6B11124 Мәдени-тынығу қызметі және эстрадалық ән салу в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени- тынығу мекемелері үшін мәдени-тынығу қызметі мен эстрадалық ән салу саласында жоғары білікті, шығармашыл мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Дауыс қою технологиясы I
Мақсаты: корпусты дұрыс орнату үшін жеке ән айтудың практикалық дағдыларын игеру. Мазмұны: кеңірдектің бос орналасуы, табиғи артикуляция, дауыстық аппараттың резонаторлық функциясын қолдану және әсіресе әншілік тыныс алу (төменгі калибрлі-диафрагмалық). Академиялық ән айтумен (ән айту, жаттығулар мен репертуарларды таңдау) өз бетінше айналыса білу, көркемдік талғамды, стиль сезімін, кең ой-өрісті және т. б. қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Вокал негіздері І
Мақсаты: көркемдік-шығармашылық, ағартушылық қызметтің ерекше түрі ретінде вокалдық орындаудың әлеуметтік және тәрбиелік мүмкіндіктерін білу; Мазмұны: вокалдық өнерді дамытудың тарихи және мәдени аспектілері, қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайда вокалдық өнердің жұмыс істеу ерекшеліктері; эстрадалық әншіге қойылатын негізгі талаптар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: кәсіптің мақсаты мен міндеттерін, мәдени-тынығу іс-әрекетінің, эстрадалық өнер мен мәдениеттің тарихы мен теориясы туралы ақпарат жасай білуі. Мазмұны: Мәдени-тынығу қызметінің тарихы мен теориясының негіздерін, өнер және мәдениет мәселелерін білу; эстрадалық қызметті өзектендіру талаптарын және мәдениет теориясы мен мәдени-тынығу қызметінің мәселелерін зерттеу әдістерін білу; мәдени- тынығу қызметі мен БАҚ қызметтерін тұтынушылар үшін ақпараттар, қажетті құжаттамалар, өзекті материалдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыка теориясы және сольфеджио
Мақсаты: музыкалық есту қабілетін дамыту, студенттердің музыкалық сауаттылық білімін қалыптастыру, сондай-ақ олардың әрі қарайғы шығармашылық қызметі үшін музыкалық мәтінді бағдарлай білуі. Мазмұны: ноталар, кілттер, нота жазбасы, метр және ритм, паузалар, өзгерту белгілері, музыкалық терминология, динамикалық реңктер, нотаны қысқарту белгілері, синкопалар; күрделі, аралас және ауыспалы өлшемдер. Қазіргі әріптік форматтағы ноталардың атауы. Ладтар: мажор, минор, пентатоника, жеті сатылы диатоникалық ладтар; кілттер, квинталық шеңбер, кілттегі қадамдардың атауы, тоника, субдоминанта, доминанта; дыбыстан және ладтағы интервалдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: қазіргі ақпараттық кеңістіктегі мәтіндерді аналитикалық өңдеу; Мазмұны: мәтіннің жанрлық-стилистикалық сипаттамалары; аннотация мен рефератты, ғылыми хабарламаны коммуникативті ұйымдастыру принциптері. Ғылыми, ғылыми-техникалық және ғылыми-танымал мәтіндерді стилистикалық талдау, мәтіндердің мазмұнын аннотациялар, рефераттар, шолулар. Мәтінді семантикалық талдау әдістері; мәтінді коммуникативті талдау әдістемесі; аннотация және реферат жанрлары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыкалық сауат және эстрадалық сольфеджио
Мақсаты: білім алушылардың музыкалық-эстетикалық тәрбиесіне, олардың жалпы музыкалық көкжиегін кеңейтуге, музыкалық талғамын қалыптастыруға, музыкалық ойлау мен шығармашылық дағдыларын дамытуға ықпал ету. Мазмұны: нота қатары, кілттер, нота жазбасы, метр және ритм, кідірістер, өзгеру белгілері, музыкалық терминология, динамикалық реңктер, нотаның қысқару белгілері, синкопалар, джаздағы ритм. Ноталардың атауы. Қазіргі әріптік формат. Лад: мажор, минор, пентатоника, жеті сатылы диатоникалық ладтар, кілт, Квинта шеңбері, реттілік, секвециялар, тоника, субдоминанта, доминанта. Интервалдар: дыбыстан және ладтағы интервалдар. Аккордтар: үшдыбыстықтар және олардың айналымы, септаккордтар, әріптік белгі бойынша аккордтарды жазу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дауыс қою технологиясы II
Мақсаты: "тізбекті" тыныс алу дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: вокалды орындау және әртістік дағдылары. Дауысты дыбыстарды дөңгелектеу, оларды әртүрлі регистрлерде қалыптастыру тәсілдері. Non legato және legato әндері. Нюанстар-mf, mp, p, f. дикциялық дағдыларды жылдам және баяу қарқынмен дамыту. P және pp нюанстарымен дикциялық белсенділікті сақтау. Ауызша мәтінді және оның мазмұнын талдау. Партиялар мен партитуралар бойынша ноталық мәтінді сауатты оқи білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абайтану
Мақсаты: Білім алушылардың Абай шығармашылығының жан–жақтылығы туралы білімдерін тереңдету, қазіргі қоғамдағы адамгершілік, философиялық, мәдени-психологиялық, гуманистік құндылықтардың өзектілігін таныту, азаматтық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жеке және кәсіби қызметінде қоғамдық, жаратылыстану, әлеуметтік-экономикалық және экологиялық білім мен ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін көрсету. Абайдың өмірі, шығармашылығымен қатар оның өзіндік ілім, таным негіздері, философиялық ой-түйіндері, адамзаттық ақиқаттары зерделенеді. Абайтану ғылымына қатысты тың ізденіс нәтижелерімен таныстырып, оларды дәріс, практикалық сабақ барысында қолдану арқылы ақын Абайдың түрлі тақырыптағы өлендерінің идеясы мен мазмұны талданады. Абайдың Толық адам ілімін студенттерге таныту, М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының жазылуы мен әдебиеттегі орны қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Заманауи би пластикасының негіздері
