7M02311 Филология: орыс тілі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ғылыми-практикалық, білім беру және әлеуметтік салалардағы кәсіби міндеттерді шешу үшін тіл білімі мен әдебиеттану, филологиялық білім беру, аударма және редакторлық іс саласында түйінді және кәсіби құзыреттілікке ие филология магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M060 Филология
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты: білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгеру деңгейін арттыру, академиялық, ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметте коммуникативтік дағдыларды жетілдіру. Мазмұны: оқу дағдыларын жетілдіру: шет тіліндегі ғылыми, әдістемелік әдебиеттерді оқу. Жазу дағдыларын дамыту: зерттелетін тақырып немесе проблема аясында ғылыми мәтіндерді шығару. Ғылыми мәтіндерді рефераттау және аннотациялау, түйіндеме құрастыру. Әр түрлі ғылыми жанрдағы мәтіндерді жазу: ғылыми зерттеу тақырыбы немесе мәселесі бойынша баяндама, презентация, тезистер және мақала.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Типологиялық лингвистика
Мақсаты: ғылыми ойлау мен лингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Типология ғылыми таным әдісі ретінде. Лингвистикалық типология. Типологияның басқа лингвистикалық пәндермен байланысы. Жалпы типология. Жеке типология. Тарихи (диахрондық) типология. Ареальды типология. Құрылымдық типология.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары оқу орындарының педагогикасы мен психологиясы
Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу және жобалық жұмыс
Мақсаты: магистранттардың өз ғылыми жобаларын іске асыруға дайындығын қалыптастыруға және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша түрде ұсынуға бағытталған құзыреттерін дамыту. Мазмұны: академиялық дискурстың ерекшеліктері: стилі, жанрлары, проблематикасы. Зерттеу тақырыбы мен мәселесі. Проблематизациялық стратегиялар. Академиялық мәтіндегі объективтілік және субъективтілік. Жұмыстың мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау. Жұмыстың тақырыбы мен нысанын ажырату. Дереккөздер мен әдебиеттерге шолу. Зерттеудің теориялық және эмпирикалық материалымен жұмыс. Зерттеудің өзектілігі, ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық маңыздылығы. Зерттеу әдістері. Зерттеу гипотезасы және нәтижелері. Библиографияны жобалау. Пайдаланылған әдебиеттер тізімін келтірудің және рәсімдеудің негізгі ережелері. Академиялық ортада плагиаттың таралуы: себептері, салдары, күресу жолдары. Рецензияланған журналдар және "қоқыс тізімі". Аңдатпаның түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері. Ғылыми мәтінді рецензиялау. Ғылыми жоба және ғылыми жобалық қызмет. Ғылыми конкурстарға өтінімді ресімдеу бойынша ұсынымдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: ғылым феноменінің мәселелерін арнайы философиялық талдау пәні ретінде зерттеу, Ғылым тарихы мен теориясы туралы білімді қалыптастыру. Ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде. Ғылыми зерттеулерді жүргізу және ұйымдастыру әдістері. Қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі. Олардың тарихи динамикасында қабылданған және тарихи өзгеретін әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді қалыптастыру жөніндегі қызметтің даму заңдылықтары мен тенденциялары. Ғылым философиясы мен ғылым тарихының негізгі мәселелерінің ерекшелігі мен байланысы. Жаратылыстану ғылымдары, техника және технология, гуманитарлық ғылымдар философиясы. Сыни ойлауды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аударма ісі аспектісіндегі қарама-қайшы лингвистика
