8D01510 Математика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Математика әдіснамасы мен білім беруді дамытуда зерттеулерімен өз үлесін қосуға қабілетті кәсіби білікті докторларды дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Академиялық хат
Мақсаты: ғылыми дәйексөз ережелерін қарастыру; библиографиялық сипаттамаға қойылатын талаптар; академиялық жазу (АЖ) жанрларының белгілері: эссе, реферат, реферат, рецензия; АЖ кезеңдері: жоспарлау, жазу, редакциялау, рецензиялау; ғылыми қолжазбаның құрылымы: атауы, реферат, түйінді сөздер, кіріспе, нәтижелер және талқылау, қорытынды, сілтемелер. Библиографиялық сипаттау дағдыларын қалыптастырады; ғылыми мақалалардың конспектілерін, аннотациялары мен рефераттарын жасау және т.б.; ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында талқылау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Торлық теңдеулерді шешудің айырымдық әдістері
Пәннің мақсаты сандық талдау мен математикалық модельдеудегі маңызды құралдардың бірі болып табылатын тор теңдеулерін сандық шешудің негізгі принциптері мен әдістерімен танысу. Пәннің мазмұны айқын, жасырын және кранк-Николсон әдістері, ақырлы айырмашылық әдістері, ақырлы көлем әдістері және ақырлы элементтер әдістері сияқты әртүрлі айырмашылық әдістерін зерттеуді қамтиды. Тор теңдеулерін шешудің әртүрлі әдістері, тор теңдеулерін сандық шешу әдістері, сызықтық және сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу әдісінің теориялық негіздері; интерполяция алгоритмдерін құру қарастырылады. Тапсырманы талдай білу және оны шешу жолдарын таңдау; қолданылатын есептеу алгоритмдерін оңтайландыру. Математикалық пакет құралдарын пайдалана отырып, қолданбалы есептерді шешудің практикалық есептеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Техникалық ЖОО-да математикалық білім берудің мәселелері
Мақсаты: техникалық жоғары оқу орындарында математиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау және зерделеу. Мәселелерді қарастыру және оларға ұсыныстар беріңіз. Мазмұны: математикалық индукция әдісі. Геометриялық түрлендіру әдісі. Векторлық әдіс. Координаттар әдісі. Дәлелдерде туынды қолдану. Дәлелдеуге алдын-ала дайындық. Анықтамасы, шарттары және теоремалары. Сабақты жоспарлау. Дәрістерге дайындық. Дәрісте студенттердің жұмысын жандандыру.Техникалық білім беру үшін математикалық есептерге қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Геометриялық білім берудің мәселелері
Мақсаты: Мектептер, университеттер, кәсіптік білім беру сияқты әртүрлі контексттердегі геометриялық біліммен байланысты негізгі мәселелерді зерттеу және талдау. Мазмұны: жоғары оқу орындарындағы геометриялық білім беру мәселелері, геометриялық есептерді шешу әдістері және геометрия теоремаларын дәлелдеу. Адам өміріндегі геометриялық білімнің рөлі. Фигуралардың қозғалысының, жазықтықтың түрленуінің мысалдарын жобалаңыз. Геометриялық түрлендіру әдістері. Геометриялық түрлендіру арқылы есептерді шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Интегралдық теңдеулерді шешудің айырымдық әдістері
Пәннің мақсаты интегралдық теңдеулерді сандық шешудің негіздерімен танысу және осындай теңдеулерді шешу үшін әртүрлі айырмашылық әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру болып табылады. Пәннің мазмұны негізгі ұғымдар мен анықтамаларды зерттеуді, интегралдық теңдеулерді жіктеуді, тікелей және кері түрлендіру әдістері, тор әдістері, Монте-Карло әдістері және басқалары сияқты әртүрлі әдістерді талдауды және олардың дәлдігін, тұрақтылығы мен конвергенциясын зерттеуді қамтиды. Докторанттар сонымен қатар бағдарламалық жасақтама пакеттерін қолдана отырып, интегралдық теңдеулерді сандық түрде шешудің практикалық тәжірибесіне ие болады және нәтижелерге талдау жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Интегралдық түрлендірулер және олардың қолданулары
