6B11141 Спорт менеджменті, жүзу және нұсқаулық іс в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жұмыс және демалыс орнында, сондай-ақ сауықтыру, рекреация, дене шынықтыру және спорт саласында қызметін жүзеге асыратын ұйымдарда спортты басқару және бос уақытты ұйымдастыру саласындағы мамандарды сапалы даярлауды қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Мақсаты: спорттық дайындықтың психологиялық аспектілері және бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ететін спорттың психодиагностикалық әдістері қарастырылады. Білім алушылардың психикалық даму заңдылықтарын ескере отырып, оқу процесін басқарудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Психологияның негізгі принциптері, категориялары. Жеке тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктері. Жас психологиясының негізгі мәселелері. Спорттағы тұлға және команда психологиясы. Спорттағы Психорегуляция және қалпына келтіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру мен спорттағы aқпараттық технологиялар
Мақсаты: оқу процесінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану негізінде дене шынықтыру және спорт бойынша болашақ мамандардың кәсіби даярлығы мен құзыреттілігін арттыру. Студенттердің ақпараттық технологияларды тереңдетіп оқуға деген қызығушылығы мен қажеттілігін қалыптастыру, пәнаралық білім мен дағдыларды игерудің жоғары деңгейі, кәсіби құзыреттілікті арттыру. Мазмұны: Бағдарламалық материалды меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сауықтыру дене шынықтырудың физиологиялық негіздері
Мақсат. Спорттық физиологияның, қозғалыс физиологиясының және дененің барлық жүйелерінің физикалық белсенділікке бейімделуінің негізгі мәселелері зерделенеді. Мазмұны. Қозғалтқыш аппаратының физиологиясы. Қозғалысты басқару принциптері. Дене белсенділігіне бейімделу және дененің резервтік мүмкіндіктері. Физикалық қасиеттерді оқытудың физиологиялық негіздері. Дене шынықтырудың физиологиялық негіздері. Әртүрлі жынысты, түрлі жастағы және функционалдық жағдайдағы адамдармен дене шынықтыру сабағының ерекшеліктері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық медицина
Мақсаты: спорттық медицина саласында жүйеленген білімді, денсаулықты қалыптастыру, сақтау және нығайту заңдылықтары туралы ғылыми білімді қалыптастыру, дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын адамдарды бақылау мен бақылаудың заманауи әдістерімен танысу. Мазмұны: спорттық медицина негіздері және дәрігерлік бақылауды ұйымдастыру. Оқу сабақтары процесінде дәрігерлік-педагогикалық бақылаулар. Дәрігерлік-педагогикалық бақылауларды ұйымдастыру формалары. Спорттағы функционалды диагностика. Қатысушының денсаулығы. Спорттық жарақаттар мен аурулардың алдын алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорт және қоғам
Мақсаты: қазіргі қоғамдағы спорттың рөлі, спортты дамытудың елдің әлеуметтік - экономикалық саясатымен байланысы қарастырылады, спортты танымал ету және елдің халықаралық имиджін жақсарту үшін бұқаралық дене шынықтыру-спорттық іс-шаралар мен сауықтыру жаттығулары бағдарламаларын іске асыру бойынша практикалық дағдылар қалыптастырылады. Мазмұны: Спорттың мемлекет пен қоғамдағы орны мен рөлі. Спорттың қоғам дамуындағы және жеке тұлғаны әлеуметтендірудегі әлеуметтік рөлі. Қоғамның интеграциясындағы спорттың мүмкіндіктері. Спорт және Ұлт денсаулығы. Салауатты өмір салтының принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: академиялық сауаттылық және оның тиімді кәсіби қызмет үшін маңызы туралы білімді қалыптастыру және ақпараттық ресурстардың әртүрлі түрлерін сыни бағалауды, ақпаратты іріктеуді, трансформациялауды және білімді тиімді беруді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін негізгі құзыреттер кешенін дамыту. Мазмұны: академиялық жазу ғылыми коммуникация процесінің процедуралық дизайны ретінде. Академиялық мәтіндердің функциялары: сипаттамалық, сенімді, конструктивті. Академиялық мәтіндердің түрлері. Ағылшын және орыс тілді дәстүрлердегі академиялық мәтіндерді жазудың әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері. Академиялық мәтіндер мен академиялық тілге қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Емдік дене шынықтыру тарихы