Мақсаты: сәтті ауызша және жазбаша аударманы сәтті жасау үшін, сондай-ақ машиналық аудармадан кейін мәтіндерді редакциялау үшін қажетті контрастивті лингвистика саласындағы білім жүйесін кеңейту. Мазмұны: контрастивті лингвистика оның құрылымы, мазмұны, қалыптасу тарихы аспектісіндегі ғылыми пән ретінде. Ұқсас пәндермен байланыс, контрастивті лингвистиканың негізгі әдістері, тәсілдері мен модельдері. Екінші тілді меңгерудегі когнитивті модельдер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметіне қажетті адамдар мен адамдар тобын басқару процесінің психологиялық негіздерін игеру. Мазмұны: психология мен басқару теориясының тоғысында пайда болған ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптері. Іргелі психологиялық ұғымдарды жүйелеу. Жоғары білікті мамандар түсінуі қажет басқару қызметінің психологиялық заңдылықтары. Риторика заңдары және сендіру күші. Психологиялық зерттеу әдістері және оларды басқару қызметінің сапасын арттыру мақсатында қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психолингвистика
Мақсаты: магистранттардың психолингвистика тарихы, негізгі психолингвистикалық бағыттар туралы білімдерін кеңейту, сондай-ақ зерттеулерде психолингвистикалық талдау әдістерін қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: Психолингвистика. Психолингвистиканың пәні мен объектісі. Психолингвистиканың негізгі анықтамалары. Психолингвистика психолингвистика тарихындағы сөйлеу әрекетінің теориясы ретінде. Сөйлеу әрекетінің процестері. Психолингвистиканың айрықша белгілері: адам факторын есепке алу, жағдай факторын есепке алу, эксперимент принципіне сүйену. Психолингвистикалық зерттеу әдістері. Психолингвистикадағы эксперимент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәдениетаралық байланыс
Мақсаты: магистранттарды мәдениетаралық коммуникация теориясының негіздерімен таныстыру, бейімділікті дамыту, вербалды және вербалды емес мінез-құлықтың әртүрлі түрлерін сауатты түсіндіру қабілеті. Мазмұны: мәдениетаралық коммуникацияны зерттеудің әдіснамалық тәсілдері. Мәдениетаралық коммуникацияның интеграцияланған сипаты, оның басқа ғылымдармен байланысы. "Мәдениетаралық коммуникация" пәнінің эклектикасын жеңу жолдары. "Мәдениетаралық коммуникация"пәнінің пайда болу себептері мен бастаулары. Мәдениетаралық коммуникацияны оқытудың формалары мен әдістері. Мәдениетаралық коммуникацияның мазмұнын көрсететін негізгі анықтамалар мен ұғымдар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары оқу орындарындағы филологиялық білім берудің қазіргі әдістемесі
Мақсаты: магистранттардың филологиялық санасын кәсібилендіру және оны ЖОО жағдайында филологиялық пәндерді оқытудың педагогикалық мазмұнына (орыс тілі мен әдебиеті) айналдыру. Мазмұны: магистранттардың лингвистикалық және әдеби дайындығы. Мәтін лингвистикасы, стилистика, әдебиеттану қиылысында орналасқан сындарлы пәнаралық байланыстар. Филологиялық пәндерді ЖОО-да игеру жүйесіндегі интегративті оқытудың рөлі. Жоғары мектепте филологиялық цикл сабақтарында қолданылатын тиімді және ұтымды технологиялар. Педагогикалық қызметтің нәтижелілігінің қажетті шарты ретінде өзін-өзі тану және өзін-өзі тәрбиелеу негізінде оқу және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әдебиеттанудағы заманауи парадигмалар
Мақсаты: Қазіргі әдебиеттанудың даму тенденцияларын анықтау дағдыларын дамыту. Мазмұны: әдебиет ғылымының даму кезеңдері, қазіргі заманғы отандық және шетелдік әдебиеттану тұжырымдамалары. ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы орыс әдебиеттануындағы көркем мәтін теориясы. Әдеби метатекст. Орыс әдебиеттануының соңғы парадигмалары. Әдебиеттану мектептері. Нарратология. Белгілі бір ғылыми әдіснамаға сәйкес әдеби шығарманы түсіндіру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи білім беру технологиялары
Мақсаты: студенттерді орыс тілі мен әдебиетіне оқытуда заманауи әдістер мен технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: бір-бірін толықтыратын үш модульдің материалы: филология пәні және оны зерттеудің заманауи әдістемесі.; филологиялық бейіндегі дидактикалық пәндерді меңгеру кезінде сөзбен жұмыс жасау әдістемесі; ЖОО-да педагог-филологтың инновациялық қызметі, филологиялық цикл сабақтарында заманауи білім беру технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тіл білімінің өзекті мәселелері