Мақсаты: әуезді сүйемелдеумен физикалық тұлғаны және би-пластикалық лексиканы қалыптастыру. Мазмұны: залдың ортасында әртүрлі би сызықтарымен жұмыс. Спектакльдегі икемділік ритм, қимылдар, дене қалпы мимика. Біртектілік-синхрондылық. Музыкалық-ритмты шешім және олардың қойылымдардағы ерекшеліктері. Сахналық әрекеттердегі би композициясы. Би режиссері мен режиссерінің өзара әрекеті. Би қойылымдарымен жұмыс. Би, пластикалық қозғалыс құралдарының көмегімен сахналық бейнені жасау процесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық нигилизмді жеңу әдістемесі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласындағы студенттердің құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, саналы қабылдауды қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа деген көзқарас қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық идеяларын тарату, Заңға құрмет әдістемесі зерттеледі. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды түсінуге, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғауға және сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған әрекеттер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Вокал негіздері ІІ
Мақсаты: студенттердің әншілік дауыстарын дамыту, олардың вокалдық мәдениетін қалыптастыру; концерттік-орындаушылық қызметке дайындығы. Мазмұны: дыбыстану, дикция, интонация, тыныс алу, солистпен, кіші топтармен, сөз тіркестерімен ән айту принциптерін игеру; белгілі бір әншілік дағдыларды қабылдау, ән дикциясының дәлдігін, айқындылығын көрсету; әуенді интонациялаудың тазалығы және ритмдік дәлдігі, әр түрлі сипаттағы әндердің мәнерлі орындалуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сахналық би негіздері
Мақсаты: жеке және топтық негізде пластикалық қозғалыстар мен әрекеттер арқылы үйлесімділікті, ортақ мақсат пен ойды немесе шешімді жеткізе білу. Мазмұны: корпустың қойылымы және би-пластикалық лексиканың музыкалық сүйемелдеуі. Икемділік, пластик, ритм, қимыл, мимика, қойылымдардағы қалып. Би және пластик режиссері мен қоюшысының өзара әрекеті. Музыкалық-ритмдік шешімдер, акценттер және олардың қойылымдардағы ерекшеліктері.. Сахналық әрекеттердегі Пластика және би композициялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Мазмұны: Қаржылық сауаттылық негіздері Мазмұны: Қаржылық жоспарлау және тұтынушылардың қауіпсіздігі. Ақшаны тиімді жұмсаудың және үнемдеудің негізгі әдістері мен тәсілдері. Жеке қаржылық ресурстарды қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, оның қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізудегі мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты сүзгілеу. Жауапкершілікті өз бетінше басқаруға ынталандыру және тұтынушының оңтайлы қаржылық мүмкіндіктері. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы қарастырылады. М.Әуезовтің «Шолпан», «Абай» журналдарындағы қызметі, М.Әуезовтің публицистикалық шығармалары зерттеледі. Жазушының шығармашылығын түсіну тереңдеп, «Қорғансыздың күні», «Қыр сүреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек», «Еңлік-Кебек» пьесасы мен «Қилы заман», «Қараш- қараш окиғасы»» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына көркемдік шолу жасалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Академиялық ән салу -I
Мақсаты: академилялық ән салу өнері туралы түсінік беру. Мазмұны: вокалдық деректерді дамыту: есту, ән айту, орындау тәсілдері; тыныс алуды ұйымдастыру бойынша жұмыс; дауысты дыбыстарды теңестіру және дауыссыз дыбыстарды анық айту; айқын дикцияны дамыту; жұмсақ регистрлік ауысулар; интонацияның тазалығымен жұмыс істей білу; бірыңғай дыбыс түзілуін қалыптастыру; бір мезгілде алу және кіріспе; мәтінді бірыңғай айту; орындаудың бірыңғай тәсілі;
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу қызметінің тарихы, теориясы
Мақсаты: мәдени-тынығу қызметінің қазіргі заманғы нысандарын іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: дамудың негізгі кезеңдері, мәдени-тынығу қызметінің тарихи даму тенденциялары. Мәдени-тынығу қызметі теориясының формалары мен әдістері. Әлеуметтік-мәдени қызмет субъектілері жұмысының құрылымы мен мазмұны.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи эстрадалық репертуарды талдау
Мақсаты: орындалатын әндердің актерлік шешімін талдау, шығарманың ерекшелігін талдау, заманауи эстрадалық репертуарды талдау; өз орындауында немесе одан әрі орындаушылық практикада пайдалану үшін ең лайықты үлгілерді анықтау. Мазмұны: отандық эстрада ерекшеліктері, джаз сипаттамасы, жаппай әндер; күрделі вокалдық шығармалар (күрделі интервалика, ритмдік қиындықтар, форшлагтар-әшекейлер)
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эстрада- джаз ән салу техникасы I