Мақсаты: ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейін емдік дене шынықтырудың даму тарихын ұсыну. Мазмұны: ЕДШ-нің тарихи дамуы. Ежелгі Қытайдағы Медициналық және гимнастикалық мектептер. Ежелгі Үндістанда жаттығуларды қолдану тарихы. Ежелгі Греция мен Римнің философтары мен дәрігерлері. Әр түрлі ауруларда дене жаттығуларын қолдануды насихаттау және негіздеу. Жүзудің даму тарихы және суда дене жаттығуларын тірек-қимыл жүйесіне емдік әсердің гидрокинезотерапиялық кешенінің құралы ретінде қолдану. Массаждың даму тарихы. Қазіргі кезеңдегі ЕДШ, ЕДШ негізгі бағыттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: мамандығы туралы бастапқы мәліметтерді ұсыну, одан әрі кәсіби өсу үшін сапалы білім алуға ынталандыру. Мазмұны. ЕДШ-нің пайда болу тарихы. Дене шынықтыру перспективалары, білім беру бағдарламасының теориялық негіздері мен перспективалары. Спорттық оңалту мен рекреациядағы заманауи тәсілдер. Спортты басқару, оңалту және рекреация саласындағы даму эволюциясы және нормативтік-құқықтық ережелер. Нұсқау қызметі және саланы дамыту перспективалары туралы түсінік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: жасанды интеллекттің бағдарламалық құралдары мен әдістерін білімдерін, дағдыларын және практикалық қолдану саласында құзыреттер кешенін қалыптастыру, Әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен практикасының қазіргі жағдайы туралы тұтас идеяны қалыптастыру. Мазмұны: АИ-ге кіріспе. Негізгі ұғымдар және I. құралдармен танысу I. үлкен тілдік модельдер (LLM). Кодсыз жасанды интеллект платформалары. Генеративті жасанды интеллект құралдары. Кескінді тану құралдары. Табиғи тілді өңдеу құралдары (NLP Natural Language Processing). Жасанды интеллект арқылы деректерді визуализациялау. Және маркетинг пен жарнамада. Қаржыдағы АИ. Клиенттерге қызмет көрсетудегі AI. Білім берудегі АИ. Жасанды интеллекттің этикалық аспектілері. AI және қоғам. AI-дегі Болашақ тенденциялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: әдебиет тарихы, патриотизм және мәдени-рухани тәрбие контекстінде М. Әуезовтің шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Көркем ойлауды, өзін-өзі қамтамасыз ететін исландиялық іс-әрекет дағдыларын дамыту. Пәннің мазмұны М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңдері. М.Әуезовтің қызметі "Шолпан", "Абай"журналдарында. М. Әуезовтың Публицистикасы. "Қорғансыздар күні", "Қыр суреттері", "Оқыған азамат", "Көксерек" әңгімелеріне көркем шолу, Еңлік-Кебек пьесасы және" Килы заман"," Қараш-қараш" повесі,"Абай Құнанбаев" монографиясы, "Абай жолы"роман-эпопеясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Спорт негіздері және қолданбалы дене шынықтыру
Мақсаты: дене шынықтырудың әлеуметтік маңыздылығы және оның жеке тұлғаны дамытудағы рөлі, кәсіби қызметке дайындық қарастырылады, денсаулықты сақтау жүйесін, психикалық әл-ауқатты ұйымдастырудың және басқарудың практикалық дағдылары, психофизикалық қабілеттерін жетілдіру қалыптасады. Мазмұны.Гимнастика сабақтарындағы қауіпсіздік негіздері. Жеңіл атлетика түрлерінің моторикасы мен техникасын таныстыру, оқыту және меңгеру. Спорттық ойындардағы қауіпсіздік техникасының негіздері. Сауықтыру әдістерін меңгеру. Спорттық жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты – қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Пәннің мазмұны. Қаржылық жоспарлау және тұтынушылардың қауіпсіздігі. Ақшаны тиімді жұмсаудың және үнемдеудің негізгі әдістері мен тәсілдері. Жеке қаржылық ресурстарды қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, оның қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізудегі мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты сүзгілеу. Жауапкершілікті өз бетінше басқаруға ынталандыру және тұтынушының оңтайлы қаржылық мүмкіндіктері. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бос уақыттағы рекреациялық-сауықтыру технологиялары
Мақсаты: бос уақыт индустриясында дәстүрлі және инновациялық рекреациялық технологиялар қарастырылады; рекреациялық технологиялардың мәні мен құрылымы; бос уақыт қызметі саласындағы технологиялық процестің құралдары, нысандары мен әдістері; салауатты өмір салтын насихаттау бойынша бос уақыт саласында іс-шараларды өткізу кезінде рекреациялық технологияларды қолданудың практикалық дағдылары қалыптастырылады. Мазмұны.Қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайды талдау. Шығармашылық, тәуелсіз ойлау дағдыларын меңгеру. Рекреациялық іс-шараларды дайындау және әзірлеу технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Абайтану
Мақсаты: А. Құнанбаевтың шығармашылығы негізінде "Қазақтану" жобасында "ұлттық кодты" сақтау Мазмұны: ХІХ-ХХ ғасырлардағы Қазақстан тарихы мен қазақ әдебиетіне тарихи шолу. Абай мұрасын зерттеу ХХ-ХХІ ғ. Абай шығармашылығының хронологиясы. Абай-ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы. Абай - "Карамола ережесі" заңдар жинағын құрастырушы, қоғамдық маңызы. Абай-ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы рөлі, "тұтас адам"тұжырымдамасы. Абайдың "Қара сөздері", М .Әуезовтің" Абай жолы " роман-эпопеясы. Қ. Тоқаев" Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда", рөлі, маңызы .
