6B11115 Мәдени-тынығу қызметі: театралдық қойылымдарды ұйымдастыру және режиссурасы в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты инновациялық технологияларды, драматургиялық туындыларды талдау және қайта өңдеу әдіснамасы мен технологиясын меңгерген және шығармашылық – өндірістік қызметті тиімді жүзеге асыруға қабілетті бакалавр-кадрларды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Тіл техникасы
Сөйлеу, дауыс және тыныс алу жаттығулары, мәнерлі сөйлеу, логикалық оқу негіздері, сөйлеу мәдениетінің этикалық нормалары, артикуляция ережелері; қоюшы режиссерлердің бақылауымен немесе басшылығымен репетициялар арқылы ұсыну; артикуляциялық гимнастика, мінсіз артикуляция кешені.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәнерлі пластика
Хореографиялық пәндердің пластикасынан мәнерлі қимылдар базасы; акробатиканы, хореографияны, сахналық қозғалыс негіздерін, пластикалық тәсілдерді, композициялық өзара іс-қимылдарын оқыту қағидалары, әріптестермен табиғи қарым-қатынас жасау үшін сахнада жағдайлар жасау, этюдтердегі пластикалық комбинациялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешендік өнер
Шешендік өнерді дамытудың негізгі кезеңдері, көпшілік алдында сөйлеуді бағалау критерийлері, көпшілік алдында сөйлеуге дайындық үшін бастапқы материалдармен жұмыс кезеңдері, аудиториямен қарым-қатынас кезінде байланыс. Көпшілік алдында сөйлеу, мәтінді еркін ұсыну аудиториясымен визуалды және эмоционалды байланыста болу дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ритмика
Музыкалық сауаттылық негіздері, музыкалық жанрлар және музыкалық - пластикалық композициялардың темпо-ритмикалық суреттері, музыка мен қозғалыс байланысы; ұсынылған тақырыпқа тапсырмаларды орындау барысында кеңістікте бейімделу үйлесімі; этюдтер мен би композицияларындағы би-ырғақтық шеберлік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-демалыс қызметі тарихы және теориялық негіздері
Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздері, саяси-ағарту және мәдени-демалыс жұмысының дамуы мен қалыптасуының тарихи кезеңдері; Қазақстандағы мәдени ағарту жұмысы; халықтың көркем-бұқаралық және көркем-шығармашылық бос уақытын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ойын технологиясы тренингі
Ойын әдістемелері, ойын әдістемелерінің ауқымы, ойынның тәрбиелік мүмкіндіктері, функциялары, ойындардың жіктелуі, ойын композициясының элементтері; ойын тәжірибесін берудің психологиялық-педагогикалық тетіктері, ойын қызметін диагностикалық зерттеу; педагогтің ойын қызметі саласындағы кәсіби құзыреттілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хореография
Пәннің мақсаты - би құрылымы, сахнадағы мінез-құлық ережелері, есте сақтау қабілетінің даму ерекшеліктері, қиял, икемділік, бұлшықет икемділігі, қимылдарды үйлестіру, би жаттығуларын орындау техникасы туралы білімді қалыптастыру. Пән шеңберінде: хореографиялық өнер туындыларын жасаудың теориясы мен негіздері, пәннің негізгі ұғымдары, хореографиялық сандарды құру әдістері мен принциптері, стилі мен тәсілі зерделенетін болады әр түрлі дәуірлердегі және халықтардың ұлттық ерекшеліктеріндегі билер. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар сахналық қозғалыс бойынша тренинг дағдыларын, ритақ негіздерін, сахналық бидің негізгі элементтерін меңгеретін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Би өнері
Пәннің мақсаты - би мәдениетін қалыптастыру, би өнерін оқыту процесінде шығармашылық дербестікті дамыту, халықтық-сахналық билердің тарихымен таныстыру, заманауи билердің негіздерін зерделеу, хореографиялық тәжірибе жинақтау, музыкалық талғамға тәрбиелеу. Пән аясында хореография мен музыканың бағыттары, стильдері, түрлері, би шеберлігі тәсілдерін оқыту, қимылдар пластикасының мәнерлілігін қалыптастыру, станокта және залдың ортасында экзерсисте техникалық қабілеттер оқытылатын болады. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар хореография, би элементтерін, этюдтерді, концерттік нөмірлерді орындау, хореографиялық спектакльдердің, концерттік және шоу бағдарламалардың режиссерлік қойылымдарын жүзеге асыру бойынша негізгі білімге ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Актер өнерінің тренингі