Мақсаты: вокалдық дағдылар мен эстрадалық-орындаушылық қасиеттерді қалыптастыру. Алынған вокалдық және есту дағдыларын барынша тиімді пайдалана отырып, жеке орындау дағдыларын қалыптастыру. Оқушыларды ансамбльде жұмыс істеуге үйрету. Техникамен (микрофондармен, фонограммалармен және т.б.) жұмыста еркін бағдарлауды үйрету. Мазмұны: вокалистерге арналған тыныс алу жаттығуларымен танысу. Артикуляциялық жаттығуларды бекіту. Тыныс алу кезінде ән айту дағдыларын дамытуға арналған жаттығулар циклі. Аралықтар. Гармоникалық есту қабілетін дамыту. Регистрлерді тегістеу жаттығулары. "Динамикалық реңктер"ұғымымен танысу. Импровизация. Эстрадалық ән айтуда қолданылатын музыкалық терминдермен таныстыру. Дикция.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, мәлімдемені грамматикалық тұжырымдау дағдыларын жетілдіру процесінде кәсіби коммуникативті шет тілі құзыреттілігінің базалық деңгейін қалыптастыру. Мазмұны. Кәсіптік ұйымдар тарапынан заманауи маманға қойылатын талаптар қосымша және кәсіптік дайындыққа сәйкес әлеуметтік-педагогикалық факторларды талдауға негізделген. Салыстырмалы талдау жүргізу, байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту, келесі тапсырмаларды орындай білу: объективті факторларға ғылыми көзқарас және талдаулар жүргізу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсаттар үшін тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның компоненттері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі ретінде. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар.Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді талдау және өндіру бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді шығару. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері., шеберінің тұлғасы. Қатысымдық құзыреттілік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Эстрадалық әншінің репертуарын таңдау
Мақсаты: өнердің көркемдік құбылыстары мен стильдік бағыттары туралы түсінік беру, олардың ішкі бірлігі мен үйлесімділігі, өзара байланысы мен табиғи байланыстары туралы теориялық идеяны тереңдету. Мазмұны: еуразияшылдық контекстіндегі Қазақстанның көркем мәдениеті мен өнері. Қазақстанның мәдени менталитеті. Қазақстан өнерін жаңғырту. ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы Қазақстанның көркем мәдениетіндегі постмодерндік дискурс мәселелері. Көшпенділер мәдениетінің дүниетанымдық кешені өнеріндегі жаңа түсінік. Contemporari art ұғымы және оның ерекшеліктері. Энвайронмент және акционизм-қазақстандық өнердегі жаңа түрлер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру I
Мақсаты: Көркем-бұқаралық жұмыс саласындағы мерекелердің түрлері, тарихы мен даму тенденциялары, композициялық құрылымы, сценариі мен режиссурасының ерекшеліктері туралы теориялық мәдіметтер беру; Мазмұны: Мереке қоғамдық құбылыс ретінде, спорттық-көркем қойылымдар режиссурасы, ұлттық дәстүрлер мен фольклорға негізделген театрландырылған әрекеттердің режиссурасы, бұқаралық мерекелердің қысқаша тарихы, ежелгі Греция мен Көне Рим, Орта ғасыр мен Франция революциясы мерекелері, орта Азия мен Қазақ елінің салт-дәстүрлері, көне той-мерекелерінің бастаулары туралы ұғыижар, бұқаралық мерекенің әлеуметтік мәні, мереке сценариі мен композициясы, композиция элементтері, бұқаралық мереке драматургиясы мен режиссурасының ерекшеліктері. қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Коммуникативті мәдениет негіздері
Мақсаты: Коммуникативті мәдениеттің теориялық негіздерін және барлық жағдайда қызмет ету ерекшеліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Коммуникативті мәдениет негіздерінің ерекшелігі, тұлғааралық өзара әрекеттесу жағдайлары, әрбір жағдайдан болашақта табысты қарым-қатынасқа қажетті тәжірибені алу, кәсіби іс-әрекетте қолданбалы және практикалық мәселелерді шешуде коммуникативті әдістерді практикалық қолдану мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Эстрада- джаз ән салу техникасы II
Мақсаты: джаз стиліндегі шығармалармен танысу арқылы білім алушылардың музыкалық көкжиегін кеңейту. Көркемдік талғамға, ән айту мәдениетіне және музыка тыңдауға тәрбиелеу. Мазмұны: Мелизмдер. Отандық және шетелдік ән мәдениетінің үздік үлгілерін орындау негізінде жалпы ой-өрісті кеңейту. Білім алушылардың эмоционалдық тәжірибесі, білім алушының әлеуметтік өзін-өзі жүзеге асыруына ықпал ететін эмоционалдық – еріктік қасиеттер мен коммуникативтік дағдыларды дамыту; балаға қарым-қатынас мүмкіндіктерін-тұлғааралық және арнайы кәсіби қамтамасыз ету; бірегей шығармашылық өнім ретінде қызметтің қорытындысын көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық ән салу- ІІ
Мақсаты: академиялық ән салудың стильдік бағыттары туралы түсінік беру, олардың ішкі бірлігі мен үйлесімділігі, өзара байланысы мен табиғи байланыстары туралы теориялық идеяны тереңдету. Мазмұны: Есту, ән айту, орындау тәсілдері; тыныс алуды ұйымдастыру бойынша жұмыс; дауысты дыбыстарды теңестіру және дауыссыз дыбыстарды анық айту; айқын дикцияны дамыту; жұмсақ регистрлік ауысулар; интонацияның тазалығымен жұмыс істей білу; бірыңғай дыбыс түзілуін қалыптастыру; бір мезгілде алу және кіріспе; мәтінді бірыңғай айту; орындаудың бірыңғай тәсілі;
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көркем-бұқаралық жұмыс I / Художественно-массовая работа I / Mass Art Work I
