6B11111 Туристік бизнес в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты туризм және қонақжайлылық саласында жоғары білікті маман - бакалаврларды даярлау, сапалы жоғары білім алуда қоғамның, мемлекеттің және тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыру, теориялық білімді, туризм және қонақжайлылық саласында қажетті практикалық дағдыларды меңгерген және халықаралық еңбек нарығының қазіргі заманғы талаптарына сәйкес заманауи инновациялық технологияларды пайдалана алатын бәсекеге қабілетті мамандарды кәсіби даярлауды қамтамасыз ету болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Туризмге кіріспе
Пәннің мақсаты-студенттерде күрделі әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде туризм туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән шеңберінде Туризмдегі негізгі ұғымдар, туристік объектілер мен субъектілер, туризмнің әртүрлі түрлері, ҚР туризм саласындағы заңдары мен өзге де нормативтік құқықтық актілері, қоғамдағы туризм функциялары зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттерде туристік қызметтің теориялық негіздері, практикалық аспектілері туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық туризм және рекреация
Пәннің мақсаты студенттердің экологиялық турлар бағдарламаларын әзірлеу, аумақтың экологиялық-рекреациялық әлеуетін бағалау, арнайы экологиялық-туристік қызметтердің мазмұнын жасау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Пән шеңберінде Экологиялық туризм қағидаттары, экологиялық туризм модельдері және олардың ерекшеліктері; әлемдік экологиялық-туристік ресурстар; экологиялық туризмді ұйымдастырудағы ерекше қорғалатын рекреациялық аумақтар, экологиялық жолдарды ұйымдастырудың құқықтық негіздері, Табиғи жүйелерге рекреациялық жүктемені бағалау әдістері зерделенетін болады. Курсты меңгеру нәтижесінде бакалаврлар экологиялық турлар мен соқпақтар жобаларын әзірлеуге, экологиялық соқпақтар маршруттарының карта-схемаларын жасауға және экологиялық соқпақтардың паспорттарын ресімдеуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм тарихы және қонақжайлылық
Пәннің мақсаты-Қазақстанда және басқа елдерде саяхаттардың пайда болуы мен дамуының, туристік қоғамдардың пайда болуы мен дамуының тарихи алғышарттарын, дамудың негізгі кезеңдерін зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттер әлемдік туризм мен қонақжайлылықты қалыптастырудың негізгі кезеңдерін, өңірлік тарихтың ерекшеліктерін білетін, тарихи дереккөздерді талдай алатын және саланың эволюциясын түсіну үшін бейіндік әдебиеттерді пайдалана алатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның туристік объектілері
Пәннің мақсаты-студенттерде Республикалық маңызы бар туристік объектілер, олардың жіктелуі және туристік маршруттарды дамыту әлеуеті туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студенттерде Қазақстан туризмінің объектілері туралы білім, сондай-ақ туристік объектілерді түрлері бойынша жіктеу, олардың ел деңгейіндегі туристік тартымдылығын талдау, ішкі және келу туризмінің басымдықтарын ескере отырып тақырыптық маршруттарды әзірлеу, сондай-ақ алған білімдерін Қазақстанның туристік брендін сыртқы нарықтарда ілгерілету үшін пайдалану қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның туристік дестинациялары
Пәннің мақсаты-Қазақстанның туристік бағыттарының географиялық, табиғи, мәдени және тарихи ерекшеліктерін, сондай-ақ олардың ішкі және халықаралық туристік нарықтағы даму факторларын зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттер Қазақстанның негізгі туристік дестинацияларын сәйкестендіре және жіктей алады, олардың туристік-рекреациялық әлеуетін талдай алады және өңірлік ерекшеліктерді ескере отырып, туристік өнімдерді дамыту бойынша ұсынымдар әзірлей алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Елдер мен туристік дестинациялар
Пәннің мақсаты-туризм географиясын, туристік дестинациялар мен ресурстардың типологиясын, әлем елдерінде туристік дестинацияларды қалыптастыру ерекшеліктерін зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік дестинацияларды жіктеуге, өңірлер мен елдердің туристік-рекреациялық әлеуетін бағалауға, аумақ ресурстарын ескере отырып, туризмнің тиісті түрлерін таңдауға және елтану ақпаратын ашатын презентациялар жасауға қабілетті болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік өлкетану
