Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11122 Мәдени-тынығу жұмысы в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

Пәндер

  • Мамандыққа кіріспе

    Пән мәдени-демалыс қызметінің негіздері туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған, халықтық және көркем шығармашылықтың әлеуметтік-мәдени ортаның құрамдас бөлігі ретіндегі функцияларын ашады. Оқу материалын игеру барысында тарихи, педагогикалық, мәдениеттану және өнертану зерттеулерінің деректерін, сондай-ақ қарастырылып отырған құбылыстарды кешенді және заманауи түсінуге ықпал ететін жасанды интеллект технологияларын белсенді пайдалану көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пәнаралық білім модулі (экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері; экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, ғылыми зерттеу әдістері, қаржылық сауаттылық негіздері )

    Пәннің мақсаты-экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі туралы, пәнаралық ғылым ретінде, табиғат пен қоғамның өзара байланысы туралы заманауи идеяларды қалыптастыру; экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншіктің нысандары мен құқықтық аспектілерін, баға белгілеу тетіктерін, шағын кәсіпкерліктің рөлін, экономика мен қаржылық сауаттылықты дамыту; ғылыми зерттеу әдістері саласындағы білім жүйесін қалыптастыру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және сыбайлас жемқорлыққа тұрақты төзбеушілік әзірлеу; ҚР Конституциясын және басқа да нормативтік актілерді қолдану; мемлекеттік органдардың қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы жарнама

    Пән қызмет көрсету саласындағы жарнаманың әртүрлі түрлерін және оларды бос уақытты ұйымдастыруда тиімді қолдану әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс аясында жарнамалық хабарламаларды құру принциптері, жарнамалық Арналарды таңдау және мәдени-демалыс саласындағы жарнамалық науқандардың тиімділігін бағалау қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореографиялық ұжыммен мәдени-демалыс жұмысында жұмыс істеу

    Пән білім алушылардың музыкалық сүйемелдеу сипатына сәйкес мәнерлі және ритақты қозғалыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу процесінде Әртүрлі күрделіліктегі музыкалық-ритақты суреттерді жеткізу және музыкалық кіріспеден кейін жаттығуларды өз бетінше бастау дағдылары дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сахналық имидж

    Пән сахналық имидждің теориялық негіздерін зерттеуге және сахналық имиджді құру кезінде оны қалыптастырудың практикалық әдістерін игеруге бағытталған. Курс аясында сахналық имидждің компоненттері, оның Орындаушыны қабылдауға әсері, сондай-ақ сахналық іс-әрекет жағдайында өзін-өзі таныстыру және экспрессивтілік технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмысы туризмде

    Пән туристік салада мәдени-демалыс іс-шараларын ұйымдастырудың теориялық негіздерін зерделеуді және практикалық дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Курс шеңберінде Ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, туристік турлар құрамында іске асырылатын анимациялық қызметтің, ойын-сауық саябақтарындағы, тақырыптық саябақтардағы және басқа да бос уақыт форматтарындағы бағдарламалардың ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел музыкасының тарихы

    Пән әлемдік музыкалық мәдениеттің қалыптасу және даму тарихын, шетелдік кәсіби музыканың жанрлық жүйесін, сондай-ақ әртүрлі дәуірлердегі көрнекті композиторлардың шығармашылық ерекшеліктерін зерттеуді қарастырады. Курс аясында әлемдік музыкалық дәстүрдің көркемдік-стильдік ерекшеліктерін терең түсінуге ықпал ететін шетелдік авторлардың шығармаларының үзінділерін аспаптық және вокалдық орындау дағдылары дамуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу саласының режиссурасы

    Пән режиссерлік дағдыларды қалыптастыруға, тұтас көркемдік көзқарасты дамытуға және мәдени-демалыс қызметі саласындағы режиссура негіздерін түсінуге бағытталған. Қазақстандық режиссерлік өнер мектебінің мәдени ерекшеліктері мен ерекшеліктерін зерделеуге, сондай-ақ әр түрлі әлеуметтік-мәдени форматтағы қойылымдық жұмыс принциптерін игеруге ерекше көңіл бөлінеді. Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект құралдары оқу процесіне біріктіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореография негіздерінің драматургиясы