К.С.Станиславский жүйесі бойынша оқытудың негізгі бағыттары; ағымдағы репертуардың рөлімен жаттығу және өзіндік жұмыс әдістері, бейнені жасау бойынша жұмыс; "физикалық іс-қимыл әдісі", іс-әрекеттің сөзсіз элементтерінің техникасы, тиімді және оқиғалы санаттармен ойлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Актер шеберлігі және режиссурасы
Пәннің мақсаты-актердің кәсіби шығармашылық қызметінің ерекшеліктері туралы театрландырылған қойылымдардың режиссурасы саласындағы білімді қалыптастыру. Пән оқыту барысында актер кәсібінің негіздері, актерлік шығармашылық пен сахналық шеберліктің заңдары, жетекші режиссерлер мен актерлердің теориялық мұрасы, актерлік шеберліктің негізгі бағыттары мен мектептері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде бакалавр сахналық өнердің ерекше түрі ретінде театрландырылған қойылым жағдайында сахнадағы актерлік өмірдің көркемдік және эстетикалық ерекшеліктерін анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бұқаралық бос уақытты ұйымдастыру әдіснамасы
Бұқаралық іс-шаралардың мәдени-бос уақыт формаларының драматургиясы, жұмыстың көркем-бұқаралық формаларының композициясы, ағартушылық мүмкіндіктері, тақырыптық кешті дайындаудың әдістемелік талаптары мен жіктелуі, кештердің түрлері; мәдени-бос уақыт қызметкерінің көркемдік-шығармашылық қабілеттерін дамыту үдерісіндегі әдістері мен талдауы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сценарий жазу технологиясы
Драматургия мен сценарийлік шеберліктің теориялық негіздері, сценарийлік жұмыс негіздері, театрландырылған драматургия заңдылықтары, монтаждау заңдылықтары, сценарийлік жоспарды әзірлеу әдістемесі; мәдени-тынығу жұмысындағы сценарийлік қызметтің жай-күйін талдау; күрделіліктің әртүрлі деңгейіндегі сценарийлерді әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы
Пәннің мақсаты: өнер тарихы саласындағы білімді зерттеу және жүйелеу, өнер туындыларын тарихи-өнертану талдауының әдіснамасы мен әдістемесін меңгерту. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: қазіргі заманғы көркем өмір құбылыстары, қазіргі заманғы көркем шығармашылықтың бағыттары, түрлері мен жанрлары, отандық және шетелдік өнердің дамуының әлеуметтік-мәдени және тарихи заңдылықтары. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар өнердің пайда болуынан бастап қазіргі уақытқа дейінгі даму заңдылықтарын анықтап, өнер туындыларының ұлттық стильдік ерекшеліктерін ажыратып, театр, музыка және хореография шығармаларының көркемдік ерекшеліктері мен педагогикалық әлеуетін бағалайтын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахналық әрекеттің техникасы
Сахналық іс-қимыл тәсілдері, буын-байланыстырушы аппараттың жұмысы, сахналық қозғалыс әдістерін құру ерекшелігі; үйлесім, орындау мәнері, шығармашылық әлеуетін ашу, сахналық дағдылар қоры; айнада көрсетілген материалмен жұмыс істеу, спектакльде сахналық іс-қимыл техникасын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахна шеберлігі
Сахна шеберлігінің негіздері, қиялдың, сөйлеудің актерлік "грамматика" элементтері, сахна кеңістігін көру сезімдері; сахнада өзін білдіру, кеңістік пен уақыт сезімі, фантазия мен қиял; режиссура және актерлік шеберлік әдістері, бейнемен жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық аспап
Көркем бейнені жасауға арналған фортепианолық техниканың түрлері, музыкалық сауат ашу негіздері, музыкалық мәнерлілік құралдары, музыкалық тілдің элементтері; музыкалық материалмен өз бетінше жұмыс істеуді бағалау, фортепианода ойнаудың орындаушылық дағдылары мен біліктерінің кешені.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бос уақыттың көркемдік-педагогикалық технологиясы
