Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02204 Тарих және дін в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Бұл пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде Ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын олардың дамуында қабылданған және тарихи өзгеріп жатқан әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндірудегі ерекше қызмет ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты: Магистранттардың жоғары білім беру педагогикасының әдістемесін, тарихын, заманауи парадигмалары мен теорияларын білу негізінде университеттегі педагогикалық процесті ұйымдастыру және жүргізу қабілеттерін, сонымен қатар заманауи білім беру және білім беру технологияларын пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру. кәсіби қызметте.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Посткеңестік мемлекеттердегі дін мен қоғам

    Пәннің мақсаты – Кеңес Одағы ыдырағаннан кейінгі дін саласында және оның қоғамдағы рөлінде болған өзгерістерді зерттеу. .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Діни этика

    Пәнінің мақсаты – әртүрлі діни дәстүрлердің моральдық-этикалық қағидаларын, олардың қоғам өміріне ықпалын, адамгершілік құндылықтарды қалыптастырудағы рөлін және заманауи этикалық концепциялармен өзара байланысын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандық және шетелдік дінтану тарихы

    Пәнінің мақсаты – Қазақстан мен шетелде дінтану ғылымының даму тарихын зерттеу, сондай-ақ әртүрлі мәдени және тарихи контекстерде қолданылатын дінді зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дін антропологиясы

    Пәннің мақсаты – дінді антропология тұрғысынан зерттеу, сондай-ақ діннің адамзат мәдениетіне, мінез-құлқына, қоғамдық құрылымдар мен өзара әрекеттестігіне қалай әсер ететінін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихындағы моральдық-интеллектуалдық дискурс

    Пәнінің мақсаты – Қазақстан қоғамының адамгершілік және интеллектуалдық дамуындағы негізгі аспектілерді, оның философиялық және мәдени дәстүрлерін зерттеу, сондай-ақ этикалық, интеллектуалдық және әлеуметтік-саяси процестер арасындағы өзара байланысты талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    Пәнді оқудың мақсаты – тұлғалық құзыреттілік деңгейін арттыру үшін кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілінде сөйлеу тілін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтанулық сараптама және талдау

    Пәннің мақсаты – дінтану тұрғысынан діни құбылыстарға, құжаттарға, діни ұйымдар мен қозғалыстардың қызметіне кәсіби сараптама мен талдау жүргізе алатын мамандарды даярлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығыстағы этнос және конфессиялар: қақтығыстар мен өзара әрекеттестік

    Пәнінің мақсаты – Шығыс елдеріндегі этностық және конфессиялық өзара байланыстарды зерттеу, қақтығыстардың себептері мен салдарын талдау, сондай-ақ әртүрлі этностық және діни топтар арасындағы ынтымақтастықтың формалары мен үлгілерін қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Ұсынылған "Басқару психологиясы" оқу курсы студенттердің басқару қызметінің құрылымы, динамикасы және ерекшеліктері, ұйымдастырушылық және басқарушылық жүйелер мен қатынастардың әр түрлі түрлеріне енгізілген кезде адамдардың мінез-құлқын психикалық реттеудің заңдылықтары мен механизмдері, сондай-ақ осы жүйелер мен қатынастардың психологиялық сипаттамалары туралы кәсіби білімдерін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Цифрлық дәуірдегі дін: ақпараттық қауіпсіздік

    Пәнінің мақсаты – қазіргі цифрлық әлемдегі дін мен технологияның өзара әрекеттесуін зерттеу, әсіресе ақпараттық қауіпсіздік мәселелеріне баса назар аудару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гуманитарлық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән білім беру ұйымдарында гуманитарлық пәндерді (тарих, философия, дінтану, мәдениеттану және т.б.) тиімді оқытуға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Ерекше назар заманауи педагогикалық технологияларға, интерактивті оқыту әдістеріне, цифрлық құралдарға және білім берудегі құзыреттілікке негізделген тәсілге аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Миссионерлік қызмет – тарих пен мәдениет

    Пәнінің мақсаты – миссионерлік қызметті қоғамның тарихи дамуына әсер ететін маңызды әлеуметтік және мәдени құбылыс ретінде зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы білім беру технологиялары

    Пәнінің мақсаты – білім беру үдерісінде инновациялық әдістер мен цифрлық құралдарды зерттеу, сондай-ақ оларды тиімді қолдану дағдыларын дамыту. Пән цифрлық әдістердің когнитивтік үдерістерге, мотивацияға және педагогикалық коммуникацияға әсерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлемдік діндер: тарих және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты әлемдегі ірі діндердің пайда болуы, дамуы және қазіргі жағдайын, олардың мәдениетке, қоғамға және саясатқа әсерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Зайырлылықтың концептуалды негіздері: әлемдік тәжірибе және Қазақстан

    Пәнінің мақсаты – зайырлылықтың теориялық және практикалық аспектілерін, әлемдегі әртүрлі зайырлы мемлекет үлгілерін салыстырмалы түрде талдау және олардың Қазақстан Республикасындағы іске асырылу ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасындағы дін саласындағы саясат және заңнама

    Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасындағы дін саласындағы мемлекеттік саясат пен заңнаманың ерекшеліктерін зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі исламды зерттеу тарихы мен әдіснамасы

    Пәнінің мақсаты – магистранттарды исламды діни, мәдени және әлеуметтік құбылыс ретінде зерттеудің негіздерімен, сондай-ақ исламды талдауға арналған заманауи әдістер мен тәсілдермен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Қазіргі тарихи ғылымдағы пәнаралық әдістер