Мақсаты: мәдени іс-шаралардың формаларымен, бұқаралық жұмыстың театрландырылған формаларының драматургиясымен, ұйымдастыру тәсілдерін меңгерту. Мазмұны: Мәдени-тынығу мекемелеріндегі бұқаралық жұмыстың театрландырылған формаларының драматургиясы мен режиссурасы. Драма, драма жанрлары. Драматургиялық ситуация. Көркем-бұқаралық жұмыстың шығармашылық әдістері. Театрализациялау, образдық шешімдер. Режиссерлық түпкі ой. Эмоциональдық әсер ету құралдары. Мәдени-тынығу жұмысы бұқаралық формаларын ұйымдастыру және әдістемесі. Әдеби-музыкалық композиция.Тақырыптық кеш. Театрландырылған концерт. Театрландырылған қойылымның режиссурасы. Сценарий–режиссуралық талдама ретінде. Сценарий жазу кезеңдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бос уақыттағы рекреациялық- сауықтыру технологиялары
Мақсаты: Рекреациялық демалысты ұйымдастырудың жалпы негіздері мен технологиялары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Демалушылардың физикалық және рухани сауықтырудағы рекреациялық-сауықтыру демалысының маңыздылығы, әлеуметтік белсенділікті ынталандыратын және жеке тұлғаның шығармашылық көрінісі үшін оңтайлы жағдай жасайтын бастамаларды барынша дамыту мен бос уақыттағы рекреациялық сауықтыру шараларының реттілігі анықталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ халқының дәстүрлері
Мақсаты: Ұлттық салт- дәстүрлерді заман талабына сай өңдеуден өткізіп, мәдени оралымға енгізу арқылы халықтың мәдениетінің дамуына кәсіби ықпал ету мәсллері жөнінде дағды қалыптастыру. Мазмұны: Қазақ халқының дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары. Салт-дәстүрлердің туындау және қалыптасу алғышарттары. Тіршілік қалпы бойынша мәдени-тынығу қызметінің ұлттық дәстүрлерін топтастыру. Мәдени-тынығу қызметінің ұлттық дәстүрлерінің негізгі бағыттары. Қазақ халқының мерекелік мәдениеті. Жанұялық мәдениетті қалыптастыру. Қазақ халқының дәстүрлерінің туындауын талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көркем-бұқаралық жұмыс II
Мақсаты: Көркем-бұқаралық жұмыс саласындағы мерекелердің түрлері, тарихы мен даму тенденциялары, композициялық құрылымы, сценариі мен режиссурасының ерекшеліктері туралы теориялық мәдіметтер беру; Мазмұны: Мереке қоғамдық құбылыс ретінде. Спорттық-көркем қойылымдар режиссурасы. Ұлттық дәстүрлер мен фольклорға негізделген театрландырылған әрекеттердің режиссурасы. Бұқаралық мерекелердің қысқаша тарихы. Ежелгі Греция мен Көне Рим, Орта ғасыр мен Франция революциясы мерекелері. Орта Азия мен Қазақ елінің салт-дәстүрлері, көне той-мерекелерінің бастаулары туралы. Бұқаралық мерекенің әлеуметтік мәні. Мереке сценариі мен композициясы. Композиция элементтері. Бұқаралық мереке драматургиясы мен режиссурасының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Классикалық гармония I
Мақсаты: классикалық гармониялау, аккордтар және оларды музыкалық шығармаларда қолдану туралы негізгі білім алу. Мазмұны: Аккорд материалы. Аккорд түрлері. Аккордтардың фоникалық және фразалық мағынасы. Төрт дауысты жазба классикалық гармонияның негізі ретінде. Төрт дауыста әуенді гармониялау дағдыларын бекіту, шағын музыкалық формаларды құру әдістерін игеру, музыкалық шығармаларды гармониялық талдау дағдыларын дамыту. Гармонияның экспрессивті қасиеттері мен мүмкіндіктері туралы білімі мен түсініктері; олардың көркемдік мазмұнды бейнелеудегі маңызы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ән айтудағы орфоэпия
Мақсаты: дұрыс айтылу деңгейін тереңдету, ән айту процесінде және әншінің кәсіби қызметінде мәтінді қолдану. Мазмұны: ән айтудағы әдеби мәтін; вокалдық сөйлеу мәдениеті мен өнері; қазіргі әдеби айтылу нормаларын меңгеру: дауысты дыбыстардың айтылу ережелері; дауыссыз дыбыстардың айтылу ережелері және олардың тіркесімдері; дауыссыз дыбыстардың кейбір грамматикалық формалары мен тіркесімдерінің айтылуы; әдеби мәтіндерді орфоэпиялық талдауды тіркеу ережесі; әншілік орфоэпияның сөйлеу тілінен айырмашылығы: дауысты және дауыссыз дыбыстардың әншілік қалыптасуының шарттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эстрадалық ойын-сауық шараларындағы заманауи техникалық құралдар
Мақсаты: мәдени-тынығу қызметінде инновациялық техникалық құралдарды қолдану қабілеті. Мазмұны: Техникалық құралдардың жіктелуі. Мәдени-тынығу мекемелерінде дыбыстық-техникалық қамтамасыз ету. Сахнадағы акустиканың рөлі. Мәдени- тынығу мекемесінің дыбыстық-техникалық кешені. Мәдени-демалыс қызметіндегі заманауи фонограммалар және олардың сценарий-режиссерлік функциялары. Дыбысты өңдеуге арналған бағдарламаларда жұмыс істеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интернет жобалау және мультимедиа
Мақсаты: мәдени-демалыс қызметінде инновациялық техникалық құралдарды қолдану қабілеті. Мазмұны: Аудио және бейне эффектілердің барлық түрлерін, мультимедиа жалпы атауымен біріктірілген ақпаратты ұсынудың әртүрлі орталарын пайдаланатын аппараттық және бағдарламалық құралдарды зерттеу, ақпаратты жинау, өңдеу және талдау үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану; шешілетін кәсіби міндеттерді ескере отырып, бағдарламалық қамтамасыз етуді және оны пайдалану перспективалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени тынығу қызметін әдістемелік қамту
