8D01503 Информатика педагогін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Информатиканы оқыту саласында табысты ғылыми-педагогикалық қызметке қол жеткізу үшін іргелі теориялық-әдіснамалық білімді, зерттеу дағдыларын меңгерген философия докторын (PhD) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
BigDate технологиясы негізінде білім беру жүйесін жетілдіру мәселелері
BigDate технологиясын білім беру саласына қолданудың шетел тәжірибесін; Қазақстанның осы тақырыптағы қазіргі кездегі мәселелерін; BigDate технологияға негізделген білім беру жүйесінің әдіснамалық принциптері мен оқыту технологияларының ерекшеліктерін, педагогикалық-ұйымдастырушы шарттарын зерттеуге бағытталады. Ғылыми-зерттеу жұмыста BigDate технологияны білім беру саласына қолдану идеяларын талдай отырып өз идеяларын ұсыну мен зерттеу нәтижелерін дәйектеу жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Онлайн-оқытудың өзекті мәселелері
Қазақстанның білім берудегі онлайн-оқытудың қазіргі кездегі даму кезеңін; жоғары технологияларға негізделген білім берудің әдіснамалық принциптері мен оқыту технологияларының ерекшеліктерін; онлайн оқытудың педагогикалық-ұйымдастырушы шарттарын зерттеуге бағытталады. Ғылыми-зерттеу жұмыстары аясында жүргізілетін жобалық жұмыста жоғарғы технологияларды онлайн-оқытуда қолдану идеяларын бағалай отырып өз идеяларын іске асыруды көздейді, өздерінің ерекше зерттеу нәтижелерін жариялау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
«Педагогика философиясы мен әдістемесі» курсының мазмұны «педагогикалық әдістеме» ұғымының мәні мен қызметі туралы мағлұмат береді; әдістемелік мәдениетті біліммен, біліммен және дағдымен қаруландырады, докторанттардың ғылыми және практикалық зерттеу қызметінде әдістемелік заңдылықтарды, принциптерді, зерттеу әдістерін дұрыс қолдана білуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беруде жасанды интеллектті қолданудың өзекті мәселелері
Курс білім беру практикасындағы нақты технологияларға және нақты мәселелерге бағытталған. Курс білім беруде жасанды интеллектті қолданудың үш негізгі компонентін, соның ішінде есептеу қуатын, интеллектуалды алгоритмдерді және нақты әлем сценарийлерін қамтиды. Тақырыптарға интеллектуалды оқыту ортасы, интеллектуалды оқыту процестері, интеллектуалды мұғалім көмекшісі, білім беруді интеллектуалды бағалау кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Пәннің мақсаты - білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау мен түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұнында академиялық жазылым және субъектілер арасындағы өзара әрекеттесу жүйесі туралы түсінік қалыптастыру, академиялық жазылым технологиясы мен оны бағалау критерийлерінің жүйесін игеру, пәнаралық білімдерді интеграциялау, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіру, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс нәтижесінде ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты- білім беру саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізудің әдіснамалық негіздері туралы базалық білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұнында ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері туралы білімдер, ғылыми зерттеу әдістері мен логикасы туралы түсініктер, деректерді жинау мен ғылыми ақпаратты өңдеу, мұғалімнің іс-әрекеті мен сабақты зерттеуді ұйымдастыру принциптері және зерттеу нәтижелерін ресімдеу мәселелері қамтылған. Сонымен қатар, дерекқорлармен жұмыс істеу нәтижесінде ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыру және білім алушыларды ғылыми-зерттеу жұмыстарына тарту мүмкіндіктерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу және деректер талдаудағы жасанды интеллект технологиялары
Пән ғылыми-зерттеу үдерісінде жасанды интеллект (ЖИ) әдістерін қолданудың теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән аясында білім алушылар машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілдерді өңдеу, деректерді болжау және визуализациялау құралдарын зерттейді. Сонымен қатар, үлкен деректермен жұмыс істеу, үлгілер құру және зерттеу нәтижелерін интерпретациялау дағдылары қалыптасады. Пән ғылыми мәселелерді шешуде ЖИ технологияларын тиімді қолдануға мүмкіндік беретін кәсіби білім мен машықтарды дамытуға негізделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Информатиканы оқыту саласындағы іргелі зерттеулердің бағыттарын және ғылыми-зерттеу нәтижелерін практикаға енгізе отырып, ғылыми зерттеу әдістерін анықтайды
- Академиялық адалдық мәдениетін ұстана отырып, ғылыми жұмыстардың мәтініне ғылыми-сараптамалық бағалауды әзірлейді
- Практикалық кәсіби мәселелерді шешу үшін өз жетістіктерін әріптестерге, ғылыми қоғамдастық пен кең жұртшылық назарына ұсынады
- Информатиканы оқытудың өзекті мәселелері мен ғылыми көзқарастарды талқылайды
- Зерттеу нәтижелердің ұлттық және халықаралық деңгейде тануын қамтамасыз ету үшін ғылыми жарияланымдардағы жаңа және күрделі идеяларды пайдаланады
- Білімге негізделген қоғамның дамуына ықпал ету үшін ерекше идеялармен информатика ғылымының жаңа бағыттарын дамытуда өз көзқарасын қорғайды