6B07244 Шағын және орта бизнес кәсіпорындарында тағамдық технологиялар және тамақтандыруды ұйымдастыру в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық тамақтандыру технологиясы және ұйымдастыру саласында заманауи еңбек нарығындағы сұранысқа ие, білімі мен іскерлігі білім беру және жаһандық ғылыми кеңістігін дамытудың қазіргі заманғы үрдістеріне сәйкес келетін жоғары білікті кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B068 Азық-түлік өнімдерінің өндірісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 6B072 Өндірістік және өңдеу салалары
Пәндер
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: Тиімді академиялық жазу үшін қажетті жазбаша және сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру және нығайту. Мазмұны. Академиялық хатты құрастыру және жазу негіздері қарастырылады: Кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды; дәйексөз, басқа авторлардың шығармаларына сілтемелер; мәтінде баяндалған мәлімдемелердің анықтығы мен дәлдігі; пунктуация, грамматика және орфография ережелерін сақтау. Жазбаша жұмыстарды (эссе, баяндама, реферат, академиялық хаттардың тұсаукесері) жазудың практикалық дағдылары, курстық және дипломдық жұмыстарды, ғылыми мақаланы жазу принциптері, сондай-ақ оларды жариялауға дайындау мәселелері меңгеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тағамдық химиясы
Мақсаты: организмдегі заттардың өзгеруінің биохимиялық процестері, адамның қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қажетті тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін сақтау туралы білім жүйесін қалыптастыру; Мазмұны: Тағам химиясы ғылым ретінде. Тағамдық заттардың сипаттамасы және жіктелуі. Азық-түлік шикізатының ақуыздары. Тамақ өнімдерінің көмірсулары. Липидтер. Витаминдер. Минералды заттар. Тамақ технологиясындағы ферменттер. Тағамдық қоспалар. Тағамның биологиялық құндылығы. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің химиялық құрамын талдау. Май, қант, дәмдік заттар және басқа да өнімдерді алмастырғыштарды жасау әдістері. Жасанды тамақ жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мамандыққа кіріспе және ЖОО оқыту технологиясы
Мақсаты: заманауи оқыту технологиялары мен кәсіби қызмет саласында білім мен дағдылардың негіздерін қалыптастыру. Мазмұны. ЖОО-да оқытудың кредиттік технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру принциптері. Оқытушы мен білім алушының міндеттері. Білім алушының жеке білім беру траекториясы. Заманауи оқыту технологияларының негіздері. СРО, УИРС және СҒЗЖ. Студенттердің оқу жетістіктерін бақылау және бағалау. ШОБ кәсіпорындарының түрлері мен ерекшеліктері. ШОБ кәсіпорындарының негізгі технологиялық процестері мен жабдықтары. ШОБ тамақ кәсіпорындарында техник технологтың кәсіби қызметі. ШОБ кәсіпорындарында техник технологты кәсіби дамыту мен өзін-өзі жетілдірудің негізгі қағидаттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математика
Мақсаты: студенттердің негізгі математикалық заңдар туралы білімдерін және оларды кәсіби қызмет саласында қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: қарапайым функцияларды зерттеуге және қарапайым геометриялық, физикалық және басқа қолданбалы есептерді шешуге мүмкіндік беретін Математикалық талдаудың негізгі әдістері. Ет-технологтың кәсіби қызметі саласындағы процестерді модельдеудің математикалық әдістері. Математиканы ет өнімдерінің калькуляциясын құруда, рецепт құрастыруда, тағамның калориясын есептеуде, технологиялық карталарда, өнім көлемін есептеуде, ет өнімдерінің дайындалу уақыты мен дизайнында қолдану. Технологиялық процестердің режимдерін модельдеудің математикалық әдістері, өнімнің сапасын бағалау, өнімнің жарамдылық мерзімін болжау. Математикалық модельдің нақты процестерге сәйкестігін тексеру. Математикадағы жасанды интеллекттің рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Физика
Мақсаты: физика заңдары туралы білімдерін дамыту және оларды техника мен технологияда қолдану дағдыларын жетілдіру, пәнаралық байланыс негізінде ғылыми ойлауын дамыту. Мазмұны: Механикалық қозғалыс, динамиканың негізгі заңдары. Қатты дененің айналуы, сақталузаңдары. Үздіксіз орта механикасы, механикалық тербеліс және толқындар. Молекулалық-кинетикалық теория, тасымалдау құбылыстары, термодинамика. Электростатика, тұрақты электр тогы. Магнит өрісі, электромагниттік индукция. Электромагниттік тербелістер мен толқындар, оптика. Жылулықсәулелену, фотоэффект, атом ядросы. Зертханалық зерттеу нәтижелерін өңдеу және талдау әдістері. Қолданбалы салалық есептерді шешу үшін физикалық заңдылықтарды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты – қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Пәннің мазмұны. Қаржылық жоспарлау және тұтынушылардың қауіпсіздігі. Шығындарды тиімді жүргізудің жолдары және қаржыны үнемдеудің негізгі әдістері. Өзінің қаржылық ресурстарын қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, олардың қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізу мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты саралау. Тұтынушының оңтайлы қаржылық мүмкіндіктері мен міндеттерін өздігінен басқаруға ынталандыру. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: жасанды интеллекттің бағдарламалық құралдары мен әдістерін білімдерін, дағдыларын және практикалық қолдану саласында құзыреттер кешенін қалыптастыру, Әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен практикасының қазіргі жағдайы туралы тұтас идеяны қалыптастыру. Мазмұны: АИ-ге кіріспе. Негізгі ұғымдар және I. құралдармен танысу I. үлкен тілдік модельдер (LLM). Кодсыз жасанды интеллект платформалары. Генеративті жасанды интеллект құралдары. Кескінді тану құралдары. Табиғи тілді өңдеу құралдары (NLP Natural Language Processing). Жасанды интеллект арқылы деректерді визуализациялау. Және маркетинг пен жарнамада. Қаржыдағы АИ. Клиенттерге қызмет көрсетудегі AI. Білім берудегі АИ. Жасанды интеллекттің этикалық аспектілері. AI және қоғам. AI-дегі Болашақ тенденциялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, жеке тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Саналы қабылдауды, сыбайлас жемқорлыққа көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлықтан, сыбайлас жемқорлық моральынан, этикадан моральдық бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихат, заңдылық идеяларын тарату, Заңға құрмет. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды түсінуге, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғауға, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда ЖИ қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бейорганикалық және органикалық химия негіздері
Мақсаты: Білім алушылардың бейорганикалық және органикалық қосылыстардың негіздері туралы заманауи түсініктерін меңгеруі және химиялық есептерді шешу дағдыларын меңгеруі. Мазмұны. Химияның негізгі заңдары. Бейорганикалық қосылыстардың кластары, ерітінділер теориясы, химиялық процестердің теориясы, тотығу-тотықсыздану реакцияларының негізгі заңдылықтары, номенклатураның құрылымы, күрделі қосылыстардың қасиеттері. Органикалық қосылыстардың құрылыс теориясы, органикалық қосылыстардың изомериясы, органикалық қосылыстардың негізгі кластары: алкандар, алкендер, Алкиндер, спирттер, альдегидтер, кетондар, қышқылдар, хош иісті қосылыстар, гетероциклді қосылыстар. Тамақ өнеркәсібіндегі органикалық химияның рөлі. Химиялық есептерді шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Азық-түлік шикізаты және тамақ өнімдері
Мақсаты: студенттерді азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің химиялық құрамымен, дайын өнімдерді өңдеу және алу кезінде шикізатта болатын химиялық процестердің жалпы заңдылықтарымен таныстыру. Мазмұны. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің негізгі түрлері мен жіктелуі. Шикізат сапасын сипаттайтын тағамдық құндылықтың, калорияның, қауіпсіздіктің және басқа қасиеттердің негізгі көрсеткіштері. Дайын тамақ өнімдеріне қайта өңдеу кезінде тамақ шикізатымен жүзеге асырылатын технологиялық операциялар мен процестер туралы түсініктерді қалыптастыру. Шикізатты дайын өнімге өңдеу кезіндегі олардың физика-химиялық сипаттамаларының негізгі өзгерістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылығын зерделеу негізінде дүниетанымдық, азаматтық, рухани, әлеуметтік жауапкершілік пен әдептілік туралы түсініктерді қалыптастыру. Пәннің мазмұны. М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңдері. М.Әуезовтің қызметі "Шолпан", "Абай"журналдарында. М. Әуезовтың Публицистикасы. "Қорғаудың күні", "Қыр суреттері", "Оқыған азамат", "Көксерек" әңгімелеріне, Еңлік-Кебек пьесасы мен "Қилы заман", "Қараш-қараш" оқығасы" повестеріне, "Абай Құнанбаев" монографиясына, "Абай жолы"роман - эпопеясына көркем шолу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: Ә.Құнанбаевтың шығармаларын зерделеу негізінде дүниетанымдық, азаматтық, рухани, әлеуметтік жауапкершілік пен әдептілікті қалыптастыру. Мазмұны: ХІХ-ХХ ғасырлардағы қазақ әдебиетіне тарихи шолу. Абай-ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы. Абай - "Карамола ережесі" заңдар жинағын құрастырушы, қоғамдық маңызы. Абай-ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы рөлі, "тұтас адам"тұжырымдамасы. Абайдың "Қара сөздері", М.Әуезовтің"Абай жолы" роман-эпопеясы. Қ. Тоқаев: Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда. А.Құнанбаев шығармаларының адамның дүниетанымдық, азаматтық, рухани, әлеуметтік жауапкершілігі мен әдептілігін қалыптастырудағы рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Азық-түлік шикізатын және тамақ өнімдерін сақтау
Мақсаты: тамақ өнімдерінің ассортименті саласындағы теориялық білімді игеру, оларды сақтауды ұйымдастыру, қорлар мен шикізатты бақылау, осы білімді кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын игеру, сондай-ақ қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны. Азық-түлік сақтаудың заманауи әдістері. Оларды сақтау және қоймадан тұтынушыға дейін жылжыту процесінде болатын физикалық, химиялық, биологиялық өзгерістер. Тамақ өнімдерін сақтаудың оңтайлы режимдері мен тәсілдерін, олардың сапасын бақылаудың, тасымалдаудың заманауи әдістерін белгілеу. Әр түрлі тамақ өнімдерінің заманауи түрлері. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің сақтау мерзімін ұзартатын технологиялардың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аналитикалық химия