Пәннің мақсаты-студенттерді рельефпен, климатпен, флорамен, фаунамен, су объектілерімен, тарихпен, экономикамен, мәдениетпен және өнермен, сондай-ақ Жамбыл өңірінің мәдени ескерткіштерімен таныстыру, студенттерді өлкенің ғылыми және жан-жақты білімімен таныстыру. Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде аймақтың табиғи және туристік ресурстары туралы Білім, олардың туризм үшін маңыздылығын талдау және өлкетану деректері негізінде маршруттарды қалыптастыру мүмкіндігі қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Белсенді туризмді өткізуді ұйымдастыру
Пәннің мақсаты - студенттерде туризмнің белсенді түрлерін ұйымдастыру және қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән шеңберінде жаяу жүргіншілерге дейінгі тактика мен туристік саяхаттардың белсенді түрлерінің техникасын ұйымдастыру, жаяу жүру жабдықтары, маршруттардан өту ережесі, алғашқы көмек көрсету ережесі зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер белсенді туризм бағыттарын әзірлеуге, табиғи жағдайларды, қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, туристік жорықтарды ұйымдастыруға қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі іскерлік этикет және басқару мәдениеті
Пәннің мақсаты -студенттерде туристік саладағы іскерлік этикет пен басқару мәдениеті қағидаттарын жүйелі түсінуді қалыптастыру, әріптестермен және серіктестермен кәсіби өзара іс-қимыл дағдыларын дамыту, сондай-ақ туристік ұйымның имиджін тиімді басқаруға және нығайтуға ықпал ететін корпоративтік мінез-құлық стандарттарын игеру. Студенттер тиімді өзара әрекеттесуді құру үшін іскерлік Этикет нормаларын және басқарудың мәдени стандарттарын қолдана алады, корпоративтік мінез-құлық ережелерін сақтай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі жобаларды басқару
Пәннің мақсаты-туристік жобаларды табысты іске асыру үшін бизнес-жоспарларды әзірлеу қағидаттарын және жобаларды басқару негіздерін зерделеу. Нәтижесінде студенттер егжей-тегжейлі бизнес-жоспарлар құра алады, ресурстарды жоспарлай алады, жобалардың барысын бақылай алады және мақсаттарына жету үшін олардың тиімділігін бағалай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туристік бизнесті ұйымдастыру
Пәннің мақсаты-студенттердің туристік қызметті ұйымдастыру туралы негізгі білімдері мен түсініктерін қалыптастыру. Пән шеңберінде ҚР туризм саласындағы нормативтік актілер мен заңнамалар, ұйымдастырушылық және өндірістік құрылым, туризм индустриясының қызметтері, туристік өнімді қалыптастыру, туристік фирманың құжаттамасы зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік қызметте бизнес-процестерді әзірлеуге және тиімді іске асыруға қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Пәннің мақсаты – жасанды интеллект саласындағы негізгі ұғымдарды, бағыттарды және білімді ұсыну модельдерін зерделеу, сондай-ақ арнайы құралдарды қолдана отырып бейінді интеллектуалды жүйелерді жобалау дағдыларын қалыптастыру. Оқу нәтижелері бойынша студенттер жасанды интеллект негіздері мен білімді ұсыну модельдерін меңгереді, базалық интеллектуалды жүйелерде ЖИ әдістерін қолдана алады, сондай-ақ ЖИ технологияларын енгізудің әлеуметтік салдарын талдай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризмдегі мәдениетаралық коммуникациялар
Пәннің мақсаты-тілдік, этикеттік және мінез-құлық нормаларын меңгеру арқылы туризмдегі мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшеліктерін зерделеу, әртүрлі мәдениеттерден келген қонақтардың үміттерін түсіну, сондай-ақ жанжалдардың алдын алу әдістерін меңгеру. Оқыту нәтижесінде студенттер қонақтардың мәдени ерекшеліктерін анықтап, талдай алады, тиісті тілдік және этикеттік нормаларды қолдана алады, көпұлтты туристік ортада сервистің жоғары деңгейін қамтамасыз ете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм саласындағы басқарушылық есеп
Пәннің мақсаты бухгалтерлік есеп негіздерін, бухгалтерлік құжаттарды және оларды жасауға қойылатын талаптарды, есептеулерді, қаржылық салымдарды зерделеу; өндірістік шығындарды есепке алу, Туризмдегі баға белгілеу, бухгалтерлік есептілік және бухгалтерлік балланстың түрлері. Оқыту нәтижесінде студентте қаржылық есептілікті жасау, ұйымдардың кірістері мен шығыстарының жоспарларын әзірлеу, турдың калькуляциясын есептеу білімі, іскерлігі мен дағдылары қалыптастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Туристік бос уақытты ұйымдастыру және жоспарлау
