Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02309 Орыс филологиясы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларына сәйкес белгіленеді, ғылыми-педагогикалық қызметтегі кәсіби міндеттерді шешу үшін кәсіби құндылықтар мен кәсіби этиканы сақтайтын, лингвистика, әдебиеттану және филологиялық білім бойынша терең пәндік білімі бар орыс филологиясы саласындағы магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 132
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M060 Филология
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

  • Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесін меңгеру және оны кәсіби қызметте қолдану. Мазмұны: ОШР (РКИ) оқыту саласындағы қазіргі тәсілдер мен әдістерді, әдістемелерді, технологияларды, оқыту нәтижелерін бағалау критерийлерін жүйелеу. Лингвистикалық, коммуникативтік және лингвомәдени құзырет түсінігі. ОШР (РКИ) әдістемесі бойынша негізгі және қосымша ғылыми-әдістемелік және оқу әдебиеттерін талдау. Көп мәдениетті орта жағдайында орыс тілін оқытуға дайын болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дискурсты талдау

    Мақсаты: дискурстық талдау әдіснамасын меңгеру. Дискурсивті талдау тіл теориясының бөлімі және лингвистикалық әдіс ретінде. Дискурс теориясының негізгі ұғымдары мен терминдері, дискурсты зерттеудің әртүрлі тәсілдері оларды өндірудің, таратудың және қабылдаудың әртүрлі формалары мен тәжірибелерінің өзара байланысты мәтіндерінің жиынтығы ретінде. Бірлікті түсіну "дискурстарсыз әлеуметтік шындық жоқ, дискурсты түсінбестен шындықты, тәжірибені және өзімізді түсіну мүмкін емес". Дискурсты талдаудың модельдері мен практикалық әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мәтінаралық талдау әдістемесі

    Мақсаты: әдеби шығарманы интертекстуалды интерпретациялаудың негіздері мен ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: интертекстуалдылық ұғымы оның барлық күрделілігінде. Интертекстуалды талдау Қазіргі әдебиеттанудағы жаңа ғылыми тәсіл ретінде. Әдеби тәжірибелер мен формалардың әртүрлі түрлері, сондай-ақ әдеби шығарманы ғылыми түсіндіру әдістері. Интертекстуалды талдау әдістемесі. Және оны жеке зерттеу жұмыстарында қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Орыс тілді коммуникациядағы заманауи процестер

    Мақсаты: орыс және шетел әдебиетіндегі заманауи процестерді зерттеу. Әлеуметтік сананың әр түрлі түрлерінің өзара әсері, рухани өмірдің құндылықтары, қолданыстағы диалектикалық байланыстар – тарту, итермелеу – соңғы ауызша шығармашылықтың мазмұны мен формасы саласында. Қазіргі прозаның дамуының негізгі тенденциялары, Қазіргі орыс поэзиясы мен драматургиясының өзіндік ерекшелігі, әдеби сынның мәні; Қазіргі әдеби процестің шығармашылық даралықтарының алуан түрлілігіне бағдарлану, көркем шығармаларды Аналитикалық оқу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ақпараттық технологиялар

    Мақсаты: жаңа ақпараттық, коммуникациялық, цифрлық және педагогикалық технологиялар саласындағы дағдыларды жетілдіру. Мазмұны: қазіргі ақпараттық қоғам түсінігі. Тұлға мен қоғамның ақпараттық мәдениеті. Ақпараттық сауаттылық және ғылым мен білім беруде компьютерлік технологияларды қолдану. Ақпараттық технологиялардың даму кезеңдері. Білім беруді цифрландыру. Филология ғылымы мен филологиялық білім беру саласындағы қолданбалы міндеттерді шешуге арналған цифрлық құралдар, технологиялар мен ресурстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Посткеңестік кеңістіктегі орыс тілі мен әдебиеті

    Мақсаты: Посткеңестік кеңістіктегі коммуникативті орыс тілінің функционалды және символдық динамикасын оның коммуникативті әлеуетін, орыс әдебиетінің диахрондық және синхронды аспектілердегі рөлі мен функцияларын ескере отырып түсіну. Мазмұны: геосаяси, ішкі саяси, экономикалық, діни, әлеуметтік-мәдени сипаттағы факторларды есепке алу, халықтың демографиясы және көші-қон векторлары. Теориялық тұжырымдама ретінде тілдік үстемдік конфигурацияларын талдау және типология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттегі қазіргі үрдістер