    Пән хореографиялық драматургияның негіздерін зерттейді, балетмейстердің сценарий, музыкалық-би драматургиясы және хореографиялық шығарманың режиссурасы бойынша жұмысының негізгі принциптері мен тәсілдерін ашады. Курс аясында экспрессивті би әрекетін құру, спектакльдің әртүрлі компоненттерінің өзара әрекеттесуі және біртұтас көркем образ жасау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлға психологиясы

    Пән тұлғаның жалпы психологиясы саласындағы базалық білімді игеруге және білім алушылардың психологиялық ойлауын дамытуға бағытталған. Психологиялық құбылыстарды жүйелі талдаудың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ оның дамуы, жұмыс істеуі және қоғаммен өзара әрекеттесуі тұрғысынан жеке тұлғаның жеке ерекшеліктерін түсінуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Курстың негізгі мақсаты – түлектердің тілдік құзыреттілігін іс жүзінде қалыптастыру, т.б. кәсіби қызметтің, ғылыми және практикалық жұмыстың әртүрлі салаларында, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өздігінен білім алуда және басқа да мақсаттарда шет тілін пайдалануға мүмкіндік беретін білім мен дағды деңгейін қамтамасыз ету.Практикалық мақсатпен қатар, курс білім алушылардың ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін, сонымен қатар ойлау және күнделікті және кәсіби қарым-қатынас мәдениетін арттыруға, төзімділік пен құрметке тәрбиелеуге ықпал ететін тәрбиелік және тәрбиелік мақсаттарды жүзеге асырады. басқа елдер халықтарының рухани құндылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Пән қазақ (орыс) тілінде коммуникативтік қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруды, осы білім беру бағдарламасының қазақ (орыс) тіліндегі базалық категориялық-тұжырымдамалық аппаратын дамытуды, сондай-ақ осы ББ бойынша білім алушылардың кәсіптік-бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз етуді көздейді. Бұл ретте қазақ (орыс) тілі объект ретінде емес, базалық білімді меңгеру құралы ретінде зерттеледі, бұл оның тереңірек игерілуін қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тарих, мәдени және тынығу іс- әрекетінің теориясы

    Пән мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастырушының кәсіби қызметі туралы түсініктерді қалыптастырады, осы саланың қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін қамтиды. Мәдени-демалыс процестерінің қызмет етуінің тарихи-теориялық аспектілеріне, сондай-ақ олардың әлеуметтік-мәдени қызмет жүйесіндегі рөлін талдауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық мәдениетті қалыптастыру

    Пән музыкалық мәдениеттің тарихымен, музыкалық шығармалардың негізгі жанрлары мен түрлерімен танысу арқылы білім алушылардың музыкалық-көркемдік талғамын қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында мәдени және көркемдік дәстүрлер контекстінде музыкалық өнерді қабылдау, талдау және бағалау қабілеті дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім алуды қажет ететін балалардың мәдени бос уақытын ұйымдастыру

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін зерттеуге және олардың нақты қажеттіліктеріне бейімделген мәдени және бос уақытты ұйымдастыру дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс осы санаттағы балалардың дамуы мен әлеуметтенуіне ықпал ететін инклюзивті демалыс бағдарламаларын жасауға қабілетті мамандарды дайындауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер

    Пән аудиторияны сендіру және әсер ету мақсатында шешендік өнерді үйретуге бағытталған. Курста риторика негіздері, шешендік өнер және актерлік шеберлік техникасы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Діни және этникалық толеранттылық негіздері

    Пән мамандарды әлеуметтік-гуманитарлық даярлау бағдарламасына кіреді. Пәнді оқыту барысында мәдени аренада бар құндылықтарға, идеяларға шолу жасалады, діндердің әлемдік канондарына қатысты компаративистік көзқарас жүргізіледі, қазіргі діни-өркениетті динамикадағы тұлғаның рөлі талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Вокалдық хор тәрбиелеу

    Пән вокалдық және хорлық аранжировка арқылы тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістемесін, сондай-ақ көркемдік ұжымдардағы хормейстерлік практиканы зерделеуді көздейді. Курс вокалдық және хор ансамбльдерімен жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын қалыптастыруға, тиімді музыкалық жетекшілік ету және ұжымдық орындаушылықты тәрбиелеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық мәдениет және тұрақты даму