Пәннің мақсаты-әртүрлі критерийлер (мақсаттар, ұйымдастыру нысандары, белсенділік сипаты, ұзақтығы және өтетін орны) негізінде туристік бос уақыттың жіктелуі мен түрлерін зерделеу, сондай-ақ туристердің әртүрлі санаттары үшін бос уақыт бағдарламаларын таңдау қағидаттарын игеру. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік демалыс түрлерін анықтай алады, олардың ерекшеліктерін салыстыра алады, нақты жағдайларда қолданылуын талдай алады және мақсатты аудиторияның мүдделерін ескере отырып, тиісті демалыс шараларын жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аумақтық туристік ресурстар
Пәннің мақсаты-студенттерді туристік ресурстанумен, аумақтық рекреациялық және туристік ресурстармен, табиғи объектілердің географиялық ерекшеліктерімен, рекреациялық жүктемемен және сыйымдылықпен, туристік мекемелердің рекреациялық желісімен, туризмді дамыту перспективаларын түсіну үшін өңірлердің ресурстық әлеуетін бағалау тәсілдерімен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студенттер қабілетті болады аумақтардың туристік ресурстарын бағалау, олардың әлеуеті мен шектеулерін талдау, туристік маршруттарды әзірлеу кезінде осы деректерді пайдалану
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қонақжайлылық индустриясындағы менеджмент
Пәннің мақсаты - қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының менеджмент негіздерімен, компания стратегиясын қалыптастыру әдістемесімен және туризм саласының ерекшелігін ескере отырып, оны іске асыру алгоритмімен танысу. Оқыту нәтижесінде студенттер қонақжайлылық кәсіпорнын дамытудың міндеттері мен мақсаттарын айқындауға, бәсекеге қабілетті даму стратегиясын қалыптастыруға және іске асыруға, дамудың стратегиялық проблемаларын анықтауға және оларды жою жөніндегі шараларды әзірлеуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризмдегі сақтандыру және қауіпсіздік
Пәннің мақсаты студенттерде сақтандыру және туристік қызметтің қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студент сақтандырудың іргелі ұғымдары мен әдістерін меңгереді, туристік қызметте қауіпсіздікті қамтамасыз ету негіздерін түсінеді, Негізгі заңнамалық және нормативтік актілерді біледі, бұл білімді тәуекелдерді азайту және туристер мен ұйымдардың мүдделерін қорғау үшін қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экскурсоводтың шеберлігі
Пәннің мақсаты-экскурсиялық өнімді тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас жасау және экскурсоводтың кәсіби мәдени сөйлеуін дамыту. Курс аясында студенттер экскурсоводтың шеберлігіне қойылатын негізгі талаптарды, "экскурсовод портфолиосы" ұғымдарын, сөйлеу және ауызша емес коммуникация құралдарын, оқиғаның негізгі әдістерін, сондай-ақ туристердің әртүрлі санаттарына экскурсия жүргізу ерекшеліктерін зерттейді. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар экскурсиялық өнімнің тұтынушыларымен тиімді қарым-қатынас жасай алады, әртүрлі санаттағы туристермен өзара әрекеттесу үшін коммуникативті дағдыларды қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм географиясы
Пәннің мақсаты-Қазақстанда және халықаралық деңгейде туризмнің дамуына әсер ететін географиялық аспектілер мен факторларды, сондай-ақ туризмнің әртүрлі түрлері мен туристік аудандардың ерекшеліктерін зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік өнімдердің түрлерін, жіктелуін, сипаттамаларын білетін болады, өңірлердің туристік тартымдылығын талдай алады, туристік аудандарды жіктей алады және маршруттар мен туристік өнімдерді әзірлеу кезінде географиялық білімді қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық туризмдегі тәуекелдерді басқару
Пәннің мақсаты студенттердің экологиялық туризмдегі тәуекелдерді басқару бойынша білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға мұмкіндік береді. Пән шеңберінде экологиялық туризм тәуекелін басқарудың теориялық аспектілерін, тәуекелдердің жіктелуі, туристік индустрия тәуекелін басқару әдістері, қызметкерлерді, клиенттерді және халықты авариялардан, апаттар мен табиғи апаттардың ықтимал зардаптарынан қорғау әдістері зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде бакалаврлар экологиялық туризм тәуекелдерін талдауға және бағалауға, ақпарат жинауға және тәуекелдерді анықтауға, тәуекелдерді басқару бағдарламасын жасауға қабілетті болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономика және кәсіпкерлік, Қаржылық сауаттылық, Қаржы құқығы