Пәннің мақсаты интегралды түрлендірулердің теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін, сондай-ақ олардың ғылымда, техникада және басқа салаларда қолданылуының кең ауқымын зерттеу болып табылады. Вольтеррдің сызықтық дифференциалдық және интегралдық теңдеулері арасындағы байланысты қарастырады. Берілген дифференциалдық теңдеулер бойынша интегралдық теңдеулерді құрастыру. Интегралдық теңдеулерді қарапайым дифференциалдық теңдеулерге дейін азайту арқылы шешу. Лаплас түрлендіруін сызықтық дифференциалдық теңдеулерді және тұрақты коэффициенттері бар теңдеулер жүйесін, сызықтық интегралдық теңдеулерді және 1, 2 үйірткі типті Вольтерра теңдеулер жүйесін шешуге қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты ғылыми зерттеу әдіснамасының негіздерін ашу; ғылыми зерттеу процесінің логикасы мен әдістері; Ғылыми зерттеудің эмпирикалық, теориялық деңгейі. Мазмұны: зерттеу қолжазбасымен жұмыс істеу әдістемесі; диссертациялық жұмыстың құрамы мен мазмұны, оларды ресімдеу талаптары. Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру, оны орындау кезеңдері және нәтижелерді ұсыну туралы мәліметтер, ғылыми жұмыс бойынша ұсынымдар
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Операторлық түрлендірудің теориясы мен қолданылуы
Пәннің мақсаты операторлық түрлендірулердің теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін, сондай-ақ олардың ғылымның, техниканың және басқа да пәндердің әртүрлі салаларында қолданылуын зерттеу. Пәннің мазмұны Лаплас операторы, Фурье операторы, Хаар операторы сияқты операторлық түрлендірулердің негізгі түсініктері мен қасиеттерін, олардың басқа математикалық объектілермен және талдау әдістерімен байланысын зерттеуді қамтиды. Оператор теңдеулерін шешу әдістері, операторлардың спектрлік қасиеттері, сондай-ақ сигналдар мен кескіндер теориясы, басқару, оңтайландыру, кванттық механика, және басқа ғылыми және инженерлік қосымшалар сияқты әр түрлі салалардағы операторлық түрлендірулерді қолдану зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
Оқыту нәтижелері
- Диссертация, мақала, есеп, аналитикалық жазба және т.б. түрінде эксперименттік зерттеулер мен аналитикалық жұмыстың нәтижелерін қорытындылау.
- Тұжырымдамалық, аналитикалық және логикалық ойлау дағдыларын дамыту, кәсіптік қызметте шығармашылық көзқарас, өмір бойы оқыту стратегиясын үйренетін ұлттық және халықаралық топта жұмыс істеуге қабілетті дамыту
- Проблемаларды зерттеуге арналған аппаратты дамыту және ғылым саласындағы кәсіби қызметте және математика әдіснамасына қолдана білу, білімді өзін-өзі жетілдіру үшін алынған нәтижелерді пайдалану, білім беру менеджментінде ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүргізу
- Қазіргі заманғы университеттік математикалық білім беруді жаңғырту үшін негізгі әдістер мен технологияларды қолдануды жоспарлау
- Ғылыми математика саласындағы зерттеулер нәтижелерін талдайды.
- Математиканың әртүрлі салаларындағы мәселелерді қарастыру, жағдайдың қайшылығын анықтау, гипотезаны қалыптастыру, ұсынылған гипотезаның шынайылығын тексеру, ғылыми тұжырымдарды дәлелдеу және қорытындылау
- Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің философиялық-әдістемелік негіздерін жетілдіру және дамыту
- Оқу үдерісін басқаруға арналған жабдықтау құралдарының жұмысын жүйелеу, білім беру іс-шараларын қамтамасыз ету