8D01450 Кәсіптік оқыту в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіптік оқыту саласында білімді, инновация мен ғылымды біріктіре алатын, ғылыми және кәсіби құзыреттілікке ие, бәсекеге қабілетті педагог кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы әдістері мен технологиясы
Мақсаты: ЖОО-да оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: ЖОО-да оқытудың заманауи озық технологиялары. Қашықтықтан білім берудің теориясы мен әдістемесі бойынша заманауи тәсілдер. Студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Педагогикалық қызметті кәсіби басқару тәсілдері. Жоспарлаудың тәсілдері технологиялық әдістері. Өткізілген сабақтарды әдістемелік талдау. Кәсіптік білім беру талаптарына сәйкес мамандарды даярлау сапасы. ЖОО-да кәсіптік оқыту әдістері мен технологияларын оқыту процесінде жасанды интеллект технологиясын пайдалану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіптік білім берудің теориясы мен әдіснамасы
Мақсаты: Кәсіптік білім беру теориясы мен әдіснамасы бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды дамыту Мазмұны: Кәсіптік білім берудің теориясы мен әдістемесі. Кәсіптік білім берудің идеологиясы, мазмұны мен технологиясы. Педагогикалық білім беру жүйесі. Кәсіптік білім беру сапасының индикаторлары және білім берудің нақты жағдайына қойылатын талаптар. Педагогикалық білім беру жүйесінің оң үрдістері. Үздіксіз кәсіптік білім берудің оқу-тәрбие қызметіндегі білім мен дағдылар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: докторанттарда педагогика және психология саласында әдіснаманы әзірлеу, жоспарлау және ғылыми зерттеуді ұйымдастыру құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеулер әдіснамасы ұғымы мен деңгейлері. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық қағидаттары. Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық сипаттамалары. Педагогикалық зерттеудің логикасы мен рәсімі. Педагогика мен психологиядағы ғылыми зерттеулер әдістері. Психологиялық зерттеуді ұйымдастыру және әдістемесі. Ғылыми аппарат және зерттеу әдістерінің кешені. Диссертацияны жазу және қорғауға дайындау әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағдарлы оқыту технологиясы
Мақсаты: Кәсіптік бағдарланған оқыту технологиясы саласындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды дамыту. Мазмұны: Кәсіби бағытталған оқытудың негізгі теориялары, тұжырымдамалары және технологиялары. Кәсіптік бағдарланған оқыту технологиясының психологиялық негіздері. Кәсіптік бағдарланған оқытудың технологиясын әзірлеу және әдістемелік қамтамасыз ету әдістері. Педагогикалық жағдайларды талдау, кәсіби-педагогикалық қызметте өзін-өзі тануға дайындықты негіздеу. Кәсіби бағдарланған оқытудың инновациялық технологияларын жобалау және өз бетінше түсіндіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық хат
Мақсаты: академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті, докторанттарды даярлаудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттерді дамыту және жетілдіру. Мазмұны: Академиялық жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптар. Академиялық мәтіндердің түрлері. Презентация стилі. Жазбаша ғылыми жұмыстардағы қателіктер. Журналды таңдау. Әдеби көздермен жұмыс. Сілтемелер және дәйексөз ережелері. Плагиат. Библиографияны құрастыру. Ғылыми мәтінді құрылымдау және жазуға дайындық. Ғылыми мәтін жазуға арналған практикалық ұсыныстар. Ғылыми мәтін жазу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіптік педагогиканың әдіснамасы және педагогикалық зерттеу әдістері
Мақсаты: Кәсіби педагогика әдіснамасын және педагогикалық зерттеу әдістерін меңгеру. Мазмұны: Педагогика әдіснамасы және педагогикалық зерттеу әдістері. Қазіргі педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері мен мәселелері. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық принциптерінің сипаттамасы. Зерттеуді іздеу, процесті бақылау және зерттеу нәтижелерінің сәттілік критерийі. Педагогикалық зерттеудегі формализацияның статистикалық әдістері мен құралдары. Зерттеу нәтижелерін түсіндіру, сынақтан өткізу және ресімдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіптік оқыту педагогтарын даярлаудың әдістемелік жүйесі
Мақсаты: Кәсіптік оқыту педагогтерінің әдістемелік даярлығын қалыптастырудың жүйелік құрылымын меңгеру. Мазмұны: Кәсіптік оқыту мұғалімдерін әдістемелік даярлау жүйесінің теориялық негіздері. Мамандарды даярлау сапасын қамтамасыз ету әдістемесі мен технологиясы. Болашақ педагогтарды кәсіби даярлаудың әдіснамалық негіздері. Кәсіптік оқыту педагогтерін әдістемелік даярлаудың тұтас жүйесін әзірлеу тәсілдері. Әдістемелік дағдылардың құрылымы мен мазмұны, шешу әдістемесі, диагностикасы және қалыптасуын бағалау критерийі. Кәсіптік оқыту педагогтерін әдістемелік даярлау жүйесінің мазмұндық құрамдас бөліктерін әзірлеу кезінде жасанды интеллект негіздерін пайдалану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби бағдарланған оқыту теориясының, әдістемесінің, тұжырымдамасының және технологиясының негіздерін сыни тұрғыдан ойлау қабілетін көрсету.
- Жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, білім беру процесіне ғылыми тәсілмен эксперименттік-зерттеу және талдау жұмысының нәтижелерін жобалау, енгізу және бейімдеу
- Кәсіптік білім беру педагогтерін әдістемелік даярлау жүйесіне салыстырмалы талдау жүргізу, жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу.
- Пәндік салада психологиялық-педагогикалық білім мен білімнің интеграциясын қамтамасыз ете отырып, білім берудің инновациялық әдістемелерін қолдана отырып, студенттерге бағытталған оқыту мен бағалау принциптерін ескере отырып, ғылыми негізде кәсіби қызметті ұйымдастыру.
- Техникалық және кәсіптік білім беру саласындағы инновациялық жобаны жедел басқарумен ғылыми жобаларды әзірлеу және оларды гранттық қаржыландыру конкурсына ұсыну.
- Тұжырымдамалық, аналитикалық және логикалық ойлау мүмкіндіктерін көрсету, ұлттық және халықаралық ұжымда жұмыс істеу, өмір бойы оқыту стратегиясын дамыту.