    Бұл пән мәдениет және демалыс саласындағы тұрақты даму қағидаттарын оқытуға, экологиялық қауіпсіз іс-шаралар құруға, мәдени тәжірибелердің табиғатқа әсері туралы хабардар болуға бағытталған. Бұл пәнді оқу білім алушыларға табиғатты сақтау жауапкершілігін сезінуге және экологиялық тәжірибені күнделікті өмірге енгізуге дайын болуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркемөнер шығармашылығы

    Пән әлеуметтік-мәдени бағдарламаларды әзірлеу мен жүзеге асыруда оны қолдану аясында дәстүрлі және қазіргі заманғы көркем шығармашылық негіздерін меңгеруге бағытталған. Курс мәдени-демалыс ортасын ұйымдастыру құралы ретінде көркем іс-әрекеттің формаларын, әдістерін және құралдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сахна тілі

    Пән жеңілдетілген сөйлеуден актер дауысының мәнерлі және жарқын сахналық дыбысына көшу дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс барысында дауысты қою, дикция, орфоэпия нормалары, сондай-ақ тиімді сахналық қойылым үшін қажетті ауызша сөйлеу заңдылықтары зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коммуникативтік мәдениет негіздері

    Пән коммуникативті мәдениетті қалыптастыру процестерін зерттейді, құрмет, сыпайылық, әдептілік, дұрыстық, толеранттылық және қарапайымдылық сияқты қарым-қатынастың адамгершілік принциптерін игеруге баса назар аударады. Курс аясында әртүрлі әлеуметтік-мәдени контексттерде тиімді және этикалық қарым-қатынас дағдылары дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептерде мәдени шараларды өткізу әдістемесі

    Пән білім беру мекемелерінде мәдени іс-шараларды өткізу әдістемесін зерделеуге бағытталған. Жас ерекшеліктерін және жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндіктерін ескере отырып, мектеп аудиториясына арналған бағдарламаларды жоспарлау, іске асыру және бағалау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнертану

    Пән өнерді мәдениет феномені, оның шығу тегі, эволюциясы және қоғам өміріндегі рөлі ретінде зерттеуге бағытталған. Әр түрлі өркениеттердің — Таяу Шығыстың, ежелгі әлемнің, Қытайдың, Жапонияның және басқа да мәдени аймақтардың көркем мұраларын талдауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүние жүзі елдерінде бос уақыттың ұйымдастырылуы

    Курс ұлттық дәстүрлерді, менталитетті, мемлекеттік құрылымның ерекшеліктерін және басқа да әлеуметтік-мәдени факторларды ескере отырып, әлемнің әртүрлі елдеріндегі мәдени-демалыс қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курс студенттерге жаһандық контексте бос уақытты өткізу тәжірибесіне көзқарастардың әртүрлілігін түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Театр өнерінің тарихы

    Пән ТМД елдері мен Қазақстанның театр дәстүрлерін қоса алғанда, әлемдік театр өнерін дамытудың негізгі кезеңдерін зерделеуге бағытталған. Курс аясында әр түрлі дәуірлердегі және мәдениеттердегі театр өнерінің көркемдік бағыттарына, жанрлық ерекшеліктері мен эстетикалық принциптеріне салыстырмалы талдау жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клуб мекемелері қызметкерлері қызметінің әдістемесі

    Пән студенттердің қалыптасу тарихы мен клуб қызметінің ерекшелігі, оның қоғамдағы мәдени-тәрбиелік қызметі туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс сценарийлерді әзірлеудің әдістемелік негіздерін, мәдени-демалыс бағдарламаларын музыкалық безендіруді, сондай-ақ әртүрлі бағыттар бойынша үйірмелер мен секциялық жұмыстарды ұйымдастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық мерекенің сценарийі мен режиссурасы

    Пән бұқаралық мерекелердің сценарийлік және режиссерлік дайындығының негіздерін игеруге бағытталған. Мәдени оқиғаларды жоспарлау, визуализациялау және үйлестіру үшін цифрлық құралдар мен жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, жоспарды, сценарий жоспарын әзірлеу және іс-шараларды ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық коммуникациялар