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Саналы қабылдауды, сыбайлас жемқорлыққа көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлықтан, сыбайлас жемқорлық моральынан, этикадан моральдық бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихат, заңдылық идеяларын тарату, Заңға құрмет. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды түсінуге, өз ұстанымын дәлелді түрде қорғауға, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда ЖИ қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Гидрокинез терапиясы
Мақсаты: студентті бейімді дене шынықтыру және педагогикалық антропология саласындағы қызметке дайындау, ағзаның сумен қарым-қатынасының заңдылықтарын түсіну, дербес оңалту іс-әрекетінде қажетті білім, білік және дағдыларды игеру. Мазмұны. Дене шынықтыру жүйесіндегі гидрокинезотерапияның рөлі мен орны. Гидрокинезотерапияның ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері. Инвентарь және жабдық. Әртүрлі жастағы адамдармен су ортасындағы сабақтардың әдістемелік негіздері. Травматология мен терапиядағы Гидрокинезотерапия. Жүкті әйелдерге арналған сауықтыру жүзу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуникативті мәдениет негіздері
Мақсаты: қарым-қатынас жағдайындағы психикалық процестердің ерекшеліктері, әлеуметтік және пәндік бағдарланған қарым-қатынастың психологиялық мазмұны қарастырылады; қарым-қатынас жағдайында бағдарлау қабілеті қалыптасады; қарым-қатынастың этикалық және коммуникативті нормаларын, сондай-ақ сөйлеу және тілдік нормаларды сақтау дәрежесін бағалау. Мазмұны. Байланыс және байланыс. Өз және басқа адамдардың сөйлеуін редакциялау әдістемесі. Психологиялық әсер ету әдістері мен құралдары.Көпшілік алдында сөйлеуді талдау және жетілдіру әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Таңдап алған спорт түрінен жаттықтыру әдістемесі
Мақсаты: оқу процесінің құрылымдары, жаттығу сабақтарының техникасы мен түрлері зерделенеді, таңдаған спорт түрінде оқу-жаттығу сабақтарын өткізудің кәсіби дағдылары қалыптастырылады. Кәсіби қызметтің сипаттамасы. Мазмұны: Спорттық жаттығулардың негізгі құралдарының жіктелуі. Жаттығу техникасын оқыту әдістері. Спорттық жаттығу әдістері. Таңдалған спорт түріндегі дайындық түрлері. Жаттығу сабағының құрылымы және оны құру әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Таңдаған спорт түрінен теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: дидактика ережелері, дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі және спорттық дайындық стандарттарының талаптары негізінде айналысатындардың ерекшеліктерін ескере отырып, таңдалған спорт түріндегі оқу-жаттығу сабақтарын өткізу әдістемесі зерттеледі. Мазмұны: Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі. ИВС-да биомеханика негіздері бар Техника. Көмекші және жетекші жаттығулардың мәні. Техникалық бағыттағы спортшылардың жалпы және арнайы дене шынықтыру даярлығының мазмұны.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүзуді оқытудың теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: адамның су ортасындағы қозғалыстардың жалпы заңдылықтары туралы білім беру, жүзудің спорттық әдістері мен жүзуді оқыту әдістемесінің дағдыларын қалыптастыру, оқыту әдістемесін оқыту. Мазмұны. Жүзудегі қозғалыс белсенділігінің формалары. Судың физикалық қасиеттері. Динамикалық жүзу негіздері. Спорттық жүзу техникасы. Бассейндер, жабдықтар, инвентарь. Жүзуді оқыту әдістемесінің негіздері. Жүзудің спорттық әдістерін оқыту әдістемесінің негіздері. Жүзу техникасындағы қателіктер, олардың алдын-алу және түзету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Анатомия және спорттық морфология негіздері
Мақсаты: адам ағзасының анатомиялық құрылымына жалпы шолу жасалады, морфологиялық және анатомиялық зерттеу әдістерін қолдану дағдылары, спортшылардың физикалық белсенділігі мен функционалдық жағдайының әсерін бағалаудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны.Анатомиядағы зерттеу әдістері. Дене құрылымының жасушалық және тіндік деңгейі. Динамикалық морфологияны анықтау және оның сабақтас ғылымдармен (жас және конституциялық морфология), жыныстық диформизмді зерттеумен, биомеханикамен, спорттық морфологиямен және т. б. байланысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кинезотерапия
Мақсаты: спорттағы кинезитерапияның негізгі құралдары мен әдістері, әртүрлі жарақаттар кезінде қозғалыс функциясын қалпына келтіру жолдары ұсынылады. Қатысушылардың функционалдық жағдайын бағалау үшін инновациялық әдістерді қолданудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны. Бұлшықет-байлам аппаратының қысқа мерзімді бейімделуі. Бұлшықеттердің бейімделу реакциялары. Әртүрлі жарақаттардан кейін қозғалыс функцияларын қалпына келтіру. Бекіту және релаксация әдісі. Бұлшықет ауруы және зақымдануы. Бұлшықет деформациясы. Бұлшықеттің статикалық созылуын зерттеу. Бұлшықеттің баллистикалық созылуын анықтау. Фиксациялық-релаксациялық әдістемені талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: экономика, құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара әрекеттесуінің негіздері, экожүйелер мен биосфераның өнімділігі. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы кәсіпкерлік қызмет, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам өмірінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Субъектілердің қазақстандық құқығын, міндеттері мен кепілдіктерін білу және сақтау, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеу. Ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Жасанды интеллектің құқықтық негіздері. Инклюзия – халықаралық заңнаманың стратегиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру мен спорттың медициналық биологиялық негіздері
