7M03111 Әлеуметтік сала мен кәсіби қызмет психологиясы в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - қазіргі заманғы техниканы, психологиялық зерттеу әдістерін жетік білетін, оларға бірінші кезектегі сұранысты және әлеуметтік салада өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндігін қамтамасыз ететін, әлеуметтік саладағы және кәсіби қызметтегі психология шеберлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Заманауи психологияның даму тенденциясы, тарихы
Пәннің мақсаты: магистранттарда тарихи-мәдени, философиялық және ғылыми-әдіснамалық контексте психологиялық ғылымның дамуы туралы түсінік қалыптастыру, ағымдағы жағдайды сыни талдау және қазіргі психологияның даму перспективаларын болжау үшін қажетті теориялық тәсілдер мен талдамалық құралдарды игеру. Оқыту нәтижесінде магистрант әртүрлі ғылыми көзқарастар мен мектептерді олардың әдіснамасы, пәні және мәні тұрғысынан салыстырады; негізгі теоретиктер мен практиктердің психологиялық ғылымды дамытуға қосқан үлесін бағалайды; қазіргі кезеңдегі психологиялық білімнің өзгеру заңдылықтары мен тенденцияларын анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Күйзеліске бейімді мінез-құлық психологиясы
Пәннің мақсаты: стресске төзімділіктің психологиялық тетіктері, тұлғаның стресстік жағдайларға бейімделу факторлары мен стратегиялары, әртүрлі әлеуметтік және кәсіптік контексте диагностика, алдын алу және стресске төзімді мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру туралы білімді қалыптастыру.Оқу нәтижесінде магистрант стресстік күйді анықтайды және талдайды, стресске төзімділікті дамыту бағдарламаларын әзірлеп, енгізеді, өмірдің түрлі жағдайларында стресстік қысымды сезінетін тұлға және топтармен жұмыс істеуде психологиялық білім мен технологияларды қолданады, стрессті жеңу, эмоцияларды басқару және қалпына келтіру сұрақтары бойынша кеңес береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жеке тұлға мен топтың психотерапиясы және психологиялық оңалтуы
Пәннің мақсаты: жеке тұлға мен топтың психотерапиясы мен психологиялық оңалту саласындағы қазіргі теориялық білім мен тәжірибелік іскерлік, психотерапевтік көзқарастарды таңдау, негіздеу және қолдануда кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, әртүрлі санаттағы клиенттермен қалпына келтіру жұмысын ұйымдастыру және жүргізу. Оқыту нәтижесінде магистрант психотерапиялық диагностика жүргізеді және жеке немесе топтық жұмыс жоспарын әзірлейді, клиенттің мәселесіне байланысты психотерапия мен психологиялық оңалтудың тиімді әдістерін таңдайды, психотерапиялық және оңалту жұмысының мақсаты мен міндеттерін тұжырымдайды; жеке және топтық форматта психокоррекциялық және оңалту сабақтарын ұйымдастырады және өткізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың, ғалымдардың, оқытушылардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін жалпы ғылыми, философиялық-әдіснамалық, дүниетанымдық және тәртіптік-теориялық базаны қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: ғылыми зерттеу әдістерін таңдай алады және қолдана алады; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі міндеттерін тұжырымдауға және шешуге; логикалық, жүйелі және сыни ойлау дағдыларын дамыту; теориялық білімді ғылыми проблемалар бойынша өз ұстанымын негіздеу және дәлелдеу үшін пайдалана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Мақсаты: магистранттарда жоғары мектепте білім беру үрдісін психологиялық-педагогикалық қолдау және басқару аясында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, қазіргі заманғы білім беру талаптарын ескере отырып, оқытушылық қызметті жоспарлау және іске асыру қабілеттерін дамыту. Қарастырылатын болады: жоғары оқу орны мен оқытушы қызметінің нормативтік-құқықтық негіздері, цифрландыру және жаһандану жағдайында жоғары білім беруді трансформациялау, жоғары оқу орнындағы білім беру үрдісі, білім беру ортасындағы коммуникация, өзара іс-қимыл және басқару, психологиялық-педагогикалық диагностика және қолдау, нәтижелерді бағалау және педагогикалық рефлексия. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар студенттердің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу, оқытудың цифрлық және белсенді әдістерін қолдану, білім беру қызметін диагностикалау мен қолдауды жүзеге асыру, педагогикалық жоспарлау, кәсіби қарым-қатынас және психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін меңгеру дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты - кәсіптік қызметте тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерліктерін одан әрі дамыту негізінде шет тілді білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Оқыту нәтижелері: шет тілінде ауызша коммуникация дағдыларын қолдану; алынған ақпаратты кейіннен өңдей және түсіндіре отырып, тиісті мамандық бойынша шетелдік әдебиетті және қоғамдық-саяси бағыттағы мақалаларды оқу; ғылыми ақпаратты жалпы қабылданған негізгі нысандарда шет тілінде жазбаша баяндау; мәтіндерді жалпы ғылыми және кәсіптік бағыттағы мәтіндердің түпнұсқалық материалында шет тілінен оқу тіліне және шет тіліне аудару; Кәсіби-бағдарланған мазмұндағы материалда.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері
Пәннің мақсаты: магистранттарда қазіргі заманғы психологияның теориялық тәсілдері мен әдіснамалық қағидаттары жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, психологиялық теорияларды сыни талдауға қабілеттілікті дамыту, психология саласындағы ғылыми зерттеудің әдіснамалық дағдыларын меңгеру. Оқыту нәтижесінде магистрант психологиядағы түрлі теориялық көзқарастарды талдауға және салыстыруға қабілетті болады; жоспарланған зерттеулер үшін әдіснамалық негіздерді таңдайды; деректерді түсіндіруде логикалық және әдіснамалық қателерді анықтайды; нақты әдістерді зерттеудің болжамы және міндеттерімен үйлестіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психосоматика және денсаулық психологиясы
Пәннің мақсаты: магистранттарды психосоматикалық процесс және психологиялық факторлардың адам денсаулығына әсер ету механизмдерімен таныстыру, денсаулық психологиясы тұжырымдамасы аясында психосоматикалық бұзылыстарды диагностикалау, алдын алу және психологиялық түзету саласындағы кәсіби құзыреттерін дамыту. Оқыту нәтижесінде магистрант соматикалық аурулардың дамуына әсер ететін психологиялық факторларды анықтайды және бағалайды, психосоматикалық диагностика негізіндегі психологиялық кеңес береді, стресстің деңгейін, алаңдаушылық, копинг-стратегиялары мен денсаулыққа деген мотивацияны бағалауға арналған психодиагностикалық құралдарды пайдаланады, денсаулықты нығайту және стресске төзімділікті арттыру үшін психологиялық көмек көрсету бағдарламаларын әзірлейді және іске асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейіндік пәндерді оқытудың әдістемесі мен технологиясы
Пәннің мақсаты: магистрантта қазіргі заманғы психологиялық білімді ғылыми тұрғыдан пайымдауды және оларды тәжірибеде қолдануды дамыту, бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі мен технологиясында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде магистрант бейіндік пәндер бойынша жұмыс бағдарламалары мен әдістемелік материалдарды әзірлейді, пәннің ерекшелігіне сәйкес оқытудың заманауи технологияларын қолданады, практикалық мәселелерді шешеді, оқытудың тиімділігін бағалау критерийлерін таңдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
Пәннің мақсаты: магистранттарда ғылыми зерттеу әдістері, әдістемелері мен техникалық құралдарының заманауи жүйелі түсінігін қалыптастыру; сандық және сапалық талдаудың өзекті құралдарын, цифрлық платформалар мен бағдарламалық-талдау құралдарын пайдалана отырып, эмпирикалық зерттеулерді дербес жобалау, жүргізу және талдау дағдыларын дамыту. Оқыту нәтижесінде: магистранттар ғылыми бағыттың объектілік-пәндік ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қазіргі заманғы ғылыми құралдарды қолданатын болады; ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жоғары мектепте психологияны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: магистранттарда психологиялық пәндерді тиімді оқыту, өзінің педагогикалық қызметін бағалау және рефлексия үшін қажетті кәсіби-педагогикалық құзыреттерді қалыптастыру, оқу үдерісін ұйымдастырудың, білім беру бағдарламаларын жобалаудың әдіснамалық, теориялық және тәжірибелік негіздерін меңгеру. Оқыту нәтижесінде магистрант оқу пәнін ұйымдастырады және, құрылымын қалыптастырады, психологиялық материалдың ерекшелігін ескере отырып, оқытудың әдістері мен технологияларын таңдайды, оны тиімді қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлға қасиеттерінің психокоррекциясы