    Пән демалыс және өнер саласындағы мәдениеттер арасындағы өзара әрекеттесуді зерттейді. Курс аясында негізгі мәдениетаралық коммуникациялар, мәдениетті қабылдаудың ұлттық ерекшеліктері, сондай-ақ мәдени әртүрлілік жағдайында тиімді өзара әрекеттесу стратегиялары зерттеледі. Ол мәдениеттану, Әлеуметтану, лингвистика, Психология және менеджмент элементтерін біріктіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сценарийлік шеберлік негіздері

    Пән драмалық материал жасау және сценарий жазу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Сценарийлік шешімдерді құру, талдау және жобалау үшін жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, идеядан іске асыруға дейінгі сценарийлік даму кезеңдері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениеттегі әлеуметтік дизайн

    Бұл пән студенттерде қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді шешетін теориялық білім мен практикалық даму дағдыларын қалыптастыруға, әртүрлі ұйымдармен және аудиториялармен өзара әрекеттесуге бағытталған. Бұл пәнді оқу Болашақ қызметкерлерге қоғамдық өмірді жақсартуға, әлеуметтік-мәдени ортаны дамытуға және мәдени ресурстарды пайдалана отырып, қоғамның өзекті мәселелерін шешуге бағытталған әлеуметтік және мәдени жобаларды іске асыруға және бағалауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел өнерінің тарихы

    Пән жақын және алыс шет елдердің өнерін зерделеуді, сондай-ақ әлемдік көркем мәдениет контекстінде негізгі көркемдік бағыттармен, стильдермен және мектептермен танысуды көздейді. Курс аясында мәдени мұраның негізгі объектілері, шетелдік өнертануда қолданылатын базалық терминология, сондай-ақ түрлі өңірлердегі өнердің тарихи-мәдени даму ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық дәстүрлер

    Пән ұлттық дәстүрлерді, мерекелер мен рәсімдерді зерделеу арқылы білім алушылардың бойында рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыруға бағытталған. Курс мәдени бірегейлікті түсінуге, ата-баба мұрасын құрметтеуге және қазіргі қоғамдағы ұлттық мәдениетті сақтау мен дамытудағы дәстүрлердің рөлін түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ өнерінің тарихы

    Пән мәдени-демалыс қызметі үшін маңызды элементтерге баса назар аудара отырып, қазақ мәдениетін оның тарихи дамуы тұрғысынан зерттеуге бағытталған. Курс аясында ұлттық киімдердің, салт-дәстүрлердің, сәндік-қолданбалы өнердің, кескіндеменің, музыкалық аспаптардың және ауызша халық шығармашылығының ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бос уақытты жоспарлау және ұйымдастыру

    Пән білім алушылардың бос уақытын әдістемелік қамтамасыз етудің ерекшелігі туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында әдістеме саласындағы заманауи жетістіктер, бос уақытты ұйымдастырудың инновациялық әдістері мен әдістері, сондай-ақ өзгермелі әлеуметтік қажеттіліктерге бағытталған прогрессивті бағдарламаларды жобалау және іске асыру тәсілдері зерттеледі. Мәдени-демалыс жұмыстарының стандартты емес түрлерін модельдеуге, сынақтан өткізуге және енгізуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Театр ұжымдарында ұйымдастыру, басқару және режиссура

    Пән театр ұжымдарымен жұмыс жасауда басқарушылық және режиссерлік құзыреттерді дамытуға бағытталған. Пән шығармашылық үдерісті ұйымдастыру және басқару принциптерін, ұжым мүшелерімен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, спектакль қоюға көркемдік жетекшілік ету әдістерін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шоу-бағдарламалардың технологиясы және ұйымдастырылуы

    Пән шоу-бағдарламаларды ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздерін игеруге бағытталған. Курс шоу, демонстрация, спектакль элементтері мен шерулерді қоса алғанда, ойын-сауық іс-шараларын дайындаудың функцияларын, құрылымын және технологияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бос уақыт педагогикасы

    Пән мәдени-демалыс іс-әрекетінің білім беру және тәрбиелік әлеуетіне назар аудара отырып, бос уақыт педагогикасының теориясы мен әдістемесінің негізгі ережелерін ашады. Курс қатысушылардың әртүрлі санаттарының жас, Әлеуметтік және мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушыларда бос уақыт бағдарламаларын жобалау мен іске асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Театрлық қойылымдардың драмалық негіздері

