізат пен дайын өнімнің сапалық көрсеткіштерін ескере отырып, көп компонентті өнімдердің құрамын жобалаудың әдіснамалық принциптері туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Мазмұны - Тамақ шикізатының, жартылай фабрикаттардың, дайын ет өнімдерінің химиялық құрамы. Тағамдық заттардың құрылымы мен қасиеттерінің, тағамдық құндылығының, ет өнімдеріндегі зиянды және бөгде қоспалардың өзара байланысы. Олардың ет тағамдарының құрамын жобалауға әсері. Ет өнімдерінің рецептурасын есептеудің компьютерлік технологиялары. Көп компонентті ет өнімдерін компьютерлендіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ет тағамдарына арналған тағамдық және биологиялық белсенді қоспалар технологиясы
Мақсаты - студенттерді тағамдық құндылығын арттыру және сапасын жақсарту мақсатында ет өнімдерінің рецептурасына енгізуге арналған тағамдық және диеталық қоспалармен таныстыру. Мазмұны - ет өнімдерінің тағамдық және биологиялық белсенді қоспаларын қолдануды реттейтін нормативтік және заңнамалық құжаттар. Токсикологиялық-гигиеналық бағалау, ет өнімдерінің тағамдық және биологиялық белсенді қоспаларын қолданудың гигиеналық регламенттелуі және қауіпсіздігі. Олардың ет өнімдерінің сапасына әсер ету механизмі. Тағамдық және биологиялық белсенді қоспалары бар ет өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азық-түлік құрамын модельдеу
Мақсаты - студенттерді азық-түлік өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін модельдеудің негізгі түрлері мен ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны - кіріспе.Пәннің міндеттері мен мақсаты. Азық-түлік өндірісінің технологиялық процестерін модельдеу терминдері мен анықтамалары. Азық-түлік өндірісінің технологиялық процестерін модельдеу негіздері. Азық-түлік өндірісінің технологиялық процестерін оңтайландыру әдістері. Азық-түлік құрамын модельдеу үшін оларды қолдану тұрғысынан заманауи компьютерлік бағдарламалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ет тағамдарына арналған тағамдық дәм қоспаларының технологиясы
Мақсаты - білім алушылардың тамақ өнімдерінің технологиясы саласындағы зерттеу, жобалау және өндірістік қызметте қажетті тағамдық дәмдік қоспалар мәселелері бойынша теориялық және практикалық білім алуы. Мазмұны - тағамдық дәмдік қоспалардың жіктелуі және сипаттамасы. Қоспалардың функциялары ет тағамдары технологиясы. Дәм мен хош иіске әсер ететін заттар азық-түлік өнімдері. Хош иістер. Өндіріс және сақтау кезінде ет тағамдарының дәмі, түсі мен хош иісінің өзгеру себептері. Химиялық қосылыстарды оқшаулау және талдау арқылы ет өнімдерінің дәмін, түсін және хош иісін анықтау әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ет және ет өнімдерінің технологиясы бойынша СОЗЖ
Мақсаты –зерттеу жұмысының әдістері мен әдістерін теориялық игеру және ғылыми зерттеу мәселелерін қою мен шешуде практикалық дағдыларды игеру, априорлық ақпаратты жинау, эксперимент жүргізу, алынған нәтижелерді өңдеу және зерттеу мәселелерін өз бетінше шешу қабілеттерін дамыту дағдыларын игеру. Мазмұны-кіріспе. Қазіргі өндірістегі ғылымның рөлі және оның құрылымы. Ғылыми-техникалық ақпарат жинау. УИРС кезеңдері. Факторларды, параметрлерді және шекаралық шарттарды таңдау. Экспериментті жоспарлау. Оңтайландыру мәселелерін шешу. Эксперимент жүргізу. Эксперимент нәтижелерін жазу және рәсімдеу. Зерттеу нәтижелерін өңдеу, талдау және жалпылау үшін жасанды интеллектті қолдану. Арнайы зерттеу әдістері. УИРС бойынша есепті ресімдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Етті диеталық тағам технологиясы