Мақсаты: білім алушылардың заманауи аспаптар мен аппараттарды пайдалана отырып, тамақ материалдары мен өнімдерін сапалы және сандық талдау әдістерін меңгеруі. Мазмұны. Аналитикалық химиядағы химиялық реакциялардың түрлері, қышқылдар мен негіздер туралы заманауи түсініктер. Кешенді білім беру. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Гетерогенді процестер: Тұндыру және тұндыру. Тамақ технологиясында қолданылатын анықтау, оқшаулау, бөлу және шоғырландыру әдістерін зерттеу. Азық-түлік материалдары мен өнімдерін өндірудегі сапалық және сандық талдау әдістері. Қазіргі заманғы аспаптар мен аппараттарда талдау жүргізу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайын-дағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарда мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тағам биотехнологиясы негіздері
Мақсаты: азық-түлік технологияларында қолданылатын биотехнологиялық процестер, олардың азық-түлік тауарларының тұтынушылық қасиеттерін қалыптастырудағы рөлі, тамақ биотехнологиясының қазіргі жетістіктері және оның дамуының негізгі бағыттары туралы білім қалыптастыру. Мазмұны: азық-түлік биотехнологиясының биообъектілері. Тамақ өндірісін ұйымдастыру принциптері. Биохимиялық процестер және тамақ биотехнологиясының шикізаты. Микроорганизмдердің физиологиялық және биохимиялық қасиеттері, олардың тіршілік әрекеті негізінде тамақ өндірісі жұмыс істейді. Микроорганизмдерді өсіру түрлері. Соңғы өнімдерді оқшаулау және тазарту әдістері. Қазіргі тамақ биотехнологиясындағы гендік инженерия әдістері. Азық-түлік биотехнологиясы әдістерімен алынатын өнімдердің түрлері. Азық-түлік биотехнологиясының болашағы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тағам микробиологиясы
Мақсат. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің қауіпсізідігін қаматамасыз ету және сапасын бағалау дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Тағамдық микробиология негіздері. Оппортунистік және патогендік микроорганизмдер. Бұзылған микроорганизмдер. Пайдалы микроорганизмдер. Сүт, ет, жұмыртқа, балық, өсімдік және консервіленген тағамдардың микрофлорасы. Ыдырау, ашыту, тамақ өнімдерінің сақталу процестері. Тамақ инфекциясы және улану. Азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің микробиологиялық қауіпсіздігінің көрсеткіштерін бағалау және сипаттау дағдыларын игеру. Әр түрлі факторлардың микроорганизмдерге және дайын өнімнің микробиологиялық қауіпсіздігіне әсері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мақсаты: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері, кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі, оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар, мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі, ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру, болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері қарастырылады. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері, кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі, оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар, мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі, ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру, болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инженерлік компьютерлік графика
Мақсаты: AutoCAD көмегімен инженерлік-конструкторлық құжаттаманы жасау үшін жеткілікті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны. Проекция. Нүкте және түзу. Жазықтық. Аксонометриялық проекциялар. Геометриялық беттер мен денелер. Сызбаларды графикалық безендіру бойынша негізгі мәліметтер. Сызбалардағы түрлер, бөлімдер және қималар. Бөлшектерді қосу әдістері. Бұрандалы бұйымдар. Бөлшектердің эскиздерін орындау. Жалпы түрдегі Құрастыру сызбалары мен сызбаларын құрастыру және безендіру, оқу және егжей-тегжейлі көрсету. Бастапқы орнату. Жұмысты аяқтау және суреттерді сақтау. Тегіс фигураның сызбасын салу. Бөлшектердің сызбаларын құру. Суреттерді өңдеу. Азық-түлік кәсіпорны объектілерінің үш өлшемді моделін құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: шет тілінде кәсіби бағдарланған коммуникацияның практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: Кәсіби бағытталған шет тілінің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктерін зерттеу. Студенттің жеке қасиеттерін дамыта отырып, шет тілінде кәсіби бағдарланған коммуникацияны оқыту. Кәсіби бағдарланған шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың практикалық тәжірибесін алу. Болашақ кәсіби қызмет саласында ауызша және жазбаша аударма жұмыстарын орындау. Мәтіндік ақпаратқа түсініктеме беру және сілтеме жасау. Іскерлік хат алмасу, болашақ кәсіби қызмет шеңберінде тақырыптарға монологиялық мәлімдемелер жасау және жүзеге асыру. Кәсіби тақырыптар бойынша ақпарат алмасу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жылу техникасының теориялық негіздері
Мақсаты: білім алушылардың термодинамиканың негізгі заңдары және жылу алмасу процестері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны.Термодинамиканың негізгі анықтамалары. Жұмыс денесінің күйінің негізгі параметрлері. Жұмыс денесінің күйінің термиялық теңдеуі. Ішкі энергия және жұмыс денесінің энтальпиясы. Жұмыс денесінің көлемін өзгерту жұмысы. Термодинамиканың бірінші заңы. Идеал газдардың негізгі заңдары. идеал газдардың жылу сыйымдылығы. Идеал газдардың термодинамикалық процестері. Термодинамиканың екінші заңы. Нақты газдардың қасиеттері. Булар мен су буы. Ылғалды ауа. Идеал және нақты газдардың жылу-масса алмасу процестерін талдау мен есептеудің негізгі әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық және қолданбалы механика
