Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01724 Шетел тілдері (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 1 және 2 шет тілін оқыту әдістемесін меңгерген, шет тілдерін оқыту технологиялары (STEM, CLIL, жобалық-коммуникативтік тәсіл, сыни ойлауды дамыту технологиясы және т. б.) негізінде оқу процесін ұйымдастыратын өңірлік мектептердің барлық түрлері үшін екі шет тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Екінші шетел тілі (A1 деңгейі)
Тіл біліміне кіріспе
Практикалық фонетика және бірінші шет тілін тыңдау
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (фонетика, грамматика)
Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)
-
2 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу негіздері
Оқытылатын тілдер елдерінің мәдени алуандығы
Лингвоелтану
Кәсіпкерлік негіздері
Билингвизмнің педагогикалық тұстары
Екінші шетел тілі (В1 деңгейі)
Экономика және құқық негіздері
Мультилингвизм теориясы - Тілдік байланыстар
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Екінші шетел тілі (B2 деңгейі)
Мәдениетаралық байланыс және мультилингвинизм
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Оқыту әдістері мен технологиялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
1 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Абайтану және Ұлттық тәрбие
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
2 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
-
3 Оқу жылы
2 шетел тілін оқытудың әдістемесі
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С1 деңгейі)
1 шетел тілін оқытудың әдістемесі
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (лексикология, тіл тарихы)
Тілдерді оқыту және медиасауаттылық
Іскерлік дискурс практикасы (негізгі және екінші тілдер)
Инклюзивті білім беру ортасы
Көптілді іскерлік дискурс
Негізгі шетел тілі (В2 деңгейі)
Негізгі шетел тілі (В1 деңгейі)
Шетел тілдерін оқыту мен үйретудегі компьютерлік қосымшалар мен ресурстар
Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С2 деңгейі)
Педагогикалық зерттеулер
Кәсіби бағдарланған екінші шетел тілі (С1 деңгейі)
Шетел тілдері және цифрлық коммуникация
Шетел әдебиеті және шығармашылық жазылым
Бағалау және дамыту
Шетел әдебиеті
Шет тіліндегі мәтінді түсіндіреді
Шетел тіліндегі дайындықтағы IT технологиялар
-
4 Оқу жылы
Академиялық ағылшын тілі
Критерийалдық бағалау технологиялары
Лингвистикалық типология
Лингвостилистика
Академиялық мақсаттағы негізгі шетел тілі
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С2 деңгейі)
Сыныпта тілді бағалау, бағалау кезеңдері мен құралдары
Оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері мен дескрипторлары
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту
Шетел тілдерін оқыту стратегиясы
Кәсіби саладағы тілдік коммуникация
Салғастырылмалы лингвистика
Функционалдық стилистика
Зерттеулер, даму және инновациялар
Оқытылатын тілдердің салыстырмалы-салғастырмалы типологиясы
Сөйлесудің әртүрлі салаларында оқытылатын шетел тілдерінің қолданылуы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ана және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде Кәсіби коммуникация жүргізеді, шет тіліндегі кәсіби мәтіндермен жұмыс істейді; халықаралық немесе мәдениетаралық коммуникация жағдайында әртүрлі мәдениеттердің өкілдері арасында диалогтық өзара іс-қимылды жүзеге асырады; топтық жұмысты ұйымдастыру және эксперименттік қызметті басқару үшін сөйлеу қызметінің репродуктивті және өнімді түрлерін ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдері мен әдістерін қолданады.
- С1, С2 меңгеру деңгейіне және қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес курста оқытылатын тақырыптар шегінде АИ-де ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін меңгереді; IELTS және TOEFL, TestDaF, DELF, TOPIK және т. б. халықаралық емтихандар талап ететін көлемде грамматика, лексика, стилистика саласындағы білім мен дағдыларды қолданады.
- Қазақстандық құқықтың негізгі көздерін және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет туралы негізгі ережелерді біледі. Кәсіпкерлік қызметті табысты жүргізу үшін бизнес-идеяларды әзірлеу, жоспарлау, нарықты талдау және тәуекелдерді басқару дағдыларын меңгерген. Қаржы өнімдерін, қаржы тәуекелдерінің, дағдарыстардың, алаяқтықтың және басқа да қолайсыз факторлардың әсерін бағалау негізінде инвестициялау құралдарын пайдаланады және қолданады. Ол қоғамды біртұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлін, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы Тараптардың құқықтық мүдделерін, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсерін түсінеді.
- Проблемалық тақырыптың ауызша да, жазбаша да дәлелдерін монологиялық, диалогтік сөйлеу түрінде, бірінші және Екінші шет тілін меңгерудің В1, В2 деңгейіне сәйкес ақпарат алмасудың пікірталас, пікірталас түрінде құрастырады; бағдарламада ұсынылған тақырыптар бойынша нақты лексиканы қамтитын лексикалық және грамматикалық құрылымдарды дұрыс және орынды қолдану.
- IT-технологияларды, web ресурстарды және инновациялық тәсілдерді білім алушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерін ұйымдастыру, бағалау, мониторингілеу, сондай-ақ ағылшын тілі бойынша Бақылау-өлшеу материалдарын құрастыру кезінде офлайн және онлайн-ортада бағалау кезінде пайдаланады; сыни ойлауды пайдалана отырып, оқушыға бағдарланған тәсіл негізінде мұғалім мен оқушының өзара іс-қимылын ұйымдастыру және рефлексия.
- Кәсіби мақсатта шет тіліндегі медиа контентті қолданады; мәдениетаралық қарым-қатынас принциптерін және шетел әдебиеті саласындағы білімді қолданады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білім мен түсінікті түсіндіреді.
- Оқытылатын шет тілдерінің теориялық базалық білімін кәсіби салаға біріктіреді; деңгейлік тәсілді көздейтін шет тілдерін меңгерудің халықаралық стандартының талаптарына сәйкес оқытылатын тілдің ұлттық-мәдени ерекшелігін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асырады.
- Пәнаралық білімді кәсіби даму мақсатында, сондай-ақ шет тілдері мен әдебиеттерін оқыту шеңберінде зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін табады және пайдаланады. Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру барысында лингвистика саласындағы ұғымдар мен категориялармен еркін жұмыс істей алады.
- Стилистикалық нормаларды ескере отырып, сөйлеу мазмұнына, қарым-қатынас жағдайына, сөйлеу мақсатына байланысты тілдік құралдарды қолданады; шет тілін оқыту процесінде типтік қателіктердің алдын алу үшін ана және шет тілдерінің жүйелерін салыстыруды ескере отырып, тілдік материалға салыстырмалы-типологиялық талдау жүргізеді; білім беру қажеттіліктері мен білімдерін ескере отырып, шет тілі сабақтарында оқушылардың рефлексивті, шығармашылық қызметін ұйымдастырады білім алушылардың ана және шет тілдерін меңгеруі.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, IT-технологияларды қолдана отырып, мектепте шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін, құралдары мен нысандарын пайдаланады; тілдерді оқыту саласында зерттеу жұмыстарын жүргізеді; stem, CLIL сияқты әртүрлі лингводидактикалық жүйелерді, тәсілдерді, қағидаттарды, мазмұнды, оқыту технологияларын салыстырмалы талдауды жүзеге асырады.