Мақсаты - студенттерге ет диеталық өнімдерінің ассортименті, ет диеталық өнімдерін алу және өндіруді бақылау әдістері және ет диеталық өнімдерін аспаздық өңдеу ерекшеліктері туралы білім беру. Мазмұны - диеталық тағамдарды дайындау технологиясы саласындағы нормативтік база. Технологиялық циклдің кезеңдері және диеталық тамақ өнімдерін өндіру принциптері. Ет диеталық өнімдерінің аспаздық өңдеу ерекшеліктері. Технологияда механикалық, химиялық емдеуді қамтамасыз ететін әдістер. Термиялық өңдеу және диеталық тағамдарды босатудың температуралық режимін таңдау. Қуыру және пісіру процестерін жою. Диеталық диетаны қосымша тағамдық факторлармен байыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шикізат пен ет өнімдерінің қауіпсіздігі және сапасын сараптау
Мақсаты - студенттерді шикізат пен ет өнімдерінің сапасының қауіпсіздігі мен сараптамасы әдістерімен және келіп түсетін шикізат, өндірілетін өнім сапасының сәйкестігін тексеруді ұйымдастырумен таныстыру. Мазмұны - шикізат пен ет өнімдерін ластаудың негізгі жолдары. Ластанудың ет өнімдерінің сапасына және адам ағзасына әсері. Ет өнімдерінің құрамы мен қауіпсіздігін реттеу. Ет өнімдерінің сапасын сараптау құралдары мен әдістері. Ет өнімдерін бұрмалау. Ет өнімдерін бұрмалаудың салдары және оның алдын алу шаралары. Тауарлардың қойылатын талаптарға сәйкестігін растайтын құқықтық актілер мен құжаттар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аралас ет өнімдерінің технологиясы
Мақсаты - студенттерге құрамы мен сапасының көрсеткіштері, ет комбинациясының қасиеттері мен ассортименті, ет комбинациясының өндірісін алу және бақылау әдістері туралы білім беру. Мазмұны - Жануарлар шикізатының негізгі түрлері, құрамы мен сапасының физикалық және химиялық көрсеткіштері, ет пен аралас ет өнімдерінің химиялық құрылымы мен қасиеттері қарастырылады. Әр түрлі ерекшеліктер, өнеркәсіптік мақсаттағы арнайы ақуыз қоспаларының жекелеген түрлерінің сипаттамасы, дәстүрлі шикізатты алмастыратын әр түрлі арнайы қоспалардың жіктелуі, Ет өнеркәсібі өндіретін аралас ет өнімдерінің ассортименті мен технологиясы зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ет өнеркәсібі кәсіпорындарын жобалау
Мақсаты - ет өнеркәсібінің жаңа кәсіпорындарын жобалау, сондай-ақ жұмыс істеп тұрған кәсіпорындарын қайта құру, кеңейту және техникалық қайта жарақтандыру саласында логикалық бейнелі ойлауды қалыптастыру, сондай-ақ болашақ мамандардың Ет өнеркәсібі объектілерін жобалау саласында берік білімдерін қалыптастыру. Мазмұны - тамақ өнеркәсібінің өнеркәсіптік ғимараттарын құрылыс Жобалау негіздері, кәсіпорындардың бас жоспарлары, кәсіпорындар мен оның элементтерінің негізгі құрылыс конструкциялары, технологиялық процестерді жобалау, жобалау кезінде инженерлік шешімдердің әртүрлі нұсқаларына техникалық-экономикалық талдау жүргізу. Үлгілік, жеке, эксперименттік жобалар және нормативтік құжаттамалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
HACCP-ны өндіріске енгізу
Мақсаты - болашақ мамандарды ет өнімдерін өндіруде НАССР енгізу бойынша жұмысты және жоспарлауды тиімді ұйымдастыру үшін қажетті теориялық негіздермен және практикалық дағдылармен қаруландыру. Мазмұны - НАССР тобын құру. Шикізат пен дайын өнімнің сипаттамасы. Өнімнің күтілетін қолданылуын анықтау. Технологиялық процестің блок-схемасын құру. Технологиялық процестің схемасын растау. Ықтимал қауіптерді талдау. Сыни бақылау нүктелерін анықтау. Әрбір ККТ үшін сыни шектерді белгілеу. Әрбір ККТ үшін мониторинг жүйесін әзірлеу. Түзету және түзету іс қимылдарының жоспарын әзірлеу. Тексеру рәсімдерін белгілеу. Есеп құжаттамасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Функционалдық тамақтанудағы ет өнімдерінің технологиясы