Мақсаты: мамандығы бойынша өндірістің технологиялық жабдықтарының жалпы бөлшектерін жобалау мен құрастырудың теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Статика: денелердің тепе-теңдік шарттары, күші, сыртқы күштердің түрлері. Кинематика: механикалық қозғалыс, жылдамдық, үдеу, траектория заңдары. Динамика негіздері. Материалдардың кедергісі: беріктік, қаттылық, беріктік, бөлшектердің тұрақтылығы. Деформация түрлері: созылу-қысу, сдысу, бұралу, иілу деформацияның күрделі түрлері. Кернеу күйінің теориясы және беріктігі. Машина бөлшектерінің жіктелуі, оларға қойылатын талаптар. Механикалық берілістер: беріліс, құрт, үйкеліс, белдік, тізбекті берілістер. Редукторлар. Біліктер, осьтер, муфталар және мойынтіректер. Қосылыстардың түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық шамаларды өлшеудің компьютерлік жүйелері
Мақсаты: студенттерде компьютерлік техникалар мен технологияларды қолдану негізінде параметрлер мен сипаттамаларды анықтаудың физикалық шамасын өлшеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: физикалық шамаларды өлшеу процесінің схемасы. Өлшенетін шаманы электр сигналына айналдыру принциптері. Өлшеу құрылғысының аспаптары мен түрлендіргіштері. Температураны, қысымды, күшті, сұйықтық деңгейін, жылдамдықты, үдеуді және т.б. өлшеу физикалық шамаларды өлшеудің компьютерлік жүйелері, жүйелердің құрамдас бөліктері және тамақ өнімдерін өндіру мен өңдеудегі технологиялық процестерді компьютерлік автоматтандырудың дербес жүйелері ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тамақ өнімдерінің процестері мен аппараттары
Мақсаты: білім алушылардың тамақ өнімдерін өндіруде қолданылатын негізгі механикалық, масса алмасу, гидромеханикалық және жылу процестері мен аппараттары туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: азық-түлік өндірісінің негізгі процестері мен аппараттарының негізгі түсініктері мен жіктелуі берілген. Тамақ өнімдерін өндіруде қолданылатын негізгі құрылғылардың конструкциялары қарастырылады. Тамақ өндірісі технологиясында механикалық, масса алмасу, Гидромеханикалық және жылу процестерін жүргізудің теориялық және практикалық аспектілері зерттеледі. Процестерді тамақ өндірісінде практикалық қолдану аспектілері қарастырылады. Азық-түлік өндірісінің процестері мен аппараттарын жетілдірудің негізгі бағыттары берілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тағам шикізаты мен өнімдерін механикалық өңдеу
Мақсаты: шикізатты өңдеудің, аспаздық өнімді дайындаудың, рәсімдеудің және босатудың, оның сапасы мен қауіпсіздігін бағалаудың технологиялық процестері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: өнімге механикалық әсер ететін тамақ өнімдері мен шикізатты аспаздық өңдеу әдістері: қопсыту, елеу, араластыру, тазарту, ұнтақтау, престеу, мөлшерлеу, нан пісіру, толтыру, шпигтеу, сұрыптау. Шағын азық-түлік кәсіпорындарында азық-түлік пен шикізатты механикалық өңдеу үшін қолданылатын заманауи жабдықтар. Тамақ пен шикізатты механикалық өңдеу кезінде болатын физика-химиялық өзгерістер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тамақтандыру қызметін ұйымдастыру технологиясы
Мақсаты: студенттерде кәсіпорындарда тамақтану қызметтерін ұсыну процесін ұйымдастыру және басқару саласында негізгі білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру әр түрлі типтері. Мазмұны. Әр түрлі ШОБ кәсіпорындарында тамақтану қызметтерін көрсету теориясы мен практикасы. Тамақтану қызметтерін ұйымдастыру саласындағы негізгі ұғымдар, терминдер мен анықтамалар. Заманауи технологиялар, формалар, әдістер, қызмет көрсету құралдары. Өндірістік және сауда үй-жайларының, ыдыс-аяқтардың, аспаптардың, асхана іш киімдерінің түрлері. Алкогольді және алкогольсіз сусындардың мәзірін, карталарын жасау және ресімдеу ережелері. Үстелдерді орнату және безендіру түрлері мен ережелері. Тамақтану қызметтерін ұсыну дағдыларын игеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тамақ саласындағы шағын және орта бизнес негіздері
Мақсаты: білім алушыларда қайта өңдеу өнеркәсібі кәсіпкерлігінің қойылған экономикалық және әлеуметтік міндеттерін шешу үшін қажетті деректерді талдау және өңдеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Шағын және орта бизнестің қазақстандық моделін зерделеу. Республикадағы ШОБ-тың қазіргі жағдайы. Шет елдердің шағын және орта кәсіпкерлік саласындағы тәжірибесі. Қазіргі кезеңде шағын және орта кәсіпкерлікті қаржылық-кредиттік және инвестициялық қолдау. Қазіргі кезеңде шағын және орта кәсіпкерлікті қаржылық-кредиттік және инвестициялық қолдау. Шағын және орта бизнесті дамытудың экономиканы дамытуға рөлі. ШОБ ұйымдарының базасында тамақ өндірістерін құру мен ұйымдастырудың жалпы принциптері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электротехника және электроника негіздері
Мақсаты: электротехниканың заңдылықтары туралы білімдерін дамыту және оларды машина жасау және жеңіл өнеркәсіпте қолдану дағдыларын жетілдіру, пәнаралық көзқарас негізінде ғылыми ой-өрісін қалыптастыру. Мазмұны: Тұрақты және айнымалы ток электр тізбектері. Электрлік өлшеулер және приборлар. Трансформаторлар. Электр машиналары. Электрлік аппараттар. Электр энергияны өндіру, тарату, тұтыну. Электртехникалық және электромеханикалық жабдықтар. Электр жетегінің негіздері. Электр қауіпсіздігі. Тұрақты токтың сызықты емес электр тізбектері.Электронды аппараттар және құрылғылар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Салқындату және тамақ өнімдерін сақтау