Бос уақыттың көркемдік-педагогикалық технологиясының мазмұны, нысандары, әдістері, құралдары, құрылымы, жіктелуі, критерийлері; оқыту кезіндегі инновациялық педагогикалық технологиялар, ауқымды ойлау мен креативтілікті дамыту; көпшілік демалысты ұйымдастыру технологиясы, көркемдік-педагогикалық қызметті талдау әдістері мен техникасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық сауаттылық
Музыкалық жүйе, дыбыс қатары, энгармонизм, альтерация белгілері, интервалдар, мажорлық және минорлық лад, кәсіби музыкалық терминология, музыкалық стильдер; сольфеджио, бір дауысты музыкалық мысалдар, аккордтық және интервалдық тізбектерді, музыкалық шығармаларды талдау; музыкалық тілдің элементтері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу қызметінің методикалық нұсқаулығының технологиясы
Әдістемелік жетекшілік жүйесінің теориясы, әдістемесі, формалары, әдістері, құралдары, принциптерінің дамыту кезеңдері, клуб қызметін әдістемелік қамтамасыз ету; клуб мекемелеріне әдістемелік және практикалық көмекті талдау, жалпылау, жүзеге асыру, ұйымдастыру; жоспарларды әзірлеу; клуб мекемелерінің есептері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Театралдық концерттік режиссура
Пәннің мақсаты: театрландырылған концерт режиссурасының өзіндік ерекшеліктері, оның синтетикалық табиғаты, оның ішінде көркем шығармашылықтың әртүрлі түрлері мен жанрлары туралы білім қалыптастыру. Пән аясында эстрадалық режиссура шеберлерінің шығармашылық мұрасы, тарихи және заманауи театрлық және эстрадалық жанрлар, театрландырылған концерт режиссурасының өзіндік ерекшеліктері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар эстрадалық режиссерлік өнердің көркемдік-экспрессивті құралдарымен шығармашылық ойды жүзеге асыратын болады, жалпы дайындық процесінде, өзіндік жұмыста конференцияшылармен, актерлермен және жеке орындаушылармен, суретшімен, дыбыс операторымен, сәулелендірушімен жұмыс істейтін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахна тілі І
Елестететін заттармен қарапайым әрекеттер. Серіктес пен ұжымға теңеу. Қарапайым қатынастар жағдайында сахналық этюдтер-импровизация. Қоғамдық шығармашылық жағдайында пәрменді белсенділікті және психологиялық сенімді дамыту. Тұрмыстық бақылаулар мен әдеби жағдайларды театрландыру тәжірибесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог-ұйымдастырушының шығармашылық ұжымда жұмыс әдісі
Мектептен тыс мекемелердің жұмысын ұйымдастыру жүйесі, қағидалары, нысандары, мектептер мен мектептен тыс мекемелердегі мәдени-демалыс жұмысының педагогикалық негіздері, балалармен және жасөспірімдермен мәдени-тәрбие жұмысының әртүрлі өзіндік әдістемелері, балалардың бұқаралық іс-шараларын қоюды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шығармашылық ұжымдағы композиция және режиссура
Композиция және режиссура негіздері, шығармашылық ұжымдарда оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру, режиссердің шығармашылық үдерістегі рөлі мен маңызы; спектакльдердің композициялық құрылысын талдау, драматургиялық туындыларды өңдеу шығармалар және олардағы шығармашылық идеялық жоспардың көрінісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Tеатр актері және режиссердің шеберлігі
Режиссура және актерлік шеберлік теориясы, әдістемесі, актердің рөлде, өз бетімен жұмыс істеу әдістері, рөлге ену, сіңіру, кәсіби дағдыларды жетілдіру; әсерлі және оқиғалық ойлау, стиль сезімі, жанр мен көркемдік талғамы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Театралдық қойылымдардың жанрлары
Театрдың басқа өнердегі орны мен рөлі, театр өнерінің бастауы, негізгі театр жанрлары, ұғымдары мен терминдері. Театр өнерінің нақты туындыларын талдау, қойылымдағы жұмыс кезіндегі көркемдік процесс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эстрадалық өнер
Эстрадалық өнердің ерекшелігі, ерекшеліктері, мақсаттары, формалары, стильдері мен жанрлары, шетелде эстраданың даму тарихы; заманауи музыкалық стильдер мен бағыттардың әртүрлілігі, мимика, ым-ишара мен қозғалыстар, эстрадалық өнердің әртүрлі формаларының даму заңдылықтары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дауыс қою
