8D01503 Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты IT-технологиялар және білім беруді ақпараттандыру саласындағы білім шекарасын кеңейтуге өзіндік ерекше зерттеулермен үлес қосуға қабілетті жоғары білікті, бәсекеге қабілетті және кәсіби - мобильді PhD докторын дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Академиялық хат
Мақсаты: докторанттарда ғылыми-педагогикалық кадрлардың өздерінің зерттеу жобаларын іске асыруға дайындығы мен қабілетін қалыптастыруға және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда ұсынуға бағытталған тиісті құзыреттерді дамыту. Мазмұны: академиялық дискурстың ерекшеліктері: стилі, жанрлары, проблемалары. Зерттеу сұрағын қою. Кіріспе құрылымы және оның ғылыми жұмыс нәтижелерін ұсынудағы рөлі. Библиография мен анықтамалық аппаратты ресімдеу. Аннотациялардың түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері. Ғылыми мәтінге шолу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ЖОО және мектепте білім беруді ақпараттандырудың өзекті мәселелері
Мақсаты: білім беру қызметінің барлық түрлерін ақпараттандыру әдістемесін, технологиялары мен құралдарын меңгерген педагогикалық жоғары оқу орындарының мамандарын даярлау. Мазмұны: білім беруді ақпараттандыруға кіріспе. Ақпараттандырудың техникалық құралдары. Білім беруді ақпараттандыру технологиялары. Білім берудегі Интернет. Білім беру қызметін ақпараттандыру әдістері. Оқытуды ақпараттандыру құралдарын әзірлеу. Ақпараттық білім беру ортасы және ақпараттық білім беру кеңістігі. Педагогтердің ақпараттандыру құралдары мен әдістерін қолдануға дайындығын қалыптастыру факторлары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; докторанттарды ғылыми білімге баулу, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті. Мазмұны: ғылымның негізгі түсініктері, терминологиясы және анықтамалары. Ғылымдардың жіктелуі. Ғылыми танымның әдіснамалық негіздері. Ғылыми танымның эмпирикалық және теориялық деңгейлері. ҒЗЖ ұйымдастыру. ҒЗЖ, ОКБ, УИРС туралы жалпы мәліметтер. Ғылыми зерттеу әдістері. Тақырыпты таңдау және ҒЗЖ орындаудың негізгі кезеңдері. ҒЗЖ ұйымдастыру. Тәжірибелік деректерді өңдеу. Экономикалық-математикалық модельдеу. ҒЗЖ нәтижелерін ресімдеу. ҒЗЖ нәтижелерін енгізудің орындылығын негіздеу. Зерттеу бағдарламасын құру. Ұсынылған гипотезаға негізделген ғылыми іздеу жолы. Ғылыми міндеттерді іске асырудың өзіндік жолдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
IT - технологиясының әдістемелік аспектілері
Мақсаты: IT-инфрақұрылымды дамыту және басқару саласындағы теорияны, әдістер мен технологияларды оқыту, әртүрлі бейіндегі және ауқымдағы IT-инфрақұрылымды басқару және дамыту, сондай-ақ IT-инфрақұрылымды тиімді құру мен жаңғыртудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: әр түрлі бағыттағы ұйымдардың қызметіндегі IT - технологиялар. Кәсіпорынның it технологияларының архитектурасы және бизнес архитектурасы. Қазіргі кезеңде ақпараттық технологияларды дамыту. Клиент-серверлік жүйелер. Деректер орталықтары. Бизнес-процестерде ақпараттық технологияларды интеграциялау. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Ұйымның it-инфрақұрылымы - түсіндіру аппараты. Ұйым қызметіндегі IT-инфрақұрылымның рөлі мен функциялары. Кәсіпорынның IT-инфрақұрылымын басқару принциптері. Ақпараттық технологияларды процестік басқару негіздері. Ұйымның IT-процестерін модельдеу әдістері. Ұйымның IT-инфрақұрылымын басқару жабдықтары мен жүйелері. IT-инфрақұрылымды басқару құралдары мен жүйелері. Шағын және орта кәсіпорындардың IT-инфрақұрылымын басқару құралдары. It инфрақұрылымының қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Жоғары оқу орындарында жасанды интеллектті бейімді оқыту жүйесіне кіріктірудің әдістемелік негіздері. Білім беру ортасында жасанды интеллектті пайдаланудың этикалық-педагогикалық аспектілері: жауапты әдістемені әзірлеу. Онлайн оқыту үшін жаңа буынның интеллектуалды репетиторлық жүйелерін әзірлеу. Мұғалімдердің біліктілігін арттыру жүйесіне жасанды интеллект енгізудің кешенді әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық деректерді математикалық әдістермен компьютерлің өңдеу