Мақсаты: төмен температуралы технологияларды пайдалана отырып, дайын өнімдер мен жартылай фабрикаттарды өндіру, сақтау және тасымалдау саласында білім алушылардың білімдерін, біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Азық-түлікті төмен температурада өңдеудің негізгі және қосалқы процестері. Төмен температурада өңделген кезде тағамның өзгеруі. Шағын кәсіпорындарды төмен температурада өңдеуге және сақтауға арналған жабдықтар. Салқындатылған үй-жайларды есептеу және тоңазытқыш жабдықтарын таңдау әдістемесі. Төмен температурада өңдеу және сақтау кезінде шикізат пен өнімдердің сапасы мен экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Төмен температуралы технологияларды дамыту перспективалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ШОБ кәсіпорындарындағы қаржылық басқару
Мақсаты: болашақ мамандардың ұйымдардың (кәсіпорындардың) қаржыны басқару теориясы саласындағы заманауи іргелі білімдерін қалыптастыру, қаржылық менеджмент теориясы мен практикасының өзара әрекеттесуінің маңызды негіздерін, оның қазіргі нарықтық қатынастардағы рөлі мен маңыздылығын ашу. Мазмұны. Қаржылық менеджменттің қажеттілігі, мазмұны мен функциялары қарастырылады. Азық-түлік кәсіпорнының қаржылық менеджментінің негізгі көрсеткіштері анықталады. Қаржылық шешімдер қарастырылуда. Азық-түлік кәсіпорнының қаржылық стратегиясының негіздері талданады: қаржылық тәуекелді басқару, Қаржылық менеджмент тактикасы. Қаржылық жоспарлау мәселелері мен қаржылық болжау әдістері талданады. Шағын және орта бизнес кәсіпорындарындағы қаржылық менеджменттің ерекшеліктері зерттелуде. Қаржы менеджментінің халықаралық аспектілері, оның қазіргі нарықтық қатынастардағы рөлі мен маңызы ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тамақ кәсіпорны қызметінің негіздері
Мақсаты:білім алушыларда тамақ кәсіпорындарының қызметі бойынша негізгі қабілеті мен дағдыларды қалыптастыру және өзінің кәсіби қызметінде қолдану. Мазмұны. Азық-түлік кәсіпорнының ресурстары: негізгі және айналым капиталы, еңбек ресурстары, олардың сипаттамалары. Қазіргі нарық жағдайында тамақ өнеркәсібінің шаруашылық субъектілерінің жұмыс істеу механизмі. Кәсіпорынның инвестициялық қызметі, өнімнің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін басқару. Кәсіпорын қызметін талдау принциптері. Кәсіпорын қызметінің тиімділігін бағалау және оны жетілдіру бойынша басқару шешімдері. Азық-түлік нарығына түбегейлі жаңа өнімді енгізу кезінде ШОБ тамақ кәсіпорнының қызметі саласындағы стартап-жобалардың рөлі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақтану өнімдерінің жалпы технологиясы
Мақсаты: жоғары сапалы дайын өнімді алу үшін технологиялық процестерді басқару тәсілдері, оларды өңдеу кезінде өнімдерде пайда болатын өндірістің технологиялық принциптерін, физикалық, химиялық және биохимиялық процестерді зерттеу, қоғамдық тамақтандыру өнімдерін өндіру саласында білім мен дағдыларды, өндірістің технологиялық принциптерін игеру. Мазмұны. Қоғамдық тамақтандыру өнімдерінің жіктелуі. Азық-түлік өндірісіндегі негізгі және қосымша шикізат. Шикізатты өңдеу мен тамақ өнімдерін өндірудің негізгі технологиялық процестері. Пайдаланылатын тамақ шикізаты мен дайын тамақ өнімдерінің физиологиялық және технологиялық қасиеттері мен сапасын сипаттайтын көрсеткіштер. Тамақ өнімдерін өндіру технологиясы. Ғылымның заманауи жетістіктері және тамақ өнеркәсібін дамытудың негізгі бағыттары. Жоғары сапалы дайын өнімді алу үшін тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық принциптерін практикалық игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ШОБ тамақ кәсіпорындарында өндірісті ұйымдастыру
Мақсаты: білім алушылардың қоғамдық тамақтану кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-шаруашылық қызметі менөндірістік мәселелері сұрақтары бойынша білім алушылардың теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі. Мазмұны. Тамақтану кәсіпорындарының жұмыс істеуі бойынша оңтайлы шешімдер қабылдаудың теориялық және практикалық негіздерін зерделеу, тамақ кәсіпорындарында тамақтандыруды ұйымдастыру саласындағы кәсіпорындар тұжырымдамасын әзірлеу дағдыларын игеру. Шағын тамақ өндірісін ұйымдастыру үшін негізгі білімді, дағдыларды қалыптастыру. Технологиялық процестердің сенімділігін қамтамасыз ету мәселелері. Кәсіпорындағы ұйымдастырушылық жұмысты жетілдіру саласындағы қазіргі тенденцияларды зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер мен жануарлар шикізатын термиялық өңдеу
Мақсаты: білім алушыларда жылумен өңдеу негіздері және өсімдік және жануар тектес өнімдерді оңтайлы температуралық режимдер мен жылумен өңдеу уақытын таңдау қағидаттары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны. Тамақ өнімдерін өндіруге арналған өсімдік және жануарлар шикізатын термиялық аспаздық өңдеу түрлері. Шағын азық-түлік кәсіпорындарының жылу өңдеу үшін қолданылатын заманауи жабдықтары. Термиялық пісіру кезінде пайда болатын физика-химиялық өзгерістер. Өсімдіктер мен жануарлар шикізатын оңтайлы температуралық режимдерді және термиялық өңдеу уақытын таңдау принциптері. Өсімдіктер мен жануарлар шикізатын термиялық өңдеуге арналған технологиялар мен жабдықтардың даму перспективалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өндірісті оңтайландыру әдістері