Мақсаты: дене шынықтыру және спортпен шұғылданатын адамдардың денсаулығын негізгі гигиеналық нормаларды, ережелер мен іс-шараларды білім мен пайдалану негізінде нығайту және сақтау. Мазмұны: Организм біртұтас өзін-өзі дамытатын және өзін-өзі реттейтін биологиялық жүйе ретінде. Организмнің анатомиялық-морфологиялық ерекшеліктері мен негізгі физиологиялық функциялары. Дененің функционалды жүйелері. Сыртқы орта және оның ағзаға және адам өміріне әсері. Шаршауды дамытудың анықтамасы және физиологиялық механизмдері. Шаршау факторлары және дене функцияларының жағдайы. Созылмалы шаршау және шамадан тыс жұмыс. Физикалық белсенділіктің әртүрлі түрлеріндегі шаршаудың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық жарақаттар
Мақсаты: спорт түріне, олардың айырмашылықтары мен алдын-алуына байланысты спорттық жарақаттар туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Спортшылардағы кәсіби аурулар мен жарақаттардың сипаттамасы. Спорттық жарақаттар таңдалған спорт түріне байланысты спорттық жарақаттардың себептері, олардың алдын алу. Тірек-қимыл аппаратының жарақаттары. Ашық және жабық зақымдану, жарақат дәрежесі туралы түсінік. Тіндердің зақымдануы. Жара инфекциясының түрлері. Қан кету түрлері, жүйке жүйесінің жарақаттары; перифериялық нервтердің зақымдануы (нервтің көгеруі және созылуы). Мидың шайқалуы, жұлынның зақымдануы. Ішкі ағзалардың жарақаттары. Мұрынның зақымдануы. Жүрекшенің зақымдануы. Көздің зақымдануы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Емдік дене шынықтыру сауықтыру құралдары
Мақсаты: халықтың әртүрлі топтарының денсаулығын нығайту, сақтау және қалпына келтіру үшін теориялық негіздерді, емдік дене шынықтыру әдістерін қалыптастыру. Мазмұны: ЕДШ әдісінің құралдары, нысандары, мазмұны. Еңбек терапиясының түрлері: қалпына келтіретін, қалпына келтіретін, кәсіби. Гимнастика. дене жаттығулары, қатаю, массаж, еңбек процестері, бүкіл қозғалыс режимін ұйымдастыру. Дене жаттығуларының жіктелуі. Тыныс алу жаттығулары. Реттік және саптық жаттығулар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттағы медициналық бақылау
Мақсаты: функционалды жағдай мен физикалық дамуды, дене шынықтыруды, әл-ауқатты диагностикалау. Мазмұны: дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын дәрігерлік бақылауды ұйымдастырудың негіздері, мазмұны. Тұрақты жаттығулар мен спортпен шұғылдану кезінде өзін-өзі бақылау. Дене шынықтыру және спортпен шұғылданушылардың функционалдығын тексеруге алғашқы көмек. Адам ағзасының әртүрлі функционалдық жүйелерінің физикалық дамуын, дене дайындығын және жай-күйін бағалау әдістері, дәрігерлік бақылау мен өзін-өзі бақылау нәтижелеріне байланысты қозғалыс белсенділігі мен спорт түрлерімен айналысуды ұйымдастыру ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сценарий шеберлігінің негіздері
Мақсаты: Сценарий жазу дағдыларын қалыптастыру және мәдени-тынығу іс-шараларын өткізу. Мазмұны: Сценарий жазудың негізгі түсініктері мен кезеңдері. Сюжеттің құрылымы және сценарий құрамы. Монтаждау әдістері. Мизансценаның түрлері. Әдеби-музыкалық композициялық материалдаодытаңдау. Шығыстардың схемаларын, фестивальдің ұйымдастырушылық жоспарының шамамен сценарий барысын құру. Демеушілермен және жарнама агенттерімен жұмыс жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Спорттық жарақат психологиясы
Мақсаты: спортпен шұғылдану кезінде алған жарақаттардың психологиялық негіздерін, спорттық жарақаттары бар адамдармен жұмыс істеудің психологиялық негізделген әдістерін зерттеу. Мазмұны. Спорт түріне байланысты спорттық жарақаттар. Спорттық жарақаттары бар адамдардың психологиялық мәселелері. Психологиялық көмек. Спорттық жарақаттары бар адамдармен жұмыс істеу әдістері. Психологиялық оңалту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бұқаралық мерекелерді ұйымдастыру
Мақсаты: Ұйымдастырушылардың бұқаралық мерекелерді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Бұқаралық мерекелердің типологиясы. Бұқаралық мерекелерді ұйымдастыру әдістері. Жаппай мерекелерді өткізудің формалары мен әдістері. Жаппай мерекелерді ұйымдастырудың принциптері мен әдістері. Жаппай мерекелерді бағыттаудың мәнерлі құралдары. Бұқаралық мерекенің шығармашылық-қоюшы тобының жаттығу жұмыстарының кезеңдері. Жаппай мерекелерді ұйымдастырудың заманауи ерекшеліктері. Сценарийлерді құру мен талдаудағы жасанды интеллект.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Спорттық метрология
Мақсаты: спорттағы метрология, стандарттау және бақылау негіздері, қозғалыс мүмкіндіктерін тестілеу негіздері қарастырылады, спорттық өлшеулер саласындағы білім, ұйымдастырушылық, басқарушылық зерттеулер жүргізудің практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Физикалық шамалар және олардың жіктелуі. Өлшеу нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістері. Спорттық жаттығуды басқару және бақылау. Спорттағы техникалық бақылау құралдары. Аспаптық бақылау әдістері. Оқу-жаттығу процесі мен жарыстарды ақпараттық-техникалық қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық жабдықтар және тренажерлар