Мақсаты: білім беру процесін талдау және оңтайландыру үшін математикалық әдістерді қолдана отырып, педагогикалық деректерді компьютерлік өңдеу әдістерін зерттеу. Мазмұны: Деректерді жинау және сақтау: компьютерлік жүйелерді қолдана отырып, педагогикалық деректерді жинау және ұйымдастыру әдістері. Статистикалық талдау: білім беру деректерін талдау және заңдылықтарды анықтау үшін статистикалық әдістерді қолдану. Машиналық оқыту: студенттердің үлгерімін болжау және білім беру бағдарламаларын оңтайландыру үшін машиналық оқыту әдістерін қолдану. Кластерлік талдау: сипаттамалары мен қажеттіліктері ұқсас студенттер тобын анықтау үшін кластерлік талдауды қолдану. Оқу процесін модельдеу: оқу процесін модельдеу және оңтайландыру үшін математикалық модельдерді әзірлеу. Болжау және оңтайландыру: оқу нәтижелерін болжау және білім беру стратегияларын оңтайландыру үшін математикалық әдістерді қолдану. Эксперименттік талдау: педагогикалық деректерді өңдеудің әртүрлі әдістерінің тиімділігін тексеру үшін эксперименттік зерттеулер жүргізу. Этикалық аспектілер: компьютерлік әдістерді қолдана отырып, педагогикалық деректерді пайдалану мен талдауға қатысты этикалық мәселелерді қарастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқытудың инновациялық технологияларының дамуының заманауи бағыттары
Мақсаты: оқу процесін оңтайландыру және оның тиімділігін арттыру үшін инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқытудың қазіргі тенденцияларын зерттеу. Мазмұны: Бұлтты технологиялар: оқу материалдарын сақтау және бөлісу үшін бұлтты Қызметтерді пайдалану. Оқытудың интерактивті әдістері: интерактивті оқу құралдарын жасау үшін виртуалды және кеңейтілген шындықты енгізу. Деректерді талдау: білім беру процесін жекелендіру үшін деректерді талдауды қолдану. Онлайн білім беру: Қашықтықтан оқытуға арналған онлайн платформалар мен курстарды дамыту. Интерактивті Оқу материалдары: оқушылардың назарын аудару үшін мультимедиялық оқу материалдарын жасау. Оқытудың гибридті формалары: дәстүрлі және заманауи тәсілдерді біріктіретін аралас оқыту әдістерін қолдану. Адаптивті оқыту: оқушылардың жеке қажеттіліктеріне бейімделе алатын оқыту жүйелерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Теориялық информатиканың өзекті мәселелері
Мақсаты: қазіргі информатиканың теориялық және қолданбалы мәселелері мен it технологияларының даму тенденциялары контекстінде олар жүргізетін зерттеулердің өзектілігі мен ғылыми жаңалығы туралы негізделген түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: Информатика тарихы, әдістемесі және философиясы. Ақпараттық ғылымдардың белгілі классификацияларына шолу. Ақпараттық революциялар және ИТО (оқытудың ақпараттық технологиялары). Ақпарат теориялары және мәселелері Л. Флориди. К. Шеннонның математикалық байланыс теориясы. Биологиядағы ақпарат теориялары. Эволюциялық биофизикадағы ақпарат метафорасы
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім деңгейін бағалауды компьютерлік өңдеу және талдау
Мақсаты: білім беру процесінде алынған білім мен дағдылардың сапасын бақылау жүйесін әзірлеу. Оқу процесінде оқу нәтижелерін бағалауды бақылаудың дәстүрлі және жаңа әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктері мәселелерін зерттеу. Оқу нәтижелерін ғылыми негізделген тексеру жүйесін құру, оқу бағдарламасын игерудің нақты және жоспарланған деңгейі арасындағы айырмашылықты белгілеу. Мазмұны: білімді тексеру түрлері, компьютерлік тесттердің негізгі қасиеттері, компьютерлік тестілерді құруға арналған бағдарламалардың мүмкіндіктеріне шолу. Оқыту сапасын бағалауда компьютерлік тестілеуді қолдану мүмкіндіктері. Бағалауды тіркеу және талдау үшін автоматты жүйені пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми мақалаларды іздеу, зерттеу және құру ережелері мен принциптерін сақтай отырып, ғылыми ақпараттың мәтіндерін жариялау үшін халықаралық рецензияланған дерекқорлар мен ресурстарды пайдаланыңыз
- Оқытудың инновациялық технологияларын және білім беруді дамытудың заманауи бағыттарын қолдана отырып оқыту
- Зерттеу сұрақтарын тұжырымдауды, эксперименттер жүргізуді, деректерді талдауды және нәтижелерді түсіндіруді қоса алғанда, тиімді зерттеу әдістемелерін әзірлеу
- Қазіргі ғылымның философиясы мен әдіснамасын қолдана отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу
- Оқытудың ең жақсы нәтижелеріне қол жеткізу үшін информатиканы оқытуда заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби міндеттерді шешу
- Виртуалды Білім беру ортасында оқыту үшін бағдарламалық қосымшалар мен білім беру модульдерін жасаңыз