Пәннің мақсаты-экономика мен кәсіпкерліктің негізгі қағидаттары мен заңдарын зерделеуге, нарықтық экономика жағдайында кәсіпкерлік қызметті тиімді жүзеге асыруға үйретуге; қаржылық қатынастарды құқықтық реттеу туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, оқу нәтижесінде студент міндетті төлемдердің түрлері мен нысандарын, қаржылық бақылау мәселелерін, осы саладағы бұзушылықтар үшін жауапкершілікті бағдарлай алады; қаржылық білімді жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқару дағдыларын дамыту, сондай-ақ қаржылық өнімдер мен инвестицияларды дұрыс таңдау үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экскурсиятану
Пәннің мақсаты-студенттердің туристік қызмет пен мәдени ағартудың маңызды құрамдас бөлігі ретінде экскурсиялық қызмет саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студенттер экскурсиялық маршруттарды, экскурсиялық бағдарламаларды әзірлеуге, авторлық экскурсияларды дайындауға, экскурсиялар үшін объектілерді іріктеуді жүзеге асыруға, экскурсиялар жүргізу әдістемесін меңгеруге, жергілікті көрікті жерлерге, мұражайларға, қала маңындағы маршруттарға экскурсиялар жоспарлауға қабілетті болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнотуризмді ұйымдастыру және экскурсияларды өткізу технологиясы
Пәннің мақсаты-этнотуризмді ұйымдастыру негіздерін және этникалық және мәдени мұраны, қазақ халқының дәстүрлерін ескере отырып, бірегей туристік өнімді қалыптастыру үшін мәдени-танымдық технологияларды қолдану әдістерін зерделеу. Курсты игеру нәтижесінде студенттер этнотур тұжырымдамаларын әзірлеуге, этномәдени турларды ұйымдастыруға, этникалық ерекшеліктер мен мақсатты топтардың мүдделерін ескере отырып, қабілетті болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмде тамақтануды ұйымдастыру
Пәннің мақсаты – студенттерде туристік қызмет көрсетудің ажырамас бөлігі ретінде тамақтану туралы түсінік қалыптастыру, ұлттық, мәдени ерекшеліктерін, санитарлық-гигиеналық нормаларға сәйкес тамақ өнімдерін сақтау, тасымалдау және дайындау талаптарын ескере отырып, туризмнің әртүрлі түрлерінде тамақтануды ұйымдастыру негіздерін игеру. Оқыту нәтижесінде тамақтану бағдарламаларын әзірлеуге, тиісті тамақтану объектілерін таңдауға, сондай-ақ туристік өнімдерді қалыптастыру кезінде қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарымен өзара іс-қимыл жасауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік елтану
Пәннің мақсаты- Еуропа, Азия, Америка және Африка шет елдерінің туристік-рекреациялық әлеуетін зерделеу, сондай-ақ туристік мінез-құлық пен бағыттарды маркетингтік ілгерілету стратегиясын айқындайтын нарықтық конъюнктураны, бәсекелестік артықшылықтар мен елтану сипаттамаларын талдау. Оқыту нәтижесінде студенттер елтану параметрлері бойынша елдер мен өңірлерге салыстырмалы талдау жүргізуге, елдер бойынша туризм түрлерін жүйелеуге, табиғи және экономикалық жағдайларды сипаттауға, әлемдік нарықтық конъюнктураны ескере отырып туристік ұсыныстар әзірлеуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм экономикасы және қонақжайлылық
Пәннің мақсаты-негізгі экономикалық ұғымдарды зерттеу бюджеттеу, шығындар мен кірістерді басқару, баға белгілеу, туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының өндірістік және қаржылық жоспары, тәуекелдерді басқару әдістері. Оқыту нәтижесінде студенттер кіріс, пайда, кірістілік сияқты негізгі қаржылық көрсеткіштерді есептей алады. шығындар, шығындар сметасы, шығындарды талдау және оңтайландыру, сыртқы және ішкі факторлардың әсерін бағалау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтік зерттеулер
Пәннің мақсаты-маркетингтік зерттеулердің негіздерін, соның ішінде деректерді жинау және талдау әдістерін, сауалнамалар әзірлеуді, гипотезаларды тексеруді және бастапқы және қосымша ақпарат көздерімен жұмыс істеуді зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттер маркетингтік зерттеулерді дамытып, жүргізе алады, тұтыну нарықтарын талдай алады, маркетингтік шешімдер қабылдау үшін өлшеу және масштабтау әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік қызметтегі кәсіби этика және инклюзивті білім