    Пәннің мақсаты – тарих ғылымының басқа ғылыми пәндермен өзара байланысының теориялық негіздері мен практикалық әдістерін зерделеу. Пәннің міндеттері – тарихи ғылымдағы пәнаралық тәсілдің мәні мен эволюциясын зерттеу. Магистранттар іргелес ғылымдардан ұғымдар мен теорияларды қабылдау және бейімдеу әдістерін меңгереді. Олар нақты тарихи құбылыстар мен дереккөздерді талдауда пәнаралық тәсілдерді қолдануды үйренеді. Бұл курс – түрлі гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың тоғысындағы дербес ғылыми-зерттеу жұмысына дайындық болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Дін және ғылым

    Пән Қазақстандағы этноконфессиялық алуантүрлілікті, ел аумағында қалыптасқан дәстүрлі наным-сенімдер мен діндерді зерттеуге бағытталған. Ерекше назар тәңіршілікке, шамандық тәжірибелерге, ислам мен христиандықтың ұлттық формаларына, сондай-ақ халықтық діндарлықтағы синкретизм элементтеріне аударылады. Курстың міндеттері: магистранттарды Қазақстан этностарының діни-мәдени мұрасымен таныстыру; дәстүрлі халықтық діндарлықтың ерекшеліктерін ашып көрсету; діннің ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы ықпалын талдау; қазіргі қоғамдағы этноконфессиялық үдерістерді сараптау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заман тарихындағы мемлекет-конфессия қатынастары

    Пән әртүрлі тарихи, саяси және мәдени контекстердегі мемлекет пен діни ұйымдар арасындағы өзара әрекеттестікті зерттеуге бағытталған. Пәннің міндеттері – қазіргі діни саясаттағы үрдістерді, конфессиялық мәселелерді құқықтық реттеу мен әртүрлі конфессиялар мен мемлекет арасындағы диалогты талдау. Қалыптасатын құзыреттер аясында құқықтық реттеуді талдау, діннің қоғамдық-саяси өмірдегі рөлін бағалау дағдылары қамтылады. Пән болашақ мамандарға қазіргі жағдайда дін мен мемлекет арасындағы өзара ықпалдастық механизмдерін тереңірек түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Зайырлы мемлекеттегі дін саласындағы саясат және заңнама: әлемдік тәжірибе

    Пән зайырлы елдердегі мемлекеттік діни саясат пен дінді құқықтық реттеудің теориялық және практикалық аспектілерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы мұсылманаралық қатынастардың өзекті мәселелері

    Пәнінің мақсаты – мұсылманаралық қатынастарда туындайтын заманауи мәселелер мен қиындықтарды зерттеу, сондай-ақ олардың мұсылман қауымдастықтарының саяси, әлеуметтік және діни өміріне әсерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Дәстүрлі емес діни культтер мен ағымдардың тарихы

    Бұл пән дәстүрлі емес діни қозғалыстардың, культтардың және ағымдардың пайда болуы, эволюциясы мен ерекшеліктерін, олардың әлеуметтік және мәдени өмірдегі рөлін зерттеуге бағытталған. Пән дәстүрлі емес діндердің танымал болу себептерін, олардың қоғам мен жеке тұлғаға әсерін түсінуге көмектеседі, сондай-ақ діни ауытқулар мен жаңа діни қозғалыстарды талдауға, олардың шынайы ықпалын мифтер мен стереотиптерден ажыратуға, өз бетінше қорытынды жасау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Ойлау мәдениеті мен кең ой-өрісі қабілеті бар, жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласында базалық білімге ие
  • Педагогикалық қызметтегі мақсаттарды өз бетінше анықтай алады, оларға қол жеткізудің әдістері мен құралдарын таңдай алады, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асыра алады, кәсіби қызметте шешімдер және жауапкершілік қабылдай алады
  • Азаматтық және патриотизм, қоғамдық сананы жаңғырту идеяларының негізінде іскерлік, кәсіби, ғылыми әлем саласында органикалық қоғам құру үшін көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді
  • Шет тілінде (B1, B2, С1 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгергендігін көрсетеді
  • Тарих пен дінтану курсын жалпы білім беретін мекемелерде, сондай-ақ орта арнайы және жоғары оқу орындарында оқытуда педагогиканың негізгі қағидаларын практикалық қолдану дағдыларын көрсетеді
  • Кәсіби қызметінде Қазақстанның тарихи даму кезеңдері мен әлемдік өркениеттердің, әлемдік діндердің тарихы мен мәні туралы теориялық және әдіснамалық білімдерді қолданады. Конфессияаралық және дінаралық өзара әрекеттестіктің тарихи және қазіргі контекстін талдайды. Діни факторлардың әлеуметтік-саяси процестерге, ғылымға және басқа да салаларға әсерін бағалайды
  • Магистрлік бағдарлама аясында меңгерілген іргелі және қолданбалы пәндер бойынша білімді пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырады және жүргізеді
  • Тарих және дінтану саласындағы зерттеулерде заманауи әдіснамалық принциптер мен зерттеу әдістерін қолданады; заманауи пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми зерттеу нәтижелерін талдайды, қорытындылайды және оларды жоғары ғылыми деңгейде жүзеге асырады
  • Ұйымдастырушылық-басқарушылық, реттеуші-құқықтық, мәдени-ағартушылық, коммуникациялық-кеңесшілік функцияларды жүзеге асыруға байланысты мәселелерді шешуге инновациялық тәсілдер әзірлейді. Пікірталас жүргізу, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын көрсетеді
  • Тарихи және діни құбылыстарды сыни тұрғыдан түсінеді; дінтану және тарихи талдау саласында сараптамалық-талдамалық зерттеулер жүргізеді; діни саясат, конфессияаралық диалог және тарихи-мәдени мұра салаларында болжам жасап, ұсыныстар мен шешімдер әзірлейді
Top