    Мақсаты: XXIғ. белсенді тілдік процестер туралы білімді интеграциялау. Сыртқы, экстралингвистикалық және ішкі, нақты тілдік, олардың даму факторлары. Жаһандану және цифрландыру тұжырымдамасы, қазіргі мәтіндердің поликодтық сипатының ерекшеліктері және ағылшын тілінен әртүрлі типтегі сөздердің енуінің белсенді процесі. Антиномия заңы және аналогия. Кәсіби және әлеуметтік медианы, сондай-ақ ауызша және көркем дискурсты талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Кәсіби қызметтегі шет тілі*

    Мақсаты: білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгеру деңгейін арттыру, академиялық, ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметтің әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерін шешу үшін шет тілінде қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: оқу дағдыларын жетілдіру: шет тіліндегі ғылыми, әдістемелік әдебиеттерді оқу. Жазу дағдыларын дамыту: зерттелетін тақырып немесе проблема аясында ғылыми мәтіндерді шығару. Ғылыми мәтіндерді рефераттау және аннотациялау, түйіндеме құрастыру. Әр түрлі ғылыми жанрдағы мәтіндерді жазу: ғылыми зерттеу тақырыбы немесе мәселесі бойынша баяндама, презентация, тезистер және мақала дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Филология қазіргі гуманитарлық білімдер жүйесінде

    Мақсаты: өткен ғасырдың филологиялық және салыстырмалы пәндерінің тарихы мен теориясы, зерттеу әдіснамасы туралы түсініктерді кеңейту. Мазмұны: Структурализм, генеративті грамматика, текстология, дискурс-лингвистика, лингвистикалық конфликтология, Әлеуметтік және психолингвистика, антропология, постмодернизмнің семиотикасы; олардың пәнаралық өзара әрекеттестігі мен өзара әсері. Филология ғылымдарындағы осы пәндердің қазіргі кездегі тарихи негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдениетаралық коммуникация: теория және практика

    Мақсаты: әртүрлі мәдениеттер мен елдердің өкілдерімен қазіргі заманғы вербалды және вербалды емес коммуникацияның ерекшеліктері мен қиындықтарын ескере отырып, мәдениетаралық коммуникация саласындағы жүйелі ұғымдарды, мәдениетаралық өзара іс-қимылдың табысты болуы үшін практикалық дағдыларды игеру. Мазмұны: мәдениетаралық коммуникация. Көп мәдениетті орта. Мәдени сезімталдық ұғымы, мәдениетаралық диалог жағдайында ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау шеберлігі. Қазіргі заманғы цифрлық этикет және орыс және шет тілдеріндегі іскерлік хат алмасу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық прагматика және стилистика

    Мақсаты: заманауи стилистика және лингвистикалық прагматика туралы білім жүйесін тереңдету, медиатекстерді генерациялау, атрибуциялау және аудару кезінде орыс тілінің стилистикалық және лингвопрагматикалық ресурстарын тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі орыс тілінің лингвистикалық және стилистикалық ресурстары. Сөздің мағынасы мен коммуникативті ниеті. Мәдениетаралық контекстегі және медиа коммуникациядағы кросс-мәдени прагматика және түсіну мәселелері.Медиастилистикадағы түсініктер, категориялар, талдау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Семиотика

    Мақсаты: қазіргі заманғы Стилистика және лингвистикалық прагматика туралы білім жүйесін тереңдету, әр түрлі типтегі және стильдегі мәтіндерді генерациялау, атрибуциялау және аудару кезінде орыс тілінің стилистикалық және лингвопрагматикалық ресурстарын тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі орыс тілінің лингвистикалық және стилистикалық ресурстары. Экстралингвистикалық және лингвистикалық факторларды талдау негізінде тұжырымның және коммуникативті ниеттің мағынасы.Мәдениетаралық контекстегі кросс-мәдени прагматика және түсіну мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тарих және ғылым философиясы