Пәннің мақсаты: түрлі психологиялық бағыттар шеңберінде психологиялық түзету модельдерімен, психологиялық көмектің түзету әдістерімен таныстыру; когнитивтік, мінез-құлық қызметінің бұзылуының психологиялық сыныптамалары. Оқыту нәтижесінде магистрант тұлға қасиеттерін психологиялық түзетудің қазіргі заманғы техникаларын меңгереді, психокоррекциялық жұмыстың этикалық қағидаттары мен шектеулерін сақтайды, тұлғаны дамытуға және психологиялық қиындықтарды еңсеруге бағытталған психокоррекциялық бағдарламаларды әзірлейді және жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік саладағы психотерапиялық практикум
Пәннің мақсаты: магистранттарды әлеуметтік саладағы психотерапияның теориялық негіздері мен қолданбалы тәсілдері туралы білім жүйесімен таныстыру; әртүрлі әлеуметтік топтар және мәселелермен жұмыс жүргізуде психотерапиялық әдістер мен технологияларды қолдану бойынша кәсіби іскерлік пен дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде магистрант психотерапиялық көмекке қажеттілікті анықтайды, психотерапиялық бағдарламаларды әзірлейді және іске асырады, нақты әлеуметтік сұраныс бойынша қажетті әдістер мен тәсілдерді таңдайды, құжаттармен жұмыс жүргізеді, психотерапиялық қорытындылар мен ұсынымдар жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасылық психотерапия
Пәннің мақсаты: магистранттарда отбасылық психотерапияның теориялық негіздері және негізгі бағыттарымен, отбасына психологиялық көмек көрсету әдістері және техникаларымен таныстыру; отбасылық психотерапия саласында ғылыми-зерттеу және психотерапевтік жұмыстар ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде магистрант отбасының проблемалық салалары мен ресурстарын анықтайды, отбасының өмірлік циклі, даму кезеңдері мен отбасылық дағдарыстары туралы біледі, кәсіби іс-әрекетте отбасы психотерапиясы мен отбасылық кеңес беру саласындағы кәсіби білімі мен дағдыларын тиімді пайдаланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гендерлік психологияның заманауи мәселелері
Пәннің мақсаты: гендерлік психологияның негізгі теориялары мен заманауи бағыттарымен таныстыру; гендерлік бірегейліктің қалыптасуы мен көріністеріне, гендерлік стереотиптерге, рөлдерге және заманауи қоғамдағы гендерлік қатынастарға қатысты түрлі аспектілерді зерттеу; адамның мінез-құлқын талдауда гендерлік тәсілді қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде: магистрант гендерге әсер ететін әлеуметтік-мәдени факторларды түсінетін болады; әртүрлі контексттердегі гендерлік аспектілерді талдайды, әртүрлі жыныс арасындағы өзара қатынас мәселелеріне байланысты тәжірибелік міндеттерді шешу үшін гендерлік психология саласындағы психологтың кәсіби құзыреттілік дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Консультативтік тәжірибенің базалық модельдері
Пәннің мақсаты: магистранттарды психологтың жеке және топтық контекстегі жұмысының негізгі бағдарымен, типтік жағдайдағы психологиялық кеңес беру ерекшеліктері, модельдері және кезеңдерімен таныстыру, клиенттің сұранысына негізделген кеңес беру әңгімесін жүргізу, мәселені шешуде техникалық тәсілдерді қолдана алу іскерлігін дамыту. Оқыту нәтижесінде магистрант кеңес беру тәжірибесінің жүйелік, этикалық және ұйымдастырушылық аспектілерін түсінеді, психологиялық кеңес берудің теориялық модельдері мен тәжірибелік әдістерін меңгереді, клиенттің сұранысының типіне және ерекшеліктеріне сәйкес келетін кеңес беру моделін таңдайды және негіздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және тәжірибелік негіздерімен, ғылыми зерттеудің логикасы және құрылымымен, ғылыми аппарат және зерттеуді жоспарлау жұмысымен таныстыру; өзінің зерттеулік іс-әрекетін жоспарлау және ұйымдастыру, ғылыми әдебиетпен жұмыс істеу, зерттеу нәтижелерін өткізу және талдау дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде магистрант зерттеулерді жоспарлайды және ұйымдастырады, зерттелетін мәселенің тәжірибелік маңыздылығын негіздейді, деректерді талдайды және түсіндіреді, нәтижелерді ғылыми стандарттарға сәйкес ресімдейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллектінің психологиялық негіздері
