Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M07513 Өнеркәсіптегі стандарттау және сапаны басқару (2 жыл) в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сапамен қамтамасыздандыру және басқару, техникалық реттеу және сәйкестікті бағалау саласындағы ұйымдастырушылық-басқару, өндірістік-технологиялық, ғылыми-зерттеу және жобалау қызметін жүзеге асыру үшін қажетті білім спектрі бар, еңбек нарығында әлеуметтік ұтқырлыққа және тұрақтылыққа ықпал ететін әмбебап және пәндік-мамандандырылған құзыреттері бар жаңа формациядағы магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M130 Стандарттау, сертификаттау және метрология (сала бойынша)
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектеп педагогикасы
Ғылым тарихы және философиясы
Квалиметрия және квалиметриялық талдау
Сапаны басқарудығы квалиметриялық әдістер
Жобаларды басқару
Басқару психологиясы
Процестерді басқару
Шетел тілі (кәсіби)
Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша) дамуының заманауи аспектілері
Сынақ және сертификаттау
Акредиттеу жүйесінің ұйымдастыру негіздері
Стандарттар және регламенттер көмегімен қауіп-қатерлерді басқару
Зерттеудің негізгі әдістері
Кәсіпорында санитарлық-гигиеналық және экологиялық бақылау
Ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметтерді жоспарлау және ұйымдастыру /
Өнімдер сапасын бақылау технологиясы
Өнім сапасын басқарудың инновациялық әдістері
-
2 Оқу жылы
Тауарлардың сапасын бақылаудың заманауи әдістері
Сапаны басқарудың интегрирленген жүйелері
Тауарларды сәйкестендіру мен бұрмалаудың өзекті мәселелері
Сапаны және қауіпсіздікті қамтамасыздандыру облысындағы ХС
ИСО 9000 сериялық стандарттарын енгізу кезінде ұйым персоналын басқару
Өнімдерді талдау және идентификациялау
Өнімдер сапасын басқару
Техникалық реттеудің нормативтік-құқықтық негіздері
Техникалық регламенттер және ставндарттар құрастыру технологиясы
Бәсекеге қабілеттілік теориясының негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
- Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және басқару; зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтау; зерттеудің өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздеу, заңнамалық актілерді, нормативтік құжаттар мен анықтамалықтарды пайдалану. Тәуекелдерді бағалау мен талдауға негізгі тәсілдерді қолдана білу.
- Сапа көрсеткіштерін анықтау; өнімдер мен қызметтердің сапасын бақылауды жүзеге асыру; сапаны басқару үшін квалиметрия заңдары мен принциптерін және заманауи компьютерлік технологияларды пайдалану. Басқарудың заманауи әдістері мен техникалық бақылауды ұйымдастыру технологиясы негізінде тиімді өндірісті ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру.
- Жобаның мақсаты мен құрылымын анықтай білу, жобалардың тиімділігін бағалауды жүзеге асыру; жақсарту мақсатында сапа менеджменті жүйесін бағалауды жүргізу; жанжалдар мен күйзелістерді басқару; кәсіби қызметке ынталандыру; қызметкерлерді таңдау.
- Негізгі сынақтарды жүргізу әдістемелерін білу және қолдана білу, өлшеу, сынау және бақылау құралдарын таңдау; сынақтарды, бақылауды орындаудың аттестатталған әдістемелерін қолдану; тауарлық ақпараттың нормативтік құжаттама талаптарына сәйкестігін бағалау; аккредиттеу үшін құжаттаманы әзірлеу, талдау, жергілікті жерде сараптамаға дайындауды және оны жүргізуді жүзеге асыру.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.