Мақсаты: дене шынықтыру-спорттық құрылғылар мен жабдықтарға қойылатын талаптарды ескере отырып, спорттық бағдарламаларды іске асырудың практикалық дағдылары қалыптастырылады. Мазмұны: Дене шынықтыру және спорт сабақтарында қолданылатын тренажерлар мен жаттығу құрылғылары. Дене шынықтыру-спорт жабдықтарына, инвентарьға және әртүрлі спорт түрлерімен, оның ішінде қауіпсіздік техникасы тұрғысынан жарақтандыруға қойылатын талаптар. Техниканы оқытудағы, жаттығудағы және физикалық қасиеттерді қалпына келтірудегі тренажерлар мен жаттығу құрылғыларының рөлі. Халық арасында дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарына арналған қарапайым тренажерлер мен жаттығу құрылғылары. Тренажерларды жіктеудің негізгі принциптері. Жаппай пайдаланылатын спорт ғимараттарын жарақтандыруға арналған жабдық, инвентарь табелі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: дене тәрбиесінің қалыптасуының тарихи аспектілері және оның дене шынықтыру кәсіптік білім беру жүйесіндегі интеграциялық рөлі қарастырылады, маманның кәсіби қызметіндегі теориялық және әдістемелік ережелердің дағдылары, топ мүшесі ретінде жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны: Дене тәрбиесі мен спорттың теориясы мен әдістемесінің қалыптасуының тарихи аспектілері. Қозғалыс мәдениеті, адамның физикалық белсенді өмір салты. Дене тәрбиесі мен спорттың теориясы мен әдістемесін жоспарлау және бақылау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мақсаты: Мәтіннен қажетті ақпаратты, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіруді алыңыз. Кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін сөйлеу мінез-құлқының практикалық дағдылары қалыптасады. Ғылыми мәтінді құрастырудың тілдік құралдарын анықтайды және оларды өз көзқарасын білдіруде қолданады. Мазмұны: Кәсіби деңгейде байланыс орнатады, қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайына сүйене отырып, коммуникацияларды сауатты қалыптастырады. Қазақ (орыс) тілдерінде кәсіби қарым-қатынас саласында әртүрлі тілдік жағдайларда коммуникативтік ниеттерді табысты іске асырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Массаж
Мақсаты: физиологиялық және оның ағзаға емдік әсерін білу негізінде массаж жасаудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: массаждың жалпы негіздері. Массаждың ағзаға физиологиялық әсері. Массаждың жіктелуі. Сипау және сығу, ысқылау, уқалау әдістерінің сипаттамасы мен түрлері. Қозғалыс әдістерінің сипаттамасы мен түрлері. Жалпы және жеке массаж жасау техникасы. Емдік массаж.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Спорттық менеджмент және маркетинг теориясы мен практикасы
Мақсаты: спортты басқару теориясы мен практикасының негіздері қарастырылады, маркетингтік зерттеулер әдістемесін зерделеу негізінде спорттық ұйымдарды іске асыру және басқару үшін практикалық дағдылар, аналитикалық ойлау қалыптасады. Мазмұны: Дене шынықтыру және спорт маркетингінің негіздері. Дене шынықтыру және спорт тауарлар мен қызметтерді өндіру саласы ретінде. Спорттық менеджмент пен маркетингтің теориялық негіздері. Менеджменттегі өндірістік және экономикалық жағдайлар. Брендинг және спорттық брендті басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: ауызша және жазбаша кәсіптік-бағдарланған мәтіндердің, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы функционалдық ерекшеліктері қарастырылады, шет тілін пайдалана отырып, кәсіптік коммуникацияларды жүзеге асыру үшін сөйлеу мінез-құлқының практикалық дағдылары қалыптастырылады. Мазмұны. Кәсіби тақырыптағы ауызша сөйлеу. Кәсіби тақырыптар бойынша хабарламалар мен мәтіндер құрастыру. Кәсіби терминология.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
Мақсаты: дене шынықтыру және спорт гигиенасы саласында жүйеленген білімді қалыптастыру, дене шынықтыру және спортпен шұғылдану процесінде гигиеналық факторларды қолданудың практикалық дағдылары, сондай-ақ профилактикалық медицина саласында білім алу. Мазмұны: Дене тәрбиесі мен спортты ұйымдастырудағы негізгі гигиеналық нормалар, ережелер мен іс-шаралар, денсаулықты сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормалар. Жүктемелердің мазмұнына, көлеміне, қарқындылығына қойылатын гигиеналық талаптар. Ауа ортасының гигиеналық сипаттамасы. Спорт ғимараттарына қойылатын гигиеналық талаптар. Топтық және жеке сабақтар залдары үшін санитарлық-гигиеналық нормалар. Спортшыны әртүрлі спорт түрлерімен айналысуға дайындау жүйесіндегі гигиеналық факторлардың рөлі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Рекреациялық сала кәсіпорнын басқару
Мақсаты: студенттерді рекреация саласында кәсіпорынды басқару технологияларын іске асыруға дайындау. Мазмұны: рекреациялық кәсіпорынның экономикалық тиімділігі. Кәсіпорынның өміріне қауіп төндіретін қоршаған орта факторлары
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фитнес
Мақсаты: дене тәрбиесі процесінде фитнес құралдарын пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: фитнестің пайда болуы мен даму тарихы. Фитнес бағдарламаларының жіктелуі. Сауықтыру фитнес жаттығуларының принциптері. Фитнес сабақтарының теориясы мен әдістемесі. Ритмикалық гимнастика, степ-аэробика, йога, хатха-йога, фитбол-аэробика, памп-аэробика, кроссфит жаттығулардың жіктелуі, сабақтарды өткізу әдістемесі, сабақтарды өту кезіндегі қауіпсіздік техникасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Рекреациялық жүйелер