    Курс театрландырылған қойылымдар драматургиясының ерекшеліктерін қарастырады, классикалық және заманауи сахналық шығармаларды құрудың негізгі принциптері мен тәсілдерін ашады. Курс драматургияның құрылымдық элементтерін, сахналық әрекет заңдылықтарын және театр қойылымдарының сценарийлік негізін жасауға қажетті көркемдік концепцияны құру әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Актерлік шеберлік техникасы

    Пән актердің жеке басын қалыптастырудың негізгі кезеңдерін игеруге, кәсіби дағдылар мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс барысында актерлік "грамматиканың" негізгі элементтері зерттеледі, кеңістік, уақыт, қарқын мен ритақ сезімі, сондай-ақ зейінді шоғырландыру және Серіктеспен тиімді қарым-қатынас жасау қабілеті қалыптасады. Практикалық жұмыс актерлік шеберліктің экспрессивтілігі мен техникалық сауаттылығын дамытуға ықпал ететін этюдтер мен сахналық үзінділерді орындауды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмыстарындағы режиссура бойынша практикум

    Пән білім алушыларда мәдени-демалыс іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті практикалық режиссерлік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Оқу процесінде студенттер қойылым әдістерін, шығармашылық процесті үйлестіруді және іс-шараларға қатысушылармен өзара әрекеттесуді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аула клубтарының жұмысын ұйымдастыру әдістемесі

    Пән аула клубтарының жұмыс жүйесіндегі бос уақыт қызметінің ерекшелігі туралы тұтас түсінік қалыптастырады, бос уақытты ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын зерттейді. Курс аула кеңістігінің ерекшеліктері мен әртүрлі жас топтарының мүдделерін ескере отырып, мәдени-демалыс іс-шараларын жоспарлау мен өткізудің тиімді тәсілдерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-демалыс жұмысы саласындағы менеджмент, маркетинг негіздері

    Курс мәдени-демалыс қызметі саласындағы менеджмент және маркетинг негіздерін зерттейді, сонымен қатар жобалар мен бос уақытты өткізу бағдарламаларын әзірлеу және жүзеге асыру процесінде қаражат жинауды қоса алғанда, заманауи басқару құралдарын қолдану дағдыларын дамытады. Стратегиялық жоспарлауға, мәдени бастамаларды ілгерілетуге және ресурстарды тартуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сахналық техника

    Пән сахнаның сәулеттік-конструктивті элементтерін және декорациялық технологиялардың алуан түрлілігін зерттейді. Курс спектакльді немесе мәдени-демалыс іс-шарасын көркемдік безендіруде қолданылатын техникалық құрылғылармен және технологиялармен жұмысты жоспарлау дағдыларын қалыптастырады. Болашақ жобаны көрнекі түрде көрсету қабілетін, спектакльдің талаптарына сәйкес келетін көлемде және ауқымда дамытуға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар шоу бағдарламаларын ұйымдастыру

    Пән қосымша білім беру мекемелерінде балалар аудиториясына арналған шоу-бағдарламаларды ұйымдастырудың негізгі тенденцияларын жан-жақты зерттеуге және талдауға арналған. Курс балалардың шығармашылық әлеуетін және бос уақытын дамытуға бағытталған балалар шоуларын дайындаудың, қоюдың және өткізудің өзекті технологиялары мен әдістерін игеруді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу бағдарламаларын ресімдеу

    Пән сахналық кеңістік пен үй-жайларды безендіруді, дыбыстық сүйемелдеуді, Жарық эффектілері мен сахналық бутафорияларды қолдануды қоса алғанда, мәдени-демалыс іс-шараларын көркемдік безендірудің ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Актерлік шеберлік бойынша тренингтер

    Пән актерлік шеберлікті дамытуға және жетілдіруге, оның ішінде психофизикалық аппаратты, зейінді, қиялды, ассоциативті-бейнелі ойлауды және эмоционалды жауаптылықты дамытуға бағытталған. Курс актерлердің экспрессивті және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға мүмкіндік беретін қозғалыспен, сөзбен және пластикамен практикалық жұмыс арқылы театр өнерінің терең дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сценарийдегі театрализация және иллюстрация әдістері