Вокал құрылысының құрылымын, дыбыстың ерекшеліктерін, вокалды орындаудың көркемдік және экспрессивті құралдарын, дыбыс күші мен оның ауқымының кеңейтілуін үйрену ережелері, ән айту дағдыларын дамыту, музыкалық шығармалардың сипатын зерттеу және талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғааралық қарым-қатынас технологиясы және инклюзия
Пәннің мақсаты - коммуникативтік қарым-қатынастың ерекшелігі, мазмұны, мәдениеті, тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдері, этикет және оның коммуникативтік өзара қарым-қатынастағы функциялары; болашақ мамандығына байланысты шешендік, қарым-қатынас дағдылары бойынша әңгімелесу мен пікірталас жүргізу; инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектепте және мектептен тыс ұйымдарда тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу технологияларын қолдану арқылы сөйлеу дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагог-ұйымдастырушының имиджі
Педагог-ұйымдастырушыға қойылатын талаптардың тарихи дамуын зерттеу, педагогикалық шеберліктің технологиясының негіздерін, педагогикалық мәдениеттің ерекшеліктерін, педагогикалық қарым-қатынас технологиясын, педагогикалық этика, педагог-ұйымдастырушының міндеттері, мұғалімнің жеке басының гуманистік бағыттылығын оқу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Театрландырылған қойылымдардың драматургиялық негіздері
Театрландырылған қойылым режиссурасының ерекшеліктері, классикалық және қазіргі заманғы драматургияны талдау, салыстыру; актерлік шеберліктің теориясы мен практикасы, пьесаны талдау кезіндегі әдебиеттанулық талдау негіздері; шығармашылық ұжым жұмысындағы пьесалардың көркемдік түпкі ойын жеткіздіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу қызмет саласындағы менеджмент, маркетинг
Қазіргі заманғы менеджмент пен персоналды басқару негіздері, теория мен практика, мәдени-тынығу саласында менеджмент пен маркетингті ұйымдастыру, мәдени-тынығу мекемесін қаржыландыру және сметасы, оны жасау тәртібі, кез келген бейіндегі мәдениет мекемесі қызметкерінің функционалдық міндеттері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сахна тілі ІІ
Тыныс алу, жұтқыншақ және артикуляциялық қозғалыстар тренингінің негізінде дұрыс сөйлеу және дауыс түзуді қалыптастыру. Дауыс қою және ішкі сөйлеу техникасын тәрбиелеу (дұрыс фонациялық тыныс алу, жұтқыншақ ішіндегі артикуляция, дыбыс тірегі, дикция, орфоэпия, сөйлеудің логикалық-интонациялық құрылымы). Театр және табиғи. Сөйлеу тілінің нормативі мен даралылығы. Эмоционалдық. Сөйлеу техникасы: екпін, интонация, үзіліс, темпо-ритм.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетелдерде бос уақытты ұйымдастыру
Пәннің мақсаты - Студенттерде бойында шетелде бос уақытты ұйымдастырудың тарихы, формасы, шетелде бос уақытты ұйымдастырудың біртұтас бейнесін қалыптастыру, педагогикалық практика фактілері мен шет елдердің бос уақытын ұйымдастырудың теориялық тұжырымдамалары бойынша көзқарас қалыптастыру. Пән аясында оқытылатын болады: шет елдердің балалары мен жастарының бос уақыттарын зерттеу әдістері, әдістемелері, ұйымдастыру технологиялары, жолдары, әдістері, оқу орны мен тұрғылықты жері бойынша шетелде бос уақытты ұйымдастыру нысандары. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар мәдени-демалыс мекемелерінің практикалық қызметінде шетелде бос уақытты ұйымдастыру және пайдалану мүмкіндіктерін өз бетінше пайдаланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шоу бағдарламаларды ұйымдастыру технологиясы
Мәдени және бос уақыт іс-шараларының шоу-бағдарламасының түрлері, элементтері, оны іске асыру, сценарий әзірлеу және шоу-бағдарламаларды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, даму тарихын, құрылыс принциптерін, шоу-бағдарламаны іске асырудың сатылары мен әдістерін талдау, сценарий әзірлеу және шоу-бағдарламаның сметасын жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар мерекесін ұйымдастыру