Мақсаты: халықты сауықтыру бойынша рекреациялық жүйелер мен қызметтер, функционалдық аймақтар мен жабдықтар туралы ұғымдарды қалыптастыру. Мазмұны. Рекреациялық-сауықтыру қызметтері нарығы. Сауықтыру индустриясы. Қазіргі заманғы спорт, дене шынықтыру және сауықтыру ұйымдары. Көпфункционалды сауықтыру, спорт, дене шынықтыру-сауықтыру орталықтары, стадиондар мен бассейндер. Физикалық рекреация, функционалды аймақтар және рекреациялық жүйелердің жабдықтары. Туризм рекреациялық-сауықтыру қызметтерінің маңызды түрлерінің бірі ретінде. Туризм түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физикалық оңалту және бейіндік дене шынықтыру мен спорттағы рекреация негіздері
Мақсаты: Бейімделетін дене шынықтыру теориясы мен ұйымдастыру саласындағы іргелі білімнің негіздері, денсаулық жағдайында ауытқулары бар және мүгедектермен нұсқаушылық қызметті теориялық даярлау қарастырылады. Мазмұны: Рекреациялық құралдар мен әдістері туралы түсінік. Бейімделетін дене шынықтыру теориясы және оны ұйымдастыру. Бейімделетін физикалық оңалту. Қатысушылардың функционалдық жағдайын бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Емдік-сауықтыру жүзу
Мақсаты: адам ағзалары мен жүйелерінің жекелеген аурулары мен зақымдануларын емдеу және белгілері туралы теориялық сұрақтар, сондай-ақ әртүрлі патологиялық жағдайлар мен жарақаттар кезінде емдік және емдік-сауықтыру жүзудің жеке әдістері қарастырылады. Мазмұны: емдік-сауықтыру жүзудің жалпы негіздері. Емдік-сауықтыру жүзумен айналысатындардың функционалдық жағдайын бағалау. Емдік-сауықтыру жүзу сабақтарын ұйымдастыру. Емдеу-сауықтыру жүзу сабақтарын өткізу әдістемесі. Емдік-сауықтыру жүзудің жеке әдістемелері
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Рекреациялық қызметке арналған базалық спорт түрлерінің негіздері
Мақсаты: рекреацияда базалық спорт түрлерін ұйымдастыру туралы базалық білім мен түсініктерді қалыптастыру, рекреациялық қызмет технологияларын ашу, рекреация туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Мазмұны. Рекреациялық қызметтің негізгі ұғымдары. Спорт демалыстың бір бөлігі ретінде. Жаттығу алдында және процесінде демалушылармен жұмыс. Негізгі спорт түрлерінің техникалық-тактикалық негіздері. Гимнастика, жеңіл атлетика, спорттық және ашық ойындарды қолдана отырып, рекреациялық-сауықтыру сабақтарын, жүзу бойынша рекреациялық-сауықтыру сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Су спорт түрлері
Мақсаты: судағы қозғалыс белсенділігімен байланысты су спортының ерекшеліктері және олардың бәсекеге қабілеттілігінің ерекшеліктері қарастырылады. Мазмұны: спорттық және қолданбалы жүзуді оқытудың тарихы, теориясы мен әдістемесі су спортымен танысу. Спорттық және қолданбалы жүзуді оқытудың техникасы мен әдістемесі, су ойындары және судағы ойын-сауық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Спорттағы нутрициология
Мақсаты: спорттық тамақтану принциптері, қоректік заттар, олардың өзара әрекеттесуі және денсаулық үшін рөлі туралы білімді қалыптастыру, физикалық қасиеттерді дамыту және жетілдіру үшін қоректік заттардың қауіпсіздігі мен дәстүрлілігі туралы білім қалыптастыру, тамақтану технологиясы негізінде дене шынықтыру және сауықтыру бағдарламаларын жүзеге асырудың практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: спортшылардың диеталарында ақуыздарды, көмірсуларды, майларды, микроэлементтерді және минорлық заттарды қолданудың негізгі стандарттары. Оқу және бәсекелестік процестердің сапасын қамтамасыз ететін заманауи технологиялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорт мекемелерінде басқаруды ұйымдастыру
Мақсаты: спорт мекемелерін басқаруды ұйымдастырудың құрылымы мен қызметтері, спорт менеджерлерінің нақты функциялары қарастырылады, спорттық қызметтер мен тауарларды ілгерілету үшін маркетингтік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны.Дене шынықтыру-спорт ұйымдары қызметінің құқықтық, ұйымдастырушылық, экономикалық және әлеуметтік негіздері. Дене шынықтыру және спорт субъектілері. Кәсіби спорт саласындағы қызметті реттеу ерекшеліктері. Дене шынықтыру іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу. Дене шынықтыру және спортты насихаттау және жарнама құралдарымен басқару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттағы бизнес жоспарлау
Мақсаты: жаттықтырушылық қызметті және оның коммерциялық дамуын бизнес-жоспарлау әдістемесі қарастырылады, техникалық-экономикалық есептеулер жүргізудің және спорттық ұйымдардың бизнес-жоспарларын әзірлеудің практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны. Дене шынықтыру және спорт саласындағы бизнесті жоспарлау. Бизнес-жоспардың құрылымы. Спорттағы бизнес-жоспарлауды дамыту мәселелері. Дене шынықтыру-сауықтыру кешенін құру жобасына арналған экспресс-бизнес-жоспар. Спорт ұйымдарының жұмысындағы Бизнес-жоспарлау: қазіргі жағдайы және даму перспективалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық рекреация
Мақсаты: Студенттерді рекреациялық іс-әрекеттің құралдарымен, түрлерімен және функцияларымен, рекреациялық жүйе ұғымымен және рекреациялық уақытты ұйымдастырумен таныстыру. Спортпен шұғылданатын қалпына келтіру процестерінің тиімділігін арттыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Физикалық рекреация ұғымдары, оның мақсаттары, міндеттері, негізгі құралдары. Рекреациялық уақыт, рекреациялық ресурстар және негізгі рекреациялық қызмет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейімделген қозғалыс рекреациясы