    Пән сценарийлік шығармашылықта театрландыру және иллюстрация принциптерін зерттейді, біртұтас әрекетті құруға баса назар аударады. Оқу процесінде бейнелеу және экспрессивті құралдар жүйесі арқылы жүзеге асырылатын сахнаның көркемдік бейнесін қалыптастыру арқылы көркем материалды сахнаға шығарудың шығармашылық әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу шараларындағы мерекелік-салттық дәстүрлер

    Пән заманауи режиссура жағдайында мерекелік-салттық дәстүрлер призмасы арқылы мәдени-демалыс бағдарламаларын дайындаудың этнографиялық аспектілерін зерттейді. Дәстүрлі рәсімдер мен рәсімдерді талдауға, оларды ұлттық және тарихи ерекшеліктерді ескере отырып, заманауи мәдени-демалыс іс-шараларына бейімдеуге және біріктіруге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар шығармашылығын ұйымдастыру және әдістемесі

    Пән баланың жеке басының қалыптасуы мен дамуының маңызды факторы ретінде балалар шығармашылығының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курс аясында балалардың шығармашылық қызметін ұйымдастырудың әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық тәсілдері, сондай-ақ эмоционалды, эстетикалық және шығармашылық дамуды ынталандыру әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық әдістері

    Пән тұлғаның жан-жақты және үйлесімді дамуы үшін жағдай жасауға бағытталған тәрбие процесін ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін зерттеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сахналық қозғалыс негіздері, пластика және пантомима

    Пән студенттің психофизикалық аппаратын сахнадағы шығармашылық қызметке дайындауға бағытталған. Оқу процесінде физикалық аппараттың жаттығулары, байқау, қозғалыстарды үйлестіру, музыкалық және ритақты дамыту жүзеге асырылады. Артық бұлшықет кернеуін жоюға және мағыналы, мәнерлі қимылды қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмыстарында жобалау-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Пән мәдени-демалыс жұмысы саласындағы жобалау-зерттеу қызметінің негіздерін игеруге бағытталған. Жобаларды іске асыру кезеңдері, зерттеу әдістері және заманауи цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып нәтижелерді ұсыну принциптері зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мәдени-демалыс жұмысындағы техникалық құралдар

    Пән мәдени-демалыс қызметінде пайдаланылатын техникалық құралдардың түрлері, олардың жіктелуі, мақсаты мен функционалдық мүмкіндіктері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Сахналау жұмыстарында, шоу-бағдарламаларда және бұқаралық іс-шараларда техникалық құралдарды практикалық қолдануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-демалыс мекемелеріндегі инклюзивті тәжірибелер

    Пән мәдениет және демалыс саласындағы инклюзия қағидаттарын зерделеуге бағытталған. Курс аясында мәдениет мекемелерінде қолжетімді және жайлы ортаны құруға, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі жандарға арналған бағдарламалар мен іс-шараларды әзірлеуге және іске асыруға ерекше назар аударылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бос уақытты визуалды қамтамасыз ету технологиялары

    Пән бос уақытты көрнекі қамтамасыз ету технологияларын зерттеуге бағытталған. Оқиғалардың семантикалық мазмұнын ашуға, негізгі идеяны жеткізуге, көркемдік-бейнелі кеңістік құруға, сондай-ақ мәдени-демалыс бағдарламалары шеңберінде іс-қимыл орны мен шарттарын белгілеуге бағытталған мәнерлеп безендіру құралдары игеріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Театр-декорациялық өнер тарихы

    Пән театр-декорация өнерінің тарихы мен даму кезеңдерін зерделеуді көздейді, сахна кеңістігін безендірудің негізгі көркемдік принциптері, оның әртүрлі тарихи кезеңдердегі стилі мен техникалық ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика және студиялық процесті ұйымдастыру

    Пән білікті маман — басшыны, режиссерді, сахна пәндерінің оқытушысын — студиялық жұмыс шеңберінде қызметтің көркемдік-педагогикалық негіздерін игеруге даярлауға бағытталған. Студия процесі шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу, оның рухани және эстетикалық құндылықтарын қалыптастыру, бос уақытты басқаруда педагогикалық дағдылар мен ұйымдастырушылық дағдыларды дамыту нысаны ретінде қарастырылады. Оқу практикасына жасанды интеллект технологияларын қоса алғанда, заманауи цифрлық құралдарды пайдалану кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркемөнерпаздар ұжымындағы оқу- тәрбие жұмысы