Мақсаты - студенттерге функционалдық мақсаттағы ет өнімдерінің ассортименті, функционалдық мақсаттағы ет өнімдерін алу және өндіруді бақылау әдістері және функционалдық тамақтанудың ғылыми негіздері туралы білім беру. Мазмұны - халықты функционалдық тамақтанудың ет өнімдерімен қамтамасыз етудің қазіргі жағдайы. Функционалды тамақтанудың ет өнімдерінің жіктелуі. Функционалды ингредиенттер. Ет өнімдерін микроэлементтермен байытудың негізгі ғылыми принциптері. Шикізаттың және функционалдық мақсаттағы дайын ет өнімдерінің қауіпсіздігі мен сапасының көрсеткіштерін бақылау әдістері. Функционалды тамақтану ет өнімдерінің сапасын бақылау. Функционалды тамақтанудың ғылыми негіздері. Емдік-профилактикалық ет тағамдарының технологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ет өнімдерін өндірудің технологиялық есептері
Мақсаты - тамақ өнеркәсібіндегі кәсіби қызметке дайындық, білім мен дағдыларды игеру ет өнімдерін өндіру технологиясының құралдары, тәсілдері, тәсілдері және ет өнімдерін өндірудің технологиялық есептеулері бойынша. Мазмұны - ет өнімдерін өндіруді есептеу бойынша нормативтік құжаттама. Ет өнеркәсібі өнімдерін өңдеудің кезеңдері мен әдістері бойынша өндірудің технологиялық процесінің сипаттамасы. Кәсіпорынның ерекшеліктерін ескере отырып, ет өнімдерін жасаудың технологиялық принциптерін зерттеу. Ет өнімдерін өндірудің технологиялық есептеулерін орындаудың практикалық дағдыларын игеру. Ет өнімдерін өндірудің технологиялық процесінің материалдық есептеулері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық және шетелдік тағамдар технологиясының ерекшеліктері
Мақсаты - студенттерге ұлттық және шетелдік тағамдар технологиясының ерекшеліктері, әлем тағамдарының дәстүрлері, ұлттық және шетелдік тағамдарды безендіру және ұсыну ережелері туралы білім беру. Мазмұны - Қазақстан Республикасының тағам технологияларының ерекшеліктері. Әлемнің әртүрлі тағамдарының тағам технологиясының ерекшеліктері. Мәдениеттердің өзара әсері. Елдің географиялық орналасуына, оның климатына, материалдық жағдайына, діни әдет-ғұрыптарына және оларды өңдеу тәсілдеріне әсер ететін бастапқы өнімдер жиынтығы. Табиғи, тарихи, әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың, көршілермен мәдени алмасудың әсерінен қалыптасқан тағамдардың ерекшеліктері. Әр түрлі елдердің туристерін тамақтандыруды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Гуманитарлық, жаратылыстану және техникалық ғылымдардың заманауи жетістіктеріне негізделген дағдыларды өмірде және кәсіби қызметте қолданады.
- Өзінің кәсіби қызметі саласында қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау қабілетін көрсетеді.
- Қазіргі әлемде әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа, сыни ойлауға және физикалық өзін-өзі жетілдіруге, өзін-өзі тәрбиелеуге, Академиялық адалдық пен адалдыққа қабілеттілігін көрсетеді, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін меңгерген.
- Кәсіби қызметте заманауи ақпараттық технологияларды, компьютерлік техниканы және жасанды интеллектті қолданады.
- Ет және ет өнімдерін өндіретін кәсіпорындардың технологиялық процестерін ұйымдастыру принциптерін практикада қолданады.
- Ет және ет өнімдерін өндіретін кәсіпорындардың түрлі технологиялық жабдықтарын пайдаланады.
- Өндірілетін ет өнімдерінің сапасын арттыру және өндіру үшін кәсіби қызметте заманауи және инновациялық технологияларды қолданады.
- Ет шикізатын, жартылай фабрикаттар мен ет өнімдерін өндіру мен сақтаудың технологиялық процестерін жетілдіреді.
- Сот-сараптама стандартын қоса алғанда, заңдар мен кәсіби стандарттардың негізгі ережелерін пайдалана отырып, өндірілетін ет өнімдерінің шикізат сапасы мен қауіпсіздігін талдауды, бақылауды жүзеге асырады.
- Ет және ет өнімдерін өндіретін кәсіпорындардың өндірістік және экономикалық қызметі саласындағы дағдыларды көрсетеді
- Ет саласы кәсіпорнының техникалық реттеу, өлшеу, стандарттау, сертификаттау, метрология және өндірістік және экономикалық қызметін басқару саласындағы жұмыстарды ұйымдастырады.
- Ет өнеркәсібі кәсіпорындарын жоспарлау және жобалау, ет және ет өнімдерін өндіру саласында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын көрсетеді.