Мақсаты Денсаулық мүмкіндігі шектеулі адамдардың белсенді демалысын ұйымдастыру саласындағы ғылыми-практикалық білімдер, іскерліктер мен құзыреттер жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ оларды рекреация және спорттық-сауықтыру туризмі саласында іске асыру. Дене шынықтыру үшін дәстүрлі негізгі, фондық, қосалқы құралдар: дене жаттығулары; табиғаттың табиғи күштері; тамақтану, еңбек, демалыс, тұрмыс режимі. Бейімделген дене тәрбиесі. Бейімделген қозғалыс рекреациясы. Бейімделген спорт және физикалық оңалту
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде рекреация және қозғалысты оңалту
Мақсаты: әр түрлі жастағы және әртүрлі дене шынықтыру дәрежесіндегі адамдармен рекреациялық-сауықтыру іс-шараларын өткізу үшін студенттерді теориялық және практикалық даярлау. Мазмұны: физикалық рекреация теориясының, әдістемесінің және ұйымдастырудың негіздері. Дене шынықтыру сабақтарында дене жүктемелерін мөлшерлеу әдістемесі рекреациялық-сауықтыру жүйелері. Рекреациялық-сауықтыру қызметтері нарығын құру және оның қалыптасуындағы мемлекеттің рөлі. Сауықтыру - рекреациялық бағыттағы дене жаттығуларымен айналысу. Дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде сауықтыру бағытының принципі . Дене шынықтырумен айналысу кезінде дене жүктемесін мөлшерлеу әдістемесі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Рекреацияның сауықтыру, оңалту және бос уақытты өткізу нысандары
Мақсаты: рекреациялық бос уақытты ұйымдастырудың жалпы негіздері мен технологиялары туралы жүйелі көзқарас қалыптастыру; ойын, ойын-сауық, дене шынықтыру-сауықтыру қызметін ұйымдастырушылық қамтамасыз ету функцияларын орындауға дайындық. Мазмұны: әлеуметтік-мәдени саладағы мекемелерде демалыс пен ойын-сауықты ұйымдастыру технологиялары. Рекреацияның психологиялық-педагогикалық негіздері. Рекреациялық-ойын-сауық демалысының әлеуметтік-мәдени технологиялары. Рекреациялық-сауықтыру қызметінің технологиялары. Физикалық демалыс. Физикалық рекреация түрлерінің жалпы сипаттамасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорт негізі және дене шынықтырудағы ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу негізінде кәсіптік даярлау процесін жетілдіру жолдары қарастырылады, маркентингтік және басқарушылық зерттеулер жүргізудің және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізудің практикалық дағдылары қалыптастырылады. Мазмұны: Зерттеу жұмысын ұйымдастыру, жоспарлау және әдістеме тиімділігі. Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми зерттеулер әдістері. Зерттеуді жүргізу, ғылыми қызмет нәтижелерін математикалық-статистикалық өңдеу. Ғылыми зерттеу нәтижелерін енгізу және тиімділігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорт ұйымдарындағы басқару психологиясы
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары қарастырылады. Мазмұны. Дене шынықтыру-спорт ұйымдарының сыртқы экономикалық қатынастары. Туризм және спорттық туризм. Спорт және инновациялық процестер. Спорттық ұйымдардағы экономикалық қатынастарды өзін-өзі реттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттағы маркетинг
Мақсаты: Тұтынушыларды сегменттеу; позициялау; ассортимент саясатын қалыптастыру; баға белгілеу; маркетингтік коммуникация саласындағы дене шынықтыру-спорт ұйымының маркетингінің негізгі ерекшеліктерін қамтамасыз ету Мазмұны: Маркетингтің мәні. Маркетингтің негізгі категориялары. Маркетингтік қызметтің мазмұны мен мақсаттары. Мақсатты нарық. Мақсатты сегмент. Сегменттеудің мақсаты. Сегменттеу процесі . Сегменттеу әсерлері. Маркетингтік зерттеулер: түсінігі мен міндеттері. Маркетингтік зерттеулер схемасы . Тұтыну нарығы және сатып алушылардың мінез-құлық моделі. Сатып алушының мінез-құлқының сипаттамалары. Дене шынықтыру-спорт ұйымының тауар саясаты. Дене шынықтыру-спорт ұйымының маркетингтік қызметін ұйымдастыру. Спорттық маркетингтегі жасанды интеллект: жекелендіру, аналитика және жаңа технологиялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ойын-сауық бағдарламаларының технологиясы
Мақсаты: Ойын-сауық шараларын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Демалыс саласындағы ойын-сауық бағдарламаларын әзірлеудің әдістері мен технологиясы. Сахналаудың әртүрлі формаларының драматургиясының технологиясы. Сценарий драматургиясының және ойын-сауық бағдарламаларының режиссурасының ерекшеліктері. Ойын-сауық бағдарламаларын әзірлеу бойынша шығармашылық жұмыс. Ойын-сауық бағдарламаларын қою технологиясының негізі – нөмір. Қойылым менеджмент технологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорт саласындағы операциялық менеджмент
Мақсаты: операциялық менеджменттің шығу тегі, спорт саласындағы операцияның өнімділігі мен дизайны мәселелері қарастырылады, операциялық талдау құралдарын қолдану, олардың әрекеттерін түзету және әртүрлі әдістерді қолдану дағдылары қалыптасады. Мазмұны. Спорт саласындағы операциялық менеджмент және еңбек өнімділігі. Жаһандық спорттағы операциялық стратегия. Спорттық ұйымдағы жобаларды басқару. Спорт саласындағы операцияларды жобалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спортпен айналысу кезіндегі биохимиялық өзгерістер