    Мақсаты: ғылым феноменінің мәселелерін арнайы философиялық талдау пәні ретінде зерттеу, Ғылым тарихы мен теориясы туралы білімді қалыптастыру. Ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде. Ғылыми зерттеулерді жүргізу және ұйымдастыру әдістері. Қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі. Олардың тарихи динамикасында қабылданған және тарихи өзгеретін әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді қалыптастыру жөніндегі қызметтің даму заңдылықтары мен тенденциялары. Ғылым философиясы мен ғылым тарихының негізгі мәселелерінің ерекшелігі мен байланысы. Жаратылыстану ғылымдары, техника және технология, гуманитарлық ғылымдар философиясы. Сыни ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметіне қажетті адамдар мен адамдар тобын басқару процесінің психологиялық негіздерін игеру. Мазмұны: психология мен басқару теориясының қиылысында пайда болған ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптері, іргелі психологиялық ұғымдарды кәсіби жүйелеуде қажет. Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, оларды түсіну жоғары білікті мамандарға қажет. Риторика заңдары және сендіру күші. Басқару қызметінің сапасын арттыру мақсатында психологиялық зерттеу әдістері және оларды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мәдениетаралық коммуникация: теория және практика

    Мақсаты: әртүрлі мәдениеттер мен елдердің өкілдерімен қазіргі заманғы вербалды және вербалды емес коммуникацияның ерекшеліктері мен қиындықтарын ескере отырып, мәдениетаралық коммуникация саласындағы жүйелі ұғымдарды, мәдениетаралық өзара іс-қимылдың табысты болуы үшін практикалық дағдыларды игеру. Мазмұны: мәдениетаралық коммуникация. Көп мәдениетті орта. Мәдени сезімталдық ұғымы, мәдениетаралық диалог жағдайында ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау шеберлігі. Қазіргі заманғы цифрлық этикет және орыс және шет тілдеріндегі іскерлік хат алмасу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Мультилингвизмді зерттеу әдістемесі

    Мақсаты: тілдік байланыс аймақтарындағы көп тілдік тілдік жағдайларды жүйелі талдау үшін әдіснамалық құралдарды игеру. Мазмұны: әр түрлі типтегі тілдік байланыстар: дәстүрлі, белгілі бір аумақтармен және физикалық шекаралармен байланысты және физикалық шекаралардың символдық болып өзгеруіне байланысты қазіргі заманғы. Үш өлшемді ескере отырып, тілдік жағдайларды талдау: коммуникативтік, лингвистикалық (қолданылатын тілдердің формалары және олардың өзара қарым-қатынасы) және психологиялық (тілдік қиялды, тілдік репрезентациялар мен аттитюдтерді сипаттау және бағалау).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Филологиядағы жасанды интеллект*

    Мақсаты: студенттердің филологиялық зерттеулерде, табиғи тілді өңдеуде және цифрлық гуманитарлық ғылымдарда жасанды интеллект әдістерін қолданудағы теориялық білімі мен практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Филологиялық мәселелерді шешу үшін жасанды интеллект технологиясының құралдарын пайдалану дағдыларын дамыту: үлкен мәтіндік корпусты талдау, авторлық стильді тану, машиналық аударма және семантикалық талдау. AI этикасының ресейлік және халықаралық кодекстері шеңберінде гуманитарлық ғылымдардағы АИ әлеуеті мен шектеулерін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Жоғары оқу орындарының педагогикасы мен психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Филологиялық бағыттағы электронды курстарды әзірлеу

    Мақсаты: Электрондық курстық филологиялық бағыттылықты жобалау, әзірлеу, талдау және қолдану шеңберінде нормативтік және цифрлық дағдыларды жетілдіру. Мазмұны: электрондық курстарды құру рәсімі мен әдістемесі, филологиялық бағыттағы жеке цифрлық білім беру өнімін әзірлеу үшін теориялық және практикалық база. Электрондық курстарды әзірлеу дағдыларын қалыптастыру: электрондық оқытудағы дизайн негіздері, материалды цифрлық ортада беру тәсілдері, оқу құралын электрондық форматқа ауыстыру тетіктері, әдіснама мен техника тұрғысынан электрондық білім беру өнімдерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Аралас оқыту форматында әдебиетті оқыту әдістемесі

    Мақсаты: офлайн және онлайн оқыту форматтарын сәтті үйлестіре отырып, әдебиетті оқыту әдістемесін игеру. Мазмұны: мектепте және университетте Әдебиетті оқытудың заманауи әдістемесінің негізгі түсініктері мен бағыттары.Мектепте және ЖОО-да, оның ішінде шетелдік аудиторияда Әдебиетті оқытудың ерекшелігі; білім беруді цифрландыру шеңберінде жаңа білім беру үрдістерін қолдана отырып, аралас оқыту форматында конспектілерді модельдеу, сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Корпус лингвистикасының әдістері