Пәннің мақсаты: жасанды интеллект саласындағы психологиялық ерекшеліктер және негізгі зерттеу бағыттарымен таныстыру, адамның жасанды интеллект өзара әрекеттесуін және нейрондық желілердің адам миына әсерін білу. Оқыту нәтижесінде магистрант жасанды интеллекттің адам психикасына әсері мен әлеуетін түсінеді, оны қолданудың жағымды және жағымсыз жақтарын ажыратады, жасанды интеллекттің адамның мінез-құлық актілеріне әсерін ғылыми тұрғыдан негіздей алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам капиталын басқарудағы заманауи әлеуметтік-психологиялық технологиялар
Пәннің мақсаты: адам капиталын басқарудың психологиялық тұжырымдамаларымен, әлеуметтік-психологиялық технологиялардың ерекшеліктерімен және жіктемесімен таныстыру, персоналмен тиімді өзара іс-қимылға бағытталған кәсіби құзыреттерді қалыптастыру, ақпаратты басқару және тұлғаны психологиялық қолдау. Оқыту нәтижесінде магистрант адам ресурстарын басқарудағы психологиялық факторларды біледі, кәсіби күйзелісті алдын алу және тұлғаның жай-күйін қолдауда психодиагностика әдістерін тиімді пайдаланады, адам капиталын стратегиялық ресурс ретінде дамытатын әлеуметтік-психологиялық технологияларды бейімдейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиядағы статистиканың заманауи әдістері
Пәннің мақсаты: магистранттарда психологиялық зерттеулердегі заманауи статистикалық әдістерді қолдануға қатысты қолданбалы теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру; сандық деректерді сыни талдау, эмпирикалық зерттеулердің нәтижелерін статистикалық өңдеуге арналған бағдарламалық құралдарды пайдалану іскерліктерін дамыту. Оқыту нәтижесінде магистрант заманауи статистикалық әдістерді психологиялық зерттеулерде деректерді талдау үшін қолдана алады, ғылыми болжамды негіздейді және тексереді, статистикалық деректерді ғылыми және қолданбалы нысанда ұсынады және таныстырады, сандық нәтижелерді кәсіби және академиялық стандарттарға сәйкес түсіндіреді және ұсынатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиядағы қорғаныс мехнизмдері
Пәннің мақсаты: магистранттарда психологиялық қорғаныс механизмдерінің табиғаты, қызметі мен жіктелуі туралы терең теориялық және тәжірибелік түсінік қалыптастыру, оларды анықтау, түсіндіру және психокррекциялық әрі психотерапиялық тәжірибеде қорғаныс механизмдері туралы білімдерді қолдану саласындағы кәсіби құзыреттілігін дамыту. Оқыту нәтижесінде магистранттар қорғаныс механизмдерінің пайда болу көріністерін біледі, психокоррекциялық және терапевтік стратегияларды құруда қорғаныс реакцияларының ерекшеліктерін ескереді, психологиялық қорғаныстың деңгейі мен типін бағалау үшін психодиагностикалық әдістерді жүргізе алады, қорғаныс механизмдерінің тұлғааралық қатынастарға, кәсіби іс-әрекетке және тұлғалық өсуге әсерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Клиникалық психоанализ
Пәннің мақсаты: психикалық бұзылуларды анықтау, түсіндіру және емдеу барысында психоаналитикалық теорияны клиникалық тұрғыда қолданудың ерекшеліктерімен таныстыру; әртүрлі санаттағы клиенттермен клиникалық психоаналитикалық жұмыс жүргізу дағдыларын дамыту; клиникалық психоанализ саласындағы ғылыми және тәжірибелік қызметке дайындықты қамтамасыз ету. Оқыту нәтижесінде магистрант клиникалық психоаналитикалық процесті жинақтайды және жүйеге келтіреді, клиникалық белгілер негізінде тұлғаны ұйымдастыру деңгейін анықтайды, психоаналитикалық диагноз қояды және жағдайдың клиникалық сипаттамасын жасайды, клиенттің клиникалық сипаттамасы мен ерекшеліктерін ескере отырып, психоаналитикалық тактика мен техниканы таңдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты: магистранттарда психологиялық экспериментті ұйымдастыру, жүргізу және талдау саласында теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды, эксперименттік деректерді сыни тұрғыдан түсіне білу және психологиядағы заманауи эксперименттік зерттеу әдістерін қолдану іскерлігін қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде магистрант психологиялық эксперимент жүргізудің негізгі ұғымдарын, теориялық модельдерін және негізгі кезеңдерін білетін болады; ғылыми негізделген психологиялық зерттеулерді жобалау, талдау және жүргізу, статистикалық өңдеу нәтижелерін түсіндіреді және психологиялық теория тұрғысынан негізделген қорытындылар жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғалық және мансаптық өсу акмесі