Мақсаты: негізгі биохимиялық заңдылықтар тұрғысынан бұлшықет биохимиясы мен бұлшықет қызметінің теориялық негіздерін және олардың белгілі бір спорттық жүктемені орындау кезінде және демалыс кезінде көрінуін қамтамасыз ету. Мазмұны: бұлшықет биохимиясы және бұлшықет жиырылуы. Жиырылғыш ақуыздардың құрылымы мен қасиеттері. Спорттық өнімділіктің негіздері жаттығудың спортшылардың жұмысына әсері. Жасы және спорттық қабілеті. Әртүрлі жастағы адамдармен дене шынықтыру әдістемесінің биохимиялық негіздері. Спортпен шұғылдану кезінде ағзадағы биохимиялық өзгерістер. Спортшының жылдамдық-күштік қасиеттері мен төзімділігінің биохимиялық негіздері. Спорттық жаттығу процесінде биохимиялық бейімделу заңдылықтары. Дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде биохимиялық бақылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық іс-шаралар және ойын-сауық бағдарламаларының технологиялары
Мақсаты: Спорттық-сауықтыру бағдарламаларын ұйымдастыру принциптері мен әдістерін қалыптастыру. Мазмұны: Спорттық іс-шаралар мен ойын-сауық бағдарламаларының драматургиясы мен режиссурасы. Спорттық іс-шаралар мен ойын-сауық бағдарламаларын ұйымдастыру және өткізу. Ойын-сауық технологиясы. Балалар мен ересектердің дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын насихаттау. Спорттық және ойын-сауық бағдарламаларын қоюға арналған шығармашылық нұсқаулар. Спорттық ойын-сауық бағдарламаларын қою кезіндегі режиссураның ерекшеліктері. Қойылымның менеджмент технологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тынығу және спортты ұйымдастыру қызметін жоспарлау және ұйымдастыру
Мақсаты: бос уақыт пен спорттық қызмет технологиясын әзірлеуге және іске асыруға теориялық және практикалық дайындық қарастырылады, командада және жеке жұмыс тиімділігінің практикалық дағдылары қалыптасады. Мазмұны. Спорттық демалыс теориясы мен технологиясы. Жалпылама бос уақыт түрлерін дайындау, ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Спорттық-демалыс бағдарламаларын ұйымдастырудағы сараланған тәсіл. Балалармен және жасөспірімдермен спорттық-демалыс, тәрбие жұмысының дәстүрлі түрлерінің жіктелуі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қозғалыс белсенділігінің биомеханикасы
Мақсаты: қозғалыс қасиеттерінің биомеханикалық негіздері қарастырылады, техникалық шеберлікті арттыру үшін дене жаттығуларының биомеханикасы саласында білім қалыптасады. Мазмұны. Адам қозғалысының кинематикасы мен динамикасы. Адамның қозғалысындағы механикалық жұмыс және энергия. Адамның қозғалтқыш аппаратының биомеханикалық негіздері. Дене шынықтыру мен спорттағы биомеханикалық зерттеулер мен бақылау әдістері. Техникалық-тактикалық шеберліктің биомеханикалық негіздері. Бағдарламаланған қозғалыс жаттығуларының биомеханикалық аспектілері
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби зерттеулерде дүниетанымдық, азаматтық, рухани, әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-экономикалық, мәдени және кәсіби дамуды көрсету.
- академиялық адалдықтың принциптері мен мәдениетін түсіне отырып, тілдік құралдарды мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде пайдалана отырып, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби коммуникацияларды жүзеге асыру.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығына, жасанды интеллект технологияларына, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болу.
- Жұмыс орны, тұрғылықты жері және демалыс орны бойынша спорт объектілері мен залдарын, сондай-ақ спорт жөніндегі білім беру ұйымдарын басқару, қызметті ақпараттық және әдістемелік қамтамасыз ету, жоспарлардың орындалуы саласында бақылау мен есепке алуды жүзеге асыру.
- адамның жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қозғалыс әрекетінің құралдары мен әдістерін барабар таңдай отырып, адамның биологиялық параметрлерін, физикалық қабілеттері мен функционалдық жағдайын бағалау.
- ұйымдастырушылық және ғылыми зерттеулер жүргізе отырып, басқарушылық шешімдерді жүзеге асыру.
- таңдалған спорт түрлері бойынша техникалық-тактикалық даярлықты дамыту деңгейін арттыру әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, оқу-жаттығу сабақтарын өткізу.
- Алған жарақаттар мен қатысушылардың жыныстық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, жаттығу терапиясы құралдарымен сабақтар өткізу және спорттық оңалтуды жүзеге асыру.
- Дене шынықтыру-спорт ғимараттарына, жабдықтар мен инвентарьға және қауіпсіздік техникасына қойылатын гигиеналық талаптарды ескере отырып, айналысатын әртүрлі контингент үшін сауықтыру жаттығуларының бағдарламаларын әзірлеу.
- Барлық жастағы және нозологиялық топтардағы адамдармен, оның ішінде денсаулық мүмкіндіктері шектеулі адамдармен (мүгедектерді қоса алғанда) рекреациялық-бос уақытты, сауықтыру жұмыстарын жүргізу.
- Дене салмағын басқару технологияларын, тамақтану мәселелерін, жас ерекшеліктерін және қалпына келтіру қондырғысымен айналысатын адамдардың психологиялық дамуын қамтитын әр түрлі контингенттер үшін жаттығулар мен оңалту бағдарламаларын іске асыру
- Өзін-өзі тәрбиелеу және және салауатты өмір салты дағдыларын көрсете отырып, жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау
- медициналық - биологиялық көрсеткіштерді ескере отырып және дене белсенділігін, айналысатын адамдардың физикалық жағдайын бақылай отырып, жаттығу сабақтары, оңалту және рекреация бағдарламаларын әзірлеу.