Мақсаты: білім алушыларда шағын және орта бизнес кәсіпорындарында өндірісті оңтайландыру әдістері саласында тұтас білімді қалыптастыру. Мазмұны. Азық–түлік өндірісін оңтайландырудың негізгі әдістері: "төменнен жоғарыға "қабылдау, шығындарды төмендету" төменнен жоғарыға", Реинжиниринг, директивалық тәсіл әдісі. Канбан жүйесі арқылы өндірісті оңтайландыру. Өндірісті жалпы оңтайландыру: кешенді тәсіл, шығындарды азайтудың нақты мақсаттарын анықтау, бар ноу-хауды пайдалану, дәстүрлі емес идеяларды пайдалану, нәтижелерді нақты бақылау. Өндірісті оңтайландыру деңгейлері. Қойма мен материалдық ағындарды оңтайландыру негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
СОЗЖ: Тамақ өнімдері сапасын сенсорлық талдау
Мақсаты: азық-түлік тауарларының сапалық белгілері номенклатурасындағы органолептикалық (сенсорлық) көрсеткіштердің жетекші орнын ескере отырып, студенттерге ғылыми негізделген дегустациялық талдаудың әдіснамасы мен негізгі әдістерін беру. Мазмұны: Сенсорлық талдаудың даму тарихы. Органолептиканың негізгі терминдері. Азық-түлік сапасының органолептикалық көрсеткіштерінің номенклатурасы. Көру, жанасу, иіс сезу, ауыз қуысы және есту мүшелері арқылы бағаланатын өнім сапасының көрсеткіштері. Дәмдік талдау әдістері. Сапа көрсеткіштерін баллдық бағалау әдісі. Өсімдік және жануар тектес түрлі тамақ өнімдері мен шикізат сапасының органолептикалық көрсеткіштерін зерттеу негізінде тамақ өнімдерін талдау саласында практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Азық-түлік қауіпсіздігі стандарттары
Мақсаты: білім алушыларда тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі жұмыстарды енгізу және ұйымдастыру халықаралық ұсынымдарға сәйкес стандарттар мен тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін басқару жүйелері саласында іргелі білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны. Еуропалық Одақ пен ҚР Тамақ қауіпсіздігі саласындағы заңнамасы. НАССР принциптері. ISO 22000 стандарты. PAS стандарты. BRC Дүниежүзілік стандарты. Халықаралық азық-түлік стандарты (IFS). EUREP gap (GLOBAL gap) стандарттары. Кеден одағы елдерінің тамақ қауіпсіздігін стандарттау. "Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі туралы"ТР. Тамақ өнімдерін өндіру, сақтау, тасымалдау, өткізу және кәдеге жарату процестеріне қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ШОБ тамақ өнімдері кәсіпорындарының өндірісін басқару
Мақсаты: тамақ өндірісін ұйымдастыру және басқару үшін негізгі білімді, дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: тамақ өндірісін ұйымдастыру және басқару үшін жалпы білімді, дағдыларды және дағдыларды меңгеру. Кәсіпорындардың ұйымдастырушылық жұмысын жетілдіру саласындағы қазіргі тенденциялар. Адами ресурстар ұғымдары, персоналды басқарудың экономикалық әдістерінің мазмұны, персоналды басқару әдістерін дамытудың заманауи тенденциялары мен тәсілдері. Персоналды басқарудың әкімшілік, экономикалық, әлеуметтік-психологиялық әдістерін, стратегиялық басқарудың модельдерін, тәсілдері мен тұжырымдамаларын іске асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тағамдық және биологиялық белсенді қоспалар технологиясы
Мақсаты: студенттерді тамақ өнімдерінің тағамдық құндылығын арттыру, органолептикалық сипаттамаларын өзгерту, сақтау мерзімдерін ұзарту, олардың емдік-профилактикалық қасиеттерін күшейту мақсатында тағам өнімдерінің рецептурасына енгізуге арналған тағамдық және биологиялық белсенді қоспалармен таныстыру. Мазмұны. Тамақ өнімдерін өндіруде тағамдық және биологиялық белсенді қоспаларды қолдануды реттейтін нормативтік және заңнамалық құжаттар. Азық-түліктің тағамдық құндылығын арттыруға арналған диеталық қоспалар. Тамақ өнімдерін өндіруде тағамдық және биологиялық белсенді қоспаларды қолданудың токсикологиялық-гигиеналық бағалауы, гигиеналық регламенттелуі және қауіпсіздігі. Олардың өнім сапасына әсер ету механизмі.Тағамдық және биологиялық белсенді қоспаларды пайдалана отырып, тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Рецептілік есептеулердегі және тамақ өнімдерін конструкциялаудағы компьютерлік технологиялар
Мақсаты: студенттердің компьютерлік технологияларды қолдана отырып, тамақ өнімдерін жобалау дағдыларын игеруі. Мазмұны. Тамақ шикізатының, жартылай фабрикаттардың, дайын тамақ өнімдерінің химиялық құрамы туралы білімді қалыптастыру. Тағамдық заттардың құрылымы мен қасиеттерінің, тағамдық құндылығының, тағамдағы зиянды және бөгде қоспалардың өзара байланысын зерттеу. Олардың тамақ құрамын жобалауға әсері. Азық-түлік рецептурасын есептеудің компьютерлік технологияларымен танысу. Азық-түлік дизайнында компьютерлік техниканы және арнайы бағдарламалық жасақтаманы қолдану. Компьютерлік техниканы, ақпараттық технологияларды және жасанды интеллектті рецепт бойынша есептеу және тамақ өнімдерін жобалау үшін пайдалану.Әр түрлі көп компонентті тағамдарды компьютерлік жобалау дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тамақ өнімдері сапасы саласындағы заманауи зерттеулер
Мақсаты: білім алушыларға шикізат пен тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін эксперименттік зерттеу саласында теориялық және практикалық білім беру және дағдыларды игеру. Мазмұны. Қазақстан Республикасындағы ғылымды дамытудың жіктелуі, басым бағыттары, ғылымның ұйымдық құрылымы, ғылыми мекемелер мен ғылыми кадрлар және оларды даярлау қаралады. Теориялық және эмпирикалық зерттеудің заманауи әдістері зерттелуде. Зерттеулерде математикалық әдістерді қолданудың практикалық дағдылары алынады. Тамақ өндірісінің сапасын бақылау әдістерінің дағдылары алынады. Азық-түлік сапасы саласындағы эксперименттік зерттеу дағдылары алынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тағам өнімдерінің реологиялық негіздер