Мақсаты: Театр ұжымы қызметін әдістемелік қамту негіздері теориясын, әдістемелік жұмыстың ұйымдастырылу жолдарын, әдістемелікқызмет түрлерін меңгерту. Мазмұны: Мәдени тынығу қызметін әдістемелік қамсыздандырылуының теориялық негіздері. Әдістемелік органдар жұмысының жүйелері мен мазмұны. Әдістемелік қамсыздандыру функциясы мен жоспарлау. Әдістемелік кабинеттерді безендіру, жасақтау және жабдықтау. Озық тәжірибе түсінігі. Мәдениет үйінің әдістемелік кабинетінің жұмыс мазмұны мен ұйымдастырылуы. Халық шығармашылығы мен мәдениеттің облыстық орталығының жұмысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эстрада-джаз гармониясы I
Мақсаты: білім алушылардың музыкалық-эстетикалық тәрбиесіне, олардың жалпы музыкалық танымын кеңейтуге, музыкалық талғамын қалыптастыруға, музыкалық ойлау мен шығармашылық дағдыларын дамытуға ықпал ету. Мазмұны: эстрадалық–джаз өнерінің негізгі теориялық пәндерінің бірі ретінде джаз саласындағы білім, білік және дағдылар. Классикалық және джаз «үйлесімділігінің» ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Гармониялық және әуездік ойлауды дамыту, эстрадалық шығармаларды гармониялық талдау, гармониялық тізбектерді фортепианода ойнау, кең және тығыз орналасқан жеке аккордтарды меңгеру. Эстрадалық музыкадағы аккордтарды белгілеудің әріптік жүйесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Отандық және әлемдік эстрада өнерінің тарихы
Мақсаты: отандық және әлемдік эстрада өнерінің тарихы туралы білімді меңгеру. Мазмұны: Заманауи музыкалық жанрлар; эстрада жанрларының жалпы сипаттамалары; Отандық эстрадалық ән жанрының даму кезеңдері; Джаз; Спиричуэлл; Кантри; Блюз, Рэгтаим, Диксиленд; Свинг Рок түрлері, TheBeatles тобы, Мюзикл. Ресей эстрадасы; Қазіргі кезеңде эстрадалық ән айту техникалары; «Дос мұқасан» вокалдық аспаптық ансамблі; «Айгүл» вокалдық аспаптық ансамблі. Заманауи музыкалық топтар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мерекелік салт-дәстүрлік әрекеттер
Мақсаты: Мәдени - тынығу жұмысының салт - дәстүрлері мәдени мұраның кең саласын қамту арқылы бос уақытты ұйымдастырудың негіздерін оқыту. Мазмұны: Мерекелік-салт дәстүрлік әрекет негіздері. Ұлттық дәстүрлердің басталу және қалыптасуының тарихи алғышарттары. Мәдени-тынығу жұмыстарының ұлттық дәстүрлерінің негізгі бағыттары. Дәстүрлі диалогты формалар. Ұлттық өнер мен қолөнер. Ұлттық мерекелік және жанұялық мәдениет. Күнтізбелік мерекелер. Қазақтың ұлттық дәстүрлерінің туындау тарихы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік жетекшілік технологиясы
Мақсаты: Театр ұжымы қызметін әдістемелік қамту негіздері теориясын, әдістемелік жұмыстың ұйымдастырылу жолдарын, әдістемелікқызмет түрлерін меңгерту. Мазмұны: Мәдени тынығу қызметін әдістемелік қамсыздандырылуының теориялық негіздері. Әдістемелік органдар жұмысының жүйелері мен мазмұны. Әдістемелік қамсыздандыру функциясы мен жоспарлау. Әдістемелік кабинеттерді безендіру, жасақтау және жабдықтау. Озық тәжірибе түсінігі. Мәдениет үйінің әдістемелік кабинетінің жұмыс мазмұны мен ұйымдастырылуы. Халық шығармашылығы мен мәдениеттің облыстық орталығының жұмысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру II
Мақсаты: Бос уақытты ұйымдастырудағы монтаждың ролі, түрлері, бұқаралық формаларды сахналастырудағы мизансцена, режиссура саласындағы заманауи шешімдерді қолдану ерекшеліктері туралы теориялық мәліметтер беру. Мазмұны: Монтаж–режиссердің мәнерлеу құралы. Монтаждық бет. Мизансцена, түрлері. Бос уақытты ұйымдастырудағы көркем-мәнерлеу құралдары. Мәнерлеу құралдарын іріктеудің қағидалары. Шулық эффектілерді қолдану. Мәдени іс-шараларды жүзеге асырудың технологиясы. Режиссерлық қоюшы топ жұмысының басты ерекшеліктері. Фольклорлық мерекелерді ұйымдастырудағы трансформация. Бұқаралық мерекелердің қойылымындағы креативті режиссерлық шешімдер. Бос уақытты ұйымдастырудағы заманауи техникалық құралдарды қолдануға қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Классикалық гармония II
Мақсаты: классикалық гармония, аккордтар туралы білім мен дағдыларды нығайту және одан әрі пайдалану және оларды музыкалық шығармаларда қолдану. Мазмұны: музыка тарихы мен теориясы бойынша білім жүйесін меңгеру және оларды кәсіби қызметте қолдану қабілеті; Полифонияның тарихи дамуының логикасын, ән әуендеріне сүйемелдеу жасау процесінде ән дауыстануының ерекшеліктері. Музыканы қабылдау сезімталдығын, көркемдік талғамды дамыту, музыкалық шығармалармен жұмыс жасау, әуенді үйлестіру қабілетін меңгеру. Классикалық үйлесімділіктің стиль ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Эстрадалық ансамбль
Мақсаты: вокалдық ансамбльдік дағдыларды дамыту. Мазмұны: Ән айту, орындау тәсілдері; тыныс алуды ұйымдастыру бойынша жұмыс істеу; дауысты дыбыстарды теңестіру және дауыссыздарды анық айту; нақты дикцияны дамыту; жұмсақ регистрлік өту; интонация тазалығы бойынша тұрақты жұмыс істеу; бірыңғай дыбыс қалыптастыру; бір мезгілде түсу және үзу; мәтінді бірыңғай айту; орындаудың бірыңғайлық үлгісі; Білім алушыларда болашақта негізгі кәсіптік білім беру бағдарламаларын өз бетінше игеруге мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешені.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Джаз сольфеджиосы