    Мақсаты: қазіргі ғылыми парадигмадағы жаңа білім ретінде корпустық лингвистиканың әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: Корпустық лингвистика, пән міндеттері. Корпустық лингвистиканың құралдары және оны зерттеу және педагогикалық қызметте қолдану. Орыс тілі корпусы, сондай-ақ ТМД және Ресей Федерациясы халықтарының тілдер Корпусы (Алматы Қазақ тілі корпусы, Шығыс армян ұлттық корпусы, қалмақ корпусы, тәжік тілінің ұлттық корпусы, қазіргі татар тілінің жазбаша корпусы және т.б.).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қызметтегі шет тілі*

    Мақсаты: білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгеру деңгейін арттыру, академиялық, ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметтің әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерін шешу үшін шет тілінде қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: оқу дағдыларын жетілдіру: шет тіліндегі ғылыми, әдістемелік әдебиеттерді оқу. Жазу дағдыларын дамыту: зерттелетін тақырып немесе проблема аясында ғылыми мәтіндерді шығару. Ғылыми мәтіндерді рефераттау және аннотациялау, түйіндеме құрастыру. Әр түрлі ғылыми жанрдағы мәтіндерді жазу: ғылыми зерттеу тақырыбы немесе мәселесі бойынша баяндама, презентация, тезистер және мақала дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Лингвистикалық прагматика және стилистика

    Мақсаты: қазіргі заманғы стилистика және лингвистикалық прагматика туралы білім жүйесін тереңдету, әр түрлі типтегі және стильдегі мәтіндерді генерациялау, атрибуциялау және аудару кезінде орыс тілінің стилистикалық және лингвопрагматикалық ресурстарын тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі орыс тілінің лингвопрагматикалық және стилистикалық ресурстары. Экстралингвистикалық және лингвистикалық факторларды талдауға негізделген мәлімдеме мен коммуникативті ниеттің жасырын мағынасы. Мәдениетаралық контексттегі мәдениетаралық прагматика және түсіну мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Мәтінді герменевтикалық талдау

    Мақсаты: герменевтика туралы ғылым ретінде идеяларды қалыптастыру, көркем мәтінді түсіну және түсіндіру дағдыларын игеру. Мазмұны: Көркем мәтінді герменевтикалық талдаудың жолдары мен әдістері. «Үйрену» және «эмпатия» өнері. Герменевтика түсіндіру өнері және теориясы ретінде. Мәтіннің мәні оның объективті (сөздердің мағынасы) және субъективтік (авторлардың ниеті) негіздеріне негізделген. Мәтінді терең түсініп, талдап оқу.Көркем мәтінді герменевтикалық талдаудың жолдары мен әдістері. «Үйрену» және «эмпатия» өнері. Герменевтика түсіндіру өнері және теориясы ретінде. Мәтіннің мәні оның объективті (сөздердің мағынасы) және субъективтік (авторлардың ниеті) негіздеріне негізделген. Мәтінді терең түсініп, талдап оқу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Көркем мәтінді жүйелік талдау әдістемесі

    Мақсаты: көркем шығармашылықты кешенді зерттеу әдістемесін қолдану дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: көркем шығармашылықты жан-жақты зерттеу әдістемесі. Шығармашылық процестің нәтижесі ретінде көркем шығарманы зерттеуге жүйелі және жан-жақты көзқарас. Өнер туындысы жүйе ретінде. Әдебиеттің үш түрінің көркем туындысының мазмұны мен формасының төрт деңгейлі жүйесі. Жұмыс атауының деңгейі. Көркем мәтіндегі қазіргі хронотоптың жоғарғы және төменгі шекараларының деңгейлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • БАҚ филологиялық қолдау