Пәннің мақсаты – балалар мерекесінің тәрбиелік жұмыс жүйесіндегі тарихын, рөлін және орнын, мерекелік бағдарламалардың заманауи түрлерін қалыптастыру, іске асыру әдістерін, сценарийлерді құруды оқу, балалар мерекелерін дайындау, музыкалық және көркемдік безендірудің түрлері, элементтері, құрылымы, принциптерін қалыптастыру әдістерін зерделеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу саласындағы инновациялық технологиялар
Танымдық іс-әрекетті жандандырудағы инновациялық технологиялар, мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру және қою әдістері; мәдени-ойын-сауық іс-әрекетін модельдеу және трансформациялау ерекшелігі; инновациялық технологияларды пайдалана отырып, ойын-сауық мәдени-тынығу бағдарламаларын әзірлеу мен ұйымдастырудың теориялық негіздері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахна шайқасы
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің нұсқауы, сахна шайқасы техникасының элементтері және оны қолдану тәсілдері; арнайы қыздыру жаттығуларының кешені; сахналық шайқас негіздері, қорғау әдістері, қимылдардың кең және алуан түрлі палитрасы, түрлі сахналық трюктік қимылдар техникасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Режиссура
Пәннің мақсаты:Мәдени-демалыс бағдарламаларының режиссерлік шешімінің заңдарын, режиссер жұмысындағы көркемдік-экспрессивті құралдарды, мизансцена, көркемдік, музыкалық безендіру заңдарын және мәдени-демалыс бағдарламаларының режиссері жұмысының негізгі кезеңдерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу қызметіндегі ұлттық өнер
Салт-дәстүрлердің ерекшеліктері, жіктелуі, әлеуметтік-психологиялық, идеялық-тәрбиелік және эстетикалық функциялары; символдық бейнелер, рәсім объектісін көркемдік-эстетикалық безендіруі, ұлттық дәстүрлер мен мерекелерді ұйымдастыру және дайындау кезінде әртүрлі құралдарды пайдалану, рәсімді дайындау және өткізу әдістемесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Костюм және гримм тарихы
Грим салу өнері мен техникасы, сахналық костюмнің даму тарихы, гримның негізгі түрлері, композицияның жалпы заңдары және бетке сызықтар салу, грим гигиенасының негіздері және гриммен жұмыс істеу заңдылықтары, сахналық костюм формалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру және сахналау
Шығармашылық-өндірістік, ұйымдастыру-басқару, ғылыми-әдістемелік, мәдени-демалыс бағдарламаларын жобалау ұйымының әлеуметтік-мәдени қызметі; әлеуметтік - мәдени шығармашылықтың түрлері, нысандары, технологиясы, мәдени қызметтің бұқаралық, топтық және жеке нысандары; көркемдік басқару процестері, қазіргі заманғы технологиялар, мәдени-демалыс бағдарламаларын ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахналық костюм және визаж
Визаж өнері мен техникасының, сахналық костюмнің даму тарихы, визаждың негізгі түрлері мен техникасы, композицияның жалпы заңдары және бетке сызықтар салу, визаж гигиенасының негіздері және визажбен жұмыс істеу заңдылықтары, сахналық костюм формалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сөйлеу шеберлігі
Әдеби және драмалық материалды дайындау процесінде сөзбен жұмыс жасау әдістері, әдістерді талдау; коммуникациядағы тіл жүйесінің әдістерін анықтау, тыныс алуды, дауысты, дыбыстың күші мен жеңілдігін, сөйлеу қарқынын, диапазонды жақсарту бойынша жаттығулар жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу бағдарламасы жанр және түрі бойынша технологиясы
Мәдени-тынығу жұмысының негізгі бағыттары, теориясы, әдістемесі, технологиясы, түрлері, әртұрлі жанрлары; мәдени-тынығу бағдарламалары режиссурасындағы сценарлық-режиссерлік технологиялар, педагог-ұйымдастырушыны мәдени-тынығу қызметіндегі жұмысты ұйымдастыру жөніндегі жұмысқа даярлау; мәдени-тынығу мекемелерінің практикалық қызметін дербес талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Актер қызметінің шеберлігі