Мақсаты: тамақ өнімдерінің құрылымдық-механикалықәдістемелік қасиеттерін анықтауға арналған тамақ массаларын, әдістер мен аспаптарды құрылымдау саласындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: тамақ реологиясының негізгі түсініктері. Азық-түлік материалдары мен өнімдерінің реологиялық қасиеттерін өлшеу әдістері. Консистенцияны, қаттылықты, сынғыштықты, адгезияны, үйкелісті, жабысқақтықты, құрылымды сипаттайтын тағамдардың реологиялық қасиеттерін анықтау. Азық-түлік материалдары мен өнімдерінің құрылымдық-механикалық қасиеттерін анықтауға арналған өлшеу құралдары. Тамақ шикізаты мен дайын өнімнің сапасын бақылауды, реттеуді және басқаруды қамтамасыз етудегі реологияның рөлі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азық-түлік құрамын модельдеу
Мақсаты: заманауи компьютерлік технологияларды қолдана отырып, жаңа тамақ өнімдерін әзірлеу әдістерін зерттеу. Мазмұны. Азық-түлік құрамын модельдеу үшін оларды қолдану тұрғысынан заманауи компьютерлік бағдарламалар. Компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, белгілі бір тағамның құрамы туралы мәліметтерді өңдеу және түсіндіру әдістері. Тамақ саласындағы азық-түлік құрамын модельдеу мен жетілдірудің практикалық мәселелерін шешу.Азық-түлік құрамын модельдеу үшін жасанды интеллектті қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Диеталық тамақтану технологияы
Мақсаты: сапа сараптамасын жүргізу, өндірістің технологиялық схемалары мен жасау рецептураларды құру, диеталық өнімдерді жасау кезінде шикізаттың қасиеттері, компоненттерді таңдау әдістемесі туралы білімге негізделген халықтың әртүрлі топтарының тамақтану ерекшеліктері мен диетологиясы, практикалық дағдылар мен білуін саласындағы теориялық білімді қалыптастыру. Мазмұны. Диеталық тағамдарды дайындау технологиясы саласындағы нормативтік - құқықтық база. Технологиялық циклдің кезеңдері және диеталық тамақ өнімдерін өндіру принциптері. Өнімдерді аспаздық өңдеу ерекшеліктері. Технологияда механикалық, химиялық емдеуді қамтамасыз ететін әдістер. Термиялық өңдеу және диеталық тағамдарды босатудың температуралық режимін таңдау. Қуыру және пісіру процестерін жою. Диеталық диетаны қосымша тағамдық факторлармен байыту. Шикізат қасиеттерін, рецептураларды, компоненттерді таңдауды, өндіріс технологиясын, сапа сараптамасын жүргізу негізінде диеталық өнімдерді жасау дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар тамақтану технологиясы
Мақсаты: жас кезеңділігін ескере отырып, балалардың диетасын қалыптастыру, әртүрлі жастағы балалардың тамақтану сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету, балалар тағамы өнімдерін өндіру саласында дағдыларды қалыптастыру; Мазмұны. Балалар тағамының биологиялық аспектілері. Балаларға арналған тағамның сапалық көрсеткіштері. Әр түрлі жастағы балалардағы негізгі тағамдық ингредиенттерге қажеттілік. Құрамы бойынша әйелдер сүтіне жақын балалар тағамына бейімделген қоспаларды алу жолдары. Сүт, ет, балық, жеміс-көкөніс және Жарма негіздеріндегі балалар тағамы өнімдерінің, сондай-ақ функционалдық мақсаттағы тамақ өнімдерінің технологиялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тағамдық дәмдік қоспалар технологиясы
Мақсаты:тағамдық дәмдік қоспалар, олардың жіктелуі, құрамы, тағамдық технологиялар мен тамақтанудағы рөлі, токсикология және медициналық-биологиялық талаптар тұрғысынан бағалау туралы қажетті теориялық білімді қалыптастыру. Мазмұны. Тағамдық және диеталық қоспалардың жіктелуі және сипаттамасы. Пісіру технологиясындағы қоспалардың функциялары. Тағамның дәмдік құндылығын арттыруға арналған тағамдық қоспалар. Тағамдық хош иістендіргіштердің заманауи және инновациялық технологиялары. Тағамның дәмін, түсін және хош иісін анықтау әдістері. Өндіріс пен Сақтау кезінде тағамның дәмі, түсі мен хош иісінің өзгеру себептері. Тағамдық дәмдік қоспалар үшін қолданылатын табиғи және химиялық заттар мен қосылыстарды оқшаулау және талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Денсаулыққа пайдалы тағамдар технологиясы
Мақсаты: студенттерде емдік-профилактикалық тамақтанудағы өнімдерді технологиялық өңдеу әдістерін, емдік диеталарды құрудың негізгі принциптерін, жіктеу және сауықтыру технологиялары азық-түлік комбинаторикасы, профилактикалық және емдік тамақтану туралы білім кешенін қалыптастыру. Мазмұны. Сауықтыру тағамдарының негізгі мақсаттары мен міндеттері. Сауықтыру өнімдерінің заманауи классификациясы. Емдік-профилактикалық диеталар мен диеталарды құру. Өсімдік және Жануарлар шикізатынан жасалған сауықтыру өнімдерінің технологиялары. Азық-түлік комбинаторикасының сауықтыру тағамдарын жасаудағы рөлі; сауықтыру тағамдары мен олардың компоненттерінің адам ағзасына, оның ішінде қоршаған ортаға қолайсыз әсер ету жағдайында әсері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ұлттық және шетелдік тағамдар технологиясының ерекшеліктері