Мақсаты: магистр-филологтардың лингвистикалық ойлауын жетілдіруге мүмкіндік беретін лингвистиканың өзекті бағыттары туралы түсініктерді тереңдету. Мазмұны: қазіргі лингвистикалық ғылымның негізгі ғылыми тұжырымдамалары мен бағыттарының мәні. ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы орыс тіл білімінің өзекті мәселелері. Теориялық және қолданбалы лингвистиканың негізгі ғылыми бағыттары, Негізгі антропо-бағдарланған ғылыми бағыттардың пәні мен міндеттері. Зерттелетін лингвистикалық тәсілдер аспектісіндегі лингвистикалық фактілер мен бірліктер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Филологияны зерттеу мен оқытудағы цифрлық технологиялар
Мақсаты: тілдерді үйрену кезінде цифрлық технологияларды қолдану және дамыту мүмкіндіктері және олардың кәсіби қызметте қолданылуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Мазмұны: заманауи білім беру технологиялары, жалпы сипаттамасы. Заманауи білім беру технологияларын әртүрлі негіздер бойынша жіктеу. Филологиядағы ақпараттық технологиялар. Мәліметтер базасы. Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда жасанды интеллектті қолдану. Ғаламдық Интернет желісі. Орыс тілін оқытуға арналған Интернет-ресурстар. Ақпараттық ресурстар. Оқытудағы мультимедиялық технологиялар. Электрондық энциклопедиялар, сөздіктер
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сандық лингводидактика
Мақсаты: лингводидактикада цифрлық технологияларды пайдалану негіздерін игеру арқылы кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жалпы мәдени және арнайы құзыреттерді қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: әлеуметтік процесс ретінде қоғамды ақпараттандыру және оның негізгі сипаттамалары. Ақпараттандырудың гуманитарлық және технологиялық аспектілері. Ақпараттандырудың білім беру саласына әсері. Ақпараттандыру жағдайында білім беру жүйесінің жұмыс істеу және іске асыру тетіктерін өзгерту. Орыс тілін оқытудың сандық мүмкіндіктері. Жасанды интеллект және оның лингводидактикадағы мүмкіндіктері. Цифрлық технологиялардың эволюциясы, олардың дидактикалық қасиеттері мен функциялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі фольклор мен әдебиеттанудың қазіргі тенденциялары
Мақсаты: Қазіргі әдебиеттану мен фольклористиканың даму тенденцияларын анықтау қабілетін қалыптастыру Мазмұны: ХХ ғасыр фольклористикасы: даму кезеңдері. Орыс фольклоризміндегі антропологиялық-этнографиялық мектеп. Орыс фольклортануындағы тарихи мектеп. ХХ ғасырдың ортасындағы нео - тарихи мектеп. ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы фольклордағы мифологиялық мектептің қайта жандануы. Фольклор бойынша пәнаралық зерттеулер. Постфольклор. Қазіргі әдебиеттанудың өзекті бағыттары
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі лингвистикалық концепциялар
Мақсаты: интегралдық сипаттағы заманауи лингвистикалық бағыттар туралы білім жүйесін тереңдету және кеңейту, медиалингвистика саласындағы болашақ магистрлердің жалпы ғылыми және кәсіби эрудициясын байыту. Мазмұны: қазіргі лингвистикадағы ғылыми парадигмалардың өзгеруі сипатталады, "Тіл және адам" дихотомиясы зерттеу нысаны ретінде. Қазіргі лингвистикалық тұжырымдамалардың лингвофилософиялық негіздері. Лингвомәдениеттану, когнитивтік лингвистика, концептология, прагматика, немесе сөйлеу актілерінің теориясы, дискурсология және т.б. олардың негізгі теориялық постулаттары мен зерттеу әдістемелері. Қолданбалы лингвистикадағы AI. Компьютерлік және Корпустық лингвистика: үлкен мәтіндік деректерді талдау әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәтін және дискурс теориясы
Мақсаты: мәтін және дискурс теориясының әдіснамалық мәселелері бойынша білімді интеграциялау, дискурсивті практиканың әртүрлі түрлерін ажырату дағдыларын үйрету. Мазмұны: мәтін және дискурс лингвистикалық зерттеу объектілері ретінде. "Мәтін" және "дискурс" ұғымдарын, олардың категорияларын ажырату. Мәтіннің лингвистикалық теориясының пайда болу тарихы. Мәтін және дискурс теориясының әдістемелік мәселелері. Мәтіндер мен олардың компоненттерін кешенді талдау, дискурстың әртүрлі түрлерін талдау (саяси, медиа, жарнама, көркемдік және т.б.).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи редакциялық жұмыс