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді кәсіби этика мен этикеттің, инклюзивті білім берудің әдіснамасымен және әдістемелік қамтамасыз етуімен, кәсіби этикеттің негізгі нормаларымен, жанжалдардың түрлерімен және оларды шешу тәсілдерімен, экскурсиялар мен туристік жорықтар кезіндегі мінез-құлық ережелерімен, қарым-қатынас психологиясымен таныстыру болып табылады. Курстан өту нәтижесінде студенттер клиенттермен қарым-қатынас жасау дағдылары мен этикалық дағдыларға ие болады, туристердің әртүрлі топтарымен, соның ішінде мүгедектермен, қарт адамдармен және балалары бар отбасылармен өзара әрекеттесу кезінде инклюзивтілік принциптерін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық туризм және әлемдік экономика
Пәннің мақсаты-халықаралық туризмнің негізгі тұжырымдамаларын және оның әлемдік экономикаға әсерін, жаһандық туристік нарық пен туризм саласындағы халықаралық ұйымдардың жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттер халықаралық туризм тенденцияларын талдай алады, оның экономикалық әсерін бағалай алады, жергілікті туристік бизнесті дамыту үшін жаһандық тенденциялар туралы білімді қолдана алады және туризм саласындағы халықаралық серіктестермен тиімді қарым-қатынас жасай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қонақжайлылық индустриясындағы маркетинг
Пәннің мақсаты-студенттерді қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтің теориялық негіздерімен, маркетингтік зерттеулердің принциптері мен әдістерімен, туристік қызметтердің жіктелуі мен сегментациясымен, нарықты талдау әдістерімен, мақсатты аудиториямен және бәсекелестік ортамен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студенттер мақсатты аудиторияларға, бәсекелестік ортаға, нарық тенденцияларына талдау жасай алады, тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлейді және енгізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика
Пәннің мақсаты-туристік өнімдер менқызметтерді визуализациялау және таныстыру үшін қолданылатын интерактивті компьютерлік графиканың заманауи әдістері мен құралдарын зерделеу, сондай-ақтуризмде сапалы графикалық материалдарды жасау алгоритмдері мен технологияларын игеру. Оқыту нәтижесінде студенттер визуализация міндеттерін тұжырымдай алады,туристік объектілердің графикалық модельдерін жасай алады, туристік индустрияның қажеттіліктеріне бейімделген кескіндерді жасау және өңдеу үшінграфикалық бағдарламалық құралдар мен алгоритмдерді тиімді қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризм кәсіпорындарының қызметін бағдарламалық қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты-студенттердің процестерді автоматтандыру, туристік Қызметтерді басқару және цифрлық маркетинг құралдарын іске асыру үшін туроператорлық және турагенттік қызметте қолданылатын бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану бойынша білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курсты игеру нәтижесінде студенттер турларды жоспарлау, клиенттік базаны жүргізу, онлайн брондау және туристік қызметтерді талдау үшін CRM жүйелері мен арнайы бағдарламаларды пайдалана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туристік фирманың қызметін талдау
Пәннің мақсаты-студенттерде туристік қызметті жоспарлау мен дамытудың негізі ретінде туристік ресурстарды сәйкестендіру, жіктеу және кешенді бағалау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән шеңберінде туристік ресурстардың түрлері, туристік әлеуетті бағалау әдістемелері, аумақтардың бәсекеге қабілеттілігін талдау зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік ресурстарға жүйелі талдау жүргізе алады және алынған деректерді туристік жобалар мен маршруттарды негіздеу үшін пайдалана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қонақжайлылық индустриясында кәсіпкерлік істі ұйымдастыру
Пәннің мақсаты-қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпкерлік қызметтің мәнін, нысандары мен құқықтық негіздерін, бизнесті құру және тіркеу кезеңдерін, сондай-ақ туризм және қонақ үй сервисі саласындағы кәсіпкерлік идеяларды табысты іске асыруға әсер ететін факторларды зерделеу. Оқыту нәтижесінде студенттер бизнес-идеяларды әзірлеуге, кәсіпорындардың ұйымдық-құқықтық нысандарын анықтауға, қажетті ресурстарды есептеуге, тәуекелдерді бағалауға және қонақжайлылық индустриясында кәсіпкерлік жобаны іске қосудың негізгі кезеңдерін жоспарлауға қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Емдеу-сауықтыру туризмін ұйымдастыру және басқару