Мақсаты: білім алушыларды музыкалық тәрбиелеуге, олардың жалпы музыкалық ойын кеңейтуге, музыкалық талғамды қалыптастыруға, музыкалық естуді, музыкалық есте сақтауды, ойлауды, шығармашылық дағдыларды дамытуға ықпал ету. Мазмұны: білім алушылардың музыкалық-есту қабілеттерін, музыкалық ойлау және музыкалық есте сақтау қабілеттерін практикалық дағдылары; аналитикалық қабылдау негіздері, музыкалық тілді ұйымдастырудың кейбір заңдылықтары; - практикалық дағдыларды қалыптастыру және оларды кешенді, музыкалық материалды орындау кезінде, музыкалаудың шығармашылық нысандарында қолдана білуі;
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Эстрада -джаз сольфеджиосы
Мақсаты: джаз музыкасы аясында «үйлесімділік» пен импровизация саласындағы теориялық білім мен дағдыларды кеңейту. Мазмұны: эстрадалық-джаз музыкасының (ритмикалық, әуезді және гармоникалық) айрықша ерекшеліктерімен танысу шетелдік және отандық джаз музыкасының музыкалық материалы негізінде (ағылшын және американдық халық әндерінен басқа, шетелдік композиторлардың танымал джаз әуендерінің классикалық үлгілері). Сольфеджио пәніндегі білім алушылардың есту, музыкалық есте сақтау, ойлауының үйлесімді дамуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік мәдени саладағы ақпараттық ағартушылық жұмыс
Мақсаты: болашақ мамандардың халықтың сұранысына жауап беретін ақпараттық-ағарту қызметін ұйымдастыру дағдыларын дамыту. Мазмұны: ақпараттық-ағарту жұмысының теориясы. "Ақпарат", "Ақпараттық мәдениет" ұғымдары. Ақпарат түрлері, құрылымы және деңгейлері. Ақпараттық ресурстарды топтастыру. Монологиялық және диалогтық түрлер мен ақпараттық-ағарту жұмыстарын дайындау мен жүргізудің негізгі кезеңдері. Анықтамалық-ақпараттық жұмыстардың ұйымдастырушылық ерекшеліктері. Ақпараттық материалдарды жинау және арнайы іс-шараларды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы музыкалық аспап -фортепиано I
Мақсаты: студенттердің фортепианода ойнау білімін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: дыбыс шығару әдістері және фортепианода ойнау әдістері. әуезді құрылымдардың әр түрлілігі; қарапайым ұзақтықтардың есту айырмашылықтарын дамыту; дыбыс шығарудың негізгі әдістері (legato, non legato, staccato) ; Музыкалық сауаттылық негіздері; әуезді құрылымдар; түрлі қарапайым ұзақтықтар; дыбыс шығарудың негізгі әдістері (legato, non legato, staccato); шығарманың формасын талдау. Фразалар, динамика, артикуляция; музыкалық экспрессивтілік құралдары: әуен, үйлесімділік, ритмдер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эстрадалық вокалды оқыту әдістемесі
Мақсаты: білім алушының табиғи вокалдық «деректерін» дамыту, вокалдық орындау техникасын меңгеру, Мазмұны: "эстрадалық ән айту" пәнінің ерекшелігін ескере отырып, вокалдық-техникалық тәсілдерді оқыту, орындаудың көркемдік мәнерлілік дағдыларын меңгеру; сөзбен жұмыс, көркемдік мазмұнды ашу; микрофонмен жұмыс істей білу, вокалдық, ансамбльдік әдебиеттің түрлі шығармаларымен танысу. Әртістік, сөз бостандығы, орындаушылық ерік, зейін қою шеберлігі мен дайындығы; дыбыстық тыныс алу, динамика және артикуляция.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Джаз ансамблі
Мақсаты: өнердің көркемдік құбылыстары мен стильдік бағыттары туралы түсінік беру, олардың ішкі бірлігі мен үйлесімділігі, өзара байланысы туралы теориялық идеяны тереңдету. Мазмұны: эстрадалық-джаз ансамбльдік ән айту дағдыларын меңгеру; вокалдық орындау дағдыларын дамыту; әншілік тыныс алу; жоғары вокалдық позиция және таза интонация; дауыстардың біркелкі дыбысталуы; дикциялық дағдылар, айқын айқын артикуляция; әуезді және гармоникалық жүйеге қол жеткізу; жеке және жалпы ансамбльге қол жеткізу қабілеті; көп дауысты және жеке және орындаушылық; унисонды орындау; cappella ән айту дағдылары;
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы музыкалық аспап –синтезатор I
Мақсаты: студенттердің электронды пернетақта құралдарымен жұмыс істеу дағдылары мен білімдерін қалыптастыру, Мазмұны: Электрондық пернетақта құралының жұмыс ерекшеліктерімен танысу. Орындау техникасын меңгеру: синтезатор пернетақтасында қолды қою, позициялық ойын дағдылары, электронды пернетақтада ойнау кезінде дыбыс режимдерін ауыстыруға байланысты дағдылар; синтезатордағы тембрлер, ритмдер, музыкалық стильдер, оларды қолдана білу, музыкалық аспаптың әртүрлі функциялары туралы түсінік. Музыканы оқытуда жасанды интеллектті қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу әдістері Research Technique
Мақсаты: Студенттерді мәдени тынығу жұмысының әлеуметтік зерттеулерінің ерекшеліктерімен таныстыру және зерттеу қызметінің кәсіби қасиеттерін, білімін, іскерлігін дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мәдени тынығу қызметтері саласындағы социологиялық зерттеулер технологиясы. Зерттеу бағдарламаларының әдіснамалық бөлімін құрастыру. Зерттеу бағдарламаларының процедуралық бөлімі. Бастапқы ақпаратты өңдеу үшін қолданылатын әдістер. Сауалнама жүргізу әдістері. Мәдени қызметтер саласындағы сұхбат пен сауалнаманы пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық мәдениет