Мақсаты: болашақ редакторлар мен медиа қызметкерлер ретіндегі эрудициясын кеңейту және байыту үшін редакторлық қызметтің мақсаттарымен, міндеттерімен және тақырыбымен таныстыру. Мазмұны: редакторлық қызмет. Редактор, функциялары мен міндеттері. Редакторлық қызметті талдау, жоспарлау және болжау. Қазіргі редактордың негізгі принциптері, редакторлық тәжірибе мысалдарын талдау. Қолжазбаны сараптау, мәтінді редакциялау және түзету. Әлемдік және қазақстандық медианың инновациялық даму тетіктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи редакциялық қызметтің ерекшелігі
Мақсаты: болашақ редакторлар мен медиа қызметкерлер ретінде олардың эрудициясын кеңейту және байыту үшін редакциялық қызметтің ерекшеліктерімен танысу. Мазмұны: редакциялық қызметтің мақсаттары мен міндеттері. Редакторлық қызметтің ерекшелігі. Қазіргі редактордың бейнесі. Ғылыми, медиа мәтіндерді редакциялау. Талдау, БАҚ қызметін жоспарлау, тәуекелдер және оларды азайту жолдары. Әлемдік және қазақстандық медианың инновациялық даму тетіктері. Іскерлік коммуникация, маркетинг және менеджмент принциптері. Қазіргі БАҚ-тың өзекті бағыттары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи аударма теориясы
Мақсаты: тілдің жалпы және жеке теориясының ғылыми мәселелерін, сондай-ақ аударма қызметін модельдеу принциптерін жүйелі түрде ұсыну Мазмұны: аударма процесін модельдеудің әртүрлі авторлық тәсілдерінде көрінетін аударма процесінің қарама-қайшы мәнін көрсететін проблемалық принцип.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудағы лингвистикалық аймақтану
Мақсаты: оқытудың лингвоелтану аспектісінің ерекшелігін, лингвоелтанудың әдіснамалық негіздерін білуді қалыптастыру; магистранттардың лингвоелтану құзыретін дамыту. Мазмұны: лингвистикалық елтану ғылым ретінде. Сөздің лингвистикалық теориясы. Лексикалық фон және фондық лексика. Коннотативті лексика. Тіл біліміндегі ономастика. Орыс фразеологизмдері мен афористикасы. Лингвистикалық зерттеулердегі мәтін.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аударма теориясы мен практикасы
Мақсаты: тілдің жалпы және жеке теориясының ғылыми мәселелерін, сондай-ақ аударма қызметін модельдеу принциптерін жүйелі түрде ұсыну Мазмұны: аударма процесін модельдеудің әртүрлі авторлық тәсілдерінде көрінетін аударма процесінің қарама-қайшы мәнін көрсететін проблемалық принцип.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттің үш түріндегі көркем шығарманың мазмұны мен формасының 4 деңгейлі жүйесін жан-жақты зерттеудің әдістемесі мен әдісі
Мақсаты: көркем шығармашылықты кешенді зерттеу әдістемесін қолдану дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: көркем шығармашылықты кешенді зерттеу әдістемесі. Шығармашылық процестің нәтижесі ретінде көркем шығарманы зерттеуге жүйелі және кешенді көзқарас. Көркем шығарма жүйе ретінде. Шығарма атауының деңгейі. Көркем мәтіндегі осы шақтың хронотопының жоғарғы және төменгі шекараларының деңгейлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дискурс және интернет-байланыс
Мақсаты: интернет-коммуникацияның тілдік және жанрлық ерекшеліктерін зерттеу, магистранттардың лингвистикалық эрудициясын кеңейту және байыту. Мазмұны: дискурс терминінің полисемиясы. Интернет байланысы туралы түсінік. Институционалдық дискурстың түрлері (саяси, спорттық, бұқаралық-ақпараттық, көркемдік, оқу), сондай-ақ интернет-коммуникациядағы бейресми қарым-қатынас (тұрмыстық диалогта, әлеуметтік желілерде). Виртуалды дискурс ұғымы. Әртүрлі дискурсивті тәжірибелердегі стратегиялар мен тактикалар, соның ішінде интернет байланысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі мен стилі
Мақсаты: редакторлық және журналистік қызмет саласындағы эрудицияны едәуір кеңейтуге және байытуға мүмкіндік беретін медиа дискурспен, медиа дискурстың тілі мен стилінің ерекшеліктерімен танысу. Мазмұны: бұқаралық ақпарат құралдарының дискурсы туралы түсінік. Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі мен стилінің айырмашылықтары. БАҚ жарияланымдарының жанрлары. Әр түрлі және жанрлық басылымдар. Медиатекстердің фонетикалық, лексикалық, фразеологиялық, сөзжасамдық, морфологиялық және синтаксистік ерекшеліктері. Медициналық дискурстағы стилистикалық әдістер. Қазіргі заманғы медиатекстерді барабар қабылдау, талдау және өндіру. БАҚ жарияланымдарының талдауы. Спичрайтинг.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