Пәннің мақсаты: магистранттарда тұлғаның және кәсіби дамудың заңдылықтары мен механизмдері, еңбек нарығының қазіргі заманғы талаптары мен тұлғаның ішкі әлеуетін ескере отырып, мансапты басқару және жеке өсу траекториясын құру дағдылары туралы тұтастай түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде магистрант өзіне өзі талдау жүргізеді, тұлғалық ресурстарын, даму шектеулері мен аймақтарын анықтайды, тұлғалық және мансаптық өсудің жеке жоспарын әзірлейді, оны жүзеге асырады, эмоционалық интеллект, өзіне сенімділік, өзін-өзі реттеу және стресске төзімділікті дамыту техникаларын пайдаланады, еңбек нарығында сұранысқа ие кәсіби рөлдер мен құзыреттерге талдау жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психоанализдің теориясы мен тәжірибесі
Пәннің мақсаты: психоанализдің классикалық және заманауи бағыттарының теориялық және әдіснамалық негіздерімен таныстыру, тұлға мен психопатологияға қатысты психоаналитикалық тұжырымдамаларды ғылыми тұрғыдан түсіндіру дағдыларын, кәсіби және этикалық стандарттар шеңберінде кеңес беру және зерттеу қызметінде психоаналитикалық тәсілдерді қолдану бойынша тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Оқу нәтижесінде магистрант тұлғаның мінез-құлқы мен ішкі қайшылықтарын психоаналитикалық теориялар негізінде талдайды, клиенттің мінез-құлықтағы бейсаналы көріністерін анықтайды, психодиагностика мен кеңес беру барысында психоаналитикалық тұжырымдамаларды қолданады, клиенттің мәселесіне және жұмыс контекстіне байланысты психоаналитикалық тәсілді таңдауын түсіндерді және оны дәлелдей алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Акмеология
Пәннің мақсаты: магистранттарды адам туралы ғылымдар жүйесіндегі акмеологияның әдіснамалық негіздері және заңдарымен, акмеологиялық зерттеудің логикасымен, кәсіби маманның және кәсіби шеберліктің даму ерекшеліктерімен таныстыру. Оқыту нәтижесінде: магистрант акмеология қағидаттарын және оның кәсіби дамудағы рөлін түсінеді, тұлғалық және кәсіби дамуға ықпал ететін әдістерді қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологтың практикалық іс-әрекетіндегі арт-терапиялық технологиялар
Пәннің мақсаты: психотерапия және психокоррекциядағы арттерапевтік бағыттың даму тарихымен және әдіснамасымен таныстыру; психолог қызметінде арт-терапевтік технологиялар мен әдістерді қолданудың кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Оқу нәтижесінде магистрант арттерапевтік бағыттағы теориялық және тәжірибелік зерттеулерді біріктіреді, психокоррекцияда арт-терапевтік технологиялар мен техникаларды жеке тұлғаның даму кезеңдеріндегі мәселелері мен сұраныстарын ескере отырып пайдаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
- Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын; ЖОО-да бейіндік пәндерді оқытудың заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын біледі; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді; студенттерді оқытуға және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға ынталандырады; білім беру қызметінде цифрлық құралдар мен платформаларды пайдаланады.
- Жоғары мектеп психологиясының ғылым әдіснамасы мен әдістері туралы жалпы түсініктерді қалыптастыра отырып, психологиялық бағыттардың, мектептердің және жеке зерттеулердің әдіснамалық ұстанымдарын көрсету, оқытудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі деңгейдегі білім беру ортасына сараптама жасау және түзету жұмыстарын жүргізу, психоанализдегі тұжырымдамалар мен бағыттары арасында параллелді байланыс орнату және талдау жасау.
- Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, зияткерлік жүйелердің әртүрлі әдістерін пайдалану қабілеті, ғылыми ізденіс және оларды кәсіби қызметте қолдану туралы негізгі білімді көрсету.
- Жеке және топтық ортадағы жұмыс ерекшелігін көрсетеді, психологиялық кеңес беру әдістерін меңгереді, клиенттің жеке өсуіне байланысты мәселелер бойынша психологиялық кеңес беру тәсілдері мен психокорекция әдістерін біледі
- Мансапты жоспарлау мәселелерін шешу үшін алған білімдерін қолдана отырып, гендердік психология мен акмеологияның қазіргі тенденцияларына назар аудара отырып, психотерапия әдістерін көрсетеді және жасанды интеллектінің нақты деректерін талдайды.