    Мақсаты: магистранттарды БАҚ-тағы филологияның рөлімен, редакторлық және журналистік қызмет саласындағы олардың эрудициясын кеңейту және байыту үшін БАҚ-ты филологиялық қамтамасыз етудің мәселелері мен аспектілерімен таныстыру. Мазмұны: филологияның БАҚ-тағы рөлі мен орны. БАҚ-ты филологиялық қамтамасыз ету үшін қажетті кәсіби құзыреттер. Қазіргі коммуникация, медиалингвистика теориясының негізгі ережелері. Массмедиа дискурсының тілі мен стилінің ерекшеліктері. Медиа мәтіндерді құру, редакциялау және талдау, мерзімді баспа жанрларын зерттеу технологиялары. БАҚ жариялауды талдау және құру дағдылары, сондай-ақ спичрайтинг дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аударма ісі аспектісіндегі қарама-қайшы лингвистика

    Мақсаты: сәтті ауызша және жазбаша аударманы сәтті жасау үшін, сондай-ақ машиналық аудармадан кейін мәтіндерді редакциялау үшін қажетті контрастивті лингвистика саласындағы білім жүйесін кеңейту. Мазмұны: контрастивті лингвистика оның құрылымы, мазмұны, қалыптасу тарихы аспектісіндегі ғылыми пән ретінде. Ұқсас пәндермен байланыс, контрастивті лингвистиканың негізгі әдістері, тәсілдері мен модельдері. Екінші тілді меңгерудегі когнитивті модельдер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дискурс және интернет-байланыс

    Мақсаты: интернет-коммуникацияның тілдік және жанрлық ерекшелігін зерттеу, магистрант-филологтардың лингвистикалық эрудициясын кеңейту және байыту. Мазмұны: дискурс терминінің түсініксіздігі. Интернет байланысы туралы түсінік. Институционалдық дискурстың түрлері (саяси, спорттық, бұқаралық-ақпараттық, көркем, оқу), сондай-ақ интернет-коммуникациядағы бейресми қарым-қатынас (тұрмыстық диалогта, әлеуметтік желілерде). Виртуалды дискурс түсінігі. Әр түрлі дискурсивті тәжірибелердегі стратегиялар мен тактикалар, соның ішінде интернет-коммуникациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу және жобалық жұмыс

    Мақсаты: магистранттардың өз ғылыми жобаларын іске асыруға дайындығын қалыптастыруға және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша түрде ұсынуға бағытталған құзыреттерін дамыту. Мазмұны: академиялық дискурстың ерекшеліктері: стилі, жанрлары, проблематикасы. Зерттеу тақырыбы мен мәселесі. Проблематизациялық стратегиялар. Академиялық мәтіндегі объективтілік және субъективтілік. Жұмыстың мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау. Жұмыстың тақырыбы мен нысанын ажырату. Дереккөздер мен әдебиеттерге шолу. Зерттеудің теориялық және эмпирикалық материалымен жұмыс. Зерттеудің өзектілігі, ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық маңыздылығы. Зерттеу әдістері. Зерттеу гипотезасы және нәтижелері. Библиографияны жобалау. Пайдаланылған әдебиеттер тізімін келтірудің және рәсімдеудің негізгі ережелері. Академиялық ортада плагиаттың таралуы: себептері, салдары, күресу жолдары. Рецензияланған журналдар және "қоқыс тізімі". Аңдатпаның түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері. Ғылыми мәтінді рецензиялау. Ғылыми жоба және ғылыми жобалық қызмет. Ғылыми конкурстарға өтінімді ресімдеу бойынша ұсынымдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі лингвистикалық концепциялар

    Мақсаты: интегралдық сипаттағы қазіргі лингвистикалық бағыттар туралы білім жүйесін тереңдету және кеңейту, болашақ филология магистрлерінің жалпы ғылыми және кәсіби эрудициясын байыту. Мазмұны: қазіргі лингвистикадағы ғылыми парадигмалардың ауысуы зерттеу нысаны ретінде "Тіл және адам" дихотомиясымен сипатталады. Қазіргі лингвистикалық тұжырымдамалардың лингвофилософиялық негіздері. Лингвомәдениеттану, когнитивтік лингвистика, концептология, прагматика немесе сөйлеу актісі теориясы, дискурстану, медиалингвистика және т.б. Олардың негізгі теориялық постулаттары мен зерттеу әдістемелері. Қолданбалы лингвистикадағы AI. Есептеу және корпустық лингвистика: үлкен мәтіндік деректерді талдау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері

    Мақсаты: магистр-филологтардың лингвистикалық ойлауын жетілдіруге мүмкіндік беретін лингвистиканың өзекті бағыттары туралы түсініктерді тереңдету. Мазмұны: қазіргі лингвистикалық ғылымның негізгі ғылыми тұжырымдамалары мен бағыттарының мәні. ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы орыс тіл білімінің өзекті мәселелері. Теориялық және қолданбалы лингвистиканың негізгі ғылыми бағыттары, Негізгі антропо-бағдарланған ғылыми бағыттардың пәні мен міндеттері. Зерттелетін лингвистикалық тәсілдер аспектісіндегі лингвистикалық фактілер мен бірліктер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Поэзия, эпос, драма шығармаларын жүйелі зерттеудің теориялық, әдіснамалық және әдістемелік аспектілері

    Мақсаты: қазіргі әдебиет ғылымының негізгі теориялық категориялары мен тұжырымдамалары туралы білімді біріктіру. Мазмұны: мәтін атауын талдаудың функциясы, әдістері мен тәсілдері. Мәтіндегі хронотопты анықтау функциясы, әдістері мен тәсілдері. Белсенді орталықтан кері қозғалыстағы мәтінді талдау функциясы, әдістері мен тәсілдері. Мәтін идеясы мен стилін анықтау әдістері ментәсілдері. Көркем шығарманың мазмұны мен формасы жүйесінің қорытындылардағы көрінісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Типологиялық лингвистика

    Мақсаты: ғылыми ойлау мен лингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Типология ғылыми таным әдісі ретінде. Лингвистикалық типология. Типологияның басқа лингвистикалық пәндермен байланысы. Жалпы типология. Жеке типология. Тарихи (диахрондық) типология. Ареальды типология. Құрылымдық типология.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Теориялық, қолданбалы және салыстырмалы лингвистиканың, әдебиеттанудың және филологиялық білімнің негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін олардың тарихи дамуы мен әлеуметтік-мәдени контекстінде философиялық және пәнаралық білімді түсіну және қолдану арқылы бағдарлау.
  • Мәдениетаралық диалог жағдайында академиялық, ғылыми және кәсіби қызметте сәтті ауызша және жазбаша өзара іс-қимыл жасау үшін шет тілін пайдалану.
  • Негізгі еңбек функцияларын (оқыту, ғылыми зерттеулер жүргізу, ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүргізу, студенттерді әлеуметтендіру) орындау процесінде психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, әріптестермен және студенттермен ұжымда жұмыс істеуді, олардың зерттеушілік дағдыларын тиімді дамытуды ұйымдастыру. басқару іс-әрекетінің сипаттамасы, сәтті вербальды қарым-қатынас және риторика заңдылықтары.
  • Университетте орыс тілі мен әдебиетін, оның ішінде орыс тілін шет тілі ретінде зерттеу мен оқытуда инновациялық білім беру және цифрлық технологияларды және жасанды интеллектті тиімді қолдана отырып, олардың ғылыми-педагогикалық қызметін жобалау және енгізу.
  • Ғылыми жоба бойынша оның дамуының барлық кезеңдерінде жұмыс істеу, ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын көрсету (іздеу, талдау, жүйелеу және т.б.), сондай-ақ жаңа идеяларды болжау және генерациялау, филологиялық зерттеудің әдістемелік тәсілдерін қолдану және лингвистика мен әдебиеттанудың қазіргі ғылыми парадигмасының негіздері.
  • Мәтінмен филологиялық жұмыстың кең ауқымды әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, дискурсивті, мәтінаралық, герменевтикалық, салыстырмалы, жүйелік талдауларды дұрыс талдап, түсіндіріп, редакциялай отырып, материалдарды баспаға уақытылы және сапалы дайындау үшін редакциялық жұмысты ұйымдастыру.
  • Кәсіби қызметтегі зерттеу, практикалық және басқарушылық міндеттерді шешуде ойлау мәдениеті мен сөйлеу техникасын көрсете отырып, коммуникативті стратегиялар мен тактикалардың,риторикалық және стилистикалық әдістердің кең спектрін қолдану.
  • Тілді жүйелі сипаттау мен қызмет етуде,оның белсенді процестері мен даму трендтерінде,сөйлеу, мәдениетаралық және интернет-коммуникацияда заманауи әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып және дәлелді тұжырымдарды ұсына отырып өз бетінше зерттеу дағдыларын меңгеру.
Top