Пәннің мақсаты-санаторий-курорттық мекемелердің құрылымы мен ерекшеліктерін, емдеу-сауықтыру турларын ұйымдастыру технологияларын, сондай-ақ туристік бағдарламаларға сауықтыру мен табиғатта демалуды интеграциялау әдістерін зерттеу. Оқыту нәтижесінде студенттер емдеу-сауықтыру ресурстарын бағалауға, клиенттердің медициналық көрсеткіштерін ескере отырып турларды іріктеуге және жоспарлауға, сапалы санаторий-курорттық қызмет көрсетуді ұйымдастыруды қамтамасыз етуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туристік ресурстарды талдау
Пәннің мақсаты-туристік ресурстарды зерттеу мен түсіндірудің әдіснамалық тәсілдерін зерделеу, әртүрлі аумақтарда туризмді дамытудағы олардың маңыздылығын анықтау үшін кеңістіктік және функционалдық талдау құралдарын игеру. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік ресурстарды жүйелеп, олардың салыстырмалы сипаттамаларын жүргізе алады, аумақтың әлеуетін анықтай алады және туристік ұсыныстар мен маршруттарды әзірлеу кезінде алынған деректерді дәлелді қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі жарнамалық-ақпараттық қызмет
Пәннің мақсаты-студенттерді туризмде қолданылатын жарнамалық құралдармен, жарнамалық өтініштердің ерекшеліктерімен, туризмдегі жарнамалық қызметті реттеудің құқықтық негіздерімен, PR технологияларымен таныстыру. Оқыту нәтижесінде студент туризмде жарнамалық қызметті ұйымдастырудың негізгі принциптері, ақпаратпен жұмыс істеу білімі, дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік дестинациялар брендингі
Пәннің мақсаты-студенттердің белгілі бір туристік бағыт шеңберінде туристік кәсіпорындар брендін құру дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Пән шеңберінде туристік өнімдер мен кәсіпорындардың имиджі мен брендін қалыптастыру негіздері, Туристік қызметтер мен дестинацияларды орналастыру стратегиялары мен ілгерілету тұжырымдамалары зерделенетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер туристік дестинация брендін, позициялау стратегиясын және туристік қызметтер мен дестинацияларды ілгерілету тұжырымдамасын құруға қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік қызметтерді жылжыту және сату технологиясы
Пәннің мақсаты-студенттерді туристік қызметтерді сату әдістерімен, заманауи технологиялармен және жылжыту мен сату стратегиясымен таныстыру. Жеке сату әдістерін, белсенді сату технологияларын, сатып алушыны іздеу және бағалау әдістерін үйрету. Оқыту нәтижесінде студенттерде мейрамхана және қонақ үй қызметтерін ілгерілету және сату стратегияларын әзірлеу мен іске асыруды сауатты ұйымдастыру білімі, іскерлігі мен дағдылары қалыптастырылатын болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік ұйымдарды стратегиялық басқару
Пәннің мақсаты-сыртқы және ішкі ортаны талдауды, стратегияларды қалыптастыруды, тұрақты дамуды қамтамасыз ету үшін бәсекеге қабілеттілік пен инновацияларды басқаруды қоса алғанда, туристік ұйымдарды стратегиялық басқарудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін зерделеу. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік ұйымға кешенді стратегиялық талдау жүргізуге, тиімді стратегияларды қалыптастыруға және іске асыруға, бәсекеге қабілеттілікті арттыру үшін инновациялық тәсілдерді қолдануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризм және қонақжайлылық саласындағы жоспарлау
Пәннің мақсаты-туризм және қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың қызметін жоспарлаудың экономикалық және әдіснамалық негіздерін, жоспарлы нормативтер мен көрсеткіштер жүйелерін, жоспарлау түрлерін, бастапқы деректерді жинау, талдау және жүйелеу әдістемелерін және экономикалық ақпараттың маңыздылығын зерделеу. Оқыту нәтижесінде студенттер нарықтық жағдайды, мақсатты аудиторияларды және ресурстық мүмкіндіктерді ескере отырып, туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарын дамыту жоспарларын әзірлеуге қабілетті болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі және қонақжайлылықтағы электронды сатылым