    Пән студенттердің жеке басының дамуына және өнер ұжымына қатысушылардың рухани-адамгершілік қалыптасуына ықпал ететін жағдайлар жасау үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруды көздейді. Режиссердің, актерлердің, сценаристердің және Сахна қызметкерлерінің тиімді өзара іс-қимылын ұйымдастыру мәселелеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық мерекелер мен қойылымдардың драматургиясы

    Пән бұқаралық мерекелер мен ойын-сауық қойылымдарының сценарийлерін жасау кезінде қолданылатын драматургияның жанрлық әртүрлілігін зерттеуге бағытталған. Сценарий композициясын құру принциптері, драмалық іс-әрекеттің ерекшеліктері және бұқаралық іс-шараның құрылымы қарастырылады. Курс сонымен қатар сценарий құрылымдарын талдау, идеяларды қалыптастыру, сондай-ақ бұқаралық мәдени оқиғалардың сценарийлері мен визуалды тұжырымдамаларын модельдеу үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндіктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сценография

    Пән спектакльді безендіру саласында білім мен дағдыларды қалыптастыруға, сахналық уақыт пен кеңістікте бар бейнелеу-пластикалық шешімді жасауға бағытталған. Декорацияларды, костюмдерді, жарықтандыруды және сахналау техникасын қолдана отырып, визуалды бейнені құру принциптері зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-демалыс жұмыстарына әдістемелік жетекшілік ету технологиясы

    Пән мәдени-тынығу жұмыстарын әдістемелік қамтамасыз ету технологияларын оқуға бағытталған. Курста мәдениет мекемелерінің қызметкерлеріне сценарийлерді дайындауда әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастыру, іс-шараларды техникалық қамтамасыз ету, көркем нөмірлерді таңдауға көмектесу және мәдениет үйлерінде, аула клубтарында, халық шығармашылығы орталықтарында және т.б. көпшілік қойылымдарды өткізудің басқа да аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қызмет көрсету саласындағы компьютерлік технологиялар

    Пән мәдени-демалыс жұмысы саласындағы заманауи ақпараттық технологиялармен таныстырады. Сценарийлерді әзірлеу, іс-шараларды ұйымдастыру және шығармашылық процестің тиімділігін арттыру үшін цифрлық құралдар мен жасанды интеллектті пайдаланудың практикалық дағдылары игеріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пластика және ырғақ

    Пән білім алушылардың шығармашылық және музыкалық-ритақтық қабілеттерін дамытуға, қимылдарды үйлестіруді, икемділік пен мәнерлілікті қалыптастыруға бағытталған. Курсты игеру барысында ритақ сезімін дамытуға, денені басқаруға және көркем және сахналық тәжірибеде экспрессивті қозғалыстарды қолдануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хореографияның музыкалық өңдеуі

    Пән әр түрлі жанрдағы хореографиялық қойылымдардың музыкалық дизайнының ерекшеліктерін зерттейді-классикалық, сипаттамалық, тарихи және күнделікті би және т.б. музыкалық сүйемелдеу принциптеріне, оның бейнелерді ашудағы рөліне, ритақты ұйымдастырылуына және би шығармасының көркемдік көрінісіне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Грим

    Пән макияж техникасының негіздері мен ережелерін зерделеуге, сондай-ақ макияжды орындау мен жоюдың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында көркемдік және техникалық талаптарды ескере отырып, әртүрлі сахналық бейнелерді жасауға арналған құралдар мен материалдар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-демалыс жұмысындағы сахналық костюмдер

    Пән әртүрлі тарихи дәуірлердегі киім үлгілерін зерттей отырып, маталар мен материалдармен жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады. Эстетикалық талғамды дамытуға және сахналық костюмнің ерекшелігін түсінуге, оның бейнені жасаудағы және мәдени-демалыс іс-шараларының көркемдік дизайнын сақтаудағы рөліне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қойылымдарға сахнаны дайындау технологиясы

    Пән сахнаны әртүрлі жанрлардың (спектакльдер, концерттер және т.б.) қойылымдарына дайындаудың білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Оқу процесінде Жарық жабдықтарын ұйымдастыру технологиялары, декорацияларды, реквизиттерді таңдау және дайындау, сондай-ақ сахналық безендірудің техникалық және көркемдік аспектілерін үйлестіру зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сахна биі