Мақсаты: болашақ мамандардың көрермендердің сұранысын қалыптастыратын ойын-сауық іс-шараларын ілгерілету қабілетін дамыту. Мазмұны: Адам өміріндегі ақпарат. Әлеуметтік ақпарат: түсінігі, түрлері, қасиеттері. Әлеуметтік ақпаратты қабылдау, өндіру және пайдалану. Ақпараттық қажеттіліктер тұлғаның әлеуметтенуі мен өзін-өзі жүзеге асыруының шарты ретінде. Қоғамды ақпараттандыру. Қазіргі ақпараттық ресурстарды талдау. Ақпараттық мәдениет ақпараттық қоғамға кіру тәсілі ретінде. Маманның ақпараттық мәдениетін игеруі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәдени қызмет саласындағы ғылыми зерттеудің технологиясы
Мақсаты: Ғылыми зерттеу жұмысын жүргізу үшін методологиялық негіздерін, зерттеу жұмысының әдістерін меңгеру. Мазмұны: Мәдени тынығу қызмет саласындағы ғылыми -қоғамдық зерттеулер. Мәдени тынығу қызмет технологиясы мен теориясы. Ғылыми зерттеулер бағдарламасы. Зерттеу бағдарламаларының әдіснамалық бөлімін құрастыру. Зерттеу бағдарламаларының процедуралық бөлімі. Бастапқы ақпаратты өңдеу үшін қолданылатын әдістер. Сауалнама жүргізу әдістері. Мәдени қызмет саласындағы сұхбат пен сауалнаманы пайдалану ережелері. Зерттеу ақпараттарын өңдеу және талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығармашылық ұжымдарды ұйымдастыру әдістемесі
Мақсаты: шығармашылық ұжымдардың жетекшісі ретінде кәсіби қызметке қажетті оқу-әдістемелік жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Шығармашылық ұжым қызметінің негізгі бағыттары мен нысандары. Шығармашылық ұжым жетекшісінің шығармашылық және ұйымдастырушылық қызметінің құрамдас бөліктері. Әр түрлі бағыттағы шығармашылық ұжымдарда сабақтарды өткізудің ерекшелігі мен әдістемесі. Шығармашылық ұжымның құжаттамасын әзірлеу әдістемесі (білім беру бағдарламаларын, оқу-тақырыптық жоспарларын және басқа да оқу-әдістемелік құжаттамаларды әзірлеу). Шығармашылық ұжым жетекшісі мамандығының мәні. Әуесқой көркемөнер ұжымдарының жұмыс істеу ерекшеліктері. Әуесқой топтарға қатысушылардың мақсаты мен күтілетін нәтижелерін диагностикалау әдістері. Шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы музыкалық аспап -фортепиано II
Мақсаты: студенттерде әуеннің мәнерлі интонациясын және фразаның мағыналы орындалуын қалыптастыру; екі элементтен тұратын әуенді бір уақытта екі қолмен есту және орындаушылық игеруді дамыту; орындаушылық техниканы жетілдіру. Мазмұны: парақтан оқу. Аспаппен жұмыс құрылымының ерекшеліктері. Шығарма формасын талдау. Нота тексті, динамика, артикуляция. Музыкалық экспрессивтіліктің құралдары: әуен, үйлесімділік, ритм. Музыкалық сауаттылықтың деңгейіне сәйкес музыкалық шығармаларды орындау; музыкалық өнерде қолданылатын экспрессивтіліктің негізгі құралдары. Музыкалық терминологиялар. Эстрадалық әндерді сүйемелдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Имиджелогия
Мақсаты: Іскерлік әлемдегі имиджді қалыптастыру теориясы мен практикасын меңгеру. Мазмұны: Тұлғаның бетбейнесін қалыптастыру теориясы мен технологиясы. Имиджеология іскерлік әлемінің мәдениеті. Тұлғалардың әлеуметтік қарым-қатынасы. Бетбейне түрлері және олардың сипаттамалары. Бетбейненің символикалық табиғаты. Тұлғаның сыртқы бетбейнесін қалыптастыру технологиясы. Жағымды мінез-құлық стратегиясы мен іскери этикетті қалыптастыру технологиясы. Тұлғаның ішкі бетбейнесін қалыптастыру технологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аранжировка негіздері
Мақсаты: студенттердің эстрадалық музыканы, оның ішінде аранжировкалау білімін, іскерлігі мен дағдыларын дамыту және нығайту. Мазмұны: музыкалық текстураның әр түрлі түрлері және оны қолдану тәсілдері; музыканттардың белгілі бір тарихи кезеңдерінде байланыстырған көркемдік құбылыстар туралы білім. Әуезді, ритмты, гармониялық және текстуралық аранжировканың түрлері. Композиция саласындағы білім аспаптық негіздер, акустика, дыбыстық синтез принциптері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Cөйлеу мәдениеті
Мақсаты: Сөйлеу мәнерін арттыратын тілдік қасиеті мен сөз мәнерін меңгерту. Мазмұны: Дауысты дыбыстар сипаты мен әуенділігі. Екпін, дикция. Артикуляция. Дыбыс тазалығы. Дауысты және дауыссыз дыбыстар артикуляциясы. Мәтінмен жұмыс жасау. Мәтінді логикалық талдау. Логикалық және грамматикалық үзіліс. Мақалдар мен мәтелдер, мысалдар, жаңылтпаштар. Дауыс аппараты құрылымын білу. Көмей қызметі. «Қалыпты» меңгеру. Әдеби тілді дұрыс айтудың қалыптастырылуы. Дыбыс күшін дамыту. Әр алуан жанрларымен жұмыс істеу. Шешендік өнер. Сөйлеу аппараты қызметімен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу саласындағы менеджмент, маркетинг
Мақсаты: Білім алушыларға менеджмент теориясы мен маркетинг практикасының негіздерін үйрету, іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мәдениет саласын және менеджмент технологиясы. Мәдениет саласындағы менеджменттің ұйымдастыру-экономикалық шарты. Мәдениет саласындағы жоспарлау технологиясы. Әртүрлі бастаулардан қаржы тарта білу (фандрейзинг). Мәдениет саласындағы менеджмент және қазіргі ақпараттық технологиялар. Бақылау, есепке алу және есеп. Персоналды басқару. Мәдениет саласындағы менеджменттің тиімділігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Арнайы музыкалық аспап –синтезатор II / Специальный музыкальный инструмент - синтезатор II / Special Musical Instrument -Synthesizer II