Пәннің мақсаты-бизнес процестерді, туризм және қонақжайлылық саласындағы электрондық коммерция қызметтерін дамыту перспективаларын, электрондық бизнесте жұмыс істеуге арналған жаңа технологиялар мен құралдарды, электрондық бизнестің құқықтық аспектілерін зерделеу. Оқыту нәтижесінде студенттер цифрлық платформалар мен туристік өнімдер мен қонақ үй қызметтерін брондау жүйелерін қолдана алады, клиенттермен тиімді қарым-қатынас жасау үшін электрондық төлем құралдарын қолдана алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туроператорлық және турагенттік қызмет технологиясы
Пәннің мақсаты - студенттердің туроператорлық және турагенттік қызметті ұйымдастыру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Пән шеңберінде туроператорлық және турагенттік қызметтің нормативтік-құқықтық базасы, турфирма - агент пен турфирма-оператордың өзара іс-қимылын ұйымдастыру, турларды өткізу арналары, офистің техникалық жабдығы, турпакетті қалыптастыру технологиясы, қызмет көрсетушілермен өзара іс-қимыл, турларға баға белгілеу зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер туристік өнімдерді қалыптастыруға және жинақтауға, қызмет көрсету процесінің құжаттамасын рәсімдеуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмді ұлттық және аймақтық жоспарлау
Пәннің мақсаты-туристік-рекреациялық әлеуетті бағалауды, өңірлердің стратегиялық дамуын, мемлекеттік саясатты, инвестициялар мен инфрақұрылымды қоса алғанда, туризмді ұлттық және өңірлік жоспарлаудың қағидаттары мен құралдарын зерделеу. Оқыту нәтижесінде студенттер өңірлердің туристік әлеуетін талдай алады, стратегияларды әзірлей алады және әртүрлі деңгейдегі туризмнің тұрақты дамуын жоспарлауға қатыса алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік- рекреациялық жобалау
Пәннің мақсаты - рекреациялық жобалау принциптері мен кезеңдерін, аумақтарды аймақтарға бөлуді, туристік-рекреациялық инфрақұрылымды әзірлеу әдістерін, жобалаудың экологиялық және әлеуметтік аспектілерін, туристік-рекреациялық жобалаудың нормативтік-техникалық негізін, туристік-рекреациялық объектілердің қызметін жоспарлауды зерделеу. Оқыту нәтижесінде студенттер аумақтық ерекшеліктері мен орнықты даму қағидаттарын ескере отырып, туристік-рекреациялық мақсаттағы жобаларды әзірлеуге қабілетті болады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару,
- Өнеркәсіптік және экологиялық қауіпсіздік саласындағы ықтимал тәуекелдерді азайту жөніндегі шараларды әзірлеу және іске асыру, сондай-ақ заңнамалық және нормативтік талаптарға сәйкес кәсіби қызметте экологиялық қауіпсіз және тұрақты тәжірибені енгізу.
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді.
- Кәсіби мәселелерді визуализациялау, жобалау және шешу, сондай-ақ алынған нәтижелерді практикалық қызметке ендіру үшін қолданбалы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, графикалық материалдарды жасайды және өңдейді.
- Өңірдің табиғи және туристік ресурстарын білу, туризмнің негізгі ұғымдары мен түрлерін анықтай білу, туристік объектілер мен субъектілердің құрылымы мен өзара іс-қимылын талдай білу, туризм саласындағы ҚР заңдары мен нормативтік құжаттарын қолдана білу, теориялық білім мен өлкетану материалы негізінде негізделген туристік маршруттар мен бағдарламаларды қалыптастыру, антропогендік жүктеме деңгейін бағалау, экологиялық турлар мен маршруттарды ескере отырып әзірлеу тұрақты даму, экологиялық жолдардың төлқұжаттарын ресімдеу.
- Елдің туристік саласын дамыту қағидаттарын, факторларын түсіну, Қазақстанның туристік мамандануы мен өңірлік туристік ерекшеліктерін, әлемнің туристік дестинациясының түрлерін, елдердің қазіргі заманғы туристік трендтерін білу, туристердің мүдделеріне қарай оңтайлы туристік бағыттарды талдау және таңдау, Қазақстанның туристік дестинациялары бойынша бірегей және тартымды турларды ұйымдастыру.
- Туристік аймақтардың табиғи, мәдени және әлеуметтік сипаттамалары бойынша географиялық жіктелуін білу, туризмнің әртүрлі түрлерін географиялық белгілері бойынша бөліп көрсету және туристердің әртүрлі топтарының қажеттіліктерін ескеру, туристік қызметтердің халықаралық нарықтарын талдау және бағалау, туризмнің тиімділігін арттыру жолдарын анықтау, туристерге тарихи және мәдени құндылықтарға негізделген маршруттарды әзірлеу және ұсыну, табиғи, мәдени және мәдени құндылықтарды талдау және жіктеу және туризм үшін пайдалануға болатын әлеуметтік ресурстар.
