Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B06122 Информатика в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты жасанды интеллект негізінде заманауи ақпараттық технологияларды бағдарламалау, жобалау, әзірлеу және енгізу, мәліметтер базасын құру және жетілдіру саласында жоғары кәсіби мамандарды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Математика І
Компьютерлік және коммуникационды жүйелердің техникасы
Компьютер архитектурасы
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
Математика ІI
Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
-
2 Оқу жылы
Ақпараттық ресурстар және технологиялар
Қолданбалы бағдарламалар пакеті
Кәсіби бағытталған шет тілі
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
3D графика және анимация
Ақпараттық ресурстар
Интегралданған бағдарламалық жүйелер
Алгоритмдер және деректер құрылымы
Математикалық статистика
Ақпараттық менеджмент
Тілдер және бағдарламалау технологиялары
Операциялық жүйелер
Дискретті математика
-
3 Оқу жылы
Мәліметтер(деректер) қорын басқару
Бағдарламалық қамтылуды әзірлеу негіздері
Ақпараттық жүйелер
Компьютерді бағдарламалық қамтамасыз ету
Ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау
C# бағдарламалау тілі
Роботтандырылған жүйелер мен кешендер
Робототехника және жасанды интеллект негіздері
Компьютерлік желілер
Қосымшаларды жобалау және әзірлеу
Бағдарламалау технологиясы
Деректерді талдау және машиналық оқыту
Оптимизациялау әдістері және операцияларды зерттеу
Математикалық және компьютерлік модельдеу
SQL тілі
Компьютерлік модельдеу
Веб бағдарламалау
Сандық әдістер
Python 3 тілінде бағдарламалау
Қосымшаларда деректерді талдау және интеграциялау
-
4 Оқу жылы
Графикалық және мультимедиялық дизайн
Ақпараттық қауіпсіздік
Нысанды - бағытталған бағдарламалау
Скриптік бағдарламалау тілдері
No Code бағдарламалау
Low Code ортасында әзірлеу
Параллельді бағдарламалау және көппроцессорлы есептеу жүйелері
Мультимедиялық бағдарламалық камтамасыз ету
Жасанды зерде технологиясы
Ақпаратты қорғаудың бағдарламалық-аппараттық құралдары
Параллельді есептеулер
РНР ортасында бағдарламалау
Бағдарламалау тілдері
Java бағдарламалау технологиясы
Мәліметтер қорын бағдарламалау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ДК жұмысын автоматтандыру және зияткерлік есептерді шешу үшін компьютерлік жүйелерде қолданылатын негізгі модельдерді, әдістерді, аспаптық құралдарды анықтау.
- ДК архитектураларының, есептеу жүйелерінің, есептеу кешендері мен желілерінің қазіргі жай-күйі мен даму үрдістерін салыстыру; бағдарламалық қамтамасыз етудің (операциялық жүйелер, утилиттер, қолданбалы парограммалардың пакеттері, арнайы мақсаттағы бағдарламалар) нұсқаларын уақтылы жаңғырту және ауыстыру.
- программалау технологиясын дамыту бағыттарында, жобалауды автоматтандырудың негізгі әдістері мен құралдарында мәселелерді анықтау; күрделі жүйелерді модельдеудің типтік кластары мен әдістерінің типтік кластары; программалау тілдері үшін алгоритмдік әдістер; бағдарламалау үшін нақты жағдайларды талдау кезінде техникалық, логикалық сипаттағы мәселелер, оларды шешу тәсілдерін ұсыну және күтілетін нәтижелерді бағалау.
- ақпаратты жинақтау, кәсіби қызмет мәселелері бойынша анықтамалар мен шолулар дайындау, мәтіндерді редакциялау, рефераттау, рецензиялау. Кәсіби қарым-қатынаста қабылданған құжаттарды ресімдеуге қойылатын талаптарды білу, кәсіби тақырып шегінде ауызша сөйлеуді түсіну, өзге тілді көздерден қажетті ақпаратты таңдау.
- есептеу техникасы саласындағы алгоритмдерді әзірлеу және тапсырмаларды шешу үшін қажетті негізгі математикалық теориялар мен есептеу әдістерін меңгеру. Бағдарламалау және бағдарламалық қамтаманы әзірлеу мақсатында математикалық модельдер құру, деректерді талдау және дискреттік құрылымдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
- компьютерлік модельдеу және бағдарламалық шешімдерді әзірлеу құралдарын қолдана отырып, функционалдылықты мүмкіндіктерін кеңейту мәселелерін талдау және шешу.
- бағдарламалық жасақтама компоненттерін және олардың арасындағы интерфейстерді кейінірек кодтау және тестілеу үшін сипаттау. Бағдарламалық жасақтаманы жобалаудың негізгі принциптерін таңдау және қолдану.
- қазіргі заманғы есептеу жүйелерінің үздіксіз жұмысын қамтамасыз ететін қауіпсіздік құралдарын; бағдарламалық және аппараттық кешендер мен қорғау жүйелерін салыстыра білу
- жасанды интеллект жүйелерін практикалық іске асыру дағдыларын; нейрондық желілердің мүмкіндіктерін; жасанды интеллект жүйелеріне арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістемесін көрсету, практикалық есептерді шешу үшін ЖИ алгоритмдерін әзірлеу және енгізу, ЖИ алгоритмдері мен модельдерінің жұмысын талдау және оңтайландыру.
- бағдарламалық қамтамасыз етуді объектілі-бағытталған жобалаумен байланысты негізгі тәсілдер мен ұғымдарды біріктіру; веб-бетке арналған құрылым мен дизайн. Арнайы қосымшалар үшін бағдарламалық қамтамасыз етумен және әзірлеу және жөндеу құралдарымен жұмыстарды қайта қарау.
- мәліметтер базасына қызмет көрсету, қолайлы бағдарламалау ортасын таңдау, типтік мәліметтер базасын жобалау, күрделі SQL сұраныстарын, ORM-жүйелерін әзірлеу және оңтайландыру.
- ақпараттық жүйелердің тұжырымдамалық моделін анықтау кезінде, ақпараттық жүйенің міндеттерін қою мен формализациялау жүйесін талдау кезіндегі іс-қимыл тәртібін сипаттау.
- бағдарламалық қамтамасыз етуді объектілі-бағытталған жобалаумен байланысты негізгі тәсілдер мен ұғымдарды негізге ала отырып, қорытынды жасау. Логикалық сипаттағы есептерді қалыптастыру және оларды шешу үшін Математикалық логика құралдарын қолдану.
- арнайы мақсаттағы түрлі қолданбалы жүйелердің нақты талаптарын бағдарлай білу, олардың әзірлену және кәсіби қызметте қолданылу ерекшеліктерін түсіну.
- Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.