Мақсаты: студенттердің электрондық пернетақта құралдарымен жұмыс істеу білімдерін, дағдыларын және дағдыларын одан әрі дамыту, сондай-ақ компьютерлік бағдарламаларды игеруді жалғастыру және электрондық пернетақта құралының компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз етумен бірлескен жұмысы. Мазмұны: Электрондық пернетақта құралдарының, сондай-ақ музыкалық-аппараттық құралдардың экспрессивті және техникалық мүмкіндіктерін толық зерттеу; электрондық аспаптарға арналған аспаптар мен аранжировкалар бойынша білімді қалыптастыру, импровизацияның қарапайым негіздері. Ансамбльде ойнау. Репертуармен жұмыс. Импровизацияның қарапайым негіздері. Виртуалды аспаптармен музыкалық ортаны кеңейту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік-мәдени менеджмент және маркетинг теориясы мен практикасы Theory and Practice of Socio-Cultural Management and Marketing
Мақсаты: Білім алушыларға әлеуметтік-мәдени менеджмент теориясы мен практикасының негіздерін үйрету, мәдени-тынығу мекемелерінің маркетингтік стратегиясы мен тактикасын іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік-мәдени менеджмент және маркетинг негіздері. Менеджмент басқару жүйесі ретінде. Ақпараттық қызмет және басқару әдістері. Басқарушылық шешімдерді даярлау және іс қағаздарын ұйымдастыру технологиясы. Маркетингтік қарым-қатынас, қаржыландыру, баға стратегиясы,жоспарлау, негізгі басқарушылық іс-шаралар жүйесі. Ұйымдастырушылық қызмет технологиясы, маркетинг мәні және маркетингтік орта. Әлеуметтік- мәдени саладағы маркетинг жүйесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жеке тұлғалық имидждің негіздері
Мақсаты: Жеке тұлғаның жағымды бейнесін қалыптастыру дағдылары мен технологиясын үйрету. Мазмұны: Жеке тұлғаның имиджін қалыптастыру теориясы мен технологиясы. Имиджеология іскерлік әлемінің мәдениеті. Тұлғалардың әлеуметтік қарым-қатынасы. Тұлғалардың әлеуметтік сипаттамалары, тұлғаның имиджін қалыптастыру технологиясы. Жағымды мінез-құлық стратегиясы мен іскери этикетті қалыптастыру технологиясы. Тұлғаның ішкі және сыртқы имиджін қалыптастыру технологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Эстрадалық әуендерді аранжировкалау негіздері
Мақсаты: студенттердің эстрадалық музыканы ұйымдастырудағы білімдерін, дағдылары, аранжировка түрлері туралы түсініктерін қалыптастыру, электронды пернетақталы музыкалық аспаптармен және компьютерлік бағдарламалық жасақтамамен танысу. Мазмұны: Ладтық, текстуралық, метрикалық және гармоникалық ерекшеліктер. эстрадалық-джаз ансамбліне арналған аспаптық дағдылар; әуенді өңдеу және оны белгілі бір орындаушының немесе ансамбльдің қажеттіліктеріне бейімдеу. Джаз әуенінің, үйлесімділіктің, метроритмнің, эстрадалық ансамбльге арналған аспаптардың негіздері Музыкалық акустика негіздерін және музыкалық акустика саласындағы заманауи компьютерлік технологиялар. Күнделікті қайталанатын тапсырмаларды оңтайландыру және ЖИ көмегімен шығармашылықтың түрленуі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу қағидаттары мен академиялық адалдық мәдениетін түсіне отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани, әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсетуі.
- Ақпараттық, есептеуіш және қаржылық сауаттылыққа, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және кәсіби мансапты құру кезінде оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілетіне ие болу.
- Вокалдық ұжыммен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану, шығармашылыққа қолайлы жағдай жасай отырып, эстрада режиссурасын меңгеруі.
- Басқарушылық шешімдерді тиімді қолдану, мәдени-тынығу қызметі мен эстрадалық өнер саласында менеджмент және маркетинг технологияларын іске асыруға дайындығы.
- Қазіргі қазақ және әлемдік мәдениеттің тарихы мен түрлі эстрадалық бағыттары туралы теориялық-музыкалық білім негізінде музыкалық-бейнелі ойлауды дамытуды көрсетуі.
- Музыкалық материалды өңдеудің әртүрлі әдістерін қолдануы, эстрадалық әуендерді аранжировкалау кезінде музыкалық фондық элементтерді таңдау және өңдеу, музыкалық шығармаларды жасанды интеллект (арнайы қосымшалар) негізінде құрастыра алу.
- Кәсіби вокалдық қызметте қолданылатын дұрыс классикалық ән тынысын, артикуляциялық, дикциялық, жарқын және мәнерлі сөйлеуді меңгеруі.
- Танымдық-шығармашылық, рекреациялық-ойын-сауық /шоу/, халықтың мерекелік бос уақытын тиімді ұйымдастырудың жаңа технологияларын және сценарий шеберлігі дағдыларын белсенді пайдалануы;
- Өнер индустриясы саласындағы және шығармашылық жобаларды ұйымдастыру және басқару, театрлық қойылымдар, концерттер, шоу бағдарламалары және басқа да сахналық қойылымдар қоюды жүзеге асыру.
- Кәсіпкерлік және кәсіби дағдыларды қолдануы, сондай-ақ эстрада әншісінің жеке басының ішкі және сыртқы имиджінің жоғары деңгейін көрсетуі, жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеуі.
- Музыкалық аспаптарда ойнауды меңгеруі (мәнерлілік және орындау техникасы) аспаптың мүмкіндіктерін сауатты пайдалану, виртуалды аспаптарды, оркестрлерді, дыбыстар мен стильдердің үйлесімін қолдану.