Мақсаты: ұлттық және шетелдік тағамдардың технологияларының ерекшеліктері туралы,әлем тағамдарының дәстүрлері, ұлттық және шетелдік асхананың тағамдарын безендіру және ұсыну ережелері туралы. Мазмұны. Қазақстан Республикасының тағам технологияларының ерекшеліктері. Әлемнің әртүрлі тағамдарының тағам технологиясының ерекшеліктері. Мәдениеттердің өзара әсері. Елдің географиялық орналасуына, оның климатына, материалдық жағдайына, діни әдет-ғұрыптарына және оларды өңдеу тәсілдеріне әсер ететін бастапқы өнімдер жиынтығы. Туған, тарихи, әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың, көршілермен мәдени алмасудың әсерінен қалыптасқан тағамдардың ерекшеліктері. Әр түрлі елдердің туристерін тамақтандыруды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
HACCP-ны өндіріске енгізу
Мақсаты: қауіпсіз тамақ өнімдерін өндіруді және ХАССП өндірістік бағдарламалары мен жоспарын әзірлеу дағдыларын игеруді қамтамасыз ететін тиімді менеджмент жүйесін құру әдістемесін игеру. Мазмұны. ХАССП тобын құру. Шикізат пен дайын өнімнің сипаттамасы. Өнімнің күтілетін қолданылуын анықтау. Технологиялық процестің блок-схемасын құру. Технологиялық процестің схемасын растау. Ықтимал қауіптерді талдау. Сыни бақылау нүктелерін анықтау. Әрбір ККТ үшін сыни шектерді белгілеу. Әрбір ККТ үшін мониторинг жүйесін әзірлеу. Түзету және түзету іс-қимылдарының жоспарын әзірлеу. Тексеру рәсімдерін белгілеу. Есеп құжаттамасын әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Функционалды тамақтану технологиясы
Мақсаты: қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарымен тамақ өнеркәсібі үшін, олардың сапасы мен қауіпсіздігін бағалау,функционалдық бағыттағы тамақ өнімдері мен кулинарлық бұйымдардың жаңа рецептураларын модельдеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Халықты азық-түлікпен қамтамасыз етудің қазіргі жағдайы қарастырылуда. Азық-түлік классификациясы. Функционалды ингредиенттер. Микроэлементтермен тағамды байытудың ғылыми принциптері. Шикізат пен функционалдық мақсаттағы дайын өнімдердің қауіпсіздігі мен сапасының көрсеткіштерін бақылау әдістерінің принциптері. Функционалды тамақтанудың ғылыми негіздері. Функционалды тамақтану теориялары мен тұжырымдамалары. Функционалды тамақ өнімдерінің рецептурасын модельдеу компьютерлік технологияларды қолданатын мақсаттар.Емдік-профилактикалық мақсаттағы өнімдерді алу технологиялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шағын орта бизнесті тамақтандыру кәсіпорындарын жобалау
Мақсаты: студенттердің шағын және орта бизнесті тамақтандыру кәсіпорындарын жобалау саласындағы білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны. Тамақтану кәсіпорындарын жобалау саласындағы нормативтік құжаттар зерттелуде. Азық-түлік кәсіпорындарының жобалық құжаттамасын әзірлеу әдістері зерттелуде. Технологиялық есептеулер, жабдықтарды, аппараттарды, машиналарды, технологиялық желілерді және ШОБ тамақтандыру кәсіпорындарының өзін іріктеу және ұтымды орналастыру әдістері зерттелуде. Компьютерлік технологиялық есептеулердің прогрессивті әдістері және компьютерлік технологияны қолдана отырып, өндірістік үй-жайлар мен кәсіпорынның орналасуы зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шикізат пен тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі және сапасын сараптау
Мақсаты: негізгі тағамдық токсиканттар, олардың адам ағзасына қауіптілік дәрежесі, азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің қауіпсіздік көрсеткіштерін бақылау әдістері мен әдістемелері туралы қажетті теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. Мазмұны. Шикізат пен тамақ өнімдерінің ластануының негізгі жолдары. Ластанудың тамақ сапасы мен адам ағзасына әсері. Азық-түлік өнімдерінің құрамы мен қауіпсіздігін реттеу. Тамақ өнімдерінің сапасын сараптау құралдары мен әдістері. Азық-түлікті бұрмалау. Тамақ өнімдерін бұрмалаудың салдары және оның алдын алу шаралары. Тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бақылау бойынша практикалық дағдыларды игеру. Тауарлардың талаптарға сәйкестігін растайтын құқықтық актілер мен құжаттар, оның ішінде азық-түлік өнімдерін сот-сараптамалық тауарды зерттеу актілері
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Гуманитарлық, жаратылыстану-ғылыми және техникалық ғылымдардың жетістіктерін өмірде және кәсіби қызметте қолданады.
- Академиялық жазу, адалдық және әдептілік қағидаттарын ескере отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау қабілетін көрсетеді.
- Қазіргі әлемде әлеуметтік және кәсіби ұтқырлық, сыни ойлау, физикалық өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі тәрбиелеу және командада жұмыс істеу қабілетін көрсетеді.
- Кәсіби қызметте теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін және заманауи ақпараттық технологияларды, компьютерлік техниканы және жасанды интеллектті қолданады.
- Шағын және орта бизнестің тамақ кәсіпорындарының технологиялық процестерін ұйымдастыру принциптерін іс жүзінде қолданады.
- Шағын және орта бизнестің тамақ кәсіпорындарының технологиялық жабдықтарының әртүрлі түрлерінің жұмысы мен пайдаланылуын қамтамасыз етеді
- Тамақ өнімдерін өндіру үшін заманауи және инновациялық технологияларды қолданады
- Тамақ шикізатын, жартылай фабрикаттар мен тамақ өнімдерін өндіру мен сақтаудың технологиялық процестерін жетілдіреді.
- Тамақ шикізаты мен өндірілетін тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бақылауды жүзеге асырады.
- Шағын және орта бизнестің тамақ кәсіпорындарының өндірістік және экономикалық қызметін жоспарлауды, басқаруды және әкімшілендіруді және оларды жобалауды жүзеге асырады