Өмір сүру психологиясымен актерлік ойын техникасы, бейнеге ену, сіңіру, қазіргі заманның белгілері режиссерлік өнер; шығармашылық және орындаушылық қызметтің көркемдік және техникалық деңгейі; сахналық драмалық қойылымдарда бейнелер жасау және рөлдерді орындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Театралдық қойылымдардың режиссурасы
Театр режиссурасының теориясын, практикасын, әдістемесін талдау және түсіну; режиссураның мәнерлі құралдарын және спектакльдің көркемдік компоненттерін жіктеу, режиссураның кәсіби терминдері, театр қойылымдары; спектакльдің толассыз әрекеті мен міндеттерін анықтау, қойылым жоспарын және режиссерлік экспликацияны әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бос уақытты ұйымдастыру технологиясы және әдістемесі
Бос уақытты ұйымдастырудың негізгі қағидалары мен шарттарын талдау, мәдени-демалыс бағдарламаларының технологиясы мен әдістемесі, оның өзіндік ерекшеліктері, мәнерлі құралдары; жеке, топтық және көпшілік жұмыс нысандарының мәдени-тынығу қызметінің нысандары, әдістері, әзірлемелері және іске асырылуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Театрландырылған қойылымдар мен мерекелік іс-шаралар режиссурасы
Театрландырылған қойылымдар мен көпшілік іс-шаралар теориясы және әдістемесі, режиссураның мәнерлі құралдары мен көркемдік компоненттері, кәсіби терминдердің мәні, сценарийді талдау, қойылымды жүзеге асыру, қойылым жоспарын әзірлеу және режиссерлік экспликация.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару
- Зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін ғылыми білімді пайдалану, сондай-ақ ғылыми және кәсіби қызметке заманауи технологиялар мен инновацияларды тиімді енгізуге мүмкіндік беретін іргелі және практикалық дағдыларды меңгеру.
- Өнер тарихының, саяси-ағарту және мәдени-тынығу жұмысының даму және қалыптасу тарихының кезеңдерін, көркем шығармашылықты ұйымдастыруды, әдістерін, құралдарын, ұйымдастыру-әкімшілік жұмысының негіздерін, бос уақыттың инновациялық технологияларын көрсету; мәдениет мекемелерінде іс қағаздарын жүргізу, режиссура дағдыларын, театрлық қойылымдардың жанрын, мәдени-тынығу ойын-сауық бағдарламаларын, мәдени-тынығу жұмыстарын дайындау және өткізу.
- Дауыс және тыныс алу жаттығулары, музыкалық сауаттылық негіздері, драматургия мен сценарийлік шеберліктің деректі теориясы мен принциптері, грим жасаудың негізгі түрлері мен әдістері.Сөйлеу техникасының барлық бөлімдерінде жұмыс істей білу, музыкалық шығарманы талдау, грим жасау дағдыларын қолдану.
- Композиция және практикалық режиссура негіздері, шығармашылық ұжымдарда оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру, коммуникативтік қарым-қатынас мәдениеті және инклюзия құндылықтарын қалыптастыру, қазіргі заманғы менеджмент теориясы мен практикасы туралы білімдерін көрсету; шығармашылық ұжым жұмысының нормативтік құжаттамасын құра білу, мәдениет мекемелерінде мәдени-демалыс қызметін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
- Ойын технологиясы теориясын, актерлік өнердің даму тарихын және актерлерді оқытудың қазіргі заманғы инновациялық жүйелерін көрсете білу; қойылым бойынша жұмыс кезіндегі көркемдік процесті талдай білу, театрда шығармашылық-өндірістік процесті құру, сахналық сайысты қабылдау, режиссер мен актердің практикалық қызметін дербес талдау дағдыларын меңгеру.
- Сахнада хореография мен мәнерлі пластиканың негізгі ережелерін, эстрадалық ансамбльдік орындаушылықтың ерекшеліктерін пайдалану, шығармашылық ұжыммен көшбасшы ретінде жұмыс істеу, ұлттық дәстүрлерге байланысты іс-шаралар ұйымдастыру, сценарийді әзірлеу және балалар мерекелерін ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
- Сахналық шеберліктің негіздерін, тұру психологиясымен актерлік ойын техникасын, режиссураның мәнерлі құралдары мен спектакльдің көркемдік компоненттерін білу; тыныс алуды, жоғары көркемдік және техникалық деңгейде шығармашылық және орындаушылық қызметті жүзеге асыру; «физикалық іс-қимыл әдісін», іс-қимылдың сөзсіз элементтерінің техникасын, ауызша іс-қимыл логика жұмысты меңгеру.