- Туристік қызметте іскерлік этикет пен кәсіби этика нормаларын қолдана білу, мәдениетаралық өзара іс-қимылды және инклюзивті қызмет көрсетуді тиімді ұйымдастыру, туристердің әртүрлі санаттарымен, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдармен коммуникацияларды басқару, жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу, сондай-ақ экскурсиялар жүргізу және туристік қызметтердің жоғары сапасын қамтамасыз ету үшін кәсіби дағдыларды пайдалану.
- Ағымдағы тенденцияларды анықтау, туристік өнімдер мен қызметтерге сұранысты болжау үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу қабілетіне ие болу, туристік салада клиенттерді тартуға бағытталған зерттеу нәтижелеріне негізделген стратегияларды құра білу, бухгалтерлік есеп, менеджмент принциптерін білу және оларды туризм саласында қолдана білу, қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарда жұмыс процестерін ұйымдастыру және оңтайландыру дағдыларын меңгеру.
- Туристік бизнестің ұйымдастырушылық негіздерін және туризм индустриясы инфрақұрылымы объектілерінің өзара байланысының ерекшеліктерін білу, туристік компанияның бизнес процестерін ұйымдастыру және басқару дағдыларын меңгеру; туристік дестинация брендін, туристік қызметтерді ілгерілету әдістерін, туристік индустрияда брендинг пен жарнамалық компанияларды құра білу; туристік қызметтер мен дестинацияларды ілгерілету стратегиялары мен тұжырымдамаларын қалыптастыру, туристердің бос уақытына арналған анимациялық бағдарламалар әзірлеу, туристік бағыттар үшін бірегей және тартымды құндылық ұсыныстары.
- Туристердің жасын, дене шынықтыруын және мүдделерін ескере отырып, белсенді демалыстың әртүрлі нысандарының ерекшеліктерін талдау, туризмнің белсенді түрлеріне арналған туристік маршруттарды әзірлеу, брондау жүйелерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, турларды сату, сондай-ақ көлік, орналастыру сияқты қызметтерді үйлестіру, мәдени, тарихи және табиғи ерекшеліктерін ескере отырып, экскурсиялық маршруттар, этнотуризм бағдарламаларын әзірлеу, экскурсиялық өнімді әзірлеу кезінде нормативтік-техникалық құжаттама жасау.
- Туризм индустриясында туындайтын қауіптер мен тәуекелдердің негізгі түрлерін, туристік сапарлар кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәсілдерін, туризмдегі қауіпсіздікті реттеу жөніндегі құқықтық базалар мен нормативтік құжаттарды түсіндіру, туризм мен туристік қызметтерді жобалау кезінде туристің қауіпсіздік қағидаттарын ескеру, қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпкерлік қызметтің заңды аспектілерін білу, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындар үшін бизнес-жоспарлар әзірлеу
- Туризмді дамыту үшін ағымдағы трендтерді, бәсекелестікті және нарықтың қажеттіліктерін ескере отырып, туристік қызмет жоспарларын әзірлеу, рекреациялық аймақтарды, табиғи объектілерді, туристік маршруттарды жобалау принциптері мен әдістерін меңгеру, аумақтың табиғи, мәдени және тарихи ерекшеліктерін ескере отырып, туристік маршруттарды жобалай білу, табыс, пайда, рентабельділік сияқты негізгі қаржылық көрсеткіштерді есептеу, шығындарды талдау және оңтайландыру, сыртқы және ішкі факторлардың әсерін бағалау, ресурстарды тұрақты пайдалану мүмкіндіктерін талдау, туризмнің аумаққа әсерін болжау, турфирма жұмысының тиімділігін, турлардың бәсекеге қабілеттілігін, ұсынылатын турлардың сапасын бағалау, турфирманың стратегиялық мақсаттарын әзірлеу, туристік фирмалар, санаторийлер, клиникалар және басқа да сауықтыру объектілері арасында қызметтерді үйлестіру дағдыларын меңгеру.
- Туризмдегі заманауи әлемдік трендтерді анықтау және қолдану, туризмнің экономикаға әсерін талдау, елдер мен өңірлер арасындағы туристік ағындардың құрылымын, көлемі мен динамикасын бағалау, табиғи, мәдени және экономикалық ресурстарды ескере отырып, ұлттық және өңірлік деңгейлерде туризмді дамыту стратегияларын әзірлеу дағдыларын меңгеру.