БАҚ филологиялық қолдау
Мақсаты: магистранттарды БАҚ-тағы филологияның рөлімен, редакторлық және журналистік қызмет саласындағы олардың эрудициясын кеңейту және байыту үшін БАҚ-ты филологиялық қамтамасыз етудің мәселелері мен аспектілерімен таныстыру. Мазмұны: филологияның БАҚ-тағы рөлі мен орны. БАҚ-ты филологиялық қамтамасыз ету үшін қажетті кәсіби құзыреттер. Қазіргі коммуникация, медиалингвистика теориясының негізгі ережелері. Массмедиа дискурсының тілі мен стилінің ерекшеліктері. Медиа мәтіндерді құру, редакциялау және талдау, мерзімді баспа жанрларын зерттеу технологиялары. БАҚ жариялауды талдау және құру дағдылары, сондай-ақ спичрайтинг дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетелдік аудиториядағы орыс тілі
Мақсаты: лингводидактиканың негізгі мәселелерін білуді жүйелеу және кеңейту; орыс тілін шет тілі және жергілікті емес тіл ретінде оқыту саласында кең ауқымды білімі, білігі мен дағдылары бар кәсіби филологтарды даярлау. Мазмұны: орыс тілін оқыту принциптері. Қазақстанның тіл саясаты. Жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде шет тілді білім алушыларға арналған "Орыс тілі" пәнінің мазмұны. Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту. Орыс тілінің қолданыстағы бағдарламалары мен оқулықтарының мазмұны, құрылымы және құрылу принциптері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Поэзия, эпос, драма шығармаларын жүйелі зерттеудің теориялық, әдіснамалық және әдістемелік аспектілері
Мақсаты: қазіргі әдебиет ғылымының негізгі теориялық категориялары мен тұжырымдамалары туралы білімді біріктіру. Мазмұны: мәтін атауын талдаудың функциясы, әдістері мен тәсілдері. Мәтіндегі хронотопты анықтау функциясы, әдістері мен тәсілдері. Белсенді орталықтан кері қозғалыстағы мәтінді талдау функциясы, әдістері мен тәсілдері. Мәтін идеясы мен стилін анықтау әдістері ментәсілдері. Көркем шығарманың мазмұны мен формасы жүйесінің қорытындылардағы көрінісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым мен білімнің дамуының жаһандық және ұлттық тенденцияларын ескере отырып, негізгі еңбек функцияларын (оқыту, ғылыми зерттеулер жүргізу, ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүргізу, студенттерді әлеуметтендіру) орындау процесіндегі мәселелерді шешу, басқару біліміне негізделген тәлімгерлік қызметті қамтамасыз етеді; психология және қазіргі заманғы педагогика және кәсіби дамудың басым бағыттарын анықтайды.
- Ғылыми-зерттеу, практикалық және басқару міндеттерін шешу үшін орыс тілі мен әдебиетін зерттеу және оқыту үдерісінде пәнаралық білімді интеграциялау.
- Ақпараттық мәдениетті көрсетеді, үштілділік және мәдениетаралық коммуникация жағдайында ғылыми және кәсіби қызметте шет тілінде сөйлейді.
- тіл білімі мен әдебиеттану ғылымының философиялық және әдіснамалық мәселелерін түсіну, мәтінге, оның ішінде медиамәтінге лингвоәдебиеттік, функционалдық және дискурсивті талдау жасайды
- әртүрлі құбылыстар мен процестерді ғылыми талдау және болжау негіздерін меңгеру, филологиялық зерттеу саласында лингвистикалық эксперименттер мен жобалау жұмыстарын жүргізу, жаңа ой тудыру қабілетін көрсету
- ғылыми-педагогикалық қызметке шығармашылық көзқарасты, орыс тілі мен әдебиетін зерттеу мен оқытудың аналитикалық әдістерін қолдану, білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамыту, оқу және оқу-әдістемелік құралдар мен материалдарды әзірлеу, оқыту мен тәрбиелеудегі тәуекелдерді басқару
- лингвистика/әдебиеттану саласында, орыс тілі мен әдебиетін оқыту, аударма және редакциялау үдерісінде заманауи цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті тиімді пайдалану
- стилистика ережелері мен әдеби тіл нормаларын білу, газет мәтінін немесе сөйлеуді өңдеу дағдыларын қолдана отырып, ойлау мәдениеті мен сөйлеу техникасын көрсете отырып, материалдарды баспаға уақытылы және сапалы дайындау үшін редакциялық жұмысты ұйымдастыру
- аударылатын мәтіннің сипатын ескере отырып, сапалы аударма жүргізу әдістемесін, сондай-ақ бастапқы тұжырымды дәл қабылдауға ықпал ететін аударма талдауы әдістемесін меңгеру