    Пән би үйлестіруді қалыптастыруға, білім алушылардың би-пластикалық мәдениетін дамытуға бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушылар сахналық қозғалыс негіздерін меңгереді, бидің мәнерлілік құралдарын меңгереді және эстетикалық тұрғыдан тексерілген пластикасы бар концерттік бағдарламаларды құру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Мәдени-тынығу жұмысы ұйымдастырушысының кәсіби қызметі жайлы хабардар болу, танымдық іс-шараларды ұйымдастырудың барлық түрлері мен мәдениет мекемелеріндегі, мектептердегі мәдени-бұқаралық, тәрбиешілік іс-шаралар туралы түсінікке ие болу, халықтың көркем-бұқаралық және көркем-шығармашылық бос уақытын өткізу әдістемесін білу.
  • Жеке тұлғаның өзін-өзі дамытуы үшін жағдай жасау әдістерін қолдану, мүмкіндігі шектеулі адамдардың қажеттіліктерін есепке алуды және әлеуметтік-мәдени ортаның орнықты даму қағидаттарын пайдалануды қоса алғанда, мәдени-демалыс жұмысын ұйымдастыру және әдістемесі бойынша терең білімді меңгеру
  • Мүмкіндігі шектеулі жандар үшін тұрақты даму, мәдени әртүрлілік және қолжетімділік құндылықтарына бағдарлана отырып, көркемдік-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу
  • Кәсіби қызмет саласында музыкалық мәдениеттің тарихи кезеңдерін, вокал элементтерін, хореографияны, театрландырылған көріністерді, грим құралдарының көмегімен сахналық бейнені қолдану.
  • Заманауи цифрлық технологияларды, соның ішінде мамандандырылған жасанды интеллект сервистерін пайдалана отырып, мәдени-демалыс жұмыстарында кәсіби құзыреттіліктерді көрсету
  • Дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану ғылымдары саласындағы базалық білімге ие болу. Қазақстан халықының тарихын, салт-дәстүрін, мәдениетін білу және толеранттылық таныту.
  • Адамның экономикалық қызметінің әлеуметтік-экологиялық салдарының негіздерін білу. Өндірістік персонал мен халықты апаттардың, апаттардың және табиғи апаттардың ықтимал салдарларынан қорғау әдістерін меңгеру. Тұрақты даму мақсаттарына бағдарлана отырып, салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын меңгеру
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде қажетті кәсіби қарым-қатынас дағдыларын меңгеру
  • Экономикалық білімнің негіздеріне ие болу, менеджмент, маркетинг туралы ғылыми түсініктерге ие болу. Ұйымдастырушылық сипаттағы шешім қабылдау дағдыларын меңгеру, кәсіби қызметке байланысты әртүрлі жағдайлар мен жағдайларда икемді және мобильді болу. Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және жасанды интеллекттің мамандандырылған технологияларын, сондай-ақ қаржылық сауаттылық қағидаттарын қолдану
  • Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу. Моральдық-этикалық нормалар жүйесін, жалпыадамзаттық, рухани-адамгершілік, еңбек және ұлттық құндылықтарды этникалық мәдениет бірегейлігінде қолдану.
  • Мәдениет саласында кәсіби білімдерін қолдану. Алған білімдерін театрландырылған қойылымдар мен мәдени-демалыс іс-шараларында драмалық сценарийлер жазуда пайдалану.
  • Актерлік және сөйлеу шеберлігінің құралдарын, соның ішінде сахналық сөйлеу техникасын, пластиканы, пантомиманы және шешендік өнерді меңгеру; мәдени-бос уақыт іс-шараларын тиімді ұйымдастыру үшін шығармашылық және техникалық тәсілдерді қолдану. Қазақстанда және әлем елдерінде мәдени-бос уақыт қызметінің тарихын зерделеу және талдау, оның ерекшеліктері мен даму үрдістерін анықтау; тарихи және халықаралық тәжірибені бос уақыт бағдарламаларын әзірлеуде пайдалану. Көрермен аудиториясын, мәдени контексті және қазіргі форматтарды ескере отырып, бос уақыт қызметінің мазмұндық, ұйымдастырушылық және техникалық сүйемелдеуін қамтамасыз ету.
Top