Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01510 Математика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Математика әдіснамасы мен білім беруді дамытуда зерттеулерімен өз үлесін қосуға қабілетті кәсіби білікті докторларды дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық хат
Торлық теңдеулерді шешудің айырымдық әдістері
Техникалық ЖОО-да математикалық білім берудің мәселелері
Геометриялық білім берудің мәселелері
Интегралдық теңдеулерді шешудің айырымдық әдістері
Интегралдық түрлендірулер және олардың қолданулары
Ғылыми зерттеу әдістері
Операторлық түрлендірудің теориясы мен қолданылуы
Оқыту нәтижелері
- Диссертация, мақала, есеп, аналитикалық жазба және т.б. түрінде эксперименттік зерттеулер мен аналитикалық жұмыстың нәтижелерін қорытындылау.
- Тұжырымдамалық, аналитикалық және логикалық ойлау дағдыларын дамыту, кәсіптік қызметте шығармашылық көзқарас, өмір бойы оқыту стратегиясын үйренетін ұлттық және халықаралық топта жұмыс істеуге қабілетті дамыту
- Проблемаларды зерттеуге арналған аппаратты дамыту және ғылым саласындағы кәсіби қызметте және математика әдіснамасына қолдана білу, білімді өзін-өзі жетілдіру үшін алынған нәтижелерді пайдалану, білім беру менеджментінде ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүргізу
- Қазіргі заманғы университеттік математикалық білім беруді жаңғырту үшін негізгі әдістер мен технологияларды қолдануды жоспарлау
- Ғылыми математика саласындағы зерттеулер нәтижелерін талдайды.
- Математиканың әртүрлі салаларындағы мәселелерді қарастыру, жағдайдың қайшылығын анықтау, гипотезаны қалыптастыру, ұсынылған гипотезаның шынайылығын тексеру, ғылыми тұжырымдарды дәлелдеу және қорытындылау
- Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің философиялық-әдістемелік негіздерін жетілдіру және дамыту
- Оқу үдерісін басқаруға арналған жабдықтау құралдарының жұмысын жүйелеу, білім беру іс-шараларын қамтамасыз ету